Szkoda, że przestaliście tu zaglądać. Mam nadzieję, że dobrze się pracuje?
Pracowalem w Tesco 2010-2012 i stanowczo nie polecam te firme jako pracodawce. Ktos wyzej wspomnial ze jednym z glownych problemow jest brak szacunku do pracownika i do siebie nawzajem. Niestety w pelni sie z tym zgadzam. Pracowalem na stanowisku AGD/Elektronika jao sprzedawca/doradzca, najgorsi byli ochroniaze ktorzy wyzywali kazdego najgorszymi wyzwiskami, kirewonictwo supermatketu w tym pani dyrektor nie byla lepsza. Jak cos im nie pasowalo kierowali pod naszym adresem niemal kazy wulgarzyzm jaki istnieje. Efekt byl taki ze nikt nie wytrzymal dluzej nie 2 lata. Dwie dziewczyny z dzialu papierniczego po 4 moze piatym incydencie ktory zawsze konczyl sie placzem nie wytrzymaly i odeszly po prostu wychodzac z supermarketu i nigdy do niego nie wracajac. Jedna studiowala pedagogike, druga filologie polska. Ktos wspomnial o bonusie. Targety sa tak wysoko po ustawiane i co miesiac wykrecane w gore ze przy utargu jak w ostatni tydzien przed swietami by sie ich nie udalo wyrobic. Szkolenia ogrzniczone do absolutnego, legalnego minimum. Nasze kierownictwo i tak mialo zawsze podejscie ze my jestesmy zbywalnie, i ze nikt z ludzi tam pracujacych na nizszych stanowiskach nie chcialby tak czy owak dluzej zostac. Po 2 latach podzeszla do mnie pani dyrektor i zapytala: a pan jeszcze tutaj, myslalam ze juz wszyscy wyjechali za granice?
Praca na stanowisku lidera zmiany dotyczy pracy zarówno dotyczącej koordynacji zmiany jak i wykładanie towaru, obsługę kasy fiskalnej, załadunek pieczywa do pieca itp. Praca głównie fizyczna, szczególnie w związku z trudem zatrudnienia pracowników kasowych. Wynagrodzenie podstawowe mieści się w wysokości ok. 3100 brutto, brak możliwości otrzymywania premii, a więc jest to całkowity otrzymywany zarobek. Firma zamieszcza ogłoszenia w których promuje jakość prowadzonych przez nich szkoleń. W rzeczywistości brak jakichkolwiek szkoleń rozwojowych. Szkolenia dotyczą jedynie BHP oraz pierwszej pomocy ( standardowe przy rozpoczęciu zatrudnienia w każdej firmie). Praca w ciągu 7 dni tygodnia, pierwsza zmiana rozpoczyna się o godzinie 5:45 do godziny 14, zaś druga zmiana od godziny 13:55 do godziny 22:10.
Wiele szczegółowych informacji przekazałaś nam swoim komentarzem. Nie bardzo rozumiem, dlaczego lider zmiany nie ma możliwości otrzymywania premii - czy to tyczy się wszystkich osób zatrudnionych w TESCO/Polska/ czy tylko osób właśnie na tych stanowiskach? To ciekawe.
Czy ktoś posiada wiedzę na temat pracodawcy TESCO i mógłby się nią podzielić z nami? Poniższe komentarze pochodzą ze strony klientów firmy, a może macie znajomych, którzy w tej firmie pracowali i chcieliby podzielić się swoimi przemyśleniami na jej temat.
Wczoraj byłem na zakupach w Tesco w Olsztynie ul.Pstrowskiego 16...kasowałem się na jednej z kas samoobsługowych w momencie kiedy były rozliczane zostałem zaproszony i po chwili pani pseudo kierownik nakazała zamknąć...gdy kasowałem zakupy zadałem pytanie innej pani kasjerce która tam była która zaczęła udzielać mi odpowiedzi...przy wyjściu z kas pani pseudo kierownik w sposób opryskliwy powiedziała ze jak chcemy dyskutować to mamy stąd iść bo jest otwarta kasa i są pieniądze mamy się natychmiast wynosić...takie zachowanie to ta pani może sobie stosować do męża w domu i dzieci...a nie do klienta i pracownika...Ta pani była na zmianie wczoraj do godziny zamknięcia...to tylko opinia...jak ta pani nie zmieni swojego zachowania pismo wyślę wyżej...
Przypomnę tylko użytkownikom wypowiadającym się w tym wątku, że regulamin forum nie zezwala na wulgarne wypowiedzi. Opinie powinny być sformułowane w sposób kulturalny, nie godzący w nikogo. Ponadto detale zwiększają wiarygodność i mogą okazać się pomocne dla pozostałych użytkowników. Jeśli w miejscu pracy łamane jest prawo, należy to zgłosić do odpowiednich organów, zamiast opluwać pracodawcę na forum. To z pewnością przyniesie lepsze rezultaty. Może jest tu ktoś z obecnych pracowników TESCO i chciałby podzielić się z nami swoją opinią na temat współpracy z tym pracodawcą? Czy w firmie warunki się zmieniły?
TESCO OLSZTYN-ZATORZE!!! PRACA CIĘŻKA JAK WSZĘDZIE!!! LUDZIE KTOZY TAM PRACUJA(POCZĄWSZY OD KIEROWNICTWA DO NIŻSZEGO PERSONELU)POWINNI MIEC SZACUNEK DO SIEBIE NAWZAJEM I WYROZUMIAŁOŚC, A TO JEST POLOWA SUKCESU PRACY! JEZELI CHODZI O SKLEP- ZAOPATRZENIE W TOWAR POWINNO BYC LEPSZE,CZYSTE I NAPRAWIONE KOSZYKI. TOWAR,( KTÓRY JEST NA PALETACH) NIE POWINIEN STAĆ W PRZEJSCIU MIEDZY REGALAMI, BO I TAK JEST MALO MIEJSCA. CENY RÓŻNIĄ SIE MIEDZY SKLEPAMI -TESCO NA ZATORZU, A TESCO PSTROWSKIEGO. OCHRONA W SKLEPIE TO JEST PORAŻKA, ZATRUDNIANI SA EMERYCI(Z GRUPA INWALIDZKA), ALBO STUDENCI, KTO TAKIE OSOBY ZATRUDNIA!!! POWINNA BYĆ PROFESJONALNA FIRMA,A NIE PROWIZORKA! MY JAKO KONSUMENCI POWINNYSMY SIE DOBRZE CZUĆ ROBIAC ZAKUPY CZY W TYM TESCO NA ZATORZU CZY NA PSTROWSKIEGO!!!! NICH TE UWAGI DADZĄ DLA KOGOŚ DO MYŚLENIA (MIĘDZY INNYMI DLA KIEROWNICTWA-SKLEPU,REGIONALNYCH I WYŻEJ POSTAWIONYCH )!!!!
W Tesco na zatorzu zabraniają na przerwy schodzić!!!!!kierowniczki wulgarne.
Ostatnio kierowniczka wyzwała mnie,,zdzira,,te słowo użyła, zwolnię się,bo stres na maxa
Zgadzasz się w opiniami o firmie TESCO/Polska/Sp. z o.o.? A może uważasz, że inni nie mają racji? Zapraszamy do komentowania na naszym forum. Tutaj twój głos ma znaczenie.