Miałem "przyjemność" wziąć udział w rekrutacji na stanowisko Kierownicze. Nigdy w życiu nie byłem na tak zenujacej rozmowie... Nie wiem kim byli prowadzący rekrutację, ale na pewno nie powinni ich prowadzić. Ciągle przerywanie, dziwne, sarkastyczne komentarze na boku między sobą, śmianie się bez powodu... miałem wrażenie że mają oczekiwania tak wygórowane że to rekrutacja co najmniej na prezesa firmy a co najlepsze ? Jak zapytałem na czym polega stanowisko i czym bym miał się zajmować to odpowiedź brzmiała "nie wiemy jeszcze" serio ? XD Kompletny brak profesjonalizmu... Odpowiedzi oczywiście brak po rekrutacji a obiecywali dać info po tygodniu...aktualnie mija prawie miesiąc. :) Odradzam wszystkim.
A na tej rozmowie mówili cokolwiek, co firma daje pracownikom? jaka umowa, jaka kasa, jakie benefity? Cokolwiek z tego było poruszane?
Kasa marna - jak podałem stawkę (wgl nie wygórowana jak na stanowisko) to od razu pytali czy zgodzę się na niższa.... o benefitach coś było ale szczerze już nie pamiętam.
A ile czasu minęło między wysłanie cv a telefonem i zaproszeniem na rozmowę? Ile dni, tygodni? I czy była wgl opcja rozmowy zdalnej online?
Jak obecnie wygląda sutyacja w firmie? Czy ocena tutaj jest prawdziwa? Czy jest tak źle jak piszecie tutaj?
Ilu jeszcze ludzi musi odejść z firmy aby Właściciele dostrzegli problem? Wskaźnik rotacji w Dziale handlowym już osiągnął 100% w skali roku. W całej firmie jest pewnie bliski 60%. Zero wniosków? Ostatni Kierownik Działu handlowego wytrzymał rok?!? SERIO? Gość miał pomysły na sprzedaż, znał rynek, produkty i potrafił zarządzać ludźmi ale również nie wytrzymał pracy z tą (usunięte przez administratora)Panią. A po jego odejściu - zero sensownego wyjaśnienia pracownikom co się dzieje. Klienci mają dość kolejnych zmian przedstawicieli i rezygnują ze współpracy z BB... Marka PREMIUM a zarządzanie - gorzej niż dyskont! Dopóki (usunięte przez administratora). tam jest sugeruję omijać firmę z daleka... PS. Wyśmiewanie się z pracowników słychać nawet przez zamknięte drzwi biura na najwyższym piętrze.
Dokładnie tak, tylu dobrych pracowników z pomysłami odeszło przez jedna osobę i każdy odchodząc mówił jaki jest powód. Zniszczyć tak fajna firmę i zespół przez jedną osobę który nie ma ani wiedzy ani kompetencji. Przykro się na to patrzy
A o jakich pomysłach tak w sumie jest tu mowa? mnie interesuje praca przy allegro, widziałem, że z ponad miesiąc temu jakiś Pan już o to stanowisko pytał lecz bez odzewu, a oferta dalej wisi. Tak ciężko się dostać czy to jednak jakiś większy dział jest? ile teraz tak szczerze zarobię jak jeszcze złoże cv? i czy od kolejnego roku będzie cos więcej?
Chciałbym wziąć udział w rekrutacji na specjalistę allegro. Jak wygląda praca w tym dziale? Warto?
(usunięte przez administratora)
Jak ta osoba może demotywować innych do pracy? Rozchodzi się o zachowanie względem pracowników, czy jakieś decyzje organizacyjne?
Każdy w firmie do niej raportuje, niezależnie od działu i pozycji. Niestety raporty idą w próżnię, bo całą wiedzę czerpie ona z internetu z randomowych artykułów, często publikowanych x lat temu. Potem trzeba jej wszystko tłumaczyć, co miesiąc to samo. Komentarze często są nieprzyjemne, z kopią do zarządu, żeby wiedzieli że są uwagi do Twojej pracy, wyjaśnienie już tam nie trafia. Ogólnie jest złota zasada, musisz jej udowodnić, że zarabiasz na firmę - niezależnie od pozycji, tego czy masz towar i narzędzia.
Niestety zgadza się w 100%. Demotywacja jest na wielu poziomach zaczynając od braku jasno sprecyzowanych wymagań, które później usiłuje ta osoba w sposób nieprofesjonalny rozliczyc, przez szydercze komentarze do Twojej pracy aż po dwulicowość gdzie na spotkaniu 1-1 ustala coś a później przed Zarządem firmy zmienia swoją wypowiedź i wypiera się tego co ustaliła. Można napisać ksiazke na tej podstawie „anymanager”. Każdemu kto chce podjąć pracę w tej firmie życzę stalowych nerwów a najlepiej iść dalej i szukać czegoś lepszego
Na firmę tak. Na firmę zarabiają tu wszyscy, ale system prowizyjny jest tak skonstruowany, że jest duża szansa na nie otrzymanie premii w należnej wysokości, a najczęściej wcale. Nie ma co się dziwić, że ludzie odchodzą, szkoda tylko, że Zarząd jeszcze tego tego widzi. A może widzi...
Podpisuje się pod tym. Kilka miesięcy jest miło a pózniej… wieczne pretensje. Nikt nie widzi ile pracy kosztuje utrzymanie pozytywnych relacji z klientem, przygotowanie zamówień itp. Robisz często coś za wszystkich, nie masz szans na wyrobienie swojej premii. Nikt nie podziękuje i nie doceni za starania. Atmosfera miedzy pracownikami jest super. Ale zarząd nie szanuje pracownika, mam wrażenie ze robi wszystko by pieniądze nie trafiły do pracowników. Dodatkowo zabierają kluczowych klientów dla siebie żeby utrudnić zrobienie planu. Jedna i ta sama osoba robi tam tak fatalna atmosferę.. Helga jak się patrzy. 2/3 miesiące i ludzie odchodzą. Rotacja straszna. Osobiście nie polecam.
Jakie są warunki zatrudnienia w Bea Beleza?
Widzę, że od roku systematycznie jest u nich ogłoszenie na kierownika call center. Może mi powiedzieć co się tam dzieje? Trochę strach aplikować jak czytam te komentarze. Ktoś był tam na rozmowie na to stanowisko?
Jaki jest wkład kierownictwa Bea Beleza w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?
Znasz firmę, w której Prezes Zarządu robi wszystkim gofry, bo przegrał zakład???(Zapewniam, smaruje grubo dżemorem) Znasz firmę, w której Dyrektor Operacyjny przyznaje się przed wszystkimi na forum do porażki??? I to tak, że to ciebie napędza jeszcze bardziej do działania, bo wiesz, że nie zawsze się wygrywa, ale masz wokół siebie ludzi, którzy zawsze pomogą, wesprą i są otwarci na twój rozwój.
Brzmi jak super kierownictwo! A jeśli chodzi o temat rozwoju to zapewniają jakieś szkolenia itp? :)
w firmie jest słaba atmosfera, przekonasz się po zatrudnieniu, zapraszamy :) zajmujemy się obgadywaniem i nieefektywną pracą.
dlaczego w firmie jest słaba atmosfera? :/ o co chodzi z tym obgadywaniem i nieefektywną pracą?
Dobrego czego? Jaki wkład? Tutaj dobra atmosfera nie jest potrzebna, tutaj są potrzebne wyniki i realizacja celów.
