4Life Direct

2.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o 4Life Direct

Mariusz

Odradzam tą firmę i radzę czytać regulamin przed podpisaniem umowy

Rekrutowana

Rozmowa rekrutacyjna: -pomieszczenie 2 metry kwadratowe - brak manier ze strony osoby rekrutującej, -kiedy zaczęłam pytać o obowiązki pani rekruterka zbywała mnie, że szczegóły na drugiej rozmowie z przełożonym, -w ogłoszeniu o pracę było wymienione 5 obowiązków, na rozmowie wyszło że jest 20 innych (niezwiązanych z oferowanym stanowiskiem pracy) -odradzam ...

Zaonteresowana
 Pytanie

Czy ktoś pracował w Lublinie? Widziałam że szukają kogoś na doradcę klienta. Jak atmosfera i pieniążki? Pozdrawiam

Sylwia
Inne
@Zaonteresowana

Rzeczywiście - na jednej z popularniejszych stron z ofertami pracy pojawiło się ogłoszenie. 4Life Direct szuka w Lublinie Doradcy Klienta. Ponoć są w stanie zaoferować: pakiety medyczne, karty sportowe, lekcje angielskiego i pakiet szkoleń. Może ktoś opowie nam o panującej tam atmosferze. Pracowałaś już kiedyś w takiej branży?

Król
@Zaonteresowana

W Lublinie jest ok, bez takiego ciśnienia jak w Warszawie

Loki

Po długim przemyśleniach chciałbym podzielić się opinią o pracodawcy. Sam się zwolnilem z tego miejsca bo nie mogłem wytrzymać, czytając komentarze które niestety są mało pozytywne najsmutniejsze jest w nich że to prawda. Zaczynając od szkolenia pieknie ładnie wciskają nieprawdę kłamią w żywe oczy mjak jest wspaniale. Kiedy już byłem w zespole, mój koordynator (bananowy chłopiec co nie wie czego chce od życia) był dla mnie mało pomocny, bo przecież wszystko było na szkoleniu i jest w materialach, reszta koordynatorów podobnie spychanie aby dalej od pomocy. Jedymym plusem był zespół mega fajni ludzie, moja rodzina i znajomi jak im opowiadałem jak wyglada moja praca i co się w niej dzieje od razu radzili mi iść do psychologa i do sądu pracy. Na szczęście wierzę że ta firma to moja pomyłka i jest wie naprawdę fajnych miejsc pracy które sprawiają że Ci się chce przychodzić do pracy a nie wymiotować na samą myśl.

ANNA

Czy na fajka i do łazienki można wychodzić jak się nie rozmawia z klientem, po za czasem na przerwę

XYZ
@ANNA

Przerwa jest od fajka i na pójście do łazienki oraz na lunch itp, spróbujesz przekroczyć czas przerwy to usłyszysz kilka słów od koordynatora i nie będą miłe.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anna
@XYZ

czyli to wygląda jak praca na kasie?

Marta

widziałam tabelkę z planami sprzedażowymi i np było 60 polis to 750 zł brutto, a pojedyncza polisa to 15 zł, czy jak sprzedam np 30 polis to mi wypłacą za to premię czy dopiero od 60 polis płacą?

Były pracownik
@Marta

Od 60 polis płacą taki jaki jest założony cel prawdopodobnie za każdą polise sprzedana powyżej celu czyli 60 to jest 15 zl dodatkowo

Cała Prawda

Pracowalem w tej firmy jakis czas (ponad dwa lata) co można powiedzieć jako pracodawcy, jako pierwsza praca dla młodych na start moze być ale tylko na chwilę, jeśli spędzisz tam więcej czasu to albo stajesz się jednym z nich i jedziesz jak koń z klapkami na oczach na samo dno, bez pytań poprostu byłe do przodu. Jeśli chcesz coś zmienić, masz energię i zapał to albo Cię zwolnią bo nie pasujesz boalbo mówisz jak jest albo sam się zwolnisz bo nie dasz rady na układy. Sumtne jest to w tej firmie że mogłaby osiągać sztyty ale jest skazana na upadek.

