Nie polecam tego serwisu traktuja siebie jako Bogów brak szacunku dla klienta ostatni Hyundai ze względu na Serwis auta na gwarancji a musiałem zapłacić i jeszcze te odzywki brak szacunku dla klienta pozdrawiam Omijajcie te miejsce
Nie polecam serwisu i ci to tam robią myślą że są Bogami proszę się 2 raz zastanowić co mówicie i za co kasujecie omijać! ostatni Hyundai w moim życiu nie kupię już skuli serwisu brak szacunku dla klienta pozdrawiam
Zdecydowanie nie polecam tego serwisu. Nie ze względu na wykonaną naprawę powypadkową [ bezgotówkowa] ale za bezpardonowe potraktowanie mnie po usłudze. W trakcie roboty stwierdzono uszkodzony drążek kierowniczy , OK kazałem wymienić [ dopłaciłem] ale to , że mam uszkodzoną dmuchawę [chodzi tylko na 4 biegu - oddałem auto w pełni sprawne] nie jest normalne. Pstryk i nie działa. Jezdziłem parę lat i było OK . Zadzwoniłem i powiedziałem że oddałem auto sprawne i co - NIC . Nie poczuwają się do winy bo Oni nie są pewni czy prawdą jest to co mówię. Mogą mi to zrobić , ale znów za kasę. Liczy się tylko kasa I to niemała
Jaki związek ma naprawa układu kierowniczego z uszkodzonym rezystorem dmuchawy wnętrza ? Jestem mechanikiem od wielu lat, i nie widzę związku między tymi usterkami
Czy firma Hyundai Stawowy Sp. z o.o. udziela pożyczek pracowniczych? Na jakie dodatkowe wsparcie może liczyć pracownik?
Bardzo dziękuję pani Anicie za pomoc przy wyborze i zakupie Super samochodu naprawdę profesjonalne podejście do klienta polecam salon Stawowy Rybnik
(usunięte przez administratora)
Obsługa naprawdę na bardzo wysokim poziomie. Konkretnie, bez zbędnego czekania. Odniosłam wrażenie jakby salon był dla mnie...hihi...polecam w 100% . Pan kierownik serwisu Michał jak i pani Anita bardzo kompetentni, służący rada i pomocą-gdyby człowiek w każdym miejscu był tak obsłużony byłoby rewelacyjnie. Pozdrawiam i do zobaczenia. Jeszcze raz gorąco polecam salon.
Mam również złe odczucia - POK poziom obsługi klienta... umawiamy się - to znaczy - "... we wtorek na godzinę 10:00..." To co mam wziąć urlop w pracy i parędziesiąt kilometrów jechać bo serwis właśnie ma wtedy czas... To jest coś pomylone - przecież ja za to płacę i to nie mało. Serwisie to Wy żyjecie z naszych pieniędzy i Wy świadczycie dla nas usługi a NIE ODWROTNIE. Mogę sobie pozwolić na "mniej pewną" usługę w Firmie która mnie szanuje - niż dać się poniżać ekstraordynaryjnym poleceniom jakiegoś Serwisu.
wszedłem przypadkowo na tą stronę...i jak przeczytałem to zdębiałem. ty chłopie myślisz że przyjadą C i pod dom i zrobią serwis??? jak odbierałeś samochód to akurat po robocie c zy brałeś urlop? normalnie roszczenia księcia a zwykły ryl !!!! nikt ci nie kaze jechać na serwis! jedz se do Kazia z garażu obok, zrób serwis i za oszczedzone " piniondze: jedzż na wczasy 4 dni all inclusive do ciapatowa!!!! z co ty kupiłeś???? i10 demo? 'pin
z tego co widziałem na stronie to serwis jest czynny od 7 do 20 i nie wierzę, że nie da rady uzgodnić wygodnego terminu - Ja nigdy tam nie miałem takiego problemu - polecam ten serwis
Serdecznie dziękujemy Panu Robertowi Barchańskiemu za profesjonalną obsługę, pełne zaangażowanie i miłe podejście do klienta podczas zakupu samochodu. A.T. Politańscy
W dniu dzisiejszym kupiliśmy w tym salonie Hyundai I20. Pełen profesjonalizm od początku aż do samego końca ze strony pani Małgorzata Wójtowicz. Super obsługa. Dziękujemy!!!
Forum pracownicze nie jest właściwym miejscem na uwagi klientów.
Bo to nie są opinie klientów, tylko wpisy własne pracowników, pracodawcy, lub sugerowane przez nich klientom. Tylko po to, by osłodzić wizerunek. Niestety trafił się niezadowolony klient serwisu, pewnie "niesłusznie" bo to SUPER firma.
Witam. Byłem pierwszy i ostatni raz w tym serwisie.Wykonano duży przegląd w i30 trwało to 6,5 godziny, po3,5 godzinach,zaproponował pan auto zastępcze ,bym pojechał coś zjadł bo będzie to jeszcze trochę trwało, oczywiście za kasę. Po 6,5 godzinach odebrałem auto i byłem szczuplejszy o 1354,11zł. Na drugi dzień dolewam płyn do spryskiwaczy, przy okazji sprawdziłem stan oleju, a tu szok 1cm ponad max. Dzwonię i mówi mi nic z autem nie będzie, przyjdzie pan wysamy ten olej. To ja będę jeździć dla przyjemności 50 km. Na miejscu mechanik wyssał olej ok 0,6 litra i teraz jest poniżej max. Nie polecam tego serwisu Hyundai Stanowi RYBNIK
Chciałam złożyć w imieniu swoim i mojego męża serdeczne podziękowania panu Grzegorzowi Koniecznemu za pomoc przy zakupie samochodu. Pan Grzegorz jest świetnym doradcą i profesjonalnie podchodzi do swojej pracy. Służy fachową wiedzą i potrafi doradzić niezdecydowanemu klientowi. Na wszystkie pytania udziela wyczerpujących odpowiedzi. Najważniejszy jest fakt, że pan Grzegorz ma fantastyczny kontakt z ludźmi, a ponadto doskonale dogaduje się z młodzieżą. Pozdrawiam i polecam
Jestem bardzo zadowolony z obsługi w salonie. Pani Małgorzata Wójtowicz wykazała się pełnym profesjonalizmem przy zakupie samochodu Hyundai Tucson. Szybko, sprawnie i miło. Polecam ten salon!!!!
Dzisiaj odebrałam moją nową Konę . Jestem bardzo zadowolona z obsługi . Pani Małgorzata Wójtowicz szybko , fachowo z wysoką kulturą i profesjonalizmem przeprowadziła transakcję odkupu mojego starszego samochodu i zakup nowego. Wszystkie sprawy dotyczące możliwości kredytowania bardzo rzetelnie przedstawiła i przeprowadziła. Również Pani Wiesława Szwachuła zajmująca się ubezpieczeniami jak też cały dział serwisu służyli mi bardzo rzetelnym doradztwem. Przez ostatnie 5 lat korzystaliśmy z mężem z działu serwisu i zawsze mogliśmy liczyć na pomoc i rzetelność osób tam pracujących . Mam nadzieję , że to się nie zmieni. Pozdrawiam cały zespół.
Miesiąc temu odebraliśmy z salonu samochód Hyundai elantra. W zakupie samochodu pomógł nam Pan Grzegorz Konieczny, który fachowo i profesjonalnie poprowadził nas w zakupie samochodu .Na wszystkie pytania była konkretna odpowiedz,za co jeszcze raz bardzo dziękujemy Panu Grzegorzowi. Polecamy Go wszystkim potencjalnym klientom.
Bardzo dziękujemy pani Anicie Stajer za pomoc przy kupnie samochodu. Pani Anitka super doradziła bardzo miła i sympatyczna osoba na właściwym miejscu. Pozdrawiamy i bardzo dziekujemy????
Jeśli ktos nie jest pewny czy pisze sie tu prawde prosze sprawdzić go work hyundai stawowy bielsko biala przez lata prowadzenia tamtego salonu uzbieralo sie tam wiecej opini niestety tez negatywnych. Zgodze sie z mówcą powyżej na przestrzeni lat szefostwo i kierownictwo bardzo sie zmienilo niestety na gorsze. Współczuje osobą ktore tam zostaly i dają sobą pomiatac.
Czy dyżury międzyświąteczne w Hyundai Stawowy Sp. z o.o. obstawiają najmłodszymi stażem?
Kierownik sprawiedliwie dał możliwość wyboru dni wolnych i każdy miał co najmniej 6 dni wolnych w jednym ciągu w zależności od przypadających dni w kalendarzu. Dyżur w wigilię i sylwestra pełniły osoby które zgłosiły się same.
Dlaczego na forum pracowniczym jedynie klienci zostawiają swoje uwagi?
Kupiłem, Hyundai Tucson jakieś pół roku wstecz nie mam, z nim żadnych problemów bardzo fajny samochód polecam. Przy zakupie pomogła pani Małgorzata Wójtowicz super sprzedawca Pozdrawiam.