Jak się pracuje w 3M Service Center EMEA Sp. z o.o. Wrocław Stanisława Dubois 41? Zadaj pytanie

Niżej możesz napisać pytanie o to jak się pracuje w 3M Service Center EMEA Sp. z o.o. Wrocław, jak wygląda praca, jakie są zarobki. Dowiedz się czy praca w 3M Service Center EMEA Sp. z o.o. jest dla Ciebie odpowiednia! 


Branże: Usługi IT - hosting stron internetowych

Najnowsze pytania nt. pracy w 3M Service Center EMEA Sp. z o.o. w Wrocław Stanisława Dubois 41

Ja
Kandydat
 Pytanie

Kiedy będą zatrudnienia?

do zainteresowanego
Kandydat
@Ja

raczej miales na mysli zwolnienia, firma sie sypie

pytajaca
Kandydat
 Pytanie
@do zainteresowanego

czy mozesz napisac cos wiecej? juz zwalniaja? jakie dzialy?

Kot Nowy wpis
Inne
@pytajaca

Jak jesteś Ukraińcem to wal jak w dym i umowę na zlecenie masz w kieszeni i najniższą krajową. NIE POLECAM!!!!!! 3M to dno dna

mmmXXX Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Jak pracuję sie na stanowisku Customer Service Representative with Danish . Czy warto w ogóle aplikować?

Aha Nowy wpis
Były pracownik
@mmmXXX

Firma idzie na kurs kolizyjny z upadłością. Od kilku lat co kwartał ogłaszane są nowe fale zwolnień grupowych. Szkoda czasu i nerwów. Wielkie 3M to już historia.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Absolutnie nie polecam. 3M miał swój peak w 2021/2022 roku. W firmie było mnóstwo eventów, benefitów, fajnych inicjatyw. Od 2022 równa pochyła w dół. Coraz mniej wszystkiego i ucinanie. Zarobisz sobie 8 - 10k brutto za siedzenie w domu na zdalnym, ale nie licz na to że ktokolwiek Ci pomoże w ścieżce rozwoju. Anetki promują tylko siebie. Tyle rozmów o równości w firmie a aktualnie to mężczyzna jest pomijany przy wszelkiego rodzaju awansach, zawsze awans dostaje najpierw Anetka co dobrze żyje z Team Leaderką. Jedyny plus, że cały czas możesz pracować zdalnie, ale prędzej czy później wrócą do hybrydy. To będzie ciekawy moment bo zaczęli zatrudniać ludzi z całej polski. Skoro tak źle to dlaczego nadal tu jestem? Zacząłem się budować na wsi i teraz zdalne jest dla mnie zbawieniem. A że moje umiejętności to excel i angielski to gdzie mam iść dalej.

Kandydat
Kandydat
 Pytanie
@Pracownik

Niestety nie wypowiem się na temat sytuacji w firmie oraz tego czy jest tam uprawiane kumoterstwo, ponieważ tam nie pracuję. Aczkolwiek czy nie zastanawiałeś się nad tym, aby poprawić swoje skille oraz umiejętności? Jeżeli znasz Excela to zapraszam do PowerBI, stoi na tym samym, posiada częściowo te same funkcje jak chociażby Power Query, więc szybko się wdrożysz. Jeżeli kręci Cię analiza, to może warto się zainteresować dodatkowo SQL czy Python? Spróbuj ogarnąć dodatkowy język obcy. Dzisiaj na to jest popyt. Wtedy Twoja sylwetka stanie się bardziej atrakcyjna w miejscu pracy jak i na zewnątrz. Jeśli jest tak jak piszesz, że Anetka dba o Anetkę, to szybko znajdziesz inne i potencjalnie lepsze miejsce za lepsze pieniądze, a do tego czasu mam nadzieję szkończysz budowę.

GK Nowy wpis
Pracownik
@Pracownik

Potwierdzam, awanse głównie za dobre kontakty z TL a nie za wykonaną pracę i osiągnięcia. Wiecznie jakiś ‚freeze’ i absurdalne powody odmowy awansu. Recognition głównie dla osób które robią dużo szumu wokół siebie i kradną cudze pomysły. Jedyny plus to jeszcze dobra płaca, zwłaszcza jak ktoś zna języki.

