Generali - praca w obszarze likwidacji szkód: 1. brak podwyżek (nawet inflacyjnych), ewentualnie symboliczne kwoty oderwane od rzeczywistości by pracownik się odwalił (np. kwoty rzędu 100, 200, 300 zł brutto)*, 2. styl zarządzania rodem z poprzedniego stulecia, 3. premia roczna to kwota w przedziale 100-300 zł brutto, 4. ilość pracy ponad stan jest tutaj normą, problem braków kadrowych rozwiązywany jest zrzucaniem nadmiaru pracy na i tak już zajechanych pracowników lub zatrudnianiem osób bez doświadczenia za trochę więcej niż najniższa krajowa, 5. toksyczne środowisko pracy, 6. absolutny brak realnych benefitów dla pracowników, 7. nadgodziny nie są obowiązkowe, ale jeżeli z nich nie skorzystasz to będziesz gorzej postrzegany przez szefostwo (lub otrzymasz pasywno-agresywną reprymendę przed całym zespołem) Dodatkowo jeżeli zdecydowałeś/aś się podjąć pracę w Generali, to szkolenie/przygotowanie do pracy przeprowadzi twój niesamowicie zmotywowany i rewelacyjnie opłacany kolega z zespołu (ironia) - szkolenie na zasadzie siadaj i patrz jak klikam w kąkuter. Powyższe odbija się znacząco tak na jakości pracy jak i jakości obsługi, co doskonale odzwierciedlają opinie niezadowolonych klientów lub chociażby ostatnia medialna sprawa dotycząca szkody pewnej pary influencerów.
Prawda. Odeszłam stamtąd już jakiś czas temu, ale widzę, że nic się nie zmieniło. Potwierdzam - ROCZNA premia wyniosła okrągłe 300 zł, co daje zawrotne 25 zł per miesiąc:)). Nie rozumiem dlaczego szanujący się człowiek z wyższym wykształceniem siedzi tam za niewiele ponad 3 tys netto miesięcznie, wykonując taki ogrom pracy + "nieprzymusowe" nadgodziny, skoro ofert za o wiele wyższe stawki jest teraz multum. Pozdrawiam i nie polecam. Dbajcie o swoje zdrowie i spokój w głowie.
Te nieprzymusowe nadgodziny są, chociaż rozliczane według kodeksu pracy? Coś mi się to nie kalkuluje, skoro wypłata to około 3 tyś netto. Gdzie stawka za te nadgodziny? Ile ich wypada w miesiacu?
Biuro Torun upada, bo wybrykach D.J. ślad zaginął, czyby ktoś musiał zapaść się pod ziemie. ?
Masz na myśli Dorotę Janeczko? Słyszałem że to samo robiła ze swoimi agentami co z klientami??
Najlepsze TU - drogie ale najlepsze :)
Czy ktoś może pracował lub pracuje w Call Center? Interesuje mnie praca konsultanta-połączenia przychodzące. Jakie tam są zarobki? aha i jaki rodzaj umowy bo w zakładce kariera nie znalazłam ?
Witam czy ktoś tu pracuje w placówkach Partnerskich Generali ? ostatnio Generali zerwało ze mną umowę na placówkę partnerską nie podając żadnego powodu. Wywiązywałam się z wszystkiego sumiennie i z dnia na dzień zerwali ze mną umowę. Zamierzam podać ich do sądu za koszty jakie poniosłam i utratę zaufania klientów.
Nas (usunięte przez administratora), a konkretnie menedżer Generali odpowiedzialny za rozwój sieci, niejaka Kinga K. Makroregionu nie podaję- niech sobie sprawdzą w centrali. Mieliśmy gotową ofertę przygotowaną z działem korporacji. Wszystko z klientem ugadane i ustalone, tylko klepnąć. Dziewczyna podesłała jednak brokera 2 tygodnie przed końcem polisy, "przekonali" klienta i ta naszą ofertę przepuściła przez brokera. Wątek o tym jest poniżej.
