Opinie o Wakacje.pl S.A. w Gdańsk

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie Wakacje.pl S.A.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do pracy w firmie Wakacje.pl S.A. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Organizacja podróży służbowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Wakacje.pl S.A. w Gdańsk

anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
d

A jak wygląda praca koordynatora? ile osób pracuje w CC?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gość

a jak wygląda praca na stanowisku koordynatora call center ? jakie godz. pracy? zarobki? ktoś się orientuje ile osób w zespole?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik

Jedyne co fajne w tej firmie to atmosfera. Premie to ściema, nie szanują pracownika, nie ma czegoś takiego jak szkolenia wewnętrzne a za ciężką pracę możesz dostać jedynie uścisk ręki nawet nie prezesa a koordynatora. Wielki portal z potencjałem a traktuje pracowników jak sezonowych zbieraczy truskawek.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ciekawa dusza
@Pracownik

chętnie dowiem się więcej na temat pracy w tej firmie od kogoś kto nie ściemnia. Odezwij się na parrannoix@wp.pl

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bądź Partnerem SAM

Po co narzekać na pracodawcę tak jest najłatwiej bo u siebie nigdy nie znajdziemy wad, jeżeli tak dobrze się zarabia w tym biznesie to teraz każdy ma możliwość prowadzenia własnego biura i prowadzenia na własny rachunek dochodowego biznesu wakacje.pl Zobaczycie jak to jest być szefem dla siebie i zobaczycie ile naprawdę jesteście warci na 100% Jak będziesz miał na głowie pracę, dom rodzinę i nasze kochane URZĘDY POLSKIE i bez wymówek. Proste

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Ogólna ocena rekrutacji uważam za dobrą. Były dobrze dobrane pytania co do stanowiska, ale... Aż 3 rozmowy rekrutacyjne to za dużo. Na pierwszej rozmowie poczułem brak poszanowania do zdobytego doświadczenia od jednej osoby. To smutne jak ktoś zaczyna mówić "To niemożliwe, że w tak krótkim czasie...". Podobno własne biurka są zarezerwowane dla osób, którzy są min 3 razy w tygodniu w biurze (serio przy tak ważnym stanowisku?). Po otrzymaniu informacji o trzeciej rozmowie poczułem że trzeba to przerwać, ponieważ uważam to brak profesjonalizmu, ale jednak spróbowałem. Na spotkaniu byli wszyscy team leaderzy, którzy zadali po jednym pytaniu (z czego prawie wszystkie zdublowane z pierwszej rozmowy), jednocześnie odnosiłem wrażenie że bali się pytać. Brakowało jeszcze osób z przyszłego teamu... Po tym spotkaniu stwierdzili że nadaje się na "Tech Leadera" (z czego byłem 2 lata "Team Leaderem") i podziękowali mi. Uważam że ta trzecia rozmowa to była jedna z najgorszych rozmów jakie prowadziłem do tej pory, a również rekrutowałem inne osoby. Teraz już wiem dlaczego ogłoszenie jest już kilkanaście miesięcy na ich stronie.

Pytania

Pierwsza rozmowa dlaczego team leader, co cie motywuje do tej pracy, ogólne poznanie się, druga techniczna, na trzeciej to powtórka tego co było na pierwszej

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(41 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant Rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(838 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Techniczny z językiem włoskim lub francuskim
Ochmanów
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
KIKA

To dziwne, szukali księgowej w sierpniu, a teraz znowu szukają?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
mała mi

jakby co to teraz jest także rekrutacja do marketingu off-line oraz do księgowości :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zadowolony

Szanowni Państwo - jak ktoś nie ma kompetencji, nie potrafi odnaleźć się w zespole albo oczekuje, że w XXIw. w Call Center będzie siedział i siedział i siedział...to się grubo myli!!! Praca w call center to wyniki, targety, cele itp. Jak ktoś tego nie rozumie niech idzie na kasę do biedry...chociaz tam już też targety narzucają. Usługi przyszłością narodu. Jesteś nieudacznikiem to walnij się w pierś a nie narzekać tylko potrafisz.

bb
@zadowolony

Nie badz taki madry, przez takich jak ty jest bieda w tym kraju

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
cicha

Praca jak każda inna. Przede wszystkim miła atmosfera i możliwość zarobienia pieniędzy przy niewielkim nakładzie pracy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
adr

nie polecam - szefostwo to buractwo

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Bury

Powiedzcie mi jak duża ekipa pracuje na słuchawkach. Złożyłem CV ale nie chcę trafić do jakiejś malutkiej firemki (widziałem że jest to lider), mam już doświadczenie w call.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
wakacje.pl
@Bury

Na call center pracuje kilkadziesiąt osób, firma liczy ponad 150 osób. Zapraszamy do aplikowania.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kumaty

uwazajcie na managerow z koziej wolki bo potrafia wjechac na psychikę mocno. Pracuje na outbandzie od jakiegos czasu i ryja berety bo mamy byc jak automaty co tylko mowia, normalnie jakby chcieli panny co im tylko loda robi i tyle...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ost

@przem, napisz na jakie stanowisko zaaplikowałeś to może ktoś pomoże. W ogóle widziałeś gdzieś ogłoszenie od Enovatis, czy aplikowałeś w ciemno? Bo może akurat nie potrzebują nowych pracowników, to i raczej nie ma co liczyć, że się odezwą i Twoj CV pójdzie do kosza. Może jest ktoś w stanie napisac, jak tu w ogóle wygląda rekrutacja?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bk
@ost

rekrutacja wygląda tak - na wiosne sa nabory świeżaków przychodzi dużo ludzi bez doświadczenia co bardziej kumaci zostają przyjęci, po miesiącu dwóch zanim się na dobre zacznie sezon odpadają bo nie dają rady, a jak się skończy sezon - przyjdzie jesień - to taka chmara ludzi na słuchawce nie jest już potrzebna więc są tzw. "wykopki" - tego terminu chyba już nie trzeba tłumaczyć.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
rozsądna

Nauczyć się nauczysz, ale jak nie umiesz dobrze sprzedawać przez telefon to po co? Chyba nie wpiszesz do CV ze miesiac pracowales bo to będzie jeszcze gorsze niż brak doswiadczenia. Lepiej idz do na praktyke albo staz czy wolontariat do jakiegos biura podrozy:)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
wyjadacz

sama firma i Klienci są ok chociaż szefostwo cc jest nastawione tylko na zysk. gorzej maja nowi bo są zmiany, najlepsi co zrobia target wyciagna maks 2000 netto lacznie i to Ci mega najlepsi reszta 1300-1500 a przy nie zrobieniu targetu degradacja albo out. nie polecam dla swieżynek no chyba ze ktos wymiatal w COB albo orangu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marija
@wyjadacz

Swietna firma, kto sobie nie radzi z tak prostą rzeczą ja rozmowa z klientem przez telefon to chyba nawet na kasie w markecie nie da rady :-) jestem mega zadowolona mam place lepsza niz ustalone zostalo na rozmowie bo dostaję premie, mam nawet perspektywy na wycieczkę i to za free w cieple kraje, takze pozdrawiam tych co odeszli hehe wiecej dla nas co nie!? Atmosfera spoko oprócz kilku marud

tak czy nie?

Czyli podsumowując jest fajnie ale nie w sprzedaży (call center), bo tam jest beznadziejna atmosfera, beznadziejni liderzy/kordynatorzy/SV czy jak się zwą. i wyścig szczurow. A w innych działach jest spoko. Czy tak?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mooo

Super atmosfera pracy. Bardzo zgrany zespół. Pracuje od 2 lat i nie mogę narzekać. Zarobki dobre ( nie pracuje w sprzedaży). Mogę liczyć na wsparcie szefostwa. Ciekawe projekty it, ciągle się rozwijamy. Polecamy dla osób zainteresowanych ecommerce. Można się bardzo dużo nauczyć i rozwinąć swoje kompetencje. Jeżeli ktoś jest zaangażowany i chce się rozwijać to firma dla niego i na pewno będzie miał przy tym wsparcie.

pracownica

Czytam opinię i wniosek mam taki, że to już inna firma niż ta, o której piszecie. Po połączeniu chyba faktycznie nie było najlepiej, ale pewne standardy zostały wypracowane. Na call center mają najlepsze stawki w Trójmieście, a praca na słuchawkach zawsze jest stresująca. Albo się na to piszesz, albo nie. Są wyjścia integracyjne, ubezpieczenie zdrowotne, na atmosferę nie narzekam - młodzi ludzie, wszyscy po imieniu, można liczyć na pomoc. Pracuję w innym dziale (nie sprzedaż), gdzie dużo się uczę, na spotkaniach mogę śmiało zabrać głos, ludzie nastawieni do siebie przyjaźnie. Nie czuję presji, nikt nie stoi mi nad głową. Jestem zadowolona, firma ma silną pozycję na rynku.

anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Edek

Tak, kiedyś. Nie licz na to. PENSJE to wszawe 1300. Najlepsi mają premie do...2000 - a powinni do 10 000, za wkład jaki dają. porażka

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Henia

Zgadzam się z negatywnymi opiniami, sprzedawcy faktycznie mają zagmatwany system prowizyjny, tak aby nic nie dostać, a cały problem polega za zarządzaniu to firmą. Osoby które nie mogą się dogadać. Jak jedna z osób trzyna sie wytycznych to inne maja problem z jej zrozumienim. W mojej ocenie najgorsze jest zarządzanie, gdzie jest haos i brak zrozumienia pracy sprzedawców

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Henia

Szkoda, niestety i żal (pl) tak dobrej niegdyś firmy. Zagmatwany system prowizyjny, w którym może kiedyś coś dostaniesz - chyba że umiesz oszukać algorytm opracowany chyba tylko po to byś w końcu, pomimo realizacji kilkunastu różnych targetów, zawsze mógł usłyszeć że gdzieś Ci zabrakło. Przełożeni cieszą się jedynie gdy na ekranie wyników coś się świeci na zielono - nie zdradzę co... i Go ich obchodzi czy pracownicy dają radę, czy widują swoje dzieci, czy w ogóle oddychają. Pracownicy to mnóstwo młodych ludzi którzy nic nie wiedzą, bo niby skąd, i kilku starych wyjadaczy którzy też nie są wstanie pracować za wszystkich i na wszystkich. Liderzy którzy nie wiedzą więcej niż 'świeżynki' z 3-tygodniowego szkolenia. Najlepsze określenia to Wyścig Szczurów albo Kołchoz!!! Jeśli chcesz się zachaczyć na chwilę i masz 3 tygodnie za friko, to i tak lepiej jedź na zgniły Zachód i szybciej pracę rozpoczniesz, a i kasę zarobisz...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Wakacje.pl S.A. - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Wakacje.pl S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Wakacje.pl S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 81.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Wakacje.pl S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 59, z czego 13 to opinie pozytywne, 32 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Wakacje.pl S.A.?

    Kandydaci do pracy w Wakacje.pl S.A. napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Wakacje.pl S.A.
Przejdź do nowych opinii