Opinie o 4Life Direct
@Peter Twoja opinia jest dosyć krótka, może warto ją rozwinąć? Poparte przykładami opinie cieszą się większym zainteresowaniem. Może udało Ci się dostrzec w 4Life Direct coś pozytywnego? Czy to dobre miejsce pracy dla osób bez doświadczenia, mogą w tej pracy zdobyć cenne doświadczenie? Twój wpis może wnieść wiele cennych informacji do ogólnego obrazu tej firmy.
Witam jakie są podstawowe zarobki na stanowisku doradcy klienta proszę o odpowiedz.
Słyszałem, że 4Life Direct to dobry pracodawca. Czy jest powód, że tak mało piszecie?
ooo, widzę, że skasowano mój wpis. a wiec, raz jeszcze, ocena merytoryczna tego pracodawcy: - nie mówią ci na rozmowie kwalifikacyjnej o tym, ze pracujesz nie o 8 a 8 1/2h, masz to wpisane w umowie! - nie mówią ci na rozmowie kwalifikacyjnej o tym, ze pracujesz w soboty! - nie mówią ci na rozmowie kwalifikacyjnej, że dodatkowe bonusy socjalne wymieniane w ogłoszeniu rekrutacyjnym są dodatkowo płatne (ściągają ci z pensji) - nie powiedzą ci konkretnie jakie parametry liczy się do bonusów, jest ich całe mnóstwo i sa nieczytelne nawet dla pracujących tam, ustawione tak, ze nigdy w zyciu ich nie zrobisz (zytnia - pracująca na poleceniach klientów) - twoje szkolenie wprowadzające jest poniżej krytyki, ktoś kto to przeprowadza (z listości a nie z powodu regulaminu gowork, nie napiszę, kto je robił dla nas) nie wie nawet polowy tego co jest potem w testach i co jest bardzo potrzebne w wiedzy jak juz pracujesz z klientem
Zgadzam się w 100%. Pracuje się albo od 8-16:30 albo od 11:30 - 20 bo w tym jest przerwa na lunch, która nie jest wliczana do czasu pracy i którą trzeba odrabiać. TO JEST NIEZGODNE Z PRAWEM, bo 30 minut przerwy przysługuje w ramach 8h pracy i pracodawca ma psi obowiązek udzielić przerwy w tych 8 godzinach, a nie idziesz na 30 minut lunchu a potem musisz zostać dłużej w pracy albo przyjść wcześniej. To jest chore!
Przerwa wliczona w czas pracy 8 godzin to 15 minut, więc jesli przerwa trwa 30 minut, to powinno się odrabiać tylko 15 minut, czyli całkowity czas pracy powinien wynosić 8g15min. A 15 minut dziennie darmowej (dla pracodawcy) pracy to: - 1h15min - tygodniowo - 5h - miesięcznie - 60h (7,5 dnia roboczego) - rocznie
Ktos zapomniał dodać że dodatkowo są jeszcze 2 przerwy po 10 min. To także jest istotne moim zdaniem aby podawać rzetelne informacje, skoro stawiacie jakieś zarzuty. Pozdrawiam:)
Ktos zapomniał dodać że dodatkowo są jeszcze 2 przerwy po 10 min. To także jest istotne moim zdaniem aby podawać rzetelne informacje, skoro stawiacie jakieś zarzuty. Pozdrawiam:)
A gdzie przerwy za pracę przy komputerze? Zapytaj w firmie- powiedzą, ze Twoja praca do takich nie należy i z tego tytułu ich nie masz. Dlatego odpracowujesz, to co "łaskawcy" dali w prezencie na lunch. Pan od BHP sprawdza czy kubki stoja na stole, a prawdziwe zasady, które powinny obowiązywać ma w głebokim poważaniu
@Twins - Jeśli jakiś komentarz został usunięty oznacza to, że został on zarchiwizowany przez administratora za naruszenie zasad regulaminu. Oczywiście, serwis ten służy do zostawiania opinii na temat firmy jako pracodawcy oraz jest platformą umożliwiającą wymianę informacji między pracownikami firmy oraz osobami nią zainteresowanymi. Jednak komentarze muszą spełniać zasady regulaminu. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w zakładce 'regulamin' naszego serwisu : http://www.gowork.pl/regulamin Czy możesz napisać coś więcej na temat tego, co sprawia, że masz tak negatywną opinię o 4Life Direct? Konkretne informacje będą najbardziej cenne.
Brak szacunku do pracownika. Czasem lepiej 10tys zamiast na usuwanie opinii z GW przeznaczyc na pracownikow. Pracowałem nie polece.
Aktualnie dostępnych jest kilka nowych ofert pracy od 4Life Direct. Pracodawca wspomina w ogłoszeniu o dodatkowym wynagrodzeniu w zależności od osiąganych wyników. Jak wygląda system premiowania podczas pracy w tej firmie? Chodzi mi o stanowisko Doradcy Klienta.
Czy mógłby ktoś podpowiedzieć coś o pracy doradcy klienta ? Czy zarobki są godziwe? Jakiś socjal jest w firmie? Jak atmosfera w firmie? Bardzo dziękuję
Dla mnie praca w 4Life Direct jest bardzo fajna. Lubię to co robię a do tego jeszcze całkiem nieźle zarabiam co więcej chcieć? Po co ciągle obserwujecie innych?
To jest wprost niemożliwe żeby taka fajna firma popełniała taki błąd.
Mam pytanie i nadzieję, że otrzymam od kogoś informacje. Czy praca dla- specjalista ds. jakości w Warszawie jest jeszcze aktualna? Jakie wymagania stawia firma przed kandydatem? Jak się ogólnie pracuje w firmie? Czy można liczyć na umowę o pracę czy tylko zlecenie?
Sprawa nie aktualna, ale podobno i tak od razu było ustalone kto dostanie tę pracę, bo to jedna z lepszych fuch w call center, żeby odsłuchiwać rozmowy innych i je oceniać pod względem merytorycznym.
@bez przesady Zgadzam się z Tobą w zupełności. W każdej pracy można znaleźć coś niekorzystnego ale to zupełnie oczywiste i wystarczy nad tym popracować. Trzeba wypracować sobie schemat myślenia pozytywnego i jestem pewna że świat będzie dużo lepsze!
a ja akurat miło wspominam pracę w tej firmie. fakt faktem, nie miałam zadnych oczekiwań, robiłam swoje, zakumplowałam się z agentami, spotykamy sie na piwku i wspominamy. i to jest jedyna dobra strona, sprzedawcy. na resztę nie licz. wynagrodzenie minimalne, nie ma co marzyć o bonusach wymienianych w ogłoszeniach rekrutacyjnych. nie wypracujesz ich bo siedzisz na martwych bazach. na dziesięc podejśc osiem to ochrzan, że klient sobie nie zyczy kontaktu i juz wiele razy o tym mówił i prosi o wykreslenie.
słabo z Waszym PR. Klient starszy to nie jest klient "roszczeniowy" i zazwyczaj mu wszsytko "pasuje" bo połowy nie rozumie. to są moje spostrzeżenia, pracowałam u Was, mi było przykro rozmawiać z tymi ludźmi po drugiej stronie słuchawki. wszsytkich, których znam prywatnie, ubezpieczają sie na zycie w tych trzech topowych ubezpieczalniach. druga sprawa, to większość z tych rzeczy które tu wypisują inni to niestety prawda. zamiast się sprzeczac i usuwać wpisy na forum, podciągnicie się we współpracy z innymi wewnętrznie. to taka konstruktywna krytyka. wygląda na to, ze nie bardzo wiecie na czym polegają media społecznościowe. ja rozstałam sie z Wami w zgodzie, zostało mi zapłacone to na co sie umawialiśmy, ale wiem, ze nie należę do większości. spora grupa w ostatnich dwóch kwartałach rozstała sie z Wami z powodu niespełnionych obietnic, braku wsparcia, konfliktów i manipulacji.
Każda praca ma swoje dobre i złe strony. Przyjęła się ostatnio postawa roszczeniowa i nawet niektórym pasuje?
z zewnątrz trudno ocenić zakres działalności firmy. dopiero jak zaczynasz pracować orientujesz się z czym to się je. ja aplikowałem już jakiś czas temu, bardzo szybko zrezygnowałem. po ogłoszeniach, które pojawiają sie non stop takie same można zgadywać, ze nie tylko ja mam taką opinię. zakumplowalem sie z osobą, która mnie usiłowała wdrożyć (przy okazji: też już jej nie ma w tej firmie...), historie jakie opowiadała jeżą włos na głowie. nie tylko w kwestii samgo ściemniania klientom, ale i sposobu w jaki pracownik jest rozliczany. kiwają cię na każdym kroku, obiecują złote góry a wychodzisz z niczym. to jest bardzo cięzka praca i z czystym sumieniem moge powiedzieć ze sie starałem, robiłem tak jak mnie szkolono, a dostałem takie bazy, które były przeorane na wszystkie strony, nic sie nie dało z tym zrobić sensownego. więc i sensownych wyników nie było. ten model poprostu sie nie sprawdza - a jak mówisz wprost, to mija tydzien, dwa, i ci dziękują.
4Life Direct ma określony zakres swojej działalności i jeśli komuś nie podoba się taka praca to nie rozumiem po co zgłasza się do firmy?
stanowczo odradzam pracę w tej firmie. nie mówią połowy rzeczy na spotkaniu rekrutacyjnym. twoje wynagrodzenie dodatkowe jest jedną wielką enigmą. a podstawa to najniższa krajowa. rotacja niesamowita. szkolenie które przeszedłem nie nadawało sie do niczego. aha, i zanim się tam zatrudnisz, sprawdz najpierw jakie cudowne produkty ta firma ma w ofercie i czy na pewno sam dla siebie byś je kupił. i jak bardzo byś się wściekł, gdybys dowiedział się, że twoja matka buliła latami na ten syf licząc że zapewni ci środki po śmierci. nie zapewni. ten, kto choć trochę zna się na ubezpieczeniach szybko sie połapie ;-)
Witam.Ogłoszenia tej firmy pojawiają się regularnie.Jaka jest podstawa ?
Szkolenia- kawka,herbatka,papierosek tak wlasnie wyglada ich praca. Team liderzy ? Ci ci madrzy,sami odeszli. Na ich miejsce weszli nowi,ktorzy nie maja bladego pojecia o swojej pracy. Pracownicy ? Falszywi i zazdrosni,podpie**alacze. Tyle w temacie. Praca ? Jak Cie moge,gdyby nie ta chora spolecznosc to da sie tam zarobic. Trzeba miec twarda dupe i wiedziec czego sie chce,isc po swoje. Niestety,jesli masz jakiekolwiek wspolczucie to nie jest to praca dla Ciebie. Nawet babeczke 80 lat trzeba namowic na ub. na zycie za 300 zl miesiecznie na su 5tys. Bo co ? Trzeba ciac kazdego w c*uja bo inaczej TL bedzie obrywal za brak wynikow. Awanse,awansiki kazdy chyba dobrze wie co za tym idzie. Jednym slowem banda z*ebow,tyle w temacie ;)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w 4Life Direct?
Zobacz opinie na temat firmy 4Life Direct tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 72.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w 4Life Direct?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 37, z czego 11 to opinie pozytywne, 19 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy 4Life Direct?
Kandydaci do pracy w 4Life Direct napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.