Mogą zerwać współpracę bez podawania żadnego powodu? Na jakiej zasadzie współpracowałeś? Tzn. jaką miałeś umowę? Może wyniki były nie takie jakich się spodziewali mimo że ty się wywiązałeś, co?
Do sieci rozesłali zaproszenie do agentów do podpisywania umów na placówki Partnerskie Generali. Najpierw niech spełniają podstawowe standardy etyczne i uczciwości względem agencji.(usunięte przez administratora)
Jakie są zarobki dla nowego pracownika z placówce w małym mieście?
Witam ile pensji dostaje się na stanowisku refepcji?
Ubezpieczając nowy samochód opłaciłem pełne maksymalne składki OC i AC i nie była to średnia kwota tylko wysoka ubezpieczenia. Po niecałym roku inny kierowca spowodował stłuczkę i miał tylko OC. Generali zaniżyło wypłacenie za szkody do kwoty niecałe 800 zł. Serwis gdzie samochód był ubezpieczony i likwidator szkód same części wycenił na 4000 zł bez robocizny. Likwidator potwierdził że szkody mogą być dużo wyższe gdyż po rozebraniu samochodu może się okazać blacharka do roboty. Likwidator oraz ubezpieczyciel zapewniają że auto ma być zrobione na nowych oryginalnych częściach bo samochód nie ma nawet 5 lat i takie są przepisy. Ubezpieczyciel upiera się że z OC sprawcy nie może więcej wypłacić gdyż sprawca ma bardzo niskie składki. Jeden cyrk. Zmieniam od następnego ubezpieczyciela choćby na PZU.
Co ty za bzdury wypisujesz. Co ma składka OC do odpowiedzialności sprawcy? Odpowiedzialność jest regulowana ustawą i obecnie wynosi 5,2mln euro na osobie i ponad 1 mln euro szkody majątkowej.
nie potwierdzam, to jakieś brednie. Konfabulacje. Akurat likwidowałem skodę z w tej firmie. Wszystko przebiegło pozytywnie
To nie jest miejsce do pisania o swoich nieudanych procesach likwidacji szkód. Tu się pisze o sprawach pracowniczych panujących w firmie. Jak się chcecie wypierdzieć na firmę to na google zapraszam pod markę firmy pisać jakie macie problemy z ubezpieczeniami.
To nie miejsce na załatwianie spraw prywatnych zw z ubezpieczeniem. Napisz coś w temacie pracy w tej firmie - jak masz takie doświadczenia
Nie polecam nikomu!! Plany zmieniają się z godziny na godzinę. Na stanowiskach kierowniczych są ludzie, którzy nie nadają się nawet do zamiatania podłogi! (usunięte przez administratora) w tym roku się bardzo nasilił. Brak pieniędzy na wszystko.
A "Go...nia" jeszcze jest? Kameleon zawsze potrafi się odnaleźć-zakotwiczyć w otoczeniu. Ma miernota talent przetrwania.
Się wydarzyło. Jeśli chodzi o "Go.. nie" z działu to: Nosił wilk razy kilka, ponieśli i Gosiunie-Wilka. Życzymy na nowej drodze zawodowej by spokoju nie zaznała i dużo zdrowia miała by siłę posiadała. Ile mnie zdrowia kosztowała to tylko ona wiedziała.
Czy wiecie Kto i Za co G. posunął z Generali? Z tego co mi wiadomo bała się że ktoś ją może oskarżyć o (usunięte przez administratora). Parę dziewczyn przez nią płakało a hr nie wiedział jak zareagować.
Została zwolniona czy sama odeszła? Na jej miejsce będzie awansowany ktoś z wewnątrz firmy czy będzie rekrutacja zewnętrzna? A może w ogóle zlikwidują stanowisko? Wiesz coś?
