Ciągły stres i eskalacja. Zanim ktoś Cię porządnie wdroży, już masz zadania, których nie potrafisz rozwiązać. Obiecują szkolenia i certyfikaty, ale na nic nie ma czasu. Firma się rozwija, nie dostosowując liczby pracowników do pracy. O Homeoffice też zapomnij, zero zaufania. Zbyt małe pomieszczenia, wszyscy się kisimy na open space.
Zgadzam się z tym co zostało tutaj opisane. Pracowałam w dziale marketingu, który jest działem sezonowym. Jak jest zapotrzebowanie to zatrudniają ludzi żeby za 3-6 miesięcy wszystkich zwolnić. Sposób działania jak na jakieś kiepskiej firmie produkcyjnej. Generalnie nie polecam.
Firma o (usunięte przez administratora)podejściu do pracownika. Pracuję w tej firmie w dziale technicznym i zastanawiam się w sumie po co i jak długo tutaj jeszcze wytrzymam. Kiepskie wynagrodzenie jak na branże IT, ciągle wywoływanie sztucznej presji, duża rotacja w sąsiednich działach, niska kultura organizacyjna na wyższych stanowiskach - kolesiostwo i awansy przez zasiedzenie, totalne oderwanie od rzeczywistości jak wygląda rynek przez długie zasiedzenie starych wyjadaczy w jednej firmie. Kto miał więcej umiejętności i rozumu ten poszedł dalej. Aktualnie to jesteśmy na etapie rozwiązywania wiecznie nierozwiązywalnych problemów klientów z którymi nawet sama góra nie umie sobie poradzić, bo nie mają wystarczającej wiedzy technicznej. Ciągle uwagi ze strony marketingu i sprzedaży jakby byli jakimiś bogami w tej firmie. O jakichkolwiek premiach to zapomnij, nadgodzinki w gratisie. Brak szkoleń, certyfikacji oraz jakichkolwiek kursów - radź sobie sam. Generalnie pożar w (usunięte przez administratora) idealnie oddaje czym jest ta firma. Miejsce względnie dobre na start, kariery tutaj się nie zrobi, bo nawet nie ma za bardzo jak, bo panuje tutaj płaska struktura, a awanse są dla kolegów. Firma zatrzymała się w latach 2015 pod względem wynagrodzeń i twierdzą, że są „zajebisci”. Januszex ze strony właścicieli, wiecznie problemy z Home Office, brak zaufania do pracownika. (usunięte przez administratora)
Skoro ani progów przy tych premiach nie ma ani słupków to tak czy siak istnieje przy tym szansa na podanie ich średnich wartości tak dla jasnego wyobrażenia? Pisaliście o tych premiach kwartalnych oraz rocznych kiedyś czyli jakich teraz można się spodziewać niebawem?
Witam serdecznie. Jest tu może ktoś kto pracuje na obsłudze klienta i by mi opowiedział o tej pracy i warunkach? miałam zajawke w przeglądarce z ogłoszeniem do tej funkcji ale nie da się w nie kliknąć. Na stronie natomiast w ogłoszeniach obecnie pustka. kiedy więc będzie ktoś potrzebny na ten dział?
Uważać na to Call Center. Wydzwaniają o różnych porach dnia i godzinach. Prubuja wciskać jakie produkty informatyczne do firma. Proponuja testy i puzniej sie nie odzywaja. Muj szef (usunięte przez administratora)bo naobiecywali na spotkaniu online gruszki na wierzbie i nic z tego nie było prawda. Chcecie dobre systema to nie tutaj.
Jako Account Manager ile tak średnio można zarobić? nie ma tej informacji w opisie. Wypisane są za to benefity. chyba pierwszy raz widzę jakaś tablicę innowacji. Opiszecie o co konkretnie z nią chodzi?
Rekrutacja lukrowana, a pod spodem brak profesjonalizmu i uprzedzenia kadry zarządzającej. Firma lubi marnować czas kandydatów.
