A Sowa z Zamułem wiecznie łamią przepisy pracowników i kodeksu pracy...Tam się kontrole powinno zrobić i nie że ludzie mają maks nadgodzin a reszta na zeszyt ...
Ja z kolei z pytaniem o sekcję w Jaśle - czy ktoś mógłby powiedzieć coś na jej temat? Chodzi mi o wszystko: warunki, atmosferę, jak wygląda kwestia spania po hotelach (dużo/mało) itd.
Ja z zapytaniem do maszynistów jeżdżących w barwach lotos kolej . Jestem maszynistą któremu się kończy lojalka w pkp cargo i chciałbym się przenieś do lotosu.na jakie można liczyć wynagrodzenie przy normie godzin w miesiącu ,jak są płacone nadgodziny powiedzmy 2 3 razy dodatkowo szychty w miesiącu i jak macie Panowie liczony czas pracy tak samo jak to bywa u prywaciaża 2-3 h dojazdu do składu 12h na lokomotywie i 2-3 h dojazdu do domu czy tak jak w pkp 8-9 h na lokomotywie a reszta pisane jako pasażer?
Piszesz o szychtach czyli mogę przypuszczać, że jesteś z Górnego Śląska. Kończąca się lojalka czyli jesteś młodym maszynistą. Ciesz się, że nie jesteś w LOTOS Kolej chyba, że jesteś śliski i bez wazeliny potrafisz wleźć od końca drogi pokarmowej przyszłemu pracodawcy, a dokładniej Twojemu pasterzowi, który będzie Twoim bezpośrednim zwierzchnikiem, wtedy możesz liczyć na przychylność i względnie dobre traktowanie przez Twojego "pasterza" do czasu jak zrozumiesz w jaki perfidny sposób zostaniesz wykorzystany. Jeśli się sprzedasz, jesteś stracony jeśli pokażesz, że jesteś mądry będziesz miał trudny żywot bez awansu ale szacunek i spokój ze strony Twojego "pasterza". Nie wszystko jest złotem co się świeci, więc przemyśl co chcesz w tej spółce robić, pracować albo zarabiać.
Widzę, że chciałbyś podjąć pracę w firmie Lotos Kolej. Jakie warunki byłyby dla Ciebie satysfakcjonujące? Na forum przeczytać można wiele opinii o pracy w tym miejscu, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych, ale może warto złożyć swoje CV, pójść na rozmowę i zobaczyć, jak to wszystko wygląda.
Za normę zarobisz: 1. uposażenie brutto-tyle ile dadzą Tobie w umowie. 2. premia przewozowa zależna od uzyskanych tzw. punktów, powiedzmy około 500, 00 zł. minimum 3. dodatek za nocne godziny identyczne jakie masz w Cargo. 4. co kwartał premia. 5% Nadgodziny to sobie umiesz sam obliczyć dzieląc uposażenie przez normę godzin. Wszystkie 100%. Pasażera nie ma. Na maszynie pracujesz 8 lub 12 godzin, dojazd tam i z powrotem nie jest czasem pracy chociaż uzyskujesz płatne punkty do premii przewozowej to tak jakbyś dojeżdżał własnym środkiem transportu. Zakładając, że na dzień dobry dostaniesz 5200,00 zł. brutto łatwo się doliczysz ile zostanie Tobie na rękę. Myślę, że około 4000,00 zł. powinieneś wyciągnąć. Pamiętaj , że prawidłowym obliczeniem własnego wynagrodzenia jest dochód roczny w którym są umieszczone wszystkie składniki wynagrodzenia. Dzieląc go przez 12 masz Twój zarobek miesięczny.
Na dzien dobry za dwie trakcje daja 4800 brutto, 4600 brutto za jedna. Tak proponowali na rozmowie kwalifikacyjnej w Czechowicach.
Do podstawy masz nadgodziny, premie przewozowa, grusze, premie roczna, premie kwartalna, jakieś dodatki za hotele. Po zsumowaniu samej pensji spokojnie wyjdzie ponad 6000 na rękę
Dziękujemy za tak szczegółową wypowiedź! Tak dokładne dane z pewnością będą przydatne dla osób chcących podjąć pracę w Lotos Kolej. Skoro kwestia wynagrodzenia jest już jasna, to może warto poruszyć też jakieś inne? Czy bez problemu można liczyć w Lotos Kolej na umowę o pracę na czas nieokreślony?