Po okresie zapaści w Generali Polska kilka lat temu ( firma mało nie zbankrutowana -takie były straty) spowodowanej gównianą jakością kadr zarządu, przez parę lat było ok. Ówczesna krytyczna sytuacja w firmie została bardzo dobrze opisana przez zwolnionych pracowników ubiegających się o świadczenia wyrównawcze oraz agentów na blogu http://generali.work (polecam lekturę wraz z forum). Wydawało się, że sytuacja się unormowała, a w zarządzie nauczyli się w końcu sztuki zarządzania. Niestety od około roku widoczny jest stopniowy rozkład strukturalny i powrót do braku dbałości o szczegóły. Widać, że nikt tego bajzlu należycie nie pilnuje. Być może ma to związek z odejściem z zarządu Jacka Malin...kiego. W dniu dzisiejszym na przykład cała sieć sprzedaży w Polsce nie pracowała - awaria systemu sprzedaży. Niby zdarza się w każdej w korporacji, ale Generali Polska jak coś spierd...li to z rozmachem. Konsultanci dłubali w nosach,a sieć sprzedaży dostała informację mailową, że rzekomo zmieniają im loginy i hasła do logowania. Co okazało się nieprawdą. Jaja jak berety. Trzeba mieć talent, aby takie "harcerskie" numery rodem z filmów Barei na cały kraj wywijać. Przydałby się kolejny aktywny blog pracowniczy, aby dokonania "nieoszlifowanych diamentów" z zarządu regularnie opisywać. Miłej pracy wszystkim.
dziękujemy za twój wpis i podziwiamy Twoje "lekkie" pióro :) Oczywiście, jak napisałeś lub napisałaś, w każdej firmie zdarzają się problemy. My także nie jesteśmy od nich wolni. Niemniej, jak z nami pracujesz, to zapewne wiesz, że w takich sytuacjach nasz Zespół IT zawsze przesyła do wszystkich informacje o szczegółach zaistniałej sytuacji. Dziwi nas zatem, że uzyskałeś lub uzyskałaś błędne wiadomości. Przykro nam z tego powodu. Jeżeli lubisz swoją pracę oraz miejsce, w którym jesteś i jest coś, co Twoim zdaniem możemy robić lepiej, nie wahaj się zaangażować i działać. To właśnie niesamowita energia i pozytywne nastawienie naszych Pracowników sprawia, że możemy zmieniać świat Generali na lepsze i cieszyć się z tego, co razem udaje nam się osiągnąć :) Tobie również życzymy miłego dnia i udanej pracy :)
O czym Ty Dziewczyno piszesz? Rozkład strukturalny postąpił do tego stopnia, że menedżerowie regionalni od agentów dowiadują się, że są ich menedżerami, dyrektorom oddziałów nie chce się nawet do sieci rozesłać informacji, że są ich dyrektorami. Sieć nie wie w jakich oddziałach pracuje i jakim dyrektorom podlega. Sytuację w centrali łącznie ze skandalem informatycznym opisałem powyżej. Nie wiem za co M. Fed..a bierze kasę. Takiego dziadostwa nie było od lat. (PS Chodziło oczywiście o odejście z zarządu Adama M.)
oprócz informacji przekazanej od Ciebie, nie otrzymaliśmy do tej pory żadnych niepokojących wiadomości o "rozkładzie strukturalnym". Niemniej, bardzo chętnie zbadamy zgłoszoną przez Ciebie sprawę. Dlatego też, prosimy, prześlij nam na adres opinie@generali.pl więcej informacji w tym temacie. Wyjaśnimy zgłoszony przez Ciebie przypadek. Raz jeszcze dziękujemy Ci za wpis :)
Co Ty, jaja sobie robisz? Dostałaś szczegółowe informacje co się dzieje, to czego jeszcze oczekujesz? Że Ci zrobię prezentację? Nie możesz informacji przekazać M. Fed..e, skoro on nie wie? Boisz się o stołek, czy, że Jaśniepan się obrazi?. Jak to problem sprawdzić skrzynki mailowe dyrektorów oddziałów oraz menedżerów (choćby losowo) i sprawdzić: jaka korespondencja do nich wchodzi, a jaka wychodzi do sieci i czy w ogóle coś wychodzi. Wiesz co Ci powiem: gó,,,no wychodzi. Jak Cię za rok zwolnią, bo nie będzie sprzedaży, to będziesz się dziwić, co się stało.
