Jakie godziny pracy obowiązują w P.P.H.U Rob-Wil Robert Wilczyński?
Ile jest zmian w P.P.H.U Rob-Wil Robert Wilczyński?
Czy P.P.H.U Rob-Wil Robert Wilczyński oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę, czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?
Firma Rob-Wil, bardzo dobrze wywiązała się z zamówionej drewutni. Szybko, solidnie .POLECAM.
Zamówiłem huśtawkę,właśnie wczoraj dojechała. Bardzo dobre wykonanie,solidna z daszkiem.Polecam Firmę ROB-WIL.Bardzo sympatyczny właściciel i widać ,że zna się na swojej pracy.
Czy nowo zatrudnione osoby w P.P.H.U Rob-Wil Robert Wilczyński otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?
Zakupiłam domek ,.Super sprawa ,pierwsze grilowanie przy domku było .Polecam Firmę.
polecam firmy Rob-Wil Zakup placu zabaw oraz domku złe wykonanie, nie "schlujne " drzewo z zadziorami co jest nie bezpieczne dla dziecka, domek wykonany z mokrego drewna co po czasie drewno wydycha i robią szpary czyli prześwity. Cena wysoka co do jakości Pan zapewniał że wszytko będzie idealne nie stety nie było to w naszym przypadku-koszmar. Co do instrukcji ?- Masakra Na dodatek Pan nie daje paragonu ani faktury i potem jest ciężko z reklamacja ( wz to nie jest dokument sprzedaży) Także jeśli ktoś również dostał wz zapraszam do kontaktu. Aby powiadomić inne służby aby tym się zajęły
Pani chociaż dostała WZ ja nie dostałam nic... kasę wziął i odjechał, nawet samochód z towaru trzeba było sobie samemu rozładować
Ja też jestem zadowolona . Zamówienie się przeciągnęło u mnie o dwa dnia , ale przy składaniu zamówienia zostałam poinformowana , że termin może delikatnie się przeciągnąć , ponieważ firma w sezonie ma dużo zamówień . Szczerze mówiąc dla mnie nie jest to jakiś straszny powód krytykujący firmę. Dzieci i mąż zadowoleni . Sam właściciel bardzo sympatyczny człowiek , nie chodzi w białej koszuli i osobiście był u Nas na montażu.
Również nie otrzymałem dowodu zakupu. Plac zabaw oceniam na 3+ bardzo duże nie dociagniecia
A otrzymała Pani paragon fiskalny? Bo ja nie i teraz mam problem z reklamacją ponieważ już farba mi z placu schodzi
Mi się 5 tyg opóźnił Po nie odbieraniu tel postanowilem sam podjechac i wyjaśnić spr. Po rozmowie stwierdził ze nie mial zamówienia - po czym gdy został przywieziony nam domek zostala nam dana kartka z pieczątka z sklepu w którym załatwiliśmy i taki rachunek otrzymalismy. Miejmy nadzieje że nie będzie problemu z reklamacją gdy coś będzie sie dziać
Darku , myślę , że nie będzie . Ja mam bynajmniej kontakt ze sprzedającym świetny. Fajnie tłumaczy i zna się na drewnie , a nie obiecuje cudów jak w marketach . Jak nie odbierze telefonu to oddzwania i trochę go rozumiem . Sam pracuje na montażach . Zaufał żonie , która miała realizować terminy , odbierać telefony i odpowiadać na maile , cóż sytuacja stała się jaka się stała , ale nikogo firma nie zostawiła na lodzie i każdy chociaż niestety z opóźnieniem zostanie lub został już obsłużony . Sama mam różne doświadczenia życiowe , więc może przez to jestem bardziej tolerancyjna , no ale bądźmy ludźmi , bo w sieci łatwo się wszystkich ocenia i krytykuje człowieka , który jest bardzo miły .
