Naszą współpracę z White Wedding Event można podzielić na dwa etapy: przed podpisaniem umowy i daleko przed terminem realizacji oraz na czas na trzy miesiące przed realizacją. Pierwszy okres przebiegał bez problemu: podpisanie umowy, zapłata zadatku, wycena realizacji, sprawny kontakt. Sama czytając niektóre negatywne komentarze w sieci łapałam się na tym, iż nie wierzyłam, że chodzi o tę samą firmę, a jednak przyszło mi się o tym przekonać. Decydując się na współpracę z tą firmą zafundowałam sobie 3 miesięczny koszmar przed ślubem. Jak to możliwe, że firma: która wystawia się na targach ślubnych, wykonuje tyle pięknych zleceń, co z resztą regularnie zamieszcza na swoim profilu, zapewniła nam przed ślubem ogrom niepotrzebnego stresu? Najkrócej rzecz ujmując z firmą i jej właścicielką urwał się kontakt na ok.3 miesiące przed ślubem. Oczywiście właścicielka tłumaczyła się początkowo urazem ortopedycznym, jednak czy powoduje on to, żeby przez kilka tygodni nie móc ani zadzwonić ani napisać do swojej klientki?! Nadmienię, że przez ten cały czas profil na fb wzbogacany był co chwilę o zdjęcia nowych realizacji, szkoda, że firma nie znalazła chwili, żeby odpisać na maila czy wiadomości, których było dużo. Na tym się nie skończyło, firma White Wedding Event przestała odbierać telefony ode mnie i od męża, natomiast oczywiście odbierała je nadal od innych „nowych” klientów, co było mi dane odczuć na sobie. Reakcje właścicielki? Zwodzenie i kłamstwa: „zadzwonię wieczorem”, „zadzwonię jak wyjdę za sklepu”, co oczywiście, nie miało miejsca- później na samo przedstawienie się słyszałam tylko odgłos rozłączonego połączenia. Czym to było spowodowane? Nie wiem. Może za dużą ilością klientów? Może inną parą w naszym terminie, która była lepszym finansowo zleceniem? Właścicielka nigdy nie wyjaśniła swojego zachowania, a szkoda, więc ciężko je usprawiedliwić. Umowa została rozwiązana pisemnie w momencie, gdy do ślubu zostały tylko 2 miesiące, oczywiście na odpowiedź dot. rozwiązania umowy oraz prośbę zwrotu zadatku z powodu nie wykonania umowy przez firmę nie można było się doczekać. Po usilnych próbach kontaktu z firmą dostałam odpowiedź, z prośbą o wysłanie nr konta do zwrotu zadatku, zwrot oczywiście się nie odbył do dnia dzisiejszego. Z powodu braku możliwości normalnego kontaktu z firmą skontaktowaliśmy się z Rzecznikiem Praw Konsumenta. Efekt? Firma potrafi odpisać. Jednak nie poczuwa się do zwrotu zadatku, podając argumenty, iż umowa została rozwiązana tylko przez jedną stronę i została rozwiązana bez ważnego powodu. Firma White Wedding Event zapewniła mi przedślubny koszmar, o którym w życiu bym nie pomyślała. Szukanie na miesiąc przed kwiaciarni i dekoratorni mając umowę podpisaną z „profesjonalistą” na 2 lata do przodu? Możliwe, że brak jakiegokolwiek kontaktu przed uroczystością to norma według firmy White Wedding Event, może mogłam czekać do tygodnia przed ślubem? Może 3 dni? Historia kończy się dobrze, tylko dlatego, że udało mi się znaleźć zastępstwo, które wykonało świetna robotę i co najważniejsze sprawnie się z nami kontaktowało. White Wedding Event było naszym jedynym usługodawcą na którym się zawiedliśmy, cała reszta pokazała pełen profesjonalizm i zaangażowanie, czego zabrakło w/w firmie. Każdy kto słyszał nasza historię był w szoku, że taka osoba w branży ślubnej może funkcjonować, a jednak. Czego zabrakło? Oczywiście kontaktu, szacunku dla nas jako klientów, prawdy zamiast której dostawaliśmy kłamstwa i zwodzenie nas. A na koniec? Klasy, którą tak owa firma stara się pokazać na swoim profilu. Klasą nie jest to czy ktoś pięknie ułoży dekoracje i kwiaty, tylko to czy ktoś podchodzi do klientów z szacunkiem, potrafi przyznać się do błędu i za niego przeprosić. Właścicielka White Wedding Event, nadal swojego błędu nie widzi: szkoda, nasza opinia idzie dalej w świat, a ludzie widząc nasze racje przecierają oczy ze zdziwienia jak można tak potraktować klientów. Nie polecam i nigdy nikomu nie polecę, a szkoda, bo zapowiadało się dobrze, firmę White Wedding Event zgubił kompletny brak szacunku do klienta.
Mam nadzieję, że jednak ten wyjątkowy dla Ciebie i małżonka dzień udał się tak jak chcieliście- czy mimo wszystko firma próbowała się jakoś po twoim komentarzu tutaj kontaktować i naprawić swój błąd?
Dzień naszego ślubu był wspaniały. Jednak firma White Wedding Events nie kontaktowała się z nami i w żaden sposób nie widzi swojego błędu. :(
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.