Korek
Kandydat
 Pytanie

Hej, pytanie, czy jako CO analyst z jezykiem kontakt z klientem bedzie rowniez telefoniczny? Z gory dziekiuje

Senior Accountant
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Pierwszy etap telefoniczny z HR. Pytania o motywację i coś prostego po angielsku. Drugi etap z tą samą panią z HR + team leader danego zespołu. Team leader zachowanie nieprofesjonalne - wymachiwanie rękami, wywracanie oczami, nieumiejętność odpowiedzenia na pytania kandydata odnośnie warunków pracy w firmie przed pandemią (czyli stacjonarnie), surowa postawa, skrzywiona mina przez całą rozmowę. Obietnica oddzwonienia bez względu na decyzję a ostatecznie brak jakiegokolwiek kontaktu. Team leader zrobił na mnie tak negatywne wrażenie że gdyby jednak oddzwonili oferty bym nie przyjęła.

Pytania

- motywacja do pracy - oczekiwania względem zespołu i przełożonego - omówienie własnego CV i umiejętności - sporo pytań księgowych i technicznych (jak zaksięgować to i to, co to jest środek trwały, co to są rozliczenia międzyokresowe, jak jest zbudowany bilans, rzis, po co w firmie aktywa itd) - pytania o problem w pracy, jak został rozwiązany - co zrobisz w sytuacji gdy ktoś ci się stawia w zespole - oczekiwania finansowe - rozmowa ciężka, wymagająca dużej wiedzy księgowej, pytania o szczegóły

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant Microsoft Dynamics 365 SCM
Łódź
MS POS Poland Sp. z o.o.
(37 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Jako
Kandydat
 Pytanie

Hej, jakie są widelki jako CO analyst z jezykiem wloskim lub hiszpanskim? (2 lata doswiadczenia w order management)

Pytanie
 Pytanie

Ile jest zmian w 3M Service Center EMEA Sp. z o.o.?

Gal Anonim
Pracownik
@Pytanie

w 3M GSC EMEA zmiany są jedyną stałą. ostatnio kolejną stała stłay się zwolnienia.

Pytanie
 Pytanie

Czy w 3M Service Center EMEA Sp. z o.o. występują paczki/bony świąteczne?

Sylwia
Inne
@Pytanie

Tak

Piotr
Kandydat
 Pytanie

Jakie zarobki w AP/AR/GL?

wow
Kandydat
 Pytanie

Prawie 10k brutto? Ale rozumiem ze senior? A mid i junior?

Może kiedyś
Kandydat
 Pytanie

Jakie zarobki w dziale Customer Service na start, dla osoby z samym angielskim?

obiektywna
Pracownik
 Pytanie

Czytam te ostatnie negatywne wpisy i mam wrażenie, że troszkę jest to koloryzowane i dramatyzowane. Czy firma zmaga się z problemami? Tak, jak wiele olbrzymich globalnych korporacji. Czy zmiany, które teraz zachodzą w 3M są potrzebne? Tak, bo nikt nie zrewidował pewnych rzeczy od 20 lat i w końcu trzeba to zrobić. Czy rzeczywiście w konswekwencji restrukturyzacji ludzie są zwalniani? Tak, ale najpierw dostają propozycję przeniesienia na inne stanowisko.. Z 55 osób z MDMu odeszli tylko ci, którzy rzeczywiście chcieli, reszta została w 3M. Wszyscy zostali poinformowani o cięciach w terminach, które przewiduje kodeks pracy, dostali takie odprawy, jakie przewidział kodeks pracy, pod względem prawnym wszystko było dopięte na ostatni guzik. Czy ludzie zostali przeniesieni do SpinCo bez ich zgody? Cała firma dostała informacje o spin-offie już na początku roku. Od początku było wiadomo, że ludzie pracujący dla HealthCare przejdą do nowej firmy. Mieli kilka miesięcy na to, zeby pogodzić sie z tym faktem albo znaleźć inną pracę. Zamiast tego woleli jojczyć i czekać co się wydarzy. Czy fair wobec pracowników było przeniesienie ich do Genpactu? Nie, nie było, informacja o jakimś 3rd party powinna pojawić się wcześniej. Czy ludzie zachowają swoje kontrakty? Tak, wypłaty, benefity - wszystko przechodzi z nimi. Prawo reguluje kwestie podziału firmy i przeniesienia pracowników. Tutaj też wszystko odbywa się zgodnie z literą prawa. Naprawdę, można powiedzieć kilka złych rzeczy o 3M GSC Polska, ale zarzucanie firmie, ze traktuje ludzie w jakiś tam sposób to kpina. GSC to jest utopia w porównaniu z innymi oddziałami 3M. Jsteśmy najmniej zaimpaktowani przez cięcia, wiemyu na bieżąco co sie z nami dzieje - w area tak to nie działa. Ludzie pracują tutaj 2 lata i myślą, że to dożywotni kontrakt. Jeśli komuś sie nie podoba to może szukać szczęścia gdzieś indziej. Tylko tam "gdzieś indziej" będzie kolejnym numerkiem, PINem. W 3M GSC Polska jest atmosfera bardziej rodzinna niż przy świątecznym stole. Biuro jest ładne, mamy wszystkie udogodnienia. Ale ljasne, epiej narzekać, że w środę przywożą za mało owoców. W ciążkich czasach trzeba zaciskać pasa, takie jest życie.