Panie Areczku, to, że piszesz nazwę stanowiska wielką literą wskazuje, że jesteś wpomnianym prezesem albo dyrektorem. Sposób w jaki piszesz o gofrach i o przyznaniu się do błędu sugeruje, że jest to dla Ciebie coś wyjątkowego. Otóż nie jest. ???? Zapewne zaskoczy Cię, że pracownicy wolą mieć grubo posmarowane każdego 10 dnia miesiąca niż posmarowane gofry. Co do dyrektora, to nie ma potrzeby żeby przyzawał się do błędów. "Z dołu" świetnie widać błędy "na górze". Ważne żeby dyrektor umiał rozwiązać te problemy, a nie zrzucał odpowiedzialność na podwładnych, co paradoksalnie jest zaprzeczeniem zakresu odpowiedzialności osoby na stanowisku dyrektorskim. Na koniec ani gofry ani przyznanie się do błędu nie świadczą o atmosferze. Przecież można w ciągu roku wymienić całą kadrę w firmie i dalej robić gofry i przyznawać się na forum do błędów. Dobrą atmosferę poznaje się po przyczynie prowadzenia rekrutacji. Jeżeli szuka się pracownika że względu na rozwój (rozrost) firmy, to jest ok. Jeżeli ze względu na rotację na stanowisku, to zdecydowanie nie najlepiej świadczy o atmosferze. Podsumowując Panie Areczku moja kobieca intuicja mówi mi, że albo się trochę "odkleiłeś" albo brakuje Ci elementarnej wiedzy.
No ale chyba dobra atmosfera prowadzi do tego, że są lepsze i łatwiej je osiągnąć, co nie?
Jak się pracuje w tej firmie jako przedstawiciel na umowę o prace ? Kasa jest Ok?
Kasa? Zrobią wszystko żeby nie wypłacić premii. Chore i nierealne plany sprzedażowe, ciągły brak towaru. Wystarczy spojrzeć jaka jest rotacja na stanowiskach przedstawicieli...
To targety są tak ustawione ze nie można ich zrobić? Kiepsko bo myślałem żeby wysłać CV ale liczyłem na premie od sprzedaży. Jak już się uda to ile jest tej dodatkowej kasy?
Jak wygląda kwestia możliwości pracy zdalnej? Czy jest szansa na pracę w wymiarze 50% czasu na home office?
Jak tam na magazynie? Zima idzie, gaz poszedl w górę. Trzymajcie sie tam ciepło.
Czy urlop w Bea Beleza jest płatny 100%?
Mistrzu... Jeśli pytasz o takie rzeczy to najpierw się dokształć ok? Co to w ogóle za pytanie? Czy jest płatny 100%? Nie! Jest płatny 73% :D Każdy urlop jest płatmy 100%!!!
A jak wygląda sytuacja teraz? Warto tam składać CV?
Odradzam …. Szkoda czasu. Brak możliwości rozwoju, brak wspolpracujacych klientow, brak mozliwosci wykonania planu przez braki towarowe, wiekszosc klientów uwaza ze firma lata świetności ma za soba.
Dokładnie tak. Lata świetności ma za soba... Złe zarządzanie przyniosło swoje zniwo i teraz sa bardziej w defensywie niz ofensywie... Egzystuja... Płace pracowników to nadal śmiech na sali no ale ludzie tam nadal pracują więc chyba im to odpowiada ;) Brak mozliwości rozwoju... Szkoda, bo pare lat temu było naprawde wielkie bum i zyski a teraz egzystowanie... Było bum ale pracownicy zadnej premii nie dostawali (ANI ZŁOTÓWKI)... Niech to da Ci do myslenia ;) Zawsze możesz iśc i się przekonać
Jak wygląda ścieżka kariery w Bea Beleza? Czy trudno jest zdobyć awans?
Nie ma ustalonej ścieżki kariery. Możliwość awansu uzależniona jest od działu w jakim pracujesz i aktualnej sytuacji firmy.
Witam, a jak jest w centrali firmy ? Jakie mają plany na rozwój, marketing ? Są w ogóle przewidywane jakieś większe budżety aby rozruszać biznes ?
Czy całe wynagrodzenie wpływa na konto, czy jest to w jakiś sposób rozdzielane w Bea Beleza?
Jak długo trwa proces awansu w Bea Beleza?