Jak szefostwo w BLUE energy Sp. z o.o. traktuje ludzi?
Podejście szefostwa do pracowników to chyba najmocniejszy atut tej firmy. Jeśli Ci na tym zależy to uderzaj ;)
Generalnie bardzo dobrze, ale może być różnie jeżeli chodzi o poszczególnych kierowników średniego szczebla.
Zgadza się. W moim przypadku feedback na mój temat został zaadresowany do innej osoby, niezaangażowanej w żaden sposób w zarządzanie mną, pomimo uzyskania przeze mnie zupełnie innych informacji. Kompletny brak profesjonalnej komunikacji. Nie polecam.
Czy osoby, który były na rozmowie kwalifikacyjnej, mogłyby podać jakieś rady odnośnie rekrutacji do BLUE energy Sp. z o.o.? Na co zwrócić uwagę przygotowując się do rozmowy na stanowisko konsultant ubezpieczeniowy?
Czy ktoś wie jak często firma prowadzi rekrutacje na stanowisko programisty? Nie udało się dostać pracy tym razem ale rozmowa przebiegła dość sprawnie, przede wszystkim nie było niepotrzebnych zadań rekrutacyjnych a konkretne pytania techniczne.
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie BLUE energy Sp. z o.o.? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?
Czy w BLUE energy Sp. z o.o. zatrudniani są obcokrajowcy?
Czy ktoś był na rozmowie rekrutacyjnej w tej firmie? Jak przebiegała?