Kasa niby marna ale nic za darmo przecież. To nie jest tak ze dobrze tu zarobi ten co po prostu ogarnia? Daliby chociaż jakieś szkolenie. No chyba ze jest?
Czyli nic sie nie zmienilo? Dalej tak traktuje ludzi?
Z tym traktowaniem ludzi nawiązujesz też do jakiegoś szkolenia czy co co chodzi? trochę niejasno to napisane a sam aplikuje więc chce mieć pewność
Moje ostatnie chwile w tej firmie.. (usunięte przez administratora) na porzadku dziennym.. Dramat
Tutaj tak ciezko o podwyżkę? Piszecie ze mało płacą ale teraz jest szal zwiększania stawek w firmach przecież. Tu kiedy docelowo coś więcej skapnie?
Warto sie zastanowic dlaczego firma zostala sprzedana :) Ciekawe czy nowy wlasciciel wie co tam sie dzieje..
Wielkie eldorado :) Narobisz sie, a nie zarobisz. Ludzie odchodza do Rybnika. Samograj :) nikt nad tym nie panuje. Szkoda czasu. Kasa marna. (usunięte przez administratora) na porzadku dziennym.
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/1/3/7/1375e6e49f94c84dff0c665c94f19ef9.png)
Zastanawiam się jak można rozumieć pojęcie rozwoju zamieszczone w tej dostępnej ofercie na sprzedaż flotową. Chodzi mi o to, że szukają dwóch osób, a przynajmniej na to wychodzi z opisu. ciekaw jestem czy to rotacja czy bardziej może właśnie ktoś awansował?
Awanse są więc możliwe? ja też oglądam się za sektorem sprzedaży flotowej i widziałem właśnie, że kierownika do siebie poszukują. W ofercie wpisano widełki od 5 do 20 tys, co mnie przyciągnęło. Słychać w salonie, że takie wyniki są osiągalne?
Chciałem zapytać jak wygląda praca w dziale sprzedaży samochodów? Na jakie zarobki można liczyć? Atmosfera w zespole?
Atmosfera jak najbardziej na plus, zarobki na początku w zależności od doświadczenia 10k +.
Zgadzam się z Tobą w zupełności. Ale te 10 k to jest 'goła' podstawa sprzedawcy aut, jak rozumiem. Możesz z grubsza nakreślić, jakie do tego dochodzą prowizje bądź premie za jakąś uśrednioną sprzedaż kilku egzemplarzy w miesiącu?
Cos tu na księgowość narzekali ale jak to może wyglądać od strony obsługi klienta? kiedyś taka ofertę na Knurowską już widziałam. nie było w niej jednak wskazanych szczegółów takich jak chociażby stawki. Wiecie może jakie będą obowiązywać teraz od nowego roku? i czy będą kogoś szukać?
Masakra tu pracowac w ksiegowosci jest ktos co uwaza sie ze be zniego firma padnie ale juz padla jak sie sprzedala jak ten co kupil ten przbytek z ta ferajna ludzi i nie zrobi porzadku w prowadzeniu kasy to tez polynie .Powodzenia zeglarze.jak na razie nie polecam tu pracowac.
Ktoś pytał o prace jako księgowy w ubiegłym roku i mu tego odradzono pod argumentem braku szacunku. Czy to odnosiło się do tego działu czy ogółu i czy do dziś jest to uzasadnione? jest po prostu dostępna teraz oferta dla doradcy serwisowego klienta w ASO i się nią wstępnie interesuję. W sumie dwie osoby są potrzebne i zastanawia mnie powód. Na kogo potencjalnie można awansować i po jakim czasie? Czy opiszecie także warunki finansowe?
Zastanawiam się nad aplikowaniem do firmy Toyota Ja-Now-An Sp. z o.o. - aktualnie poszukują osób na stanowisko Księgowa. Jak oceniacie tego pracodawcę?
Daj sobie spokój. Jeśli jesteś osobą, która ma do siebie szacunek, nie warto tracić czasu.
Masakra z tym zarzadem pieniadze uciekaja przez palce
A uciekają z jakich konkretnie przyczyn? Gdzie według Ciebie ten potencjał tu ucieka, co z tym zarządzaniem jest nie tak? :( Pracownicy to wpływu na nic tu nie mają?
Byłem jakiś czas temu na rozmowie ws. pracy na dział sprzedaży. Rozmowa z dyr. handlowym, który stwierdził, że "jakieś tam doświadczenie w branży moto mam" ( a mam prawie 20-letnie ...pfff ) Zaproponowana pensja - najniższa krajowa (bo wszyscy tak tam mają) + "x" dodatków i premii do pensji, które zapewne mało kto otrzymuje. Mimo poinformowania mnie, że odpowiedź będzie w następnym tygodniu, to nikt nie był łaskawy oddzwonić z informacją zwrotną = BAAAARDZO SŁABE podejście... Ogólnie nie polecam - strata czasu, szczególnie dla ludzi z doświadczeniem.
