Wakacje.pl S.A.

2.2 Dodaj merytoryczną opinię
baner wywiady

Pytania do firmy Wakacje.pl S.A.

Kandydatka Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 22 godziny.
Kandydat
 Pytanie

Hej, interesuje mnie praca w stacjonarnym biurze wakacje.pl, ktoś ma jakieś doświadczenie? Jest inna atmosfera niż w centrali?

Pytanie odnośnie rekrutacji Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Chcę dopytać o pracę w Gdańsku. Interesuje mnie oferta Specjalistki ds. Sprzedaży. Uwielbiam rozmawiać na temat podróży i uważam, że to oferta pracy w której mogę się świetnie sprawdzić. Jednak chcę się dopytać o błędy obsługowe, o których jest mowa w innych wiadomościach. Co to znaczy? Czy są z tego tytułu jakieś konsekwencje finansowe? Czy jest mi ktoś w stanie szczerze na to pytanie odpowiedzieć? Nie chcę wejść w coś, czego będę potem żałować. Czy premie rzeczywiście są na poziomie 1500-2000 zł?

G Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@Pytanie odnośnie rekrutacji

Szukałam i nie znalazłam wpisu o błędach, który wspominasz. Rozumiem, że skoro pytasz forumowiczów, to też nie znasz szczegołów, ale coś jednak znalazłaś o nich, a ja nie mogę:) Co tam było napisane? No i oczywiście liczę, że ktoś z pracowników pogłębi temat. Także premii :)

anonim
Inne
 Pytanie

Reklamacja - Wycieczka z tą firmą to koszmar! Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług tej firmy. Zarezerwowaliśmy i opłaciliśmy wycieczkę dla 6 osób z miesięcznym wyprzedzeniem. Przesłaliśmy wszystkie niezbędne dokumenty na ich adres e-mailowy. Jednak tydzień przed planowanym wylotem, gdy otworzyliśmy załączniki, okazało się, że są puste. Dlaczego? Ponieważ z grupy 6 osób firma wakacje.pl anulowała dwie rezerwacje bez naszej zgody. Niestety, nie mieliśmy możliwości ani anulacji, ani przeniesienia pozostałych rezerwacji. Jedyne, co firma nam zaproponowała, to podzielenie naszej grupy na dwa hotele - w jednym mieliśmy być w czwórkę, a w drugim dwie samotne dziewczyny. To absolutnie niedopuszczalne podejście do klientów. To nie sposób prowadzić uczciwe biznesy! Apeluję do innych ludzi, aby ostrożnie podchodzili do tej firmy i przemyśleli swoje wybory. Gorąco zachęcam do czytania opinii innych klientów. Nasza sprawa została zgłoszona mediom i prawnikom. Unikajcie tej pseudo organizacji jak ognia!

Nowy wpis

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry, dziękujemy za przesłanie opinii. Bardzo nam przykro z powodu tej sytuacji. Będziemy ją wyjaśniać w bezpośredniej korespondencji z Państwem, by poszukać jak najgodniejszego rozwiązania. W tym miejscu chcielibyśmy jednak wyjaśnić rolę Wakacje.pl w procesie zakupu wyjazdu. Nasz serwis pełni rolę pośrednika pomiędzy stronami zawierającymi umowę, czyli klientem i organizatorem wycieczki. Podmiotem zobowiązanym do dostarczenia usługi jest więc biuro podróży wskazane na zawartej umowie. Do obowiązków agenta turystycznego, czyli naszego portalu, należy m.in. poprawne przedstawienie oferty i doradztwo klientom w zakresie wyboru wycieczki i usług dodatkowych, rozliczenie z organizatorem czy przekazywanie informacji i komunikatów pomiędzy stronami umowy. Jeżeli otrzymali Państwo informację o anulowaniu wyjazdu, najprawdopodobniej została wskazana przez stronę Umowy, a więc jego organizatora. Jako agent turystyczny nie możemy zmieniać parametrów wycieczek ani ich anulować bez zgody i wiedzy naszych klientów oraz organizatora wyjazdu. Jeśli z niezależnych od nas przyczyn strona Umowy rezygnuje z realizacji wyjazdu, zawsze staramy się znaleźć alternatywne rozwiązania, tak by nasi klienci mogli udać się na wakacje. W Państwa przypadku jednym z nich mogła być propozycja umieszczenia w dwóch hotelach. Pozostajemy w kontakcie.

Songo
Inne
 Pytanie

Czy opłaca się otwierać punkt stacjonarny Wakacje pl ? Czy franczyza jest opłacalna ? I czy wakacje pl daj warunki by odnieść sukces ?

Gosia
Kandydat
@Songo

Czy to nie jest znacznie bardziej skomplikowana sprawa niż samo stwierdzenie czy opłaca się otwierać taki punkt czy też nie? Jakie czynniki mają na to bezpośredni wpływ? Lokalizacja? Czy ma ktoś wobec tego więcej porad?