11
@obiektywna
Pracownik
@obiektywna

Co za brednie. Chyba to pisze jakiś zdesperowany TL, w żałosnej próbie ratowania wizerunku GSC, albo jakiś pociotek managementu, skoro twierdzi, że ma rodzinną atmosferę w firmie. Musi to być bardzo dysfunkcyjna rodzina.

bardziej obiektywny
Pracownik
@obiektywna

No już bez przesady z tą rodzinną atmosferą.... Z moich obserwacji przynajmniej w moim dziale: koledzy bardzo pomocni, bezstresowa atmosfera, dużo procedur więc nie błądzi się w jak innych firmach, praca mało ambitna ale czego można się spodziewać gdy odpowiada się za mały wycinek procesu, zero nadgodzin więc rzeczywiście work-life balance zachowany. Ogłoszenie, że niektórzy przechodzą do zewnętrznej firmy to właśnie potraktowanie pracowników jak kolejny numerek. Biuro rzeczywiście ładne, nowoczesne ale i tak mało kto przychodzi. Gdyby była rzeczywiście aż tak super "rodzinna" atmosfera a ludzie bardzo się lubili to by przychodzili codziennie. Ostatnia decyzja pokazała jak duże korporacje podchodzą do pracowników. W wielu firmach, w tym jak widać również w tej, jesteś po prostu numerkiem, który można przesunąć do outsourcingu. Szokujące jest to, że kogoś w ogóle to dziwi.

Błagam...
Inne
 Pytanie
@obiektywna

Przestań bredzić, bo tylko się ośmieszasz. Może i ludzie wiedzieli o przyszłych zmianach, ale management sam się gubi w informacjach, co chwila są zmiany, więc jak mamy być nie rozgoryczeni? Mówisz to z perspektywy osoby, która zostaje w firmie, więc się nie wypowiadaj za tych, którzy zostali postawieni przed faktem przejścia do Genpactu.

obiektywna
Pracownik
 Pytanie
@Błagam...

Nie mówię, że mają nie być rozgoryczeni. Mają do tego prawo. Ale sugerowanie, że to wszystko jest niezgodne z prawem to gruba przesada, bo wszystko jest robione tak, jak prawo przewiduje. Widzieliście miny ludzi z USA na townhallach po ogłoszeniu tych restrukturyzacji? Pewnie nie, bo macie w nosie to, co dzieje się w firmie, ale do stękania jesteście pierwsi. Tam ludzie byli realnie przerażeni, bo wiedzieli, ze za 2 tygodnie już ich tam nie będzie. W GSC Polska ŻADEN pracownik przypisany do HCBG nie zostaje wyrzucony z roboty. Wiecie, ze po podzieleniu firmy dla ludzi z HCBG nie byłoby miejsca w parentco? W USA takich ludzi zwalniają, w Europie przenoszą do innej firmy. Kto powiedział, ze w Genpact będzie źle? A moze będzie lepiej, może managment (na który tak narzekacie wiecznie) będzie lepszy?

