Jak się pracuje w Guzikova Sp. z o.o. Katowice? Zadaj pytanie

Niżej możesz napisać pytania o to jak się pracuje w Guzikova Sp. z o.o. Katowice, jak wygląda praca, jakie są zarobki. Dowiedz się czy praca w Guzikova Sp. z o.o. jest dla Ciebie! 


Branże: Pozostałe - sprzedaż detaliczna

Najnowsze pytania nt. pracy w Guzikova Sp. z o.o. w Katowice

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jak w Guzikova Sp. z o.o. wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska?

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Guzikova Sp. z o.o.? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?

Zapytanie Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Jak duże doświadczenie trzeba mieć, żeby pracować jako szwaczka u Guzikovej?

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Jak wygląda podstawa wynagrodzenia w Guzikova Sp. z o.o.?

logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(182 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Elektryk Utrzymania Ruchu
Bydgoszcz
Flame Employment Polska Sp. z o.o.
(372 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Oszukana
Inne
 Pytanie

Ktoś chętny do przyłączenia się do pozwu zbiorowego?

Ellena280382
Inne
@Oszukana

Ja jestem chętna bo ta kobieta żarty sobie robi

Kolejna oszukana
Inne
@Oszukana

Prawdopodobnie bede zmuszona również dołączyć . Kombinacje tej Pani są niesamowite . Czekam jeszcze na zwrot pieniędzy jeśli nie otrzymam do czasu, kiedy powinna je zwrócić , zgłaszam sprawę w Gliwicach .

Marlena
Inne
@Oszukana

Ja bardzo chetnie !

Meggy
Inne
@Oszukana

Ja tez jestem chętna! Paczka nie wysłana od ponad miesiąca, kłamstwa lub brak kontaktu w ogóle :/

Oszukana1
Inne
@Oszukana

Tak ja chetna, tez zostałam (usunięte przez administratora)

Minii
Inne
@Oszukana

Bardzo chętna do dołączenia się do zbiorowego pozwu!!!!

Fredi
Inne
@Oszukana

Także nie mogę się doprosić o moje zamówienie , wysyłają fikcyjne nadanie nr przesyłki . Nie odbierają telefonu … (usunięte przez administratora) ze wysyłka na następny dzień a za chwile ,ze jeszcze się sukienka szyje . Szukając w necie można natrafić na wiele negatywnych opinii wiec skąd te pozytywy. Zero szacunku w odpowiedziach do klienta , nie miłe , szydercze … wiem ze nie wiele zyskam ale w najbliższych dniach ide zawiadamiać organy ścigania …poruszę znajomych i dalszych i ostrzega ich przed zakupem w tym sklepie.

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Adrianna
Inne

Ja wymienialam rozmiar i odsylalam na paczkomat Podany w regulaminie

Add
Inne
 Pytanie

To Pani Magda, Luiza, czy Kasia? Roztrojenie jazni? To nie ma Pani paczki, czy dwoch sukienek czy 1000 zlotych Prosze pomyslec nad wypowiedzia i wtedy napisac ok?

Polecajka duza
Inne
 Pytanie

Witam! Ja wczoraj odebralam paczke, jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Jakosc tych ubran jest na naprawde wysokim poziomie - widze ze nie raz jest to tutaj podkreslane 10/10 jakosc Na paczuche czekalam z 8 dni ?tak Okolo Prosilam zeby byla wyslana do max 21 lipca.

Eleonora
Inne
 Pytanie

Dzień dobry, Chciałam Panie przestrzec przed jakimkolwiek zakupem w tym sklepie, kompletnie nieodpowiedzialny personel, a kłamstwa sypią jak z rękawa! Zrobiłam zamówienie 31 maja 2022 na dwie sukienki w tym samym kolorze, ale w odmiennych rozmiarach, ponieważ nie byłam pewna, która będzie bardziej odpowiednia dla mnie. Oczywiście opłaciłam za nie z góry. Po kilu dniach otrzymałam FV na maila z zapiską, że produkt nie podlega zwrotowi ze względu na „szycie na zamówienie”. Napisałam więc wiadomość, że zakup nie był spersonalizowany i pod wymiary, tylko wybrałam standardowe rozmiarówki - w tym przypadku XS i S. O dziwo, otrzymałam informację zwrotną, że tak - jak najbardziej te sukienki mogę zwrócić, albo wymienić. Jednak proszę sobie wyobrazić, że niedługo po tym Pani usunęła tą wiadomość z instagrama, na szczęście zdążyłam zrobić screeny. Zamówienie wciąż nie docierało. Po wielokrotnych próbach kontaktowania się ze sklepem drogą mailową jak również poprzez media społecznościowe, a także prośbach o informacji kiedy sukienki zostaną wysłane, gdyż mam imprezę okolicznościową i po prostu nie wiem czy mam kupować coś innego czy cierpliwie poczekać, bo czasu mam coraz mniej, w końcu 14 czerwca otrzymałam paczkę, ale tylko z jedną z dwóch zamówionych sukienek! Kolejne wiadomości i kolejne prośby o informację co z drugą, nie przynosiły żadnego efektu. Byłam ignorowana. Po wielokrotnych "bombardowaniach” znów otrzymałam zdawkową odpowiedź, że zamówienie jest w realizacji i do mnie wkrótce dojdzie, ale to był już 20 czerwca! Nie odpuszczałam, w końcu chciałam tylko wiedzieć czy będę miała w czym pójść na planowaną długo wcześniej okoliczność. Przecież zrozumiałabym gdyby z jakiegoś powodu był poślizg, wtedy miałabym czas na poszukanie innej opcji. Ostatecznie Pani napisała, że wysyłka na pewno wyjdzie od nich w czwartek 23 czerwca i będzie na 100% u mnie w piątek. Zostałam nawet przeproszona i uspokojona, więc zawierzyłam temu co przeczytałam (pomyślałam, że każdemu może się zdarzyć) i z niecierpliwością oczekiwałam na wysyłkę. Pragnę podkreślić, że imprezę miałam w sobotę 25 czerwca, jednak popołudniu w czwartek nie otrzymałam żadnej informacji o wysyłce więc znów pisałam, że jeżeli wyślą paczkę jutro to i tak nie dotrze do mnie na czas, a ja zostaję z niczym. W odpowiedzi przeczytałam, że sukienka jest na końcówce szycia i wyślą ją w piątek z odbiorem na sobotę. Na chwilę przed imprezą otrzymałam paczkę, i co? Pani chyba włożyła co miała pod ręką, bo kolor sukienki zupełnie odbiegał od mojego zamówienia! W rozpaczy poszłam już w tym co miałam czyli w pierwszej sukience, która była na mnie za duża! Miałam z góry popsutą imprezę, napisałam do nich od razu z informacją, że odsyłam sukienkę w poniedziałek i w drodze rekompensaty mam nadzieję, że zwrot pieniędzy będzie szybciej niż cały proces zamówienia. Paczka przez sklep nie została odebrana i ponownie wraca do mnie. Kiedy napisałam z jakiej przyczyny paczka została nie odebrana to Pani nie miała nawet na tyle przyzwoitości, żeby być szczerą tylko próbowała mi wmówić, że nic do nich nie dotarło, co mija się z prawdą, to już jest szczyt braku szacunku do klienta. Nie dość, że nie ma żadnego płynnego kontaktu ze sklepem, a jeśli jest – to są to czyste kłamstwa, mające na celu spławienie Klienta, to jeszcze na koniec sklep odcina się od sprawy. Ponieważ mam dowody na to, że zostałam zapewniona, że mogę zwrócić sukienki, a także posiadam odpowiednią wiedzę na temat praw konsumenta, nie zostawię tej sprawy bez konsekwencji dla firmy.

Seller
Pracownik
@Eleonora

Prosze o nick, na pewno nikt nie usunal wiadomosci do Pani. Ma Pani mozliwosc zwrotu i znamy Pani zamowienie. Nikt sie nie odcina od sprawy prosze Pani:) caly czas szyjemy i staramy sie odpowiadac na kazdy email w ciagu 12 godzin. Rowniez nie zglosila Pani poprzez email, zwrotu.:) z calym szacunkiem do Pani, nie mamy takiego maila Bedziemy wdzieczni gdzie i na jaki adres go Pani wyslala oraz przeslanie formularza zwrotu. Pozdrawiam serdecznie

Zawiedziona
Inne
 Pytanie

Czy komukolwiek udało się odzyskać od tej firmy swoje pieniądze?

Zawiedziona
Inne
 Pytanie

@magda, ile czasu już się Pani stara?

Magda
Inne
@Zawiedziona

Kochana 3 miesiące :( od października

W
Inne
@Zawiedziona

Mi :) pół roku z nimi walczyłam. Złóż pismo do rzecznika praw konsumenta, wcześniej pisałam o policji i sadach nic to nie dało. Napisz pismo, załącz wszystkie dowody, skan rozmów, zamówienia, przelewu wszystko - fajnie jakbyś jeszcze napisała do nich pismo (za potwierdzeniem odbioru) ze prosisz o zwrot kwoty itp i to tez dołączyła jako dowód do rzecznika praw konsumenta. Troszkę to trwało, ale oddali pieniądze bo rzecznika już się przestraszyli i zaczęli mnie przepraszać za moje nerwy ???? Szukają po prostu (usunięte przez administratora) aż ludzie odpuszcza. Nie ma co odpuszczać, chociażby 50 zł to musza oddać.

Filip
Inne

Juhu

Borys
Pracownik

Mam cały dysk tej (usunięte przez administratora) który przekaze na policję. Wszystko lewej faktury wszystkoooo

1
Magda
Inne
@Zawiedziona

Mnie dokładnie rok temu udalo się po 3 miesiącach dostać zamówiona rzecz po wielu pismach. Dziwię się ze ta firma jeszcze prosperuje.

Rulon
Inne
@Magda

Panie Borysie skoro pan juz wyszedl z wiezienia prosze sie stawic na poczte przypisana do Pastelowego osiedla nr. 9 /223 ( cala korespondecja od komornikow, z sadu, nakaz aresztu, drugie karanie, zus) i oczywiscie prosze oddac wszystkim poszkodowanym pieniadze.

Dominika Polka
Inne
 Pytanie
@Rulon

Czyzby byly partner od Guzikovej ktory jeszcze wyludzil od jej rodziny 100 tysiecy zlotych nagle probowal sie wybielic? Dobre

Filip
Inne
 Pytanie
@Borys

Kto jakie majtki nosi ? Tez sie dowiem tutaj :D dobrzeee

Szymon
Inne
 Pytanie
@Magda

Bo w rzeczywistosci jest zupelnie inaczej. Tylko (usunięte przez administratora) bez mozgu nie potrafia rozumowac Gdyby bylo tak jak pisza (polowa to jakies fejki zmieszane z mydlinami :) ) tu pisza ciagle te same osoby ) to juz by tej firmy nie bylo. Dobre historie o wlascicielach firmy, kto z kim , dlaczego - fajnie Duzo prywatnych brudow Ciekawe te historie Oglada Pani hotel Paradise ? Mnie sie wydaje ze gra tam Pani role

Andreas
Inne
 Pytanie

Czy Pani wie co to jest rodo?

Karola
Inne
@Zawiedziona

Też jestem ciekawa. Sprawę zgłosiłam na policje

Adrianna
Pracownik
@Magda

Pani Madziu- zmysla Pani niezle :> …. Brak slow Analizuje Pani wypowiedz - i brak mi slow na bajki jakie Pani wymysla

Ew pastel
Inne
 Pytanie

Komenda miejska policji w Katowicach wydzial do Walki z przestepczoscia Lopmy 19 Pg- 3422/19/Ms RSD 92/19 Moze w koncu zjawi sie Pan na osiedlu i odbierze swoje cudowne listy? Przy okazji zaplaci za wszystko

Ew pastel
Inne
@Ew pastel

Wszystko na Pana B Motloch Poczta jest na Osiedlu. Duzo listow, bardzo Wszystko od komornikow i z sadu albo policji.

Borys
Pracownik
 Pytanie
@Ew pastel

Zaplaci za co ?

Klimczak
Inne

To jest para roku Obydwoje Borys i Iza Tak samo Boliglowa z Wlodzimierzem.

Ew pastel
Inne
 Pytanie

Komornik sadowy Przy sr katowice- zachod w Katowicach Slawomir Michalik Kancelaria komornicza Do Pana Borysa Motloch Na kwote 25 tysiecy zlotych z groszami Sygn akt 232/20 Pasuje to Panu?

Borys
Pracownik
@Ew pastel

Udostępnia Pani Dane których nie powinna a te wypowiedzi nie dotyczą tego forum bo nie jest o Borys M.Wiec zostanie Pani również zgłoszona na Policje

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Guzikova
Pracownik

Dzien dobry, mamy opoznienie... kurier nie odebral Pani paczki jeszcze - skan jest prawidlowy- prosze sie nie martwic.

Andreas

I okazuje się że wysłana , pani zaraz wystawia brzydkie oceny ,słowa ,nie ładnie Pzdr

kathrynmerteuil
@Andreas

pod tym numerem jest wysyłana od poniedziałku i jeszcze wysłana nie została, więc dopóki nie będzie wysłana, to sprzedawca nie wywiązał się z własnego regulaminu

GUZIKOVA
Pracownik

(usunięte przez administratora) Prosze numer sledzenia paczki jest juz aktywny Przepraszamy za 4 dniowe opoznienie

Aga
 Pytanie
@Andreas

3 tygodnie od zamowienia i brak wysylki Pan uwaza za ok?????

