Paragon Customer Communication (Warszawa)

2.2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Paragon Customer Communication (Warszawa)

MP
Pracownik

W tej firmie ostatnio zmienia się na dobre. nowi menagerowie rozumiejący potrzeby pracowników i ludzie z którymi da się pracować bez wiecznych plot wokół. Na plus.

kiedystam Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie
@MP

A co ten stary przełożony już nie pracuje?

Aro Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie
@MP

Czyżby kierownik M...już nie pracował?

Wiktor Bielaszka Nowy wpis
Były pracownik

Pracowałem w PCC Poland 6 miesięcy. Praca naprawdę świetna, dużo szkoleń i bonusów dla pracowników. Pracowałem jako telemarketer oraz na wsparciu działu rekrutacji. Dobre mi miłe nastawienie, brak mobbingu i pośpiechu. Jeśli ma się z czymś problem to każdy jest pomocny. Praca zdalna przeprowadzona w wygodny i przyjemny sposób. Ciężko było mi się rozstać z PCC. Jeśli zastanawiasz się czy pracować w tym miejscu to jak najbardziej POLECAM! Opinie negatywne są w większości od osób które miały słabe wyniki i pracowały mniej niż 2 miesiące. Nawet jeśli nie masz doświadczenia, to dzięki odpowiedniemu szkoleniu dowiesz się wszystkiego. Warto chociaż spróbować swoich sił w sprzedaży. PCC Poland to nie typowa firma telemarketingowa. Tutaj wszystko jest na bardzo wysokim poziomie, nie jest to standardowy telemarketing.

Pytanie
 Pytanie

Jaka umowa obowiązuje w Paragon Customer Communication (Warszawa) podczas okresu próbnego?

BP Nowy wpis
Były pracownik
@Pytanie

Zlecenie

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda ścieżka awansu w Paragon Customer Communication (Warszawa)?

GS
Pracownik
@Pytanie

Nie ma żadnych awansów, są tylko tytularne ale i tak robisz ciągle to samo.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna bywa bardzo stresująca. A jak było w Twoim przypadku? Ilu rekruterów prowadziło rozmowę? Podziel się opinią ze spotkania w firmie Paragon Customer Communication (Warszawa).
Pytanie
 Pytanie

Ile jest zmian w Paragon Customer Communication (Warszawa)?

Marcin
Klient
@Pytanie

Dwie zmiany i wekendy

Qwerty
Pracownik

Nie polecam tej firmy, ISO 1 i ISO 2 team liderzy i managerowie w cudzysłowie. Szanrazuja pracowników.

Nera1988
Kandydat
 Problem

Rozmowa dość dziwna - trzeba było się wypytac o podstawowe informacje dotyczące zatrudnienia bo nawet ich nie uwzględnili w ogłoszeniu - stawka, czas pracy, umowa. Warunki jakie oferuje firma idealnie by pasowały w latach 2010-12. Tyle że świat poszedł do przodu co za tym idzie wynagrodzenia równieź, jednak nie tu. Odradzam.

nikt
Pracownik
@Nera1988

W Paragon świat idzie do tyłu, nie tylko pod względem wynagrodzenia ale również zarządzania firma. Firma tragedia, a pani szefowa no cóż szkoda komentować, dla niej świat stanął w miejscu 15 lat temu.

Nera1988
Kandydat
 Problem
@nikt

No własnie dało się znaleźć dużo niepochlebnych opinii na temat tej firmy. Stąd przed rozmową człowiek szedł z lekkim dystansem gdzie dystans ten diametralnie się zwiększył po odbyciu rozmowy. Plus za informację mailową odnośnie wyniku rozmowy. Jednak patrząc na stawki i czas pracy jaki proponuje PCC - radzę unikać podejmowania zatrudnienia o ile nie chce być człowiek wyzyskiwany.

Pracodawca

@Nera1988

Dziękujemy za opinię. Stawki zależne są od projektu jak również wymaganych kwalifikacji. Do wielu projektów zatrudniamy osoby, które dopiero zaczynaja swoją pracę zawodową, często jeszcze w trakcie studiów. Życzymy znalezienia odpowiedniej oferty pracy i dziękujemy za poświęcony czas.

Mk
Były pracownik
 Problem
@Paragon Customer Communication (Warszawa)

To nie jest prawda. Osoby, które przychodzą na szkolenia mają większe stawki niż stali pracownicy. Praca tylko na kilka miesięcy. Bardzo duża rotacja pracowników. Szczerze nie polecam tej firmy.

Nera1988
Kandydat
 Pytanie
@Paragon Customer Communication (Warszawa)

Rozumiem, jednak czy nie sądzą państwo ze stawka 3000zl BRUTTO w zamian za 2 zmianowy czas pracy + weekendy to trochę za mało jak na Warszawę? Dodam że nie byłem osobą bez doświadczenia. Jeden plus, że poinformowali Państwo o wyniku rozmowy mailowo. I na moje szczęście nie dostałem się. Pozdrawiam

Mareczek
Pracownik

Nie polecam tej firmy. Kierownictwo nie szanuje pracowników, pracownicy są zmuszani do pracy na 3-4 stanowiskach. Niskie zarobki!!

Ss
Pracownik
@Mareczek

Szczególnie kierownik o tym samym imieniu. Mobbing, mobbing i jeszcze raz mobbing

Smutne
Były pracownik

Dokladnie na 100% masz racje!!

Jaskier
Kandydat

Osoby rekrutujące do pracy w tej firmie nie szanują czasu kandydatów. Aplikuje się na jakieś stanowisko a rozmowa w siedzibie dotyczy całkiem innego nie powiązanego z tym z ogłoszenia. Brak jakiejkolwiek informacji o zmianie, pewnie firma liczy że jak już ktoś przyjedzie to weźmie pracę jaką zaproponują.

Pracodawca

@Jaskier

Przepraszamy za niedogodności, zawiodła komunikacja. Postaramy się poprawić nasz proces, aby takie sytuacje sie nie powtarzały.

!!!!!!!!!!!!!
Pracownik
@Jaskier

cały czas to samo. Firma ma bardzo duże mniemanie o sobie i kreuje rzeczywistosc której nie ma. Nie dajcie się zwieść i omijajcie szerokime łukiem bo będziecie załować tak jak .

N
Pracownik
@Jaskier

Jak się zatrudnia znajomych to trudno wymagać profesjonalizmu i zaangażowania w pracy od takich osób. Ale na plotki już tak. No cóż że później skarga za skarga najważniejsze że Pani psycholog mogła się wygadać do kogoś bo przecież ona najbardziej potrzebuje terapii

anonim
Kandydat

Mimo odbytego spotkania i umowionego terminu rozpoczecia wspolpracy, przedstawiciel firmy oznajmil, ze niestety nie mozna rozpoaczac wspolpracy ze wzgledu na brak miejsc. Stracilam czas i pieniadze. poniewaz moglam podjac wspolprace gdzies indziej.(usunięte przez administratora)

Pracodawca

@anonim

Szanowny Panie/Szanowna Pani bardzo proszę o kontakt aby wyjaśnić nieporozumienie. W naszej firmie potwierdzeniem złożenia oferty pracy jest otrzymanie listu intencyjnego w firmie pisemnej. Pozdrawiamy! Zespół Rekrutacji

DG

Szczerze nie polecam. Ponad miesiąc temu aplikowałem do tej firmy. Otrzymałem później maila z opisem warunków pracy i odpowiedziałem na niego. Od tego czasu brak jakiejkolwiek reakcji ze strony PCC, po mimo moich licznych prób kontaktu z rekruterem.

Pracodawca

@DG

Szanowna Pani/Szanowny Panie, Jest nam niezmiernie przykro, że nie przekazaliśmy informacji na czas. Niestety z powodu kryzysu spowodowanego COVID-19 kilka projektów nie mogło sie rozpocząć o czasie, a rekrutacje zostały wstrzymane. Postaramy się usprawnić komunikację w procesie rekrutacji. Dziękujemy za ten feedback. Z wyrazami szacunku, Zespół PCC Poland

Karolina

Wiecie może coś o ewentualnej pracy w firmie? Trudna sytuacja z pandemią stąd obawy czy warto aplikować?

3
Aa
 Pytanie

Czy w tym trudnym czasie wspieracie państwo osoby na umowach zlecenie, chociazby poprzez zgłoszenie wniosku o postojowe rsp-c czy po prostu takie osoby dostają wypowiedzenie?

1
Pytanie
 Pytanie

Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Paragon Customer Communication (Warszawa)?

DG
@Pytanie

Tak, wśród naszych procesów mamy takie, gdzie uczymy zawodu od podstaw. Zapraszamy do udziału w rekrutacji.

1
ktos

Mam wrazenie, ze to juz powoli koniec tego biznesu, rynek sie zmienia a RRD / Paragon nie. Probuja oszczedzac na czyms sie da, dlugo ta firma nie pociagnie.

P
@ktos

Tak zgadza sie jedna osoba ciagnie po 3 stanowiska, ludzie sa obciazeni praca bo firma oszczedza na wszystkim na czyms sie da. Ciagle tylko koszty, koszty i koszty a w zasadzie redukcja kosztow, redukcja kosztow i tak wkolko.

Pracodawca

 Aktualność
Szczęśliwego Nowego Roku życzy Zespół Paragon Customer Communications!

Pracodawca

 Aktualność
We wrześniu firma Paragon Customer Communications przeniosła się do nowej lokalizacji w Eurocentrum Office Complex. Kilka fotek z naszej nowej przestrzeni biurowej.
beza

to nowe biuro to chyba kosztem tych minimalnych pensji !!!!!!!

Kasia p.

Przestrzeń biurowa na plus, ale co z tego jeżeli większość pracowników w waszej firmie zarabia najniższą krajową. Takie zarobki w "poważnej", międzynarodowej firmie, w stolicy kraju, brzmią jak kiepski żart.

Ania
@Kasia p.

(usunięte przez administratora)

cccc
@Kasia p.

Ale niestety to nie żart. Mało tego znów mój komentarz został usunięty ale pamiętajcie wszyscy nie marnujcie czasu na te kiepska korporacyjke która odbiega bardzo od tego co rynek może teraz zaoferowac, naprawdę szkoda czasu.

JJ

Ja pracuję w tej firmie od 4 miesięcy, mam porównanie z innymi pracami i nie potwierdzam poprzednich opinii. Wyglądają, jak napisane przez tę samą, wyjątkowo zawziętą osobę, która najwidoczniej zawiodła w pracy. W moim dziale są i premie i podwyżki, a dostają je ci, którzy na nie zasłużyli. Widocznie za krótko pracowaliście, żeby to zrozumieć. Wymagania też nie są z kosmosu, wystarczy robić swoje i się starać. Polecam wszystkim, którzy wiedzą, po co idą do pracy.

1
Kasia p.
@JJ

W którym dziale pracujesz? Premie i podwyżki i to wszystko w ciągu 4 miesiecy zatrudnienia? Ja pracowałam zdecydowanie dłużej i podwyżkę dostałam raz. Było to 100 zł brutto.

ex
@JJ

ja podwyzki w ogole nie dostalam przez rok pracy. Wymagania duze jak praca sobota niedziela, zmuszanie do nadgodzin, nie ma telefonu na sali. Atmosfera tragiczna, (usunięte przez administratora)dzwoni podczas zwolnienia i zawraca glowe. (usunięte przez administratora)

Kasia p.

Szkoda czasu na tą firmę. Baaaardzo małe zarobki, brak premii i podwyżek. Praca tylko dla studentów. Poza tym atmosfera kiepska. Mam nadzieję, że komentarz nie zostanie usunięty.

Asia
@Kasia p.

Pracowałam parę dni, firma oferuje minimalne wynagrodzenie śmieszne stawki. Można znaleźć dużo lepsza pracę gdzie indziej. Atmosfera tragiczna glownie jeden szef jest okropny reszta osób ok. Nie zawracać sobie głowy!!!!!

Kasia p.
@Asia

Z tym kierownikiem to powinni w końcu coś zrobić. Nie nadaje się do pracy z ludźmi. Mam nadzieję, że w końcu ktoś zrobi z nim porządek.

Pracodawca

@Kasia p.

Paragon Customer Communication Poland to firma działająca w obszarze outsourcingu usług przetwarzania dokumentów i danych. Oczywiście, że zatrudniamy Kandydatów na początku ich kariery zawodowej, w tym również studentów, którzy otrzymują pełne przeszkolenie do wykonywanej pracy. Na wielu stanowiskach nie jest wymagana specjalistyczna wiedza, ani wcześniejsze doświadczenie zawodowe. Mamy wiele przykładów promocji wewnętrznych - przy obsadzaniu stanowisk kładziemy szczególny nacisk na rekrutację wewnętrzną. Przegląd wynagrodzeń jest procesem stałym, przeprowadzanym każdego roku. W przypadku dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu: kontakt.gds@rrd.com Zespół Paragon Customer Communication Poland

Ewa
@Kasia p.

no pewnie że szkoda czasu na te firme. Im więcej negatywnych komentarzy o firmie tym bardziej firma próbuje się wybielic. Zabawne jeszcze nigdy nie byłam świadkiem takiej sytuacji. Wpisy świadczą jednak że nie warto poświęcać ani minuty a Twój negatywny komentarz zaraz zostanie zastąpiony sztuczna scenka.

3

Pracodawca

 Aktualność
Szanowni Państwo, 
obserwując zainteresowanie naszą firmą oraz śledząc Państwa opinie, postanowiliśmy również zabrać głos w tym miejscu. Od tej pory postaramy się uczestniczyć w dyskusji oraz dzielić z Państwem najważniejszymi wydarzeniami z życia naszej firmy oraz informować o aktualnych rekrutacjach.
Jesteśmy otwarci na dyskusję i konstruktywną krytykę, która wyznacza nam kierunek zmian i obszary, które mogą wymagać poprawy. Chcemy jednak Państwa prosić o przestrzeganie zasad komunikacji społecznej, która powinna być oparta na wzajemnym szacunku. Należy wziąć pod uwagę, że swoboda wypowiedzi i anonimowy jej charakter nie oznacza prawa do obrażania kogokolwiek, czy naruszania czyjejś godności. Pragniemy poinformować, że wpisy łamiące Regulamin serwisu lub niezgodne z polskim prawem będą usuwane z forum za zgodą jego Administratora.

Paragon Customer Communications Poland to firma działająca w obszarze outsourcingu usług Inbound/Outbound (wysoko wolumenowe przetwarzanie dokumentów/informacji oraz usługi graficzne/kreatywne). Oczywiście, że zatrudniamy Kandydatów na początku ich kariery zawodowej, w tym również studentów, którzy w firmie Paragon Customer Communications otrzymują pełne przeszkolenie do wykonywanej pracy. Nie mniej jednak, w naszej organizacji odnajdzie się każda osoba gotowa do pracy w oparciu o indywidualne i zespołowe KPIs, bez względu na wiek czy wcześniejsze doświadczenia zawodowe.
Naszą ambicją jest ciągły rozwój, ale też naprawa występujących błędów. Wierzymy, że otwarta i szczera komunikacja pomoże nam w osiąganiu celów i zbudowaniu przyjaznej atmosfery. W sprawach wymagających wyjaśnienia lub ze szczegółowymi pytaniami można również się z nami kontaktować bezpośrednio pod adres e-mail: kontakt.gds@rrd.com
 
Pozdrawiamy serdecznie,


Zespół Paragon Customer Communications Poland

Zostaw merytoryczną opinię o Paragon Customer Communication (Warszawa) - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Paragon Customer Communication (Warszawa)