2
obiektywna
Pracownik
@bardziej obiektywny

trudno dyskutować z takim głupim komentarzem... przykro mi, że w Twoim zespole ludzie są na tyle leniwi, ze trudno im ruszyć (usunięte przez administratora) raz w tygodniu, żeby spotkać kolegów z pracy w biurze. Ja w moim zespole nigdy nie miałam i nadal nie mam takiego problemu. Pracuję w GSC niemal od początku i zawsze czułam się tutaj bardzo dobrze, nigdy nie czułam, że TL albo Manager traktuje mnie z góry. Cóż, moze to kwestia osobowości... wiesz, ja zanim zacznę wymagać czegoś od innych najpierw wymagam tego od siebie.

3
tys prowda i g#wno prowda
Inne
@obiektywna

znam przynajmniej jedną osobę z GSC, pracującą dla HSCB z którą się pożegnano, więc ostrożnie z takimi deklaracjami...

1
Missi
Kandydat
 Pytanie

Hej! Na jakie zarobki mozna liczyc w GL na stanowisku Senior Analyst? A jakie w Cash Application?

Gosc
Pracownik
@Missi

Na takie same, nie ma różnicy w jakim zespole pracujesz, widełki na Senior Analyst są takie same.

fjewfjqew
Kandydat
 Pytanie

dzien dobry, jkestem zainteresowany rekrutacja do 3M SSC, czy firma przeprowadza screening background wyksztalcenia i poprzednuich miejsc zatrudnienia? poprzez firmy specjalizujace sie w screening backgrund procesach? z gory dziekuje za pomoc pozdrawia kandydat

dsegfse
Kandydat
 Pytanie
@fjewfjqew

czy cos wiadomo ws mojego zapytania dotyczacego screening backgroundu?

BS
Pracownik
@dsegfse

dotychczasowe doswiadczenie zawodowe i edukacja nie maja tu wiekszego znaczenia - przy aktualnej rotacji główne kryterium to dostępność od zaraz

Aaa
Były pracownik
@BS

Tak, rotacja jest w ostatnim czasie naprawdę duża. W zeszlym roku bylo dosc spokojnie pod tym wzgledem.. Ale to chyba dlatego ze wszyscy zaczynają miec dosyc tego chaosu i nawału obowiazków - nacisk na szybsze zamknięcie miesiąca, nacisk na więcej usprawnien procesów, nowe taski, co raz to nowe templatki, nowe procedury etc + milion smieciowych spotkan i maili ktore nie pozwalaja sie skupic na pracy. TL czesto niezaangazowani w "opiekę nad zespolem", nieswiadomi ilości zadan jakie mają pracownicy a bynamniej w moim dziale. Dobrze ze ludzie w zespole dosc ogarnięci i odpowiedzialni, ze wiedzieli co maja robic. W moim dziale nagodzin niestety cala masa...

DD
Były pracownik
@Aaa

Z tego co obserwuje to tych ogarniętych już niewielu zostało i spora cześć doświadczonych pracowników odeszła bo mimo kilku lat pracy ich wypłaty i stanowiska nie uległy zmianie podczas gdy obowiązków non stop przybywa a ludzi ubywa

AAA
Pracownik
@fjewfjqew

Nie, zewnętrzne firmy tego nie sprawdzają.

Aleksandra
Inne
@Aaa

To teraz w każdym dziale takie zmiany i rosnące wymagania, czy w jakimś konkretnym? Te nadgodziny mnie mocno martwią, tego się da uniknąć, czy one są obowiązkowe no i czy jest potem kasa za nie normalnie wypłacana?

Hej
Kandydat
 Pytanie
@Aaa

Jaki to dział?

Aaa
Były pracownik
@Hej

Cash Application

Doceniony
Były pracownik
@DD

I nie ma się czemu dziwic ze prawie wszyscy doświadczeni pracownicy juz podziękowali za "docenienie" ich pracy skoro są tu tylko po to żeby nadrabiać za wszystkich nieobecnych i w tzw "miedzyczasie" szkolić jeszcze nowych pracowników, tylko po to aby inni mogli sie w spokoju i zadowoleniu piać po kolejnych szczeblach kariery śmiejąc się swoim kolegom prosto w twarz - przykre, ale tak to niestety w tej firmie działa wiec chcac awansowac nie pozostaje nic innego jak poszukac tego awansu gdzie indziej :)

Zuzanna
Inne
@Doceniony

Nie rozumiem czemu jest taki podział na tych lepszych i gorszych?

