Opinie o Nest Bank S.A. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy Nest Bank S.A.. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do pracy w firmie Nest Bank S.A. o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Nest Bank S.A. w Warszawa

Pytanie
 Pytanie

Czemu nie da się już otworzyć konta przez wideo? Ktoś coś wie?

1
Nick
@Pytanie

Proces został wyłączony bo jego utrzymanie się nie opłacało - aktualizacja procedur (przy tym szkolenia pracowników, koszty oprogramowania... Dodatkowo ryzyko nieadekwatne do ewentualnych zysków :]

Szukam

Szukam doradcy z którym razem byliśmy na szkoleniu. Poszliśmy na obiad i pokazałeś film z webinara o profesjonalistach. Ten w którym mówiono o programach księgowych do kpir. Webinar nagrałes jako film na komórkę i powiedziales ze zatrzymasz na pamiątkę bo... sam wiesz . Prosze Cie o kontakt

Ja
@Szukam

Podbijam post

anonim

(usunięte przez administratora)

NestCup

Pewnie PK musiał się tłumaczyć przed nowym vice prezesem Jakiego następcę na swoje stanowisko awansował. Projekt SS to największy kompleks Centrali bo przez takich ludzi bank stracił najbardziej. Nie mówiąc o Pani która perfidnie podpowiadała jak się robi zestawienia KPIR dla profesji. Ale według ryzyka i zarządu kto jest winny? Ty! Ja! I wszyscy inni szaraczki bo nas najłatwiej sie pozbyć i zamknąć usta. Prawda jest taka ze dopiero się zacznie. Ja już szukam czegoś innego bo ten Nest zszedł na (usunięte przez administratora)

12344
 Pytanie

Ludzie a co z faktoriniem w nest wiecie może, bo likwidują centralę w Gdańsku czy beda przenosić do oddziałów czy likwidują faktoring

Ona
@12344

No różne są plotki, chyba zostawia bo może operacyjnie oddziały te co zostaną będą do tej spółki wrzucone, wtedy kosztów w banku się pozbędą.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Niestety w kwestii rekrutacji to nieporozumienie. Wysłałem CV i kompletna cisza. Po 5 tygodniach dzwoni Pani z HR i pyta czy nadal jestem zainteresowany. Sama rozmowa rekrutacyjna bardzo pozytywnie. Stanowisko seniorskie i pytania adekwatne, głównie architektura i pytania o doświadczenie i jak rozwiązał bym dany problem. Na rozmowie rekrutacyjnej dostałem info, że feedback będzie za tydzień. Miesiąc później nadal cisza ????

Pytania

Głównie pytania o architekturę, doświadczenie i jak rozwiązał bym dany problem.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Koordynator projektów marketingowych
Warszawa
DOTCOM Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Opiekunka seniorki w Niemczech
Warszawa
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier
Warszawa
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Ambra
 Pytanie

Skoro jest tak źle pracownikom, to nie lepiej zmienić miejsce pracy, zamiast spalać się na negatywnych emocjach? Przecież w ten sposób nie zmieni się swojej sytuacji

Neest
@Ambra

Przecież GoWork jest od tego żeby pisać też negatywne rzeczy. Dopóki nic złego się nie działo, nie było tutaj tylu komentarzy, a te co byly, były pozytywne. A komentarze są po to, żeby osoby chcące iść tam do pracy miały świadomość sytuacji. Nest ostatnio wystawia ogłoszenia, że szukają ludzi do centrali w Warszawie. W Gdańsku zwalniają ludzi prawie masowo. To jest przecież jednoznaczne, że Gdańsk będzie zamykany. W tamtym roku była wielka pompa z okazji zmiany lokalizacji, a teraz co? Chyba nikomu się nie opłaca utrzymywanie dwóch centrali, szczególnie kiedy zwalnia się ludzi żeby zrobić oszczędności. Wiadomo, że jest mówione pracownikom, że wszystko jest super ale chyba każdy, kto potrafi ocenić sytuację widzi jak jest naprawdę. Osoby ze starego składu zostały wymienione na inne, takie, które mają wprowadzić pewnie "lepszą zmianę", albo zwyczajnie nie będą miały skrupułów żeby dawać wypowiedzenia. Nest chce być nowoczesnym bankiem, internetowym, a nie ma terminu wprowadzenia blika... To daje do myślenia.

Analizujący
 Pytanie

Zamykają tyle oddziałów?? Naprawdę? Przecież to jakis żart dla ludzi tam pracujących, nie licza się z nikim, na jakiej podstawie je zamykają chyba wyliczanka

???
@Analizujący

Muszę po odpowiedź odesłać do rzecznika prasowego tego Banku:) Pracownicy zwalnianych oddziałów powinni sie naprawdę bać.. bo nie chodzi o odprawy w większości miesięczne..Ale i lokaty lojalnościowe za cały rok..które muszą wypłacać... dlatego muszą sie bać..jak dieta artykułbank.nie.musi płacić nic. :)

Pączek
@???

Jak pokażą dlaczego został zwolniony Ex Regionalny i co robiła sp zoo Ex Prezesa Wtedy będzie ????????

3
Analizujący
@Pączek

Myślisz ze zwolnią regionalnego? Moze i tak ktos pisał ze niby maja zmniejszyć o jeden region, ciekawe kogo posuną , tak w ogóle to niech id razu zamkną cały Bank a nie robia szum w około siebie a tak wszyscy pójdą , , drugiej strony każdy wie co się dzieje to połowa sama sie zwolni

Nowy Rok 2020

I zaczęło sie podobno jeśli to prawda. Łódź, Konin, Suwałki, Pruszków, któryś Kraków, Szczecin, Bydgoszcz, Piotrków,Opole, Leszno, któryś Wrocław... placówki do zamknięcia..moja osobista uwaga , pracownicy tych oddzialow powinni sie.miec na bacznosci jeśli prawda jest co piszecie tutaj.może być istne polowanie na was aby Was zwolnić bez dopraw, najlepiej z artykułem bo zgodnie z prawem takiemu pracownikowi nic nie przysługuje tylko wilczy bilet. Nie dajcie się zastraszyć.. jest wielu pracowników którzy złożyli sprawy w sądzie przeciwko bankowi. maja materiały, informacje którymi się bronią, zjednoczcie się, zróbcie grupę wsparcia.... musicie trzymać sie razem. Po Waszych wpisach można wysnuć wniosek ze pracodawca jest bez klasy i zrzuca całą winę na pracowników.. nawet jeden z analitykow pisał ze sytuacja byla bardzo zła.. PS ważna sprawa. .. nie wklejajcie nic co jest poufne i tajemnica banku.. to akurat jest niezgodne z prawem i nie ma na to wytłumaczenia..jeśli wysuwacie wnioski to ogolnienie nie mozna na zewnątrz wynosic informacji poufnych.. pamietjacie o tym prosze

4
Regiony
@Nowy Rok 2020

I chodzą słuchy ze na razie ma być mniej regionów..docelowo kilkanaście oddzialow własnych... może nawet w przyszłości być to bank tylko internetowy.. Ale tak naprawde mówiąc fantazjuje więc nie bierzcie tego jako prawda :)

anonim
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Centrala

Bo ma inne sprawy na głowie a poza tym SS się (usunięte przez administratora) za wklejenie tego maila????

