A co się stało z Leonem Biedacomowskim? W Enevie siedzi czy gdzie?
"wynagrodzenie zasadnicze plus atrakcyjny system premiowy za dodatkowe zadania" - chyba zadań robionych w godzinach 23:00 - 06:00 tylko pytam kiedy spać? Chłe chłe.
Mimo wszystko - Wesołych Świąt !!!!!!!!
Wesołych Świąt!!! a tak poważnie to na południu monterzy ratują dupska panu wielkiemu dyrektorowi za to ze ich dyma tak jak chce na kasie i na wszystkiem dla niego nie liczą się ludzie tylko jak zgnębić człowieka i reszta jego kierownictwa też przeszła na jego stronę nawet nie jest w stanie spojrzeć w oczy pracownikom tylko wysyła jakieś głupie zarządzenia typu praca w wigilię do oporu i w święta też żenada i żal ale coż jak kto mądry to sobie radzi a reszta niech ratuję strefą będą tego żałować a w nagrodę pojadą na wsparcie do innych stref!!!!
Dajmy wszyscy wypowiedzenia niech ta firma upadnie
Rozmowa trwała 2 minuty.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Duże kary są dlatego, że jest za mało ludzi a BiedacomEneva od OPL dostaje za mało pieniędzy od łącza. Kiepski interes, do tego nieudolność "góry" - z góry to jest skazane na niepowodzenie.
Firma się rozwija ale chyba ku upadkowi. Piszesz, że problemem są duże kary. A ja się pytam czyja to winna? Może tych monterów co pracują po "8" dni w tygodniu z nocnym dyżurem SLA (dziwne że jeszcze PIP się tym nie zainteresował). Już nie ma kto pracować, bo za taką pensję z tymi obowiązkami każdy ma dość. A młody jak przyjdzie i jest ambitny to po 3 miesiącach rezygnuje bo to nie firma dla takich ludzi. A jak już zostanie to po co ma się starać, certyfikację zrobić jak i tak będzie zarabiał tyle co doświadczony monter z długim stażem pracy. Także firma płaci kary tylko przez swoją nieudolność, a raczej nieudolność kadry zarządzającej.
Ale to prawda.Firma się rozwija. Dodatkowo przejęliśmy Łódź Północ oraz Bydgoszcz. Problemem są duże kary, które firma musi płacić. W momencie kiedy firma nie musiałaby ich płacić byłoby więcej na wynagrodzenia pracowników
przejęliście Bydgoszcz :))) tylko że tutaj nie ma kto pracować , kilku monterów na całą Bydgoszcz , dosłownie śmiech na sali
Admin pewnie to usunie chociaż jest to prawda zapisana w prawie pracy ale jest to nie wygodne dla pracodawcy, a forum powinno być bezstronne ale cóż ….. Pracodawca nie powinien planować pracownikom pracy w wyższym wymiarze niż obowiązujący ich w danym okresie wymiar czasu pracy. Takie zachowanie może być uznane za planowanie pracy w godzinach nadliczbowych, co stanowi wykroczenie przeciwko prawom pracownika. Ciągłe łamanie prawa w ENEVA TELECOM - Zakaz planowania nadgodzin, ponadto Pracodawca nie może stale zlecać pracownikom pracy w godzinach nadliczbowych. Stanowi to naruszenie przepisów o czasie pracy, naraża go na odpowiedzialność za wykroczenie i karę grzywny od 1 tys. do 30 tys. zł.
jak panowie z oponami zimowymi? bo jak narazie ich nie ma czekamy na snieg i nie bedziemy robic bo jak na lysych letnich
kupuja a cos blizej? kiedy one wogole beda? bo jak sypnie konkretnie to monterzy sa niestety ale udu............i a co za tym idzie uszkodzenia nie zostana usuniete chyba ze dyrektor powie jezdzic na moja odpowiedzialnosc heheheheh nigdy tak nie powie hm tzn pewno powie ale nie napisze masakra jakas
dyrektor to jest miekkim robiony on tylko się nadaje na klin do dupy nie zna sie na niczym tylko jak ludzi dołować i wydymać z kasy
Sezon letni się otwarty, coraz więcej ludzi na L4.
A na południu mieszanie ludźmi z jednego rejonu na drugi żeby utrzymać pozdory dla pomarańczowych czy oni do ch...ry nie widzą że ludzie uciekają od takiego operatora który nie potrafi utrzymać odpowiednich norm czasowych na usuniecie uszkodzenie.Ja osobiście bym zrezygnował z takiego operatora pozdrawiam wszystką brać monterską z południa....
OPL nie widzi albo się dogaduje z enevą niestety tak już jest od dłuższego czasu na układy nie ma rady!!
W rejonie centralnym na usługę klient czeka średnio kilka tygodni i co drugi mówi że czeka do końca umowy i odchodzi od pomarańczy. A może to tak ma być pomarańczowym nie zależy na sieci miedzianej więc aby pozbyć się klientów przekazuje kolejne strefy Enevie która to czyni genialnie.
to skąd tyle rezygnacji ze skargami na opieszałości w naprawach sieci??