Gutek
Inne

Często zapominamy o premiach czy innych dodatkach do pensji. Może i tu tak jest?

wttget
@Gutek

Nie jest

abcd

Łamanie praw pracowników.

Peter

Bardzo niskie zarobki co do pracy i kiepska atmosfera

anonymous
@Peter

dokladnie jakie? Dla kazdego inne są niskie

abcd
@anonymous

Najniższa krajowa, a w soboty brak podstawy, tylko prowizja, wiec można siedzieć 10 godzin i zarobić dychę.

4ld

Pracodawca to fikcja, nic nie ms wspólnego z poważną firmą, wata cukrowa i popkorn mają rozwiązać problemy, szkolenia w ogóle nie przygotowują do pracy, wszyscy zalatani z trupią miną, firma idzie na dno, starsi agenci mówią że dobre czasu to przyszłość. Trzeba uciekać, nie zostawajcie tak. Byly pracownik po szkoleniu

Zespół 4Life Direct
@4ld

Dziękujemy za pozostawiony komentarz. Ta opinia jest dla nas ważna i podchodzimy do niej poważnie, dlatego zachęcamy do osobistego kontaktu. Postaramy się odpowiedzieć merytorycznie na zamieszony komentarz, rozumiemy, że jest jeszcze coś co nie zostało wyjaśnione w trackie szkolenia, kontaktu telefonicznego lub współpracy z nami. Dokładamy wszelkich starań, aby prowadzone przez nas działania wspierające pracowników były profesjonalne i skutecznie przygotowywały do rozpoczęcia pracy w 4Life Direct. Od naszych pracowników oczekujemy postawy partnerskiej: zaangażowania, dotrzymywania warunków umowy, aktywnego uczestnictwa w przygotowaniu do pracy i jej wykonywaniu. Pozdrawiamy, Zespół 4Life Direct

Wtf

Bazar z ubezpieczeniami, wymagania z kosmosu, a płaca gorsza niż w biedronce na starcie.

Józefina

Nie polecam !!!!!! Nie szanują pracowników, co innego było mówione co innego wyszło. Duży stres mało kto wytrzymuje , zarobki marne

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anonim

Gdy koordynatorzy nie mają wyników w zespole zawsze zmuszają do zostawania po godzinach pracy a gdy powiesz ze nie możesz bo raczą dopiero powiedzieć o tym nawet kilka minut przed końcem pracy to są tylko krzywe spojrzenia. Przywracanie bazy kontaktów które były dzwonione już kilkadziesiąt razy w ciągu miesiąca aż szkoda się robi klientów do których tyle razy dzwonisz a to skutkuje brakiem bazy. Pracownicy nie mają równych szans na zrobienie planów bo jak jest nowa baza klientów to tylko posadza kilka osób a reszta dzwoni na brakach kontaktów gdzie tam nie ma możliwości zrobienia planów. Koordynatorzy nie są zbyt pomocni tylko szukają pretekstu aby za coś 'ochrzanic' a plusem w pracy jest atmosfera między pracownikami co tylko to trzyma aby pozostać w pracy ale wiadomo że ze względu na pracownikow nie będziesz się meczyl na tym stanowisku. Dla koordynatorów są 'różni i różniejsi'. Ciągle zmieniające się skrypty gdy do któregoś już się przyzwyczaić i już mówisz po swojemu to znów jest nowy i słowa / zdania które muszą być na sztywno bo jak nie to punkty z jakości lecą a to skutkuje brakiem bonusu do wypłaty gdy tej jakości nie ma a za samą podstawę to sami wiemy jak to jest. Szkoleniowcy w 4ld są bardzo pomocni i wyrozumiali na nich można polegać :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ziutek Ziutkowski vel Ziut

Tragedia, marne grosze. Za dobre wyniki mała premia wciskają kit. Szanujący się sprzedawca nie pracuje za podstawe 2500 brutto w Warszawie w 2018 roku. sprawy w sądzie z byłymi pracownikami mówią same za siebie.

