logo InterKadra Sp. z o. o

InterKadra Sp. z o. o

Kraków

Opinie o InterKadra Sp. z o. o

Iwona 2017-03-08 13:52
@InterKadra dziękuję za życzenia i również się do nich przyłączam!
1
małgosia 2017-03-08 13:55
złożycie nam życzenia 25 marca, wtedy obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Pamięci o Handlu Niewolnikami i jego Zniesieniu
13
Klara 2017-03-08 13:59
Takie kontakty niewiele przynoszą. To nie jest odosobniony przypadek, tylko nagminny.
4
gość 2017-03-08 17:46
dzwoń do NFZ
4
Pracownica (jeszcze 2017-03-08 20:19
Oczywiście, że zadzwoniłam i nawet dostałam ustną i mailem pisemną odpowiedź od Interkadry, że czas oczekiwania na poświadczenie formularza A1 przez ZUS wynosi ok.2 tygodni i czas oczekiwania na kartę EKUZ wynosi od 2 tygodni do miesiąca. Jutro zadzwonię do NFZ i dowiem się jak to wygląda i ich strony.



3
gość 2017-03-08 21:52
dzwoń do skutku, w świetle prawa nie możesz podjąć legalnej pracy bez druku A1 i EKUZ, no chyba, że coś mnie nie doleciało i pracowałam nielegalnie, podnoszą stawki rodzinom niemieckim bo minimalna płaca w Niemczech wzrosła a opiekunki dalej "jadą" na ochłapach, ma ktoś jeszcze jakieś wątpliwości, że to kupa dziadostwa
12
Ona55 2017-03-09 08:53
Ja nie mam najmniejszych wątpliwości. Że też tym ludziom sumienie pozwala spać w nocy. Ale cóż, zło zawsze w końcu wraca...
6
Iwona 2017-03-09 09:41
Zdecydowanie zachęcam do ponownego kontaktu z firmą celem wyjaśnienia sytuacji.
Ona55 2017-03-09 09:55
Ile można. Co? Sami nie wiedzą, jak z ludźmi postępują? No blagam...
4
Iwona 2017-03-09 10:16
@Ona55 w takich sytuacjach warto ponawiać kontakt.
jolanta 2017-03-09 11:40
Iwona, skąd się wzięłaś, "adwokat diabła"?, rzecznik prasowy tej żałosnej agencji? co tu jest do wyjaśniania? brak wykwalifikowanej, doświadczonej kadry, kpina z ludzi, lekceważenie, arogancja, tępota, wyzysk i lenistwo, tyle w temacie i daruj sobie te zachęty do wyjaśniania, tu nie ma co wyjaśniać, trzeba wywalić wszystkie, pożal się Boże, "menadżerki" i zatrudnić osoby z doświadczeniem, którym chce się pracować, syn babki, którą się opiekowałam jeżdżąc z ik, był tak rozbawiony po rozmowie telefonicznej z pracownicą ik, że mało nie spaliłam się ze wstydu, w czasie weryfikacji językowej, dziewucha poprosiła, żebym nie używała czasu przyszłego bo ona nie używa, no ludzie!! co chcesz jeszcze wyjaśniać?! albo ktoś tam zrobi porządek albo ik pójdzie na dno, takich cwanych agencyjek jest na pęczki.
8
InterKadra 2017-03-09 11:45
Szanowni Państwo,

potwierdzamy, że na poświadczenie formularza A1 przez ZUS czeka się około 2 tygodni, a czas oczekiwania na kartę EKUZ wynosi od 2 tygodni do miesiąca. Kwestie konkretnego przypadku, trzeba weryfikować indywidualnie.