Nie chcę Cię straszyć ale wybrałeś najgorszy wariant. Czechowice to wydział LOTOS Kolej, jeśli centrala nie wymieni w nim kadry kierowniczej to bym zaczekał na podjęcie pracy w obecnym składzie. Może nastąpią jeszcze lepsze czasy, a nowe kierownictwo będzie miało szacunek dla pracownika , którego na dzień dzisiejszy brakuje.
@BR56 Najpierw to trzeba wymienić zarząd Lotos Kolej który robi za statystów a potem należy pomyśleć o kierownictwie wydziałów.
W Lotos Kolej zarobisz o 1500-2000 zł więcej ale będziesz do dyspozycji pracodawcy nie 170 godzin ale 300-400 godzin w miesiącu (taxi, hotele) +godziny w pracy na nowoczesnym sprzęcie :-)
Rozumiem, że piszesz o dojazdach do pracy oraz o czekaniu w miejscu, do którego się przyjechało, na powrót, tak? Czy ten czas również wlicza się do wynagrodzenia w Lotos Kolej? To może być istotna kwestia dla osób chcących aplikować do pracy w tym miejscu.
Ale piszesz głupoty. Zwolniłem się kilka miesięcy temu i z fulem nadgodzin i pół miesiąca w taxi i hotelach miałem średnią wypłatę 4700 - 4800 zł. Wiadomo co kwartał z premią 5300 zł. Pracowałem w Lotos Kolej jako maszynista 3 lata więc nie piszę bzdur. Kto wchodzi pod biurko tak jak piszą poprzednicy ma lepiej... Trafienie na BR285 lub traxa czy Dragona graniczy z cudem. Reszta to praca na starych i bardzo głośnych i mało komfortowych zabytkach. SM42, 181. Mimo że pracowałem tam tak krótko, bardzo dużym szacunkiem darzyłem byłego Dyrektora. Po jego odejściu, a raczej po dobrej zmianie w LK to już nie ta firma. Byłem dumny z pracy w LK. Ale zarobki.... w PKP zarabiam więcej bez nadgodzin i z grafikiem !
A czy te kwoty, które podajesz, to już wynagrodzenie "na rękę" czy brutto? Pensja to w sumie dość indywidualna sprawa i zależeć może od wielu różnych czynników. Chyba, że w Lotos Kolej jest ona raczej podoba u pracowników tego samego szczebla, tak samo jak rozliczanie premii etc?
Kwoty podaje netto. Ale w ich skład wchodzą wszystkie dodatki ( taxi , nadgodziny, premia kwartalna, premia przewozowa ) czyli 5300 netto. Słyszałem że nowy pracownik dostał 5300 płacy zasadniczej Brutto , gdzie pracownik z 9 letnim stażem ma 4800 brutto. Stąd tak liczne odejścia z Lotosu, do Olavionu ( firmy byłego prezesa Lotosu). Praca polega na tym że część pracowników ma stały grafik a część jest na tz. telefon. Ci z stałym grafikiem jeżdżą na wyznaczonych trasach stałe zaplanowane pociągi. Rusza z Czechowic, Jasła, Gdańska i jedzie do Zduńskiej woli karsznice. Tam idzie do motelu spać. Oczywiście dostaje bon na posiłek. Po 12 h odpoczynku taxi zawozi go na pociąg do Zduńskiej Woli lub w okolicach aby podmienił kolegę któremu kończą się godziny pracy. Jeśli nikogo nie podmienia to rusza z pociągiem do Jasła, Czechowic , Gdańska. To tak pięknie tylko wygląda, ale : Jeśli nie ma pociągu powrotnego to jazda taxi do domu. Jeśli jest pociąg ale nie po 12 h odpoczynku czeka się nawet 20 h. Reszta maszynistów co są na telefon, nie wiedza kiedy wyjdą do pracy ,i kiedy wrócą. Niby jest ustalone ile wcześniej musisz być powiadomiony przez dyspozytora o pracy, ale jak się bedzie odmawiało to , jak w miesięcy zrobi się normę godzin to dobrze. Nie będą do ciebie dzwonić , a wręcz odwrotnie to TY będziesz prosił o pracę.