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

3 panie na rozmowie online. Wszystkie bardzo miłe,kulturalne. ALE! Podejście do feedbacku jest niepoważne. Mówią,że ok 2 tyg i odezwą się bez względu na to jaka będzie decyzja. Po 2 tygodniach przychodzi informacja,że potrzebują dodatkowego tygodniach żeby przemyśleć moją kandydaturę i na pewno za tydzień już dadzą ostateczny feedback. Minęło 1.5 tyg i cisza. Zawracanie głowy i marnowanie czasu kandydatom.

Pytania

Pytania były techniczne jak i bardzo ogólne z życia codziennego

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Pytanie
 Pytanie

Obecnie Wakacje.pl S.A. do swojego zespołu szuka osoby do pracy jako Product Manager. Na GoWork.pl dodano ogłoszenie 10 stycznia.

Niestety były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Zaczynajac prace w wakacje.pl było we mnie podekscytowanie. Wszyscy byli sympatyczni, mili i pomocni. I fakt, ze większość osób faktycznie taka była. Po szkoleniu i egzaminie na dział DS. Osoby z teamu były bardzo pomocne i świetne, po za team leaderką i jedna z pracownic, która wkupiła się w jej łaski. Pomimo zgłaszanych problemów nic z tym nie robiono, sprawa niejednokrotnie była zamiatana pod dywan. Team leaderka tylko cisnęła na sprzedaże, potrafiła w chamski sposób odzywać się do nas, bo „nie finalizujecie wszystkiego podczas trwania rozmowy”. Argumenty takie jak to, ze ktoś potrzebuje czasu by skonsultować się z osoba towarzyszącą bądź czeka na zatwierdzenie urlopu nie wchodziła w gre „bo każdy sobie może tak powiedzieć”. Nie ważne czy zrobiłeś swój utarg, czy miałeś lepszą sprzedaż danego dnia to na pochwale z jej strony liczyć nie można było. No chyba, ze ulubienica, ona była wyrzucana na podium za wszystko. A prawda była taka, ze przesiadywała na taskach żeby „śmieciowe” zadania wpadały innym, a gdy dostawała cynk od chłopaka to wchodziła na ruch i zawsze miała super utargi. Nadmienić tez trzeba w jaki sposób zachowywała się do nas: wywyższała się, podkradała sprzedaże, była chamska, obrażała i obgadywała wszystkich, pokazywała filmiki lub opowiadała pikantne historie ze studytour (na których była Ona lub jej partner). Każdemu przysługiwała przerwa 50 minut, ale dostać się na nią? Często trzeba było wstrzymywać potrzebę, a gdy ulubienica chciała, to przerwę miała i co chwila wychodziła z TL na papieroska (przesiadywała na przerwach co najmniej ponad godzinę). Brak sprawiedliwości i siejącą ferment koleżanka spowodowała, ze odszedłem. Ile można pracować w tak toksycznym środowisku? Praca sama w sobie jest świetna, choć faktycznie przepisy odnośnie premii zmieniały się często i końcowo otrzymanie fajnej premii było ciężkie. Choć wiele osób zdobyło moja sympatie i tęsknie za nimi, to trzeba było odejść by TL i jej faworytka dalej mogły robić swoje.

Pracodawca

@Niestety były pracownik

Dobrze, że dzielisz się z nami tą opinią. Zwracamy szczególną uwagę na atmosferę w pracy i relacje. Szkoda, że podczas zatrudnienia nie skorzystałeś z możliwości zgłoszenia sprawy do HR i Rzecznika Etyki. Może moglibyśmy zareagować i udzielić wsparcia. Cieszy fakt, że mimo wszystko dobrze wspominasz pracę w Wakacje.pl i poznałeś wielu, mamy nadzieję, że na długie lata, znajomych. Każda taka opinia jest dla nas bardzo cenna i pomaga pracować nad kulturą organizacyjną i jej dysfunkcjami, które pojawiają się nawet w najlepszych środowiskach pracy. Dzięki!

obecny pracownik
Pracownik
@Niestety były pracownik

Większych bzdur nie słyszałam, nie znam nikogo kto siedziałby ponad godzinę na papierosku, kto w sposób chamski by się wyrażał, bo po prostu grupa na to by nie pozwoliła, akurat siedzenie na zadaniach doskonale widac po czasie rozmowy, który jest najwyższy u osob, które nie są posądzane o kumoterstwo, kazdemu przysluguje przerwa 50 minut, ale wiele osób źle ją interpretuje, ta przerwa to suma przerw od komputera za każdą godzinę jest 5 minut, firma nie ma obowiązku dawania kazdemu przerwy nawet 10 minutowej, poza 1 przerwą ustawową, ma obowiązek po kazdej godzinie dać przerwę OD KOMPUTERA, teamleaderki i supervisorzy są miedzy młotem a kowadłem, muszą pilnowac kolejki zadań i nie wszystkim mogą dać status od razu, ale najlepiej roszczeniowo żądać, bo mi się należy.