Gracia
@Aga

Ja kupilam bluze 4 dni temu, dostalam ja dzisiaj. Warto bylo czekac te 3 dni... bluza jest przepiekna

Pina
 Pytanie
@Aga

Pan Andreas broni tutaj zawzięcie tego sklepu z niewiadomego powodu. Takze szkoda nerwów :) Moje zdanie także było podważane przez tą osobę i dziwnie tłumaczone ze "może ktoś zachorował". Pytanie po co ktoś obcy miałby zawzięcie bronić tego sklepu skoro jest tyle negatywnych i szczegółowo opisanych sytuacji związanych z zakupem i wysyłka? Śmiem twierdzić że może to jakiś dobry znajomy lub pracownik...

Aga
@Pina

Też tak uważam... dla mnie ten sklep to porażka... ja odpuściłam chociaż żałuję że nie zrobiłam nic więcej bo to jest przykre co Pani Guzikova odpieprza. I na dodatek nic sobie z tego nie robią, zero konsekwencji

Kassix
@Aga

Sa osoby zadowolone i niezadowolone. Nie kazdemu mozna dogodzic. Skoro sa osoby zadowolone to moze warto przemyslec sprawe, ze tam tez pracuja ludzie- i czasem sie dluzej czeka. Zwlaszcza w covid. Z kazdym idzie sie dogadac Ja jestem stala klientka. Na wysylke czekam raz dluzej, a raz dostaje na drugi dzien. Te ubrania schodza zapewne... Ja nie potrafie sie zloscic na ludzi. Z kazdym idzie sie dogadac tylko nie z chamstwem- to moja skromna podpowiedz/ opinia. Panie pisza tak jakby byly konkurencja. Takie wylewne te opisy...

Pina
 Pytanie
@Kassix

Serio? Kolejna osoba, która tłumaczy kłamstwo i (usunięte przez administratora) ze strony sklepu, bo "przecież tam pracują ludzie, każdemu się może zdarzyć". NIE. Jeśli np. ja przez MIESIĄC muszę się prosić o zwrot pieniędzy za niedostarczony produkt, za który zapłaciłam, jestem ignorowana i zlewana w wiadomościach a wręcz oszukiwana, ponieważ wiele razy zapewniono mnie ze PRZELEW JUŻ ZROBIONY, po czym po kilku dniach przelewu nie było no to sorry, ale mam prawo wyrazić swoją frustrację, złość i ostrzec innych. Na szczęście ja już się doprosilam o swój zwrot, także współczuję ludziom, którzy muszą się użerać z tym sklepem i osobami tam pracującymi.

Andreas
@Pina

Widzę ,że jak ktoś napisze pozitiv to ten zły...albo pracownik. To mi przypomina Rydzyka, jak rząd mi nie da to ich upomne...dadzą . Pzdr

Pina
@Andreas

Nie "pozitiv" tylko jak ktoś zawzięcie broni tego sklepu podważając zdanie osób, które nie są zadowolone (ładnie mówiąc) ze sklepu, kontaktu ze sprzedawcą i cała usługą. A porównania do Rydzyka sobie wypraszam, bo daleko mi do niego i całego tego światka. Nie pozdrawiam.

Natalia P.
 Pytanie
@Andreas

Panie Andreas, skoro już Pan to zaciekle broni działań guzikovej, to może łatwiej będzie wprost oświadczyć wszystkim tutaj obecnym, którym stara się pan mydlić oczy, że to WLASNIE PAN JEST WLASCICIELEM SKLEPU? Wątpię, że to Pan kieruje całym procederem, podejrzewam, że to z innych względów działaność jest założona właśnie na Pana (zresztą dopiero od kilku miesięcy, a sklep działa dłużej). Kto jest właścicielem sklepu widać w CEIDG i w regulaminie sklepu, a tutaj jest link do FB właściciela tego haniebnego procederu: (usunięte przez administratora) Ja już byłam na etapie przedsadowym i na szczęście otrzymałam zwrot, ale tym, którzy jeszcze go nie dostali życzę powodzenia i mam nadzieję, że nie odpuścicie.

Pina
@Natalia P.

Wow, no to pięknie pan Andreas został zdemaskowany :D już wiadomo dlaczego tak bardzo bronił sklepu.. Ale wstyd, żeby podawać się za zwykłego klienta i wmawiać ze "posiada kilka rzeczy, jest zadowolony itd".

