zgłosilem reklamację mailem na gwarancij na zepsutą matę masującą 18 listopada 2020 r. , po kilku zgłoszeniach telefonicznych , pracownik tej firmy zablokował odbieranie telefonów od nas . Po kolejnych próbach dodzwonienia ale z innego tel udało sie . Przedstawiciel wyznaczył mi dzień dostawy do firmy na 9.12.2020 .zawiozłem , drzwi zamknięte , pukalem do firm sąsiednich , powiedziałem że byłem umowiony na dostawę . i że nie odjadę bez załatwienia sprawy . po pewnym czasie z sąsiedniego biura pani przyęła matę w ramach reklamacij . otrzymałem potwierdzenie , na polecenie firmy . i od tego czasu znowu milczenie ..
Proszę mi odpowiedzieć na moje pytanie co jest z firmą comfort med nie mogę się do nich dodzwonić mam zakupione sprzęty które wymagają reklamacji i do kogo mam teraz się zgłosić by tą reklamację mi przyjęto.Nie po to kupiłam za tak wielkie pieniądze sprzęt by po trzy krotnym użyciu się uszkodził
Oj kochana wpadłaś !!!! Chcąc coś w tej sprawie wskurać czeka Cię duży problem!!!! Szybciutko do rzecznika!!!
Ogłosili upadłość aby klientom nie zwracać kasy za zwrócone, szmelcowane produkty. Pozdrawiam.
Rzecznik nic nie pomorze, odpowiada COMFORT MED + Sp. z o.o. ze dokumenty są w archiwum poza siedzibą firmy i temat się kończy, rzecznik nic nie może (dostał odpowiedź od COMFORT MED + Sp. z o.o.)
Mam ten sam problem gwarancję mam do 11.listopada i też nie mogę się dodzwonić . Nadal robią spotkania i naciągają ludzi czy niema prawa aby ukrócić ten proceder.
uczestniczyłem w spotkaniu mielismy mieć gwarantowany telewizor 17 cali obiecaliśmy córce 10 letniej ze dostanie go do swojego pokoju a tu rozczarowanie pani dała nam jakiś perfum bo telewizory się skończyły dodam ze mielismy zaproszenie imienne z gwarantowanym prezentem (usunięte przez administratora)ludzi na produktu które w innych miejscach można kupic dużo dużo taniej masakra ze nikt z tym nie zrobi porządku
też dałam się nabrać na telewizor dla wnuczki nie wierzcie w te pokazy to naciąganie co innego mówią a co innego jest
Ta firma, to jakas ściema ! Na pokazie w Koninie przy zakupie maty masujacej, dostalismy "w prezencie"; gary nierdzewna, odkurzacz, robot kuchenny do gotowania. Z każdym z tych sprzetów były wady i wymiana lub naprawa w ramach gwarancji. Robot kuchenny to juz 3-cia reklamacja i nie ma komu zlecić, bo nikt nie odbiera telefonu.
Jeśli masz problem z odstąpieniem od umowy, lub jesteś straszony przez sprzedawcę skontaktuj się z nami. Jesteśmy do Twojej dyspozycji pod numerem 518 668 552.
Jednym słowem banda złodziei oszustów i naciągaczy . To tylko w naszym kraju mogą działać tacy złodzieje.bo unas niema sądów które by się tym zajęły, już nie wspomnę o prokuraturze.
Chcę zgłosić reklamację ( kolejna 3-cia ) na PRAKTI COOKER , wysłalem maila i opisałem czego ta reklamacja dotyczy. Dzwonię i dzwonię, jest komunikat, że musze poczekac 5 minut, albo jestem 1-wszy w kolejce i ............... połaczenie nie dochodzi do skutku. Przedtem reklamowałem garnki PRESTIGE i odkurzacz HOME. Te sprzety są jakies wybrakowane, bo się psują. Mam przedłuzoną gwarancje i co z tego ???
W końcu zaczyna zmieniać się obraz pokazów. Do niedawna mierzyłam wszystkich jedna miarą . Teraz wiem , że tak nie można . Nie stać mnie na matę, ale kupiłam pas masujący. Polecam każdemu. Rewelacyjny sprzęt.
Ta firma najzwyczajniej w świecie bezczelnie okrada swoich klientów. Telefonicznie poinformowano mnie, że poddadzą mój sprzęt rehabilitacyjny wyregulowaniu po wpłaceniu 160,00 zł. W zamian dostałam gwarancję na 12 m-cy, bez obiecanej konserwacji sprzętu. Delikatnie mówiąc są zwykłymi oszustami. Nie zamierzam tego zostawić bez zawiadomienia do Prokuratury. Barbara
Jestem za, kazano mi wysłać sprzęt do reklamacji i niestety wróciły, czyli musiałam zapłaciłam dwa razy, w prokuraturze powiedziano, że działa sekretarka, czyli firma chce się kontaktować i nic nie można zrobić
Od 20 pazdziernika 2020 roku próbuje się dodzwonić !! niestety nie udało mi się !! Podczas pokazu kupiłem odkurzacz za 6900 zł ( naiwny ze mnie Klient) Odkurzacz nie odkurza tylko warczy tak że cały blok słyszy i zamiast wciągać śmieci to je wypluwa !! :) Pisałem kilkanaście email i 0 odpowiedzi. Wysłałem do reklamacji odkurzacz pod wskazany adres na umowie kupna, zapłaciłem 120 zł za transport . Firma nie odebrała odkurzacza i zapłaciłem za zwrot transportu kolejne 120 zł. (usunięte przez administratora)
Nie odbierają telefonów, nie można zgłosić reklamacji, nie polecam współpracy
To firma tyle razy była na policję zgłaszana? W jakim celu
Chyba po to aby stróże prawa się pośmiali że mamy nadal naiwne społeczeństwo, które kupuję produkty kiepskiej jakości za wielkie pieniądze w pseudo firmach jak np. COMFORT MED + Sp. z o.o. Pozdrawiam
Witam, w lipcu ubiegłego roku kupiłam na pokazie odkurzacz piorący. Niestety po kilku praniach się uszkodził. Jakieś półtora miesiąca temu dodzwoniłam się do Pracownicy, która to odpowiedziała mi, że mają inwentaryzację, i że oddzwoni. Nie oddzwoniła, przykre prawda? Od miesiąca próbuję się dodzwonić do działu technicznego i reklamacji, jak również do wszystkich działów po kolei i niestety, kiedy jestem już pierwsza w kolejce połączenie zostaje zerwane. Napisałam również maila jak i gdzie wysłać uszkodzony odkurzacz, ale bez odpowiedzi. Czy jest jakaś możliwość kontaktu? Czy ktoś z Państwa może mi pomóc. Dziękuję i pozdrawiam.
Ile kosztuje pas masujący i chef for yu którego nie macie w ofercie
kupiłem odkurzacz piorący nie moge nigdzie dokupić filtra
Sprawa została załatwiona pozytywnie rzeczy zostną zabrane przes firmę dzbardzo że taka komorka istnieje jak pomoc w takich trudnych sprawach...
Ja wraz z żoną dokonałem zakupu i jestem bardzo zadowolony.
kupiłam kilka produktów między innymi gary. Miały być na wiele lat, a już po pół roku zaczęła schodzić z nich pomarańczowa farba, złożyłam reklamację przez internet i żadnego odzewu przez trzy tygodnie, telefonicznie nie można się dodzwonić, cały czas słychać męski głos "jesteś pierwsza w kolejce" aż do rozłączenia. jestem oburzona takim traktowaniem. (usunięte przez administratora)
Kupiłam z mężem matę masującą oraz wyciskarkę.Żałuję iż nie wyszliśmy z tego spotkania,mąż owszem masuje się a ja nie mogę przeboleć kwoty i tej wyciskarki.Rozumiem sok ma być gęstszy,ale to co wychodzi to gęsta papka z kawałeczkami warzyw,muszę wszystko pogryźć by przełknąć.Coś okropnego,za tę kwotę miałabym dwie wyciskarki,nie kupujcie bez degustacji
Czy może do kadr zatrudniają ?
Super obsługa! Tak trzymać!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w COMFORT MED + Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy COMFORT MED + Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w COMFORT MED + Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!