Jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o. Lublin? Zadaj pytanie

Poniżej możesz zadać pytania o to jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o. Lublin, jak wygląda praca, jak kształtują się zarobki. Dowiedz się czy praca w Voice Contact Center Sp. z o.o. jest dla Ciebie! 


Najnowsze pytania nt. pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o. w Lublin

Xyz
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś może pracował na projekcie CCC i mógłby się wypowiedzieć?

1
Ola
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś pracuje zdalnie przy allegro i może się wypowiedzieć? Pozdrawiam

Mati
Były pracownik
 Pytanie

tutaj część dalsza bo w jednym wpisie się nie zmieściłem 4. Flooring (ALE NIE LUDZIE NA NIM bo ludzie na flooringu to totalne giga chady i są najlepsi na świecie, pozdro wariaty) Jaki widzę w tym negatyw? A no taki że będąc na flooringu masz szereg zadań dodatkowych wspomagających projekt oraz oczywiście pomoc merytoryczną innym konsultantom, którzy dopiero co weszli na obsługę ale i tym starszym również. Oczywiście pieniądze takie same jak nowy pracownik a obowiązków więcej, nie zagłębie się bardziej bo finalnie nigdy flooringiem nie byłem i nie chcę tutaj nakierować na kogoś oka saurona, za to, że powiedział coś czego może miał nie mówić, ale jak już tam będziecie pracować to możecie z flooringami pogadać, może zdradzą wam więcej szczegółów . 5. Od plotek firma, aż pęka w szwach więc uważajcie co i przy kim mówicie. 6. Opiszę tu jeszcze sytuacje która miała miejsce nie dalej niż kilka tygodni temu - Szef szefów tej firmy, chyba imię na G, na terenie naszego projektu wręczał nagrody za jakiś konkurs firmowy osobą z w ogóle innych projektów. Groteska tej sytuacji polega na tym, że tak jak mówiłem na podwyżkę w firmie pieniędzy nie ma, no ale żeby rozdać jakiś całkiem spory telewizor w konkursie to już kilka tysięcy się znalazło. Gratuluję doboru miejsca na wręczanie nagród, dobrze to wyglądało i aż miło się ogląda jak to firma nie ma pieniędzy na podwyżki XD Swoją drogą również na różne loterie (ciekawe czy zgłoszone zgodnie z ustawą 30dni przed datą takiej loterii itd.) i konkursy wewnętrzne firma ma szekle których też nie rzadko szło relatywnie dużo hajsu. Każdy może sobie sam podliczyć jaki jest wynik końcowy. Oczywiście jak musisz i ma to być praca na chwilę to pewnie można, szczególnie dla studentów, ale ogólnie nie licz na nic to się nie rozczarujesz.

Mati
Były pracownik
 Pytanie

Witam wszystkich zgromadzonych! W firmie VCC, na projekcie bankowym spędziłem rok i myślę, że należało by naskrobać tutaj kilka zdań celem recenzji tego miejsca pracy. Zapinamy pasy, bierzemy pop corn i jedziemy z tym wariaty. Zacznę od plusów chociaż nie wiem czy każdy z nich będzie tak samo dostrzegalny z waszej perspektywy jak był z mojej. 1. Pracownicy - miałem okazję pracować w czasie w którym w biurze było wielu świetnych ludzi, bardzo pozytywnych. Jak już mówiłem to dzięki wam w pewnym momencie w ogóle miałem motywacje żeby się tam zjawić. 2. Moi leaderzy - dwójka pozytywnych, młodych ludzi, czujących klimat. Jeżeli traficie na leadera którego imię zaczyna się na P to będzie to na pewno duże ułatwienie dnia codziennego. Projekt bankowy posiada teraz świetną trenerkę, także będziecie się czuli spokojnie w pierwszych dniach pracy na linii. Pozdrawiam P i P :D Dobrze, polaliśmy trochę wazeliny to teraz samo gęste. Negatywy. 1. System wynagrodzenia i hierarchii w firmie oraz dokładanie skilli - Sam pracowałem w tej firmie rok i moja pensja uległa zmianie tylko dla tego, że podjąłem się obsługi w języku angielskim co jest zaraz obok UKR jednym dodatkowo płatnym skillem (XD) reszta skilli z czasem będzie wam dokładana, ale nie dostaniecie za to nawet złotówki. Jeżeli zapytacie dlaczego dodają wam skille a pensja nie rośnie wprost proporcjonalnie to usłyszycie, że budżet jest ustalony na X lat i nie da się teraz tego zmienić (XD) i że skille dokładają bo wymaga tego bank. Już jest zabawnie, ale jedziemy dalej w ten las. Jak już tak sobie będziecie siedzieć i obsługiwać to zrozumiecie, że osoby które, są szkolone obejmują dokładnie to samo stanowisko co Wy po roku stażu pracy, 3 latach czy 3 miesiącach, nie ma różnicy. Zarobki oczywiście również są takie same, nie ważne ile masz skilli, czy siedzisz na szkoleniu wstępnym, każdy będzie miał tyle samo. Tyle samo czyli ile? No tyle ile akurat na Wiejskiej zarządzą i ani złotówki więcej chyba, że weźmiecie angielski lub ukraiński to jest tam dodatek finansowy. Oczywiście jest REALNA szansa na awans ale te awanse to przejście z konsultanta na leadera - czyli przeskok obowiązków duży i pośrodku nie ma nic, jesteś tylko konsultantem albo leaderem. Tak są też ludzie na flooringu(oczywiście zarabiają nadal tyle co zwykły konsultant) ale to jest w ogóle żart na inny akapit. 2. Ryba psuje się od głowy - nie miałem konfliktu z nikim w tej firmie (przynajmniej o tym nie wiem, a jak jakieś się pojawiały to szybko były gaszone), ale kierownik projektu wśród pracowników ma różną opinie, oczywiście kierownik to kierownik i nie musi być super kolegą, ale chyba też nie tędy droga. Chwilę przed moim odejściem, na spotkaniu dotyczącym mojej osoby dowiedziałem się, że czynnikiem przy "być albo nie być" w firmie na koniec dnia będą nie tylko suche wyniki jak to w korpo cc bywa, a również całokształt osoby i jej odbiór przez leaderów czy właśnie kierownika. Ciekawe jak byłem odbierany w takim razie skoro w dzień mojego odejścia kierownik nie zjawił się na spotkanie pożegnalne ze mną, nie odpowiedział na maila o odejściu i pożegnaniu się z załogą. Tożsama sytuacja miała miejsce z innymi osobami które nie dały rady się ze mną pożegnać, ale przynajmniej napisały wiadomość :) Mój feedback na temat projektu, kadry kierowniczej itd. przekazałem więc na ręce leaderów, którzy prowadzili ze mną spotkanie, ciekawe czy kiedykolwiek cokolwiek wniesie to do firmy, pewnie nie. Z perspektywy czasu mam wrażenie, że farmazon ściele się w tej firmie gęsto - kiedyś brałem udział w konkursie na właśnie stanowisko leadera i słyszałem tutaj sprzeczne opinie a to właśnie z ust kierownika a to z informacji od leadera. Najśmieszniejsze co wtedy usłyszałem to, że "nie poradzę sobie w stresowej sytuacji" co wskazuje na jasne zaniechanie w researchu co do rozmów prowadzonych przeze mnie. Każdy kto to czyta, wie kto napisał te opinie i wie jak wykonywałem swoją pracę i że to ja w tych rozmowy prowdziłem, a klient nigdy nie wszedł mi na głowę także to jest pierwszy farmazon z brzegu jaki można wymienić, że się tam zadział, ten dotyczy mnie więc ten opisuje i pozdrawiam. Szkoda że nie udało sie porozmawiać na koniec z kierownikiem (jakby co to teraz już nie chce żadnych telefonów w tej sprawie) bo chciałem te rzeczy przekazać osobiście. 3. Co do samego banku to polecam poczytać opinie na ich temat, to pokaże wam dla kogo będziecie pracować i jaką ma opinie wśród konsumentów w Polsce.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa z managerem, przygotowanie 30 minutowej prezentacji i planu szkolenia. Jedyny problem był taki, że po przygotowaniu tych wszystkich materiałów 2 miesiące temu - dostałam zerowy feedback od firmy. Nic, żadnego dziękujemy za udział w rekrutacji, po prostu ghostują kandydatów.

Pytania

nie pamiętam

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Opiekunka lub opiekun seniorki w Niemczech
Lublin
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Spawacz MIG MAG TIG
Lublin
TEKTRUM Sp. z o.o. Sp. k.
(74 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds. kontroli obiektów logistycznych
Lublin
"GWARANT POZNAŃ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
(1425 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Ważniak
Były pracownik
 Pytanie

A wy co, nadal przyjmujecie na siebie bluzgi patologii na infolinii banku? xD Jestem zadowolony ze swojej aktualnej pracy. Nie muszę nawet wychodzić z domu, bo pracuję wyłącznie zdalnie i robię co chcę. Nikt nade mną nie sterczy i sam sobie organizuję dzień. Ba, czasem nie muszę nawet wstawać z łóżka! Praca lekka i zero stresu, a do tego dobrze płatna. Z łatwością więc godzę pracę z innymi obowiązkami i mam dobre samopoczucie. Was ludzie poważnie nie traktują. Ja obsługuję ludzi zgłaszających się do mnie, ale w całkiem innej branży. Pracują tam ludzie przeszkoleni i kulturalni, na których pomoc mogę liczyć. Nikt nie jest nabzdyczony i nie udaje, że zajmuje się czymś poważnym.

Voice Contact Center
Pracownik
@Ważniak

Cieszymy się Twoim szczęściem i gratulujemy dobrej zmiany! Rekomendujemy wyjść jednak czasem z domu ;-) Pozdrawiamy serdecznie!

Kandydant
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda praca na projekcie Affidea? Chce poznać szczegóły pracy na tym projekcie. ;-)

Voice Contact Center
Pracownik
@Kandydant

Świetny projekt z super ludźmi! Obsługa klientów z branży medycznej. Obecnie nie prowadzimy rekrutacji na tym projekcie ale zachęcam do śledzenia naszej www.

Pytanie
 Pytanie

Czy Voice Contact Center Sp. z o.o. ma ściśle ustalone godziny pracy?

VCC
Pracownik
@Pytanie

Dzień dobry. Godziny pracy są u nas elastyczne, więc konsultanci mogą dopasowywać grafiki do swoich potrzeb i możliwości.

Em
Kandydat
 Pytanie

Po jakim czasie można przejść na pracę w domu?

Pracowniczka
Pracownik
@Em

Hej, zależy od projektu ;) zawsze pytaj się na rekrutacji

Voice Contact Center
Pracownik
@Em

Dzień dobry. Możliwość pracy zdalnej jest uzależniona od projektu. Przy niektórych projektach zaraz po ukończeniu szkolenia można rozpocząć pracę zdalną. Często uzależnione jest to także od tego jak szybko dana osoba wdroży się do projektu. Zapraszamy. Podczas rekrutacji oczywiście udzielimy wszelkich informacji na temat możliwości pracy zdalnej w ramach danego projektu.

Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie

Hej, jak wygląda praca na projekcie EMPIK? Jakie są obowiązki?

Pracownica
Pracownik
@Zainteresowana

Generalnie odpowiadasz na pytania jeśli chodzi o dostępność książek, płyt itp odpisujemy tez na mail praca w miarę spoko, do ogarnięcia :)

Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie
@Pracownica

A dużo jest telefonów w ciągu dnia? Czy są jakieś normy do wyrobienia? I jak atmosfera w zespole? Słyszałam, że bywa różnie, a szczególnie ludzie skarżą się na to że ciężko wbić się na przerwę.

Pracownica
Pracownik
 Pytanie
@Zainteresowana

No w sezonie to lecisz telefon za telefonem ;) problem z przerwa? Pierwsze słyszę, No masz swoją kolej i idziesz ;) prosta piłka

Piotr G.
Kandydat
 Pytanie

Hej, mam jutro II etap rozmowy do IKEA. Czego mogę się spodziewać na rozmowie? Pani z HR powiedziała, że będzie zadanie na wyszukiwanie informacji na stornie ikea :D Co musieliście wyszukac?? Podpowiedzcie bo bardzo zależy mi na tej pracy :-)

Pytanie
 Pytanie

Czy rozmowa rekrutacyjna w Voice Contact Center Sp. z o.o. odbywa się również w języku angielskim?

Diki
Były pracownik
@Pytanie

nie, weryfikacja znajomości języka jest na późniejszym etapie. Zależy to też od projektu.

Zajefajny@wp.pl
Kandydat
@Pytanie

Nie polecam pracy w Voice zacząłem tam szkolenie w marcu na infolinię banku nie skonczylem,szkolenie słabe na łapy capu prowadzone przez zarozumiala dziewczynę która pracowała na tej infolini niecały rok, ciężko czegokolwiek się dowiedzieć ale płacą mało i nie zawsze tyle ile powinni, ogólnie radzę omijać

Krystyna z Gazowni
Pracownik
 Pytanie
@Zajefajny@wp.pl

Czyli w sumie nie pracowałeś skoro zakończyłeś swoją przygodę na szkoleniu? Wiadomo, że to co nowe to przeraża ;-) ja pracuje w Voice już kilka miesięcy a kasa jest zawsze na czas i ja polecam swoim znajomym :-)

Voice Contact Center
Pracownik
@Zajefajny@wp.pl

Witam dziękujemy za Twoją opinię. Szkoda jednak, że jest ona oparta na odbytych przez Ciebie 2 dniach szkoleniowych a dokładniej 1 dniu wstępnym i 1 dniu szkolenia merytorycznego. Wszystkie pozostałe osoby z tego szkolenia pracują do dziś i pozytywne oceniają pracę na projekcie. Trenerka na tym projekcie prowadzi szkolenia od ponad roku i jest to pierwsza tego typu opinia – nie tylko na GW ale ogólnie. Każdy feedback od uczestników szkoleń i warsztatów prowadzonych przez nią był pozytywny i mogę potwierdzić, że prowadzi je zgodnie z najwyższymi standardami. Taką samą opinię wykazał kierownik działu szkoleń po stronie klienta, który obserwował szkolenia naszej trenerki.

Stanlej
Kandydat
 Pytanie
@Krystyna z Gazowni

Mam pytanie ile można w tej firmie zarobić?

Banshee
Były pracownik
@Pytanie

Nie co ty, rozmowę rekrutacyjną zazwyczaj przeprowadza ich sekretarka XD

Joanna z HR
Pracownik
@Banshee

Aż sprawdziłam ;-) w umowie mam: Specjalista ds. HR ;-) Dział HR Lublin pozdrawia :-)

Pytanie
 Pytanie

Jak długo czekaliście na odzew z Voice Contact Center Sp. z o.o.? Oddzwaniają zawsze?

Ela
Pracownik
@Pytanie

Hej, u mnie odzwoniła Pani z HR tak jak się umawialiśmy, do czwartku. Generalnie nie wiemz czego wynikają te złe opinie..... mi się dobrze pracuje w VCC

K.
Kandydat
 Pytanie

Ze swoich osobistych doświadczeń nie polecam tej firmy jako pracodawcę! Piszę tu o oddziale w Lublinie. W poniedziałek (17.08.2020) miałam rozmowę rekrutacyjną online (Pani powiedziała, że nadal pracują zdalnie) na stanowisko Specjalista ds. infolinii Ikea. Rozmowa przebiegła pomyślnie, Pani opowiedziała mi nieco więcej o firmie, itp. Pytała o moją dostępność, itd. Po czym zawiadomiła mnie, że szkolenia zaczynają się już 20.08.2020r. i że jak najbardziej mnie zapraszają. Poinformowała już nawet jakie dokumenty mam ze soba zabrać, by podpisać umowę, a także gdzie mieści się siedziba i na którym piętrze. Wydawało mi się więc, że mam tę pracę i pozostaje mi się stawić w czwartek na szkoleniu! Pod koniec rozmowy poinformowałam jednak, że mam niepełnosprawność ruchową, Pani oczywiście powiedziała, że nie ma problemu, że jest winda, itd. Wszystko byłoby świetnie, gdyby nie to, że ja tknięta złymi przeczuciami dzień przed rozpoczęciem szkolenia (19.08.2020r.) zadzwoniłam do niej, by się upewnić, czy wszystko z ich strony aktualne, itp. Pani najpierw stwierdziła, że mnie nie pamięta (!!!) (rozmowę miałam w poniedziałek, a dzwoniłam w środę w tym samym tygodniu!!), po czym stwierdziła, że faktycznie mnie jednak pamięta, ale praca jest nieaktualna, bo... mają komplet ludzi na to szkolenie i ewentualnie może następnym razem... Niepoważne i nieprofesjonalne zachowanie.. Nastawiłam się, że mam pracę, a tu co? Dzień przed szkoleniem dowiaduję się, że wszystko jest nieaktualne, a Pani Rekruter (za przeproszeniem) próbuje robić ze mnie durnia. Nie wiem, czy powodem zmiany zdania o moim zatrudnieniu była moja niepełnosprawność, niedopatrzenie rekrutera czy po prostu zatrudnili kogoś „po znajomości”. Tego już nikt nie raczył mi wytłumaczyć… Naprawdę, wszystkim, którzy szanują swój czas i chcą pracować w fajnym miejscu, odradzam z całą stanowczością pracę w tym miejscu w oddziale w Lublinie.

1
Voice Contact Center
Pracownik
@K.

Dzień dobry. Firma Voice Contact Center jest w pełni otwarta na współpracę z osobami niepełnosprawnymi. Nasze biura są dostosowane dla niepełnosprawnych, stąd z pewnością szczegółowe informacje na temat windy i piętra już we wstępnej fazie rekrutacji. Być może zaszło nieporozumienie komunikacyjne, dlatego nasza rekruterka próbuje się do Pani dodzwonić i wyjaśnić sprawę. Przepraszamy, jeśli poczuła się Pani źle w kontakcie z VCC, ale gwarantujemy, że nikogo nie dyskryminujemy.

2
Paulina
Kandydat
@K.

Mialam podobną sytuację,dwa lata temu. Bez komentarza

VCC
Pracownik
 Pytanie

Dzień dobry. W jaki sposób czuje się pani oszukana przez VCC?

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Czy w firmie będą organizowane w najbliższym czasie rekrutacje? Jeszcze przed świętami było sporo ogłoszeń.

t.n.
Kandydat
 Pytanie

dzień dobry! czy muszę posiadać jakieś doświadczenia, żeby podjąć pracę w call center? dziękuję

Pytanie
 Pytanie

Czy całe wynagrodzenie wpływa na konto, czy jest to w jakiś sposób rozdzielane w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

Gość
@Pytanie

Całe na konto

Ggggg
@Pytanie

Pół w gotówce na konto a reszta w dywanach

Patka
 Pytanie

Jak się pracuje na projekcie bankowym? Lublin. Jakie wynagrodzenie? Jaka premia? Na ile elastyczny grafik? Jaka atmosfera?

Voice Contact Center
@Patka

Witam, według wyników z ostatniej ankiety satysfakcji pracuje się bardzo dobrze :-) Na tym projekcie konsultanci są zatrudnieni na Umowę o Pracę więc elastyczność w ramach postrzegania prawa pracy- równoważny system czasu pracy. Min. 2 weekendy w miesiącu pracujące ale wówczas dni w tygodniu są wolne od pracy. Wynagrodzenie podstawowe + plus co miesiąc do zdobycia premia uzależniona od frekwencji i indywidualnych wyników. Projekt rozpoczyna się szkoleniem, trwającym ok 3 tygodnie. Projekt bardzo ciekawy merytorycznie ale też ze względu na swoją specyfikę odpowiedzialny. Osoby zainteresowane pracą dla jednego z największych banków w Polsce , prosimy o kontakt z naszym działem HR w Lublinie.

xyz
@Voice Contact Center

a kiedy w ogole taka ankieta wspod pracownikow byla przeprowadzona??

Pytanie
 Pytanie

Mógłbyś napisać czy poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze ewentualne świadczenia dodatkowe?

Kxy
@Pytanie

Premia w postaci jogurtu lub batonika

Voice Contact Center
@Pytanie

Dziękujemy za zainteresowanie naszą firmą i chcielibyśmy odnieść się do Twojego pytania. Część projektów u nas posiada systemy motywacyjne, które są zmienne w cyklach miesięcznych i uzależnione od realizacji celów projektowych. Mamy również ogólnofirmowy program referencyjny, gdzie za polecenie nowej osoby do pracy można uzyskać dodatkowy ''zastrzyk pieniężny." W firmie organizujemy również konkursy i programy motywacyjne, gdzie do wygrania są atrakcyjne i cenne nagrody. Naszym pracownikom oferujemy oczywiście dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej oraz ubezpieczeń. Zapraszamy do Nas!

Pytanie
 Pytanie

Czy Voice Contact Center Sp. z o.o. praktykuje "luźne piątki"?

były pracownik
@Pytanie

co masz na myśli pisząc o luźnych piątkach? raczej nie ma czegoś takiego, każdego dnia jest podobnie.. zależy też od projektu na jaki startujesz...

Zostaw merytoryczną opinię o Voice Contact Center Sp. z o.o. - Lublin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii