Ostrzegam ten sklep to zwykłe oszustwo.Nie mam z nikim kontaktu pozytywne opinie prawdopodobnie pisze właściciel.(usunięte przez administratora)
07.12.18 zamówiłem przelewem SMOANTA, do dzisiaj paczki nie otrzymalem, jest status, że została wysłana ale nie mam mozliwosci sledzenia jej przez poczte, nie dostalem numeru przesylki, nic. Próbowałem kilka razy się dodzwonić, telefon nie odpowiada, pisałem, też nic. Ignorujecie mnie prywatnie, prosze odpowiedzcie chociaż tutaj, nie zamówiłem tego dla siebie lecz.
Dawid nie stresuj sie bo z ecigla paczki dochodza bez problemu, po tresci statusu sugeruje ze wybrales paczkomat. Teraz jest z (usunięte przez administratora) okres i smiem twierdzic ze to inpost zabagnil temat i nie sluchaj co ci mowia na infolini bo tam bajki wyciagaja z malego palca. Ja tez z tego kozystam i na swieta z 12 paczek inpost z roznych firm dostalem narazie 9. Zamawiane sporo wczesniej :-( To nie wina sprzedawcow...
Zamówiłem przesyłkę 09.12.2018 numer paczki dostałem 17.12.2018 minęły 5 dni a w statusie paczki piszę ,, Przygotowana przez nadawcę " Z sklepem kontaktowałem się i mówią że przesyłka od nich wyszła. Kontaktowałem się również z firmą kurierską i oni mówią że paczki jeszcze nie otrzymali. To najwidoczniej pan ze sklepu E-Cigler oszukuje. Na paczkę poczekam jeszcze do połowy stycznia jeśli nie dojdzie to zgłoszę sklep E-Cigler !
Niedawno pisałem o iJust S. Bardzo przepraszam. Teraz zobaczyłem i płatność zaakceptowana.
Ja zamówiłem iJusta S 09.12.2018 i od razu dokonałem przelewu, bo zamówiłem do paczkomatu. Jest już wtorek a na stronie e-cilger piszę oczekiwanie na płatność przelewem bankowym. W ciągu 2 dni pieniądze powinny już być na koncie.
Tez nie zgodze sie z opinia Pedrosa. Robilem zakupy w tym sklepie i wszystko bylo w jak najlepszym porzadku. Zakupu dokonalem w srode 25.10.2018, wysylka paczkomatem byla zrobiona w czwartek a w piatek paczke odebralem ze wskazanego paczkomatu. iJust 3 zgodny z zamowieniem bucha jak ciuchcia :-) Zamowilem zapasowa grzalke 0.15 i 2 olejki. Wszystko przyszlo zapakowane sterylnie i pierwsza klasa. Olejek mleko jednorozca polecam dla wszystkich lubiacych delikatnie slodkie smaki o nucie mlecznych lodow :-) Drugi olejek to wisnia. Moze to konkurencja sie wypowiada w tak niechlubny sposob aby obrobic ogon. U mnie wszystko OK. Polecam i pozdrawiam.
czy ta opinia jest wiarygodna? ja czekam od 14 .11 na zakupiony towar i nie moge doczekac sie numeru wysylki
Myślę że lepszą drogą kontaktu by było wykonanie telefonu pod nr wskazany na stronie i sprawdzenie gdzie jest przesyłka, ewentualnie skożystanie z bardzo prostej opcji (zalogowanie się i sprawdzenie statusu zamówienia) Jeżeli jednak woli Pan/Pani publicznie sprawdzać status zamówienia to proszę o podanie kodu zamówienia (kod zamówienia sklada sie z 9ciu liter). Wszystkie zamówienia z tego okresu są już zrealizowane. Jeżeli zamówienie jest poprawnie złożone to zawsze staramy się aby wyszło jak najszybciej to możliwe. Najczęstrzym powodem opóźnienia są zamówienia składane w pośpiechu przez klientów gdzie podczas wypełniania danych do wysyłki klienci kożystają z autouzupełnienia po czym nie weryfikują poprawności danych. Zdaża się wtedy że wskoczy ulica bez numeracji. Informacja i prośba aby weryfikować wypełniane pola 2x została umieszczona na głównej stronie jednak niektórzy ludzie to ignorują... klient wtedy jest powiadamiany o tym i proszony o zedytowanie adresu na poprawny. Co do Pana Pedro podejżewam że osoba ta nigdy u nas nawet nie składała zamówienia a raczej chce jedynie oczernić sklep. Olejki które są wysyłane nie ma możliwości aby były wcześniej otwierane, wszystko jest sterylnie zapakowane i zapląbowane. Aby je otworzyć trzeba wyłamać plastikowe zabezpieczenie. Dodatkowo do transportu olejki są pakowane jeszcze w woreczki strunowe w przypadku gdyby podczas uszkodzenia paczki nie rozlał się po pozostałych elementach. Tak więc proszę o kod zamówienia.
