Opinie o 4Life Direct
Dlaczego firma nie stosuje normalnej formy zatrudnienie na umowę o pracę, tylko zlecenie, a w ogłoszeniu piszą umowę o pracę?
Wysłałem aplikacje i po rozmowie kwalifikacyjnej z osobą odpowiedzialną za podejmowanie decyzji w sprawie rekrutacji zapewniono mnie, że otrzymam informację zwrotną w okreslonym terminie (prawdopdoobnie pozytywną) czy zostałem przyjęty czy też nie, 0 kontaktu. Napisałem wiadomość (bo oczywiście nie odbierają) do osoby, która prowadzi rekrutacje aby się czegoś dowiedzieć. Otrzymałem wiadomość, że w dniu jutrzejszym (to był listopad) dzadzą mi odpowiedź usprawiedliwiając się czymś błahym, do tej pory (mamy styczen) zero odzewu ani sms, ani email o kontakcie telefonicznym nie wspomnę .Liczyłem chociażby na informację zwrotną, że jednak mnie nie przyjmą, aby nie zawracać sobie głowy tą firmą, ale się nie doczekałem. Nierzetelne podejście i niesłowność w procesie rekrutacji, osobiście ze względu na to odradzam. Jak na tak dużą spółkę to absolutny brak profesjonalizmu. Szanujmy swój czas.
Bardzo przepraszamy za opisaną sytuację, tak nie powinno się zdarzyć. Jakość procesu rekrutacyjnego jest dla nas niezwykle ważna. Napisz do nas na: opinie@4lifedirect.pl i podaj nam więcej szczegółów niezwłocznie wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną.
4Life Direct niestety nie jest stabilnym miejscem zatrudnienia, wskazuje na to chociażby ogromna rotacja pracowników, podczas szkolenia odpada większość osób, ciagle ktoś rezygnuje, zmieniają się team liderzy więc kady dzień jest loterią z kim przypadnie nam pracować. Umowa o prace ? nie wiadomo kiedy się ją dostanie bo na początku jest przedłużana cały czas umowa zlecenie. Jeśli chodzi o bazę klientów to masakra ... większość to numery które wgl nie odpowiadają. Jeśli uda Ci się podpisać jakąs polisę, to klient prędzej czy późnej z niej rezygnuje a ty obrywasz po pensji. Jedyne osoby godne polecenia to Melania i Mikołaj, z którymi można normalnie pogadać i dzięki nim pewnie jeszcze ta firma istnieje. Jeśli szukasz normalnej pracy to szukaj dalej :)
Dobrze, że dzielisz się tą opinią. Realizacja planów sprzedażowych to bardzo indywidualna kwestia. Każdy z naszych pracowników otrzymuje precyzyjną informację o celach do osiągnięcia oraz warunkach na stanowisku, na które aplikuje. Wiemy, ze praca w sprzedaży jest wymagająca i nie każdemu będzie odpowiadać. Jeżeli chcesz się podzielić swoim indywidualnymi uwagami skontaktuj się z nami na: opinie@4lifedirect.pl
Na portalach internetowych negatywne komentarze 4life direct, są blokowane i osoba która je pisze.
Dziękujemy za Twój komentarz. Prosimy o przesłanie konkretów, do których będziemy mogli się odnieść na: opinie@4lifedirect.pl. Zgodnie z polityką naszej firmy odpowiadamy zarówno na pozytywne jak i negatywne opinie. Każdy portal Internetowy posiada swój regulamin, zgodnie z którym są publikowane komentarze.
Dzień dobry :) znalazłam ofertę pracy zdalnej na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży, jak to wygląda w praktyce jeżeli ja mieszkam w woj. śląskim, a siedziba firmy jest w Warszawie? Ciekawi mnie też kwestia szkoleń i czy 4life zapewnia sprzęt do pracy czy muszę go organizować na własną rękę? Czy istnieje możliwość pracy na 1/2 etatu? Pozdrawiam serdecznie! :)
Witaj :) Dziękujemy za pytanie. Cały proces wdrożeniowy odbywa się zdalnie - przy użyciu własnego sprzętu komputerowego, natomiast na systemie i aplikacjach udostępnianych przez 4Life Direct. Zachęcam do aplikowania - umówiony się na rozmowę rekrutacyjną, na której będziemy mogli porozmawiać o wszystkich szczegółach :) Pozdrawiamy również! :)
Braliście udział w rekrutacji dla stanowiska Specjalista Ds. Sprzedaży w 4Life Direct? Jak wyglądało spotkanie z przedstawicielem firmy?