Już wszystko rozumiem. Bardzo Cię dziękuję za tak dokładnie wyjaśnienie tych - jakże istotnych - kwestii. W sposób szczegółowy opisałeś nam także, jak wygląda praca w firmie Lotos Kolej. Mimo wszystko - uważam, iż wiele osób zdecydowałoby się na zatrudnienie w takim miejscu. Szczególnie, iż Lotos Kolej należy do wiodących firm transportu kolejowego. Posiadają ponadto najnowocześniejszą flotę lokomotyw w Polsce. W związku z tym chciałabym Cię jeszcze zapytać, czy w najbliższym czasie planowana jest tam rekrutacja?
Cały czas potrzebują Ustawiaczy , manewrowych i maszynistów. Czy wiodąca? Spadek Udziału przewoźników wg wykonanej pracy przewozowej z 11% w 2015 do 8,94% za 2018 rok.
Witam,skoro jest tak dobrze w LK to dlaczego część maszynistów odchodzi do konkurencji?Jeżeli propaganda głosi,że mamy nowoczesny tabor,to czy należą do niego lokomotywy E-181,182 wyprodukowane w latach 60-tych?
Nadal odchodzą i będą odchodzić. Vice Prezes spółki jest nawet z tego zadowolony? Rozbieżność w zarobkach robi swoje.
Zapomniałeś dodać SM42 , ET 22, ET40, EU07. Na 100 lok. 20 jest nowych typu Dragon, Traxx , BR285 i Newag 6dg. Prawdopodobieństwo trafienia na lokomotywy z lat `60 to 85%.
Rozumiem, że masz na myśli niezbyt nowy tabor dostępny w Lotos Kolej. Jak wygląda komfort jazdy tymi maszynami? Czy są one awaryjne, czy całkiem nieźle się sprawują? Dla osób, które "siedzą w temacie" stan techniczny pojazdów może być ważny przy podejmowaniu pracy. Natomiast dla osób nowych zrozumienie tego może stanowić problem. Zachęcam więc do wyjaśnienia tych kwestii.
Komfort jazdy na tych muzealnych maszynach możesz porównać sobie do jazdy na rowerze bez siodełka. Ile wytrzymasz?
Co tam komfort jazdy,grunt że się umie tańczyć na stołach i obiecywać że się zwolni wszystkich.Totalne dno.
Nie jestem zainteresowana podejmowaniem pracy w tym miejscu, a tego typu porównania są co najmniej nie na miejscu. Proszę o zachowanie kultury na forum. Może warto w takim razie poprosić pracodawcę o jakieś dodatkowe wyposażenie, zwiększające komfort jazdy, czy raczej nie ma opcji na coś takiego?
Rekrutacja żenada - w komisji młodzi z plecami a pytania na poziomie podstawówki. Widać że już dawno ktoś był na to miejsce a sama rekrutacja tylko dla papierologi i żeby było zgodnie z procedurami.
Ogólnie zamęt i brak zorganizowania samego procesu nie wiadomo gdzie z kim i gdzie - nikt nic nie wie jednym słowem budrelllll....
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Cześć..piszecie tu o wszystkim i o niczym..Konkretne pytanie: ile zarabiają MASZYNIŚCI ??? Ciekawe czy znajdzie się uczciwiec co napisze jak jest a nie zaniży ani zawyży albo w ogóle będzie znów marudził jak to tam jest źle...pytanie padło konkretne...
Szczerze!!! Staż w Lotosie 4 lata, wypłata za luty 2018 , norma plus 28 ndg 5920 zł, można? - można , a że inni marudzą to tak jest wszędzie, zawsze znajdą się Ci co płaczą.
Dlatego nie pracujesz!!! Powiem tak jak miesiąc ma 30 dni to uwierz mi pół miesiąca w pracy , pół w domu.
A i najważniejsze . W LK jestem Panem Maszynistą , od innych rzeczy są inne stanowiska.
