Jak w TM Toys Sp. z o.o. wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska?
Wiecie może, czy w TM Toys Sp. z o.o. szukają chętnych na staż?
Czy można liczyć w TM Toys Sp. z o.o. na prywatną opiekę medyczną?
Tak, LuxMed
Jak oceniacie tego pracodawcę ? Jaką dają umowę ? Jak z wynagrodzeniem ? Warto ?
Umowa o pracę od razu czy po jakimś okresie próbnym? A te benefity możesz wymienić, to bardzo ciekawe, co firma oferuje?
Zależy na jakim stanowisku. Perspektywy rozwoju dyskusyjne. Generalnie nie polecam i warto rozejrzec się, chyba ze na chwile sie zaczepic i szukac dalej.
Aha czyli w ten sposób. Co do benefitów to się zastanawiałam czy po prostu jakieś zabawki dają? A jakie stanowisko jak już polecasz?
Toksyczna atmosfera. Umowa na okres próbny, potem na czas określony na rok. A potem...nie wie nikt. Impulsywny "dyrektor główny" benefity standardowe.bez fajerwerków. Tego rodzaju zabawki to nie jest przyszłość na takie czasy. Szukać dalej ;)
Zależy co sobie wywalczysz… ale wyduszą jak cytrynę. Umowa po okresie próbnym na czas nieokreślony, wynagrodzenie na czas.
Czy w TM Toys Sp. z o.o. jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
witam, od sierpnia zeszłego roku toczy się sprawa reklamacji - poparzenie rączek dziecka waszą zabawką, sprawa trafiła do BOK biedronki ale oprócz nic nie wartej deklaracji na testy, nie dostałam odpowiedzi od BOK. czy jesteście poinformowani o mojej sprawie? wole zapytać się samych zainteresowanych.
Jeju czy to poparzenie było aż tak poważne? Co z tymi rączkami aktualnie? I przede wszystkim to o jaką zabawkę konkretnie chodzi?
Aleksandro, temat został od razu zgłoszony do BOK Biedronki ale zlekceważony. jesteśmy po długim czasie leczenia u dermatologów. sprawa poszła do rzecznika praw konsumenta w biedronce Pani MK. ale już ponad tydzień i milczą wiec zakładam założenie sprawy prawnej. tak nie może być ze konsument ma poważny problem i jest on przemilczany przez szanowna biedronke i producenta.
Jaki rodzaj umowy preferowany jest w TM Toys Sp. z o.o.?
Proszę o. Informacje jakie są możliwości rozwoju w firmie pod kątem zarządzania i obsługi klienta. Jaka jest atmosfera w pracy i relacje w zespole?