Ps
Pracownik
@Zuzanna

Nie wiem czy to standard ogolnofirmowy, ale w moim zespole ewidentnie byli równi i równiejsi. Ci równi glownie od gaszenia pożarów i tłumaczenia się z kazdego nawet najmniejszego niedociągnięcia, bez możliwości jakiegokolwiek rozwoju, który był konsekwentnie blokowany. A ci równiejsi od promowania ich pracy jako lepszej i ważniejszej - i w konsekwencji kolejnych awansów wraz z odbyciem wymaganego na danym stanowisku stażowego.

Zuzanna
Inne
@Ps

Konsekwentnie blokowany rozwój? Jak niby to robili? Szkoleń nie robią żadnych?

XyZ
Pracownik
@Zuzanna

Otóż jak zaczynasz pracę powinno się mieć onboarding, ale czasem zdarza się tak, że musisz pomiędzy onboardingiem (albo w trakcie) szkolić się z rzeczy, za które będziesz w przyszłości odpowiedzialny, bo okazuje się że osoba która to wcześniej robiła będzie za kilka dni odchodzić... Więc albo rezygnujesz z onboardingu i patrzysz, bo więcej szkoleń nie bedziesz mieć (o ile można w ogóle nazwać to szkoleniem, bardziej to jest pokazywanie co i gdzie kliknąć bez żadnego tłumaczenia) ale... Oczywiście przecież są nagrania, do których tak każdy lubi odsyłać ❤️ No i potem zostajesz sam, nikt Ci nie pomoże, ponieważ każdy pracuje na inny kraj, gdzie systemy też się różnią, a ci co nawet mają wiedze to i tak nie chcą się z nią dzielić (przecież jesteś ich konkurencją do awansu????) śmieszne, ale tak naprawdę w tej firmie jest. Nigdy nie spotkałem się z tym żeby wszyscy ludzie z zespołu byli aż tak odizolowani i żeby nikt nie chciał w niczym pomoc. Nie wiem czy pandemia tak na nich wpłynęła czy jednak byli zawsze tacy sami - obojętni, nie koleżeńscy, bez żadnej inicjatywy i chęci wsparcia innych. Obowiązki zazwyczaj podzielone są nie równo, jak się dobrze ustawisz i będziesz narzekać na innych do lidera, ze są niekompetentni to się okaże, że ta niekompetentna osoba będzie robiła znacznie więcej i bardziej odpowiedzialne zadania, a Ty będziesz sobie bimbac a w dodatku będziesz z tego powodu glaryfikowany bo tak super Ci idzie i dajesz radę ze wszystkim i tak ogarniasz wszystko i dobrze zarządzasz praca i czasem, a inni nie wyrabiają "bo przecież nie ogarniają". Niestety słabe zachowania, ale nie do wyłapania przez lidera, który zazwyczaj też jest niekompetentny i nie potrafi zarządzać ludźmi i słucha takich głupot i co najgorsze w nie wierzy, nawet nie próbując poznać zdania drugiej strony. Przecież to chyba cos od razu powinno być nie halo jeśli widać mnostwo nadgodzin a u innych nie. Może wtedy pasowałoby podmienić scopy i zrobić taki eksperyment i ciekawe co by pokazał ???? jeśli chodzi o szkolenia zewnętrzne z tego co mi wiadomo firma oferuje dofinansowanie do ACCA, CIMA lub SKWP, oczywiście podpisujesz lojalkę, ale należy poważnie się nad tym zastanowić czy będziesz mieć na to czas.

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Hej. Na jaką wypłatę może liczyć Senior Analyst (Customer issue resolution)? Z góry dziękuję za info.

Pytanie
 Pytanie

Czy zdarzają się nadgodziny w 3M Service Center EMEA Sp. z o.o.?

Pte
Pracownik
@Pytanie

Nie

korposzczury
Kandydat
 Pytanie

Czy w zwiazku z zamknieciem sie na rosyjski rynek i wojna na ukrainie, beda zwolnienia w GBSie? Firma podała informacje o zwolnieniach, ktos cos wie?

Idia
Kandydat
 Pytanie

Hej! Na jakie zarobki mozna liczyc na poczatek w GLu? Jakie sa benefity?