Z poważaniem,
Zespół InterKadra
Iwona 2017-03-09 12:07
@jolanto nie jestem rzecznikiem prasowym firmy InterKadra. Pracuje w firmie gowork.pl i moją rolą jest po prostu poznanie Waszych opinii oraz jeśli to możliwe pomoc Wam w znalezieniu informacji. Rozumiem, że masz dużo emocji związanych z zaistniałą sytuacją. Ale uważam, że właśnie warto dokładnie przedstawiać co się wydarzyło, tak by można się było łatwiej do tego odnieść, firmie, czy też innym użytkownikom i poznać aspekty, które działają dobrze, a na co warto zwrócić większą uwagę w przyszłości.
Ona55 2017-03-09 16:09
Przestaniecie wy w końcu o tych "indywidualnych" i "losowych" przypadkach? Skoro takie sytuacje, jak widać, są u was na porządku dziennym i wszystkim się to przytrafia, to nie jest to żaden indywidualny ani losowy przypadek. Zróbcie nareszcie u siebie porządek a nie piszecie do ludzi, jak do idiotów...albo sami idiotów udajecie. Nie pozdrawiam.
9
violka 2017-03-09 17:14
wiesz co, Iwona, nie możesz pomóc, ik to przypadek nieuleczalny, mam dość tej gadki szmatki, która niczego nie zmieni, pierwsza rodzina u której byłam płaciła 2 tys euro, ja dostawałam 950 euro, mało tego, pojechałam do babki a na miejscu okazało się, że do babki i dziadka, kłamstwo, oszustwo, lekceważenie i wyzysk, i tyle w temacie, kto chce niech tam zapiernicza, kto się ceni zmieni agencję, wolna wola, ja życzę im wszystkiego najgorszego, wysyłają baby ze wsi bez znajomości języka, bez zębów, alkoholiczki, wstyd!
6
Strach się bać 2017-03-10 08:51
Ileż trzeba mieć jadu w sobie,tak oceniać ludzi.
Spójrz na siebie kobieto,może też brakuje Tobie jakiegoś zęba,a mleczaków w 100%.
Idź wraz z Marzanną utop smutki i rozterki.Żal mi takich ludzi jak Ty.
Za jakiś czas to zrozumiesz,ale już bedziesz stara i bezzębna jędza.
1
violka 2017-03-10 09:37
mam gdzieś twoje żale, nie piję, mam pełne uzębienie i niemiecki znam dobrze, nie ma we mnie jadu ani nienawiści, jaką opinię mają pracownicy o agencji, wystarczy poczytać komentarze, co jest prawdą, prawdą jest również, że agencji jest ganz egal kogo wysyła do pracy, zmieniała mnie osoba z jakiejś wsi z białostockiego, która miała worek stomijny i zawartość wylała do zlewu, z sąsiedniego domu Niemiec wywalił opiekunkę po trzech dniach za pijaństwo, następna miała dwa zęby, taka prawda
6
Iwona 2017-03-10 11:34
@violka rozumiem, że podchodzisz do tematu emocjonalnie, ale proszę o zachowanie merytoryki zostawianych komentarzy.
Julia 2017-03-11 13:40
chcesz merytorycznie? proszę bardzo, na przestrzeni kilkuletniej "pracy" w ik NIGDY nie otrzymałam druku A1, że taki jest, dowiedziałam się w agencji, do której przeszłam, kartę Ekuz otrzymałam tylko raz podczas pierwszego wyjazdu, wysłano ją do Niemiec, podczas gdy ja byłam już od tygodnia w Polsce, obniżono mi wynagrodzenie bez podania przyczyny, dodzwonić się do ik to było jakby wygrać w Totolotka, w trakcie któregoś wyjazdu, gdzie córka pdp traktowała mnie jak śmiecia, chciałam po paru dniach wrócić, wywierano na mnie nacisk, żebym zacisnęła zęby i siedziała bo będą musieli zwrócić pieniądze, straszono mnie karami ale i tak spakowałam walizę i wróciłam, już nie pracuję w ik, NIKOMU NIE POLECAM TEJ AGENCJI, nie jestem śmieciem, można by tak bez końca...
12
Pracownica (jeszcze) 2017-03-11 21:34
24 dni na wyjeździe i dalej karty Ekuz i druku A1 nie otrzymałam. Trzeba czekać - taka jest odpowiedź Interkadry.
5
InterKadra 2017-03-13 14:18
Szanowna Pani,

dziękujemy za wyrażenie opinii. Wszystkie czytamy i staramy się z nich wyciągać wnioski.
Życzymy sukcesów w nowej pracy.

Z poważaniem,
Zespół InterKadra
InterKadra 2017-03-13 14:22
Droga Pani,

niestety na forum nie możemy odnieść się do wpisu merytorycznie, ponieważ mamy za mało danych, by sprawdzić sprawę - dlaczego Pani tyle czeka, jakie są problemy, który pracownik zajmuje się Pani osobą.. Mamy nadzieję, że niebawem otrzyma Pani wszystkie dokumenty.

Z poważaniem,
Zespół InterKadra
xyz 2017-03-14 05:45
Przestańcie juz pisać to samo w kólko. Nie ma agencji bez zarzutów.Nikt Ci nie każe pracować w Ik .Praca w opiece to specyficzna praca. Wszystkie agencje przedstawiają rodzinom ,że jesteśmy 24h do dyspozycji. I tu trzeba szukać rozwiązania. A sprawy kadrowe świetnie rozwiązuje PiP.
I tak naprawdę to , jeżeli ktoś pisze ,ze zna dobrze j, niemiecki to naprawdę nie rozumiem co tu jeszcze robi.
1
julka 2017-03-14 08:57
skoro nasza dyspozycyjność to 24h, to niech płacą za 24h i stawkę nocną, jaki normalny człowiek wytrzyma 24h przez dwa miesiące? nie jesteśmy dla nich ludźmi i zabierają pieniądze, które należą się nam, WSTYD!!
7
xyz 2017-03-14 13:20
Zadna agencja nie zaplaci za 24h i w tym cały szkopuł. Nauczyli niemców , ze jesteśmy niewolnikami. Niemiecki rząd przymyka na to oko bo to ich ludzie. Tak, za malo placą.Za dużo kasy zabierają dla siebie , pomijam koszty pracownicze. Niemiecki opiekun za godzine pracy nocnej bierze 30 do 35 euro . Proszę sobie policzyć. Wiem to napewno !
4
gość 2017-03-14 19:34
a 17 Euro za godzinę dostaje opiekun w ciągu dnia.
Ale w opiece raczej nie pracują Niemcy, różne nacje ale nie Niemcy.



1
Pracownica (jeszcze) 2017-03-14 19:46
Szanowna Interkadro.
Do żadnej sprawy nikt w Interkadrze nie odniósł się merytorycznie.
Dlatego już nie dzwonię i telefonicznie nie załatwiam żadnych spraw.
Maili mam od Państwa wiele ale są bez sensu.
Informuję forumowiczów jak się mają sprawy.
W 27 dniu pracy otrzymałam druk A1 ale karty Ekuz nadal nie ma.
Czekam dalej.
5
Ulka 2017-03-15 15:16
Możesz się nie doczekać. Ja przez 6 lat pracy kartę ekuz widziałam na oczy dwa razy. Jak wyjechałam pierwszy raz przysłali mi ją po 6 tygodniach. I drugi raz gdzieś w trakcie, ale przysłali przeterminowaną i jak już byłam w Polsce. Nigdy więcej podczas współpracy z IK, mimo dopominania się, karty ekuz nie widziałam. Oj cyry się działy nie tylko z dokumentami, więc dziś gdy już od jakiegoś czasu mam inną pracę, sama nie mogę się nadziwić, jaka byłam głupia, że z IK tyle wytrzymałam. To najgorszy mój pracodawca ze wszystkich z jakimi współpracowałam.
8
Dawid Detmer 2017-03-15 18:52
A ja wypłAty nie dostałem
3
InterKadra 2017-03-16 12:47
Szanowny Panie Dawidzie,

niestety na forum nie możemy zweryfikować sprawy, dlatego prosimy o kontakt z naszym działem reklamacji: reklamacje@interkadra.pl.