PPHU ROb-WIL to bardzo profesjonalna firma , która została rozwinięta przez właściciela firmy przed związkiem małżeńskim . Dzięki ciężkiej pracy , motywacji i swoim pomysłom firma ciągle się rozwija .Jest dziś znana w wielu miejscach naszego kraju . Posiada świetną infrastrukturę ,bogate zaplecze maszyn , nowoczesną lakiernię oraz w odróżnieniu od niektórych firm produkuje swoje produkty od początku do końca bez pośredników.Większość niepochlebnych komentarzy pochodzi z fikcyjnych kont Magdaleny W , która prowadząc swoją ukrytą nieracjonalną wojnę uderzyła w klientów sklepu firmowego mieszczącego się we Wrześni . Zostały przyjęte zamówienia , które nie zostały przekazane właścicielowi do realizacji , więc niestety szef firmy nie miał wiedzy o ustaleniach terminowych i też z logicznego punktu widzenia nie mógł o nich wiedzieć . W oświadczeniu firma informuje , że zostały już wyciągnięte konsekwencje wobec Magdaleny W , która już nie pracuje , a wszystkie oszukane przez nią osoby mogą się zgłaszać bezpośrednio do właściciela firmy.Myślę , że większość osób rozumie, że w okresie sezonowym nawał pracy i zamówień jest bardzo duży , (co też świadczy o rzetelności firmy i bogatej konkurencyjnej ofercie ) przez co terminy oczekiwań są niestety dłuższe . Takie sytuacje mamy w większości firm z wypracowaną marką na rynku. Niestety chytrość , zawiść , zazdrość, zachowania nieracjonalne prowadzące do działań dezorganizacyjnych zawsze szkodzą dobremu wizerunkowi firmy . Rozumiem, że klienci (usunięte przez administratora) czują się pokrzywdzeni i znając właściciela wiem , że jest mu z tego powodu bardzo przykro. Wkłada on bardzo dużo pracy i sił , aby klient był zadowolony z końcowego efektu . Człowiek o bardzo dobrym sercu , niestety za dobrym .Jak to w życiu bywa zgoda buduje , a niezgoda rujnuje.
Potwierdzam zamówienie przyjęte przez żonę właściciela z ustalonym terminem realizacji. Po kontakcie z właścicielem - właściciel nic nie wiedział o złożonym zamówieniu. Mimo wszystko pan Robert w ciągu kilku tyg zrealizował zamowieniez którego jesteśmy bardzo zadowoleni w szczególności dzieci
U mnie było podobnie - zagrywka ze nie miał zamówień Po czym rozliczal sie Pan z kartki która otrzymalismy od pracownicy z sklepu.
Każdy rodzic czuje się szczęśliwy , gdy dzieci są zadowolone i nowe miejsce zabaw sprawia im frajdę , więc miło czyta się komentarz :) pozdrawiam serdecznie
Domek choć z opóznieniem wyszedł super .Właściciel bardzo sympatyczny ,też był i pracował przy montażu. Polecam.
Profesjonalne podejście do klienta. Mimo opóznienia zamówienie wykonane starannie .Ładnie się prezentuje .Dzieci mają frajdę .Polecam.
Bardzo profesjonalne podejście do klienta. Pan doradzi .Córka zachwycona placem zabaw. POLECAM !!!!
Brak szacunku dla klienta. Żona właściciela obiecuje termin realizacji zamówienia na konkretny dzień po czym na 2 tygodnie przed realizacją nie można się do nich dodzwonić. A jak już udało się zorganizować nowy numer do samego właściciela to wielce zdziwiony że miał wykonać zamówienie. Czekam na kontakt w sprawie nowego terminu już kolejne 2 tygodnie. Znow telefon jest nieodbierany. Wychodzi na to że Pan Wilczyński ma tyle pieniędzy ze nowych zleceń mu nie potrzeba. Potrafi tylko mydlić oczy klientowi
Po złożeniu zamówienia i zapewnieniu że towar będzie za tydzień czekałem dwa tygodnie na telefon aż usłyszałem że to wina produkcji i że mogę anulować zamówienie. Klient traktowany minimalistyczne. Brak dbalości o relacje z klientem. NIE POLECAM TEJ FIRMY