Witaj! Na rozmowie rekrutacyjnej oczywiście zależy nam na tym, aby Cię lepiej poznać - rozmawiamy o Twoim dotychczasowym doświadczeniu i sprawdzamy umiejętności sprzedażowe. Opowiadamy oczywiście więcej o samej ofercie, warunkach zatrudnienia i firmie. Zapraszamy do aplikowania, na adres: rekrutacja@4lifedirect.pl - bardzo chętnie odpowiemy na wszystkie pytania :)
To może od początku. Rozmowa kwalifikacyjna z Melanią, bardzo rzeczowo i miło. Oceniam ją jako osobę bardzo pozytywną i bardzo profesjonalnie reprezentującą firmę. Drugi etap, rozmowa z Robertem uśmiechnięty bardzo sympatyczny. Moim zdaniem właściwa osoba we właściwym miejscu.3 etap to szkolenie z Mateuszem. Jest bardzo cierpliwy, kompetentny z poczuciem humoru, szkolenie nie było nudne. Szczegółowo potrafi wszystko wytłumaczyć. Wszyscy w biurze są przyjacielsko nastawieni, panuje rodzinna atmosfera. Oczywiści jest nastawienie na wynik ale przecież to sprzedaż. Nie sprzedajemy za darmo.
Dziękujemy za ten komentarz:) Takie wpisy dodają nam skrzydeł - i oczywiście spieszymy przekazać Twoją informację zwrotną wszystkim zainteresowanym :) Dobrego dnia i pięknego tygodnia!
Firma nie wypłaca wynagrodzeń. Uwaga!!!
Dobrze, że dzielisz się tym komentarzem. Nie ma takiej możliwości aby pracownik nie otrzymał wynagrodzenia należnego zgodnie z podpisaną umową. Napisz do nas na: opinie@4lifedirect.pl, podając swoje dane, abyśmy mogli wyjaśnić sytuację i skontaktować się z Tobą indywidualnie.
Super kontakt i rozmowa rekrutacyjna z Panem Mikołajem. mam nadzieję że wszyscy w tej firmie są tak pozytywni.
Dziękujemy za Twój wpis. W każdą rozmowę rekrutacyjną wkładamy dużo czasu i serca – tym bardziej taki komentarz daje nam pozytywną moc do działania na cały tydzień :) Życzymy udanego tygodnia!
Codziennie wstawiaja nowe oferty pracy...ktos tam zadzwoni, umowi sie na "telefoniczna rozmowe rekrutacyjna" z jakims tam Mikołajem, a Mikołaj nawet nie zamierza do was zadzwonic o tej umowionej godzinie...potem dostaniecie @ z podziekowaniami za rozmowe (ktora sie nie odbyla xD) Nie polecam.
Jakość procesu rekrutacyjnego jest dla nas niezwykle ważna. Kontaktujemy się z wybranymi kandydatami w ciągu tygodnia od otrzymania CV, w celu umówienia na rozmowę rekrutacyjną. W dniu ustalonego spotkania potwierdzamy spotkanie. Jeśli Twoja sytuacja była inna, proszę skontaktuj się z nami na: opinie@4lifedirect.pl. żebyśmy mogli odnieść się do szczegółów.
Polecam obejrzeć reportaż Sprawa dla reportera o "firmie". Niestety swoich klientów nie traktują lepiej niż pracowników.
Dziękujemy za Twój komentarz. W Naszych rozmowach dbamy o najwyższą jakość obsługi, o czym świadczy coroczne wyróżnienie w Firmie Przyjaznej Klientowi. W tym roku, Nasi Konsultanci otrzymali również nagrodę GrandPrix w konkursie Telemarketer Roku 2020, która świadczy o stosowaniu najlepszych praktyk obsługi Klienta. Atmosfera partnerstwa, otwartości i równości to fundament, na którym nasi Kierownicy budują współpracę w 4Life Direct ze swoimi współpracownikami.
Firma nie płaci wynagrodzeń. Odradzam!!!
Dziękujemy za Twój komentarz. W trakcie procesu rekrutacyjnego, każdy Kandydat otrzymuje informacje na temat zasad wypłaty, jak i bonusów. Każdy Konsultant otrzymuje na bieżąco informację o poziomie realizacji planu. Wynagrodzenia są wypłacane zgodnie z terminem, który jest standardowym zapisem w podpisanej umowie. Napisz do nas na: opinie@4lifediretc.pl abyśmy mogli wyjaśnić sytuację i wrócić do Ciebie z indywidualną odpowiedzią.