Niestety były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@obecny pracownik

To proszę mi powiedzieć czy to, ze wybrani pracownicy chodzą sobie na papierosa z TL (będąc na administracji) jest fair w stosunku do innych? Bo jakoś mi się nie wydaje. To co Pani pisze, ze ma się 50 minut przerwy wliczając w to 5 minut (na każda godzinę pracy) to jest prawda. Ale wykorzystanie tego jest trudne właśnie przez takie układy co niektórych osób.

poirytowan*
Inne
 Pytanie
@obecny pracownik

"kto w sposób chamski by się wyrażał" Może nie jestem w grupie wraz z "tą osobą", jednak wielokrotnie słyszał*m, wyrażenia typu "on jest (usunięte przez administratora)" " lub "Czy jego (usunięte przez administratora)" Gdy coś poszło, nie po jej myśli. I podejrzewam, że nie jestem jedyną osobą, bo dźwięki niestety niosą się po sali i pół DS musi tego słuchać...nie słyszą tylko Ci, którzy nie chcą słyszeć. Pojawiały się również określenia typu (usunięte przez administratora) w odniesieniu do współpracowników, także pomijając temat przerwy, o której niestety nie mogę się wypowiedzieć, bronienie tej osoby przed ewentualnymi konsekwencjami jej działań jest równoznaczne z daniem jej zgody na tego typu chamskie teksty i zachowania.

Były pracownik…
Były pracownik
 Pytanie

Ta firma nawet nie zasługuje na podzielenie się opinią „współpracy” z Nimi. Otoczka jaką robią jak to u Nich jest super praca, zderza się z rzeczywistością już w pierwszych dniach pracy. Chcesz iść na przerwę? Poczekaj, tylko wyliczą 20% obsady i ustawią odpowiedni limit… Czasami jak się nic nie dzieje to go podniosą do 1 os. więcej, ale nie daj Boże wisi połączenie to już zapomnij (nawet jak 10 os. czeka łaskawie na zadanie). Myślisz sobie „skocze szybko na zadaniu”, proszę Cię, zanim wyjdziesz z sali już dostaniesz reprymendę, że masz czelność opuścić stanowisko pracy na swoją potrzebę fizjologiczną… Oczywiście ulubiony zwrot od mistrza gry w FIFE na konsoli „ja tu jestem od ustawiania limitów”. Na palcach jednej ręki można policzyć kto z aktualnej Kadry Działu Obsługi Posprzedażowej, nadaje się na swoje stanowisko (reszta to nawet nie ma wiedzy, żeby zostać konsultantem w tym dziale). Nie wspomnę o bezczelności osób postawionych wyżej niż konsultant (plotkowanie i wyśmiewanie konsultanta to rzecz codzienna, którą śmiało mogą Sobie wpisać w doświadczenie). Wymagania są conajmniej śmieszne patrząc na zarobki, które są (firma uważa, ze są adekwatne do wykonywanej pracy. Tak? To zapraszamy na obsługę Klienta, ciekawe jak się uwiną w 6 minut i 20 sekund, wciskając Klientowi jeszcze dodatkowe produkty, które kończą się reklamacja, bo myślą, ze to mają w cenie…). Chcesz z dzieckiem pojechać na wakacje? Poczekaj na ferie zimowe, wtedy możesz wziąć urlop, kiedy dziecko tez będzie miało wolne. Praca sezonowa, w tym przypadku nie oznacza premii sezonowej (firma musiała dać zatrważające podwyżki, dzięki którym w końcu nie martwisz się o bilet miesięczny, bo tylko na to będzie Cię stać). Jedyne co tej firmie się udało, to tylko ludzie. To oni Cię wspierają i motywują każdego dnia, żeby chciało Ci się tam pracować. To jest prawdziwy zespół, z którym tkwisz w tym bagnie. Podsumowując… najgorszemu wrogowi nie poleciłbym tej firmy. Nie przyjmują żadnych uwag do siebie, jeżeli masz coś do powiedzenia i niewyparzony język, pożegnają się z Tobą szybciej, niż Ci się wydaje. Utrzymać dobrego pracownika? Po co, skoro przy kolejnej rekrutacji zatrudnią nowych…