5920 Zł z 28-toma nadgodzinami Ty uważasz za dobrą zapłatę? A życzę Tobie abyś harował do emerytury za taką wypłatę bo zapomniałeś dodać, że w lutym miałeś premię kwartalną, którą powinieneś podzielić przez trzy i wtedy wyszłoby to szczere Twoje wyznanie. ECCO daje ponad 9.000,00 zł. brutto. A spytaj kolegów co po Niemcach jeżdżą jakie mają pensje. Maszynistą trzeba się urodzić, teraz byle chłystek z ulicy jest szkolony i będzie robić to jak wytresowana małpa podległa kierownictwu, który będzie Cię szantażował abyś łamał przepisy dla dobra firmy. Stanowisko maszynisty zostało już zeszmacone i jego nowa nazwa to furman, a nie maszynista.
Bzdury Bzdury Bzdury !!! Ile dostałeś za takie wpisy? 100zł brutto od szefuncia? Czy obietnice lepszych służb? Pół miesiąca w domu.. Skoro takiś zadowolony i piszesz prawdę to przedstaw się , przecież nic nie masz do ukrycia ponoć !!!
Duza roznica w zarobkach tych co do Niemiec wjezdzaja? Jezdza po calym kraju czy blisko granicy? Firma nie boi sie ze uciekna do jakies firmy kolejowej w Niemczech?
A Ty zapomniales dodac ze 9000 to nieja jest podstawowa pensja. Naogladales sie liczb na obrazkach i robisz wode z mozgu. Podstawowa pensja to 6600 dopiero jak wykonasz miesieczny harmonogram i nie odmowisz pracy to moze dostaniesz premie 1980 zł. Do tego nagroda roczna w wysokosci 1500 brutto smiech na sali i jeszcze zeby ja otrzymac pelno uwarunkowań. Jak tam zachwalasz to idz torba na plecy i ruszaj w Polske jak beduin. W lotosie jestes mieszkancem domu i czlonkiem rodziny a nie gosciem ktory przyjezdza raz na dwa tygodnie.
Będziesz pracował w tym (usunięte przez administratora) to się dowiesz trzeba na swojej skórze odczuć
Wszędzie dobrze, tam gdzie nas nie ma :) Pracuje już 7 lat i chyba już wydoroślałem z takiego narzekania. Nie podoba Ci się, to sobie zmień pracę.
Dokładnie. Ja pracuje na 3 zmiany od poniedziałku do piątku. Czasami jeszcze w soboty. Czasami też muszę zostać na 12 godzin i tak dwa tygodnie pod rząd. Nie wierzy ktoś ? Wpisać proszę correct ociaz gowork. Proszę zobaczyć jakie tam są opinie. Od stycznia mam już 250 nadgodzin. Pracuje dopiero 3,5 roku. I niestety męczę się na produkcji. Zawsze chciałem zostać maszynista. Co cargo jak rekrutowali się spóźniłem z CV. Technikum kolejowe w mojej miejscowości zostało zamknięte i nie miałem możliwości zostania maszynista.
Jajko niespodzianka. Po otwarciu rozczarowanie.
Dyspozytornia w Czechowicach Dziedzicach nie potrafiłaby nawet zarządzać kosiarką w swoim ogrodzie a co dopiero pociągami.Brawo Wy Malowane pustaki.
@Granice absurdu., nie bardzo wiem, jak odnieść Twoją wypowiedź do tematu dyskusji - zwróć proszę uwagę na to, że wątek dotyczy pracy w Lotos Kolej w Gdańsku. Pracujesz w tym miejscu? Proszę o nieużywanie w swoich wypowiedziach słów potocznie uznawanych za obraźliwe.
A czy jest dyskusja o pracy w LOTOS Kolej w Czechowicach Dziedzicach? Przecież to jest tylko wydział LOTOS Kolej z Gdańska.
Lotos kolej to dziwna spółka, w kółko wypuszczają te same ogłoszenia. teraz Specjalista w Dziale Obsługi Handlowej. Kogo oni szukają to nie wiadomo. Rynek pracy chyba nie jest tak słaby, jest sporo studentów, których da się przyuczyć, innych ludzi poszukujących pracy, hmm.
Czy ktoś się orientuje ile zarabia Specjalista w Dziale Obsługi Handlowej w Lotos Kolej? idę na rozmowę i nie chciałbym popełnić gafy :-)
konkretnie to raczej na forum nie można napisać, ale budżet przewidywał ponadprzeciętną jak na rynek pensję.