Nie mów, że nikogo nie obchodzę. Obchodzę prawie wszystkich - szerokim łukiem. Szczególnie dawnną TP dzisiaj OPL oraz tzw. firmy PT
Dnia 1 czerwca 2015 r. ENEVA Telecom rozpoczęła świadczenie usług utrzymania sieci w strefie abonenckiej ORANGE Polska w Bydgoszczy. Jest to kolejna, już 6, strefa abonencka ORANGE Polska utrzymywana przez ENEVA Telecom. "Po raz kolejny udowodniliśmy, że dzięki naszemu doświadczeniu i bardzo dobremu zorganizowaniu, skutecznie podejmujemy się trudnych wyzwań. Oceniam nasze przygotowanie bardzo dobrze, zarówno od strony logistycznej, jak i od strony zapewnienia zasobów ludzkich o odpowiednich kompetencjach i w niezbędnej ilości. Priorytetem było zapewnienie ciągłość świadczenia usług dla Klientów ORANGE Polska i to się udało." – podsumował Jarosław Siennicki, Wiceprezes oraz Dyrektor Operacyjny Grupy ENEVA Jacek Kasperski, Prezes Grupy ENEVA, dodał: „Nasz rozwój w 2015 roku przebiega zgodnie z planem. Dziękujemy ORANGE Polska za zaufanie jakim nas obdarzył, powierzając nam do obsługi kolejną strefę abonencką. Współpraca z ORANGE Polska jest jednym z kluczowych elementów naszej strategii rozwoju.”
Nie zapomnę gdzie się urodziłem i skąd pochodzę Jackowo :)
Prawda jest taka jak na razie przeszło 89% monterów ,żaden z grupy A ,a gr B nie pojęcia o łaczach Hdsl Shdsl itd. i Vdsl instalacje i to tyle.
skoro przeszło was tylu to wystarczy a nawet jest ponad stan i prawdopodobnie będziecie wysyłani na wsparcie do innych stref, skoro tylu przeszło to albo jesteście zdesperowani albo super warunki Wam zaproponowali. Dobrze bo ludzi w Polsce brakuje będzie miał kto pracować. Wam też proponowali drugą umowę do podpisu? jeżeli tak to czy duża ilość osób podpisała wyrok?
I wszyscy na Bydgoszcz!!! do pomocy znowu eneva dostała strefę i mądrzy monterzy nie przeszli za smiesznie pieniądze mają jaja, karierowicz M.C robi swoje pogrąża eneve a dyrekcja z Warszawy tego nie widzi!!!klapki na oczach, wsparcie na południu , wsparcie na Łódź, na Bydgoszcz żal żenada !!! a burze tuż tuż!!
W końcu jaka jest prawda bo kierownictwo twierdzi że wszyscy w Bydgoszczy przeszli i samochodów brakuje?
Tak ogólnie to wszystko OK. OPL ma super serwis, nie wpuścił bym do domu.
Ja rozumie że macie tez ciezko ale przynajmniej jesteście u siebie a wsparcie musi dojeżdżać i poznawać nową sieć i zasuwać ale jesteśmy zgodni eneva to firma dla zdesperowanych i naprawdę współczuje pracy w tej firmie pozdrawiam kolegów monterów
Ogólnie praca dla zdesperowanych przynajmniej montera weekendy święta i często wydłuża się do 10, 12 h i nie czytajcie tych pozytywnych opini to piszą albo kierownicy albo ludzie z niedawno przejętej strefy łodzkiej gdzie robi za nich wsparcie z innych stref
kolego antyeneva jestem z niedawno przejętej strefy łódzkiej i nie piszę pozytywnych bzdur typu że jest dobrze itp. To co opisujesz to jest prawda że tyracie po 10-12 godzin ale chyba Wam to pasuje i robicie to na własne życzenie. Sami sobie zgotowaliście ten los, Ugadując się kiedyś z pracodawcą to Wy sami zrezygnowaliście np. z Funduszu socjalnego, na rzecz RISu gdzie obiecywali Wam duże pieniądze to teraz nie miej pretensji do garbatego że ma dzieci proste. Pracownicy z WPRT w większości mają swój rozum i nie wejdą w złodziejskie umowy - zlecenie i dzięki temu pracują mniej, i proszę nie siej zamętu że robi za nas wsparcie bo to jest niegrzeczne, mógłbym dużo napisać co z siecią robi wsparcie ale się powstrzymam bo pomimo pewnych ..... szanuję to co robicie i radzę się zastanowić i wyciągnąć wnioski.
część opini to belkot panów kierowników Generalnie ta firma to obóz pracy dla naiwnych.Omijać szerokim łukiem!!!!!!!!
"zmiany na lepsze ""solidne wynagrodzenie" hahaha to ty chyba o innej firmie piszesz chyba ze dla ciebie zmiany na lepsze to praca w weekendy i świeta za g...wniane pieniądze tzw. wsparcia i jakieś chore procedury i pomiary które niczemu nie służą a są tylko nalicznikiem kar ale skoro jesteś przekonany że tobie jest lepiej to mi ciebie żal. pozdrawiam
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Relacom sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Relacom sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.