Nadal Pani Ania Krk nie próbowała się z nami kontaktować ani poprzez nasz serwis ani też nie odpowiedziała tutaj. Czy więc temat mam uznać za rozwiązany?
Ja z osobistego "płuca" :-D polecam ekipe jak najbardziej. Trzeci zakup u nich i wszystko bangla jak należy. Na gwarancji zgłaszałem produkt pod koniec kwietnia i na poczatku maja mialem baterie wymienioną na nową. To było w ijust s. Aktualnie sprzęcik alternatywny na wyjazd czy cos. Od czerwca mam ijust 3 plus od sierpnia smoka princa i narazie odpukac ani myśli się nic popsuć :-D Wszystkie produkty weryfikowałem kodami na stronie producenta i są oryginalne tak więc nie ma ściemy. Realizacja zamówienia? Jest ok. 2x przyszlo mega szybko 1x z 2dniowym poślizgiem. Znajomi jak zamawiali podobnie, raz na czas a raz z delikatnym 1-2dniowym poslizgiem. O to sie chyba nie ma co czepiać bo jak brałem na edymie jakieś rzeczy to realizacja wyglądała tak samo. Chyba tylko sprzedawcy na alledrogo są mobilizowani aby wszystkie paczki nadawać z językiem na brodzie jak to sie mówi na już.
Ja niestety nie polecam bardzo. Kupiłam e-papierosa, przyszedł w innym kolorze, ale przyszedł. W sumie dość szybko. No ale równie szybko się popsuł. Napisałam do nich, zgłosiłam wszystko wg regulaminu i odesłałam sprzęt. Paczkę odebrali miesiąc temu, na maile nie odpowiadają a i telefonach nie wspomnę... Nie popuszczę im tego, 200zł to trochę dużo, żeby odpuścić. Czas udać się na policję chyba, czy ktoś z Was kiedyś zgłaszał takie przestępstwo?
Witam wszystkich. Mam 27 lat, zacząłem przygodę z wapowaniem pomimo iż NIGDY wcześniej niczego nie paliłem. Wapuję dla smaku i dymu ;) UWAGA! NIKOMU nie polecam strony e-cigler, a wręcz odradzam z powodów takich: 1. ZEROWY kontakt e-mailowy i telefoniczny gdy zakupiłem produkt - po tygodniu zacząłem się mocno martwić co z moim zamówieniem za ponad 200zł - dzwoniłem, pisałem - ZERO odpowiedzi. 2. 2 TYGODNIE minęły, dostałem jakiegoś niekompletnego maila z info, że paczka wysłana i że niedługo dostanę maila z nr. paczki do jej śledzenia - oczywiście nie dostałem ŻADNEJ informacji...2,5 tygodnia czekania na samą wysyłkę na dodatek niekompletną... (czytaj niżej) 3. BRAK informacji o nr. paczki, aby ją śledzić pomimo iż jakimś cudem dostałem maila, że niby gdzieś jest taki numer w panelu zamówień - NIE MA, głupi nie jestem. 4. Gdy kupiłem iJusta 3, to do tego wybrałem sobie 5szt liquidów... w paczce gdy ją dostałem był sam e-papieros BEZ liqudów... UDAŁO mi się jakimś cudem dodzwonić do tych złodziei i po rozmowie z jakimś facetem otrzymałem łaskawą wiadomość ze wzdychaniem, łaską i prychaniem, że "paczka jeszcze dzisiaj wyjdzie z tymi liquidami..." - myślę sobie no OK, spoko....BEZ "PRZEPRASZAM" albo chociaż jakaś rekompensata przez to, że musiałem podwójnie czekać na produkt? 5. OTRZYMAŁEM PACZKĘ z "liqudami" szybciej, bo w ciągu 3 dni, ale... -UWAGA-...OTWARTYMI! Miało być 10ml w środku w każdym, a jest: - 2,3ml - 3,5ml - 7ml - 5,1ml - 7,6ml .....dzwonię do cwela i NIE ODBIERA! SKANDAL, (usunięte przez administratora) BRAK WYCHOWANIA i tak jak moi znajomi mieli zakupić sobie iJusty 3 w tym sklepie (paczka 12 osób) tak NIE kupią przez tego fagasa, który pewnie odlał sobie bezczelnie liquidy dla siebie lub wypił, dodał do ciasta czy cholera wie co tam jeszcze. Po prostu BRAK SŁÓW na takich cwaniaczków. NIE POLECAM SKLEPU!!!!!!!!!!!!! Produkt jak najbardziej SUPER - iJust 3 Ello Duro silver. Moje sugestie dla Visions4you Daniel Morski: Witam wszystkich. Mam 27 lat, zacząłem przygodę z wapowaniem pomimo iż NIGDY wcześniej niczego nie paliłem. Wapuję dla smaku i dymu ;) UWAGA! NIKOMU nie polecam strony e-cigler, a wręcz odradzam z powodów takich: 1. ZEROWY kontakt e-mailowy i telefoniczny gdy zakupiłem produkt - po tygodniu zacząłem się mocno martwić co z moim zamówieniem za ponad 200zł - dzwoniłem, pisałem - ZERO odpowiedzi. 