Racja, nie na forum, można prosić o maila? Rozważam powrót z emigracji i ciekawi mnie czy warto się Lotosem interesować. Na inne stanowisko niż Twoje. Miałbym parę pytań co do pracy w Lotosie. Z góry dzięki.
Witam, zwracam się z zapytaniem, ponieważ w Lotos Kolej pojawiło się ogłoszenie, ze poszukają pracownika na to stanowisko. I jak się okazało mam rozmowę, denerwuję się trochę co może mnie spotkać na takiej rozmowie? Bardzo bym prosiła o jakąś wskazówkę ;)
Witam, zwracam się pytaniem mam rozmowę na stanowisko: Specjalista w Dziale Obsługi Handlowej, czy ktoś wie czego mogę się spodziewać?
Byłem na takiej rozmowie. Przygotuj się porządnie z informacji ze swojego CV w kontekście zadań z ogłoszenia. Jest to stanowisko analityczne czyli znajomość Excela to podstawa. Poza tym różne pytania dotyczące modeli analitycznych, statystyk etc. Kierowniczka tego działu to bardzo sympatyczna osoba, także atmosfera spotkania będzie łagodna.
@Pracownik Dziękuje serdecznie za informację. Mogłabym jeszcze zapytać jak wygląda sprawa zarobkowa?
@Pracownik, rozumiem, że udało Ci się podjąć pracę w Lotos Kolej, tak? Tak wnioskuję patrząc na Twój nick. Wygląda na to, że rozmowa, w której brałeś udział była dość szczegółowa i mocno były na niej sprawdzane kompetencje uczestnika. Czy później brałeś udział w jeszcze jakimś innym etapie czy od razu zostałeś przyjęty do pracy?
Witam. Mam pytanie dotyczące stanowiska dyspozytor, bo szukają. Ma ktoś wiedzę na temat pracy i stawek?
@ooooo, ten użytkownik, czyli @Potencjalny pracownik, wypowiadał się już kilka miesięcy temu na forum, ale miejmy nadzieję, że jeszcze do nas zagląda i udzieli Ci odpowiedzi na zadane pytania. Jesteś już po rozmowie kwalifikacyjnej, o której wspominałaś? Jeśli tak to daj nam koniecznie znać, jak Ci poszło i czy podejmujesz pracę w Lotos Kolej.
@Enriko, rozumiem, jeśli faktycznie jest tak, jak piszesz, to szkoda, że tak to wygląda. Myślę, że wiele osób miałoby szansę wykazać się w Lotos Kolej! Mogą zapytać, na jakim stanowisku pracujesz w tej firmie? @Borys, szczegółowa i cenna wypowiedź. Piszesz o hotelach, rozumiem więc, że praca często ma charakter wyjazdowy, tak?
Czy ktoś ma jakieś informacje odnośnie rekrutacji na stanowisko S. Specjalisty ds zakupów i magazynów w LK? jest już wybrany pracownik, trwają rozmowy etc.?
Witam. Rewident-ustawiacz-odprawiacz . Stawka 4600 brutto/miesiąc. Netto około 4800-5100 z wszystkimi dodatkami. Za 200 godzin pracy. (oględziny techniczne, próby hamulca ,zdawanie i odbieranie wagonów na i z bocznicy jak również na przejściach granicznych, sporządzanie i drukowanie dokumentacji pociągowej,wypełnianie listów przewozowych , ich skanowanie i wpinanie do systemu, taszczenie plecaka z pełnym wyposarzeniem ok 40 kg, ustalanie z dyżurnymi pracy manewrowej, z bocznicami obsługi, na granicach z obcymi przewożnikami( w ojbcych językach)jak znasz. I co najważniejsze , dopilnowanie podmiany, albo zostajesz po kozie. Od 40- 70 godzin w taksówkach. Około120 godzin w hotelu. Jak wypoczywasz w hotelu to nigdy nie masz pełnego 11-to godzinnego wypoczynku( po służbie przyjedziesz około 20 do hotelu . Budzą Cię o godzinie 4:30 lub wcześniej bo trzeba dojechać na pociąg.) Jak idziesz dyspozytorom i kierownictwu na rękę: ( wychodzisz kiedy sobie umyślą, pracujesz beż autoryzacji na wszystkich stacjach , nie zadajesz trudnych pytań, odbierasz telefony, wychodzisz bez wypoczynku do pracy, uśmiechasz się jak się spóżni podmiana) to jesteś dobry pracownik, może kieeeedyś dostaniesz podwyżkę . Na koniec ,pierwszy jesteś winny ,narażasz firmę na straty, a dopiero póżniej wysyłają komisję do wagonu.
