Ciągły stres i eskalacja. Zanim ktoś Cię porządnie wdroży, już masz zadania, których nie potrafisz rozwiązać. Obiecują szkolenia i certyfikaty, ale na nic nie ma czasu. Firma się rozwija, nie dostosowując liczby pracowników do pracy. O Homeoffice też zapomnij, zero zaufania. Zbyt małe pomieszczenia, wszyscy się kisimy na open space.
Ja widziałam ogłoszenie na specjalistę ds marketingu i było tam o elastycznych godzinach pracy. Możesz dać znać jak bardzo są elastyczne? O której najpóźniej rozpoczynacie pracę?
Zgadzam się z tym co zostało tutaj opisane. Pracowałam w dziale marketingu, który jest działem sezonowym. Jak jest zapotrzebowanie to zatrudniają ludzi żeby za 3-6 miesięcy wszystkich zwolnić. Sposób działania jak na jakieś kiepskiej firmie produkcyjnej. Generalnie nie polecam.
Firma o (usunięte przez administratora)podejściu do pracownika. Pracuję w tej firmie w dziale technicznym i zastanawiam się w sumie po co i jak długo tutaj jeszcze wytrzymam. Kiepskie wynagrodzenie jak na branże IT, ciągle wywoływanie sztucznej presji, duża rotacja w sąsiednich działach, niska kultura organizacyjna na wyższych stanowiskach - kolesiostwo i awansy przez zasiedzenie, totalne oderwanie od rzeczywistości jak wygląda rynek przez długie zasiedzenie starych wyjadaczy w jednej firmie. Kto miał więcej umiejętności i rozumu ten poszedł dalej. Aktualnie to jesteśmy na etapie rozwiązywania wiecznie nierozwiązywalnych problemów klientów z którymi nawet sama góra nie umie sobie poradzić, bo nie mają wystarczającej wiedzy technicznej. Ciągle uwagi ze strony marketingu i sprzedaży jakby byli jakimiś bogami w tej firmie. O jakichkolwiek premiach to zapomnij, nadgodzinki w gratisie. Brak szkoleń, certyfikacji oraz jakichkolwiek kursów - radź sobie sam. Generalnie pożar w (usunięte przez administratora) idealnie oddaje czym jest ta firma. Miejsce względnie dobre na start, kariery tutaj się nie zrobi, bo nawet nie ma za bardzo jak, bo panuje tutaj płaska struktura, a awanse są dla kolegów. Firma zatrzymała się w latach 2015 pod względem wynagrodzeń i twierdzą, że są „zajebisci”. Januszex ze strony właścicieli, wiecznie problemy z Home Office, brak zaufania do pracownika. (usunięte przez administratora)
Tak? To mi pokaż gdzie się mylę, chyba że to standardowa gadka zasiedzianej w jednym miejscu osoby, która nie zna realiów jak pracuje się w innych firmach i dostała stanowisko przez kolesiostwo i zasiedzenie
Czyli mocno chcesz podkreślić, że według Ciebie jakie zatrudnienie występuje? Ja akurat w Account Managera celuje, czy na temat tego działu cos więcej wiesz? Atmosfera dla mnie dość mocno się liczy. Zarobki poznam na rozmowie? Zauważyłam, że w niektórych ofertach nie podają widełek. Z negocjacjami ciężko jest?
Jeden pies gdzie celujesz, każdy dział w tej firmie działa na takich zasadach jak opisałem. Tak jak ktoś już tutaj napisał miejsca jest mało i wszyscy kisimy się na open space, działy oddzielone są tylko małymi pokojami. Na więcej niż 5k na UOP nie licz to w ich mniemaniu super pieniądze. Nadgodzinki jak napisałem w gratisie u mnie w dziale robota po godzinach nie raz wieczorami, a handlowy to pewnie jakieś wyjazdy, wydzwanianie po firmach z tego co gadam z ludźmi itd. Taka małpia robota, z IT ma to wszystko mało wspólnego. Jak mam Ci radzić to nigdy nie idź do dystrybutora tylko do producenta, bo tutaj się narobisz za psie pieniądze.
Jak się wykonuje swoją pracę poprawnie (co nie jest wcale trudne), to o żadnych nadgodzinach nie ma mowy. Premie również są jak najbardziej do wyrabiania -> nie ma słupków/nie ma progów -> wszystko zależy od tego jak pracujesz. Home Office - również nikt nie robi problemów. Dlatego ponawiam pytanie, na pewno pracujemy w tej samej firmie? :)
Skoro ani progów przy tych premiach nie ma ani słupków to tak czy siak istnieje przy tym szansa na podanie ich średnich wartości tak dla jasnego wyobrażenia? Pisaliście o tych premiach kwartalnych oraz rocznych kiedyś czyli jakich teraz można się spodziewać niebawem?
Przedsiębiorca jak najbardziej okay, wszystkie składki płaci na czas. Polecamy :)
Firma ma na ten moment status ugruntowanej i stabilnej na rynku? Widziałam wakat dla Sales Manager i zależy mi na UoP na czas nieokreślony i wypłatach na czas.
Świetnie bo w ofercie dla Support Specialist wyczytałam o pracy w hybrydzie. Czyli ile dni pracuje się z domu a ile z biura? Firma zapewnia też narzędzia do pracy z domu?
Wszystko jest kwestią dogadania się, będziesz potrzebować 5 dni możesz pracować 5 dni z domu. Ważne, żeby się pojawiać co jakiś czas. Jakie narzędzia masz na myśli?
Przedsiębiorca jak najbardziej okay, wszystkie składki płaci na czas. Polecamy :)
Faktycznie występują rotacje w firmie? Właśnie aplikowałam na marketing specialist...te roszady wynikają ze odgórnych zwolnień czy to może ludzie odchodzą? Dajcie znać czy warto przesyłać CV!
Hej dziewczyny, cieszę się, że zaczęłyście poruszać (usunięte przez administratora) która ma miejsce w dziale marketingu i w ogóle w tej firmie. Wiele zostało tutaj już powiedziane, ale jeszcze dorzucę od siebie, że jak pracowałam w dziale marketingu to miałam nieprzyjemność współpracować z dyrektorem sprzedaży i kierownikiem sprzedaży jednego z zespołów panowie na M. i M. zarówno jeden jak i drugi to (usunięte przez administratora) prostacką manierą, językiem i ubogim światopoglądem dla których obrażanie hindusów dzięki którym mają w ogóle pracę to chleb powszedni, czego sama byłam świadkiem podczas wielu spotkań dlatego ta firma się już praktycznie rozpada jak to ktoś słusznie zauważył, że dobrze to już tutaj było. Mnie też podziękowali po 4 miesiącach jak nie było zapotrzebowania na pracę. To chyba taki standard u nich.
Widziałam ofertę na marketing specialist i ktoś wspominał o niepłatnych nadgodzinach. Nie mam nic przeciwko nadgodzinom bo to zawsze dodatkowa kasa ale żeby za nie płacili...Możecie się do tego odnieść?
nie ma czegoś takiego jak płatne nadgodziny, też pracowałam w dziale marketingu. Może się tam odnajdziesz jak nie masz własnego zdania i jesteś uległa. Bo szefowa jest bardzo dominująca i nie uznaje innego zdania niż jej. To nie jest miejsce z dobrą atmosferą. Nie polecam
Kolejny raz wystawiają ogłoszenie na kogoś do marketingu. Czyli pracownik wytrzymuje tam kilka miesięcy max lub zostaje zwolniony po tak krótkim czasie
częstotliwość rotacji w dziale marketingu powoli siega nieba, masz doświadczenie szukaj gdzie indziej, nic nie stracisz :)
(usunięte przez administratora)
Jasne jasne :) Wszystko kosztem dobra pracowników dla których nie ma żadnych benefitów byle tylko pracowali od rana do wieczora najlepiej w delegacji i wyjazdach za friko. Nowych pracowników ciągle zatrudniacie, a zarządzać nie umiecie taka oto kwintesencja waszej firmy, a już nie wspomnę o chłopcach w krótkich spodenkach :)
Jak czytam o podejściu klientów do firmy to zaczynam sie zastanawiać na ile to stresująca praca… w jaki sposób dbacie u siebie o atmosferę teraz i czy często zdarzają sie jakieś nieprzyjemności z samymi klientami?
To co wyprawiają pracownicy tej dziadowskiej firmy to jakiś skandal. Najpierw wydzwaniają, przyjeżdżają na kawy, mydlą oczy jakie ich produkty są wspaniałe, po czym po sprzedaży Support totalnie zawodzi. Przedstawiciele handlowi nie mają żadnej wiedzy merytorycznej tylko potrafią wciskać kity byle sprzedać, a support nie potrafi rozwiązywać sprawnie problemów tylko przepychają wnioski po miesiąc lub dwa i nie mają pojęcia co robią. Mamy jeszcze kilka miesięcy subskrypcję i na pewno nie przedłużymy. Szkoda czasu, nerwów i pieniędzy, a management albo nie wie co się dzieje w tym kurniku albo doskonale wiedzą i pchają ten wóz dalej.
Witam. interesuje mnie praca jako Account Manager. Widziałam ofertę w sieci ale była już wygasła. czy teraz w najbliższym czasie ponownie będzie ktoś potrzebny? a jeśli już tak to w jaki sposób wygląda wtedy rozmowa? Co na niej będzie sprawdzane?
Hej hej… poszukujecie może kogoś aktualnie na słuchawkę do działu Call Center na infolinii wychodzącej do klienta? Pochodzę z okolic Czarnkowa i mogę dojeżdżać własnym samochodem. Czy stawka w okolicach minimalnej krajowej jest u Was osiągalna? Jakie są możliwości wyrabiania nadgodzin? Czy jest opcja żeby pracować na przykład 250-300 godzin miesięcznie? Pozdrawiam Marzena
Cześć Marzeno, nie mamy działu Call Center w naszej firmie. Na ten moment nie mamy otwartych procesów rekrutacji, ale zachęcamy do śledzenia naszej strony https://mwtsolutions.eu/kariera/. :) Pozdrawiam, Weronika
Доброго дня, чи приймаєте ви українців у відділ колл-центру? Я не розмовляю польською, але швидко вчуся. Я маю досвід роботи з клієнтами по телефону і міг би вийти на роботу з червня.