Po ponad roku pracy w tej firmie jestem w stanie powiedzieć, że to co tutaj czytam momentami jest bez podstawne. Kierownicy bardzo profesjonalnie podchodzą do pracowników, każdy problem pomogli rozwiązać, mało tego- zawsze można było też na luzie porozmawiać o "bzdetach" po prostu ludzkie podejscie do swoich pracowników. Jeżeli chodzi o targety to też są do zrealizowania- jeżeli ktos ich nie robi to nie wina firmy tylko wasza, ludzie.. Kolejna kwestia to podstawa- nie wiem gdzie wy ludzie żyjecie, ale to jest standardowa wypłata w Warszawie, ale okej.. Narzekajcie dalej :) Nie, nie jest to kupiona opinia- nie mam z tego żadnego zysku :) Pozdrowionka dla całej firmy :)
Dziękujemy za Twoją opinię! Bardzo dużą uwagę poświęcamy komunikacji z naszymi Pracownikami i budowaniu fajnej atmosfery w biurze – tym bardziej cieszy, że efekty są widoczne :) Dziękujemy i dobrego dnia!
To portal dla pracodawcõw i moderatorów którzy zadają te same pytania czy dla pracownikõw którzy chcą się merytorycznie wypowiedzieć ale ich opinie natychmiast są kasowane?
Dziękujemy za pytanie. Cieszymy się, że możemy odpowiedzieć na wszystkie pytania naszych potencjalnych pracowników już przed rozmową rekrutacyjną – każdy ma prawo poruszyć interesujący go temat. Go Work, jak każdy serwis z opiniami posiada swój regulamin i każda moderacja administratora musi odbywać się w zgodzie z nim. Jeżeli masz jakieś konkretne pytania zapraszamy również do kontaktu indywidualnego na: opinie@4lifedirect.pl
Czy za szkolenie otrzymuje się wynagrodzenie?
Dziękujemy za pytanie. Oczywiście, za szkolenie otrzymujesz wynagrodzenie. Wyślij do nas swoje CV, w trakcie rozmowy rekrutacyjnej z chęcią przedstawimy Ci wszystkie szczegóły. Czekamy na Ciebie i oczywiście życzymy powodzenia w rekrutacji :)
Wynagrodzenie (bonus) za szkolenie jest wypłacany pod warunkiem uczestnictwa w szkoleniu (100% frekwencji) i 100 % frekwencja przez pełny miesiąc pracy..... O ile uda się dotrwać do 10-go dnia szkolenia. Decyzje czy kursanci zostaną przyjęci do pracy są podejmowane 9 dnia lub wcześniej.(usunięte przez administratora)
Czy całe wynagrodzenie wpływa na konto, czy jest to w jakiś sposób rozdzielane w 4Life Direct?
Dziękujemy za pytanie. Oczywiście całe wynagrodzenia wpływa na podany przez Ciebie, przy zawieraniu umowy, rachunek bankowy. Zapraszamy też do zapoznania się z naszymi aktualnymi ofertami: https://www.gowork.pl/praca/4life-direct;pr . Sprawdzisz kogo aktualnie poszukujemy i zdecydujesz sam. My czekamy na Ciebie!
Nawet nagroda Grand Prix tutaj nie pomoże i niestety same opinie mówią same za siebie. A co do nagrody: co musi zrobić firma żeby do takiego konkursu przystapic... Rozmowy były wybierane losowo czy ktoś z firmy wybierał je do konkursu... Były to pytania retoryczne, kto nie wie niech sobie poczyta o tych nagrodach.. Przede wszystkim trzeba szanować pracownika a nie lecieć najtańszym kosztem zatrudniać na umowy szkoleniowe i szukać taniej siły roboczej a miejsca kierownicze i inne lepiej obsadzone. P
Dziękujemy za Twój komentarz. W 4Life Direct świętujemy wszystkie sukcesy naszych pracowników i chwalimy się ich osiągnięciami. To jest wygrana naszych pracowników, którzy zdobywali doświadczenie latami i osiągnęli sukces dzięki swojej ciężkiej pracy. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami na: opinie@4lifedirect.pl
Witam wszystkich zainteresowanych pracą w tej "firmie". Na wstępie powiem, że nigdy nie oceniałem żadnej firmy, raczej nie chciało mi się zostawiać opinii, ale na temat 4Life muszę się wypowiedzieć, by Państwa ostrzec. Przyciągnęła mnie atrakcyjność oferty "ekspert sprzedaży" - wszystko wyglądało fajnie jak dla studenta - umowa zlecenie, elastyczne godziny i na dodatek z domu! No marzenie nie praca! Dodam tylko że miałem już doświadczenie ze sprzedażą ubezpieczeńprzez telefon. Rekrutację przeszedłem bez problemu. Szkolenie miało trwać 6 dni i obiecano nam że po nich od razu siadamy i sprzedajemy. Dzień przed końcem szkolenia liderzy stwierdzili "a przedłużymy wam szkolenie o 4 dni". Za te pierwsze 6 dni obiecano nam 650 zł, a za te dodatkowe 4 już tylko bonusowo 200 zł... Szkolenie musiało być przedłużone, ponieważ w żadnym stopniu nie było zaplanowane. Niemal połowę czasu szkolenia kazali nam wydzwaniać jakieś bazy klientów. Dzień przed końcem szkolenia powiedziano nam że "zrobią nam 2 tygodnie okresu przejściowego". Te 2 tygodnie były w gruncie rzeczy 14toma dniami roboczymi, a więc trzema tygodniami, a okres przejściowy oznaczał 8.5 godziny dzwonienia do klientów dziennie - w 90% przypadków klienci rzucali słuchawką, grozili prokuraturą i zwyczajnie wyzywali. Po jednym dniu tego "okresu" zrezygnowały dwie osoby z mojego szkolenia, a następnego dnia i ja podjąłem taką decyzję. Wszystko, co obiecywali na rozmowie kwalifikacyjnej było bujdą - mieliśmy się szkolić przez 6 dni po 7 godzin, a nie przez 10 po 8 godzin. Obiecano też, że klienci z którymi będziemy rozmawiać to będą osoby zainteresowane ubezpieczeniem, a nie osoby które nic nie wiedzą o kontakcie z naszej strony. Odradzam. Zrezygnowało też 8 na 9 osób z poprzedniego szkolenia - tym z kolei wciśnięto ponad 2 miesiące tego samozwańczego "okresu przejściowego", a raczej nazwałbym go wyjściowym :) Pozdrawiam serdecznie i szczerze polecam poszukać innych ofert, Stasiek :)
Rekrutacja to jakaś kpina. W ogłoszeniu wszystko pięknie, w linku przed wideokonferencją pięknie opisane. Umowa zlecenie na czas próbny, następnie umowa o pracę. Płacowo podstawa + prowizja. No praca marzenie. Możliwość zdalnej pracy przyciąga w tym okresie pandemii. Miło się rozmawiało, ale pod koniec wyszła sama prowizja, własny sprzęt i nie wiadomo jaka umowa? Bo to z linku to tylko dla osób pracujących stacjonarnie. Niezmiernie miło było, że ktoś chciał mnie poznać, a o warunkach pracy porozmawiać później w drugi etapie. Strzępki informacji wydarte o płacach zniechęciły mnie do tej oferty. Po doświadczeniu 1 etapu rekrutacji - dziękuję, ale firma nie jest dla mnie wiarygodna w przedstawianej ofercie dla przyszłego pracownika. Powodzenia tym co udało się wciągnąć w tę pracę.
Praca średnia, namawianie dziadków na polisy to nic przyjemnego. Co do kultury pracy to nie jest źle, kierownicy trochę nieprofesjonalni,ale można to wybaczyć przez młody wiek. Niestety przechodząc do płac to jest słabo, prowizje są do osiągnięcia tylko przez grupę ludzi dzwoniących wybrany typ leada, często żeby móc to robić poświęcają bardzo dużo własnego czasu poza pracą. Co do młodszych pracowników to przemiał niesamowity ze względu na zachęcające początki kończące się rozbiciem o plany których nie da się wykonać ze względu na wysokie progi. Co do zwalniania to firma wywala bardzo szybko po kilku gorszych dniach żeby nie psuć sobie statystyk. Ogólnie podsumowując praca na chwile, typowa telesprzedaż , nie ma co dawać się zwodzić widełkom oferowanym w ogłoszeniach, ale co najważniejsze to nie jest praca dla osoby która szuka czegoś stabilnego.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w 4Life Direct?
Zobacz opinie na temat firmy 4Life Direct tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 71.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w 4Life Direct?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 36, z czego 11 to opinie pozytywne, 18 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy 4Life Direct?
Kandydaci do pracy w 4Life Direct napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.