Faworyzacja wybranych mówienie nieprawdy (jak wygodnie) szczerość 0, powiedzenie co leży nie tak głównemu = wygadanie Pani N a ona reszcie przyjmowanie bliskich Pani N bo przecież nie ma innych zasłużonych, a może i wypowiedzenie komuś na ich rzecz co może miało miejsce w listopadzie. Czasem zdaje się że tancone jest jak zagra Pani N, tak jakby nie było swojego zdania panie D. Obmawianie na porządku dzienym udając głubka porządnego obywatela. Zero przemyśleń i skromności Fifa rafa i do przodu cukiereczek pani M.W , nie ładnie gdzie przemyślenia? Ręką rękę myje. Mozna sie zle czuc naprawdę Mam to za sobą.
A jak pracuje się w dziale księgowości? Jak atmosfera ludzie , obowiązki.
JAK WAM SIĘ PRACUJE NA TRANSFORMACJI ? DOŁĄCZAĆ CZY SZUKAĆ DALEJ ?
Poczatek jak poczatek. Szkolenie. Pozniej blaganie o pomoc innych, bo na szkoelnih nikt nie mowil. Wynagrodzenie raczej takie sobie. Na sluchawce w telekomunikacji bylo wiecej. Ankieta o przełożonych. Tu wypowiem bo tam nic nie ma anonimowo. . Przynajmniej w anonimowosc nie wierze. Karierowiczki takie troche. Za pół ceny. Więcej jakby napisc to i tak usuną bo zbyt wiele negatywmych słów. Nic nie idziesz załatwić z koordynatorem. Atmosfera w pracy? Wszystko uzależnione od pracy nawet zycie. Wszędzie kłamstwo. nie polecam :)
Długo trwało szkolenie? Jak ono wyglądało, skoro twierdzisz, że nic nie mówili? Czy potem ludzie są chętni do pomocy, można liczyć na kogoś?
Jak zatrudniałem się w 2021 na cc, to szkolenie trwało chyba 3 tygodnie. Było bardzo w porządku, trzeba tylko uważać, bo jest sporo materiału do opanowania. Osoby z pracy chętnie pomagają, ciężko jest dodzwonić się do ekspertów. Atmosfera jest ogólnie dobra, zarobki raczej średnie, plus że jest praca zdalna.
Na koniec szkolenia jest jakiś egzamin? Jak tak to trudno go zdać? Nadal praca całkowicie zdalna czy są spotkania w biurze raz na jakiś czas?
Równiez rekruterka spóźniona i skład inny niż w mailingu. Dodatkowo była jedna osoba więcej więc skład 3 osobowy: rekruterka, przyszła szefowa i jakiś pracownik (chyba po to by tłumaczyć załodze o czym mowie). Spotkanie trwało godzinę, większość czasu standard - powiedz o sobie, parę pytań na temat ogólnej wiedzy projektowej, zero scenek sytuacyjnych (nie wiem na czym podejmowali decyzje) i na końcu opowieści o firmie. Zostało mi przekazane że oczywiście feedback otrzymam i informacje co dalej, jednak minął miesiąc i cisza. Później zdziwienie że branża się śmieje z hr i IT rekrutow, jak nie dość że niepoważnie podchodzą do rekrutacji to jeszcze do samych wyników.
J/w
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Jak wygląda praca w Eon Polska na infolinii? Jak atmosfera? Czy są duże wymagania??
Nie chcesz tu pracować. Szukaj pracy w Beck office. Koordynatorki na call center trzymają się kurczowo stołka i są beznadziejne we współpracy z podwładnymi. Opryskliwe
Nie wiem z kim współpracowałeś/aś, ale ja nie spotkałem się z opryskliwością z niczyjej strony i przełożone i współpracownicy są bardzo pomocni. No, chyba że przychodzisz na kawkę i ploteczki jak część konsultantów, to nie ma co się dziwić że koordynatorki mają wymagania.