A jakie to są uprzedzenia? Zastanawiam się, żeby kandydować do działu handlowego ale to mnie trochę blokuje. Bo brak dress code w biurze to dla mnie akurat plus ;)
Jak spoglądam po benefitach z ofert to wyraźnie jest napisane „no dress code” więc może jeszcze tym próbowano właśnie to potwierdzić? zastanawiam się z drugiej strony jak sami kandydaci się w takim razie ubierali. I sama rozmowa jak tak w ogóle?
Cześć! Zauważyliśmy, co tu się (czasami) dzieje, i z chęcią podejmiemy się dyskusji na różne tematy. ???? Chcemy prowadzić otwartą i konstruktywną rozmowę, dlatego zachęcamy do kierowania wszelkich pytań, uwag czy sugestii bezpośrednio na adres e-mail działu HR hr@mwtsolutions.eu, gdzie na spokojnie odpowiemy na wszystkie wątpliwości. Pozdrawiamy Zespół MWTS
Rekrutacja na menadżerskie stanowiska na poziomie lat 90. Raz zapraszają, później odmawiają. Z czymś takim się nie spotkałem jeszcze.
Miałem tak samo. Brak szacunku dla kandydatów. Po stronie internetowej zarządu widać, że pracują tam (usunięte przez administratora) to w sumie czego się spodziewać.
Ale, że jak raz zapraszają a później odmawiają? Umawiają się na konkretny termin a później go odwołują? Ten termin jest przekładany czy w ogóle rezygnują z rozmowy?
Jaka jest stawka początkowa w MWT Solutions Sp. z o.o.? 29 stycznia na Pracuj.pl dodali ogłoszenie na stanowisko Account Manager.
Był ktoś na rozmowie rekrutacyjnej o pracę z ogłoszenia? Jako Channel Account Manager. Powiedzieli może jaką stawkę oferują? Chciałabym wiedzieć, na co można liczyć u tego pracodawcy, jeśli chodzi o wynagrodzenie.
Słuchajcie czy z tymi redukcjami jest faktycznie tak jak napisano? Ze polowa roku to max i potem trzeba odejść…? czym to jest umotywowane? Po prostu moja uwagę zwróciła tamta oferta dla specjalisty ds. budżetowania i controllingu. Myślałem, że poznam tu konkretne stawki ze stanowiska
Ciągły stres i eskalacja. Zanim ktoś Cię porządnie wdroży, już masz zadania, których nie potrafisz rozwiązać. Obiecują szkolenia i certyfikaty, ale na nic nie ma czasu. Firma się rozwija, nie dostosowując liczby pracowników do pracy. O Homeoffice też zapomnij, zero zaufania. Zbyt małe pomieszczenia, wszyscy się kisimy na open space.
Ja widziałam ogłoszenie na specjalistę ds marketingu i było tam o elastycznych godzinach pracy. Możesz dać znać jak bardzo są elastyczne? O której najpóźniej rozpoczynacie pracę?
Zgadzam się z tym co zostało tutaj opisane. Pracowałam w dziale marketingu, który jest działem sezonowym. Jak jest zapotrzebowanie to zatrudniają ludzi żeby za 3-6 miesięcy wszystkich zwolnić. Sposób działania jak na jakieś kiepskiej firmie produkcyjnej. Generalnie nie polecam.
