4Life Direct
3 244 6 1

Opinie o 4Life Direct

Józefina

Nie polecam !!!!!! Nie szanują pracowników, co innego było mówione co innego wyszło. Duży stres mało kto wytrzymuje , zarobki marne

Anonim

Gdy koordynatorzy nie mają wyników w zespole zawsze zmuszają do zostawania po godzinach pracy a gdy powiesz ze nie możesz bo raczą dopiero powiedzieć o tym nawet kilka minut przed końcem pracy to są tylko krzywe spojrzenia. Przywracanie bazy kontaktów które były dzwonione już kilkadziesiąt razy w ciągu miesiąca aż szkoda się robi klientów do których tyle razy dzwonisz a to skutkuje brakiem bazy. Pracownicy nie mają równych szans na zrobienie planów bo jak jest nowa baza klientów to tylko posadza kilka osób a reszta dzwoni na brakach kontaktów gdzie tam nie ma możliwości zrobienia planów. Koordynatorzy nie są zbyt pomocni tylko szukają pretekstu aby za coś 'ochrzanic' a plusem w pracy jest atmosfera między pracownikami co tylko to trzyma aby pozostać w pracy ale wiadomo że ze względu na pracownikow nie będziesz się meczyl na tym stanowisku. Dla koordynatorów są 'różni i różniejsi'. Ciągle zmieniające się skrypty gdy do któregoś już się przyzwyczaić i już mówisz po swojemu to znów jest nowy i słowa / zdania które muszą być na sztywno bo jak nie to punkty z jakości lecą a to skutkuje brakiem bonusu do wypłaty gdy tej jakości nie ma a za samą podstawę to sami wiemy jak to jest. Szkoleniowcy w 4ld są bardzo pomocni i wyrozumiali na nich można polegać :)

Ziutek Ziutkowski vel Ziut

Tragedia, marne grosze. Za dobre wyniki mała premia wciskają kit. Szanujący się sprzedawca nie pracuje za podstawe 2500 brutto w Warszawie w 2018 roku. sprawy w sądzie z byłymi pracownikami mówią same za siebie.

Jak.
@Ziutek Ziutkowski vel Ziut 22.08.2018 19:27

Sprawy w sądzie z byłymi pracownikami? Napisze ktoś coś więcej?

Julita

Czy możecie powiedzieć coś na temat stanowiska Specjalisty ds. Windykacji? Jeszcze przez 2 tygodnie będzie prowadzona rekrutacja na nie i może kogoś zainteresuje ta oferta pracy. Dlatego warto napisać coś więcej na temat tego stanowiska. Czy ktoś z Was pracuje na podobnym? Jakie są oferowane warunki zatrudnienia na początek?

Dział Rekrutacji
@Julita 22.08.2018 00:17

Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu w sprawie szczegółów - rekrutacja@4lifedirect.pl

anonymous
@Dział Rekrutacji 22.08.2018 08:28

Szkolenia same sobie piszą komentarze... same sobie odpowiadają... A co im innego pozostaje prócz rozsłyłania gifów do Działu Sprzedaży.

Gutek

Często zapominamy o premiach czy innych dodatkach do pensji. Może i tu tak jest?

do znawcy

Panie znawco jednak praca na call center to praca ciągła przy komputerze. Na każdą godzine pracy powinno przypadać dodatkowe 5 minut przerwy - dodajmy 8*5 (tak, wiem to sie nie kumuluje) to daje nam 30 min dodatkowej przerwy. Także nie do końca jest to fair.

Janina
@do znawcy 09.08.2017 14:28

Przerwa, która możesz wykorzystać na wstanie i pojście np. do chillroomu, na któy pracownicy call center nie mają czasu, a inne działy z takich pracowników się smieją- więc po co dawane są takie ogłoszenia co mam zostać po pracy, żeby sobie posiedzieć tam pół godziny- kpina. Go Work nie jest po to, żeby wylewać też żale, jeśli są łamane jakieś przepisy to od tego jest PIP- Państwowa Inspekcja Pracy i ona się tym zajmie. Żałosne jest, że pracuje się 8,5h. Przy takiej podstawie - Adminie Go Work, płaca zasadnicza jest podawana na portalach więc jest to jawna informacja- 2500 PLN brutto na doradcy klienta- i utrzymaj się w Warszawie. Śmiech.

Janek

Podpowiedzcie czy firma prowadzi może rekrutacje?

Julita

@Bunny Z Twojego komentarza wynika, że największym minusem dla Ciebie w firmie 4Life Direct była wysokość wynagrodzenia. Wysokość pensji jest rzeczywiście istotnym czynnikiem motywacyjnym, ale warto zwracać uwagę także na inne korzyści dla pracownika. W firmie 4Life Direct mogłeś liczyć na szkolenia? Jak oceniasz swoje miejsce pracy pod względem komfortu pracy i dostępnych narzędzi? Aktualnie firma 4Life Direct poszukuje kandydatów na stanowiska Specjalista ds. sprzedaży ubezpieczeń w mieście Lublin i Warszawa. Oferty znajdują się m.in. na stronie GoWork.pl

haha
@Julita 26.03.2018 13:39

uhuhu widze, że płacimy za lepsze komentarze :)

Julita

@anonymous Podawanie dokładnej wysokości zarobków na forum jest niezgodne z regulaminem. Peter może napisać zakres ewentualnego wynagrodzenia. Czy jesteś zainteresowany pracą w firmie 4Life Direct? Na jakie stanowisko zamierasz aplikować? Może jesteś już po rozmowie kwalifikacyjnej i chciałbyś podzielić się swoją opinią z innymi użytkownikami?

Peter

Bardzo niskie zarobki co do pracy i kiepska atmosfera

anonymous
@Peter 09.04.2018 23:41

dokladnie jakie? Dla kazdego inne są niskie

Julita

@Peter Twoja opinia jest dosyć krótka, może warto ją rozwinąć? Poparte przykładami opinie cieszą się większym zainteresowaniem. Może udało Ci się dostrzec w 4Life Direct coś pozytywnego? Czy to dobre miejsce pracy dla osób bez doświadczenia, mogą w tej pracy zdobyć cenne doświadczenie? Twój wpis może wnieść wiele cennych informacji do ogólnego obrazu tej firmy.

Administrator

Na co należy się przygotować przed rozmową kwalifikacyjną w 4Life Direct?

filiżankakawy2

Witam jakie są podstawowe zarobki na stanowisku doradcy klienta proszę o odpowiedz.

Robert

Słyszałem, że 4Life Direct to dobry pracodawca. Czy jest powód, że tak mało piszecie?

Bbbbb

Zgodnie z kodeksem pracy pracodawca jest zobowiązany dać 15 min przerwy na 8h pracy pracuje się tu 8.5 h aby każdy miał przerwę obiadowa i nikomu to nie przeszkadza. Praca jest fajna dużo obowiązków ale za siedzenie na (usunięte przez administratora) nikt nie płaci. Ja polecam gorąco jest super

bardzo słaby pracodawca

ooo, widzę, że skasowano mój wpis. a wiec, raz jeszcze, ocena merytoryczna tego pracodawcy: - nie mówią ci na rozmowie kwalifikacyjnej o tym, ze pracujesz nie o 8 a 8 1/2h, masz to wpisane w umowie! - nie mówią ci na rozmowie kwalifikacyjnej o tym, ze pracujesz w soboty! - nie mówią ci na rozmowie kwalifikacyjnej, że dodatkowe bonusy socjalne wymieniane w ogłoszeniu rekrutacyjnym są dodatkowo płatne (ściągają ci z pensji) - nie powiedzą ci konkretnie jakie parametry liczy się do bonusów, jest ich całe mnóstwo i sa nieczytelne nawet dla pracujących tam, ustawione tak, ze nigdy w zyciu ich nie zrobisz (zytnia - pracująca na poleceniach klientów) - twoje szkolenie wprowadzające jest poniżej krytyki, ktoś kto to przeprowadza (z listości a nie z powodu regulaminu gowork, nie napiszę, kto je robił dla nas) nie wie nawet polowy tego co jest potem w testach i co jest bardzo potrzebne w wiedzy jak juz pracujesz z klientem

ja321
@bardzo słaby pracodawca 15.06.2017 21:19

Zgadzam się w 100%. Pracuje się albo od 8-16:30 albo od 11:30 - 20 bo w tym jest przerwa na lunch, która nie jest wliczana do czasu pracy i którą trzeba odrabiać. TO JEST NIEZGODNE Z PRAWEM, bo 30 minut przerwy przysługuje w ramach 8h pracy i pracodawca ma psi obowiązek udzielić przerwy w tych 8 godzinach, a nie idziesz na 30 minut lunchu a potem musisz zostać dłużej w pracy albo przyjść wcześniej. To jest chore!

Jaj
@ja321 07.07.2017 09:28

Przerwa wliczona w czas pracy 8 godzin to 15 minut, więc jesli przerwa trwa 30 minut, to powinno się odrabiać tylko 15 minut, czyli całkowity czas pracy powinien wynosić 8g15min. A 15 minut dziennie darmowej (dla pracodawcy) pracy to: - 1h15min - tygodniowo - 5h - miesięcznie - 60h (7,5 dnia roboczego) - rocznie

Znawca
@Jaj 27.07.2017 11:32

Ktos zapomniał dodać że dodatkowo są jeszcze 2 przerwy po 10 min. To także jest istotne moim zdaniem aby podawać rzetelne informacje, skoro stawiacie jakieś zarzuty. Pozdrawiam:)

Znawca
@Jaj 27.07.2017 11:32

Ktos zapomniał dodać że dodatkowo są jeszcze 2 przerwy po 10 min. To także jest istotne moim zdaniem aby podawać rzetelne informacje, skoro stawiacie jakieś zarzuty. Pozdrawiam:)

zwyczajnieja
@Jaj 27.07.2017 11:32

A gdzie przerwy za pracę przy komputerze? Zapytaj w firmie- powiedzą, ze Twoja praca do takich nie należy i z tego tytułu ich nie masz. Dlatego odpracowujesz, to co "łaskawcy" dali w prezencie na lunch. Pan od BHP sprawdza czy kubki stoja na stole, a prawdziwe zasady, które powinny obowiązywać ma w głebokim poważaniu

Julita

@Twins - Jeśli jakiś komentarz został usunięty oznacza to, że został on zarchiwizowany przez administratora za naruszenie zasad regulaminu. Oczywiście, serwis ten służy do zostawiania opinii na temat firmy jako pracodawcy oraz jest platformą umożliwiającą wymianę informacji między pracownikami firmy oraz osobami nią zainteresowanymi. Jednak komentarze muszą spełniać zasady regulaminu. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w zakładce 'regulamin' naszego serwisu : http://www.gowork.pl/regulamin Czy możesz napisać coś więcej na temat tego, co sprawia, że masz tak negatywną opinię o 4Life Direct? Konkretne informacje będą najbardziej cenne.

Twins

Brak szacunku do pracownika. Czasem lepiej 10tys zamiast na usuwanie opinii z GW przeznaczyc na pracownikow. Pracowałem nie polece.

Julita

Aktualnie dostępnych jest kilka nowych ofert pracy od 4Life Direct. Pracodawca wspomina w ogłoszeniu o dodatkowym wynagrodzeniu w zależności od osiąganych wyników. Jak wygląda system premiowania podczas pracy w tej firmie? Chodzi mi o stanowisko Doradcy Klienta.

Olek

Czy mógłby ktoś podpowiedzieć coś o pracy doradcy klienta ? Czy zarobki są godziwe? Jakiś socjal jest w firmie? Jak atmosfera w firmie? Bardzo dziękuję

Olek

Dla mnie praca w 4Life Direct jest bardzo fajna. Lubię to co robię a do tego jeszcze całkiem nieźle zarabiam co więcej chcieć? Po co ciągle obserwujecie innych?

Ornamik

To jest wprost niemożliwe żeby taka fajna firma popełniała taki błąd.

Optymista

Mam pytanie i nadzieję, że otrzymam od kogoś informacje. Czy praca dla- specjalista ds. jakości w Warszawie jest jeszcze aktualna? Jakie wymagania stawia firma przed kandydatem? Jak się ogólnie pracuje w firmie? Czy można liczyć na umowę o pracę czy tylko zlecenie?

Jaj
@Optymista 20.06.2017 17:16

Sprawa nie aktualna, ale podobno i tak od razu było ustalone kto dostanie tę pracę, bo to jedna z lepszych fuch w call center, żeby odsłuchiwać rozmowy innych i je oceniać pod względem merytorycznym.

Optymistka

@bez przesady Zgadzam się z Tobą w zupełności. W każdej pracy można znaleźć coś niekorzystnego ale to zupełnie oczywiste i wystarczy nad tym popracować. Trzeba wypracować sobie schemat myślenia pozytywnego i jestem pewna że świat będzie dużo lepsze!

będziesz zadowolony

a ja akurat miło wspominam pracę w tej firmie. fakt faktem, nie miałam zadnych oczekiwań, robiłam swoje, zakumplowałam się z agentami, spotykamy sie na piwku i wspominamy. i to jest jedyna dobra strona, sprzedawcy. na resztę nie licz. wynagrodzenie minimalne, nie ma co marzyć o bonusach wymienianych w ogłoszeniach rekrutacyjnych. nie wypracujesz ich bo siedzisz na martwych bazach. na dziesięc podejśc osiem to ochrzan, że klient sobie nie zyczy kontaktu i juz wiele razy o tym mówił i prosi o wykreslenie.

Do Olga

słabo z Waszym PR. Klient starszy to nie jest klient "roszczeniowy" i zazwyczaj mu wszsytko "pasuje" bo połowy nie rozumie. to są moje spostrzeżenia, pracowałam u Was, mi było przykro rozmawiać z tymi ludźmi po drugiej stronie słuchawki. wszsytkich, których znam prywatnie, ubezpieczają sie na zycie w tych trzech topowych ubezpieczalniach. druga sprawa, to większość z tych rzeczy które tu wypisują inni to niestety prawda. zamiast się sprzeczac i usuwać wpisy na forum, podciągnicie się we współpracy z innymi wewnętrznie. to taka konstruktywna krytyka. wygląda na to, ze nie bardzo wiecie na czym polegają media społecznościowe. ja rozstałam sie z Wami w zgodzie, zostało mi zapłacone to na co sie umawialiśmy, ale wiem, ze nie należę do większości. spora grupa w ostatnich dwóch kwartałach rozstała sie z Wami z powodu niespełnionych obietnic, braku wsparcia, konfliktów i manipulacji.

dla tych nadal jeszcze nieświadomych

tutaj chodzi o wyciągnięcie kasy od razu, w pierwszej rozmowie. po to sprzedawca musi sto razy powtarzać czy "pan / pani zrozumiał?" i podkreslać ze rozmowa jest nagrywana. i mimo, ze starszy człowiek nie bardzo łapie o co chodzi, to grzecznie potwierdza. to jest takie samo obrabowanie starszego człowieka jak "metoda na wnuczka", tylko w białych rękawiczkach. nie bez powodu ta firma jest zarejestrowana poza granicami kraju i nie działa w oparciu o zezwolenia KNF (Komisja Nadzoru Finansowego) - nigdy takiego zezwolenia by nie dostała!!! apeluję do młodych ludzi, nie zatrudniajcie się tam (człowiek z doswiadczeniem od razu zakuma o co chodzi i takiej pracy nie podejmie). jesli potem wpiszecie sobie w cv doswiadczenie w tej firmie, żadna poważna instytucja finansowa was nie zatrudni!!! ostrzegajcie swoich rodziców i dziadków przed takimi procederami!!! poszukajcie sobie w wyszukiwarce "4life direct" i "sprawa dla reportera" - to jest jasno pokazane jak to wygląda w praktyce.

bez przesady
@dla tych nadal jeszcze nieświadomych 30.05.2017 10:38

ej, bez przesady. przeprowadziłam setki rozmów z klietami 4ld. mam tu całkiem spory staż w porównaniu do innych wiec moge sie wypowiedziec. firma dba o to, aby uzyskac przekonanie, ze klient jest swiadomy tego co kupuje. co wiecej - w kazdej chwili moze zrezygnowac! poza tym, nie zapominaj, to sam zainteresowany dzwoni, nie polujemy na klientów. na spokojnie, pracodawca - jak tu ktos na pisal - na swoje dobre i zle strony. ja nie narzekam bo nie mam na co, bywa tak, że targety nie są zrobione, ale bywa i tak ze zamykam miesiąc naprawdę dobrym przelewem. tak jest wszedzie.

Jaj
@dla tych nadal jeszcze nieświadomych 30.05.2017 10:38

Jak to nie jest wpisana do KNF? Jeśli tak to jakim prawem podają się za firmę ubezpieczeniową?

Olga

Każda praca ma swoje dobre i złe strony. Przyjęła się ostatnio postawa roszczeniowa i nawet niektórym pasuje?

do optymisty

z zewnątrz trudno ocenić zakres działalności firmy. dopiero jak zaczynasz pracować orientujesz się z czym to się je. ja aplikowałem już jakiś czas temu, bardzo szybko zrezygnowałem. po ogłoszeniach, które pojawiają sie non stop takie same można zgadywać, ze nie tylko ja mam taką opinię. zakumplowalem sie z osobą, która mnie usiłowała wdrożyć (przy okazji: też już jej nie ma w tej firmie...), historie jakie opowiadała jeżą włos na głowie. nie tylko w kwestii samgo ściemniania klientom, ale i sposobu w jaki pracownik jest rozliczany. kiwają cię na każdym kroku, obiecują złote góry a wychodzisz z niczym. to jest bardzo cięzka praca i z czystym sumieniem moge powiedzieć ze sie starałem, robiłem tak jak mnie szkolono, a dostałem takie bazy, które były przeorane na wszystkie strony, nic sie nie dało z tym zrobić sensownego. więc i sensownych wyników nie było. ten model poprostu sie nie sprawdza - a jak mówisz wprost, to mija tydzien, dwa, i ci dziękują.

Optymista

4Life Direct ma określony zakres swojej działalności i jeśli komuś nie podoba się taka praca to nie rozumiem po co zgłasza się do firmy?

Zostaw opinię o 4Life Direct - Warszawa

 

Jeżeli masz dowody lub świadków potwierdzających Twoją wypowiedź zostaw nam swoje dane kontaktowe. Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii (do podanych danych wgląd ma tylko Administrator zgodnie z art. 6 lit. f RODO.)

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie 4Life Direct