Opinie o Timberland (praca w salonie) w Polska

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Timberland (praca w salonie). Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Timberland (praca w salonie) o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Timberland (praca w salonie) w Polska

Warszawa, Galeria Mokotów
Kandydat

Odradzam aplikowanie do pracy osobom z doświadczeniem w sprzedaży obuwia i generalnie z doświadczeniem zawodowym. Ogromna i niezrozumiała dyskryminacja ze względu na wiek i staż pracy. W sklepie buduje się przedszkole, a nie dojrzały i profesjonalny zespół sprzedawców i znawców produktu. Nie wiem, kto jest kierownikiem tego sklepu, ale ta osoba wyraźnie przeczy wszystkim zasadom wyznawanym przez tą firmę. Oczywiście rekrutacja skrajnie nieuczciwa.

Marketing Investment Group
Inne
@Ela

Witaj, w przypadku pytań i uwag dotyczących procesu reklamacji prosimy o kontakt na adres email: reklamacje@miggroup.com . Pozdrawiamy, Marketing Investment Group

anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Mordeczka Nowy wpis
Kandydat

O mój boże. To niedobra wiadomość. Maciuś zrobił ze sklepów przedszkola i to głównie na umowy zlecenie. W takim razie sprzedawcy z doświadczeniem nie mają czego szukać w jego sklepach.

Marketing Investment Group Nowy wpis
Inne
@Mordeczka

Witaj. Jeśli chcesz zgłosić nieprawidłowości związane z niewłaściwym traktowaniem ze strony przełożonego prosimy o kontakt mailowy pod adresem: opinie@miggroup.com Pozdrawiamy, Marketing Investment Group

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Marketing Investment Group Nowy wpis
Pracodawca

Witaj. Twój komentarz bardzo nas zaniepokoił. Jeśli chcesz zgłosić nieprawidłowości związane z niewłaściwym traktowaniem ze strony przełożonego prosimy o kontakt mailowy pod adresem: opinie@miggroup.com Chcemy tę sprawę wyjaśnić – w tym celu potrzebujemy poznać więcej szczegółów. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group

Sanjuan Nowy wpis
Pracownik
@Marketing Investment Group

Jedyne wasze sposoby na rozwiązywanie takich sytuacji jest zwolnienie pracownika, który odważył się powiedzieć, że jest bardzo źle. I bardzo dobrze wiemy, że płacicie za usuwanie niewygodnych komentarzy na temat regionalnych.

Warszawa, Galeria Mokotów
Kandydat

Odradzam aplikowanie do pracy osobom z doświadczeniem w sprzedaży obuwia i generalnie z doświadczeniem zawodowym. Ogromna i niezrozumiała dyskryminacja ze względu na wiek i staż pracy. W sklepie buduje się przedszkole, a nie dojrzały i profesjonalny zespół sprzedawców i znawców produktu. Nie wiem, kto jest kierownikiem tego sklepu, ale ta osoba wyraźnie przeczy wszystkim zasadom wyznawanym przez tą firmę. Oczywiście rekrutacja skrajnie nieuczciwa.

Jolanta
Inne
@Warszawa, Galeria Mokotów

Ale to co, czemu lepiej nie aplikować mając doświadczenie? Poziom doświadczenia zaniża się w tej firmie? Bo piszesz coś o przedszkolu.

b. kandydatka do pracy
Kandydat
 Pytanie
@Jolanta

Firma ignoruje kandydatów z większym doświadczeniem zawodowym, czyli osoby 35+ tłumacząc, że zatrudnia młodzież i że ta młodzież nie dogada się z osobą "starszą" (!). Włos sie jeży na głowie, jak się słyszy taki tekst. Osoba starsza?! Serio MIG?! A czy widzieliście na żywo ta osobę?! A co powiecie osobie 60+? Że już nie powinna żyć? Osoby zatrudniane przez was do obsługi klienta powinny umieć dogadać się z każdym, bez względu na wiek, płeć, poglądy. Praca w zespole tego wymaga. A wasza firma wręcz obnosi się z tym, że zatrudnia osoby, które nie potrafią się dogadać z każdym człowiekiem i nie potrafią współpracować w zespole. Taki przekaz otrzymałam z Sizeer, Symbiosis i Timberland Galeria Mokotów, po tym jak moje CV nie zostało wzięte pod uwagę mimo, że mam najlepsze kompetencje do tej pracy. Może powinniście wymieć mózgi niektórym osobom, które zatrudniacie, bo z takim myśleniem daleko nie zajdziecie jako firma. Doczekacie się tego, że będzie bojkot wszystkich waszych sklepów przez klientów 35+.

Adamus
Inne
 Pytanie
@b. kandydatka do pracy

A co się dziwisz? Jaki pan taki kram. Owieczki zwane sprzedawcami, które nie maja pojęcia o obsłudze klienta i obuwiu, które oferuje sklep, zapatrzone w swoje komórki i grafik. Osoby ambitne, w pełni dyspozycyje, z doświadczeniem zawodowym, które chca i potrafią generować zysk dla pracodawcy omijają ten kram zwany MIG szerokim łukiem.

Grażyna
Inne
@Adamus

A tu nie chodzi przypadkiem o to żeby celowo brać młodszych by móc ich "wytresować". A delikatniej rzecz ujmując samodzielnie uczyć kultury organizacyjnej bez narażania się na ludzi z doświadczeniem i własnymi nawykami? Bo młodzi też są ambitni, ale właśnie nie wyuczeni co pozostaje w gestii firmy

gość
Kandydat
 Pytanie
@Grażyna

(...) bez narażania się na ludzi z doświadczeniem i własnymi nawykami??! Ty tak serio?!!! Nie wiem, czy można się bardziej skompromitować....Heh, "panie kierowniku", tudzież "panie ekspercie od zarządzania zasobami ludzkimi", najwyraźniej potrzebujesz pan przeszkolenia i to PILNIE. I jeszcze jedno - obyś pan z takim "mózgiem" nigdy nie został w realu kierownikiem czegokolwiek.

Grażyna
Inne
@gość

W sensie no tak, ja tak serio, ale czy Ty właśnie nadałeś mi tytuł samego kierownika czy ja coś źle zinterpretowałam?

Kierownik
Pracownik
@Grażyna

Każdy rozsądny pracodawca chciałby się "narażać" na pracowników z doświadczeniem w branży i umiejętnościami sprzedażowymi, dla swego dobra. Ale ty Grażyna tego nie zrozumiesz. Jeśli to wszystko co napisano powyżej włącznie z dyskryminacją ze względu na wiek i kompetencje to prawda (a domyślam się, że nikt nie pisze negatywnie o pracodawcy bezzasadnie), to firma MIG = wielka porażka i może należałoby to nagłośnić.

Grażyna
Inne
@Kierownik

Tzn., jeśli faktycznie komuś dzieje się krzywda, no to powinno się temu bez zastanowienia przeciwdziałać, to akurat jasna sprawa. Tylko czy samo nagłośnienie dałoby oczekiwany efekt?

1
Zuzanna
Inne
@Kierownik

A czemu Twoim zdaniem taka wielka porażka?

To ja
Inne
@b. kandydatka do pracy

Jako klient właśnie odczułem brak kompetencji ze strony sprzedawcy. Sam zadzwoniłem do sklepu że minęło 12dni na rozpatrzenie reklamacji butów które zaczynały się rozpadać po półtora tygodnia użytkowania. Usłyszałem że nie ma jeszcze info. W 15 dniu zadzwoniłem ponownie i powiedziałem że nie mam informacji co do decyzji. Pani odpowiedziała że sprawdzi w systemie. Zaraz po tym przyszedł SMS potwierdzający uznanie mojej reklamacji , oraz telefon z najbliższego sklepu firmowego, sklepu gdzie składałem reklamację( buty kupione przez internet) . Moja odpowiedź na to, że teraz to nawet gdybym sobie wymyślił wadę to i tak muszą mi buty wymienić , bo minął czas 14 dni( według prawa ) na odpowiedź i uzasadnienie odmowy. Pani na to że muszą odpowiedzieć i dostarczyć obuwie w ,,miarę możliwości,, co również jest bzdurą, bo obowiązuje dalej termin 14 dni. Jeśli TAKA firma ma takich pracowników i takie produkty na jaki ja trafiłem - to sorki nie kupię nic. Mam kilka par obuwia Ecco, Adidas, Salomon i niektóre używam po wiele lat (nawet 10)bez sensacji. Mój pierwszy i mam nadzieję ostatni kontakt z Timberland - bo mam jeszcze buty po reklamacji( zobaczymy jak długo)

Ela
Inne
@To ja

Mi nie uznali reklamacji na buty, które się rozkleiły po 2,5 miesiąca. Żenada!!! Ale nie odpuszczę, spotkam się z nimi w sądzie ????

Marketing Investment Group
Inne
@Ela

Witaj, w przypadku pytań i uwag dotyczących procesu reklamacji prosimy o kontakt na adres email: reklamacje@miggroup.com . Pozdrawiamy, Marketing Investment Group

Pytanie
 Pytanie

Czy Timberland (praca w salonie) zapewnia kartę multisportu?

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa odbyła się w części jadalnej FH piaseczno. Tłum ludzi słuchał o czym mówimy. Pierwsze wrażenie to zabieraj nogi za pas i uciekaj.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Marketing Investment Group
Inne

Witaj, Twój komentarz bardzo nas zaniepokoił. Sposób traktowania pracowników, który opisujesz jest niezgodny ze standardami przyjętymi w firmie Marketing Investment Group i sieciach sklepów, którymi zarządzamy. Chcemy tę sprawę wyjaśnić – w tym celu potrzebujemy poznać więcej szczegółów. Prosimy o kontakt za pośrednictwem email: opinie@migroup.com Pozdrawiamy, Marketing Investment Group

Pytanie
 Pytanie

Czy Timberland (praca w salonie) organizuje staże dla studentów?

Aneta
Były pracownik

Firma niestety nie docenia pracowników z większym stażem czy doświadczeniem zawodowym. Nowo zatrudniona osoba na stanowisku np. doradcy dostanie tyle samo wynagrodzenia co osoba pracujaca w tej firmie około dwóch lat, ma doświadczenie z klientem zna dobrze program obsługi a i tak potraktują taką sama pensją co świeżaka. Odradzam

Doradcaklientawwa
Były pracownik
 Pytanie

Nie polecam nikomu pracy w salonie w obojetnie którym strumieniu. Chyba ze rzeczywiście sytuacja finansowa nas do tego zmusza. Wyplaty sa blisko minimalnej krajowej a premiowanie, które jest stałe niezależne od tego ile obrotu zrobisz, w żadnym stopniu nie motywuje do polepszenia swoich wyników sprzedażowych ani celów sklepu. Regionalni tworzą durne konkursy zamiast dać realna podwyżkę pracownikowi, a gdy jest okazja to robią wszystko żeby nie dać tej premii pracownikowi. Strumien premium to jest tylko z nazwy i cen produktów, wyżej wymienione wypłaty i profesjonalność kierowników regionalnych i kierowników salonów jest poniżej standardu PREMIUM. Kierownicy salonu to niedojrzali ludzie bez doświadczenia, rekrutują ludzi na podstawie wyglądu, wieku i zachowań, ostatnia rzecz na jaka patrzą to doświadczenie. Grafiki są układane pod kierownika, również kierownicy potrafią tworzyć pod siebie zasady jeżeli chodzi o grafiki, przykładowo: -Doradca klienta powinien robić więcej sobót w miesiącu -Pierwszeństwo z wolnymi dniami maja Ci co się uczą (Kierownik student) Podsumowując u osób nie uczących się czas prywatny wcale się nie liczy. Elastyczne grafiki to mit w tej firmie, ciagle problemy z brakiem personelu, a wszystkie nadgodziny to najchętniej by chcieli żeby odbierano. Tak samo kupony które dostaje się co KWARTAŁ , bardzo rzadko opłacają się żeby je w ogóle użyć. -40% od pierwszej ceny, poważnie? Zdecydowanie nie polecam :)

Pracodawca

@Doradcaklientawwa

Dziękujemy za Twój komentarz. Wynagrodzenie pracownika sklepu składa się z podstawy, która jest stała + premii sprzedażowej. Premia sprzedażowa jest zależna od osiągniętych wyników. Konkursy to dodatkowa możliwość dla pracowników, by zwiększyć wynagrodzenie. Każdy pracownik przed przystąpieniem do konkursu powinien zapoznać się z regulaminem, by wiedzieć jakie warunki muszą zostać spełnione, by wygrać konkurs. Grafiki są ustalane do 20 poprzedniego miesiąca, na podstawie przedstawionych dyspozycyjności. Każdy pracownik przed rozpoczęciem nowego miesiąca jest informowany o grafiku na następny miesiąc, by z odpowiednim wyprzedzeniem dokonać ewentualnej korekty. W kwestii szkoleń – każdy Kierownik Sklepu przechodzi w MIG dwa szkolenia z zakresu rekrutacji podczas który uczy się jak przeprowadzić cały proces zgodnie z ustalonymi standardami. Jeśli w Twoim salonie pojawiają się sytuacje niezgodne ze standardami pracy w Marketing Investment Group, bardzo prosimy o maila z większą ilością szczegółów odnośnie wspomnianych przez Ciebie zdarzeń na opinie@miggroup.com. Obiecujemy przyjrzeć się sprawie. Bez takich informacji nie jesteśmy w stanie zareagować. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group

Kinga
Kandydat

Uczestniczyłam w procesie rekrutacyjnym na Kierownika salonu. Cały proces wspominam bardzo dobrze, rozmowa została przeprowadzona z szacunkiem i pełnym profesjonalizmem. Pan (usunięte przez administratora) sprawił ze w rozmowie czułam się niezwykle swobodnie, pozwolił mi się otworzyć. Atmosfera w pracy w dużej mierze zależy od kierownika, i od tego jakie ma on pojęcie na temat zarządzania ludźmi. Firma szuka profesjonalistów w swoim fachu, i zapewnia im pole do rozwoju. Polecam osobom ambitnym, którzy chcieli by się rozwinąć w zakresie sprzedaży lub ZZL.

Zuzanna
Inne
@Kinga

A jakie pytania padały na rozmowie rekrutacyjnej?

Pracodawca

 Aktualność
Witamy,

Ten wątek opiniowy dotyczy pracy w salonach Timberland należących do Marketing Investment Group S.A.

Informujemy, że ta strona nie jest firmowym kanałem komunikacyjnym Marketing Investment Group. To forum opiniowe, którego właścicielem jest firma Gowork. My przyglądamy się pojawiającym się opiniom, analizując te z nich, które zawierają merytoryczne informacje. 
W przypadku spraw, które wymagają rozwiązania, chcemy komunikować się merytorycznie, rzetelnie i bezpośrednio - dlatego zapraszamy do kontaktu naszymi oficjalnymi kanałami mailowymi:
Jeśli chcesz zgłosić nieprawidłowości związanych z procesami w firmie lub niewłaściwym traktowaniem ze strony managerów/ współpracowników - prosimy o kontakt mailowy pod adresem: opinie@miggroup.com
Jeśli chcesz zgłosić poważne nadużycie, np. mobbing - prosimy o kontakt pod adresem: audyt@miggroup.com. Nasza firma stanowczo sprzeciwia się tego typu wykroczeniom, a nad zapobieganiem mu oraz rozwiązywaniem spraw dotyczących nadużyć czuwa wewnętrzna Komisja Antymobbingowa, która przyjmuje zgłoszenia pod ww. adresem z zachowaniem zasad poufności.
Jeśli chcesz powiedzieć nam co robimy dobrze i powinniśmy utrzymać :) Prosimy o kontakt pod adresem opinie@miggroup.com

Pozdrawiamy,
Marketing Investment Group
Magda
Inne

Czy timberland ma dobry socjal pracowniczy?

Mateusz
Inne

A czy osoby pracujące w timberland maja zniżki na ich produkty?

Marlena
@Mateusz

Tak, wynosi ona 40% od pierwotnej ceny co uważam za ogromny minus, ponieważ pod koniec sezonu klient może kupić buty z większym rabatem. Uważam, że ten rabat powinien być większy.

Pytanie
 Pytanie

Hej, czy w firmie Timberland płacą za nadgodziny?

Patka
@Pytanie

Tak płacą, badz oddają jako dni wolne jeśli jest taka możliwość. Chyba, że kończy się kwartał i nie mają jak zdjąć godzin to płacą bez problemu :)

Sławomir
Inne
@Patka

Jak długo pracujesz w tej firmie, czy polecasz ją jako miejsce na rozpoczęcie swojej kariery zawodowej? Ciekawią mnie kwestie szkoleń i atmosfery w pracy, mam nadzieję że napiszesz mi coś więcej na ten temat.

Patka
@Sławomir

Prace w tej firmie zaczęłam 2019 i jestem do dziś. Atmosfera w salonach jest przyjazna, z reguły pracują młode zespoły, ale bardzo zdeterminowane. Szkolenia są pilnowane przez trenerów zewnętrznych firmy, bardzo zwracają uwage na wiedzę produktową i obecne procedury jakimi posługuje się firma. Hmm.. pytasz czy polecam tą pracę jako miejsce na rozpoczęcie swojej kariery zawodowej? szczerze zależy czego oczekujesz? jeśli chcesz być kimś więcej niż doradcą i zarządzać ludzmi to będzie ciężko. Przeważnie salony mają już swoich kierowników i koordynatorów, ale nie ma czego się obawiać różnie bywa i nawet po roku pracy możesz dostac wyższe stanowisko. Dużym atutem jest umowa o prace +dodatek lokalizacyjny +% od sprzedaży każdego miesiąca, firma posiada tez systemy benefitowe np sportowy OKsystem itp, zniżki do salonów Sizeer, Symbiosi,50style

Gabi
Inne

Czy są zniżki dla pracowników? Jeśli tak to jakie?

Bartosz
Inne

Rzadko korzystacie z tego forum czy są ku temu jakieś powody?

Anonimek

Nie polecam. Nowych pracowników wciskają do pracy w najgorsze dni np. międzyświąteczne lub weekendy, gdy jest największy ruch. Bycie na zmianie z kierowniczkami to masakra, potrafią przez 2h siedzieć na zapleczu pijąc kawke, w czasie gdy ty sama musisz obsłużyć cały sklep. Płacą najniższą krajową a wymagają, żeby klientom wchodzić w tyłki. Przez 12h pracy nie możesz nawet na chwilę sie o nic oprzeć ani usiąść, nawet gdy nie ma na sklepie żadnego klienta. O jakimkolwiek porozumiewaniu się między pracownikami nie wspomnę. Kierowniczki nie rozumieją, że oprócz pracy masz życie prywatne i studia- grafik układają pod siebie, żeby mieć po 3 dni wolne z rzędu w każdym tygodniu. Dla mnie porażka

daśka

nie najważniejsze jest jaki to sklep @baskinka ale jacy w nim ludzie pracują

mk1991

Pracowałam w firmie Timberland Piaseczno. Moja reakcja na to miejsce to odruch wymiotny. Kierownictwo to coś strasznego. Ciągłe przynoszą nie problemów do pracy. Wydzwanianie w wolny dzień z pytaniem DLACZEGO NIE ODBIERASZ?Masakra. Cis okropnego. Nabawiłam się w tej pracy nerwicy i bezsenności. Nie miałamjeszcze tak bardzo złego i niekompetentnego kierownika jakiego miałam w TBL Piaseczno. Nie polecam i mam ogromną nadzieję, że młodzi ludzie nie będą tak zdesperowani jak ja, żeby tam pracować.

strata czasu

pracowałem w sklepie timberland (sizeer, umbro, lacoste, symbiosis to ta sama firma) i nie polecam nikomu! po przepracowaniu ok 2 lat wiedziałem i widziałem dużo, co uswiadomilo mnie w przekonaniu ze to czas stracony. zaczalem odnosic wrazenie ze ta firma jest oparta na wyzysku pracownika i traktowaniu go jak idioty. do wszystkiego co napisal ZABAWNY (to slowa wyjete mi z ust) dodam niekompetencje kierownikow sklepow, o regionalnych juz nie wspomne. cele wziete z choinki, nie do realizacji, i wymogi, coraz wieksze od kierownikow (wszystkich), plus teksty niby motywujace, ktore kiedy czytasz masz wrazenie ze ktos naprawde traktuje cie jak debila ktory nie wie co sie dookola dzieje. ciagle wymagania, zadnych nagrod czy premii ktore mialyby cie motywowac. z zycia wziete - osoba zatrudniona na umowe zlecenie. chce umowy o prace od listopada/grudnia, by miec cokolwiek z obrotu i premii (UZ nie ma ZADNYCH premii, tylko stawka godzinowa). jaka dostaje odpowiedz? ze dopiero w lutym (koniec zimy wiec brak lepszej kasy a to sezon dla TBL) 'zobaczymy'. zalosne, OMIJAC TA FIRME SZEROKIM LUKIEM!!

nigdy_wiecej

Kierownik regionalny w Krakowie jest totalnym nieporozumieniem... Lize (usunięte przez administratora) ludziom na centrali (MIG to polska rodzinna firma - jedno wielkie drzewo genealogiczne - wujkowie, ciocie, bratankowie...). Pojawia sie raz za czas na sklepie i albo zapomina o tych zmiesznych bonach pracowniczych albo przychodzi z wypowiedzeniem albo ma dla ciebie informacje, ze poraz kolejny obetna ci premie. Praca dla tej firmy - czy to w sklepie Sizeer, Timberland czy Umbro jest strata czasu! NAJGORSZA FIRMA NA RYNKU, zycze im, zeby upadli, zeby wysypaly sie ich wszystkie przekrety. Chocby to, sprzedawcy pracuja po niedopuszczalne 13h dziennie... najlepiej kilka dni pod rzad.

Zostaw merytoryczną opinię o Timberland (praca w salonie) - Polska

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Timberland (praca w salonie)?

    Zobacz opinie na temat firmy Timberland (praca w salonie) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Timberland (praca w salonie)?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Timberland (praca w salonie)?

    Kandydaci do pracy w Timberland (praca w salonie) napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Timberland (praca w salonie)
Przejdź do nowych opinii