pozytywista
Były pracownik
 Pytanie

Praca w WAKACJE.PL daje tyle świetnych możliwości samorozwoju... -Można wyćwiczyć "stalowy pęcherz" dzięki temu, że narzucane są limity osób na przerwie, nie wspominając już o tym, że nawet jeśli uda Ci się już wbić na przerwę, poprzez "błąd systemu" możesz zostać z niej zrzucony. -Praca ta uczy również bycia bardzo "plastycznym" ponieważ oddając grafik, marne są szanse na to, że otrzyma się go zgodnie z prośbą, mimo zgłaszania np. egzaminu zaliczeniowego na studia. - W odniesieniu do powyższego podpunktu, po zgłoszeniu niemożności pojawienia się do pracy w danym terminie, możemy spodziewać się tego, że zamiast odrobić stracone 8h pracy w inny dzień, zmuszą Cię do przyjścia np. na 12h. I dopiszą dodatkowe godziny bez wcześniejszego zatwierdzenia tego z pracownikiem, tłumacząc przy tym, że jest to dla Twojego dobra, bo przynajmniej nadrobisz narzucony na Ciebie, niemożliwy do wyrobienia cel sprzedażowy. -Dzięki tej pracy nauczysz się oszczędności, bo zarabia się tu dobrze niestety tylko na samym początku. W późniejszych miesiącach pracy ciężko jest sprostać narzuconym oczekiwaniom. A jeśli firma zauważy, że pod koniec miesiąca spora część osób wyrobiła target, w kolejnym miesiącu jest podwyższany, byleby nie płacić premii. - W zależności od tego, do jakiej grupy sprzedażowej zostaniesz przydzielony, możesz spotkać się również ze srogą niesprawiedliwością, ponieważ są osoby, które mają więcej przywilejów i mogą więcej, ponieważ wiedzą, jak i komu się podlizać oraz są takie, które nawet nie zostaną pochwalone za dobry wynik, bo nie biegają do biurka swojego TL z każdą drobnostką, nawet taką, która nie dotyczy pracy. -A może miewasz też tak, że siedzisz w domu w dzień wolny i nie wiesz, co ze sobą zrobić? Na to również nasza kochana firma ma rozwiązanie, Twoi TL obrzucą Cię "motywującymi" tekstami i poradami, jak lepiej sprzedawać, bądź poproszą Cię o przyjście do pracy, mimo że np. to twój jedyny dzień wolny. -W każdej pracy zdarzy się dzień, gdy będzie "nudno" ale nie tutaj! Wiecznie psujący się system i niemalże codziennie występujące awarie sprawią, że masa poirytowanych klientów urozmaici Twój dzień oraz słownik o kilka "ciepłych" słów. -Nie będziesz musiał się również wysilać, aby sprostać oczekiwaniom klienta i znaleźć ofertę dopasowaną do jego potrzeb, ponieważ w pierwszej kolejności będziesz proponował "oferty dnia" które jak się okazuje, mogą być nieaktualne oraz "oferty dedykowane" które są droższe nawet o 2k w porównaniu do pozostałych. Jednak są to oferty podane na tacy! Bez głębszego szukania. Także, jak najbardziej chciałbym polecić pracę w WAKACJE.PL, wszystkim osobom, które chciałyby nauczyć się prawdziwego życia w ciągłym stresie, biedzie i niesprawiedliwości

Pytanie
 Pytanie

Czy pracownicy Wakacje.pl S.A. mają możliwość uczestnictwa w jakichś formach integracji?

Xxx
Kandydat
 Pytanie

Cześć, może ktoś się wypowiedzieć o zarobkach jako franczyzobiorca?

Franczyzobiorca
Inne
@Xxx

Jedne z niższych -dla franczyzbiorocow- zarobków prowizyjnych w sieciach franczyzowych biur podróży, ale jednak najbardziej rozpoznawalna marka w Polsce która przyciąga więcej klientów niż inne sieci.

znawca
Pracownik
@Franczyzobiorca

1 - nieprawda, jeżeli masz jakiś benchmark rynkowy, chętnie się zapoznam. 2 - potwierdzam!

No name
Były pracownik
 Pytanie

Wiecie, gdzieś trzeba pracować - jakieś doświadczenie się przyda potem w życiu (i CV), rachunki trzeba płacić, zakupy robić i takie historie. Jeżeli chodzi o linię wsparcia (czy jak to się nazywa, już nie pamiętam) - to ogrom pracy i najniższą krajowa. Jedyny plus - wszystko w miarę transparentne (stawka, warunki), przejść rozmowę też nie jakoś ciężko - biorą wszystkich. Summa summarum - jako pierwsza praca dla raczej odpornych młodych. czy czegoś się nauczysz? Bezmyślnie klepać regułki, no i będziesz mógł wpisać do CV -.praca w obsłudze klienta. Typowa praca na słuchawkach, typowe klepanie regułek. Jak nigdzie więcej nie biorą - to można się przebujać do następnej lepszej okazji.

Pytanie
 Pytanie

Jak szefostwo w Wakacje.pl S.A. traktuje ludzi?

pracownik
Pracownik
@Pytanie

Z szacunkiem i troską o pracownikow, takiego prezesa jak Dariusz Górzny, nie mialam nigdy, na wszystkich spotkaniach przedstawione są czytelnie kierunki rozwoju firmy, nieraz byly sytuacje stresogenne (pandemia, wojna), jednak szefostwo robi wszystko, by pozostawić jak najwiecej pracownikow (dodatkowe projekty). Warto wspomnieć o integracjach, są zawsze ciekawe, a tegoroczna odbedzie sie na Dominikanie, nie kazdego byloby stać na taką wycieczkę, wiec ma okazję spelnic swoje marzenie i zobaczyć ten piekny kraj,

żal
Pracownik
@Pytanie

podle, mam wrażenie, że ta firma upada

synchronic
Były pracownik
@żal

Dokładnie takie same mam odczucia po pracy w tym miejscu. Pracowałam prawie rok w wakacjach i uważam że był to czas stracony zarówno pod kątem rozwoju zawodowego (te same powtarzalne zadania). Do tej pory z powodu stresu poniesionego w tej pracy korzystam z pomocy psychologicznej. Opowiedziała bym chętnie więcej, ale niestety nie na forum publicznym.

Była pracownica
Były pracownik
@pracownik

Szkoda tylko że ten wpis-odpowiedź strasznie trąci autoreklamą. Osoba zapytała się o to, w jaki sposób są traktowani pracownicy w Waszej firmie, a dostała od Was odpowiedź że można jechać na wycieczkę na Dominikanę... To już nawet nie jest zabawne.

sara
Pracownik
@Była pracownica

odpowiedziala zgodnie z zapytaniem, tak są traktowani wlasnie, nagradzani wyjazdem integracyjnym

Jolanta
Kandydat
@sara

I ta nagroda dotyczy wszystkich zatrudnionych, czy trzeba spełnić jakieś określone przez firmę cele? Jak często takie integracje się odbywają?

y
Kandydat
@Pytanie

Beznadziejnie, na feedback z rekrutacji się nie doczekasz

Pracodawca

 Pytanie
@y

Bardzo dziękujemy za opinię. Czy możesz nam wskazać proces rekrutacyjny, w którym brałeś/aś udział? Codziennie dbamy o pozytywne doświadczenia kandydatów biorących udział w rekrutacji. Zależy nam na tym, aby dokładniej zweryfikować ten temat. Z góry bardzo dziekujemy.

Borat
Kandydat
 Pytanie

Hej! Na jakie zarobki mozna liczyc na stanowisku Specjalista ds. Contentu? Więcej od średniej krajowej jest realne w tej firmie?

Mar
Kandydat
 Pytanie

Cześć ???? Czy ktoś mógłby się wypowiedziedzieć na temat zarobków na stanowisku project managera?

a
Były pracownik
 Pytanie

Niepoważna firma. Zero zainteresowania starymi pracownikami. Firma nie ma predyspozycji do utrzymania pracownika. Wolą zatrudniać nowe osoby na 3msc i potem nie przedłużyć umowy i znaleść nowych (i tak w kółko) bardzo problematycznie zaczyna robić sie poza sezonem gdy wmawiając ludziom że dadzą ich na projekty ,,żeby nie wręczać wypowiedzeń” wciagają nieswiadomych ludzi w projekt chociazby C+ (to (usunięte przez administratora) nie projekt). Nie można wyjść na przerwe jak nie wybłagasz takiej potrzeby i nie będziesz sie płaszczył. W sezonie na wakacjach jest tak samo. Ograniczenia osób na przerwie, wyłączona możliwość wbicia sie na przerwe. Cyrk na kółkach. Jako pracownik z ponad 2 letnim stażem, ciesze sie ze nie musze juz w tym uczestniczyć. Wykazując chęć powrotu (co do swego czasu uwazac mozna bylo za sluszne) odsyłają z kwitkiem twierdząc ze czuja presje i nacisk wywierany ze strony bylego pracownika na powrot. Wygodniej zatrudnic kogos kto nie ma zielonego pojecia jak dziala ta firma i ewentualnie podmienić go nowym jak ktoś zrezygnuje. TL zakłamani, mówią jedno, a robią drugie. Informacje podane na stronie to tylko połowiczna prawda. Mialy byc premie, awansy i duzo lepsza atmosfera po czym okazuje sie ze tylko pozmieniali nazwy stanowisk a premii nie ma. Panuje tu duze faworyzowanie niektorych pracownikow ktorzy po kilka razy do roku wyjezdzaja na study toury a pracownik ktory ciezko walczy o dobre wyniki dostaje pochwale w formie maila.. To ma byc przyjazna atmosfera? To jest bycie propracowniczym? Sama praca jest bardzo fajna i na dziale sprzedazowym i posprzedazowym jak i ba innym szczeblu w tej firmie. Jest bardzo prokliencka. Szkoda ze wobec pracowników nie są tak wyrozumiali i zwolnią wszystkich ktorzy w jakis sposob zagrażają ich cieplej posadce. Szkolenie i poczatek pracy jest fajny, sama praca jak juz bylo wymienione tez okej ale nie za tyle nerwow i za taka kase. Zastanowcie sie 2 razy zanim pomyslicie o tej pracy. Chyba ze szukacie czegoś na 2/3msc to idealnie. Pozniej i tak was wykopią jak polowe ludzi z firmy.

Pracodawca

@a

Dziękujemy za opinię. Warto podkreślić fakt, że na pokładzie Wakacje.pl jest ogrom ludzi z wieloletnim stażem z czego jesteśmy bardzo dumni. Cieszymy się, że mimo tych wszystkich negatywnych opinii zechciał/aś do nas wrócić. To oznacza, że chyba nie jest aż tak źle. Pragniemy nadmienić, że otrzymaliśmy na początku zeszłego tygodnia wyniki badań przeprowadzonych przez niezależną, zewnętrzną firmę Kincentric, z których wynika, że zaledwie promil dzieli nas od otrzymania tytułu "Best Employers" co oznacza, że kadego roku wykonujemy dużo ciężkiej pracy, aby wszystkim pracownikom na naszym pokładzie było lepiej niż na niejednym pokładzie luksusowego samolotu. Twoja opinia również się do tego przyczyni. Dlatego raz jeszcze serdecznie za nią dziękujemy.

dominin
Były pracownik
 Pytanie

Jako były pracownik DOPu, nie potrafię się nie zgodzić. Pieniądze absolutnie nie adekwatne do ilości obowiązków oraz notorycznych szkoleń poszerzających wiedzę. Jeżeli ktoś myśli, że praca na obsłudze klienta, to praca dla małpy - nie widział obsługi w wakacje.pl. Zakres wiedzy, której menagerowie, nie potrafią udźwignąć, a zwykły konsultant zarabiający 2500 na rękę. Nie raz prosiłem Team Leadera oraz SV o pomoc przy obsłudze jakiejś rezerwacji i albo kończyło się to błędem obsługowym, albo odesłaniem do innego konsultanta. Atmosfera? Wybrane osoby - spoko ziomale, pozostali - tyrani. Jeżeli nie palisz, to zacznij, bo papierosek z przełożonym to jedyny sposób na jakąkolwiek interakcje z nim oraz możliwość dostania Study spod stołu. Jeżeli prywatnie nie masz styczności ze swoim TL - nie będziesz zadowolony. Lubisz czuć się obserwowany i podsłuchiwany? Świetnie się składa - (usunięte przez administratora) zapewni Ci wszystko czego potrzebujesz. Jeżeli jesteś fanem sprzecznych informacji oraz braku komunikacji - każda (usunięte przez administratora)(nie) służy pomocą. (usunięte przez administratora) Chcesz zarabiać normalne pieniądze i czuć się docenionym pracownikiem? - Omijaj tę firmę. Tutaj każdy wmawia Ci, że jesteś potrzebny, ale nie da chleb. Tylko tutaj poczujesz się jak robol - najniższa krajowa przy największym wkładzie i ilości obowiązków.

Były pracownik
Były pracownik
@dominin

Na dziale sprzedaży bardzo podobnie! Prawda jest taka ze to konsultanci callcenter są podpora tej firmy, pracują 8-23 7 dni w tygodniu, a konkursy kahoota gdzie można zdobyć kase wygrywa back office :p

Pracodawca

@dominin

Dziękujemy za opinię. W firmie działa komisja etyki (etyka@wakacje.pl) wszelkie nieprawidłowości należy zgłaszać właśnie w tym miejscu. Team Leaderzy nie są jedynym punktem styku decydującym o przydzieleniu wyjazdu. Odsyłamy do procedury wyjazdów studyjnych w #mm gdzie znajdują się szczegółowe informacje w tym zakresie. Wyjazdy przydzielane są sprawiedliwie i transparentnie. Jeżeli ktoś czuje się poszkodowany, może to zgłosić do HR, do komisji etyki lub Rady Pracowników. Trudno nam zadziałać po fakcie. Dodatkowo, w niedalekiej przyszłości pojawi się nowa procedura wyjazdów, która oparta będzie o tabelę kwalifikacyjną.

Jakub
Inne
@Wakacje.pl S.A.

Czy mniejszy staż zawodowy, niż ten zakładany w ogłoszeniu na samodzielnego księgowego jest przeszkodą w zatrudnieniu na to stanowisko? Chętnie też dowiem się, jak się kształtuje wynagrodzenie?

Zawiedziony
Pracownik
 Pytanie

Czy pracodawca może się wypowiedzieć w jaki sposób przyznaje swoim pracownikom wyjazdy study? Warto od razu powiedzieć wszystkim osobom które myślą o pracy w wakacjach że na taki wyjazd nie mają szans. Stadi dostają głównie liderzy sprzedaży w postaci braci K. Norma to kilka razy w roku kiedy zwykły konsultant czeka kilka lat. To chyba nie jest normalne?

