Jakie godziny pracy obowiązują w P.P.H.U Rob-Wil Robert Wilczyński?
Ile jest zmian w P.P.H.U Rob-Wil Robert Wilczyński?
Czy P.P.H.U Rob-Wil Robert Wilczyński oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę, czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?
Czy nowo zatrudnione osoby w P.P.H.U Rob-Wil Robert Wilczyński otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?
polecam firmy Rob-Wil Zakup placu zabaw oraz domku złe wykonanie, nie "schlujne " drzewo z zadziorami co jest nie bezpieczne dla dziecka, domek wykonany z mokrego drewna co po czasie drewno wydycha i robią szpary czyli prześwity. Cena wysoka co do jakości Pan zapewniał że wszytko będzie idealne nie stety nie było to w naszym przypadku-koszmar. Co do instrukcji ?- Masakra Na dodatek Pan nie daje paragonu ani faktury i potem jest ciężko z reklamacja ( wz to nie jest dokument sprzedaży) Także jeśli ktoś również dostał wz zapraszam do kontaktu. Aby powiadomić inne służby aby tym się zajęły
Pani chociaż dostała WZ ja nie dostałam nic... kasę wziął i odjechał, nawet samochód z towaru trzeba było sobie samemu rozładować
Ja też jestem zadowolona . Zamówienie się przeciągnęło u mnie o dwa dnia , ale przy składaniu zamówienia zostałam poinformowana , że termin może delikatnie się przeciągnąć , ponieważ firma w sezonie ma dużo zamówień . Szczerze mówiąc dla mnie nie jest to jakiś straszny powód krytykujący firmę. Dzieci i mąż zadowoleni . Sam właściciel bardzo sympatyczny człowiek , nie chodzi w białej koszuli i osobiście był u Nas na montażu.
Również nie otrzymałem dowodu zakupu. Plac zabaw oceniam na 3+ bardzo duże nie dociagniecia
A otrzymała Pani paragon fiskalny? Bo ja nie i teraz mam problem z reklamacją ponieważ już farba mi z placu schodzi
Mi się 5 tyg opóźnił Po nie odbieraniu tel postanowilem sam podjechac i wyjaśnić spr. Po rozmowie stwierdził ze nie mial zamówienia - po czym gdy został przywieziony nam domek zostala nam dana kartka z pieczątka z sklepu w którym załatwiliśmy i taki rachunek otrzymalismy. Miejmy nadzieje że nie będzie problemu z reklamacją gdy coś będzie sie dziać
Darku , myślę , że nie będzie . Ja mam bynajmniej kontakt ze sprzedającym świetny. Fajnie tłumaczy i zna się na drewnie , a nie obiecuje cudów jak w marketach . Jak nie odbierze telefonu to oddzwania i trochę go rozumiem . Sam pracuje na montażach . Zaufał żonie , która miała realizować terminy , odbierać telefony i odpowiadać na maile , cóż sytuacja stała się jaka się stała , ale nikogo firma nie zostawiła na lodzie i każdy chociaż niestety z opóźnieniem zostanie lub został już obsłużony . Sama mam różne doświadczenia życiowe , więc może przez to jestem bardziej tolerancyjna , no ale bądźmy ludźmi , bo w sieci łatwo się wszystkich ocenia i krytykuje człowieka , który jest bardzo miły .