Marc

Mnie i interesuje najbardziej kto to jest Beneficjent? Czy bank naprawdę nie ma żadnego poczucia przyzwoitości i musi o pracownikach wypowiadać się tak przedmiotowo?

Marc
@Centrala

SS ???? dobre ????

Pracowałem tam

Widac Zarzad jest nic sie nie nauczył na swoich błędach i ciągnie dalej titanica na (usunięte przez administratora) Zamiast ucinac ludzią i z miesiąca na miesiąc pogarszajac warunki pracy mógłby wykosic ze stanowisk kierowników takich jak SS czy PK. Wspolczyje pracownika w tym banku bo są traktowani jak najgorsze śmieci.

On
@Marc

SS idealnie oddaje opis tego SS , no po prostu w punkt.

Pawel
@Pracowałem tam

Naucz sie odmieniać przez przypadki

NestCup

Zarzad i kierownictwo w centrali ma w 4literach to ze pracownicy oddziału juz maja dość. Dlatego PK i SS są odpowiedzialni za to aby ludzie jak najwięcej mniej zarobili. Dlatego sztucznie ciągnęli konkurs NestCup do grudnia choć i tak wszyscy wiedzieli ze to już robi się śmieszne bo ze względu na stratę banku nie zostanie sfinalizowany. Podstawa każdego pracownika w oddziałach to 2500 złotych netto. Mimo że na papierku jest doradca klienta biznesowego to trzeba obsługiwać osoby fizyczne i obsługiwać kasę. - żenada w CHXX System premierowy jest tak skonstruowany ze jak Ci kasa nie będzie się zgadzać to i tak czytając ten system doliczenie mija się z cudem. A SS obiecywał ze bedzie prostszy. W centrali wrze od tych postów tu. Ale prawda drogi PK i SS jest taka ze długo nie pociągnięcie jeśli będziecie w taki sposób traktować swoich współpracowników. Ludzie nie są głupi więc nikt nie będzie udawał że pada jak plujecie. Moze w końcu docenicie ze to pracownik jest wizytówką firmy a jeśli traktujecie go jak śmiecia to smród będzie się ciągnął za wami.

E.
@Pracowałem tam

Dobrze, że już nie pracujesz skoro nawet słowa „ludziom” nie potrafisz napisać

Doracca
@NestCup

A kto liczył na wyjazd? Bo chyba nie doradcy, możliwe ze góra by chciała zabawic się jak w Japonii, ale nie co w Japonii to zostajecie Japonii , nieprawdaż góra? Praca w tym banku to żenada . Niewielu zostanie max 100 placówek na totalu to moze uzbierają na wyjazd ????

Notak
@NestCup

Oj będzie się ciągnął, nie tylko ze względu na konkurs ale i całokształt postępowania . Jak to mówią raz na wozie raz po wozem . Żałuje ze osoby z zarządu odpowiedzialne za sprzedaż nie reagują , nie widza? Czy nie chcą widzieć .... czy już nie ogarniają a tankowiec płynie już tylko siłą rozpędu bo silniki już dawno wysiadły

Xxy
@Doracca

Meksyk. Japonia. Andaluzja. Gruzja i wiele innych .. inwestor ufundował fajne wakacje dla pracownikow wyższego szczebla centrali:) a teraz zysku banku liczone w milionach złotych.. tylko ze na MINUSIE ... :) ale ktos za to musial zapłacić.. jakie zarządzanie takie wyniki finansowe !

NestInwest
@Xxy

Przecież te konkursy są tylko aby pokazać że Pracodawca daje DKB bonusy. Placówki partnerskie były największym niedochodowym błędem centrali oraz złe decyzje podejmowane przez działalność ryzyka kredytowego. Ale oczywiście bank szukając kozła ofiarnego będzie zwalał wszystko na DKB że to ich wina. Stąd te zwolnienia i robienie wszystkiego tylko by pracownikom zapłacić jak najmniej albo niepłacić. Regulamin wypłacania premii jest skomplikowany tylko dlatego aby nikt go nie zrozumiał i Oporskim Okiem zinterpretował jak mu wygodnie

2
Xxy
@NestInwest

PP i pośrednicy zrobili swoje jeśli chodzi o ryzyko. Mysle ze doradcy tez bo skoro szkoleniowcy dawali dobre rady jak przygotować dokumenty do kredytu na oświadczenie to czemu tu sie dziwic . Analitcy sprawdzali i puszczalia do uruchomienia. Góra dala przyzwolenie na wszystko. Kredyt rolowany po stokroć... co 3 miesiace bo dla klienta nalicza się prowizja za wcześniejszą spłatę i suma sumaru podniesie się kwota kredytu do spłaty. Czysty zysk.. bank nie wykłada gotówki na nowy kredyt tylko odgrywa zeszlotygodniowy kotlet . Teraz trzeba zrzucić wine na doradcę bo to on jest najniżej,najłatwiej sie go pozbyć i ukarać. Tylko gdzie w tym wszystkim sa produktowcy ? Ludzie od ryzyka ? Analitycy? Szkoleniowcy? Prezesi i dyrektorzy nadzorujący tabelki i wyniki ? Biuro complaience? Biuro bezpieczeństwa? Ludzie z góry którzy robili roczne monitoringi klienta ?

NestInwest
@Xxy

Jedyna droga na poprawę jest stworzenie dobrego taniego kredytu inwestycyjnego bez PLD i bez Ubezpieczenia dla dobrych uczciwych klientów. Takich klientów w Nescie brakuje bo Bank dawał drogo dla tych którzy nie mieli wyboru i musieli wziąć kredyt drogi.

gajownik

z tego co słyszałem to zgłosili to już do organów ścigania

!!!
@gajownik

Bo wklejanie systemu premiowego to przegięcie było..

Nowy Rok

Z tego co tutaj piszą pracownicy zabawa zacznie sie dopiero po Nowym roku... Jak bank się policzy , a inwestor dostnie dane.. Jeśli jest prawda w jednej dziesiątej to co piszecie..proponuję zastanowić się nad "urlopem" jakis miesiac.. Obserwator..