Z poważaniem,
Zespół InterKadra
Kaska 2017-03-16 14:14
Był ktoś na rozmowie odnośnie koordynatora regionalnego? Jak przebiegał proces , jakie warunki itp.? Zastanawiam się czy aplikować...
gośc 2017-03-16 15:10
Dlaczego nie spytasz u źródła, czyli w IK?.....,no, chyba że nie możesz się dodzwonić, to byłoby typowe dla tej firmy.
3
Kaska 2017-03-16 15:19
No właśnie mówią tyle co w ogłoszeniu jest napisane wiec ogólnikowo
2
gośc 2017-03-16 21:40
Brak rzetelnej informacji, to też typowe dla tej firmy. Na pewno trzeba dopytać o termin wypłaty wynagrodzenia, tj., czy zapłacą Ci w całości, czy będą płacić w ratach/zaliczkach, czy są jakieś obligatoryjne potrącenia od poborów, typu płatne szkolenia, których nie potrzebujesz oraz, czy składki emerytalno-rentowe do ZUS odprowadzą w każdym miesiącu, czy co 2-gi miesiąc, bo na ZUS-ach IK kombinuje ...., chyba, że Ci na tym nie zależy.
Przed podpisaniem przeczytaj umowę kilka razy "ze zrozumieniem".
Życzę powodzenia.
5
Zawiedziona 2017-03-17 08:01
Chciałabym ostrzec przed tą agencją! Jak się okazuje, zmuszają do podpisania bardzo niekorzystnych umów zlecenie. Opiszę pokrótce, z czym się w tej firmie spotkałam.

Złożyłam tam swoją aplikację na stanowisko kasjerskie. Zadzwoniła do mnie pani (uwaga to ważne) w piątek. Poinformowała mnie o tym, jaką stawkę będę miała na godzinę, podała miejsce zlecenia i nieprawidłowe godziny pracy (sprawdziłam w jakich godzinach sklep pracuje ale to dopiero po fakcie się zorientowałam). Na wstępnym etapie na warunki się zgodziłam, jednak nie miałam takiej świadomości, że nie o wszystkim zostałam poinformowana. Dopiero po przesłaniu umowy na maila, dokładnie zapoznałam się z jej warunkami i doszłam do wniosku, że te warunki mi nie odpowiadają. W poniedziałek miałam mieć szkolenie. W niedzielę poinformowałam, że nie zdecyduję się na podpisanie umowy. Wiadomość została przeczytana dopiero w poniedziałek (jak widać panie z biura mają wolne w niedziele a ja musiałabym pracować na bardzo niekorzystnych warunkach, dużo poniżej moich oczekiwań i to jeszcze w niedzielę).
Po wysłaniu rezygnacji, pani po kilku dniach próbowała zmusić mnie do rozwiązania umowy, której nigdy nie podpisałam!!!
Po jakimś czasie dowiedziałam się, że pomimo tego że nie zdecydowałam się na podpisanie umowy i wykonywanie zlecenia dla tej firmy, zgłosili mnie do ZUS. !!!
Po zadzwonieniu do biura, uzyskałam informacje, że w umowach cywilnoprawnych jest coś takiego, że można słownie zgodzić się na warunki i na tej podstawie zostałam zarejestrowana do ZUS. Ale ja się przecież na ich warunki nie zgodziłam, nie podpisałam umowy, poinformowałam wcześniej o rezygnacji a po mimo tego, po tym jak ich poinformowałam, że nie podejmę się zlecenia - zgłosili mnie do ZUS.
UWAŻAJCIE. Możecie sobie narobić problemów, tak jak ja. Na koniec zostałam przeproszona za tą cała sytuację ale niesmak i złe wrażenie pozostało i nic już tego nie cofnie.

Uważajcie co podpisujecie, uważajcie na co wyrażacie zgodę, macie prawo do odmowy, macie prawo do własnej autonomii, macie prawo nie godzić się na warunki, które wam nie odpowiadają, macie prawo do rzetelnym i kompetentnych informacji!

Poza tym, jeżeli większość osób tu piszących, to zleceniobiorcy, to o czym my tu piszemy... Zleceniodawca to nie pracodawca. Macie prawo do rzetelnych informacji prawnych.
5
InterKadra 2017-03-17 11:42
Szanowna Pani,

bardzo nam przykro, jeśli została Pani źle potraktowana i czuła się do czegoś przymuszana. Na pewno nie chcemy, by takie sytuacje miały miejsce. Sprawę należy wyjaśnić, dlatego zachęcamy do kontaktu z naszym działem reklamacji: rekalmacje@interkadra.pl.