Ogólnie to dramat. Praca jak i chaos który panuje na warsztacie. Dużo pracowników nie ma pojęcia nawet co robić, dodatkowo skargi klientów.
No właśnie ja tych relacji z klientem to ciekawa jestem. Piszesz, że skargi, faktycznie w interakcji z nimi jest tu tak ostro?
Pracując na warsztacie nie ma Pan styczności z klientem. ( chyba że w wyjątkowych sytuacjach - ale przypuszczam, że wtedy kierownik przejmuje takie sprawy ) Po drugie proszę nie oceniać pracy innych ludzi w jakiejś firmie patrząc przez swój pryzmat. Od lat korzystam z usług danej firmy i nie mogę się zgodzić z Pana opinią.
w sumie to nie napisał, że skargi kierowane są do niego wprost, może chodziło mu o to, co "gadają" na zewnątrz? I też nie wiem czy to ocena tych pracowników tu jest widoczna tylko chodziło mu o sytuację, że po prostu jest chaotycznie a nie, że źle robią? Fajnie byłoby jakby ktoś kto we się do tego odniósł albo on po prostu doprecyzował?
Masakra haos wszedzie nie da sie tak pracowac , pracownicy miedzy soba dra koty nie da sie dogadac .
Około miesiąc temu kupiłam w Waszym salonie samochód używany. Jestem bardzo wdzięczna za udzieloną pomoc przy wyborze pojazdu, za cierpliwość, zaangażowanie i profesjonalizm jakim wykazał się doradca Pan Marcel Piętka. Polecam Salon JA-NOW-AN na 100% Panie Marcelu pierwszy tysiąc przejechany, wybór pojazdu znakomity, miał Pan rację jestem bardzo zadowolona :P Tak trzymać.
Wczoraj byłem w firmie u sprzedawcy aby skonfigurować cenę corolli sedan u Pana Piotra i jestem zadowolony z obsługi.
Widać, że obsługa to fachowcy i mają doświadczenie w tym co robią? A nie, że są to osoby pierwsze lepsze , bez jakiegokolwiek pojęcia ?
Wszystko ok
MAsakra nie ma mozliwosci poskladac sobie wyposazenia dla auta tylko pakiety to nie jest chandel wogole za takie pieniadze ide gdzie indziej.
Andrzej Dramski Nowy wpis08.11.2021 22:04 Klient Z usług salonu TOYOTY Ja+NOW +AN korzystam już z dobrych 15 lat i szczerze powiedziawszy nie ma żadnych zastrzeżeń. Praktycznie znam większość osób z widzenia i nie mogę powiedzieć by byli jacyś opryskliwi lub trudni do rozmowy. Wg mnie wszystko jest OK a co do jakości serwisu to jeszcze nigdy nie zdarzyło się by miałem jakieś problemy techniczne. Jakieś szczegóły, jak kontrolka zaciągnięcia hamulca ręcznego < gdy tarcze sprawdzali> się świeciła. W sumie mamy już 11 samochodów Toyoty w rodzinie i nie słyszałem narzeka na serwis. Więc jak Pani Urszula dzwoni o jakość usługi zawsze odpowiadam całkowicie zadowolony. A mam porównanie z salonami innych marek, gdzie jest ...., więc ten wątek zamknijmy. Co do warunków pracy to nie mogę się donieść ale gdyby osoby obsługujące były tak niezadowolone z pracy to nie były by tak miłe w obsłudze klienta, a ci są różni, sam byłem świadkiem jak w sobotę podjechałem o 7,45 czekając na otwarcie. Byłem drugi w kolejce i wymienialiśmy z tą pierwszą osobą poglądy nt. motoryzacji. Krótko prze 6 drzwi salonu się otwarły i jakiś BURAK BEZ KOLEJKI SIĘ WCISNĄŁ.Normalnie to można by go wywalić ale był GŁUCHY i pan Jacek rozłożył ręce bo co z taka hołotą poradzić. No a teraj jeszcze jeden watek: muszę już zmienić samochód i moja decyzja wymagała wsparcia doradcy co do wyposażenia i poziomu wykonania samochodu. I lekka konsternacja, pani Anna .P doskonale przygotowana znała odpowiedzi na wszystkie moje pytania, nawet te techniczne. 2 oferty do wyboru, punkty z TOYOTA MORE uwzględnione, pełny profesjonalizm. Prawie brak asertywności z jej strony, na wszystko co chciałem w wyposażeniu i co miało przełożenie na cenę rozpatrzone WIN-WIN. No i jeszcze jeden punkt pozostał , a mianowicie rozliczenie z uwzględnieniem obecnego samochodu. No to wędrówka do doradcy zajmującego się wycena samochodów, wchodzimy do pomieszczenia gdzie są jacyś państwo nie znani mi nawet z widzenia. Byłem więc pewien, że to pan się tym zajmie a tu niespodzianka, miła pani prosi o dowód i kluczyki mówiąc, że musi wszystko sprawdzić, nawet kolokwialnie mówiąc . Koniec świata kobiety decydują o wszystkim. Po kwadransie dynamiczne zatrzymanie mojego samochodu i wychodzi z niego pani Monika S. negocjacje co do jego wartości, wszystko również na zasadzie WIN-WIN, żadnego kręcenia, ściemniania, rzetelna wycena. Mogę z całą odpowiedzialnością polecić salon JA+NO+WAN innym klientom. No i że pan Dominik R taki TEAM znalazł to gratulacje dla TEAMU. pozdrawiam i wszystkim szerokości życzę. A na marginesie już prawie jeden milion km przejechałem Toyotami i wszystko bez uwag.
Z usług salonu TOYOTY Ja+NOW +AN korzystam już z dobrych 15 lat i szczerze powiedziawszy nie ma żadnych zastrzeżeń. Praktycznie znam większość osób z widzenia i nie mogę powiedzieć by byli jacyś opryskliwi lub trudni do rozmowy. Wg mnie wszystko jest OK a co do jakości serwisu to jeszcze nigdy nie zdarzyło się by miałem jakieś problemy techniczne. Jakieś szczegóły, jak kontrolka zaciągnięcia hamulca ręcznego < gdy tarcze sprawdzali> się świeciła. W sumie mamy już 11 samochodów Toyoty w rodzinie i nie słyszałem narzeka na serwis. Więc jak Pani Urszula dzwoni o jakość usługi zawsze odpowiadam całkowicie zadowolony. A mam porównanie z salonami innych marek, gdzie jest ...., więc ten wątek zamknijmy. Co do warunków pracy to nie mogę się donieść ale gdyby osoby obsługujące były tak niezadowolone z pracy to nie były by tak miłe w obsłudze klienta, a ci są różni, sam byłem świadkiem jak w sobotę podjechałem o 7,45 czekając na otwarcie. Byłem drugi w kolejce i wymienialiśmy z tą pierwszą osobą poglądy nt. motoryzacji. Krótko prze 6 drzwi salonu się otwarły i jakiś BURAK BEZ KOLEJKI SIĘ WCISNĄŁ.Normalnie to można by go wywalić ale był GŁUCHY i pan Jacek rozłożył ręce bo co z taka hołotą poradzić. No a teraj jeszcze jeden watek: muszę już zmienić samochód i moja decyzja wymagała wsparcia doradcy co do wyposażenia i poziomu wykonania samochodu. I lekka konsternacja, pani Anna .P doskonale przygotowana znała odpowiedzi na wszystkie moje pytania, nawet te techniczne. 2 oferty do wyboru, punkty z TOYOTA MORE uwzględnione, pełny profesjonalizm. Prawie brak asertywności z jej strony, na wszystko co chciałem w wyposażeniu i co miało przełożenie na cenę rozpatrzone WIN-WIN. No i jeszcze jeden punkt pozostał , a mianowicie rozliczenie z uwzględnieniem obecnego samochodu. No to wędrówka do doradcy zajmującego się wycena samochodów, wchodzimy do pomieszczenia gdzie są jacyś państwo nie znani mi nawet z widzenia. Byłem więc pewien, że to pan się tym zajmie a tu niespodzianka, miła pani prosi o dowód i kluczyki mówiąc, że musi wszystko sprawdzić, nawet kolokwialnie mówiąc . Koniec świata kobiety decydują o wszystkim. Po kwadransie dynamiczne zatrzymanie mojego samochodu i wychodzi z niego pani Monika S. negocjacje co do jego wartości, wszystko również na zasadzie WIN-WIN, żadnego kręcenia, ściemniania, rzetelna wycena. Mogę z całą odpowiedzialnością polecić salon JA+NO+WAN innym klientom. No i że pan Dominik R taki TEAM znalazł to gratulacje dla TEAMU. pozdrawiam i wszystkim szerokości życzę. A na marginesie już prawie jeden milion km przejechałem Toyotami i wszystko bez uwag.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Toyota Ja-Now-An Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Toyota Ja-Now-An Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Toyota Ja-Now-An Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 1 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Toyota Ja-Now-An Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Toyota Ja-Now-An Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.