1
Bing
@Nowy Rok

Bank już się policzył i ma świadomość co go może spotkać po zamknięciu 2019 roku. Stąd też zapewne zmiana w składzie Zarządu i pojawienie się w nim przedstawiciela inwestora na stanowisku Pierwszego Wiceprezesa Zarządu. Takie duże zainteresowanie ze strony inwestora nie bierze się znikąd :)

Xx
@Nowy Rok

To co tutaj jest napisane to nie w 1/10prawda ..... Ale Tylko tu jest opisana dosłownie 1/10 tego co sie tam zadzialo ... reszta wyplynie na powierzchnię juz po Nowym Roku,albo i pozniej ..

Ja
@Nowy Rok

Najlepsze jest to że ludzie pracujący w banku dostają meile z pytaniem czy chcą pracować w Nest.... Paranoja... (usunięte przez administratora)

1
Kropek

Wbrew pozorom świat bankowców jest mały. Dlatego nawet gdy ktoś ma wiedzę, to nikt nie napisze, nigdzie nie zgłosi i będzie siedział cicho, bo jeśli to zrobi to będzie miał wilczy bilet.

Wierzacy
@Kropek

A ja mam nadzieje ze ktoś to zrobi. Materiałów w mailach, systemach jest pod dostatkiem.

1
ktos
@Kropek

kto ma poukładane w głowie i się szanuje to będzie walczył i z tego co wiem jakieś sprawy w sadzie już są, , niestety większość ludzi pracujących lub nawet nie wychodzi z głupiego założenia: nic nie zrobię, bo co sobie będę robił problem...istne tchórzostwo i przez takie zachowanie daje sie zielone słowo tym wszystkim pseudo "zarządzającym "

Kropek
@ktos

A myślisz, że tylko Nest to siedlisko zła? Witamy w świecie finansów. Możecie sobie walczyć, ale i tak nic nie zmienicie. Ktoś przez was może i będzie miał problem, ale całego środowiska nie zmienicie. To nie tylko polski problem, ale całego świata. Dlatego powiem proste słowa. Jak się nie podoba lub nie radzicie sobie w bankowości to pora zmienić zawód.

Pong

To że nadal wisi tutaj wewnętrzna korespondencja (informacja o systemie premiowym) jest najlepszym przykładem obecnej kondycji banku. Nawet się nikomu nie chce (albo już nie ma osób odpowiedzialnych) napisać do GoWork o usunięcie. Wcześniej takie materiały znikały w jeden dzień.

Były gniazdowy

Byłem przez nie całe 2 lata w środku. Ludzie z oddziałów piszą, że to analitycy puszczali fraudy tylko, że analitycy premii nie dostawali bo nie dało się jej wyrobić, ale za to sprzedaż była zadowolona bo ryzyko kredytowe i cała kadra zarządzająca urządzała jazdę na weryfikatorów bo z czasem analizy już nie było. Ryzyko kredytowe jechało na pasku sprzedaży, jedyny bank w kraju, gdzie sprzedaż miała znaczny wpływ na zasady ryzyka. Głosy sprzeciwu były ignorowane, a ludziom utrudniano dalszą pracę. Weryfikatorzy chcieli zmian, ale łatwiej było zmienić weryfikatorów i zasady. Kadra przy okazji jak w wielkiej rodzinie żyła dostatnie bo przecież za wszystko odpowiada ten co się podpisuje. Żadnych maili, opr na tel lub osobiście żeby śladów nie było. Ludzie w oddziałach śmiejący się w twarz, do tego straszenie. Niestety ameryki nie odkryłem kiedyś to musiało się skończyć, tylko niektórzy z tego statku coś wynieśli a inni tylko nerwy. Good luck dla tych co się starali

7
Kama
 Pytanie

Wiadomość do byłych pracowników którzy robią nagonkę na Nest Bank, aby powstrzymali się z zbędnymi komentarzami. Nie jesteście już pracownikami więc idźcie w swoją stronę. Niczego nie zmienicie i na nic już nie macie wpływu.

3
Trtgff
@Kama

Do klientów jeszcze napisz, ja czekam na info

Klijencik

Czy to prawda że Nest Bank bankrutuje? Na różnych stronach internetowych jest coraz więcej informacji w tej kwestii... Do tego Bank przestał się rozwijać nie ma Blika a aplikacja mobilna oraz system z dnia na dzień działają coraz gorzej ... W aplikacji od wprowadzenia nowego systemu od początku działania występują te same błędy a bank mimo tej sytuacji nic nie robi !!!!!

3
BylaKlientka
@Klijencik

Mysle ze sam juz odpowiedziales na to pytanie. A jak chcesz stwierdzić sie w swoim przekonaniu ppczekaj na roczny raport banku o swoim zysku lub stracie ;) bo od 2016 był na minusie .. a co przyniesie zamkniecie 2019 ?

Pytający
 Pytanie

Czy jeżeli np Bank posiadając wiedze, że klient uzyskał kredyt poświadczając nieprawdę zawyżając swoje dochody nie powinien niezwłocznie po wykryciu faktu odpowiednio zareagować? Czy to jest obowiązek Banku , aby klient nie działał na jego szkodę ? Pytanie następne .. czy np Bank posiadając taką wiedzę i nie podejmuje żadnych działań to sam nie działa na własną szkodę , a tym samym na szkodę inwestorów? Każdy Bank udzielając kredytu ( nawet nie chodzi o Wasz Bank ) po roku czasu przeprowadza tak zwany monitoring... dotyczy to każdego banku... Jeżeli klient uzyskał na oświadczenie np w 2018 roku kredyt gdzie oświadczał, że ma przychodu za 6 miesięcy np 300 tys. a za rok w ramach monitoringu dostarcza PIT gdzie tych przychodów za 12 miesięcy było 150 tys..to czy osoby monitorujące i posiadające taką wiedzę, że klient uzyskał kredyt poświadczając nieprawdę nie powinny zareagować?? powyżej to oczywiście przykład.. ale jeśli Bank posiadałby taka wiedzę i nie reaguje to czy nie działa na własną szkodę? nie mam wiedzy na ten temat ale jak opisujecie , ze można dostać duże kwoty na oświadczenie to jakoś to weryfikujecie... Oczywiście dotyczy to kredytów gdzie klienci oświadczają swoje przychody i dochody... Nawet jeśli klient na PIT-e przedstawi , że miał przychodów 300 tys nawet za cały rok to należy sprawdzić czy miesiące , które oświadczał pokrywają się z książka przychodów i dochodów za analogiczny okres Ponawiam pytanie- czy Bank reagował na to, ze dane na oświadczeniu różnią się z danymi finansowymi z przeprowadzonego przeglądu klienta po roku czasu... bo jeśli posiadał taka wiedzę to moim zdaniem działał na szkodę Banku nie reagując... i czy takie zdarzenia miałby miejsce..

2
Odpowiadajacy
@Pytający

Trafiłone w sedno ! Szkoda ze nikt z Nest Banku sie na ten temat nie wypowie ...

Pytający
@Odpowiadajacy

Gorzej jak to samo pytanie zada KNF.. :) A z tego co piszecie sprawy są w sądach to i tą można poruszyć.. bo jeśli są takie sprawy i jest brak reakacji.. To zadaje pytanie... czy bank przyzwalał na takie praktyki?? to tylko pytanie.. ale ważne

odpowiadający :)
@Pytający

W PIT nie ma rozbicia na poszczególne miesiące, więc nie ma możliwości porównania PITu vs złożona książka. Monitoring ma za zadanie ocenić aktualną sytuację (brak straty, ciągłość prowadzenia działalności itp.), a nie cofać się do ponownego przeliczania i podważania decyzji. Jeśli dokumenty były sfałszowane i bank potwierdził to, wtedy sprawa kierowana jest do prokuratury.

Czytajacy
@odpowiadający :)

Zakładając że kpir byla z 3 miesięcy i suma przychodu wynosiła np 130 Tys pln .a roczny dochod klienta wynosi 150 tys pln na picie ;) To mozna wyciągnąć wnioski .. :) no ale oczywisvie każdy ma prawo do własnej interpretacji . Nie ma co sie potem dziwic ze klient ma problem z platnoscia raty ...

Obserwator
@odpowiadający :)

Oj naiwny jest bank, dobrze ze są dokumenty i maile i webinaria nagrane z instruktażu

Zszokowany
@odpowiadający :)

Ale w PIT masz też pozycje zaliczki na podatek. Już z tej pozycji można wywnioskować czy był wałek. Oczywiście klient mógł generować koszty, ale jeśli jest tak jak piszecie to będzie rozbieżność, bo klienci pewnie wpisywali dochód, a nie stratę na tych kpir. Niepojęte jak to czytam. Macie przecież kontrole, KNF, audyty i jak takie coś w tym banku przechodzi to nie mam pytań.

do odpowiadającego
@odpowiadający :)

Myślę, że nie masz zielonego pojęcia co piszesz... ,a jak nie masz wiedzy to powinieneś siedzieć cicho i się nie kompromitować. powyższa sytuacja jest na przykładzie gdzie na kpir za 6 miesięcy jest przychód ( zostawmy dochód, który może się zmieniać w zależności od kosztów ) 300 tys.. a na Pit-ie za cały rok przychodów jest 150 tys... ewidentny wałek.. Bank udzielił kredytu na sfałszowanych dokumentach... dowiedział się o tym po roku i jeśli nic z tym nie zrobił to albo akceptuje dokumenty sfałszowane albo świadomie działa na swoją niekorzyść , a co za tym idzie na niekorzyść inwestorów.. (usunięte przez administratora) Oczywiście gdybamy i to są pytania nie stwierdzenie faktu ale jeśli Bank zdobędzie wiedze , że klient poświadczył nieprawdę i w związku z tym uzyskał kredyt, którego by nie dostał przedstawiając prawdziwe dane (usunięte przez administratora)

Martines
 Pytanie

Witam posiadam kartę optimum z limitem 91000 zł po roku zapłaciłem kwotę 23000 zł karta leży nie używana a zadłużenie wobec banku nie maleje lecz cały czas jest takie same co robić w takiej sytuacji pisałem do banku lecz żadnej reakcji nie było proszę o pomoc

Klient..
@Martines

Twórcy tego produkt nawet nie są w stanie odpowiedzieć na to pytanie. :) Weź kredyt konsolidacyjny w innym banku i dolać ten produkt.... Jedyne wyjście..

RPO
@Martines

Ja zalecam napisać nie do banku bo ten produkt uszył tak, ze nie wiem czy w 12 lat będzie można tą kartę spłacić , ale są instytucje które zainteresują się takim produktem , który konsument dostał , a nie dostał pełnej informacji jak ta kartę/limit/kredyt spłacić.

Martines
@Klient..

Nie mogę wziąć kredytu konsolidacyjnego więc nie wiem co dalej mam robić a po drugie to rrso wynosi 33 procent

Bank
@Martines

Złóż reklamacje na piśmie. Wtedy bank musi się ustosunkować zgodnie z prawem. W reklamacji napisz ze masz produkt którego nie rozumiesz i oczekujesz konkretnej informacji jak będzie spadało zadłużenie przy regularnych wpłatach albo ze oczekujesz konwersji na kredyt bo zostałeś (usunięte przez administratora) Przy limicie 99tys może być problem z konsolidacja ze względu na wysoka kwotę ( w innym banku) . Działaj nie czekaj , bo ta karta to bubel

Martines
@Bank

Składałem reklamacje i nic z tego nie wyszło moja comiesięczna wpłata to idzie na odsetki i prowizje a kapitału jest może około 300 zł także nie wiem co mam dalej z tym robić i jak działać

Bank
@Martines

Pisz do rzecznika finansowego i do rzecznika praw obywatelskich i do KNF. Wtedy może się zainteresują , oczywiście dw Nest bank . Teraz jest dobry klimat do walki z bankami bo wiele wyroków jest na ich niekorzyść .

odpowiadający :)
@Martines

Napisz prośbę o restrukturyzację zadłużenia z karty na kredyt spłacany w ratach. Napisz, że w związku z trudną sytuacją finansową (zmiana pracy-niższe zarobki, utrata pracy współmałżonka, choroba-dodatkowe wydatki itp.) jest Ci trudno spłacać aktualną wysokość raty, jednocześnie musisz pokazać że stać będzie Cię na spłacanie nowo ustalonej raty (zaświadczenie o zarobkach, PIT, KPiR itp.) nie możesz być bezrobotny :)

Kasia

A ja, jako aktualny pracownik, uważam, że Nest Bank pracownikom: 1. Daje (póki co) niesamowicie wysokie premie. Jeśli sprzedajesz z głową i relacyjnie, drugi próg podatkowy jest spokojnie do osiągnięcia 2. Daje możliwość korzystania prywatnie, nie za miliony, z auta służbowego. Mega atut! 3. Daje wiele bonusów: multisport, enelmed, zwrot za okulary itp Wiele w tym banku się nauczyłam. Owszem: presja jest, wyrywanie sobie klientów jest, "spotkania indywidualne", itp itd. Ale taka specyfika pracy w banku. Albo akceptujesz, albo nie! Jeśli chodzi o plany na 2020, w poniższych wpisach brak jakiejkolwiek merytoryki, faktów, ustaleń. Samo narzekactwo. Więc-gadajcie zdrów! :-) A czas pokaże. Ja trzymam kciuki za Nesta i pracowników!

Askier
@Kasia

I dlatego jak Cię kopną w litery nie becz publicznie bo albo to.akceptujesz albo nie..

Były pracownik
@Kasia

3. Hahahaha mulisport za 80 zł. No bonus. Nic tylko się zatrudnić. 2. Czy to takie opłacalne? Kilometrówka wcale nie jest korzystna. Ok odpada koszt amortyzacji i serwisu. W porównaniu z innymi bankami to może i atut, bo ogólnie rezygnuje się ze służbówek dla placówek. W sumie w porównaniu z Biedronką też, ale w stosunku do innych korpo to już wcale nie jest bonus. 1. Wysokie premie? Ty chyba nie widziałaś wysokich premii. Dla detalu to może i wysokie, ale dla biznesu? Dodatkowo żenująco niska podstawa jaką dają najgorzej płacące banki i to dla najniższych stanowisk. No dobra w tym banku DKB to taki prawie DKB. Obsługa kasy, zajmowanie się wszystkim w oddziale w tym obsługą klientów detalicznych. Nest Bank nie jest złym bankiem. Jak ktoś ma do wyboru pracę na kasie u konkurencji to lepiej wybrać Nesta. To samo, a szansa na sensowną premię większa, Niemniej jak ktoś podąża ścieżką DKB i ma w tym kierunku doświadczenie, to omijać szerokim łukiem. Nic nowego się nie nauczy.

Lolek
@Kasia

Kolejny a’la dkb który nie czyta ze zrozumieniem.

Niki123456

Praca w tym" banku" był to czas gdzie straciłem czas i nerwy. Zacznijmy od szkolenia... Porażka. Dyrektor w oddziale świeżo z doradcy wskoczył na miejsce dyrektora oddzialu - bez kompetencji nawet jak na doradcę a co tu mówić o stanowisku wyżej... Gdy klienci przychodzili i chcieli coś załatwić z dyrektorem pełno wyzwisk i bluzgotania na tyle nim wyszedł na sale. Urlopów trzeba pilnować bo oczywiście na koniec mnie okradli z 4 dni urlopu... Praca w tym miejscu z bankowością ma nie wiele wspólnego. Oczywiście przed rozpoczęciem tam pracy wszyscy mnie ostrzegali być nie marnować sobie czasu. Zamykają oddziały z dnia na dzień i nawet klientów o tym nie informują, trzeba jechać 100 km do najbliższego oddziału.

Pracownik

Obecnie Bank nakręcają plotki. Niby nikt nic nie wie, ale pracownicy szepczą po kątach. Grupówka jest już jasno zapowiedziana. Tak być musiało, jeśli wcześniejszy plan został zrobiony za szybko. Szkoda tylko, że tak długo kierownictwo grało z ludźmi w balona. Dyrektorzy, kierownicy, nabrali wody w usta nawet pytani wprost i uśmiechali się jak lodzio miodzio żeby to nie ich głowa poleciała. Żenada. Brak przepływu informacji.

Obiektywny
@Pracownik

Przecież to normalne, że banki zwalniają. Bankowość się zmienia i już teraz są technologie pozwalające na rozmowę i procesowanie wniosku kredytowego bez konieczności udziału pracownika. Wystarczy zwykły bot. Czysto sprawnie i z mniejszą szansą, że pracownik popełni błąd. Pracownik to koszt, który przy obecnej roszczeniowej postawie pracownika nie daje pewności zwrotu. Jakby pracownicy oddziałów więcej sprzedawali to nikt by nie mówił o zwolnieniach, bo by na siebie i na bank zarabiali. Pozwoliłem sobie przeczytać wasze komentarze i ktoś pisał o 300 tyś planu kredytowego dla doradcy biznesowego i żalił się, że to dużo. Śmiech na sali. Na rynku normą jest 1 mln lub więcej planu na takim stanowisku. 300 tyś to się robi plany w detalu.

X
@Obiektywny

Jeśli uważasz że ten bank zwalnia kogoś przez automatyzacje i rozwój technologiczny to gratuluję optymizmu.

Ja
@Obiektywny

Proszę zauważyć że zwalniają i zamykają oddziały które są w pierwszej dziesiątce i zarabiają na siebie. Po zamknięciu Wałbrzycha i Jeleniej góry klienci z całego dolnego Śląska mają do wyboru tylko Legnicę i Wrocław- to jest w porządku wobec klientów i pracowników?? Wątpię.

Askier
@Obiektywny

Bzdury piszesz.Boty nie zastąpią człowieka przy obsłudze klienta.

Obiektywny
@Ja

Nie znam waszej sytuacji, bo po prawdzie jestem z branży i konto mam jako drugie - bo darmowe i świetnie sprawdza się w niektórych sytuacjach. Pisze to co obserwuje tutaj i jak jestem w placówkach. Piszecie o tym, że te dwie placówki są w czołówce sprzedaży. Tylko teraz to nie lata 2000-2015 gdy liczyła się sama sprzedaż. Teraz najważniejszym współczynnikiem jest rentowność placówki. Oczywiście nadal sprzedaż jest na pierwszym miejscu i doradcy oraz placówki które nie sprzedają muszą się liczyć z konsekwencjami. Ja bym chętnie zobaczył jaka jest szkodowość w tych placówkach, czyli jaki procent kredytów jest niespłacanych. To wiele wyjaśni i dużo powie o pracy pracowników z tych oddziałów. Nie chce tutaj ferować wyroków, bo nie mam dostępu do danych, ale radzę wam zanim będziecie bezpodstawnie oskarżać bank zastanowić się czy przyczyny nie leżą głębiej. Boty już zastępują pracowników z oddziałów. Udział procentowy kredytów sprzedanych poprzez sieć mobilną jest coraz większy. Do placówek większości banków przychodzi coraz mniej ludzi. W Nescie jak byłem parę razy to widziałem tylko pracowników. Nigdy nie stałem w kolejce. Po co wiec trzymać takie oddziały i utrzymywać armię zbędnych doradców?

Pracownik
@Obiektywny

Daruj sobie te wywody, jak nie znasz sytuacji cyfr i polityki banku to się nie wypowiadaj . Ośmieszasz się i na dodatek anonimowo .

Obiektywny
@Pracownik

To wy się ośmieszacie narzekając na każdym kroku. Wystarczy robić swoje czyli sprzedawać dobre kredyty, pozyskiwać porządnych klientów i nikt nie pomyśli o zwalnianiu was. Teraz pracownikom się w głowach poprzewracało i myślą, że już za samą obsługę należy im się pensja i pewne miejsce w banku.

Klient
@Obiektywny

Mam takie wrażenie że brakuje tu czytania ze zrozumieniem.

Pracownik centrala

Słuchajcie czytam to i mam tego dosyć. Każdy kto pracuje w centrali nest banku doskonale wie ze pracy jest dwa razy mniej niż było w zeszłym roku - bo przez to ze mieliśmy słabych ludzi w ryzyku i sprzedaży CF udzieliliśmy wiele kredytów które okazały się ze są fraudami tak nas wyrolowali klienci - wiec ludzie siedzicie i czekacie zabim was zwolnią żebyście mogli odprawę zgarnąć. Ruszcie się i odejdźcie ! Pomożecie Bankowi i tak pracujecie na 20% to nie te czasy ze się pensja należy nawet jak nie ma dla ciebie pracy. No nie na projektów mniej zadań mniej ludzi w związku z tym tez trzeba mieć mniej. Wiec co się tak wyzywacie na naszym pracodawcy ? Przecież gra fair ! Były pieniądze były super premie i integracje itp - wyniki są złe z powodu klientow złodzieji to i pieniędzy brak na premie i integracje. Przecież już nam dyrektorzy przekazali decyzje zarządu ze ma to być mały bank dla micro - mały bank - mało ludzi - wiec cześć trzeba zwolnić bo nie ma dla tych ludzi pracy. Mnie tez może zwolnią albo moich kolegów - ale to rozumiem bo to nie jest rolowanie pracowników tylko takie są realia rynku - jak klient nie oddaje bankowi kasy na dużo skale to bank nie ma kasy na utrzymanie i musi mniejszyc skale działania ... przykro mi bardzo bo to fantastyczne miejsce pracy wyjątkowi ludzie i świetna atmosfera. Ale takie są realia w firmach o zagranicznym kapitale - to nie budżetówka - wiec wyluzujcie - nie chcecie czekać na grupowki i doskonale wiemy ze nie macie za dużo roboty ..to się ruszcie i sami odejdźcie - trzeba nas wtedy będzie mniej zwolnić :) może i ja wtedy przetrwam :)

1
Askier
@Pracownik centrala

Spadaj na szczaw se swoimi radami trutniu. Dam Ci inną lepszą. To Ty wraz ze swoimi kolegami i koleżankami z Centrali odejdzcie..I tak nic nie robicie Zostanie więcej na pobory dla Mnie. Nie dziękuj

2
Zosia Samosia
@Pracownik centrala

Moim zdaniem winę ponosi tylko i wyłącznie kadra kierownicza wysokiego szczebla. To oni naciskali na cf, przypomnę ,że pracownicy oddziałów mieli obcinki za brak realizacji planu cf, pomimo realizacji planu mikro. Oddziały w niczym nie zawiniły, wręcz przeciwnie, pozyskiwały klientów z kosmosu, aby utrzymać swoje stanowiska. Klient o którym piszesz, ten który się wysypał, w większości, pochodził od pośrednika i franczyzy. Placówki partnerskie skupiły się tylko na indywidualnym. Kolejna rzecz to rozbuchana centrala, tworzenie niepotrzebnych miejsc pracy. Zwalnianie pracowników oddziałów i zamykanie placówek to podcinanie gałęzi na której się siedzi. Pamiętajcie że dobzi i wartościowi pracownicy odejdą, bo chcą zarabiać, zostaną same miernoty. Więc szanujcie swoich pracowników...

2
anonim
@Pracownik centrala

A przyszło ci do głowy ze to wy jesteście niepotrzebni? Wy w centrali która jest oderwana od realiów? Kto na ciebie pracuje? Pakuj się

1
Koorposzczurek
@Zosia Samosia

Jak sobie przypomnę jakim wspaniałym produktem byla karta kredytowa w nest banku. karta bez 50dniowego okresu rozliczeniowego. Z oprocentowaniem 10% i oplata miesięczna za korzystanie z kk np 500 zł.. No nic tylko brać.. prowident to powinien sie uczyc od nest....

MoneyMaker
@Koorposzczurek

Wiele osób przez te niby kredytówki jest na maksa zarżniętych. Limity wyrąbane w kosmos, wciskanie tego zamiast kredytu bo bardziej się opłacało doradcy to zrobić niż klasyczną ratalkę. Aby być sprawiedliwym to dla niektórych osób było to korzystne rozwiązanie, ale takich była garstka. Hitem jest konto walutowe do którego można wyrobić kartę, ale już wpłacić/wypłacić walutę w kasach w oddziałach nie można. Trzeba albo przewalutować albo przelewać z innego konta. Pracownicy w oddziałach się pewnie cieszą bo mniej roboty.

klient- obserwator
@Pracownik centrala

Do pracownika Centrali- czytam i nie wierzę własnym oczom. Z tego portalu piszą pracownicy pewnie oddziałów jak i Centrali wyłania się obraz Banku gdzie: - Centrala obarcza klientów (usunięte przez administratora) że nie spłacają kredytów i to jest główna przyczyna frustracji wszystkich i wina całej tej chorej atmosfery Pytanie pierwsze do pracowników centrali Czy doradcy w oddziałach nie sprzedają to co wy w Centrali w swej mądrości wymyśliliście, rozumiem, ze każdy produkt był przemyślany,, skonsultowany z ryzykiem , każdy pracownik, który brał udział w projektowaniu i wdrażaniu to doświadczeni ludzie z bogatą przeszłością w innych instytucjach finansowych poparte oczywiście sukcesami- bo takich ludzi szukacie w trakcie rekrutacji. Chociaż musze Was wziąć raz w obronę- ktoś napisał o karcie kredytowej bez okresu odsetkowego, tak osoba się chyba zagalopowała, można krytykować ale zgodnie z prawdą… nie ma kart kredytowych bez okresu odsetkowego… to zwykła bujda albo to nie karta kredytowa, wiec ta osoba się chyba pomyliła, jak pisałem krytykować można ale wszystko musi być zgodnie z faktami… Czy Centrala nie reagowała i nie podejmowała działań jak widziała, ze szkodowość wzrastała? Pytanie o tyle ważne , które powinni zadać klienci depozytowi… I ważne o tyle, ze jak czytam Bank od samego początku jest na stracie? Czy to prawda , ze placówki są zamykane w całej Polsce? Czy to prawda , ze Centrala zwalnia na potęgę pracowników? Pytanie do doradców Czy to prawda, ze klient może dostać finansowanie w znacznej wysokości na podstawie tego co oświadczy? Czy to prawda, ze ryzyko i Cała centrala uruchamiała takie finansowania?

Bankowiec
@klient- obserwator

Ta karta rzeczywiście nie miała tzw grace period. Ciężko to coś było nazwać kartą kredytową. Miała limit, ale bez wspomnianego grace period, raty jeśli dobrze pamiętam były stałe tzn nie mniejsze niż określona kwota, ale to też nie przypominało klasycznej kwoty minimalnej. Sam limit ogromny w porównaniu z tradycyjnymi kartami kredytowymi. Nest chyba już tego od paru miesięcy nie ma w ofercie i dobrze, bo ten potworek był skrajnie niejasny zarówno dla sprzedawców jak i klientów.

1
klient- obserwator
@Bankowiec

pytanko- czy w tytule umowy była nazwa "karta kredytowa"???

Czytajacy
@klient- obserwator

Tak ten produkt nazywał się: karta kredytowa . Nawet plastik był do niej wydawany . A warunki jak opisano powyżej.

Pogratulować
@Pracownik centrala

Kurtyna. Absurd. Nie wiem jak inaczej można to nazwać. Bank gra fair? Wychodząc do klienta z mizerną gamą produktów, naciskając na masową sprzedaż kredytów - "Nest Bank bankiem ostatniego wyboru", "Jeżeli nie dostaniesz nigdzie indziej kredytu to idź do Nesta, tam na pewno Ci dadzą". Błagam Was ludzie... fair play? Fair play to byłoby gdyby Bank ogłosił restrukturyzację, gdyby dał szanse ludziom znaleźć wcześniej pracę, gdyby nauczyli się wręczać wypowiedzenie! Co za akcja była w Gdańsku? Śmieszna p. dyrektor hr (celowo z małych liter, btw. zwana aniołem śmierci w firmie, ale to akurat ksywa która działa od lat, ponieważ dyr hr jest usposobieniem "jakim hrem nie być") wpadła i jak na ścięcie prosiła osobę po osobie.. zamiast porozmawiać po ludzku z zespołem. Chryste, ludzie mają rodziny, kredyty, zobowiązania, po czym ścięcie głowy i z minuty na minutę Cię nie ma. Co z tego, że miesiąc wypowiedzenia, że odprawa. Bullshit ze znalezieniem pracy w minutę - jeżeli chcesz pozostać w swoim obszarze to wcale nie jest tak łatwo. Nie wierzę w to co czytam serio.. Bank, który wie, że będzie miał do wygenerowania spore oszczędności, rezerwuje ekstra imprezkę choinkową za MILION? A potem odwołuje - a odwołanie kosztuje 40% całości imprezy? Brak premii za zrealizowanie rocznego celu? Organizacja ekstra integracji dla IT bo co? Bo tylko IT w tej firmie pracuje? Pytam po raz ostatni... to jest fair play?

1
Look
@Pogratulować

Niestety z banku nikt się tutaj nie wypowie. Tak jak przedmówcy zgadzam się ze winę ponosi kadra zarządzająca wyższego szczebla. Tworzenie biznesu na rolowaniu , to musiało w końcu się skończyć. Hr dramat zgadzam się - całkowity brak empatii i profesjonalizmu. Oddziały robią to co góra każe , bo ma to wplecione do systemu motywacyjnego Centrala poza niewieloma osobami nie ma pojęcia jak działa sieć sprzedaży. Nie ma szans na fair play.

Pogratulować
@Look

@Look, myślę, że nikt się tutaj nie wypowie ale czytają komentarze, nie martw się - usuwanie niewygodnych treści pojawiło się już chwile niżej. Próba odpisania też się pojawiła, śmieszna i żenująca co prawda, ale pojawiła się :)

Pracownik
@MoneyMaker

Z tego co wiem to w systemie byla tylko mozliwosc karty optimum bo nie bylo zdolności na kredyt. W miescie gdzie byla PP byl pośrednik który wyprowadził przez fraudy okolo jak sie nie myle 1 milion zl. A PP dostawala po tylku za brak sprzedazy... wiec nie ma winy w ludziach po stronie oddziałów i PP. Wiem ze ludzie z centrali kadra nizszego szczebla tez nie wiele moze...

Ryzykant
@Pracownik centrala

Co to znaczy słabo ludzie w ryzyku i sprzedaży cf. Trzeba sobie jasno powiedzieć ze taka była polityk banku. Dwa ryzyka dwa procesy nie współpracujące ze sobą . Przecież to nie wina ryzyka a zarządzających procesem ryzyka którzy tego albo nie widzieli albo widzieć nie chcieli . Ludek na mikro miał negat a na cf pozytyw i kwota wystrzelona w kosmos. Takie były realia. CF do tanich nie należy a wyrok TSUE powoduje ze trzeba tworzyć rezerwy na zwrot prowizji . To i cała filozofia.

Nestoludek
@Pracownik centrala

Jakbyś portfel na ławce zostawiła to też byś się dziwiła że Ci (usunięte przez administratora)? A jakbyś w tej samej sytuacji postawiła policjanta żeby pilnował portfela, to do kogo byś miała rano pretensje że zniknął? Do (usunięte przez administratora), czy do policjanta który miał Ci pilnować portfela? Tym policjantem jest w banku dział ryzyka. Jak się uruchamiało kredyty gdzie żona u męża pracuje bez dodatkowej weryfikacji to nie ma się co dziwić że (usunięte przez administratora) z całego kraju korzystali z okazji. Wymagane dokumenty w wielu przypadkach różniły się od standardu na rynku i nie wierzę że zarząd o tym nie wiedział. Ale chciało się rosnąć w super szybkim tempie, to teraz są efekty.

Siri
@Pogratulować

Nie dziwię się, że nie komentują wpisów hejterskich. Nie macie ludzie swojego życia? Obrzydliwe dla mnie jest to podsycanie plotek, tworzenie fake newsów i podsycanie do nienawiści. Nie tylko do organizacji ale też do ludzi - programiści źli, produktowcy źli, hry złe, pr zły, zarząd zły. Pracodawca to nie rodzina. Dziś jest jeden jutro inny. Nie rozumiem tych roszczeniowych i hejterskich wpisów za to że firma zwolniła Cię z powodów czysto biznesowych. To przecież nie fundacja - ludzie! Jeśli jesteście tacy super to idźcie dalej - po co oglądacie się za siebie? Anonimowo każdy jest mocny, ale paradoksalnie świadczy to tylko o słabości. Ja mam dobre wspomnienia z banku i zawsze będę z sentymentem wspominać to miejsce. Dużo się tam nauczyłam. Poznałam tam dużo fajnych ludzi za których ściskam mocno kciuki. A Wam wszystkim z okazji zbliżających się świąt życzę, żebyście nauczyli się doceniać to co dostajecie na co dzień od życia - w tym doświadczenia zawodowe (i te dobre i te trudne). Za często narzekamy i krytykujemy, za mało cieszymy się i doceniamy.