Jak.
@Ziutek Ziutkowski vel Ziut

Sprawy w sądzie z byłymi pracownikami? Napisze ktoś coś więcej?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Julita
Inne

Czy możecie powiedzieć coś na temat stanowiska Specjalisty ds. Windykacji? Jeszcze przez 2 tygodnie będzie prowadzona rekrutacja na nie i może kogoś zainteresuje ta oferta pracy. Dlatego warto napisać coś więcej na temat tego stanowiska. Czy ktoś z Was pracuje na podobnym? Jakie są oferowane warunki zatrudnienia na początek?

Dział Rekrutacji
@Julita

Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu w sprawie szczegółów - rekrutacja@4lifedirect.pl

anonymous
@Dział Rekrutacji

Szkolenia same sobie piszą komentarze... same sobie odpowiadają... A co im innego pozostaje prócz rozsłyłania gifów do Działu Sprzedaży.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
do znawcy

Panie znawco jednak praca na call center to praca ciągła przy komputerze. Na każdą godzine pracy powinno przypadać dodatkowe 5 minut przerwy - dodajmy 8*5 (tak, wiem to sie nie kumuluje) to daje nam 30 min dodatkowej przerwy. Także nie do końca jest to fair.

Janina
@do znawcy

Przerwa, która możesz wykorzystać na wstanie i pojście np. do chillroomu, na któy pracownicy call center nie mają czasu, a inne działy z takich pracowników się smieją- więc po co dawane są takie ogłoszenia co mam zostać po pracy, żeby sobie posiedzieć tam pół godziny- kpina. Go Work nie jest po to, żeby wylewać też żale, jeśli są łamane jakieś przepisy to od tego jest PIP- Państwowa Inspekcja Pracy i ona się tym zajmie. Żałosne jest, że pracuje się 8,5h. Przy takiej podstawie - Adminie Go Work, płaca zasadnicza jest podawana na portalach więc jest to jawna informacja- 2500 PLN brutto na doradcy klienta- i utrzymaj się w Warszawie. Śmiech.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Janek
Inne

Podpowiedzcie czy firma prowadzi może rekrutacje?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Julita
Inne

@Bunny Z Twojego komentarza wynika, że największym minusem dla Ciebie w firmie 4Life Direct była wysokość wynagrodzenia. Wysokość pensji jest rzeczywiście istotnym czynnikiem motywacyjnym, ale warto zwracać uwagę także na inne korzyści dla pracownika. W firmie 4Life Direct mogłeś liczyć na szkolenia? Jak oceniasz swoje miejsce pracy pod względem komfortu pracy i dostępnych narzędzi? Aktualnie firma 4Life Direct poszukuje kandydatów na stanowiska Specjalista ds. sprzedaży ubezpieczeń w mieście Lublin i Warszawa. Oferty znajdują się m.in. na stronie GoWork.pl

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
haha
@Julita

uhuhu widze, że płacimy za lepsze komentarze :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Julita
Inne

@anonymous Podawanie dokładnej wysokości zarobków na forum jest niezgodne z regulaminem. Peter może napisać zakres ewentualnego wynagrodzenia. Czy jesteś zainteresowany pracą w firmie 4Life Direct? Na jakie stanowisko zamierasz aplikować? Może jesteś już po rozmowie kwalifikacyjnej i chciałbyś podzielić się swoją opinią z innymi użytkownikami?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o 4Life Direct - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w 4Life Direct?

    Zobacz opinie na temat firmy 4Life Direct tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 72.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w 4Life Direct?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 37, z czego 11 to opinie pozytywne, 19 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy 4Life Direct?

    Kandydaci do pracy w 4Life Direct napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

4Life Direct
Przejdź do nowych opinii