Jestem pracownikiem EON Polska od ponad roku i śmiało mogę polecić, zespoły młode zgrane, koordynatorki bardzo pomocne, jeszcze nigdy nie usłyszałem słowa NIE. Polecam z całego serca.
A jak twoim zdaniem zarobki? :) Adekwatne do obowiązków? To fajnie, że atmosfera się udała, mega duży plus!
Długoletni pracownicy z tego co wiem zwolnieni zostali za długi brak wyników i postawę, a nie za darmo :) Praca to praca a nie Pub
Nieprawda koordynatorki i eksperci na CC w Warszawie niemiłe, opryskliwe, powinien ich ktoś zgłosić do HR na badania czy nadają się do pracy z ludźmi
przestań kłamać atmosfera jest średnia, komputery się non stop zawieszają - później się dowiadujesz że to Twoja wina, koordynatorki i eksperci mur obojętności w pomaganiu, opryskliwi, najlepiej nie podchodź i nie zawracaj im czterech liter,
Czyli nie ma co liczyć na wsparcie ze strony przełożonych ? A zgłaszaliście problem z zawieszaniem się komputerów? Przecież to na pewno ma ewidentny wpływ na pracę i wyniki ... Nic z tym nie zrobiono? Jak na to odpowiadają? Czy to prawda, jak sugerują inne komentarze, że za brak wyników można zostać łatwo zwolnionym?
Aż tak? Wiadomo ze do takiej pracy trzeba mieć odpowiednie podejście do klienta i zdolności interpersonalne. Koordynatorki też pracują na słuchawce czy są niemiłe po prostu do pracowników?
Pracuję w Innogy od paru miesięcy jako specjalista ds. sprzedaży i obsługi. Podstawa jest nawet dobra. Ponoć jest negocjowalna i jak porozmawiasz z innymi ludźmi, ze stażem podobnym do Twojego, to się okazuje że różnica jest 100-200 zł. To trochę słabe. Od nowego roku zmieniły się premie sprzedażowe i są po prostu śmieszne. Za 100% celu dostaniesz około 300zł. Co to ma być? Jakaś kpina? Ciśnienie na sprzedaż jest baaardzo duże, cyferki w Excelu się muszą zgadzać, więc codziennie jest przepytywanie z tego, ile ofert wydałeś i dlaczego tak mało. Szukam nowej pracy, gdzie będą doceniać dobrego konsultanta. Plusem jest szeroki pakiet benefitów i np karta lunchowa, nie spotkałem się z tym nigdzie indziej.
Co znaczy w praktyce nawet dobra? Podaj proszę kwotę netto. Czy chodzi o stanowiło Młodszy Specjalista ds Sprzedaży i Obsługi Klienta?
Witam wszystkich, którzy poza narzekaniem i anonimowych komentarzach nie mają nic mądrego do napisania. Wpierw trzeba dać coś od siebie, zdobyć wiedzę, doświadczenie, a potem wymagać i oceniać. Nigdy odwrotnie. Jak w każdej pracy początki bywają trudne ale z czasem jest tylko lepiej. Mogę śmiało napisać, że warto było. Ludzie z ktorymi mam przyjemność pracować dzielą się ogromnym doświadczeniem i tworzymy wspaniały team. Wynagrodzenie również w porządku. Proponuję zmienić nastawienie i zapraszam do naszego zespołu. Pozdrawiam
W waszej firmie nikt z doświadczeniem, zapleczem merytorycznym nie chce pracować, bo płacicie marne pieniądze i nie szanujecie pracowników :) Wszyscy ogarnięci uciekają. W firmie nie ma współpracy między działami i pracownikami, nie szanujecie tez klientów. Jedno wielkie (usunięte przez administratora)
Pracownik populista, nieprawdę piszesz, większość ucieka na zwolnienia albo szuka nowej pracy