2. 2 TYGODNIE minęły, dostałem jakiegoś niekompletnego maila z info, że paczka wysłana i że niedługo dostanę maila z nr. paczki do jej śledzenia - oczywiście nie dostałem ŻADNEJ informacji...2,5 tygodnia czekania na samą wysyłkę na dodatek niekompletną... (czytaj niżej) 3. BRAK informacji o nr. paczki, aby ją śledzić pomimo iż jakimś cudem dostałem maila, że niby gdzieś jest taki numer w panelu zamówień - NIE MA, głupi nie jestem. 4. Gdy kupiłem iJusta 3, to do tego wybrałem sobie 5szt liquidów... w paczce gdy ją dostałem był sam e-papieros BEZ liqudów... UDAŁO mi się jakimś cudem dodzwonić do tych złodziei i po rozmowie z jakimś facetem otrzymałem łaskawą wiadomość ze wzdychaniem, łaską i prychaniem, że "paczka jeszcze dzisiaj wyjdzie z tymi liquidami..." - myślę sobie no OK, spoko....BEZ "PRZEPRASZAM" albo chociaż jakaś rekompensata przez to, że musiałem podwójnie czekać na produkt? 5. OTRZYMAŁEM PACZKĘ z "liqudami" szybciej, bo w ciągu 3 dni, ale... -UWAGA-...OTWARTYMI! Miało być 10ml w środku w każdym, a jest: - 2,3ml - 3,5ml - 7ml - 5,1ml - 7,6ml .....dzwonię do cwela i NIE ODBIERA! (usunięte przez administratora) BRAK WYCHOWANIA i tak jak moi znajomi mieli zakupić sobie iJusty 3 w tym sklepie (paczka 12 osób) tak NIE kupią przez tego fagasa, który pewnie odlał sobie bezczelnie liquidy dla siebie lub wypił, dodał do ciasta czy cholera wie co tam jeszcze. Po prostu BRAK SŁÓW na takich (usunięte przez administratora) NIE POLECAM SKLEPU!!!!!!!!!!!!! Produkt jak najbardziej SUPER - iJust 3 Ello Duro silver. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Przede wszystkim powinien być UCZCIWY, mieć trochę POKORY i znać magiczne słowa: dziękuję i przepraszam. A tak ... razem ze mną stracił 13 klientów czyli dokładnie nie dostał (specjalnie dokładnie policzyłem ile by wydali pieniędzy) 3210zł nie licząc przesyłek... każdy miał sobie zakupić po najnowszym e-papierosie + całą masę dodatków i liquidów. A tak: "CYGAN RAZ PRZEZ WIEŚ PRZECHODZI"
Bienvenida, przez przypadek zauważyłem nowy post od użytkownika Pedros, bardzo mnie wzruszył gdyż sam noszę takie imie a jestem z tą firmą zżyty od ponad pół roku i zapewne Hiszpanów jest nie wielu. Nie chcę aby mnie wiązano z wypowiedzią poprzednika. Ja akurat jestem bardziej polskich kożeni niż hiszpańskich ale mniejsza o drzewo rodowe. Z opisu wnioskuję że posta dodał jakiś dzieciak lub osoba wredna, być może nawet nie składająca zamówienia na tej stronie. Tak jak powiedziałem, z tą firmą mam już historię od ponad pół roku i bardzo wielu moich znajomych z warszawy/piaseczna/krakowa/żywca/gdańska/białegostoku też kożystają z ich oferty. To co chłopaku opisujesz nigdy nie miało miejsca. Zestawów zamówiliśmy łącznie z 16szt, grzałęk około 40szt, olejków około 150szt. Wszystko w różnych zamówieniach z różnych kont. Każdy olejek co przychodził był fabrycznie zaplombowany... rozumiesz? ZAPLOMBOWANY (nie dało się z niego odlać), może ze 2 olejki z tych wszystkich 150szt były delikatnie "zapocone".. chodzi o transport gdzie buteleczki lataly i gdzieś olejek się przesączył ale tego nawet nie ubyło 0,5ml... poprostu była wilgotna butelka.. spoglądając na nią nadal była pełna. Ciągnąc dalej oni pakują olejki w dodatkowe woreczki foliowe aby w razie jakiegoś uszkodzenia spedycyjnego nic się nie stało pozostałym elementom. Tak więc ręczę swoim doświadczeniem i bardzo szanuję osoby odpowiedzialne za organizowanie zamówień w firmie e-cigler Elego. Robią dobrą robotę. Zamówienia zawsze składamy za wyborem kuriera lub paczkomatu. Nigdy nie było problemu z czasem doręczenia. Swoją drogą wysłałem przed chwilą wiadomość do e-cigler o takiej nieuczciwej opini... zapewne ustosunkują się z odpowiedzią w najbliższym czasie.