Witam, na jakie zarobki można liczyć na stanowisku :Specjalista w Dziale Compliance? Chodzi mi o jakieś widełki, ponieważ wybieram się na rozmowę i nie mam kompletnie pojęcia. No i może ktoś jest zorientowany jakie są bonusy na takim stanowisku? Każda odpowiedz mile widziana ;-) A może ktoś coś szerzej powiedzieć o tym stanowisku? pozdrawiam
Podłączam się do pytania , czy ktoś ostatnio podjął pracę w Lotos Kolej ? Na jaki okres zawierane są umowy - jeśli możecie to napiszcie ? Zastanawiam się - ponieważ jest ciągły nabór - do biura na różne stanowiska - czy nie jest to tylko na chwilę do czasu połączenia ?
Nikt Ci nie da gwarancji co będzie po fuzji. Każdą umowę można w dowolnym momencie rozwiązać.
@szarpany, a może osobom młodym, bez większego doświadczenia zawodowego także należy dać szansę, przyuczyć ich do tego zawodu? Przecież trzeba komuś przekazywać tę całą wiedzę. Podjął ostatnio ktoś z Was pracę w Lotos Kolej w Gdańsku?
Kiedyś żeby zatrudnić się w Lotos Kolej trzeba było mieć dużą wiedzę fachową,doświadczenie,chęć do pracy.Dziś przyjmuje się jak leci,byle kogo, nierobów ludzi którzy mają wątpliwą wiedzę kolejową i przeszłość zawodową.Fachowcy się zwalniają odchodzą, zostają nowo przyjęte miernoty.Firma jeśli chodzi o profesjonalizm dobija dna.Szkoda,dobra zmiana.Pozdrawiam.
Wiesz Józef wiedza to nie wszystko, ja bym też taka nie wrzucał wszystkich do jednego worka. W lotosie pracuje dużo ludzi z dużym stażem bez żadnych kwalifikacji. Liczy się chęć do pracy i zdobywania nowej wiedzy i doświadczeń. To dobrze, że spółka wpuszcza do siebie nowe osoby, te które chcą pracować. Świat sie zmienia i firma też musi się zmieniać, bez świeżej krwi tego sienie zrobi.
@Pracownik Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem co napisałem.Jeśli twierdzisz że wiedza i doświadczenie to nie wszystko w tym fachu to nie mamy o czym dyskutować.Pozdrawiam.
uważam, że wiedza i doświadczenie jest ważne ale liczą się też inne rzeczy (otwarty umysł, chęć do pracy, umiejętność pracy w zespole). Czasy kiedy najlepszy fachowiec zostawał np. Kierownikiem działu dawno minęły.
@szczery, bardzo proszę o nie obrażanie nikogo na forum. Rozumiem, że pracowałeś w Lotos Kolej, ale nie jesteś już związany z tą firmą, tak? @Eugeniusz, rozumiem, że piszesz z perspektywy pracownika Lotos Kolej. O jakich zmianach dokładnie mówisz? Możesz przybliżyć nam temat?
Zamiast "Patrycja" nick powinien brzmieć "Ciekawska" lub "Detektyw". Jako Szczery nadal w tym gronie pracuję i co, chcesz moje dane osobowe? Nie podoba się szczera opinia o firmie? Czyżby ACTA 2 już działały w LOTOS Kolej? Tak więc nowi kandydaci do pracy w kieracie LOTOS Kolej poczytajcie na tym forum co sądzą o opiniach kontrolerzy opinii o nicku "Patrycja" Tylko pozytywne opinie, broń Boże negatywne. Ot cała Kolej LOTOS.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Lotos Kolej Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Lotos Kolej Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 43.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Lotos Kolej Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 27, z czego 3 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 15 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Lotos Kolej Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Lotos Kolej Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.