Pracuje w tej firmie 1.5 roku, w salonie. Praca nie jest zła, są dni kiedy klientów jest masa, ale są też takie, kiedy jest spokojnie. Nie odpoczniesz wtedy, bo musisz wtedy realizować sprawy przypisane do komórki Back Office, no ale efektywność musi się zgadzać. Ciśnienie na sprzedaż duże, ale też jak jej nie zrobisz przez miesiąc czy dwa to nikt Ci głowy nie urwie. Odkąd wprowadzili konwersję w sprzedaży, to niestety trudniej jest wyrobić wynik, ale ludzie sobie jakoś radzą. Koordynatorki salonów - moja była super ale odeszła, reszta ma opinię różne - ale to jak w każdej innej firmie, czasem ktoś nam pasuje a czasem nie. Szkolenie - trudne, dużo rzeczy do zapamiętania, nie oszukujmy się - sektor energetyczny nie jest prostym tematem. Oprócz wiedzy o procesach EON musisz też znać procesy OSD, przyłączenia do sieci, zmiany sprzedawcy. Po pół roku już ogarniasz, wcześniej starasz się utrzymać na powierzchni. Jeżeli chodzi o pieniądze - nie jest źle. Masz możliwość awansu, dodatkowo płatne soboty i niedziele handlowe, premie półroczną, dofinansowanie do wakacji i gotówkę na Święta (ok 1000 zł), kartę żywieniowa (150zl), bony do różnych sklepów (ok. 70 zł MSC), lux med, Multisport. Dodatkowo co miesięczna premia za sprzedaż. Jak jesteś ogarnięty, awansujesz z młodszego specjalisty na specjalistę, a później na starszego i experta, robisz premie co miesiąc na dobrym poziomie - masz szansę zarabiać ok 5000 - 6000 zł brutto. No ale jak Ci się nie chce, to siedzisz i robisz za 3500 zł brutto - Twoja decyzja. Praca nie jest zła, ale nie jest łatwa i przyjemna - najgorsi są w niej roszczeniowi klienci, którzy uwielbiają się awanturować i uważają, że wiedzą lepiej. Czy polecam pracę? Tak, ale tylko jeśli zamierzasz pracować dłużej, a nie chwile. Jeżeli chodzi o umowę - standardem są umowy na rok. Rotacja w niektórych salonach jest spora, w niektórych nie ma żadnej - generalnie jak przykładasz się pracy to nie ma problemu z tym, żebyś pracował tutaj do emerytury. Czy wytrzymasz, to inna kwestia. O pracy w Back Office nie słyszałam.dobrej opinii - taka praca na akord, zrób jak najwięcej w jak najkrótszym czasie. Niektórych to wypala, niektórych motywuje. Back Office jest też najczęstszym wyborem dla pracowników salonu do zmiany stanowiska - generalnie jak ktoś odchodzi, to do innego działu. Czy to na Włodarzewska, Wybrzeże czy Nieświeska. Infolinia. Masz opinie na stronie. Dziel je przed dwa i zapamiętaj, że jak ktoś jest leserem to zawsze wypowie się negatywnie. I niestety błędnie poinformuje klienta, który przyjdzie do salonu się wykłócać.
Przed tobą kariera murowana. Oprócz tego.że realizujesz wszystkie cele o których piszesz jak domniemywam to jeszcze realizujesz dodatkowe reklamując firmę. Zastanawiam się czy nie powinno ci się współczuć, a może obawiać......?!
Nie słuchajcie Truffle - pracownik naganiacz, możecie się nieźle rozczarować, ludzie odchodzą a oni muszą jakoś zwabić nowych chętnych, to co Was czeka po przyjęciu to istny chaos
Pracuję w CC już dość długo by wypowiedzieć się na temat pracy, stanowiska. Czy jest ciężko? Hm różnie są momenty że telefonów jest dużo i wiadomo wtedy jest urwanie głowy, przy mniejszych ruchu dostajemy łatwe zadania do realizacji. Atmosfera na CC świetna, przyjazna. Premie miesięczne i półrocze co jest dużym plusem. Benefity konkurencyjne w porównaniu z innymi firmami. Jeżeli ktoś lubi pracę na słuchawce to jest to dobre miejsce. Ps. duże możliwości rozwoju, firma stawia na rekrutację wewnętrzne. Można robić nadgodziny i potem np wcześniej wyjść. Generalnie wszystko można dogadać z przełożonym.