Rozumiem, że jesteś stałym klientem firmy Visions4you. Jak często składasz zamówienia w tej firmie? Opinie klientów są także ważne, ale kluczowe opinie pochodzą od pracowników na temat pracodawców. Może znasz kogoś kto pracuje w tej firmie i orientuje się w aktualnych rekrutacjach?
Zakupiłem przedmiot u nich, zapłaciłem przelewem i nie ma kontaktu z sprzedającym. Na Facebooku nie odpisuje, na telefon nie odpowiada. Czekam do jutra. Nie polecam
Na kiego szukasz gosciu dziury w calym. Kupiles produkt na www to czekaj na wysylke... 1-2dni i ci wysylaja. Ja jestem zadowolony. Kontaktu nie uzywalem bo ko kiego frana, towar kupiony zaplacony ma dojsc jak nie to wtedy kontakt, jakbym chcial sobie pogadac to bym kupil w galerii. Ale galerie mam w du*** bo tam glownie jest BAT a to dopiero sa sciemniacze i wyzyskiwacze ktorzy utopili caly dostep do EIN.
Czy od Twojego ostatniego wpisu na forum wyjaśniła się sprawa z twoim zamówieniem? Warto to byłoby wyjaśnić, bo twój komentarz może stanowić niesprawiedliwą ocenę tej firmy. Jeżeli wszystko się wyjaśniło warto o tym napisać na forum.
Pomimo opóźnione wysyłki, wszystkie produkty przyszły Moje sugestie dla Visions4you Daniel Morski: Szybka wysyłka towaru, jednak opóźnienie było dość spore
Jak widać w tym wątku najbardziej aktywni są klienci firmy Visions4you. Czy są na tym forum może pracownicy tej firmy? Czy to duża firma? Ilu zatrudnia obecnie pracowników i czy potrzebuje do pracy nowe osoby? Czy jesteście w stanie napisać coś więcej. Przyszli kandydaci poszukują aktualnych informacji na temat tego pracodawcy.
Polecam. Wyspasik sprzecior. W piatek dostalem paczke. Zamowilem w srode o 10:30 ijust 3 opcja kurier. Czytalem wczesniej komentarze i mialem mieszane uczucia ale ogolnie opinie na necie to sciema wiec kupilem i nie zaluje. Dlatego tez tylko i wylacznie dopisuje swoja opinie bo poprzednie negatywne opinie wprowadzaja w blad. Firma legit. Dziala normalnie i realizuje zamowienia, dostalem rachunek i mam gwarancje. Przyklad sciemnionych opini w necie: Najlepszy kebab u nas w miescie ma ocene 2.7 w google czyli katastrofa a w praktyce tak jak powiedzialem wypas najlepszy pod sloncem. Takie zycie i czadami trzeba sie kierowac intuicja ha! :-D
Kilka razy kozystalismy z uslug stronki e-cigler.pl, nigdy nie bylo problemow. Ostatni raz zakup 23.07.2018. Zakup dotarl na czas zgodnie z zamowieniem. Dodam ze paczka byla dosyc skomplikowana bo kilka zestawow i sporo akcesorii. Polecamy kazdemu. Ps olejek "mleko jednorozca" to perfekcja smaku, nie da sie tego dostac nigdzie indziej a smakuje jak perfekcyjne lody smietankowe.
