Witajcie, miałem okazję być na rozmowie o prace do działu sprzedaży. Firma zlokalizowana jest w przyziemiu budynku obok parkingu, budynek starego typu, w biurze trochę śmierdzi. Parking dość zapchany możliwe że nie ma na nim miejsc dla pracowników, mi udało się zaparkować dzięki uprzejmości Pana firmy ochroniarskiej który pokierował mnie i upchnął gdzieś a boku (zapewne magia eleganckiego stroju i czystego samochodu) Sama rozmowa - na początku miła, prowadzący w T-shirt dość na luzie, częstuje napojami gazowanymi w puszce. Później przechodzi do konkretów, długa lista pytań, oczekuje na nie dogłębnych odpowiedzi. Jeśli ich inie znamy to naprowadza, najlepiej podając całą regułkę - coś jak w szkole. Później prezentacja na której wciela się w klienta a my mamy zaprezentować ich produkt. Najlepiej w celować w jego wizje bo inaczej poprawia i dopowiada. Pada pytanie o dostępność, oczekiwane wynagrodzenie, obiecuje się odezwać i dać znać w następnym tygodniu bo zależy mu na czasie. Niestety nikt znać nie daje, a oferta od pół roku ciągle podbijana. Może nie ma chętnych do pracy? albo stawki zbyt niskie? Raczej mało poważne traktowanie, a patrząc po firmie nie spodziewał bym się kokosów. Opinia może będzie pomocna dla innych szukających. Pozdrawiam
Nie wiem z czego wynikają takie bezpośrednie stwierdzenia, że ktoś ma skłonności psychopatyczne czy też nie, ale jak to wpływa na dalsza pracę? jak tak patrzę po ofertach to są same dla Accuount Managerów tylko dostępne, co natomiast z innymi stanowiskami?
Bylem tam na rozmowie i gosc mnie przerazil i zniesmaczyl soba. W pewnym momencie zaczalem sie serio obawiac czy gosc nie ogladal sie za duzo jakis trenerow sprzedazy czy cos. Dla mnie (usunięte przez administratora) totalny
Czy w Eveo Sp. z o.o. występują paczki/bony świąteczne?
Jakich pytań można się spodziewać podczas procesu rekrutacyjnego w Eveo Sp. z o.o. na stanowisko Account Manager?
Ktoś jest w stanie nakreślić na czym polega praca na stanowisku Wdrożeniowiec - Serwisant IT w Eveo Sp zoo. Czy to jest bite 8h rozmowy z klientami czy może takich rozmów jest kilka w ciągu dnia a w czasie bez klienta wykonuje się inne czynności? Jak wogóle wygląda zdalne servisowanie i wdrożenie? Rozmowa na zoom jakiś pulpit zdalny czy jakoaś podobna forma.