1
duszek
Pracownik
 Pytanie
@Zawiedziony

Może po prostu nie zasłużyłeś/aś? Study jest nagrodą :)

Halina
Inne
@duszek

No to w jaki sposób można sobie na tę nagrodę zasłużyć tak dla jasności? Bo zdaje się, że on w pewnym sensie tego chciał się dowiedzieć

duszek
Pracownik
 Pytanie
@Halina

To jest nagroda chociażby za wyniki sprzedażowe. Jeśli wyniki nie są robione, to za co nagradzać? Nie każdy jeździ na study :)

Halina
Inne
@duszek

Rozumiem. A odnośnie specyfiki tych wyników można się czegoś więcej dowiedzieć? Jakich zazwyczaj oczekują i jak wygląda sprawa z ich osiągalnością

pracownik213
Pracownik
@Halina

tak jest wewnętrzna procedura i kryteria przydziału miejsc: staż + wyniki itp

xyzyz
Były pracownik
 Pytanie
@duszek

Study Tour - nagrodą? :) Z tego co wiem, to oddzielnie organizowane są wyjazdy dla zasłużonych pracowników. Study Tour jest formą szkolenia dla pracownika i powinna być obowiązkiem dla wszystkich sprzedawców. Dzięki temu jesteśmy w stanie poznać dany kierunek, aby dobrze poprowadzić rozmowę z klientem. Co do braci K, w porównaniu do pozostałych TL, faktycznie mają przyznawane częściej wyjazdy. A nie sądzę, żeby byli zasłużonymi TL. Tak samo TL przyznając study swoim podpiecznym, biorą pod uwagę w pierwszej kolejności, tych, z którymi się trzymają. Kolesiostwo na całego. Współpracowałam z konsultantami, którzy mieli świetne wyniki sprzedażowe a w ciągu kilku lat byli max raz lub nawet wcale na wyjeździe, a są osoby "średniaki", które latają kilka razy w roku nawet na egzotykę dzięki swoim kontaktom.

Były pracownik
Były pracownik
@xyzyz

Potwierdzam :) w mojej grupie była osoba, która nie była nigdy na study a pracowała 3lata w firmie… Tymczasem jadąc na Study okazuje się ze w innych firmach wyjazdy study są „obowiązkowe raz na kwartał” i finalnie wychodzi na to, ze pracownicy nie wiedza co sprzedają i są reklamacje. Zdecydowanie polecam pójść do biura obsługi klienta. Koszt takich wakacji to teraz często 10 tys w gore dla rodziny a warto wydać je w miejscu gdzie sprzedawca jest fachowcem w swojej dziedzinie a nie osobom która tydzień temu zeszła ze szkolenia i nawet nie wie jakie sa standardy hotelarstwa za granica.

Halina
Inne
@pracownik213

a szczegóły odnośnie wpływu tego stażu to jakie by były? wyniki też mnie ciekawią tak naprawdę są pewnie jakieś średnie do przytoczenia?

konsultant
Pracownik
@Zawiedziony

żeby jechać na Study trzeba najpierw się na nie zgłosić. Nikt nikogo na siłę nie wysyła. Znam konsultantów, którzy nigdy nie byli na study a pracują tu (usunięte przez administratora) czasu - ale nikt na siłę ich nie wysyła jeśli nie chcą.

Pracodawca

@Zawiedziony

Śpieszymy z informacją. Procedura przydzielania wyjazdów dostępna jest w intranecie. W roku 2022 było ponad 200 wyjazdów studyjnych. To ogromna ilość. Niesprawiedliwe i niezgodne z prawdą jest pisanie, że pracownicy nie mają możliwości skorzystania z tego rozwiązania. Lecą zarówno nowi jak i długoletni pracownicy Wakacje.pl. Wiele z tych relacji publikowanych jest w naszych Social Mediach, do których serdecznie odsyłamy.

Pracodawca

@Halina

Wyjazd ST co do zasady jest wyjazdem rozwojowym/edukacyjnym. Oczywiście wpływ na przydział ma również postawa pracownika. Zasady kwalifikacji opisane są w procedurze. W Dziale Rekrutacji i Rozwoju możesz również uzyskać odpowiedzi na wszelkie pytania w tym zakresie.

Pracodawca

@xyzyz

Oczywiście zgadzamy się, że ST jest formą szkolenia, ale nie jedyną. Dla pracowników realizowane są ścieżki rozwojowe, szkolenie z Trenerami, Tour Operatorami i cała gama różnych webinarów produktowych.

Pracodawca

@Były pracownik

Dzięki za Twoją opinię. Klientów mamy różnych. Takich, którzy zamawiają wakacje przez internet, oraz takich, którzy wolą udać się do salonu osobiście. Wszelkie badania pokazują, że wskaźniki zadowolenia Klienta z obsługi Wakacje.pl rośnie z miesiąca na miesiąc. To świadczy o ogromnej wiedzy konsultantów, dużego zaangażowania zespołu trenerskiego i wszystkich osób. biorących udział w procesie rozwojowym pracowników. Każdego dnia, dziesiątki pracowników dbają o najwyższe standardy jakości. Wyjazd ST jest jednym z elementów pozwalającym na przyswojenie wiedzy o kierunkach.

Pracodawca

 Pytanie
@konsultant

Dokładnie. Każdy wyjazd jest komunikowany i opisywany w intranecie. Zgłoszenia przyjmowane są przez formularz. Bywa, że na wyjazd do Bułgarii Grecji czy Turcji - zgłaszają się tylko dwie lub trzy osoby. Jeżeli któraś z tych osób już była - to lepiej wysłać ją drugi raz czy lepiej, aby miejsce przepadło? Mamy świadomość, że to atrakcyjny temat dla każdego i generuje sporo emocji..ale wiele osób pracuje nad tym, aby wyjazdy zawsze były przydzielanie sprawiedliwe. Przykro jest czytać opinie, które są niesprawiedliwe, jednak rozumiemy i pochylimy się nad tym tematem jeszcze bardziej, aby każdy miał przeświadczenie o pełnej transparentności w tym zakresie.

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Najgorsza firma w jakiej moja stopa miała nieprzyjemność postanąć. Ciesze się ze odchodzę, bo w większej (usunięte przez administratora) nigdy nie pracowałem. (usunięte przez administratora) Jedyny plus to (BYŁY)całkiem dobre zarobki co pozwalało mi przeżyć prace. Niestety od 2-3 msc nie ma już tak dobrze a taka tona stresu i wyzysku za najniższa krajową jest absurdalna. Kochane świezaki co się zatrudniacie teraz - po sezonie będzie redukcja. Może powiedzą wam, ze nie ale nie wierzcie. Zapytajcie doświadczonego pracownika. Trzymajcie się!

obiektywnie
Pracownik
@Były pracownik

Sądząc po formie wypowiedzi, pewnie w wielu firmach nie pracowałeś i życia nie znasz. Jakieś konkrety, argumenty...tu są tylko gorzkie żale. Po sezonie nie ma redukcji, a pracownikom zapewnia się pracę na innych projektach, o czym się mówi przed rozpoczęciem pracy.

Maszynka do mielenia mięsa
Były pracownik
@Były pracownik

Dokładnie, zgadzam się z Twoja wypowiedzią. Maksimum stresu, ogromne oczekiwania zupełnie nieadekwatne do zarobków. Po sezonie obiecywali umowę o pracę (miałam 3x umowe zlecenie) ale finalnie jej nie otrzymałam :) taka praca nie daje poczucia satysfakcji ani spełnienia, raczej wieczną frustrację i nerwy. To już chyba lepiej pracować na zmywaku :)

Panie Areczku
Były pracownik
 Pytanie
@obiektywnie

Hahaha ale się uśmiałam! You made my day. Oczekujesz konkretów, to sam je podaj. Ilu pracowników zostało po sezonie? Jak wyglądały te "nowe" projekty? ;).....Jaka atmosfera panuje między pracownikami ...? Ile osób wyjeżdża na tzw. study? Proszę bardzo o tym wspomnieć i podeprzeć się tym razem KONKRETAMI. (usunięte przez administratora)

Były pracownik
Były pracownik
@Panie Areczku

Obawiam się, że zdradzanie dokładnych informacji wiązałoby się ze złamaniem klauzuli poufności :) Jedyne czym moge się podzielić to moje osobiste odczucia z pracy w tej firmie. Proponuje sie uspokoic i zejsc z gowork.pl bo widze po komentarzach, ze jest to Twój ulubiony temat. Polecam gre w szachy :)

Były pracownik
Były pracownik
@obiektywnie

j.w. :) Jeżeli na Twoim dziale masowe zwolnienia nie mialy miejsca to bardzo się ciesze :)

Ambitna
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś byłby wstanie wypowiedzieć się na temat współpracy z firma w postaci franczyzy? Warto ? Jak idzie współpraca z firma ?

Aleksandra
Inne
@Ambitna

A w jakiej formie jest ta franczyza? Stacjonarne biuro, domyślam się? Wtedy pracownicy są zatrudnieni przez ajenta, czy przez Wakacje - ciekawe...

Haniulka
Kandydat
 Pytanie

Pytanie - Ile czeka sie na odpowiedz z wakacje.pl? Wysłałam jakiś czas temu aplikacje na stanowisko lidera działu obsługi posprzedażowej - brak informacji do dnia dzisiejszego

Pracodawca

@Haniulka

Wszystko zależy od ilości aplikacji, które w ramach rekrutacji spływają do naszej bazy. Każdy rekruter na bazie profilu stanowiska, wymaganych kompetencji oraz zakresu obowiązków ustalanego wspólnie z Managerem, analizuje CV i podejmuje decyzję o kontakcie z kandydatem i zaproszeniu na rozmowę rekrutacyjną. W Wakacje.pl sam Manager bierze udział w selekcji aplikacji, na podstawie rekomendacji otrzymanych przez rekrutera. W 90% przypadków, aplikacje są analizowane na bieżąco, a kontakty z kandydatami spełniającymi kryteria nawiązywane niezwłocznie.

Haniulka
Kandydat
@Wakacje.pl S.A.

Szkoda że osoby rekrutujące się nie dostają nawet odpowiedzi negatywnej .

czajnik
Były pracownik
@Haniulka

No wie Pani, jeśli aplikacji są setki, a tak duża firma pewnie tyle ma na luzie, to niestety nie jest możliwe oddzwanianie do każdego //

Zostaw merytoryczną opinię o Wakacje.pl S.A. - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Wakacje.pl S.A.
Przejdź do nowych opinii