Na CC atmosfera średnia, niemili przełożeni, plotki i donoszenie na innych , bardzo duża rotacja wśród pracowników - niech da Wam kochani do myślenia - szkoda czasu na tą firmę i gdzie tu Twój obiektywizm . Przemyślcie 2x zanim się tu zatrudnicie
Mam nadzieje, ze spotkamy się w sądzie. (Praca na infolinii). Traktowanie jak (usunięte przez administratora)kolesiostwo. Klient cie wyzywa? Nie możesz się rozłączyć, bo jeszcze złoży reklamacje i będzie problem. Rozumiem, ze dla tej firmy abstrakcja jest szacunek do pracownika. Wiecznie niedziałające programy. Naprawisz 30 minut komputer, spokojnie i tak ci za to nie zapłacą, pomimo, ze to wina ich niedziałających programów! Nikomu nie polecam zetknięcia się z ta firma. Długo tam pracowałem i tylko nabawiłem się nerwicy. Nie dość, ze pracują tam idioci, to również tacy sami klienci tam dzwonią.
ktoś wie jak wyglada praca na stanowisku Opiekun Klienta Indywidualnego i na jaka pensje mozna liczyc ?
Najlepszym dowodem i świadectwem o tym jaka jest to firma (właściwie jak nędzna jest to firma) jest fakt, że regularnie co pół roku a czasem nawet częściej poszukują pracownika na stanowisko analityka czy kontrolera finansowego. Z dobrej firmy pracownicy nie uciekają po pół roku. W nędznej, rotacja pracowników jest właśnie taka jak tu. To świadczy o wszystkim. Ale to świadczy nie tylko o kiepskich zarobkach, toksycznych ludziach, złej atmosferze czy nadmiarze obowiązków ale przede wszystkim świadczy o niekompetencji zarządu oraz zatrudnianych przez niego managerach i pracownikach HR. Wręcz o głupocie w/w. Tak się składa bowiem, że człowiek jest jednym z najdroższych aktywów w firmie. Czas potrzebny na przeszkolenie i wdrożenie, obciążenie innych pracowników obowiązkami wdrożenia i przejęcia części zadań, wiedza specjalistyczna. To wszystko wpływa na wydajność i ma niebagatelny wpływ na wyniki finansowe. Na pieniądze. Na jakość. Na obsługę klienta. Wreszcie na wykorzystanie szans i ... znowu na pieniądze. Jeżeli zatem standardem pracy w jakiejś firmie jest to, że poszukuje się pracownika na konkretne stanowisko co pół roku to znaczy, że do wymiany jest cały zarząd. Bo jest zwyczajnie niekompetentny. Wraz z tymi, których wymieniłem powyżej tj. managerami odpowiedzialnymi bezpośrednio za prace operacyjne i pracownikami HR, którzy nie potrafią stworzyć sita dla pracowników kompetentnych a odsiewającego hołotę. Rodzi się oczywiście pytanie za co ci wszyscy ludzie pieniądze biorą?... No ale cóż ryba psuje się od głowy tak samo jak od góry/głowy cały przykład idzie. Z g na to nawet Michał Anioł nie wyrzeźbi. Niestety.
Absolutna racja. To wszystko co qwerty powyżej napisał to prawda. Pracowałem tam wiele lat temu przez bardzo długi okres czasu. Aktualnie z ciekawości od czasu do czasu lubię tu zajrzeć aby zobaczyć co się dzieje w "mojej starej firmie". Czytając poszczególne wpisy przekonuję się że jest jeszcze gorzej niż w "moich" czasach. Proces doboru kadry kierowniczej w tej firmie był zdumiewający - często wybierali jakiegoś niekompetentnego bałagana - gościa, który nic nie wnosił do pracy a wprowadzał zamęt i niszczył atmosferę. I te ich wariackie pomysły... Kiedyś rozdali pracownikom po kilka klocków lego i kazali zbudować rakietę kosmiczną (sic!) - że niby takie ćwiczenie na innowacyjność i kreatywność !!! - jak ja bym zbudował tą rakietę to tego cymbała który to wymyślił wywaliłbym w kosmos i do dziś by szukał drogi na Ziemię. Takich pomysłów było w tej firmie bardzo wiele a każdy jeden bardziej durny od drugiego.
Tych ofert pracy jest masa na stronie. Najgorzej, że tu nikt nie pisze o pracy w obsłudze klienta, a ja szukałam infosów o zarobkach Meeter Greetera w placówce. Czy to wgl coś poważnego jest, czy raczej na miesiąc-dwa...
Witam. Osobom, które zatrudniając się w firmie, mają nadzieję na miłą, lekką pracę, można z góry podziękować a nie marnować czas na rekrutacje i wypłaty przez kilka miesięcy, tylko po to by zauważyć, iż taki kandydat nie jest w stanie sprostać wysokim wymaganiom. A później wielki żal o to czy o tamto. Firma stawia na wyjątkowych ludzi a najwidoczniej żadna z osób negatywnie się wypowiadających o byłym pracodawcy nie była dość wyjątkowa, ot szary przeciętny studencik, myślący że świat należy do niego...A tu taaaka niespodzianka....
18 miesięczny okres oczekiwania na wykonanie przyłącza energii elektrycznej, to jakaś kpina, dom już stoi od roku, a ja nadal nie mam przyłącza, bo papierologia i niekompetencja pracowników w tej instytucji jest porażajaca, porażka.
Rotacja świadczy o tym że E.ON ma beznadziejnych managerów HR którzy nie umieją wyłowic własciwych kandydatów w rekrutacji powtarzanej co kwartał... Przy takiej rotacji powinni wywalić Dyrektora HR na przysłowiowy zbity pysk..
Zgadza się dziewczyny w HR, a zwłaszcza Ilona nie są na właściwym miejscu. Ilona z HR nie traktuje nowych pracowników dobrze, byłam naocznym świadkiem jak tworzy negatywną atmosferę wokół nowych osób. Myślę, ze słaba atmosfera + słaba pensja jest przyczyną ciągłych rotacji.
Pani (usunięte przez administratora) czy Pani wreszcie zajmie się działem ou2? Działanie w systemie to jedno a zarządzanie zasobami ludzkimi to drugie i zostało całkowicie pominięte. Proszę o profesjonalizm, bo prowadzenie rozmów i pytań do pracowników na forum nic nie daje. To moja ostatnia prośba! Nie chodzi tu tylko o kordynatora ale o całość.
Jak często można ubiegać się o podwyżkę w Innogy (Eon.Pl/Dla-Domu - E.On Polska S.A.)?
no to logiczne, bo pewnie trzeba zasłużyć sobie jakoś. ;) jakieś bardziej szczegółowe sugestie? Tobie się udało?
Musisz dobrze trzymać z kierownikiem . To oprócz podwyżki dostaniesz ten awans na jego miejsce. Dużo alkoholu, wspólnych wyjść za plecami reszty zespolu. To działa. Nawet nie musisz mieć specjalnych szkoleń, i ogólnie nie musisz dużo potrafić. Nie musisz mieć wykształcenia - wystarczy że zostaniecie dobrymi znajomymi.