Witam serdecznie. Jest tu może ktoś kto pracuje na obsłudze klienta i by mi opowiedział o tej pracy i warunkach? miałam zajawke w przeglądarce z ogłoszeniem do tej funkcji ale nie da się w nie kliknąć. Na stronie natomiast w ogłoszeniach obecnie pustka. kiedy więc będzie ktoś potrzebny na ten dział?
Uważać na to Call Center. Wydzwaniają o różnych porach dnia i godzinach. Prubuja wciskać jakie produkty informatyczne do firma. Proponuja testy i puzniej sie nie odzywaja. Muj szef (usunięte przez administratora)bo naobiecywali na spotkaniu online gruszki na wierzbie i nic z tego nie było prawda. Chcecie dobre systema to nie tutaj.
Jako Account Manager ile tak średnio można zarobić? nie ma tej informacji w opisie. Wypisane są za to benefity. chyba pierwszy raz widzę jakaś tablicę innowacji. Opiszecie o co konkretnie z nią chodzi?
Rekrutacja lukrowana, a pod spodem brak profesjonalizmu i uprzedzenia kadry zarządzającej. Firma lubi marnować czas kandydatów.
A jakie to są uprzedzenia? Zastanawiam się, żeby kandydować do działu handlowego ale to mnie trochę blokuje. Bo brak dress code w biurze to dla mnie akurat plus ;)
Jak spoglądam po benefitach z ofert to wyraźnie jest napisane „no dress code” więc może jeszcze tym próbowano właśnie to potwierdzić? zastanawiam się z drugiej strony jak sami kandydaci się w takim razie ubierali. I sama rozmowa jak tak w ogóle?
Cześć! Zauważyliśmy, co tu się (czasami) dzieje, i z chęcią podejmiemy się dyskusji na różne tematy. ???? Chcemy prowadzić otwartą i konstruktywną rozmowę, dlatego zachęcamy do kierowania wszelkich pytań, uwag czy sugestii bezpośrednio na adres e-mail działu HR hr@mwtsolutions.eu, gdzie na spokojnie odpowiemy na wszystkie wątpliwości. Pozdrawiamy Zespół MWTS
Rekrutacja na menadżerskie stanowiska na poziomie lat 90. Raz zapraszają, później odmawiają. Z czymś takim się nie spotkałem jeszcze.
Miałem tak samo. Brak szacunku dla kandydatów. Po stronie internetowej zarządu widać, że pracują tam (usunięte przez administratora) to w sumie czego się spodziewać.
Ale, że jak raz zapraszają a później odmawiają? Umawiają się na konkretny termin a później go odwołują? Ten termin jest przekładany czy w ogóle rezygnują z rozmowy?
Jaka jest stawka początkowa w MWT Solutions Sp. z o.o.? 29 stycznia na Pracuj.pl dodali ogłoszenie na stanowisko Account Manager.
Był ktoś na rozmowie rekrutacyjnej o pracę z ogłoszenia? Jako Channel Account Manager. Powiedzieli może jaką stawkę oferują? Chciałabym wiedzieć, na co można liczyć u tego pracodawcy, jeśli chodzi o wynagrodzenie.
Kim jest Sygnalista?
Sygnalista w firmie, to osoba, której zadaniem jest zgłaszanie nieprawidłowości i nadużyć w firmie. Zadania i ochronę Sygnalistów opisuje dyrektywa Parlamentu Europejskiego oraz ustawa o Ochronie Sygnalistów, które zapewniają
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Jak działa GoWhistle?
Zobacz więcej na GoWhistle.comOdpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Jak działa GoWhistle?
Zostań Sygnalistą w MWT Solutions Sp. z o.o. - Poznań
Informacje dla GoWhistle Compliance Officera:
POTWIERDŹ EMAIL
Aby założyć konto, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZałóż darmowe konto Compliance Officera i odpowiedz Sygnaliście
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w MWT Solutions Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy MWT Solutions Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w MWT Solutions Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 1 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- Szyperska 14
61-754 Poznań - NIP: 7781451059 REGON: 300721670 KRS: 0000296586
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 634 470
- Pracuj.pl 3 137 130
- LinkedIn 3 035 232
- Olx.pl 2 564 298
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Usługi IT tworzenia oprogramowania i aplikacji - Poznań
Popularne
- Wolters Kluwer Polska Sp z o.o.
- Joy Box Sp. z o.o.
- Visions4you Daniel Morski
- WIPRO IT SERVICES POLAND Sp. z o.o.
- Globtrak Polska Sp. z o.o.
- Lionbridge Poland Sp. z o.o.
- Sebastian Wenta Sebwent
- Netkobiety Sp. z o.o.
- PKP Informatyka Sp. z o.o.
- ITMAGINATION Sp. z o.o.
- Grape Up Sp. z o.o.
- Ecud Ecentrum Usługowo Dydaktyczne Robert Bodek
- Infermedica Sp. z o.o.
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |