Euforma ukradla mi okolo 40'000. Zaplacilem zaliczki w pazdzoerniku 2022... Czy to sprawa dla prokuratury czy UOKIK? Czy ktos podjal juz dzialania sadowe?
Witam, ciekawa jestem czy ta sprawa poruszana jeszcze w maju do dziś została wyjaśniona? Jak sam doradca w tej sytuacji się odniósł? Za dobrze firmy jeszcze nie znam ale zastanawiam się czy mogłabym mieć jakieś problemy w takiej sytuacji gdybym teraz pracowała? Czy ktoś kto się zatrudnia tak miał?
Jaka jest stawka początkowa w Euforma Sp. z o.o.? 20 marca na Pracuj.pl dodali ogłoszenie na stanowisko Doradca Klienta.
Czy to prawda że Euforma jest tak zadłużona u swoich partnerów/producentów, że zaraz przestanie funkcjonować?
A proszę powiedzieć, czy zna Pan firmy, które bez szwanku przebrnęły przez ostatnie dwa lata? Euforma to młoda firma, miała swój złoty czas dobrobytu - problemy ma różne ale niezależne od zaniechań samej Euformy wyłącznie. Ceny, cenniki, zmiany płatności, koszty paliwa, koszty magazynów, płynne zmiany warunków handlowych. Opóźnienia - ogromne ale wiem, że firma realizuje zamówienia. Sama jestem klientką, która czekała na zamówienie pół roku. Kosztowało mnie to wiele energii i stresu bo większość pytań pozostawała bez odpowiedzi, do czasu kiedy opiekę nade mną przejeła dziewczyna, która poinformowała mnie skąd i z czego wynikają problemy z realizacją zamówienia. Tak jak podała wtedy datę realizacji, warunki rekompensaty - tak się stało. Ciesze się, że ostatecznie czekałam, bo mając sentyment do marki wiem, że problemy są spore ale wynikają z różnych kwestii, rezygnację i (usunięte przez administratora) pomyj wylewane na sprzedawcę niewiele zmienia mili Państwo. Polecam z doradcą rozmawiać a nie atakować, a obie strony będą zadowolone.
Śmieszne jest to co Pani tutaj wypisuje. Co raz więcej (usunięte przez administratora) ludzi, widziała Pani te komentarze na fb zanim je zablokowali?! Osobiście uważam że to zmanipulowany komentarz, być może zawstydzonego pracownika? Prawa jest taka, że w ogole nie informujecie nas kiedy opłacone meble zostaną wreszcie wysłane. Ludzie dowiaduja się dopiero w FABRYCE PRODUCENTA ze zamówienie nawet nie zostało jeszcze złożone albo opłacone ... Pomyje wylewają się za nieuczciwość, kłamstwa i (usunięte przez administratora) Coś się Pani chyba odkleiło, jeśli myśli Pani że będę bez słowa czekał rok aż ktoś łaskawie wyśle mi zamówiony towar
Chyba łżesz . Ci ludzie przeliczyli swoje zamiary na możliwości . Rozwalili pieniądze na salony a potem nie było ich stać na ich utrzymanie ! Nie realizują zamówień !
Dokładnie. Przecież to nie jest firma produkcyjna. Brak ryzyka związanego z produkcją, materiałami, maszynami. Zapewniony zbyt. Komuś odjechało albo inwestowanie albo prywatne zakupy. Plus pozatrudniał ludzi bez kręgosłupa moralnego. Pracoiwnicy oszukiwali klientów bez mrugnięcia okiem. Może gdyby choć oni myśleli i wcześniej odeszli, nie byłoby takiej skali tego procederu? Katoilicki kraj bodaj w 90% a tu tylu (usunięte przez administratora)
mam ten sam problem co Wy. W listopadzie wpłaciłam 50% zaliczki za krzesła. Jest maj. Pracownicy zapewniali, że będą max w marcu. Nie odpisują. Fatalna sprawa. Co możemy zrobić? może się skrzykniemy? Najgorsze jest to, że ich facebook i instagream i sklep interetowy normalnie działają i pewnie inni ludzie dalej kupują nieświadomi....
Mam ten sam problem, wpłaciłam zaliczkę na lampę 50 % i cisza od czterech miesięcy, wczoraj napisałam do osoby u której składałam zamowienie, jest na chorobowym. Strona nie działa, fcb ma wyłączone komentarze...czy to oznacza, że firma została zlikwidowana ????
