Czy poszukują pracowników?
Kupiłem hundaia po pół roku odprysk lakieru pojechałem przecież nowe auto nagwarancji oczywiście odpowiedz uszkodzenie mechaniczne nie podlega gwarancji co kolejek człowiek zgłasza odmowa a za serwis liczą se krocie wiec przestałem korzystać z ich usług tak powinni zrobić wszyscy to może poszli by po rozum do głowy i jeszcze jedno kupując auto nie dają żadnych gratisów np komplet opon dywaników itp pojechałem do salonu innej marki kupić auto to człowiek dostał opony z alumami wszystko się da a hundai ma nas w (usunięte przez administratora) e tylko kup i spadaj wszystko jest miło do odbioru auta a potem szkoda słów
To forum pracowników więc te uwagi niewłaściwie zostały skierowane.
Rodzice zakupili dzisiaj Hyundai Tucson w salonie w Rybniku. Są mega zadowoleni z obsługi przez Pana Krzysztofa Nowaka, który spełnił swoją rolę jako opiekun przy zakupie samochodu, załatwił wszystko sprawnie i szybko. Polecamy. Bardzo dziękujemy :)
Serwis powinien miecz szyld ODMOWA jeszcze nie zobaczą usterki a już starają się odmówić naprawy wymyślają tysiąc powodów żeby nie naprawić na gwarancji ale ochoczo świadczą usługi płatne.Po co te wysoko płatne przeglądy gwarancyjne. Powinni się uczyć obsługi w stacjach w republice czeskiej Stawowy rybnik to koszmar nie polecam.Wstążka na samochodzie przy odbiorze a potem pocałujcei nas w (usunięte przez administratora)
Niedawno kupiłem samochód w Rybniku, jestem bardzo zadowolony z obsługi przez Pana Grzegorz Koniecznego, naprawdę fachowa obsługa. Ja polecam ten salon.
Trzy miesiące temu Pani Małgorzata Wójtowicz przekonała nas do zakupu Hyundaia Tucsona. Jesteśmy zadowoleni z milej, kompetentnej i sprawnej obsługi Pani(usunięte przez administratora) Samochód spełnia nasze oczekiwania. Myślimy, że współpraca z firmą będzie się rozwijać.
Od Waszego wpisu minęło już trochę czasu, dlatego zastanawia mnie, czy zdecydowaliście się na dalszą współpracę z firmą Hyundai Stawowy?? Jeżeli tak, to czy moglibyście napisać, jak w ogóle trafiliście akurat na tego dealera marki Hyundai? Napiszcie proszę, jak to wyglądało w Waszym przypadku.
Niezbyt przychylne są wasze opinie o firmie. Może warto rozmawiać z szefostwem?
Od stycznia tego roku odeszło 3 na 4 mechaników, czyli 75% warsztatu. Co na to pracodawca? Nie chcieli pracować lenie!!! Zastanówcie się nad tym faktem!
Widzę, że firma szuka kandydata na stanowisko Doradca Serwisowy - Zastępca Kierownika Serwisu. Sama firma podobno oferuje: wysokie wynagrodzenie pracę w autoryzowanym serwisie samochodowym pakiet szkoleń wewnętrznych oraz zewnętrznych organizowanych przez zewnętrzne ośrodki szkoleń możliwość rozwoju zawodowego i zdobywanie nowych kompetencji pracę w doświadczonym zespole pracowników przyjazną atmosferę pracy Czy ktoś może powiedzieć jak jest w rzeczywistości? Na jaka umowę zatrudnia firma? Czy szkolenia są płatne (przez pracownika)?
Lustracja,inwigilacja,stała obserwacja i podsłuch .(usunięte przez administratora)! Zero szacunku nawet dla wieloletnich współpracowników. Ludzie mają biegać dla nich jak psy na tresurze. Nawet jeśli latami zacharowujesz się dla nich to są w stanie z dnia na dzień zamienić Cię na pierwszą lepszą osobę z ulicy byle tylko była parę złotych tańsza w utrzymaniu.(usunięte przez administratora) Nie polecam ludziom inteligentnym samodzielnie myślącym i szanującym siebie.
Pracownicy zmieniaja sie co miesiąc nie szanują ludzi ciągle tylko pouczenia rozkazy (usunięte przez administratora) .nie polecam liczą tylko pieniadze nie myśląc o innych.
Najgorszy pracodawca z jakim miałem okazje się zetknąć!! (usunięte przez administratora) ! Nie polecam tego pracodawcy jako przedstawiciela marki Hyundai.