Pogratulować
@Siri

Cóż, Siri "Anonimowo każdy jest mocny, ale paradoksalnie świadczy to tylko o słabości" - nie rozumiem, dlaczego Ty nie piszesz tutaj z imienia i nazwiska? Hipokryzja? Tak to się nazywa? W pracy spędzamy 8h dziennie, często ludzie których poznajemy stają się naszymi przyjaciółmi, doświadczenia jakie napotykamy kształtują nas w życiu, więc nie pieprz mi proszę, że to nie fundacja, bo jeżeli firma szczyci się wszem i wobec fantastyczną kulturą organizacyjną i innymi dyrdymałami jak to dbamy o pracowników, jednocześnie robiąc to co robią... to błagam. Hipokryzja goni hipokryzję. Gowork to miejsce gdzie wpadają potencjalni nowi pracownicy - niech wiedzą co się dzieje w środku zanim rozpoczną tam swoją najcudowniejszą przygodę w życiu.

doradca
@Pogratulować

dokładnie, niech ludzie czytają i wyciągają wnioski, zarówno obecni pracownicy, potencjalni ( ale raczej z tymi słabo) i klienci obecni i potencjalni ( tych tez pewnie będzie coraz mniej). Każdy ma swój rozum, swoje doświadczenia i może podejmować działania . doceniać można i owszem, nawet trzeba, ale tylko to co dobre, a nie to co z natury złe i wyzute z uczuć- jeden z opisów "anioł śmierci" no idealnie pasuje do sytuacji.

Klient

Jako zaniepokojony klient banku zamykam konto w Państwa banku wszelkie informacje budzą niepokój wśród klientów. Na różnych portalach bankowych pisze się o zmianie planów baku. Nacisk na budowanie rentowności, wprowadzeniu opłat i co najgorsza braku rozbudowy aplikacji mobilnej i systemu. Brak Blika, ciągłe problemy w korzystaniu z systemu banku i brak interwenci mimo zgłaszanych problemów zmusiło mnie do podjęcia tej decyzji!!! Jest mi ktoś w stanie wytłumaczyć jak można było w październiku 2018 roku wprowadzać nowy system bankowy działający gorzej od starego? System ma ponad rok i zarówno w nim jak w aplikacji mobilnej są cały czas te same błedy. Nic nie jest naprawiane. To są jaja!!!!!

Haha
@Klient

Jeśli są błędy, to warto je zgłaszać. Jak piszą powyżej ludzie nie mają jak pracować bo nie ma roboty. To może warto im ją dać :)

2
Klient
@Haha

Zgłaszanie kilkanaście razy w przeciągu roku, nic nie naprawione że zgłoszeń do tej pory ..... Jedna z Pań odbierających zgłoszenie kazała mi udostępnić zrzuty ekranowe z błędami odpowiedziałem że nie mogę tego uczynić ponieważ ich aplikacja blokuje wykonanie zrzutu ekranowego, a Pani dała mi radę abym zrobił zdjęcia innym telefonem lub aparatem .... To przecież chyba mówi samo za siebie ....

Haha
@Klient

Może rzeczywiście odbiorca Twojej wiadomości nie jest do końca wykwalifikowany (jak mniemam). Ale ktoś tę stronę zrobił, na pewno chciałby abysmy doceniali ich pracę. Kazdy może popełniać błędy, a programowania jest trudne patrząc na rynek pracy. Zapewne developerzy chcieli by swoje błędy naprawic. To przecież dotyka ich ego. Ja zgłaszałam wszystkie błędy które napotkam i są naprawiane prędzej czy później. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, zapewne nie, ale uaktualnienie strony czy aplikacji to kupa czasu, testów i kasy. Wydaje mi się, że wszystko jest naprawiane, ale szefostwo może wstrzymać wydawanie kasy na udostępnianie blachych poprawek. Ja bym tak zrobił, czekalbym aż nazbiera się ich więcej. Chętnie porozmawiam o błędach aplikacji. Każdy z Was tutaj wystawia swoją opinię, czemu nie dać konkretów. Moim zdaniem Nest Bank ma dobrą ofertę prostego konta bankowego, jest wiele innych droższych i bardziej obarczonych błędami banków.. Warto im pomóc wypromować swoja markę.

Hehe
@Haha

Pracowniku Nest Banku, mógłbyś chociaż wprost napisać, że nim jesteś. Wystarczy poczytać komentarze w internecie na temat aplikacji, a GoWork nie jest od tego, tylko od wyrażania opinii o pracodawcy. Fajnie, wszyscy wiemy że nie chcesz stracić pracy, ale prędzej czy później i tak cie to pewnie czeka. Info o odejściu (wice)prezesa jest już oficjalne, dyrektor odpowiedzialnej za blik też nie ma. Czekać tylko, aż ekspresy zabiorą. Miało być fajnie, wyszło jak zwykle.

Haha
@Hehe

Gdybym był pracownikiem Nest Banku, powiedziałbym o tym wprost. Jestem zawsze ciekaw opinii ograniczonych ludzi. Hejtuje hejty ot co ! Ludzie odchodzą z pracy po tylu latach ciężkiej pracy, ale na ich miejsce przychodzą nowi, kto wie może nawet lepsi. Z tego co wiem za Panią odpowiedzialną za blik jest już zastępca. Ludzie gadacie tu takie bzdury bezmyślne, dziwię się jak wy ze sobą wytrzymujecie. Ciągłe krytyki i hejty wobec ludzi. A przecież każdy z nas robi to samo, MYLI SIĘ dość często. Wyrozumiałości i dobroci serca życzę.

Hehe
@Haha

Zobaczymy, kto przyjdzie za tych wszystkich ludzi z operacji. Jakoś nie ma rekrutacji tam, nawet na infolinię gdzie zawsze i wszędzie jest rotacja.

Klient
@Haha

Ile razy mogę zgłaszać błędy w aplikacji mobilnej ile??? Przez rok zgłaszałem to kilkanaście razy mija rok od wprowadzenia systemu błędy te same od roku jak to świadczy o banku i programistach? Bank zapowiada Blika w 4 kwartale tego roku po czym kilka dni temu oznajmia że jednak nie i nie podaje nawet nowej konkretnej daty... Jak to świadczy o banku ? W sklepie Googla ogromna ilość klientów prosi o dodanie płatności blik a bank od 2018 roku zmienia datę wprowadzenia tej funkcji, teraz nie ma nawet daty....

Opsowicz

Ludzie wy chyba nie wiecie co się dzieje w opsach hahahah zapraszam ten bank się konczy

5
lolek
@Opsowicz

opowiedz coś więcej

Zostaw merytoryczną opinię o Nest Bank S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Nest Bank S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Nest Bank S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 102.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Nest Bank S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 73, z czego 13 to opinie pozytywne, 31 to opinie negatywne, a 29 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Nest Bank S.A.?

    Kandydaci do pracy w Nest Bank S.A. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Nest Bank S.A.
Przejdź do nowych opinii