Mamy ten sam problem, zapłąciliśmy 100% ceny za krzesła w grudniu, max. miały być w kwietniu przed świętami. Do dziś ich nie ma.
Ostatnio ktoś pisał na forum, że Euforma ogłosiła upadłość. Zadałam pytanie gdzie mogę znaleźć taką informację. Niestety post tej osoby i mój został usunięty. Ponawiam pytanie czy ktoś coś słyszał o upadłości Euforma?
Jestem pracownikiem Euformy - nie, nie ogłosiła upadłości, można próbować skontaktować się z firmą pod adresem bok@euforma.pl, tak jak podają w social mediach. Jest źle, sami czekamy od ponad tygodnia na zaległe wypłaty...
Moim zdaniem to dobry pomysł ,żeby się skrzyknąć. Ja właśnie napisałam do kilku producentów ,u których miała być realizacja rzeczy zamówionych w Euformie. Niektórzy już oferują zniżkę i pomoc w realizacji zamówienia.Ale to trzeba indywidualnie odezwać się do danego producenta. Może gdyby jakaś większa grupa osób, razem pozwała Euformę ,to byłoby bardziej realne odzyskanie pieniędzy. Bo z tego co piszą mi producenci ,w odpowiedzi na maile , nie ma co liczyć na meble od Euformy.
noi jasne, do mnie sam producent się odezwał tyle, że zapłaciłam 100% wartosci zamówienia a teraz miałabym producentowi zapłacić raz jeszcze, ale łaskawie z 10% zniżka. To są kurcze jakieś żarty. Producenci też są niepoważni bo Euformie za pośrednictwo na pewno płaca więcej niż głupie 15%
Czy ktoś może wie, czy już całkowicie się zawinęli? Od kilku dni wszystko wyłączone, telefonów nie odbierają. Czy to już czas zgłaszać na policję i UOKiK?
Cześć! W jakich godzinach pracuje się w administracji w Euforma?
Niestety nadgodziny w Euforma to codzienność. Wszyscy sa przeciążeni obowiązkami, więc na każdym stanowisku wyrabia się nadgodziny. Nadgodziny w firmie nie są płatne, mozna je ewentualnie odebrać.
witam, czy do dziś stale są problemy ze wspomnianymi przeciążeniami? z czego to wynika? dezorganizacja pracy, zbyt mało osób? próbowano już coś wobec tego zrobić?
W jaki sposób odbiera się nadgodziny skoro nie płacą za nie? Ile mniej wiecej się ich uzbiera w skali miesiąca?
Jestem pracownikiem Euformy od kilku lat, wszystkie obiekty funkcjonują na tych samych zasadach. Faktycznie obowiązków nie brakuje bo wkrada się korporacyjne biurokractwo. Na peno nie wszyscy pracownicy wypracowują nadgodziny :) Faktycznie można je odebrać. A czy często je robimy? Moze niech każdy sobie odpowie na pytanie czy wiedząc, że jego wynagrodzenie to tylko i wyłącznie wynik własnej pracy i zaangazowania nie zostawałby / angażował poza godzinami pracy salonu? Zapominacie też o sytuacjach, kiedy na chwilę przed zamknięciem wchodzi klient - złożona rozmowa to około godziny czasu - czy mając zysk ze sprzedaży jako handlowiec, kazałbyś potencjalnemu klientowi wyjść? Myślę, że nie ;)
No to pracownikiem jesteś czy stałym klientem z wyżej w końcu o loginie „ktoś”? Nadgodziny wynikały z dezorganizacji, dodatkowych obowiązków, których było coraz więcej, przez co było relatywnie mniej czasu na sprzedaż, z której się de facto zarabiało.
Czyli dodatkowy czynnik to te wspomniane obowiązki? A można poznać szczegóły odnośnie tego? Jakie dodatkowe były ostatecznie przydzielane?
To wszystko zależy od pracowników i głównie tego, że czasem chcą coś dokończyć. Mi sie zdarzało wyrabiać max 2-3 nadgodziny w miesiącu, wtedy po prostu można któregoś dnia szybciej skończyć lub przyjść na późniejszą godzinę.
Jakiś konkretny sezon w roku czy jednorazowa akcja? Duży projekt? Napiszesz no jego temat coś więcej? Jak praca przy nim wyglądała i jaki efekt?
Czy rozmowa kwalifikacyjna do Euforma Sp. z o.o. odbywa się w siedzibie firmy?
Czy można liczyć w Euforma Sp. z o.o. na prywatną opiekę medyczną?