Na co się nastawić w trakcie rekrutacji w Voice Net Sp z.o.o? Umieścili kilka ogłoszeń na Lento.pl.
Opinia dotyczy stanowiska instalatora światłowodowego, ale na stanowisko spawacza, jak i pracownika fizycznego jest ten sam szef/przełożony (ogłaszają się w całym Podkarpaciu), sytuacja może wyglądać inaczej w przypadku innych stanowisk w VoiceNet. W skrócie nie polecam i odradzam. Na rozmowie rekrutacyjnej, koloryzują jak wygląda praca i warunki w niej. Na rok 2023 płaca na stanowisku montera to 18zł/h na rękę (w kopercie) niezależnie czy masz umowę zlecenie, czy masz 5 lat doświadczenia, czy jesteś z ulicy, czy jesteś studentem, dostajesz 18zł/h, czyli w przypadku studentów i osób, które mają mniej niż 26 lat płaca jest poniżej minimalnej (23,5/h brutto). Nadgodziny są płacone w ten sposób, że jak przepracowałeś więcej niż 40h w tygodniu i poszedłeś w sobotę do pracy, to nadwyżka jest liczona po stawce 20zł czyli ekstra 30zł heh. Są premie w zależności od wyników w pracy, których może nie być wcale (tak powiedział sam prezes). W moim przypadku z premiami, średnia stawka godzinowa wyszła 20zł/h i średnia liczba godzin w miesiącu 220h/11h dziennie. Podejście pracodawcy do pracownika jest takie same jak VoiceNet do klienta, czyli olewanie go. Wszelkie próby dyskusji z pracodawcą kończą się nim się zaczną, kończąc się cytatem ”nie mamy o czym rozmawiać” lub „nie musisz tutaj pracować”. Nie kompetentny szef woli zwolnić pracownika, który nie chce wejść na dach bez uprzęży niż mu ją zapewnić. Albo woli wysyłać dwa razy techników na instalację i gadać, że pierwsza ekipa jest mało skuteczna, niż kupić więcej spawarek, by pierwsza ekipa zrobiła od początku do końca instalację. Albo woli, żeby pociągnąć kabel przez gąszcz drzew i krzaków „byle było” a później wysyłać ekipę na awarię (zerwany kabel przez drzewa) zamiast zapewnić tyczki, sekatory teleskopowe. Jak widać, (usunięte przez administratora)pracowników z ich płacy minimalnej, dalej brakuje pieniędzy na doposażenie każdej ekipy w potrzebny sprzęt by praca szła szybko i sprawnie tj. spawarki, uprzęż, wiertarki akumulatorowe, wiertła do żelbetu, wiertła do metalu, tyczki teleskopowe, piłki teleskopowe, sprawne auta itd. Wszystkiego trzeba się wielokrotnie dopraszać, co kończy się różnie w zależności ile by musiał wydać. Organizacja jest na tak słabym poziomie, że potrafią wysyłać technika na weryfikację, czy można podłączyć danego klienta a ten jest podłączony od 3 miesięcy. Prawie każdego dnia wysyłają na instancję gdzie nie ma sygnału na miejscu, a wysyłają w takie miejsca, bo nie wiedzą o tym, że tam nie jest dokończona linia. Bardzo często zdarza się, że projekt linii światłowodowych różni się od tego co się zastaje w rzeczywistości. Próbujesz się czegoś dowiedzieć i nikt nic nie wiem i sobie musisz radzić i trzeba szukać skąd trzeba podłączyć klienta, tracić czas, a nawet ciągnąć kabel ze szpuli ponad 600 metrów. Dla kogo jest ta praca? Praca jest dla osób, które: -chcą zdobyć tylko doświadczenie, -nie mają lub nie chcą mieć życia prywatnego, -mają problemy finansowe, -ogólnie akceptują poniższe minusy tej pracy. Plusy pracy w tej firmie: +wypłaty tygodniowe, +bardzo fajni monterzy i dziewczyny z biura w Rzeszowie (ci co fajniejsi odeszli lub zostali zwolnieni), +pozytywna atmosfera z innymi pracownikami, +możliwość uwolnienia swojego kunsztu druciarstwa, +można mieć wywalone na firmę i robotę, +wspólne śmianie się z firmy, jak bardzo beznadziejna jest, +służbowy telefon, który nieco muli, +porządna długa drabina (3x11) kupiona raz na ruski rok, a tak to są z zepsutymi zabezpieczeniami. Minusy pracy w tej firmie: -duża ilość godzin. Średnio miesięcznie 220h/11h dziennie (robisz aż skończysz zlecenia), -płaca 18zł/h netto/brutto (w kopercie), czyli płaca poniżej minimalnej (23,5/h brutto) w przypadku osób w/w, -późne podpisanie umowy zlecenia. Czas oczekiwania zależny od tego jak bardzo się o to dopraszasz, może to być 3 tygodnie lub nawet 4 miesiące, -umowa o pracę dostępna dla pracowników po 2, 3 latach tyrania, na stawkę minimalną krajową, nadgodziny na umowie zlecenie, -nie kompetentny szef i zarząd, -traktowanie pracownika jak zwykłych roboli, których można zwolnić z dnia na dzień, -bardzo słaba organizacja pracy, -brak sprzętu/słabej jakości sprzęt, -auta nie spełniające wymagania ruchu drogowego (10 letnie opony, tuczące zawieszenie, itd.), za które ty odpowiadasz i dostajesz mandat, -zmęczone życiem drabiny bez zabezpieczeń (były nieraz wypadki jak pierwszy element drabiny zleciał z góry uderzając osobę, przez brak sprawnych zabezpieczeń), nadające się na złom. Porządne, nadające się do użytku drabiny są może 2 a przynajmniej były, -brak klimatyzacji w samochodach. Klimatyzacja jest tylko w 2 samochodach, jeśli jeszcze działają. W lecie nim dojedzie się do klienta jest się spoconym jak świnia, -brak zapewnienia uprawnień SEP i sprzętu elektroizolacyjnego, -brak zapewniania badań wysokościowych i uprzęży, -potrafią nie wypłacić ostatniego wynagrodzenia, mówiąc „wypłata jest dla pracujących” (w szczególności jak ktoś przyszedł pracować tylko na wakacje).
Mam zasadnicze pytanie jak długo można czekać na podłączenie światłowodu po podpisaniu porozumienia, i zakończeniu budowy. Ja w dniu 5 stycznia 2022 roku wysłałem przypomnienie do firmy że mamy podpisane porozumienie o podłączeniu światłowodu, wówczas już sąsiedzi mieli światłowód od kilku tygodni, a powyższy światłowód miał być podłączony niezwłocznie po uruchomieniu linii która to biegnie po mojej działce na długości około 230 m. Od tej chwili do firmy dzwoniłem, pisałem, i co do dnia dzisiejszego jestem olewany po całości. W dniu dzisiejszym przyszło kolejna decyzja Państwowego Gospodarstwa Wodnego o udzieleniu pozwolenia wodnoprawnego o lokalizacji inwestycji na terenach szczególnie zagrożonych powodzią, wcześniej o wpisaniu przewodu do ksiąg wieczystych. Jedno jest pewne że gdyby po raz kolejny przeszedł do mnie expert z voicenet pogonił bym go z mojej działki. Ponadto napisałem wcześniej opinię o firmie, to odpisali abym się skontaktował telefonicznie, bez sensu zawsze jest coś co im przeszkadza w realizacji porozumienia z dnia 14 marca 2019r. dzięki i pozdrawiam
Dzień dobry, czy któryś z obecnych pracowników mógłby wypowiedzieć się na temat pracy? Dokładnie to stanowisko pracownika biurowego - jak wygląda stanowisko pracy, zakres obowiązków, wynagrodzenie
Chyba się nie zrozumieliśmy, chcę dowiedzieć się coś więcej na temat stanowiska bo widnieje ogłoszenie o pracę - nie jestem pracownikiem aktualnym ani byłym, również nie jestem klientem firmy
Nie było rekrutacji. Po 40 min oczekiwania na rekrutera w osobie Pani Beaty S. wstałem i wyszedłem. Żenująca wizytówka dla marki.
Nie było pytań.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
W skrócie: Nie polecam pracodawcy, wręcz odradzam jakiejkolwiek formy zatrudnienia ze strony Voice Net i spółek w chodzących w skład. Chyba że potrzebujesz gdzieś zdobyć doświadczenie to tylko popracuj tyle ile potrzebujesz i jak najszybciej odejdź. Trochę dłuższa wersja: Po niestety ok. roku pracy na stanowisku monter stwierdzam że gorszego pracodawcy chyba już nie spotkam dlaczego? Ponieważ pracodawca zapewnia jedynie zadania do wykonania i prawie nic po za tym. Sprzęt jaki dostaniesz do pracy będzie miał X lat będzie zużyty, zdezelowany, ledwo działający i nie wiem jak jeszcze można opisać jakość narzędzi pracy w tej firmie (na innych stanowiskach jest podobnie) a auta którymi będziesz jeździć to trumny na kółkach. Pracodawca chyba liczy na to że pracownik kupi sobie sam rzeczy do pracy, nie mówiąc o organizowaniu holowania auta na własny koszt jak się rozkraczy w trasie. Brak jakiejkolwiek organizacji w firmie wychodzi poza skalę absurdu, nikt nic nie wie, nikt nic nie potrafi zorganizować albo udaje się w końcu po X podejściach (dlatego niektórzy czekają tyle na usługi). Wynagrodzenie standardowo najniższa krajowa przy średnio 250h w miesiącu, premia niby jest ale za ilość wykonanej pracy to wstyd mówić ile jej jest i to nie zawsze zależy od kaprysu prezesów. Jeżeli chodzi o umowę to MAX zlecenie i to przy ciągłym upominaniu się, zajmie im to ok. tydzień przy dobrych wiatrach, niektórzy mówią że potrafi to zająć o wiele dłużej. Ci bardziej odważni którzy wypruwają sobie żyły dla pracodawcy (przy ciągłym narażaniu zdrowia i życia) mogą liczyć na zaszczyt UOP. Inne posady w firmie mają podobnie dodatkowo (usunięte przez administratora)ze strony przełożonych w postaci najczęściej wrzasków.
Próbowałeś pogadać z szefem o tych narzędziach i samochodzie? Że no nie bardzo nadaje się to do pracy? Jeśli tak, i nic z tym nie zrobił, to faktycznie bardzo słabo:/ Z tym zleceniem to też dali czadu. A zapytam jeszcze, plusów żadnych nie widzisz? Może coś było dobrego jednak?
...szok , od wczoraj nie mam internetu bo zerwał się światłowód, na pytanie " to mamy czekać do poniedziałku " pani powiedziała że nic mi na to nie poradzi , technicy pracują od poniedziałku do piątku . Może czas zmienić ekipę , skoro place 105 zł miesięcznie to i wymagam a jeżeli internet jest niestabilny i tak jak teraz od 2 dni nie mam ani internetu ani telewizji to może jakiś bonus ? ..skończy mi się umowa i uciekam z tej oferty , nie polecam !!!
Kiedy będzie w końcu podłączenia w miejscowości Wiercany gmina Iwierzyce pan od was chodził po domach i mówił że do końca wakacji będziecie chcieli to skończyć a na tą chwilę nikogo tu nie widać jakieś konkrety?
Przecież do końca wakacji jeszcze sporo czasu :P No chyba że tam dużo podłączeń jest planowanych, ale chyba się wyrobią, no nie?
No tak troszkę tu domów będzie do podłączenia wszyscy tu mają limity pobrane z sieci Plus itp albo są jeszcze na tych internetach radiowych i czekamy kiedy to ruszy.bo w centrum Wiercan podłączyli internet a obok leśnej ciszy poprzednia firma co to robiła założyła tylko skrzynkę bo powiedzieli że zabrakło kilku tysięcy aby nas dołączyć i Tera liczymy na voice net
Ja od około 4 lat słyszę, że już za miesiąc podłączą. Dyrektor projektu nie odbiera telefonów, a w BOK co miesiąc ta sama gadka "tak wiemy, były małe problemy ale już za miesiąc podłączymy". Nie ma to jak wziąć kasę z dopłat UE i POPC, no i z roku na rok przedłużać termin zakończenia projektu zawartego w umowach. Także nie wróżę niestety jakiś rewelacji.
Czy w Voice Net Sp z.o.o pracuje się na open space?
Czy tylko mi nie działa ani internet ani telewizja?>
Pracowałam w tej firmie ponad miesiąc, po pierwszym miesiącu się zwolniłam, rzeczywistość nijak nie ma się do obietnic i umowy, uważnie czytajcie umowę przed podpisaniem, po nie otrzymaniu wypłaty za przepracowany miesiąc poszłam do prawnika który wyśmiał podpisana umowę, podpunkty wyrwane z kodeksu, umowa zlecenie na 16 stron.. Pani z tej firmy powiedziała ze nie dostałam wypłaty ponieważ wszyscy klienci których zdobyłam przez miesiąc zerwali umowy.. kpina i (usunięte przez administratora) w takim razie gdzie podstawa o której pisało w umowie ? Nic dziwnego ze zerwali skoro macie beznadziejne oferty i oszukujecie ludzi
Dostałem ofertę pracy w firmie Voicnet na stanowisku pomocnik administratora jak oceniacie tą pracę ? Byłem na rozmowie o prace w wyżej wymienionej firmie i oceniam ją bardzo dobrze i pozytywnie. Rekruter był bardzo uprzejmy i konkrety wyjaśnił że praca polega w osiemdziesięciu procentach na pracy na zdalnej/ na miejscu w firmie a w dwudziestu procentach polega na pracy w poza firmą w terenie na prowadzeniu instalacji elektrycznej podłączaniu OLT. Czy opis który podał mi rekruter jest tym co naprawdę się wykonuje na podanym stanowisku ?
Moja "owocna" współpraca z firmą Voice Net trwała kilka tygodni. W tym czasie utwierdziłem się jedynie w przekonaniu, że nie jest to firma godna polecenia. Opinia dotyczy stanowiska montera/ serwisanta sieci światłowodowych. Na rozmowie rekrutacyjnej zostały mi omówienie warunki zatrudnienia- umowa zlecenie, najniższa krajowa brutto (netto dla studentów), wzmianka o dodatkowo PŁATNYCH nadgodzinach (powyżej 40h w tygodniu). Rzeczywistość rzeczywistością. Po pierwszej wypłacie okazało się, że stawka godzinowa jest nieprawidłowa oraz że nie zgadza się liczba przepracowanych godzin. Zapytałem o nadgodziny- dostałem odpowiedź w stylu "na razie Cię to nie dotyczy, pogadamy kiedyś tam". W międzyczasie na światło dzienne wyszło parę innych absurdów... Godziny pracy? Od 7/8. Do której? Tu już wszystko zależy od tego, ile dostaniesz do zrobienia w ciągu dnia. Realnie skończysz o 17, 18. Czasami później. Narzędzia? Brak podstawowych.. Zestaw wkrętaków, kluczy oczkowych, wkrętarka, zestawy wierteł do metalu/ drewna, poziomica- to nie tutaj. Nie raz dochodziło do sytuacji, że przyjeżdżasz na miejsce i nikt nic nie wie, albo ktoś się kiedyś z kimś dogadywał, ale Ty nic o tym nie wiesz. I zaczyna się dzwonienie po ludziach... Dużo też mówi czas oczekiwania klientów prywatnych na montaż instalacji- zdarzały się rodziny, gdzie czekały dwa tygodnie, miesiąc. Organizacyjnie tip top. Radzę również uważać na podwykonawców- zasadniczo podlegają pod Voice-Net, więc bardzo prawdopodobne, że wyżej opisane warunki pracy będą identyczne. Ostatnimi czasy odbyłem rozmowę telefoniczną na temat zatrudnienia u takiego "podwykonawcy"- umowa zlecenie, godziny pracy 7-17 (dla chętnych do 19 :D), soboty PODOBNO dla chętnych. Warto dopytać W Voice-Necie pracowało kiedyś 12 techników. Teraz pewnie można ich policzyć na palcach jednej dłoni. Nie polecam nikomu tej firmy, szkoda nerwów i czasu.
Moja "owocna" współpraca z firmą Voice Net trwała kilka tygodni. W tym czasie utwierdziłem się jedynie w przekonaniu, że nie jest to firma godna polecenia. Opinia dotyczy stanowiska montera/ serwisanta sieci światłowodowych. Na rozmowie rekrutacyjnej zostały mi omówienie warunki zatrudnienia- umowa zlecenie, najniższa krajowa brutto (netto dla studentów), wzmianka o dodatkowo PŁATNYCH nadgodzinach (powyżej 40h w tygodniu). Rzeczywistość rzeczywistością. Po pierwszej wypłacie okazało się, że stawka godzinowa jest nieprawidłowa oraz że nie zgadza się liczba przepracowanych godzin. Zapytałem o nadgodziny- dostałem odpowiedź w stylu "na razie Cię to nie dotyczy, pogadamy kiedyś tam". W międzyczasie na światło dzienne wyszło parę innych absurdów... Godziny pracy? Od 7/8. Do której? Tu już wszystko zależy od tego, ile dostaniesz do zrobienia w ciągu dnia. Realnie skończysz o 17, 18. Czasami później. Narzędzia? Brak podstawowych.. Zestaw wkrętaków, kluczy oczkowych, wkrętarka, zestawy wierteł do metalu/ drewna, poziomica- to nie tutaj. Nie raz dochodziło do sytuacji, że przyjeżdżasz na miejsce i nikt nic nie wie, albo ktoś się kiedyś z kimś dogadywał, ale Ty nic o tym nie wiesz. I zaczyna się dzwonienie po ludziach... Dużo też mówi czas oczekiwania klientów prywatnych na montaż instalacji- zdarzały się rodziny, gdzie czekały dwa tygodnie, miesiąc. Organizacyjnie tip top. Radzę również uważać na podwykonawców- zasadniczo podlegają pod Voice-Net, więc bardzo prawdopodobne, że wyżej opisane warunki pracy będą identyczne. Ostatnimi czasy odbyłem rozmowę telefoniczną na temat zatrudnienia u takiego "podwykonawcy"- umowa zlecenie, godziny pracy 7-17 (dla chętnych do 19 :D), soboty PODOBNO dla chętnych. Warto dopytać W Voice-Necie pracowało kiedyś 12 techników. Teraz pewnie można ich policzyć na palcach jednej dłoni. Nie polecam nikomu tej firmy, szkoda nerwów i czasu.
Witam, jak wygląda praca na stanowisku: Instalator Sieci Światłowodowych?
Jest to praca fizyczna , w terenie. Najlepiej umów się na rozmowę i sam spróbuj. Fajna atmosfera, wypłata na czas.
Musisz umieć szybko biegać, dostaniesz Ukraińca do pomocy, który nic nie panimaju. Jedziesz ciągnąć kable na wioski, to ludzie z widłami Cię pogonią, bo nikt wcześniej o zgodę na przeprowadzenie kabla nie zapytał, a kazali robić.
Witam. Zatrudniając się do firmy VOICE NET mówiła mi sekretarka że dostaje się umowę o pracę + prowizja + samochód służbowy. Jakim samochodem dysponują przedstawiciele handlowi w Rzeszowie Voice Net? Jakie są średnie zarobki miesięcznie przedstawiciela i ile średnio umów podpisują? Poza tym klienci są umówieni? Pozdrawiam
kiedy beda prace nad swiatlowodem w hucie komorowskiej