Opinie o Panasonic Marketing Europe GmbH w Warszawa

2.1/5
Na podstawie 49 ocen.

Poniżej zobaczysz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie Panasonic Marketing Europe GmbH. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Panasonic Marketing Europe GmbH o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Panasonic Marketing Europe GmbH w Warszawa

Obecny pracownik
Pracownik

Czytam te komentarze i zastanawiam się kto je pisze. Pracuje aktualnie w dziale logistyki, jestem tu od 2 lat i nie mam pojęcia o jakiej rotacji mowa... Zespół jest stały i raczej się powiększa niż ktoś odchodzi. Manager jest w porządku, ja pracuję 8h i nikt nie wymaga ode mnie pracy po godzinach. Zespół jest fajny, zgrany i w mojej ocenie dobrze zarządzany.

marti
Pracownik
@Eliza

nawet lepiej niż spoko! Bez problemu z każdym da sie dogadać i nikt nie robi jakis dziwnych problemów

Administrator Nowy wpis

W Poznań Panasonic Marketing Europe GmbH poszukuje pracownika na stanowisko Product Manager. Brałeś udział w rekrutacji? Napisz, jak Twoim zdaniem wyglądał ten proces. Twoja opinia może okazać się cenną wskazówką dla mieszkańców regionu, którzy biorą pod uwagę pracę w przedsiębiorstwie.

Larysa Nowy wpis
Inne

Pisali wcześniej ze wypłacają tutaj dolne widełki mediany zarobków. Co z tymi wymaganiami jest nie tak ze każdy takie niskie stawki może mieć? i czemu mimo wszystko godzicie sie na taka kasę i za nią pracujecie?

Obecny pracownik
Pracownik

Czytam te komentarze i zastanawiam się kto je pisze. Pracuje aktualnie w dziale logistyki, jestem tu od 2 lat i nie mam pojęcia o jakiej rotacji mowa... Zespół jest stały i raczej się powiększa niż ktoś odchodzi. Manager jest w porządku, ja pracuję 8h i nikt nie wymaga ode mnie pracy po godzinach. Zespół jest fajny, zgrany i w mojej ocenie dobrze zarządzany.

Eliza Nowy wpis
Inne
@Obecny pracownik

Przecież zawsze ktoś odchodzi lub kogoś zwalniają, nawet w najbardziej idealnym miejscu. Zespół jest spoko, ale czy to samo można powiedzieć o przełożonych ?

marti Nowy wpis
Pracownik
@Eliza

nawet lepiej niż spoko! Bez problemu z każdym da sie dogadać i nikt nie robi jakis dziwnych problemów

BOBIK
Pracownik

W dziale logistyki panuje duża rotacja, nikt nie wiąże tego z managerem, widocznie taka kolej rzeczy odpowiada firmie.

anonim
Inne
@BOBIK

Ten przemiał w pracownikach jedynie jest spowodowany managerem? To ile średnio ludzie pracują? Da radę chociaż na rok się załapać myślisz? Czy gra nie jest warta świeczki? Tak w ogole to jakie widełki firma proponuje w logistyce?

Szkoda zdrowia
Były pracownik
@anonim

Praca w Logistyce z obecnym „managerem” to nerwówka, pretensje oraz brak wsparcia. Pracuje się 8 godzin i wychodzi do domu tylko po to, by dokończyć coś w domu. „Optymalizacja” kosztów najmniejszą linią oporu level hard. Najlepiej aby jedna osoba robiła swoją pracę + dodatkowy etat. Rotacja to nie przypadek. Dopóki nie zmieni się kierownictwo, to nic się nie zmieni. Na dodatek słabo płacą. Dolne widełki mediany zarobków danego stanowiska, a wymagania nieproporcjonalnie duże.

anonim
Inne
@Szkoda zdrowia

Dokańczając pracę w domu, należy spodziewać się jakiegoś wynagrodzenia za to? Czy raczej wykonuje się to charytatywnie. No i piszesz też że słabo płacą. Podasz jakieś konkrety?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czym trzeba się wykazać, aby pomyślnie przejść proces rekrutacyjny w firmie Panasonic Marketing Europe GmbH? Na co pracodawca kładzie nacisk: doświadczenie, umiejętności, wiedzę, a może osobowość? Opisz swoje doświadczenia z rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko Senior IT Consultant SAP basis infrastructure
anonim
Inne

W sieci widnieje oferta pracy na stanowisko technical product manager HVAC. Przeczytać można w tym ogłoszeniu, że jest to praca hybrydowa. W takim razie, jak wygląda obłożenie? Ile dni można pracować z domu? :) Czy pracownik ma takie przyzwolenie, aby zadecydować, które dni to będą? Jeśli chodzi o kartę MultiSport bądź prywatną opiekę medyczną, to czy firma opłaca je w całości? Napiszcie, bo będę tu raczej aplikować.