Każdą poruszoną sprawę badamy i weryfikujemy. Ciebie poprosiliśmy jedynie o przesłanie dodatkowych informacji, które mogą być pomocne. Niemniej, nie musisz tego robić. Ubolewamy jedynie nad formą Twojej komunikacji. Rozumiemy, że „anonimowość” w Internecie sprawia, że pozwalamy sobie na więcej. Mając na uwadze nasz wzajemny szacunek, prosimy Ciebie o odnoszenie się do opisanej przez Ciebie sytuacji, bez obraźliwych słów.
Od naszej dyskusji w sierpniu 2020 sytuacja w firmie bardzo się poprawiła. Jest w końcu kontakt "centrala Generali -sieć sprzedaży". Wychodzą maile, w szczególności produktowe, są konkursy, jest akcja Łapacz (szkoda że coraz skromniejsza), znacząco poprawiła się likwidacja szkód i prawdopodobnie Generali jest obecnie liderem w jakości likwidacji szkód na rynku w Polsce. Ostatnia aktualizacja produktów (mieszkania, domy, komunikacja, GO) przesuwa Generali poziom wyżej na rynku. Co istotne widać w firmie synergię działań ( w końcu) co ułatwia pracę wielu pracownikom i agentom. Tylko dalej. Natomiast -zapytam publicznie. Co za ordynarne wałki już od dłuższego czasu z tym bez...pieczny.pl? Generali ma w tej spółce 51% udziału. Ale 51% do nie 100%, a innowacyjne produkty są kierowane do bez...pieczny.pl. ! Np. Oc dyrektora placówki oświatowej ma w ofercie jako dodatek do NW tylko bez...pieczny.pl, a nie ma tego oficjalna sieć Generali! De facto blokuje to sprzedaż produktu. Podobnie z ubezpieczeniem psa. Itd. Wygląda to tak jakby ktoś w zarządzie szykował sobie emeryturkę w bez...pieczny.pl, a z Generali robił spółkę wydmuszkę. Generali konkuruje samo ze sobą. Genialne. Kto personalnie odpowiada ze te działania na szkodę Generali i dlaczego jeszcze w firmie pracuje?
dziękujemy Ci za komentarz. Zachęcamy do kontaktu i rozmowy ze swoim Przełożonym lub bezpośrednio z osobami zaangażowanymi w projekt Bezpieczny.pl
Też zastanawiam się 1) kto za to poleci 2) czy nowy Prezes dokładnie wie czym to pachnie i co ryzykuje w dłuższej perspektywie? Bo teraz sytuacja będzie taka: sprzedaż z sieci pójdzie częściowo do B. Będzie kasa dla kolegów z B. od tych 49% udziałów -to na pewno :). I co jeszcze? Kłopot w agencjach, ale oni już się z tym B. bujają od pewnego czasu w sensie takim, że wychodzą na gorszy sort kanału sprzedażowego. Tylko proszę mi nie pisać, że wdrożenie B. do sieci na jesień sprawę załatwia. Ale, żeby robić takie numery, że sieć AW I MA nie ma produktowo tego co ma B. i promować markę z udziałem własnym w spółce tylko 51% ? Ciekawe czy akcjonariat zagraniczny widzi tą całą "akcję". Ale z oddali tego kretowiska chyba jeszcze nie widać... Zobaczymy co ostatecznie z tego wyjdzie. Pozdrawiam
Dobrze w końcu, że ta sprawa pojawiła się publicznie: "Szanowni Państwo (...) W związku z licznymi pytaniami od Państwa chcielibyśmy przekazać, że ubezpieczenie psa oraz inne produkty dostępne na platformie B... udostępnimy w portalu sprzedażowym (...) w trzecim kwartale tego roku." Jeszcze w Polsce nie było, aby oficjalnie trojana montować w strukturze spółki matki na oczach pracowników i całej sieci. Rodzina na swoim. Ktoś wie dokładnie, kto personalnie za to wdrożenie odpowiada (ł)? A Hod..iss wie, czy zajęty ważniejszymi sprawami i jeszcze nie załapał? A Sim..elli i Cir..a? Kto jest/był spiritus movens tego interesu?