Czarnarudablondyna

Proszę zgłosić sprawę do KOmendy Policji w Gliwicach ja mialam ten sam klopot co Pani. Po zgloszeniu policji pieniazki zostaly wyslane:).

Magda

Dziewczyny, nie dajcie się oszukać tej Pani, tak jak ja ????‍♀️ dopóki płacicie pieniążki, wszystko jest super, natomiast kiedy dochodzi do zwrotu, co jest zgodne z regulaminem, Pani przestaje nawet odpisywać na wiadomości, nie mówiąc już o tym, że od trzech miesięcy nie mogę się doprosić zwrotu moich 507 zł ???? Dramat! Poczytajcie opinie zanim coś tutaj kupicie!

Magda
 Pytanie
@Czarnarudablondyna

Naprawdę??? No to działam w takim razie ???? dziękuję :*

Madri
Pracownik
 Pytanie

Guzikova spolka zoo to nie firma odziezowa tak btw… nie wiem teraz o ci chodzi. Sa inne dane?

Klaudia
Inne
 Pytanie

Czy ktoś z (usunięte przez administratora)był u nich osobiście ? Będę w najbliższych dniach w Katowicach i zastanawiam sie nad tym

Aga
Inne
@Klaudia

W Gliwic ach drzwi otwiera mama tej oszu stki i sama, ze łzami w oczach prosi by zgłaszać sprawę na policję i do Rzecznika Praw Konsumenta… mówi, ze wstyd jej za taka córkę i ma dość tej sytuacji! Jaka trzeba być osobą, żeby narażać rodzine na takie nieprzyjemności?! Ja dostałam sukienkę po 2 msc, nie ten rozmiar, który zamówiłam. Zwrotnej paczki nie przyjęła, chociaż była wysłana kurierem i w terminie.. i teraz cisza :)

Andreas
Inne
@Aga

Pisze pani głupoty, proszę podać nazwisko i nr telefonu.

Filip ror
Pracownik
@Aga

Na pewno nikt normalny tego nie napisal….

Klaudia
Inne
 Pytanie

Firma nie chce oddać pieniędzy za anulowane zamowienie. Od dwóch tygodni twierdzą, że zwrócą. Telefon nie odpowiada, na maile odpowiadają wybiórczo, na Facebooku przestali odpisywać jak zapytałam dlaczego nie dostałam zwrotu pieniędzy. Która z Pań zgłaszała sprawę na policję ? Czy pomogło ? Tez dziś chciałabym to zrobić.

Mimimi
Inne
 Pytanie

Nie chcą mi oddać pieniędzy, wysłali nie ten produkty, który zamówiłam. Nie ma kontaktu. Wyłudzili bardzo dużo pieniędzy i całej (usunięte przez administratora) Gdzie mogę to zgłosić? Policja ? Prokuratura? Może Jeszcze inna opcja?

Pytanie
 Pytanie

Jaki jest okres rozliczeniowy w Guzikova Sp. z o.o.? Kiedy można spodziewać się przelewu wynagrodzenia?

Pawel Kr
Pracownik
@Pytanie

Jestem informatykiem w Guzikovej i dostaje co miesiac ;)

Kkk
Inne
 Pytanie

Uwaga na ten sklep. Radzę nie zamawiać! Nie wysyłają paczek! Doprosić się nie można by ktoś odpowiedział na wiadomość . Nie wiadomo co z wysyłka. Maja wyje... po całości na klientów a żyją teraz za naszą kasę. Czy ktoś wie jak można zgłosić sprawę policji bo na to jest odpowiedni paragraf . Czy muszę osobiście podjechać na Komendę do Gliwic ?

Kassix
Inne
 Pytanie

Wysylam zapytanie: czy moze ktos chcialby odsprzedac sukienke ALEXIS w czerni badz granacie rozmiar S/M ? Na wysokie ? Niestety jest wyprzedana... bardzo pilne >>>Bede wdzieczna za odpowiedz

ALEXANDRA Oli
Inne
 Pytanie
@Kassix

HEJ! Ja rowniez sie podlaczam do pytania Ma ktos na sprzedaz kolor czarny? Mam nude, ale model jest jak druga skora. Moglabym miec w kazdym kolorze... jednak teraz czerni brak na stronie

Zostaw merytoryczną opinię o Guzikova Sp. z o.o. - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Guzikova Sp. z o.o.
4.5/5 Na podstawie 193 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Guzikova Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii