Jak się pracuje w Sizeer (Marketing Investment Group S.A.) Polska? Zadaj pytanie

Niżej możesz napisać pytania o to jak się pracuje w Sizeer (praca w salonie) Polska, jak wygląda praca, jak kształtują się zarobki. Dowiedz się czy praca w Sizeer (praca w salonie) jest dla Ciebie! 


Najnowsze pytania nt. pracy w Sizeer (praca w salonie) w Polska

byly pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Mig jest najgorszym miejscem gdzie można podjąć prace. Zero szacunku do pracownikow, ludzie z centrali nie schylaja sie na bramkach czyli nabijaja wejscia= nie wyrobienie premii doradców. Szacunek? Obce słowo dla nich. Brak mi słów. (usunięte przez administratora)

Marketing Investment Group
Inne

Witaj. Jeśli zaobserwowałeś zachowania innych pracowników, które w Twojej ocenie nie są zgodne z wartościami naszej firmy, prosimy o kontakt mailowy pod adresem opinie@miggroup.com Chcemy tę sprawę wyjaśnić, dlatego potrzebujemy więcej informacji. Jeśli natomiast chcesz zgłosić poważne nadużycie, np. (usunięte przez administratora) - prosimy o kontakt pod adresem: audyt@miggroup.com. Stanowczo sprzeciwiamy się tego typu wykroczeniom, a nad zapobieganiem im oraz rozwiązywaniem spraw dotyczących nadużyć czuwa wewnętrzna Komisja Antymobbingowa, która przyjmuje zgłoszenia pod ww. adresem z zachowaniem zasad poufności. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group

firmo MIG
Kandydat
 Pytanie
@Marketing Investment Group

A co z dyskryminacją w zatrudnieniu w Sizeer? Cały czas czekam na odpowiedź.

Marketing Investment Group Nowy wpis
Inne
@firmo MIG

Witaj. Odpowiedzieliśmy we wcześniejszym wątku. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group

@firmo MIG Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@firmo MIG

Ale to nie firma MIG dyskryminuje, tylko regionalny M. Chodzi o dyskryminację kandydatów ze względu na spore doświadczenie (sic!) oraz wiek. Regio M. też jest już stary. Może firma MIG by go tak potraktowała jak on traktuje kandydatów? Byłoby sprawiedliwie.

Marketing Investment Group Nowy wpis
Inne
@@firmo MIG

Witaj, jeśli uczestniczyłeś w procesie rekrutacji i doświadczyłeś zachowań, które noszą znamiona dyskryminacji ponownie prosimy o kontakt z nami na adres audyt@miggroup.com lub opinie@miggroup.com i podanie więcej szczegółów. Potrzebujemy tych informacji, by zbadać temat, wyciągnąć wnioski i uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group

pytanie do Sizeer, MIG, sklepy
Kandydat
 Pytanie

Czy Sizeer nadal dyskryminuje doświadczonych sprzedawców 35+ z doświadczeniem w sprzedaży obuwia i akcesoriów?

Marketing Investment Group Nowy wpis
Inne
@pytanie do Sizeer, MIG, sklepy

Witaj. Jeśli byłeś świadkiem zachowań noszących znamiona dyskryminacji, prosimy Cię o bezpośredni kontakt na adres audyt@miggroup.com – Twoja wiadomość trafi do specjalnej Komisji w firmie, co istotne – działającej zgodnie z zasadą poufności. Jej zadaniem jest odpowiadanie na zgłoszenia ewentualnych przypadków nadużyć i podejmowanie stosownych, zdecydowanych działań w reakcji na nie. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group

Pytanie
 Pytanie

Jak szefostwo w Sizeer (praca w salonie) traktuje ludzi?

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Marketing Investment Group
Inne

Witaj, chcielibyśmy się przyjrzeć sprawie, którą opisujesz i ją właściwie zaadresować – w tym celu potrzebujemy więcej szczegółów. Prosimy Cię o wiadomość na adres opinie@miggroup.com, co umożliwi nam dokładne zbadanie sytuacji i wyciągnięcie ewentualnych wniosków na przyszłość. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group

 Rozmowa kwalifikacyjna
Z ilu etapów składa się proces rekrutacji w firmie Sizeer (praca w salonie)? Czy rozmowa kwalifikacyjna przebiega w pozytywnej atmosferze? Pracodawca umożliwia pracę w trybie zdalnym? Podziel się swoimi wrażeniami ze spotkania z rekruterem.
Ciekawa
Kandydat
 Pytanie

Czy jest ktoś w stanie opisać dokładniej o co chodzi z kierowniczką regionalną w Poznaniu? Co tam się takiego dzieje?

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Jedynym pozytywnym aspektem pracy w MIG są bony Sodexo, które otrzymaliśmy na razie tylko raz, na święta. Niestety negatywnych aspektów pracy jest więcej... Praca stojąca po 12h od 9-21 (najlepiej być już o 8:30 żeby charytatywnie posprzątać sklep), brak jakiejkolwiek możliwości oparcia się o meble o siadaniu już nawet nie wspomnę. Pozycja stojąca na baczność, sztywna atmosfera, "chuchanie" i skakanie koło klienta - Sizeer to sklep streetwear a nie luksusowy butik, ludzie odwiedzający nas to przeważnie ludzie młodzi nie potrzebujący serii zbędnych pytań, sprzedaż starych impregnatów oraz zżółkniętych skarpetek. Zniżki pracownicze wynoszące śmieszne -40% przy aktualnych cenach produktów z możliwością użycia na jedną rzecz, wręczane z dosyć sporym opóźnieniem są postrzegane jak nagroda dla pracowników za wykonaną pracę, zwalniający się pracownicy mogą pomarzyć o zniżkach które im się należą za przepracowany kwartał bądź jego część. Aby przykładowo zakupić komplet ubrań bądź dwie pary butów trzeba zużyć dwie zniżki (z 3 na kwartał zostanie 1), nie prościej byłoby zrobić pulę pieniężną do wykorzystania przez rok tak jak jest to praktykowanie w podobnych miejscach pracy? Pracownicy na cały etat nie mają możliwości dorobić sobie do wypłaty, ponieważ mają zakaz wykonywania nadgodzin (mając 1/2 godziny w miesiącu trzeba je wybrać, bo firma ich nie wypłaca). Brak jakichkolwiek benefitów, prywatnej opieki zdrowotnej, wczasów pod gruszą, premia tylko za wyrobione parametry a na święta jedna paczka do podziału na cały zespół. Dobra atmosfera między pracownikami sklepów a pracownikami centrali nie istnieje, wieczne pretensje działu IT, że ktoś w ogóle raczył im przeszkodzić, generalnie współpraca z centralą jest ciężka. Miło byłoby jakby chociaż kierownik regionalny miał chęci do poznania swoich pracowników albo chociaż przywitania nowych, mogłoby to pozytywnie wpłynąć na dalszą współprace. Kończąc ten wywód wprowadzenie przez firmę aplikacji z którą sami sobie nie radzą, było ogromnym błędem. Brak ciekawych promocji które mają zachęcić klienta, brak stałej zniżki dla stałych klientów, punkty są usuwane po roku można mieć ich tysiące a klient i tak nie skorzysta z żadnej promocji bo nie ma żadnych kuponów, ciągłe awarie i przerwy techniczne których naprawa trwa długi czas- ale jako pracownik masz pamiętać o tym żeby zaproponować i zachęcić klienta do założenia aplikacji z której i tak już nigdy nie skorzysta. Wiele negatywnych opinii o pracy w MIG powinny zmotywować firmę do podjęcia jakichkolwiek działań ale tak, najlepiej się oczekuje a nie daje nic w zamian.

Kris
Były pracownik
@Były pracownik

Oj tak, to charytatywne sprzątanie sklepu się zgadza w 100%. Przychodząc do pracy na 8:55 czyli żeby mieć 5 minut czasu na przebranie (pracę rozpoczynam o 9:00 według grafiku) zadano mi pytanie co tak późno przychodzę i żeby następnym razem dać znać, że będę później. Żarty chyba jakieś. W aktualnej pracy przychodzę tak jak mam w grafiku i nikt nie robi takich śmiesznych akcji. Zgadzam się co do słowa generalnie. Zróbcie coś z tymi sklepami, bo to śmieszne, żeby tak traktować pracownika. Oczekiwania co do obsługi klienta nijak się mają do klimatu tych sklepów i sprzedawanych rzeczy. Nic dziwnego, że rotacja jest ogromna i panuje chaos.

Krystyna
Inne
@Kris

Dobrze rozumiem, że powinieneś przyjść na tyle wcześnie żeby przed pracą posprzątać sklep? A po drugiej zmianie też trzeba zostać dłużej żeby posprzątać?

Były pracownik
Były pracownik
@Krystyna

Niestety nie istnieje coś takiego jak druga zmiana. W pracy jesteś 12h bez możliwości oparcia się, siadania na sklepie itd. W mniemaniu firmy najlepszym rozwiązaniem byłoby gdybyś przyszedł już o 8:00 żeby charytatywnie posprzątać i został do 22:00 żeby też charytatywnie posprzątać. Oczywiście w godzinach pracy nie wolno tego robić.

Karolina
Inne
@Były pracownik

charytatywnie to może nie, a ktoś rozmawiał z nimi na ten temat? Bo skoro nie ma kto to zrobić to faktycznie nadgodziny powinny załatwić sprawę skoro w trakcie pracy nie można

Były pracownik
Były pracownik
@Karolina

W tej pracy nie istnieje coś takiego jak "płatne nadgodziny".

Były pracownik
Były pracownik
@Karolina

Usłyszałam że jak mi się nie podoba to mogę zmienić prace i zmieniłam :)

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Niestety też było mi dane pracować w tym miejscu, przez 10 miesięcy trzymała mnie tylko i wyłącznie ekipa bo nie ma co mówić, ludzie młodzi, energiczni i zostało mi wiele znajomości po tej pracy, ale co do samego systemu pracy, wynagrodzenia, premii? DRAMAT już nie wspomnę o POK, kto to wymyślił, chyba ktoś kto nigdy nie miał doczynienia z klientem, samo szkolenie z POK to komedia i nie raz się uśmiałam z tych scenek. Kierownik regionalny? wpadł na genialny pomysł aby zgłośnić nam muzykę, tak że nie słyszeliśmy własnych myśli i nie przesadzam a co dopiero klientów, sami klienci się skarżyli że nie słyszą doradców, a co na to wspaniały kierownik regionalny? że to nie sklep dla każdego, po prostu cyrk, nie dało się wytrzymać 9 godzin z tak głośna muzyka a on zadowolony bo 20 min jest na sklepie i mu nie przeszkadza, sama kierowniczka po kryjomu ściszała ale tylko wtedy kiedy nie była w planach wizyta regionalnego. Zniżki ? żart. Raz w miesiącu zniżki -40 na jeden produkt. Sama kierowniczka? spóźnisz się przez komunikacje 5/10 min odrabiaj, zostać do 21:30 żeby posprzątać sklep (pracowaliśmy do 21) za darmo? nie ma problemu, jak się sprzeciwiłam ze to przesada to usłyszałam ze mogę się zwolnić jak coś mi się nie podoba, tak tez zrobiłam i bogu dzięki. Już nie chce mi się rozpisywać na temat tych śmiesznych wskaźników do premii które były a-wykonalne i abstrakcyjne np wskaźnik wejść, tak zawyżony byle nie dać pracownikom premii którzy i tak zarabiają dosłownie grosze za swoja prace. Podsumowując to na pewno plusem jest ekipa młodzi ludzie, klimat samego sklepu, jak obsługujesz po swojemu i łapiesz fajny vibe z klientem dopóki nikt cię nie przyłapie że nie obsługujesz zgodnie ze śmiesznym POK to może być ale tak to naprawdę ODRADZAM..

Pytanie
 Pytanie

Czy w Sizeer (praca w salonie) wypłacają dodatkowe nagrody dla pracowników?

Szczęśliwy Były Pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Jak zapewne wskazuje mój nick, jestem szczęśliwym byłym pracownikiem, na początek trochę o górze, z osobami którymi mialem kontakt z biura to kadry, i tam naprawdę spoko Panie, we wszystkim pomogą (usunięte przez administratora) Na plus ludzie w salonie bez których rotacja byłaby większa niż nie powiem gdzie bo sie to tutaj nie nadaje. Podziwiam ludzi którzy pracują w tej firmie więcej ni pol roku a bije pokłony przed tymi którzy pracują ponad rok. Generalnie na plus: Niektóre działy na górze Ekipy w salonie Atmosfera pracy Na minus: (usunięte przez administratora) Standard obsługi jakbys pracował w ekskluzywnym butiku zamiast sklepu ze streewearem Wynagrodzenie nie współmierne do pracy i wymagań. Trzymajcie się tam Poznaniaki oby wyszło dla was słońce, pozdrawiam swoją była ekipę, powodzenia tam!

Marketing Investment Group
Pracownik
@Szczęśliwy Były Pracownik

Witaj. Chcemy Cię poinformować, że wyrażamy zdecydowany sprzeciw przeciwko przejawom mobbingu w naszej firmie. Są to zjawiska niedopuszczalne w Marketing Investment Group. Podejmujemy wszelkie działania, by przeciwdziałać tego typu sytuacjom. Śledzimy wpisy, które pojawiają się na forum, jednak przy tak poważnych zarzutach potrzebujemy dokładnie zbadać tę sytuację. Prosimy Cię o bezpośredni kontakt na adres: audyt@miggroup.com – Twoja wiadomość trafi do specjalnej Komisji w firmie, co istotne – działającej zgodnie z zasadą poufności. Jej zadaniem jest odpowiadanie na zgłoszenia ewentualnych przypadków mobbingu oraz podobnych nadużyć i podejmowanie stosownych, zdecydowanych działań w reakcji na nie. Pozdrawiamy, Marketing Investment Group

Szczęśliwy Były Pracownik
Były pracownik
@Marketing Investment Group

@Pracodawca Widzę ze ciekawie, pół opinii która bezpośrednio uderza w Regionalna Kierownik została „dyskretnie” usunięta przez asministratora, szkoda ze usuwane prawdziwe określenia na działania pewnej osoby, to tylko utwierdza mnie w przekonaniu ze wysyłanie do was jakiejkolwiek skargi jest bez sensowne, gratuluje podejścia, dalej wklejajcie gotowe PR-owe formatki, mam nadzieje ze ktoś kiedyś uderzy w stół i wleci z odpowiednimi Polskimi organami. Tyle ode mnie :)

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Szczęśliwy Były Pracownik

Trzeba stanowczo podkreślić dla wszystkich niewtajemniczonych, że chodzi o Kierowniczkę Regionalną z Poznania. To na jej sklepach trwa ten (usunięte przez administratora)w stosunku do pracowników bezpośrednio jej podlegających. Taki sam postrach panował jak była kierowniczą sklepu w Posnanii zanim otworzyli drugi mniejszy z innej strony Galerii. Tacy ludzie się nie zmieniają, a wręcz kiedy dostaną większej władzy po znajomości swoich wyższych kolegów pracujących w firmie, to można pokazać swoją wyższość i wyżywać się na swoich pracownikach. Jak widać, firma nie potrafi zrobić porządku z jedną osobistością przez tyle czasu. A może nie chce lub nie może z pewnych względów?

Nowy
Inne
 Pytanie

Jak wygląda praca w Krakowie? Kierownictwo? Regionalny? Napiszcie na co się nastawić i czy jest sens.

Kierownik
Były pracownik
 Pytanie

Po długoletniej współpracy przyszedł koniec. W końcu! Nawet nie wiecie, ile człowiek może zyskać, kiedy zwolni się z tego (usunięte przez administratora)… Zarobki na stanowisku kierownika sklepu oscylują(usunięte przez administratora) Doradcy na zleceniu dostają więcej… Premii nie wyrobicie, bo cele ustalają z przebitką(usunięte przez administratora) do roku ubiegłego. Atmosfera. Gdyby nie ta, którą sami stworzycie to nie dacie rady. Wymagania? Masz sprzedawać wszystko - buty, ciuchy, akcesoria, plecaki, skarpetki, produkty do pielęgnacji, koszulki, szorty - ze wszystkiego dostajesz raporty i musisz się tłumaczyć. Jeden dzień gorszy, bo konwersja słabsza? Masz pisać elaborat z przyczynami i planem naprawczym… Poza tym milion innych wskaźników, z których jesteś rozliczany - np. (usunięte przez administratora)wizyta tajemniczego klienta, który sprawdza standardy / przestarzałe, marne, pasujące do butików, a nie do sklepu streetwearowego. Ciągła rotacja, bo młodzi nie chcą pracować za (usunięte przez administratora) i wypruwać przy tym żył. Presja, wymagania, presja, wymagania i zero wdzięczności. Okropne miejsce pracy. Najgorszemu wrogowi nie życzę, żeby tu się znalazł.

Rutek
Kandydat
 Pytanie

Witam czy mając 16 lat mogę pójść do pracy w sizzerze ???:

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Cześć, mam pytanie do pracowników salonu w Galerii Krakowskiej. Jest tak jak na innych sklepach jak tutaj opisują (wyzysk, rygor, etc)? Opłaca się?

Pzn
Pracownik
 Pytanie

Naprawdę mnie zastanawia dlaczego biuro audytu od dłuższego czasu nie zrobiło nic w kwestii (usunięte przez administratora), która nadal uprzykrza życie każdej osobie w regionie Poznań... Dobrze wiecie, że coś jest nie tak, skoro nawet trenerzy byli świadomi co się dzieje w momencie kiedy dopiero umawiali się na exit interviev z ks spod jej "skrzydeł". Dlaczego od dłuższego czasu region się sypie? Najpierw KS, a teraz KO, których nie ma praktycznie w żadnym z poznańskich sklepów... Odpowiedź jest jasna i logiczna. Nie wiem czy to przez jej plecy w centrali czy przez co, ale pora ukrócić jej rządy, bo już od dawna nie da się słuchać co ta kobieta wygaduje. Zróbcie coś z tym, bo inaczej kolejne osoby będą się zwalniać... Tyle się mówi o feedbacku w MIG, jakie to nie jest ważne, a (usunięte przez administratora)nadal przy każdej wizycie na salonach jedyne co powie to "jest okej, ale..". Odkąd pracuje to ani razu nie potrafiła faktycznie pochwalić nikogo, nie mówiąc już o wewnętrznych awansach, które przychodzą jej z wielkim trudem, mimo tego, że ona sama wspięła się po trupach, ale wysoko. Zapomniał (usunięte przez administratora) jak cielęciem był.... Naprawdę przyjrzyjcie się sytuacji w regionie Poznań, zanim będzie za późno, bo to co się dzieje jest po prostu chore... P.s. Nikt nie napisze na audytowego maila z opisem sytuacji, bo tu potrzeba Waszego zainteresowania i rozmowy osobistej z każdym KS i KO z osobna, bo równie dobrze można napisać do (usunięte przez administratora)....

Koko
Kandydat
 Pytanie

Czy zniżki pracownicze są na przecenione rzeczy też?

Wiewiórka
Kandydat
 Pytanie

Może ktoś powiedzieć jak wyglądała rozmowa o prace i o co się pytali?

1
KG
Kandydat
 Pytanie

Jakieś opinie o pracy w King Cross Poznań? Widze tu same negatywne opinie, a uważam, że dużo zalezy od miejsca. Pozdrawiam.

Pytanie
 Pytanie

Czy pracownik bez doświadczenia w branży ma szansę na zatrudnienie w Sizeer (Marketing Investment Group S.A.)?

Obecny KS
Pracownik
@Pytanie

Tak, każdy ma równe szanse. Nawet lepiej jest zatrudnić osobę bez doświadczenia gdyż nie ma jakiś przyzwyczajeń z poprzedniego miejsca pracy i jest się w stanie takiego pracownika wyszkolić wg standardów firmy.

XD
Pracownik
 Pytanie
@Obecny KS

Jakiś? Bo pracownik bez doświadczenia łyknie wszystko, cały kit o beznadziejnym POK-u. Trzeba być przykładem dla swoich pracowników, to każdy może się dostosować do procedur firmy bez znaczenia czy ma doświadczenie czy nie. Ale doświadczony pracownik może być problemem dla lecącego w kulki KS.

Pytanie
 Pytanie

Czy pracownik bez doświadczenia w branży ma szansę na zatrudnienie w Sizeer (Marketing Investment Group S.A.)?

3
jdndudnsx
Były pracownik
@Pytanie

raczej bez problemu, w sieciówkach przyjmują byle kogo, bo i tak jest tam ciągły przemiał pracowników

Marta
Inne
@jdndudnsx

Serio? A skoro jest rotacja to jak ktoś dłużej popracuje to jest szansa na awans na posadę biurowa? Firma szuka teraz w internecie kogoś jako Zastępca kierownika sklepu. I jestem ciekawa właśnie szans na pójście wyżej. Ktoś coś?

1
były pracownik
Były pracownik
@Marta

Jeśli nie masz doświadczenia w danym obszarze, to nie awansujesz do biura, proste. Ta ich ścieżka kariery to taki pic na wodę :)

Wr
Były pracownik
 Pytanie

Absolutnie nie polecam, wypłaty nie są adekwatne to pracy po 12 godzin kilka dni pod rząd a także tego ile pracownicy musza wykonywać. Pół godziny przerwy w ciągu całego dnia, presja na wyniki, rozliczanie za to ile osób weszło do sklepu. MIG, sami zapracowaliście na te wszystkie opinie, dlaczego nic z tym nie robicie? Jest to dla was okej że firma jest tak złym pracodawcą w oczach swoich pracowników?

Marta
Inne
@Wr

Przerwa na 12 godzin jest pół godziny, tak? A jak ktoś musi w międzyczasie wyjść to łazienki, to jest taka opcja? Można swobodnie skorzystać poza czasem przerwy?

Zostaw merytoryczną opinię o Sizeer (praca w salonie) - Polska

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Sizeer (praca w salonie)
Przejdź do nowych opinii