Firma o (usunięte przez administratora)podejściu do pracownika. Pracuję w tej firmie w dziale technicznym i zastanawiam się w sumie po co i jak długo tutaj jeszcze wytrzymam. Kiepskie wynagrodzenie jak na branże IT, ciągle wywoływanie sztucznej presji, duża rotacja w sąsiednich działach, niska kultura organizacyjna na wyższych stanowiskach - kolesiostwo i awansy przez zasiedzenie, totalne oderwanie od rzeczywistości jak wygląda rynek przez długie zasiedzenie starych wyjadaczy w jednej firmie. Kto miał więcej umiejętności i rozumu ten poszedł dalej. Aktualnie to jesteśmy na etapie rozwiązywania wiecznie nierozwiązywalnych problemów klientów z którymi nawet sama góra nie umie sobie poradzić, bo nie mają wystarczającej wiedzy technicznej. Ciągle uwagi ze strony marketingu i sprzedaży jakby byli jakimiś bogami w tej firmie. O jakichkolwiek premiach to zapomnij, nadgodzinki w gratisie. Brak szkoleń, certyfikacji oraz jakichkolwiek kursów - radź sobie sam. Generalnie pożar w (usunięte przez administratora) idealnie oddaje czym jest ta firma. Miejsce względnie dobre na start, kariery tutaj się nie zrobi, bo nawet nie ma za bardzo jak, bo panuje tutaj płaska struktura, a awanse są dla kolegów. Firma zatrzymała się w latach 2015 pod względem wynagrodzeń i twierdzą, że są „zajebisci”. Januszex ze strony właścicieli, wiecznie problemy z Home Office, brak zaufania do pracownika. (usunięte przez administratora)
Tak? To mi pokaż gdzie się mylę, chyba że to standardowa gadka zasiedzianej w jednym miejscu osoby, która nie zna realiów jak pracuje się w innych firmach i dostała stanowisko przez kolesiostwo i zasiedzenie
Czyli mocno chcesz podkreślić, że według Ciebie jakie zatrudnienie występuje? Ja akurat w Account Managera celuje, czy na temat tego działu cos więcej wiesz? Atmosfera dla mnie dość mocno się liczy. Zarobki poznam na rozmowie? Zauważyłam, że w niektórych ofertach nie podają widełek. Z negocjacjami ciężko jest?
Jeden pies gdzie celujesz, każdy dział w tej firmie działa na takich zasadach jak opisałem. Tak jak ktoś już tutaj napisał miejsca jest mało i wszyscy kisimy się na open space, działy oddzielone są tylko małymi pokojami. Na więcej niż 5k na UOP nie licz to w ich mniemaniu super pieniądze. Nadgodzinki jak napisałem w gratisie u mnie w dziale robota po godzinach nie raz wieczorami, a handlowy to pewnie jakieś wyjazdy, wydzwanianie po firmach z tego co gadam z ludźmi itd. Taka małpia robota, z IT ma to wszystko mało wspólnego. Jak mam Ci radzić to nigdy nie idź do dystrybutora tylko do producenta, bo tutaj się narobisz za psie pieniądze.
Jak się wykonuje swoją pracę poprawnie (co nie jest wcale trudne), to o żadnych nadgodzinach nie ma mowy. Premie również są jak najbardziej do wyrabiania -> nie ma słupków/nie ma progów -> wszystko zależy od tego jak pracujesz. Home Office - również nikt nie robi problemów. Dlatego ponawiam pytanie, na pewno pracujemy w tej samej firmie? :)
Skoro ani progów przy tych premiach nie ma ani słupków to tak czy siak istnieje przy tym szansa na podanie ich średnich wartości tak dla jasnego wyobrażenia? Pisaliście o tych premiach kwartalnych oraz rocznych kiedyś czyli jakich teraz można się spodziewać niebawem?
Czy warunki zatrudnienia oferowane przez MWT Solutions Sp. z o.o. dla pracy jako Account Manager są dla was satysfakcjonujące?
Znajomość języka albo właśnie jej brak bardzo przekreśla szanse kandydata? Pytam, bo w ofercie dla fullstacka chociażby podkreślany jest kurs z języka a raczej dofinansowanie do niego. Do tego zastanawiam się nad kandydaturą lecz nie posiadam tego założonego minimalnego progu doświadczenia (5 lat), co teraz? będą może wkrótce jakieś opcje dla juniorów? Jakie wtedy będą oferowane stawki skoro tutaj napisane jest od 8 do 13 tys na uop?