Proste. Otwarta rekrutacja brak chętnych, zgłoszona jedna osoba. Brak wykształcenia i ma kierować nami ludźmi którzy pracują po 10 lat chcoiaz to ktoś dużo młodszy po przypasował Pani M. Żałosne. Ta firma spada na psy a HR partner to marzenie. Jest tylko z nazwy. Zgłoszę go do PIP
Od przeszło 3 lat mam z E.ON (wcześniej Immogy) umowę prosumencką. Zainstalowano u mnie licznik umożliwiająvcy zdalny odczyt. Ponieważ mam zainstalowaną wystarczającą liczbę paneli fotowoltaicznych moja nadwyżka energii oddanej do pobranej jest dość znaczna. Pomimo tego co pół roku muszę jeżdzić do oddziału e.on i prosić o skorygowanie wystawianych faktur (chodzi mi o faktury w zakresie pobranej energii). D tej pory wystarczała wizyta w oddziale. W dniu dzisiejszym ponownie udałem się do Waszego oddziału w Galerii Wileńska, gdzie dowiedziałem się, że skorygowanie faktur na miejscu jest niemożliwe. Muszę złożyć wniosek o korektę faktur, którego rozpatrywanie może trwać do 2 tygodni!!!!! Proszę Państwa - gdzie Wy żyjecie???!!!! Liczniki do zdalnego odczytu, systemy komputerowe i do tego biurokracja papierowa jak kilkadziesiąt lat temu!!!! Kiedy zaczniecie przyzwoicie działać? Czy chodzi o to, aby pobrać pieniądze, których nie będzie jak odebrać (słońce świeci nieźle i nadwyżka się powiększa) Oczekuję szybkiej, merytorycznej i mam nadzieję pozytywnej odpowiedzi. W.Trzciński umowa 80000631551
To jest forum oceny pracy w eon. Tu nikt z firmy nie będzie rozpatrywać Pana spraw ???? nie musi Pan jeździć do oddziału. Moze pan napisać lub zadzwonic
Czy ktoś sie wypowie jak wygląda praca w back office na Włodarzewskiej, warto ?
non stop jesteśmy zasypywani litami - po co to komu? jesteśmy eko czy nie?
Czy ktoś wie, czy w tej firmie jest wewnętrzny dział prawny albo zakupów do którego mógłby aplikować ktoś po prawie ?
Pytanie. Kiedy wracamy do biura ? Albo czy wracamy w trybie hybrydowym skoro pandemia się kończy i minister zdrowia zaleca powrót do normalności. Cisza jak zwykle. Dalej regulaminu HO brak. Czy możemy w końcu prosić o konkrety?
Słyszałem że od maja WK i cało center wracają na 50 procent, tydzień w tydzień maja pracować . Czas na informacje odnośnie BO... Tu jak zwykle brak jasnych deklaracji. Masakra. Zawsze dowiadujemy się ostatni lub od kogoś.
No i jak w końcu z tym powrotem do biura? Wróciliście wszyscy czy niektórzy pracują zdalnie? :)
Ten powrót natomiast nie dotyczy niektórych kierowników BO, oraz oczywiście Pani manager Małgorzaty W. Przykład idzie z góry może pracownicy też nie powinni stosować się do nowo wypracowanych zasad. Bo co to za zasada skoro nie dotyczy wszystkich. Na przykład Pani Ewa w biurze pojawia się raz na rok. Poza tym warto wspomnieć o faworyzowaniu niektórych pracowników. To jest czasem tak jak jawne że aż niedobrze się robi. Spotkania zespołowe i dyskusja między kierownikiem i jednym góra dwoma pracownikami. Niektórzy potrafią się podlizać i pewnie stąd te relacje. Dodatkowo te osoby też lepiej zarabiają. Kpina
Czy Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - infolinia może pracować 100% zdalnie?
Wydaje mi się, że nie powinno być z tym problemu. Ja np. pracowałam w call center i to była praca zdalna. Ale czy tu tak jest? W 100% nie wiem, dobrze jakby ktoś potwierdził.
Czy karta żywieniowa jest obowiązkowa? Nie jestem nią zainteresowany. Proszę o odpowiedź.