Jak widać, ostatnie opinie na forum zostały napisane przez klientów firmy. Czy jest na tym forum ktoś, kto pracuje dla Visions4you? Może firma poszukuje pracownika do obsługi zamówień? Czy ktoś orientuje się jak wygląda aktualna sytuacja tej firmy na rynku? Czy firma nadal funkcjonuje?
Najlepsi sa ludzie ktorym udalo sie łaskawie otrzymac towar od firmy e-cigler i marudza na tych co nie otrzumali. Ja od 2tygidni dzwonie pisze maile i na 15maili dostalem odpowiedz na jednego ze wysylka realizowana jest w 48h od złożenia zamowienia minelo 11dni i maile dalej milczą. Jestem czlowiekiem i eyatarczyloby szanlwac klienta, zebym sie nie martwil bo towar leci z chin jak z aliexpres i musze 3tyg poczekac to jeszcze bym wybaczyl. Ale olewac na zywca klientów. A jak tu jeden Pan pisze ze czeka 3tyg i to normalne to nie wiek skad Pan zamawia zazwyczaj ale pozdrawiam. 3tyg to moge poczekac jak kupie bezposrednio z chin a nie od polskiej firmy ktora deklaruje ze 48h wysyla paczkę. Absolutnie nie polecam chyba ze chcesz miec ruletke czy Twoja paczka dojdzie czy dolaczysz do tej "podobno" mniejszosci ktora zakupów nie otrzymała. Ja na pewno sprawy nie odpuszcze i moze chociaz ktos zaoszczedzi nerwow omijajac ten sklep. Albo czekac na pozew zbiorowy. Ciekawe czy towar fsktycznie trafia do niektorych osób czy to znajomi i rodzina tak poleca tego pana
Tez miałam ten problem, całkowicie rozumiem obawy wszystkich ludzi. Zamówiłam e-papierosa, dopiero póżniej zorientowałam się że mogłam pasc ofiara oszustwa. Pisałam maile, próbowałam się skontaktowac i nic. Myślałam że pieniądze przepadły, ale jestem osobą która tak łatwo się nie poddaje. Wpisałam na fb "e-cigler" wtedy wyskoczyła mi osoba która sprzedaje te papierosy. Napisałam do Pana wiadomość prywatną że czekam już tydzien na przesyłkę, że chce wiedziec czy chociaż zostanie ona dostarczona że moge poczekać miesiąc. Na szczęście Pan odczytał moją wiadomość poźniej już było z górki. Zamówienie było u mnie już na następny dzień. Wszystko się zgadza, nie mam żadnych zastrzeżeń co do produktu. Wydaje mi się że Pan ktory prowadzi strone ma po prostu dużo zamówień dlatego nie od wszystkich odbiera, czy też nie wszystkim odpisuje... jednakże prowadząc jakiś interes trzeba o wszystkim pomyśleć w tym o klientach bo w końcu gdyby nie oni, interes by sie nie kręcił. Także z jednej strony ciesze się że szybko udało mi się "wywalczyć" swoje, z drugiej strony wiem że już nigdy nie nawiąże współpracy z tym Panem przez to jak traktuje swoich klientów.
Fajna dyskusja chłopaki i dziewczyny :-) Zawsze znajdzie się niezadowolony klient który będzie swoje negatywne wypociny szerzył w internecie. Kwestia opini publicznych tj ankiet dobrowolnych jest na tyle bezsensowna że 499/500 zadowolonych klientów raczej nie podzieli się swoją opinią, natomiast każdy niezadowolony stanie na głowie i obsmaruje firmę od góry do dołu wypisując i prawdę i kłamstwa. Dziwne że portal gowork.pl nie zamkną tematu jeszcze gdyż jest to portal o zatrudnieniu a nie opini o produktach :-) Ale jak już wszyscy się tu wypowiadają to i ja dodam swoje 5 groszy. Jeżeli już mam być szczery to przed zakupem też przeczytałem opinie. Wniosek był następujący: opinie jak opinie, pozytywne negatywne, nie wiele sobie z tego robiłem. Zakupu dokonałem około 2 tygodnie temu, opcja wysyłki list polecony priorytetowy. Doszła paczka po 3 dniach wiec chyba ok. Od tamtej pory jestem zadowolonym użytkownikiem iJusta 3 :-)
Polecam ten sklep szybka dostawa towaru zgodny z opisem i bardzo dobrej jakości jak i przystępne cenowo . Patrząc po wcześniejszych opiniach były jakieś problemy z komunikacją... Ja takich nie miałem. Szybka wysyłka i dobry kontakt . Szczerze polecam tego sprzedawcę.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Visions4you Daniel Morski?
Zobacz opinie na temat firmy Visions4you Daniel Morski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Visions4you Daniel Morski?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!