Czy wiecie coś o języku rekrutacji?? Chodzi mi o to, czy jest ona po polsku, czy angielsku, skoro samo ogłoszenie na posadę Junior Support Specialist jest też po angielsku?? Ktoś wie coś o tym, czy cała jest nie po polsku albo częściowo??
Rekrutacja na to stanowisko odbywa się głównie w języku polskim, lecz pojawia się również kilka pytań w języku angielskim.
Junior Support Specialist - ogloszenie wystawione na prace zdalna a w wymaganiach pojawilo sie prawo jazdy, czy ktos wie jak wyglada sytuacja?
Rozglądam się za ofertami w okolicy do pracy biurowej, firma ma ogłoszenie na asystentkę sprzedaży i pomyślałam, że może spróbuję. Mam doświadczenie w branży. Tylko nie mam swojego samochodu, a wymagają prawa jazdy, czy to problem?
Cześć, mamy własną flotę aut, jeżeli chodzi o wyjazdy do klienta, natomiast na stanowisku asystenckim nie będzie raczej potrzeby odbywania spotkań. Mogą pojawić się w późniejszym czasie np. prezentacje online. Prawo jazdy przydaje się do sytuacji nagłych, lub przy wyjazdach integracyjnych ;), natomiast nie jest to czynnik decydujący. Pozdrawiam Magda
interesuje mnie ten wątek prezentacji online. Czy to jest wykonanie jej i pokazanie 100% przez asystenta, czy też tylko asystowanie innemu pracownikowi?
MWT Solutions Sp. z o.o. poszukuje pracownika na Project Manager. Czy stanowisko Project Manager wymaga nadgodzin?
Cześć, nie mamy obecnie otwartego stanowiska Project Manager, natomiast pracujemy w takich samych godzinach co nasi klienci, czyli od poniedziałku do piątku, w przedziale 8:00-17:00. Wszystkie aktualne oferty pracy, znajdują się w zakładce Kariera na naszej stronie www.
Hejka, ja chciałbym dopytać, mimo że nie ma otwartej rekrutacji. Czy można wysłać CV mimo, że właśnie nie ma rekrutacji obecnie, by firma miała je w bazie? Czy takie wysłane CV są brane pod uwagę kiedyś w przyszłości podczas rekrutacji?
W firmie panuje bardzo dobra atmosfera, kierownictwo wspiera i ostatnio wprowadzono możliwość zgłaszania własnych pomysłów na usprawnienia, co pomogło usprawnić wiele rzeczy. Firma cały czas się rozwija, przy systematycznej pracy każdy otrzymuje premię, oczywiście wszędzie jak w B2B trzeba dzwonić i jeździć po klientach. Ja dostałem szansę, nauki było dużo, ale teraz robię to co lubię.
Czy w MWT Solutions Sp. z o.o. poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze jakieś świadczenia dodatkowe?
Cześć, poza wynagrodzeniem jest premia kwartalna i roczna, prywatna opieka medyczna i Multisport. Są też bony uznaniowe i częste wyjścia integracyjne ;)
Planuję aplikować na stanowisko Engineer do firmy MWT Solutions Sp. z o.o.. Jak wygląda rekrutacja i z ilu etapów się składa?
I co na takiej luźnej rozmowie wychodzi? Pewnie pytają o przeszłość i podejście do tematu, ale ogólnie to serio takie swojskie pytania raczej są? Bo jak tak to super. ;) Ciebie o co pytali?
Na pierwszej to tak zwany "przegląd CV" - pytali o przeszłość. Na technicznej rozmowie już pytania zależne od stanowiska. Mówimy tutaj oczywiście o zespole technicznym :P
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w MWT Solutions Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy MWT Solutions Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w MWT Solutions Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!