Hyundai Stawowy Sp. z o.o.
counter
2 14 31 5 1
Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 18 dni.
 Pytanie

Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Hyundai Stawowy Sp. z o.o.?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś1
Ewcia1 Nowy wpis

Chciałam złożyć w imieniu swoim i mojego męża serdeczne podziękowania panu Grzegorzowi Koniecznemu za pomoc przy zakupie samochodu. Pan Grzegorz jest świetnym doradcą i profesjonalnie podchodzi do swojej pracy. Służy fachową wiedzą i potrafi doradzić niezdecydowanemu klientowi. Na wszystkie pytania udziela wyczerpujących odpowiedzi. Najważniejszy jest fakt, że pan Grzegorz ma fantastyczny kontakt z ludźmi, a ponadto doskonale dogaduje się z młodzieżą. Pozdrawiam i polecam

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Witek Nowy wpis
Nazwa działu: Handlowy

Jestem bardzo zadowolony z obsługi w salonie. Pani Małgorzata Wójtowicz wykazała się pełnym profesjonalizmem przy zakupie samochodu Hyundai Tucson. Szybko, sprawnie i miło. Polecam ten salon!!!!

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Ewa P. Nowy wpis

Dzisiaj odebrałam moją nową Konę . Jestem bardzo zadowolona z obsługi . Pani Małgorzata Wójtowicz szybko , fachowo z wysoką kulturą i profesjonalizmem przeprowadziła transakcję odkupu mojego starszego samochodu i zakup nowego. Wszystkie sprawy dotyczące możliwości kredytowania bardzo rzetelnie przedstawiła i przeprowadziła. Również Pani Wiesława Szwachuła zajmująca się ubezpieczeniami jak też cały dział serwisu służyli mi bardzo rzetelnym doradztwem. Przez ostatnie 5 lat korzystaliśmy z mężem z działu serwisu i zawsze mogliśmy liczyć na pomoc i rzetelność osób tam pracujących . Mam nadzieję , że to się nie zmieni. Pozdrawiam cały zespół.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Listopadzie 2019r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 115 175
  2. olx.pl 2 736 098
  3. pracuj.pl 2 718 511
  4. linkedin.com 2 689 259
marek benczek

Miesiąc temu odebraliśmy z salonu samochód Hyundai elantra. W zakupie samochodu pomógł nam Pan Grzegorz Konieczny, który fachowo i profesjonalnie poprowadził nas w zakupie samochodu .Na wszystkie pytania była konkretna odpowiedz,za co jeszcze raz bardzo dziękujemy Panu Grzegorzowi. Polecamy Go wszystkim potencjalnym klientom.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Rasmus
@marek benczek

To nie forum laurek dla handlowców , tylko opinia o firmie . Co za .....

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Błażej

Bardzo dziękujemy pani Anicie Stajer za pomoc przy kupnie samochodu. Pani Anitka super doradziła bardzo miła i sympatyczna osoba na właściwym miejscu. Pozdrawiamy i bardzo dziekujemy????

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Aniska83

Jeśli ktos nie jest pewny czy pisze sie tu prawde prosze sprawdzić go work hyundai stawowy bielsko biala przez lata prowadzenia tamtego salonu uzbieralo sie tam wiecej opini niestety tez negatywnych. Zgodze sie z mówcą powyżej na przestrzeni lat szefostwo i kierownictwo bardzo sie zmienilo niestety na gorsze. Współczuje osobą ktore tam zostaly i dają sobą pomiatac.

Pomocna?
Tak10Nie2
Zgłoś
OLA
@Aniska83

Niestety to prawda... ja również współczuję tym co nie mają odwagi odejść i przerwać to traktowanie.

Pomocna?
Tak4Nie2
Zgłoś
xxd
@OLA

Niestety również potwierdzam... brak szacunku dla pracownika.

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Pytanie
 Pytanie

Czy dyżury międzyświąteczne w Hyundai Stawowy Sp. z o.o. obstawiają najmłodszymi stażem?

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś
Pracownik
@Pytanie

Kierownik sprawiedliwie dał możliwość wyboru dni wolnych i każdy miał co najmniej 6 dni wolnych w jednym ciągu w zależności od przypadających dni w kalendarzu. Dyżur w wigilię i sylwestra pełniły osoby które zgłosiły się same.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Staszek

Dlaczego na forum pracowniczym jedynie klienci zostawiają swoje uwagi?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Wojtek
Nazwa działu: Handlowy

Kupiłem, Hyundai Tucson jakieś pół roku wstecz nie mam, z nim żadnych problemów bardzo fajny samochód polecam. Przy zakupie pomogła pani Małgorzata Wójtowicz super sprzedawca Pozdrawiam.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Pytanie
Użytkownicy czekają na odpowiedź 277 dni.
 Pytanie

Jak jest z awansem w Hyundai Stawowy Sp. z o.o.?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
JJ

Czy poszukują pracowników?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Serwis

Kupiłem hundaia po pół roku odprysk lakieru pojechałem przecież nowe auto nagwarancji oczywiście odpowiedz uszkodzenie mechaniczne nie podlega gwarancji co kolejek człowiek zgłasza odmowa a za serwis liczą se krocie wiec przestałem korzystać z ich usług tak powinni zrobić wszyscy to może poszli by po rozum do głowy i jeszcze jedno kupując auto nie dają żadnych gratisów np komplet opon dywaników itp pojechałem do salonu innej marki kupić auto to człowiek dostał opony z alumami wszystko się da a hundai ma nas w (usunięte przez administratora) e tylko kup i spadaj wszystko jest miło do odbioru auta a potem szkoda słów

Pomocna?
Tak1Nie3
Zgłoś
Janusz

To forum pracowników więc te uwagi niewłaściwie zostały skierowane.

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś
Andzelika

Rodzice zakupili dzisiaj Hyundai Tucson w salonie w Rybniku. Są mega zadowoleni z obsługi przez Pana Krzysztofa Nowaka, który spełnił swoją rolę jako opiekun przy zakupie samochodu, załatwił wszystko sprawnie i szybko. Polecamy. Bardzo dziękujemy :)

Pomocna?
Tak4Nie3
Zgłoś
vac

Serwis powinien miecz szyld ODMOWA jeszcze nie zobaczą usterki a już starają się odmówić naprawy wymyślają tysiąc powodów żeby nie naprawić na gwarancji ale ochoczo świadczą usługi płatne.Po co te wysoko płatne przeglądy gwarancyjne. Powinni się uczyć obsługi w stacjach w republice czeskiej Stawowy rybnik to koszmar nie polecam.Wstążka na samochodzie przy odbiorze a potem pocałujcei nas w (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak5Nie3
Zgłoś
Grzegorz
Nazwa działu: Handlowy
 Rekomendacja

Niedawno kupiłem samochód w Rybniku, jestem bardzo zadowolony z obsługi przez Pana Grzegorz Koniecznego, naprawdę fachowa obsługa. Ja polecam ten salon.

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
MW i LW

Trzy miesiące temu Pani Małgorzata Wójtowicz przekonała nas do zakupu Hyundaia Tucsona. Jesteśmy zadowoleni z milej, kompetentnej i sprawnej obsługi Pani(usunięte przez administratora) Samochód spełnia nasze oczekiwania. Myślimy, że współpraca z firmą będzie się rozwijać.

Pomocna?
Tak4Nie3
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jakub
@MW i LW

Od Waszego wpisu minęło już trochę czasu, dlatego zastanawia mnie, czy zdecydowaliście się na dalszą współpracę z firmą Hyundai Stawowy?? Jeżeli tak, to czy moglibyście napisać, jak w ogóle trafiliście akurat na tego dealera marki Hyundai? Napiszcie proszę, jak to wyglądało w Waszym przypadku.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Filip

Niezbyt przychylne są wasze opinie o firmie. Może warto rozmawiać z szefostwem?

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
i30

Od stycznia tego roku odeszło 3 na 4 mechaników, czyli 75% warsztatu. Co na to pracodawca? Nie chcieli pracować lenie!!! Zastanówcie się nad tym faktem!

Pomocna?
Tak5Nie2
Zgłoś
POL
@i30

Od zeszłego roku w sumie to odeszło większość pracowników. Rotacja jest bardzo duża.

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Hyundai Stawowy Sp. z o.o. - Rybnik

Chcę opublikować:

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Listopadzie 2019r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 115 175
  2. olx.pl 2 736 098
  3. pracuj.pl 2 718 511
  4. linkedin.com 2 689 259
Hyundai Stawowy Sp. z o.o.