Nick
Pracownik
@Idia

8500 brutto . Dofinansowanie 1200 do okularow, luxmed

Dorota
Inne
@Nick

to dofinansowanie jest raz w roku? chodzi mi o to czy się odnawia na kolejną parę i czy trzeba brać dla siebie czy można dla kogoś z rodziny?

Nick
Pracownik
@Dorota

Raz na 3 lata. Co do rodziny to nie wiem

Pytanie
 Pytanie

Na jakie wsparcie w 3M Service Center EMEA Sp. z o.o. mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?

Dad
Były pracownik
@Pytanie

Tak, są takie co 5 lat ich na oczy nie widziałem a dalej pracują. Robią dzieci jedno za drugim. Jak wracają z urlopów są normalnie miło witane z powrotem i przywracane do prscy podobnie jak nowe osoby (w zależności od potrzeb wiadomo). Nie ma żadnej dyskryminacji na tym tle.

Nina
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś się może orientuje po jakim czasie od zatrudnienia możliwa jest zmiana działu?

Pracownik
Pracownik
@Nina

Zależy na jakim stanowisku i tzw. gradzie (poziom zaszeregowania) jesteś. Jeśli Analyst i niżej - musisz być min. 12 miesięcy w roli żeby rekrutować się wewnętrznie Jeśli Senior Analyst i wyżej - 18 miesięcy Ale ogólnie raczej da się szybciej, tylko Team Leader który szuka do siebie do zespołu musi złożyć wniosek o exception do szefa całego GSC, z tego co wiem raczej nie ma z akceptacją takiego wniosku problemu

Nina
Pracownik
@Pracownik

Dziękuję

Łucja
Inne
@Pracownik

A jak to działa? :) Po upływie tego czasu czasu jakoś sprawdzane są umiejętności, czy faktycznie ktoś się nadaje? :)

Pracownik
Pracownik
@Łucja

Wysyłasz swoje CV na dane stanowisko i bierzesz udział w procesie rekrutacyjnym - masz normalnie rozmowę o pracę :)

Dorota
Inne
@Pracownik

I to tak jak wszędzie jeśli o standard chodzi? Bo teraz to zaskoczyło mnie, że o to dopytała, chyba że coś jednak inaczej jest?

Hh
Kandydat
@Nina

Min 12cy

Ciekawy
Kandydat
 Pytanie

Podzielcie się informacjami - jak się teraz pracuje? Coś się zmieniło na plus na minus? Co z działami zakupy sourcing - jakie tam są warunki? Są otwarte rekrutacje i to w różnych lokalizacjach - czy firma ma siedziby poza Wrocławiem? Czy chodzi o coś innego (praca zdalna - lokalizacja nie ma znaczenia)

CO Analyst
Pracownik
@Ciekawy

Niestety nie wiem, jak w Sourcingu, w Customer Operations nadal możliwa praca zarówno zdalna jak i stacjonarna czy hybrydowa. Zespół mam bardzo pozytywnie nastawiony, team leader w porządku. Znajoma w Master Data też zadowolona. Czy coś na plus czy na minus to nie wiem, chyba raczej stabilnie. Dużo takiego korpo pitu pitu, ale ogólnie spoko. Poza Wrocławiem jest chyba 1 linia produkcyjna i jeszcze magazyn w Dąbrowie Górniczej, no to tam na pewno tylko praca stacjonarna.

Pytanie
 Pytanie

W jaki sposób są weryfikowane są umiejętności kandydata na rozmowie kwalifikacyjnej w 3M Service Center EMEA Sp. z o.o.?

odp
Były pracownik
@Pytanie

wystarczy zagwarantować dostępność i dyspozycyjność to reszty już dociekać nie będą. Im bardziej będziesz się chwalić kompetencjami tym mniej przypadniesz do gustu swojemu przyszłemu team leaderowi, który sprawuje władze absolutna i potrzebuje biernych, miernych ale wiernych trybików, którzy beda harować na jego awans bez słowa sprzeciwu.

Zostaw merytoryczną opinię o 3M Service Center EMEA Sp. z o.o. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
3M Service Center EMEA Sp. z o.o.
3.6/5 Na podstawie 18 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
3M Service Center EMEA Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii