Witam: W dniu 23.02.2023r podczas I serwisu gwarancyjnego po roku użytkowania mojego nowego samochodu osobowego m-ki Hyundai KONA nr. rej. SK - 171VV nr. VIN KMHK2812ANV867771, zgłosiłem fakt popękanej skóry na dole koła kierownicy od strony wewnętrznej. Całość dokumentacji w tym dokumentację zdjęciową wykonał pracownik ASO MM Cars Katowice ul. Kościuszki 253. Z rozmowy z pracownikiem ASO wynikało, że najprawdopodobniej może to być wada materiału, i w takim przypadku najprawdopodobniej koło kierownicy powinno podlegać wymianie. Wszystkie materiały w tej sprawie zostały przesłane do Waszej Centrali celem oceny i akceptacji. Kilka dni temu otrzymałem informacje z salonu MM Cars Katowice Kościuszki 253, że taka usterka nie podlega gwarancji. Takie załatwienie sprawy jest dla mnie niezrozumiałe wręcz krzywdzące, jednocześnie sugerujące jakoby sam użytkownik uszkodził sobie skórę na kole kierownicy. Nie znajduję też logicznego wytłumaczenia dlaczego sam miałbym sobie tą kierownicę uszkodzić. Chcę dodać, że z Waszą Firmą jestem związany już wiele lat i od nowości użytkuję już drugi samochód Waszej marki i nie miałem problemów z kołem kierownicy, chociaż samochód użytkowałem wiele lat. Do tej pory moja opinia o Waszym Koncernie jest bardzo pozytywna i dlatego też Wasza odmowa bardzo mnie dotknęła, choć przecież wiadomo, że samochód jest zupełnie nowy, a wada, usterka, którą zgłosiłem w ogóle nie powinna mieć miejsca ( zaistnieć ) . Nie rozumiem dlaczego nie dopuszcza się innej możliwości powstania usterki, jak tylko wina po stronie użytkownika. Mając na uwadze, że Wasza Firma słynie z wysokiej dbałości o satysfakcję, oraz opinie klientów, proszę o pozytywne ustosunkowanie się do mojej sprawy. Z góry dziękuję za poświęcony mi czas i wierzę, że moja sprawa nie zaważy na dobrym imieniu Koncernu Hyundai Motor poland Sp. Z o.o.
Dzień dobry ,co dzieje się w Waszej firmie ?Fatalna obsługa klienta przez konsultantów ,brak kontaktu z osobami odpowiedzialnymi za właściwą informację ,brak jakiegokolwiek nadzoru nad konsultantami.Czas zrezygnować z Waszej marki po 25 latach .Szkoda
Hej, to co ci nie pasuje w tej obsłudze klienta? Ja tam nie słyszałam żeby ktoś narzekał aż tak źle jest Twoim zdaniem?
Czy to prawda że w 2021 w salonach były sprzedawane samochody na które nie było homologacji?
A takie informacje niby skąd masz? Trochę mi to śmierdzi jakimiś zabiegami ze strony konkurencji - nie jesteś czasem od nich?
Czy jesteście uczciwą firmą?
Co znowu z Hyundai. Dlaczego samochody nie mają homologacji. czy Hyundai dał ciała?
Czy to prawda, że nawet feedbacku po rozmowie nie dają? Z wynagrodzeniem niestety podobno szału nie ma, teraz w Warszawie można zarobić naprawdę dobrze, musicie mieć to na uwadze, bo potracicie ludzi i pójdą gdzie indziej.
A co konkretnie masz na myśli? :) Na co brak słów i co takiego się dzieje w Hyundai? Niestety nie znam sytuacji firmy i nie wiem jak to wygląda wszystko od środka. Dlatego zależy mi na tym by uzyskać trochę więcej informacji na ten temat :) O co chodzi?