@ciekawa
Kandydat
 Pytanie

Hej, jestem ciekawa jak teraz wygląda praca w marketingu w Panasonic? W poprzednich wpisach jest bardzo dużo o nadgodzinach. Czy to nadal problem?

Krzysiek
Inne

Do internetu wrzucili rekrutacje na stanowisko warranty claim administrator w dziale customer service. Prócz angielskiego preferowany jest niemiecki, francuski i włoski. W jakim stopniu trzeba znać pozostałe języki? Wystarczy jeden z nich komunikatywnie? Ktoś był na rozmowie i mi podpowie?

Kristof
Kandydat
 Pytanie

Hej, proszę o opinię nt pracy w dziale TV. Obecnie poszukują na osobę w stylu PM/Category Manager. Na jakie zarobki można liczyć w tej fimie na takim stanowisku? Oraz jakie benefity? Pozdr

Inzynierek
Kandydat
 Pytanie

Niedawno firma poszukiwała inżynierów sprzedaży pomp ciepła. Jakie są Wasze opinie na temat samej pracy, godzin, wynagrodzenia?

Zenek M.
Pracownik
 Pytanie
@Inzynierek

Warunki pracy zależą od tego w którym dziale pracujesz. Dział CE - TV, Audio itp. tam jest mówiąc krótko kiepsko. - duża rotacja, lub "optymalizacja" Biznes zastany i przespany, pomimo dobrej jakości produktów, a szkoda... Dział H&C (klima i pompy ciepła) - zupełnie inny świat, - dobry pomysł na biznes + dobry produkt = dobre warunki pracy) Najważniejsi są ludzie - ja ten aspekt cenie najbardziej. Godziny - Pracy jest sporo, musisz dobrze zarządzać czasem. Kasa? - zależy jak na to popatrzeć, ale ogólnie jest OK

klient
Inne

I MASZ RACJĘ OD 1,5 ROKU NIC SIĘ NIE ZMIENIŁO. NIE POLECAM PANASONIC

Renata
Inne
@klient

A co się nie zmieniło? Do czego się odnosisz? Nie widzę

klient
Inne

Powiem tak, infolinia i pomoc 0/10 praca serwisu 0/10 Pierwszy i ostatni raz kupiłem cokolwiek firmy panasonic. Sprzęt od pierwszego dnia niesprawny,a serwis BWM piaseczno twierdzi że wszystko działa.Jaki sprzęt taki serwis, najlepsze jest to, że gdzie się nie zadzwoni to mają cie w (usunięte przez administratora) Żenada. Proponuję mantę, bo wymieniają bez problemu sprzęt na nowy, jak ktoś ma więcej kasy to SONY też mają 100% podejście do klienta.

Pytanie
 Pytanie

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Panasonic Marketing Europe GmbH?

Maja
Pracownik
@Pytanie

Witam, Generalnie atmosfera w firmie, jak i w Biurze w Warszawie jest bardzo pozytywna. Reszta zależy bardziej od tego do jakiego zespołu należysz i kto jest Twoim przełożonym. M.

Lady
Pracownik
@Maja

Dokładnie. Atmosfera zależy od działu i przełożonego a nie od całości firmy. Ja mam juz 3 przełozonego i każdy pod względem podejścia do wielu spraw jest z najwyższej półki. Bardzo profesjonalni i normalni.

Cayo
Kandydat
 Pytanie

Hej, czy ktoś mógłby się podzielić jak wyglądają widełki zarobków jeśli chodzi o pracę na stanowisku Supply Chain Specialist lub Administrator?

były pracownik

Fakt że awansują ludzie z zewnątrz, znikąd, a nie długo pracujący w panasonic pracownicy - mówi sam za siebie. Jeśli długo pracujesz w tej firmie prędzej spodziewaj się zwolnienia a nie awansu. A już na pewno nie spodziewaj się docenienia za ciężką pracę czy poświęcenie. Zarobki jak na wawe takie sobie, szału nie ma. Firma odcina kupony od sukcesu lat 80 czy 90 i taki to prestiż pracować w Panasonic.

Pracownik
@były pracownik

Duzo w tym racji. Trzeba pamietac, ze trawa zielensza u sasiada :) Wg mnie jest OK. Co z tego ze w Samsungu jest buget 100x wiekszy skoro zarobki porownywalne, koreanczycy traktuja bialych jak niewolnikow. A i rotacja tez permanentna. Kultura biznesu Japonczykow jest wyzsza niz koreanczykow.

<M>
@Pracownik

ja sobie prace w Samsungu chwalilem;) nikt mnie jako niewolnik nie traktowal;)

Joanna
Pracownik
@Pracownik

Każda firma na rynku ma swoje problemy. Pracuje 20 lat w sprzedaży - ostatnie kilka w Panasonic. Fakt stała pensja mogłaby być wyższa. Ale uczciwie trzeba pamiętać ze są jeszcze prowizje. Bardzo uczciwe. To co dla mnie ważne to bardzo dobry produkt za który nie musze się wstydzić przed klientem. Przy długoterminowych projektach to bardzo istotne. Joanna

Były pracownik

Panasonic to najgorsze miejsce w którym dane mi było pracować. Permanentny stres, praca po 12/14 h, brak szacunku do człowieka, brak decyzyjności, brak priorytetów i strategii działania , chaos . Zarzadzanie przez zastraszanie, krzyk i poniżanie, to że Cię zwolnią i jesteś beznadziejny słyszysz co drugi dzień. Pracownik dla tej firmy to niewolnik bez prawa do choroby( przyjdź do pracy choćby z gorączką), snu, odpoczynku i własnego zdania. HR wiele widzi i nic z tym nie robi a jeszcze przykręca śrubę pracownikom. Płaca i warunki jak w każdej korpo, kultura pracy jak w żadnej dotąd mi znanej. Omijac szerokim łukiem!

Pracownik
@Były pracownik

Podsumujmy to co napisałeś: - Permanentny stres, - praca po 12/14 h, - brak szacunku do człowieka, - brak decyzyjności - brak priorytetów - strategii działania - chaos - zarzadzanie przez zastraszanie, - krzyk i poniżanie - Pracownik dla tej firmy to niewolnik bez prawa do choroby( przyjdź do pracy choćby z gorączką), snu, odpoczynku i własnego zdania. - HR przykręca śrubę. Takiej bzdury to dawno nie czytałem. Obecnie pracuje w tej firmie i szczerze powiem, że nie doświadczyłem żadnym z tych punktów/zarzutów. Myśle, że duża wiekszość pracowników Panasonica by sie obśmiała czytjąc tą opinie. Byś może Panasonic ma wady ( jak każda inna firma ), ale na pewno nie jest to miejsce gdzie doswiadczysz takich rzeczy jak te wyżej.

Były
@Pracownik

Niech obśmiewają, to są wnioski z moich doświadczeń i obserwacji. z jakiegoś powodu ludzie z tej firmy odchodzą, w ostatnim roku z marketingu i komunikacji z tego co kojarzę ok 7osob.Reszty nie liczę.

Ewelina
Inne
@Były

Z czego zatem może wynikać taka rozbieżność w Waszych doświadczeniach? Nie poruszacie też kwestii rozmowy rekrutacyjnej. Ile trwa cały ten proces w Panasonic Marketing Europe GmbH?

Markus
@Ewelina

Różnica wynika z działów! są działy do których naprawdę nie warto, a są takie w których można ... Omijamy znienawidzony przez wszystkich serwis, ostatnio rozwalający się marketing/komunikacja. Finanse przeszly rewolucje (ale tez bylo krucho), reszta ok. Rotacja wszędzie OLBRZYMIA.

Ewelina
Inne
@Markus

Wielkie dzięki za odpowiedź. A powiedz proszę coś jeszcze o rekrutacji do pracy w Panasonic. Z ilu etapów się składa?

Katarzyna
Pracownik
@Były

Nie oceniałabym tej firmy przez pryzmat jednego działu. Sama pracuję dobrych kilka lat, z ludźmi obok mnie którzy pracują po 15-20 lat. Nigdy, przenigdy nie zadziało się nic niestosownego. K.

Edyta
Inne

Sporo tutaj na forum opinii klientów firmy Panasonic, ja bym jednak chciała dowiedzieć się czegoś na temat warunków zatrudnienia w tym miejscu pracy. Czy aktualnie podczas pandemii przyjmują nowych pracowników, są prowadzone jakieś aktywne rekrutacje?

Katarzyna
Pracownik
@Edyta

Tak.

Jay
Inne

A ja konsekwentnie i z uporem maniaka będę odradzal zakupy w sklepie Panasonic. Wyslano mi wadliwy odtwarzacz Blue Ray. Nie otrzymałem zwrotu za produkt z kosztami wysyłki. Sprzęt jest ponownie naprawiany w serwisie który nie może poradzić sobie z problemem. Panasonic zaproponował mi wyslanie sprzętu na moj koszt wraz z reklamacja do centrali i teraz uwaga. Barany nawet nie otworzyly pudełka z reklamacja i odesłali przesyłkę do mnie z informacją żeby wysłać sprzęt po raz kolejny do serwisu. Oczywiście nie można dotrzeć do nagrania chociaż rozmowy maja być nagrywane. Do zobaczenia w sądzie!

Pytanie
 Pytanie

Czy w Panasonic Marketing Europe GmbH panuje luźna atmosfera?

pepe
Inne
@Pytanie

SERWIS I CENTRALA PANASONIC POLSKA NIE RESPEKTUJE GWARANCJI - WYPALENIE MATRYCY NAJWYŻSZEGO MODELU TELEWIZORA OLED JUŻ PO 10 MIESIĄCACH REKLAMACJA ODRZUCONA BO KLIENT ŚMIAŁ OGLĄDAC TELEWIZJE A TO NIE JEST PRODUKT DO OGLĄDANIA TELEWIZJI Z LOGAMI STACJI .

Wyluzowany

I tak oto Panas wychodzi z Euro... brawo centrala, brawo szefostwo... a obwinialiście sprzedawców za słabe wyniki jak chłopacy i dziewczyny nie mieli czym handlować... Ciekawe gdzie teraz trenerzy będą się krzątać całymi dniami jak im nikt do zdjęć nie będzie chciał pozować... hahaha

przykładny były pracownik
Były pracownik
@Wyluzowany

Szefostwo firmy jest oderwane od rzeczywistości, promotorzy robili robotę, samodzielnie zamawiając produkty, żeby mieć jakiekolwiek zatowatrowanie, regularne raportowanie braków do przełożonych nic nie wnosiło, a liczył się wynik. Wynik był, dopóki magazyn centralny miał produkty, natomiast jak się skończyło źródełko, to absolutnie nikt znajdujący się wyżej w firmie nie był jakkolwiek tym zainteresowany lub włożeniem minimum wysiłku ze swojej strony. Szkoda, że niekompetencja i indolencja działu odpowiedzialnego za zatowaronia odbiła się negatywnie na wyniki sprzedażowe, a konsekwencje poniósł dział sprzedaży.

prawie pracownik

Rozmowa rekrutacyjna wyglądała tak: totalne lekceważenie kandydata i jego wypowiedzi, przerywanie, nie liczenie się z człowiekiem w ogóle. Właściwie to nie była rozmowa, bo ta zakłada pozytywne intencje obydwu stron nakierowane na cel. Kim właściwie są i za kogo się uważają te osoby, które zgrywają Taaakich Ważniaków? A co czeka szczęśliwego wybrańca? Sądząc ze sposobu podejścia, traktowania i oczekiwań: eksploatacja i niszczenie. Ktoś musi mieć naprawdę nóż na gardle, żeby się zgodzić na coś takiego. A swoją drogą, po sprawdzeniu, jaką firma ma renomę w marketach, to dziwne, że jeszcze istnieje.

ja
@prawie pracownik

jaki dział?

Zostaw merytoryczną opinię o Panasonic Marketing Europe GmbH - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Panasonic Marketing Europe GmbH?

    Zobacz opinie na temat firmy Panasonic Marketing Europe GmbH tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Panasonic Marketing Europe GmbH?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 047 220
  2. Pracuj.pl 2 781 864
  3. Olx.pl 2 460 294
  4. Jooble.org 1 734 372
Przejdź do nowych opinii