Jak pozostali komentujący byli pracownicy ja również mam dużo nieprzyjemnych doświadczeń z tą firmą. Przede wszystkim to jeden z managerów jest całkowicie antyspołeczny i nie ma pojęcia o tym co robi pracownik. Firma jest tytułowana jako rodzina, jednak z tym nie ma nic wspólnego. Na duży plus mogę ocenić osoby, które pracują, a raczej też pracowały na niższych stanowiskach oraz samego Rafała, który robi wszystko, co w jego mocy.
Z tego co mi wiadomo i co powiedziała osoba pod nickiem @K to wiele osób zgłaszało skargi na jednego z managerów.
Firma bez pomysłu na przyszłość, ciągle te same opowieści od kilku lat. Odcodzą ludzie którzy pchali ten wózek do przodu. Niby zaciskanie pasa i brak podwyżek a zatrudnienia w innych działań były przez ostatnie miesiace.
Z jakich głównie powodów odchodzą tu ludzie, kasa czy jest coś innego? Czy osoby nowozatrudnione mają lepsze warunki niż stali pracownicy? W jakim dziale były te przyjęcia? Może jeszcze się załapie, bo szukam czegoś w branży.
Intryguje mnie oferta dla Specjalisty ds. Utrzymania Klienta. Widełki firma przedstawiła jako 3600-4400 zł. Natomiast w dalszej części ogłoszenia, jest napisane, że za dobre wyniki są dla pracowników premie. Ile takiej premii realnie można wyciągnąć? Przedstawione kwoty zawierają już taką premie? Firma przedstawia możliwość awansu wraz ze wzrostem kompetencji, macie w takim razie organizowane jakieś szkolenia?
Pisaliście coś o tym, że aby utrzymać się we firmie należy mieć dobre relacje z menadżerem, coś się zmieniło? Bo akurat mnie trochę to zastanawia, jak to konkretnie można zrobić, tym bardziej, że chcę aplikować jako specjalistka ds. wsparcia klienta. W ogłoszeniu jest wzmianka o niekorporacyjnej atmosferze, więc ciekawe o co mogło chodzić. Przedział wynagrodzenia jaki proponują to 4242 - 5380 brutto, więc co mogę zrobić żeby z wejścia dostać tę wyższą kwotę?
Czy firma zapewnia odpowiednie narzędzia do pracy? Telefon służbowy, odpowiedni komputer do pracy? Czy może posiłkują się narzędziami po odchodzących pracownikach?
Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z dhosting.pl Sp. z o.o.? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?
Krąży pogłoska że niektórzy znikali jednego dnia otrzymując wilczy bilet na dalsze wykonywanie pracy.
I to jest prawda ;) Jestem jedną z dwóch osób, która taki wilczy bilet otrzymała. A dlaczego wilczy bilet? Oficjalnie za nieefektywną pracę. Praktycznie? Brak zgodności z menadżerem.
Czyli zwolnienie, dobrze rozumiem? Na czym miała ta nieefektywna praca polegać, wytłumaczyli Ci? I jaka była to sytuacja, że nie zgodziłeś się z przełożonym?
Nie ma czego szukać w tej firmie. Przez cały rok ustalany jest budżet po to, aby na koniec roku powiedzieć że jednak podwyżek nie będzie. W nowym roku ponownie brak podwyżek, większość pracowników dostała tylko aneks do minimalnej krajowej. Możliwości rozwoju? Nie w tej firmie. Ludzie po 3 lata czekają na awans i nie mogą się doczekać. Nawet ludziom z 2 letnim stażem żal dać na specjalistę z młodszego specjalisty bo jeszcze byłoby trzeba 200zl podwyżki dać. Januszex nic więcej.
Spotkanie rekrutacyjne online trwało 1,5h. Świetnie nam się wspólnie rozmawiało, na spotkaniu był prezes i asystentka zarządu. Spotkanie było prowadzone po partnersku, bez tworzenia dodatkowej presji czy niepotrzebnego stresu. Podobało mi się jak byli przygotowani - widać, że dokładnie zapoznali się z moim cv i zadawali pytania aby dokładnie poznać metodykę pracy. Cały proces rekrutacji był jasny i przejrzysty. Po kilku dniach otrzymałam odpowiedź i propozycje współpracy.
Pytania głównie dotyczyły mojego doświadczenia oraz tego jak podeszłabym do danych zagadnień w zakresie hr w dh.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Firma bez pomysłu na przyszłość, ciągle te same opowieści od kilku lat. Odcodzą ludzie którzy pchali ten wózek do przodu. Niby zaciskanie pasa i brak podwyżek a zatrudnienia w innych działań były przez ostatnie miesiace.
Z jakich głównie powodów odchodzą tu ludzie, kasa czy jest coś innego? Czy osoby nowozatrudnione mają lepsze warunki niż stali pracownicy? W jakim dziale były te przyjęcia? Może jeszcze się załapie, bo szukam czegoś w branży.
Minimum wypłaty, maksimum oczekiwań i wymagań. Brak możliwości normalnego kontaktu z przełożonymi. Wszystko co pokazują publicznie jest fikcją.
Ta wypłata, to ile wynosił i z premią i bez? Dopytuję, bo zauważyłem, że piszą na stronie internetowej o chęci zatrudnienia Specjalisty ds. Utrzymania Klienta, za 3600 - 4400 zł brutto oraz na UoP. Kojarzysz, czy ten zakres, to sama podstawa, do której dochodzą premie? I czy możesz napisać więcej o tych wymaganiach, a także braku kontaktu z przełożonymi? Gdybym chciał tu uzyskać podwyżkę, to jak i komu to zgłaszać?
Intryguje mnie oferta dla Specjalisty ds. Utrzymania Klienta. Widełki firma przedstawiła jako 3600-4400 zł. Natomiast w dalszej części ogłoszenia, jest napisane, że za dobre wyniki są dla pracowników premie. Ile takiej premii realnie można wyciągnąć? Przedstawione kwoty zawierają już taką premie? Firma przedstawia możliwość awansu wraz ze wzrostem kompetencji, macie w takim razie organizowane jakieś szkolenia?
Zastanów się dwa razy czy chcesz pracować w firmie w której wiecznie coś nie działa albo działa kiepsko.
Premia? Nie widziałem nigdy żadnej premii w tej firmie. Szybciej zamiast awansu można otrzymać wypowiedzenie.
Serio żadnej premii? Nawet na święta albo na wczasy? Dziwna sprawa. W ogłoszeniu na swojej stronie firma oferuje stałe wynagrodzenie plus premie w zależności od wyników (specjalista do spraw utrzymania klienta). Czyżby nikt nie spełniał norm?
Nie sugeruj się tym co tu piszą. Nikły procent mógłby być konstruktywną opinią. Więcej tu chaosu i wylewania własnych frustracji. Są premie. Jeśli interesuje cię branża, stanowisko to zaaplikuj, sprawdź. Dobrego dnia :)
Będziesz miał takie normy, że ich zazwyczaj nie osiągniesz, a premia jak będzie to będzie pomijalna w wynagrodzeniu.
No awarie można usunąć. Więc ważne, jak szybko się tu reaguje gdy coś się wywali, że tak powiem i czy naprawa nie skutkuje innym problemem? Byłbym też wdzięczny, jakbyś podał przykład wyniku, od którego zależy premia? Ciekaw jestem cóż takiego trzeba robić, by ją otrzymać, no i jaka to może być kwota?
Jestem zainteresowany stanowiskiem Specjalisty ds. Wsparcia Klienta. W ofercie napisane jest, że jest możliwość umowy o pracę a wynagrodzenie jest stałe, natomiast widełki 3,6-4,8 zł to spora rozbieżność. Ile realnie jako nowozatrudniony pracownik można zarobić? Zbliżają się święta, macie jakieś bony albo premie świąteczne?
Jak pozostali komentujący byli pracownicy ja również mam dużo nieprzyjemnych doświadczeń z tą firmą. Przede wszystkim to jeden z managerów jest całkowicie antyspołeczny i nie ma pojęcia o tym co robi pracownik. Firma jest tytułowana jako rodzina, jednak z tym nie ma nic wspólnego. Na duży plus mogę ocenić osoby, które pracują, a raczej też pracowały na niższych stanowiskach oraz samego Rafała, który robi wszystko, co w jego mocy.
Atmosfera jest wazna w pracy a bycie aspolecznym raczej w tym nie pomaga. Czy ktos z pracownikow mial okazje zeby porozmawiac na ten temat? Co mozebyc powodem takiego zachowania? Czy utrudnia ono codzienna prace?
Z tego co mi wiadomo i co powiedziała osoba pod nickiem @K to wiele osób zgłaszało skargi na jednego z managerów.
Specjalista klienta - podsłuchiwane rozmowy i czepiają się wszystkiego byle tylko dać ci minimalną 3400 zł, nie polecam dodatkowo rekruter lubi zmarnować bardzo dużo czasu krystian czy jakoś tak a na koniec i tak nie dają feedbacku, (usunięte przez administratora) jednym słowem
Wzięliście udział w procesie rekrutacji na stanowisko DevOps Engineer w dhosting.pl Sp. z o.o.? Jak wyglądało spotkanie z przedstawicielem marki? Na co powinny zwrócić uwagę osoby, które rozważają złożenie swojej aplikacji? Podzielcie się informacjami!
