Chwaliliście już kiedyś ze jest tak super i bezproblemowo to zakładam ze o warunki nie trzeba sie targować. Podwyżki to nie problem i potrafią docenić?
Dzień dobry. Chciałbym podzielić się moim pozytywnym doświadczeniem z działem części w tym serwisie. Byłem mile zaskoczony profesjonalizmem i pomocą, jaką otrzymałem podczas zakupu części zamiennej do mojego Talismana. Obsługa klienta była niezwykle życzliwa i kompetentna. Pan Dominik doradził mi najlepszą opcję i szybko znalazł odpowiednią część, spełniającą moje oczekiwania pod względem jakości i ceny. Cieszę się, że mogłem liczyć na szybką realizację zamówienia oraz bezproblemowy proces zakupowy. Dzięki temu doświadczeniu mam pełne zaufanie do tego działu i z pewnością będę polecał go swoim znajomym i rodzinie.
Też tak czytałam o swojej firmie ze atmosfera taka super ale jak już sie dostałam to kwiatki zaczęły wychodzić. Tutaj naprawdę tak bezproblemowo sie pracuje?
Ocena dotyczy serwisu, a raczej warsztatu samochodowego przy Modlińskiej, który twierdzi, że naprawia usterki jako renomowany salon. Otóż nie, nie naprawia, a dodatkowo za błędne diagnozy pobiera wysokie opłaty. Co więcej, stawiając te niewłaściwe diagnozy naciąga klienta na wysokie koszty wymiany innych części, które są w 100% sprawne. Idealny przykład serwisu, który najlepiej unikać szerokim łukiem. P.S. - zdarza im się również “zawieruszyć” niektóre elementy samochodu/ silnika w trakcie “naprawy”, o braku których klient orientuje się po czasie.
Zgadzam się z Pana opinią w 100 procentach. Zapłaciłam za tzw. weryfikację samochodu. Nic nie zrobiono. Zaproponowano następną wizytę. Zrezygnowałam i udałam się do innego warsztatu samochodowego. W ciągu jednego dnia naprawiono mi auto. Zapłaciłam mniej niż w serwisie za weryfikację. Omijać ten serwis z daleka.
Jeśli piszecie prawdę to jest umowa o pracę i okej atmosfera. Super, w dodatku mam do nich blisko. Na pewno też podstawa jest imponująca, skoro się nietanimi autami handluje. Tak? Ile płacą?
Jestem szczęśliwym posiadaczem samochodu Renault Captur. Opiekę nad całym procesem zakupu samochodu sprawował Pan Sławomir Mroczek. Obsługa i atmosfera na bardzo wysokim poziomie. Mogłem liczyć na pomoc i profesjonalne doradztwo. Polecam salon Decar. Pełen profesjonalizm ze strony pana Sławomira. Jeszcze raz bardzo dziękuję.
Jak wygląda praca w firmie Decar Sp. z o.o.? Czy można liczyć na premię?
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Autoryzowany Koncesjoner Renault i Dacia Decar?
Podziękowania dla P. Grzegorza Sz. z salonu Decar Modlinska. Dziękuję za profesjonalna obsługę. Od wczoraj jestem szczęśliwą posiadaczką Dacia Sandero Stepway. Obsługa i atmosfera na wysokim poziomie. Polecam wszystkim
Tak w sumie to od samego początku na nią polowałaś czy jak to się stało, że wybór padł akurat na ten model?
Na stronie firmy znalazłam komunikat, że mimo pandemii działają bez zakłóceń, a w trosce o zdrowie wdrożyli odpowiednie procedury. Wiecie może, o jakie procedury chodzi, czy wymaga się od pracowników, aby się zaszczepili? Fajnie, że oferują umowę o pracę, mój chłopak chciałby tu pracować, ale boi się, że w tak dużej firmie, ryzyko zachorowań jest znacznie wyższe. Czy faktycznie firma działa bez zakłóceń, obyło się bez zwolnień?
rok temu miała być szybka wymiana katalizatora trwała 10 dni. Obecnie miał być szybka wymiana tłumika wstawienie 11. 03.19 godz. koło 11.oo dziś otrzymałem ( 18.03.19godz 10) znowu odpowiedz że część jest sprowadzana i może dopiero naprawa nastąpi środa 20.03.19 . Nie polecam napraw w w/w serwisie wręcz zalecam omijanie go szerokim kołem nie będę pisał na temat cen w serwisie ale są bardzo wygórowane, co nie przekłada się na jakość obsługi .
Słaba dostępność części nie jest winą konkretnego koncesjonera. Jeśli część jest w Polsce, to w ciągu 1-2 dni jest sprowadzana. Części z Francji lub Rumunii wysyłane są do Polski według "widzi mi się" Francuza lub Rumuna. Traci na tym renoma marki a klienci swoje żale wylewają na pracowników koncesji.
Jaki rodzaj umowy preferowany jest w firmie Autoryzowany Koncesjoner Renault i Dacia Decar?
Autoryzowany Koncesjoner Renault i Dacia Decar - oj tylko nie to.
Najgorszy serwis Renault w Warszawie (usunięte przez administratora) kierownika jest porażające. Nigdy nie kupie już u nich samochodu, a serwisu poszukam gdzie indziej.
W tym salonie wszelkie uprzejmości kończą sie po wpłacie zaliczki . Kupowałem samochody w różnych salonach i tak jak w tym salonie nie zostałem w żadnym potraktowany .
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.