bardzo się cieszymy z naszej współpracy z Bezpieczny.pl - to dla nas strategiczny partner. W ramach naszych działań planujemy kolejne projekty, w ramach których udostępnimy ofertę Bezpieczny.pl szerokiej grupie agentów współpracujących z Grupą Generali. Gdybyś miał lub miała dodatkowe pytania, zachęcamy do ich zadania podczas spotkań z Prezesem lub skontaktuj się bezpośrednio z osobami odpowiedzialnymi za projekt Bezpieczny.pl w Generali.
Pytania już zostały zadane: 1) dlaczego Generali Polska osłabia swoją pozycję rynkową niszcząc własną strukturę sprzedaży przekierowując sprzedaż do Bezpieczny.pl w którym ma tylko 49% udziałów, czyli nabija kabzę jakimś kolesiom? 2) dlaczego innowacyjne produkty na które czeka cała sieć sprzedaży w Polsce oferowane są tylko w Bezpieczny.pl? 3) kto personalnie działa na niekorzyść spółki Generali: imiona i nazwiska osób pracujących w centrali Generali, którzy w Generali Polska "reprezentują" prywatne interesy 49% udziałowców spółki, a nie interesy akcjonariuszy Generali. Co oni z tego prywatnie mają lub co mogą mieć w przyszłości? Ilu jest takich decydentów-kretów czyli koni trojańskich w centrali na Postępu? 4) dlaczego pracownicy zatrudnieni bezpośrednio w Generali Polska pracują na rzecz Bezpieczny.pl, w której Generali nie ma 100% udziału, budując wizerunek tej firmy zagrażający w przyszłości pozycji Generali Polska na rynku? 4) dlaczego Generali Polska z nową kadrą zarządzająca szybko zapomina o ogólnopolskim skandalu sprzed kilku lat, kiedy to firma była na tyle niewydolna, że aby przeżyć musiała zlikwidować większość oddziałów i zwolnić pracowników, co bardzo dobrze opisane jest na blogu: http://generali.work/ . A teraz mamy "powtórkę z rozrywki" w postaci wyprowadzaniu potencjału pracowników, spółki i wizerunku Generali do jakiejś firemki? Tylko proszę o rzetelne odpowiedzi, a nie eufemizmy.
chętnie odpowiemy na Twoje pytania - zachęcamy Ciebie do ich zadania podczas spotkań z Prezesem - najbliższe już w maju! To doskonała okazja do rozmowy, wymiany opinii i uzyskania informacji z "pierwszej ręki". Życzymy Ci udanego i pogodnego dnia!
Taka....i jeszcze się podpiszę (usunięte przez administratora), a potem to nic, tylko mnie na bruk na Postępu wywalicie. Moja koleżanka już to w tym b.u przeszła. Scenariusz już ten znam. Dzięki,stoję z boku.
Czy ktoś ma jakieś informacje wewnętrzne, jak długo rada nadzorcza będzie trzymać obecnego prezesa i zarząd? To już nie jest zabawne co się dzieje. Kiedy ten desant z PZU wyczyszczą?
Dziś wprowadzili sprzedaż nowego GO. Brak jakichkolwiek materiałów w systemie sprzedażowym, nawet OWU. Amatorka na całego
Jako były pracownik infolinii odradzam!!!!!! Im więcej wiesz i robisz - tym mniej cię szanują. Jedna z koordynatorek jest bezwzględna - ogranicza ludziom przerwy, goni jak (usunięte przez administratora) rozlicza z każdej minuty wycofania. Zakaz nieplanowanych urlopów, nawet będąc chorym najlepiej byś pracował - ok 80 - 100 połączeń to norma. Ludzie uciekają albo wysiadają nerwowo - przy tym szantaż że zwolnią a tak naprawdę cały czas rekrutują bo ludzie sami odchodzą. Kasa też marna
Czy ta blond " Ewcia " Z hr jeszcze pracuje czy już zaczęli się pozbywać inteligentnych inaczej?
Czy ktoś coś słyszał o podwyżkach inflacyjnych ?
Aplikowałam jesienią na stanowisko młodszego specjalisty do Działu rozliczeń prowizji. Status rozpatrywana, ale od 2 miesięcy nikt się nie odezwał. Od stycznia wchodzę do konkurencji. Czytając tu komentarze dobrze zrobiłam. Lepszy pakiet socjalny, bonusy typu bony do sklepów, wakacje pod gruszą. Roczna premia sięgająca 13 pensji. Biuro świeżo po remoncie i nikt nie zmusza mnie do pracy zdalnej. Róbcie tak dalej, a zabiorą Wam najlepszych pracowników.
Zaaplikowałam na stanowisko młodszy specjalista ds roszczeń NNW i do dziś nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Status aplikacji jest otwarta ale zero odzewu od 2 tygodni :/ Brak słów
Halo, halo. Infolinia, jesteście tutaj? Jak Wam się żyje?
Żyjemy jak pączki w maśle, wspaniałe szkolenia wdrażające, wyrozumiali i pomocni kierownicy i przemiły team. Nie wiem co było kiedyś ale teraz jest serio dobrze.
Umowa zlecenie, przymusowe wolne, w sezonie obowiązkowe nadgodziny, brak benefitów, premii, kierownictwo nie pojawia się w biurze, ciągle trzeba szkolić nowych pracowników. Wieczne targety, afery, po minucie na przerwie "WC" afera gdzie jesteś. Plusem są fajni współpracownicy, kadra kierownicza i dyrektorska największy minus.
Jakie są średnie zarobki likwidatora szkód komunikacyjnych?
Pewnie minimalna krajowa albo ciągła rotacja pracowników, bo stale zamieszczają ogłoszenie o pracę do Warszawy i Lublina.
Płaca netto 2900 a 3500 przy dzisiejszych cenach to dużo jak dla Warszawy? Powiedziałbym egzystencjalna. Z małym doświadczeniem start powinien być od 5500 - 6000brutto, a specjalista od 7000 brutto
W innych większych TU specjalista zarabia netto od 4000 w zwyż. Norma z premią miesięczną to ponad 5000 PLN NETTO ! Za niższą stawkę to może pracować student na stażu. Praca likwidatora jest stresująca, pod presją czasu. Jeżeli ktoś pracuje za mniejszą kasę to sam sobie robi krzywdę i podcina gałąź na której siedzi.
Stawka egzystencjalna i to dla kogoś kto ma po babci mieszkanie w Warszawie. Gdybyś chciał wynająć mieszkanie w Warszawie to już na masło do chleba nie starczy. Powinniśmy pracować za miskę ryżu. Kto by wsłuchiwał się w głos pracowników. Kadra zarządzające nie bierze pod uwagę odpowiedzialności, którą ponosisz i trudności spraw. Menadżerowie uważają, że jeśli chcesz zarabiać więcej niż 4000-5000 zł brutto to znaczy, że jesteś roszczeniowy i masz niewłaściwą motywację. Sami wykazują się redukując koszty zatrudnienia pracowników. Większość zakładów ubezpieczeń ma ustalone bardzo podobne stawki wynagrodzenia likwidatorów (od 4500 zł do 5500 zł brutto- oczywiście to najwyższe dla tych z doświadczeniem). Niektóre mają jakiś system premiowy z 20% premii. Do pracy w Warszawie dorzucą może 500 zł brutto i tyle. Według mnie likwidator z doświadczeniem powinien zarabiać co najmniej 7000 zł-10 000 zł brutto. Nie powinno mieć znaczenia czy pracuje w Warszawie, czy w Lublinie, bo wykonuje tę samą pracę. Żałuję, że firma woli zatrudniać ciągle nowe osoby bez doświadczenia i zapłacić im minimalną stawkę. Niestety satysfakcja Klienta i renoma firmy kształtowana przez profesjonalną likwidację szkód nie ma znaczenia. Najważniejsza jest redukcja kosztów, a pracownik jest największym kosztem firmy.
4k max 4500 brutto, na nnw proponują 3600 brutto i twierdzą że więcej nie mogą dać. nie pchaj się w tej (usunięte przez administratora) xd
Serio taka rozbieżność by była? A to gdzie indziej takie stawki wynajdziesz, które przytaczasz?
Potwierdzam. Praca likwidatora jest mocno pod presją czasu i w dodatku płacą jak w budżetówce. Takie wynagrodzenie to plucie w twarz. Firmy ubezpieczeniowe nie skąpią na pensje zarządu. W nosie mają niszowych pracowników, gdzie ledwo wiążą koniec z końcem.
Firma skandal. Czas realizacji 30 dni już mija 50 brak kontaktu z opiekunem brak poszanowania klienta nie są to duże pieniądze ale są. Tym bardziej że są potrzebne na leki po wypadku a firma przeciąga i ma w dupiw klienta. Powinni takie instytucje zamykać
Jakie są zarobki na stanowisku Starszy specjalista ds. współpracy z pośrednikami? Czy warto starać się o to stanowisko?
Warto. "Ja się nie pytam laleczko ile tam zarobię, mnie interesuje co będę mógł ukraść" . Ta stara maksyma z filmu "Przyjęcie na dziesięć osób plus trzy" działa znakomicie w Generali Polska. Jak specjalista będziesz miała wgląd w portfel agentów i jak się wkręcisz w układ, co łakomsze "kąski" tj. grube polisy będziesz mogła wyprowadzać od agentów do znajomych brokerów. Prezes Generali Polska i Zarząd Generali na takie praktyki nie reagują. Z jednej takiej polisy może być ze 40 000zł - 50 000zł prowizji i więcej. Robisz kilka takich deali rocznie i budujesz sobie portfel pasywny. Działkujesz się oczywiście z lojalnym brokerem. Zatem twój dochód do oficjalna pensa + przeksięgowanie prowizji od brokera (fakturka). Zatem wszystko jest "legalnie". Nawet jak Cię wyleją z Generali, to masz swój "portfel" polis. Oczywiście to działanie na niekorzyść Generali i sieci sprzedaży, ale przecież nie po aplikujesz, aby Generali Polska robić dobrze, tylko sobie. W "układzie zamkniętym" są dyrektorzy makroregionów i oddziałowi dyrektorzy korporacyjni oraz menedżerowie odpowiedzialni za współpracę z pośrednikami. Kryją to ludzie z centrali przy Senatorskiej. Rzuciłabym kilka nazwisk i przykładów, bo mam teczuszkę z takimi i innymi sprawami, ale nie chcę się demaskować. Jak będziesz obrotna to się szybko wkręcisz. Może się nawet poznamy. Powodzenia.
Jak skończy firma, w której zarządzający, dyrektorzy oraz menedżerowie odpowiedzialni za współpracę z pośrednikami (usunięte przez administratora) własną sieć sprzedaży - to pytanie raczej retoryczne.
Robi się w firmie coraz bardziej ciekawie. Jest piątek 28.11.2022, a od wczoraj tj. 27.11.2022 cały underwriting nie działa. I żadna informacja do menedżerów, ani do sieci o tym nie dotarła. Tak po prostu. Pierwszy raz taka sytuacja od początku Generali w Polsce. Gratulacje dla zarządu. Ciekawe czy Włosi wiedzą co się dzieje w strukturze.
Z całym przekonaniem odradzam tę firmę, termin realizacji wydłuża się w nieskończoność. Dodzwonić sie do firmy graniczy z cudem. Ogólnie dramat, nie potrafią zlikwidować prostej szkody. Nie polecam. Najgorsza firma na polskim rynku.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Generali Polska?
Zobacz opinie na temat firmy Generali Polska tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 61.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Generali Polska?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 35, z czego 3 to opinie pozytywne, 24 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!