Możliwości finansowe proponowane w ofertach nie pokrywają się z ostateczną propozycją po przeprowadzonej rekrutacji. Obietnice podwyżek by dostać to co było ofertowo proponowane to mało śmieszny żart.
Nie prawda :) ja się z czymś takim nie spotkałem. Rekrutacja jest jasno określona i jedna z lepszych w jakich uczestniczyłem. Po rozmowach otrzymałem feedback. (usunięte przez administratora)
Widzę ze określone osoby ze środka dh robią wszystko by firmę wybronić ale niestety prawda wyglada zgoła inaczej.
W dH jak w sklepie ludzie przychodzą i bardzo licznie odchodzą, szkoda tylko że drzwi w biurowcu w okolicach dworca zachodniego nie mogą trzaskać bo są obrotowe. Pozostali pracownicy próbują wiaderkami do piasku wylewać wodę z tej łódeczki ponieważ spotkała ona górę lodową na swojej drodze. Firma próbuje tworzyć rodzinną atmosferę, ale to tylko gra pozorów w celu ukrycia korpo struktury, wyścigu szczurów oraz wyzysku pracowników. Tutaj nie masz własnego życia, masz być w dyspozycji w każdej chwili dla firmy. Twój czas się nie liczy, nikt ci za to niego nie zapłaci. Wycisną jak cytrynę i wyrzucą do kosza. Byli pracownicy są tymi złymi ludźmi którzy mogli opuścić tak wspaniałą organizacje, taką opinie przedstawiła sama firma na jednym z branżowych portali. Nic dodać i nic ująć, idealny obraz pracy. Opis na tym portalu powinien zostać zmieniony z branży IT na marketing, ponieważ ta firma nie ma nic wspólnego z IT. Liczy się tylko dział marketingu i puste nic znaczące tabelki. Czy warto było pracować? Nie, szkoda własnego życia i zdrowia.
Wiele rzeczy z tego co piszesz może i jest prawdą ale walisz jakieś głupoty z dostępnością dla firmy. Ja zawsze miałem nadgodziny płacone i generalnie jak ich nie chciałem, to odmawiałem. Rotacja była pod koniec zeszłego roku ale w tym roku (a już jestem poza) była minimalna. Ogolnie dobre miejsce do nauki i pojscia dalej po wieksze zarobki, atmosfera mocno uzalezniona jest od dzialu. U mnie akurat bylo z tym srednio
Pod koniec każdego miesiąca przychodzi dreszczyk emocji. Następuje zwolnienie blokady maszyny losującej z kim się będziemy żegnać. Szkoda że nowych kul nikt nie dorzuca do puli.
Czy w dhosting.pl Sp. z o.o. możliwa jest praca na podstawie B2B?
Czy ktoś się orientuje w jakich godzinach odbywa się praca na stanowisku Specjalista ds. Wsparcia Klienta? Rozważam podjęcie pracy w tej firmie, ale nie zawsze mogę pracować w godzinach dziennych, tylko raczej w popołudniowych i ewentualnie nocnych. Czy jest to możliwe? A jeśli tak to jak są rozłożone zmiany?
Praca jest 3 zmianowa, między 8 a 1. Zmianę którą się otrzyma ustalana jest chyba loteryjnie przez rzut monetą, nigdy nie wiadomo jaką się dostanie.
Mamy dwie zmiany 9-17 i 17-01, a planowany grafik to nie loteria :-) Pracownicy zaznaczają swoją dostępność i na tej podstawie tworzony jest grafik na kolejny miesiąc. Czasem praca jest w weekend, ale wtedy inny dzień w tyg jest wolny. Mogę powiedzieć, że dobrze to funkcjonuje :-)
No ale chyba nie zawsze się składa tak, żeby każdy w odpowiednim czasie był dostępny? Jak wtedy idzie się tutaj na ustępstwa, żeby mniej więcej było fair?
Czy możliwa jest praca nocna na helpdesku? Czytałem, że helpdesk działa całą dobę i zastanawiam się czemu praca na tym stanowisku jest tylko godzinach 9-17 i 17-01.
Oczywiście, jak w życiu - warto być elastycznym i szukać rozwiązań :-) Mamy duży zespół, dlatego nie ma problemu w planowaniu grafiku.
Na jednym z branżowych portali pojawiła się opinia pracownika zespołu rozwojowego na temat prac w nocy. Czy to prawda że firma zmusza nieodpłatnie pracowników do pracy w nocy?
A jak jest z pracą w nocy tak generalnie? Mam tu na myśli helpdesk/obsługę zgłoszeń.
A co to dokładnie znaczy duży zespół? :D Ilu pracowników zatrudnia firma? :) ciekawi mnie czy rekrutacja jest otwarta? Tzn. można podesłać swoje cv? :) Czy raczej zespół jest ten sam, a rotacja mała
Wszystkie aktualne rekrutacje są na naszej stronie w zakładce "praca" https://dhosting.pl/praca.html.
kogo wy tam zatrudniacie, że od 3 lat nie ma miesiąca że baza danych nie padnie? studentów z wiedzą zerową? nieważne że nic nie umieją, ważne że są tani… rezygnuje z was…
Uwolniłem się z tej firmy. To co tu piszą na temat wyścigu szczurów jest prawdą. Finansowo w Biedronce zarobicie więcej a przynajmniej będziecie wiedzieli co macie robić bo tutaj nigdy nie wiadomo.
Firma buduje o sobie opinię firmy w której wszyscy się traktują jak rodzina, ale jest to ogromna iluzja, nie dajcie się zwieść. W rzeczywistości nie ma tam niczego oprócz wielkiego wyścigu szczurów i setek nigdy niespełnionych zapewnień i obietnic. Omijajcie szerokim łukiem jeśli cenicie sobie brak kłamstw na każdym kroku oraz przejrzystą i miłą atmosferę pracy.
Opinia @P nie ma odniesienia do rzeczywistości. Nic tu się nie zgadza :) Cenimy sobie komunikacje oraz pozytywną atmosferę w pracy. Nie warto budować swojej opinii na komentarzu anonimowej osoby nie mając odniesienia do konkretnych sytuacji. Zarobki są dostosowane do stanowisk, doświadczenia i umiejętności. Przy publikowanych ogłoszeniach często dodajemy informacje o widełkach wynagrodzeń.
Akurat obecnym pracownikom firmy nie można ufać jeśli chodzi o opinie :) Kto będzie piłował gałąź na której siedzi. Zgadzam się z P. Mówienie o rodzinnej atmosferze jest bardzo nietrafione.
czyli osoba narzekająca na pracę u was ma się podpisać z imienia i nazwiska przy opinii bo inaczej uchodzi za anonimową i niewiarygodną? logika godna pracownika dhosting
Jestem przekonana, że nie ja jedna, ale większość ceni sobie w opinii wiarygodność :-) a takie anonimowe opinie są tylko przykładem kultury narzekania.
Zatem na pewno opinia osoby zajmującej się zatrudnianiem ludzi będzie wiarygodna bardziej niż kogoś kto jest niezadowolony i z zewnątrz komentuje to co się działo w firmie jak jeszcze tam pracował... Co wy bierzecie w tym dhosting że wymyślacie takie rzeczy?
Z interesujących mnie ofert zniknęła możliwość pracy w biurze w Poznaniu. Czy w przyszłości powróci taka możliwość? Nie jestem zainteresowany pracą w Warszawie lub Krakowie.
Pracujemy w dużym stopniu zdalnie, więc praca z Poznania jest jak najbardziej możliwa. Nasze biura w tym momencie mieszczą się w Warszawie i w Krakowie.
W dużym stopniu, ale to znaczy że nie w 100%? Ile razy w miesiącu trzeba się w biurze znaleźć?
tak, w 100% można pracować zdalnie. Raz na jakiś czas planujemy przyjazd do biura w formie integracji zespołu.
Czy w dhosting.pl Sp. z o.o. możliwa jest praca na podstawie B2B?
Super. A Mogłaby Pani powiedzieć czy zatrudniacie również obcokrajowców z dobrą znajomością języka polskiego?
Tak, zapraszamy do przejrzenia naszych aktualnych ofert pracy (usunięte przez administratora)
Ja to jestem ciekawa, czy premia specjalisty ds. wsparcia klienta zależy od liczby klientów, czy też od liczby klientów zadowolonych :) Tak to tu tylko zostawię :)
Czy firma poszukuje pracowników o profilu administratora/programisty?
Aktualnie nie poszukujemy. W tym tygodniu zaktualizujemy na naszej stronie listę stanowisk. Zachęcam mimo to do aplikowania w wolnej rekrutacji (usunięte przez administratora)
Czym w dhosting.pl Sp. z o.o. zachęcają przyszłych pracowników? Jakie mają dodatki?
Na ten moment wśród benefitów są: usługi firmy Elastyczny Web Hosting dla pracowników, karta MultiSport, atrakcje i eventy organizowane przez myhive. Od przyszłego roku - pakiet medyczny.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w dhosting.pl Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy dhosting.pl Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 16.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w dhosting.pl Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 0 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy dhosting.pl Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w dhosting.pl Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.