Z poważaniem,
Zespół InterKadra
zenada 2017-03-18 18:36
Interkadra wysyłając rachunek rodzinie niemieckiej nazywa siebie na tym rachunku sprzedawcą a ich klienta nabywcą. Rodzina niemiecka u której jestem z oburzeniem mi ten rachunek pokazywała i mówili, że człowiek to przecież nie towar, jak tak można.
8
InterKadra 2017-03-21 14:48
Szanowna Pani,

rozumiemy dezaprobatę, jednak język umowy wynika z norm prawnych. To ogólnie przyjęte terminy dotyczące sprzedaży usług, które wykonujemy. Terminy, które widnieją na rachunku w żaden sposób nie mają na celu obrażania Opiekunów.

Z poważaniem,
Zespół InterKadra
3
Obibok 2017-03-21 21:28
Tak tak racja
Anna P. 2017-03-22 07:08
Trochę znajomości definicji nikt nie płaci za osobę tylko za usługę ,którą się kupuje i sprzedaje. A znając Niemców wątpię żeby zwrócili na to uwagę.
1
zenada 2017-03-22 15:29
Otóż zwrócili.
1
Iobro 2017-03-22 21:22
Nie zrozumiałaś pewnie co mówią do Ciebie.Tak jest jak wyjeżdżasz do Pracy w DE ze słabym językiem.Żenada,wstyd przynosisz tylko Polsce
1
zenada 2017-03-23 15:55
Rozumiem, że skądś się znamy się, skoro wiesz jaka jest moja znajomość języka. ;) ;)
Wiem, że to słownictwo wynikające z norm prawnych, jednak w kontekście pracy 24h brzmi to dość groteskowo ;) Na co zwrocili uwagę pdp i pokazali mi rachunek. ;)
Nie uważam również, żebym przynosiła wstyd samej sobie a co dopiero całej Polsce. Żyję w zgodzie ze swoim sercem i sumieniem. :)
4
zenada 2017-03-23 15:58
Dwa razy "się", hhihi sorki :) Chyba miałam inną koncepcję budowy zdania na samym początku ;)
Pozdrawiam!
An San 2017-03-23 18:31
Najgorsza agencja jaka może być. Do pracy przyjmują bez odpowiednich badań sanepidu. Warszawie godziny też dają jak chcą wolnego nie ma. Liczyć też nie potrafią.
5
xyz 2017-03-25 07:14
No jeszcze nie grali tego w zadnym kinie hhahahhah , ale ubaw . A od kiedy to sanepid robi badania do pracy w opiece. Trzymajcie mnie , co za gimbusy pracuja dla tej IK
Teqa 2017-03-25 08:24
Przecież Pani powyżej nie napisała, że chodzi o pracę w opiece.
1
Teqa 2017-03-25 08:27
Nie wiem po co tak obrażać bez powodu drugiego człowieka.
1
xyz 2017-03-25 09:59
IK bo odejdę od Was hahhaha. Nie powiedzialbym, ze to najgorsza agencja. I raczej potrafia liczyć hahahha.
Musicie w koncu zrozumieć ,ze to jest kapitalizm, slaby zawsze przegra.
gośc 2017-03-25 13:13
Masz błędne wyobrażenie o kapitalizmie i mylisz „słabość” z „niezaradnością”. Każdy ma wybór, tylko nie każdemu chce się z tego wyboru skorzystać.
Skoro uważasz, że zaliczasz się do tych „słabych”, to pewnie tak jest, ale zawsze możesz to zmienić. Raz na jakiś czas zadaj sobie odrobinę trudu i porównaj warunki, jakie oferują inne agencje za taką samą pracę. IK, to nie jedyna agencja w Polsce…na szczęście. Wybór - to jedna z korzyści kapitalizmu :)
3
Zostaw swoją opinię o InterKadra Sp. z o. o - Kraków
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie InterKadra Sp. z o. o