Wakacje.pl S.A.

2.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Wakacje.pl S.A.

HR
Pracownik
@X

Bardzo dziękuję Tobie za tą opinię . Teraz, kiedy Wakacje.pl tak bardzo dbają o wartości, kulturę organizacyjną, postawy i komfort pracy na wszystkich szczeblach, takie informacje są dla nas bardzo cenne. Przykro mi, że jeszcze będąc pracownikiem nie zgłosiłeś tego Rzecznikowi Etyki, który na bazie "Kompasu Etyki" dba o to, by wszystkim pracowało się według zasad fair play, w zaangażowanym i pełnym pozytywnych relacji środowisku pracy, lub nie skorzystałeś ze zgłoszenia przez skrzynkę wniosków, sugestii i opinii. Odpowiednio wcześniej zgłoszona sytuacja daje nam szansę reagować w tego typu sytuacjach. Dziękuję za to, że zechciałeś/aś się z nami podzielić swoim zdaniem.

1
Pracownik HR
Pracownik
@Pracownik

Cały Zespół Zarządzający przy współpracy ze specjalistami, podjęli szereg czynności ukierunkowanych na zatrzymanie jak największej ilości pracowników. Podczas trudnego dla wszystkich okresu, Zespół Zarządzający w ramach naszej sztandarowej wartości - szczerość i otwartość - komunikował się z pracownikami Wakacje.pl i informował o możliwych scenariuszach i decyzjach z jakimi musieli się zmierzyć. Patrząc na rynek, firmy konkurencyjne i branżę - dzięki sile jaka drzemie w Holdingu Wirtualnej Polski, którego częścią jesteśmy - NAM udało się przetrwać ten trudny okres. Mamy świadomość, że nie udało się uratować wszystkich miejsc pracy mimo potężnych starań. Obszar HR dedykował osobom, z którymi musieliśmy się rozstać, program Outplacementowy, który zawierał szereg szkoleń i warsztatów z zakresu odnalezienia się na rynku pracy, tworzenia aplikacji CV. Zaplanowaliśmy również kompleksową usługę wsparcia zapewniającą: - pozyskanie wiedzy na temat obecnego rynku pracy; - poznanie sposobów docierania do ofert pracy, poruszania się po rynku pracy; - opracowanie konkretnego planu działania zwiększający szanse na nowe zatrudnienie; - opracowanie CV i LM gwarantującego zainteresowanie rynku pracy; - umiejętność autoprezentacji podczas rozmów rekrutacyjnych; - umiejętność negocjacji korzystnego zatrudnienia. Dodatkowo części z tych osób, zostały zaproponowane alternatywne stanowiska pracy w ramach spółek Holdingowych lub inne rozwiązania. #teamwork Naszą największą wartością są ludzie, bez których Wakacje.pl nie istnieje. Dlatego prosimy o opinie oparte na faktach i dokładnej analizie sytuacji.

Ambitna Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 25 dni.
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś byłby wstanie wypowiedzieć się na temat współpracy z firma w postaci franczyzy? Warto ? Jak idzie współpraca z firma ?

tartaześliwkami Nowy wpis
Były pracownik

Pracowałam w Wakacje.pl ponad 4 lata. Nie mogę powiedzieć złego słowa o tej firmie. Można się tam dużo nauczyć, pięknie rozwinąć, poznać fantastycznych ludzi. Pensja zawsze wpływała na czas. Wszyscy byli gotowi na feedback, nawet jeśli bywał negatywny. Zdarzał się czasem chaos tam, gdzie czasem brakowało procedur, ale z każdym miesiącem widać było, jak porządkowane są prace we wszystkich działach i jak rozwija się kultura organizacyjna firmy.

Monika Nowy wpis
@tartaześliwkami

To fajnie, a nawiązując do tej nauki i rozwoju - chodzi Ci o nabieranie doświadczenia? Czy może pracodawca oferował jakieś fajne szkolenia? :)

Haniulka
Kandydat
 Pytanie

Pytanie - Ile czeka sie na odpowiedz z wakacje.pl? Wysłałam jakiś czas temu aplikacje na stanowisko lidera działu obsługi posprzedażowej - brak informacji do dnia dzisiejszego

Pracodawca

@Haniulka

Wszystko zależy od ilości aplikacji, które w ramach rekrutacji spływają do naszej bazy. Każdy rekruter na bazie profilu stanowiska, wymaganych kompetencji oraz zakresu obowiązków ustalanego wspólnie z Managerem, analizuje CV i podejmuje decyzję o kontakcie z kandydatem i zaproszeniu na rozmowę rekrutacyjną. W Wakacje.pl sam Manager bierze udział w selekcji aplikacji, na podstawie rekomendacji otrzymanych przez rekrutera. W 90% przypadków, aplikacje są analizowane na bieżąco, a kontakty z kandydatami spełniającymi kryteria nawiązywane niezwłocznie.

Haniulka
Kandydat
@Wakacje.pl S.A.

Szkoda że osoby rekrutujące się nie dostają nawet odpowiedzi negatywnej .

czajnik Nowy wpis
Były pracownik
@Haniulka

No wie Pani, jeśli aplikacji są setki, a tak duża firma pewnie tyle ma na luzie, to niestety nie jest możliwe oddzwanianie do każdego //

Daro Daro
Były pracownik

Niedawno zakończyła się moja kariera w obsłudze posprzedażowej. Cieszę się, że byłem w grupie, gdzie panują zasady, otwartość, szczerość a TL interesuje się swoim zespołem i jest zawsze bardzo pomocny. Dba o rozwój, bardzo dobra atmosfere i nikogo nie odprawia z kwitkiem. Nawet jak nie ma dyżuru, a to na tym dziale wsrod niektórych tl i SV świętość. To nie tylko moja opinia, ale także wielu osób z innych zespołów. Może tak dobrze to gralo dlatego, że mój TL to jedyny facet na tym stanowisku w dop, a reszta (usunięte przez administratora), wiadomo bywają trudne dni:) więc kariera w dop bardzo mocno zależy od tego na kogo trafisz. Możesz mieć regularne spotkania ze swoim przełożonym i pewny rozwój oraz zainteresowanie tak jak ja miałem, lub możesz się o nie prosić i liczyć na łaskę. Praca w dop to ciągła konieczność rozwiązywania problemów klientów. Nie ma tu miejsca na rutynę, codziennie inne tematy do ogarnięcia mimo obsługi schematycznych taskow. Firma daje dodatkową kasę dla konsultantów w formie premii. Jest ona raczej adekwatna do wykonanej pracy, ale jak wiadomo trafiają się przypadki że najlepsze premie mają osoby który dobrze kombinują. Jednym słowem dobra praca dla studenciaka żeby dorobić. Najlepiej przyjść i wyrobić opinie samemu.

Gabriela
@Daro Daro

No to super, że tak pozytywnie to miejsce oceniasz . Dobrze, że firma dba o pracownika. Serio - niewiele to robi. Myślę o podobnej pracy. Interesuje mnie kwestia tych premiii. Piszesz, że firma je przyznaje. W jakiej wysokości i za co konkretnie?

Franciszek
@Daro Daro

Mam małe dziecko czy mogę tu liczyć na zmianę grafiku z dnia na dzień. Piszesz o dobrej atmosferze i nie do końca wiem jak mam to interpretować...

Dawid
Klient

Przyjechaliśmy do hotelu w Dubaju o godzinie 3:00 rano , dwie osoby dorosłe, dziecko 1 rok, drugie dziecko 5 letnie. Cała podróż trwała kilkanaście godzin. Na recepcji powiedzieli nam że nie mogąnas zameldować, ponieważ mamy opłacone dobę hotelowa dopiero od 15:00, i że niestety musimy zaczekać 12 godzin... gdziekolwiek. Przed kupowaniem wycieczki, nikt nam nie pisał że nasza wycieczka ma zacząć się od 12 godzić czekania w środku nocy w lobby hotelowym... Od wakacje.pl otrzymaliśmy odpowiedź - "Doba hotelowa rozpoczyna się [2022-05-18] od godz. 14:00 i kończy [2022-05-24] o godz. 12:00. Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin kwaterowania." Oraz uprzejmie informujemy, że Wakacje.pl nie jest Organizatorem imprez turystycznych, Organizatorem Państwa wycieczki jest biuro podróży Best Reisen. ------ Sugeruje dokładne czytanie - nie ofert, a umow które wysyłają gdyż jak u nas, może się okazać że w środku nocy będziecie czekali kilkanaście godzin na zameldowanie w hotelu, bo dobra hotelowa nie była opłacona przez organizatora.

Gabriela
@Dawid

A nie było godziny przylotu i zameldowania? Mega dziwne no bo takie informacje są przeważnie. czytanie umów to podstawa. Przykro, że tak to musiało się skończyć, ale z drugiej dobrze, że tylko tak i że jest z tego jakaś lekcja :)

inny klient
Klient
@Dawid

Przecież właśnie po to wysyłają umowę na maila, aby się z nią zapoznać przed opłaceniem .... mieć pretensje że nie umie się czytać ze zrozumieniem, należy kierować do nauczyciela języka polskiego

tourysta
Klient
 Pytanie
@Dawid

a złożył Pan reklamację, czy tylko wymienia swoje uwagi z boguducha winnym pracownikiem, który nie jest od rozpatrywania reklamacji? wakacje.pl/reklamacje

konsultant
Pracownik
 Pytanie
@Dawid

a kupił Pan sam, czy zadzwonił Pan przed zakupem na infolinię aby dopytać o szczegóły ? Jeśli obsłużył się Pan w 100% sam to Pana pretensje są bezzasadne.

Administrator

Braliście udział w procesie rekrutacji na stanowisko Manager w Wakacje.pl S.A.? Napiszcie, jak Waszym zdaniem wyglądała rozmowa kwalifikacyjna. Przekazane przez Was informacje mogą okazać się pomocne dla innych użytkowników.

5
Ex_kandydat
Kandydat

Na rozmowie kw. rekruterka powiedziała, że dają zawsze (co podkreśliła) odpowiedź kandydatom w ciągu 2 tygodni. Mnie nie dała, choć rozmowa wg mnie była b.udana. Nie pozdrawiam.

Aleksandra
@Ex_kandydat

Przykro. A próbowałeś sam się dobić o tę informację?

Pracodawca

 Pytanie
@Aleksandra

Pani Aleksandro, naszym celem jest podnoszenie standardów rekrutacyjnych, a spotkania tego typu traktujemy w sposób szczególnie ważny. Bardzo nam przykro, że taka informacja zwrotna do Pani nie trafiła. Czy może nam Pani wskazać proces, w którym brała udział? Obiecujemy, że wyciągniemy wnioski na przyszłość i jeszcze bardziej będziemy się przyglądać skuteczności naszych procesów rekrutacyjnych. Bardzo przepraszamy.

Wendigo
Kandydat

Najbardziej żenująca rozmowa o pracę z mojego poprzedniego procesu. Byłem na rozmowie na stanowisko midowe dotyczące marketingu. Na rozmowie byłem wypytywany o... BUGI W SYSTEMIE X (nie podam z litości). Szanowany panie (usunięte przez administratora)- gdyby zamiast bugom i opóźnieniom synchronizacji poświęcił pan czas swoim pracownikom to może nie mielibyście reklam z tragicznym copy i literówkami w nich (stan na czas rozmowy). Ostatecznie dostałem stanowisko w zagranicznej firmie za prawie 2x proponowane pieniadze...

Pracodawca

@Wendigo

Dziękujemy za wyrażenie opinii. Każda jest przez nas analizowana, a wnioski wyciągane na przyszłość. Pragniemy nadmienić, że nasze procesy rekrutacyjne prowadzone są w oparciu, o trendy rynkowe, a informacje zwrotne otrzymywane od kandydatów są bardzo pozytywne. Wielu z nich decyduje się na podjęcie pracy z nami na podstawie zbudowanej podczas spotkania relacji. Spotkaniom towarzyszy zawsze pełen profesjonalizm, ale też element swobody, która wpisuje się w naszą kulturę organizacyjną. Cieszymy się, że udało się Tobie znaleźć upragnioną pracę i nie pozostaje nam nic innego jak życzyć wielu sukcesów zawodowych.

synchronic
Były pracownik

Zacznę od minusów. Jest to praca pełna stresu, więc jeśli źle znosisz trudnych klientów czy rozmowy z klientami którzy lubią wchodzić na głowę, nawet o niej nie myśl. Niestety często jest tak, że jak przychodzisz z powrotem do domu, czujesz się jakbyś był pozbawiony energii i jakichkolwiek emocji. Bardzo przykry stan, a w końcu dochodzisz do wniosku, że praca ta nie daje Ci satysfakcji (usunięte przez administratora) Brak docenienia pracownika, ciągle coś NA NIE i nieważne że się starasz, nieważne że jesteś dyspozycyjny nawet do 23, bo firma pracuje od 8-23 i przychodzisz punktualnie - zawsze coś się znajdzie. Bardzo przykre doświadczenia w mojej zawodowej karierze. A z plusów natomiast, wspaniała kadra szkoleniowa - tutaj pod względem merytorycznym osoby prowadzące szkolenia - to im należą się brawa i ukłony, są to wspaniali ludzie pełni pasji, otwarci, mili i serdeczni. Piękny wyjątek na tle całej firmy. Szkolenia jak najbardziej na plus, bo dużo wnoszą dla osób które nie miałyby okazji być w różnych egzotycznych miejscach.

Administrator

Poszukiwano osoby na stanowisko Konsultant. Czy ktoś był w firmie Wakacje.pl S.A. na rozmowie kwalifikacyjnej? Czy można zarobić 6900 ?

18
klient
Klient

NIE POLECAM ZAKUPÓW NA WAKACJE.PL!!!! Szanowni Państwo! Nie kupujcie wycieczek na wakacje.pl ponieważ wycieczka może nie dojść do skutku. Narazicie się koszty i stres. Mam złe doświadczenie. 11.01.2022 r. wykupiłam od nich wczasy na Seszele. Organizator: EXIM S.A.(Centrala) Potocka 31 A, 01-619 Warszawa. Zapłaciłam za wczasy. 13.01.2022 r. dostałam informację, że hotel nie potwierdził pokoju i mogę wykupić inny tj. junior suite ocean view za 2x800 zł !!! Dopłaciłam natychmiast. Nie miałam wyjścia, bo nie chciałam rezygnować z wyjazdu a już poniosłam koszty testów ponad 540 zł, koszty parkingu na lotnisku 250 zł, koszty ubezpieczenia, które wykupiłam we wszystkich możliwych wariantach, koszty wymiany waluty, i inne. Dzień przed wylotem, dzisiaj tj. 14.01.2022 r. zadzwoniła do Pani, która powiedziała, ze muszę dopłacić 2x2200 bo zmieniła się cena lotu, czyli chciała dodatkowo ponad 4400 zł Czyli od wczoraj podnieśli cenę oferty o UWAGA ponad 6000 zł!!!! O zgrozo!!!! Muszę dodać, że nie wiem skąd wzięli cenę 2x800 zł jako dopłatę do pokoju, bo np. ITAKA ten sam pokój wystawia za dodatkowe 530 zł a nie 1600!!! UWAŻAJCIE I NIE KUPUJCIE WYCIECZEK NA WAKACJE.PL NIE KUPUJCIE OD EXIM S.A. (Centrala) Potocka 31 A, 01-619 Warszawa. Dokonują wyłudzeń i (usunięte przez administratora) w biały dzień! Wszystko pod przykrywką oferty, którą niby obniżają na wstępie a następnie tuż przed wylotem podnoszą do ceny o kilka tys. wyższej. Ta sprawa nie zakończy się dobrze ani dla Wakacje.pl ani EXIM S.A. bo nie zamierzam tego tak zostawić. Już rozmawiałam z prawnikiem w tej sprawie. Trzymajcie się i nie dajcie się OSZUKAĆ!

Pracodawca

@klient

Szanowna Pani, dziękujemy za podzielenie się z nami opinią. Bardzo nam przykro, że nie jest Pani zadowolona z naszych usług. Chcielibyśmy przekazać Pani komentarz do odpowiedniego działu z prośbą weryfikację opisywanej sytuacji, dlatego zwracamy się z uprzejmą prośbą o podanie numeru zamówienia. Uwagi dotyczące procesu obsługi rezerwacji może Pani zgłosić również, pisząc na adres reklamacje@wakacje.pl. Profil Wakacje.pl na portalu GoWork służy przede wszystkim do oceny nas jako pracodawcy. Z tego miejsca nie mamy możliwości wglądu w szczegóły zamówień naszych Klientów. Zapewniamy jednak, że niezwłocznie po uzyskaniu numeru zamówienia, skierujemy prośbę do naszych konsultantów o kontakt z Panią i wyjaśnienie sprawy.

Pytanie
Były pracownik
 Pytanie

Witam do kiedy jest płatne wynagrodzenie za prace?

Pracodawca

@Pytanie

Zawsze do 10 każdego miesiąca:)

Poszukujący
Kandydat
 Pytanie

Czy zatrudniane są osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności?

Pracodawca

@Poszukujący

Wszystkich witamy z otwartymi ramionami. Zapraszamy serdecznie. Aktualne oferty pracy dostępne są na stronie wakacjetomy.pl.

KANDYDATKA
Kandydat
 Pytanie

Na jakie zarobki można liczyć na start? Interesuje mnie obszar marketingu (content marketing), ale nawet zdawkowe informacje o zarobkach w tzw. back office (poziom specjalisty) będą pomocne.

Pytanie
 Pytanie

Czy rozmowa kwalifikacyjna do Wakacje.pl S.A. odbywa się w siedzibie firmy?

Również dopowiczka
Pracownik

A ja na temat dopu wypowiem się pozytywnie. Jest to miejsce gdzie od jakiegoś czasu wreszcie zaczyna się dobrze dziać. Zmiany w ekipie zarządzającej dopem pokazują ze można to miejsce wyciągnąć z (usunięte przez administratora) szalsu i wprowadzić w 21 wiek.

Pracodawca

@Również dopowiczka

Fantastycznie to słyszeć. Wielkie dzięki za tą opinię ????

była pracowniczka
Były pracownik
 Pytanie

Może wypowiem się jako osoba z kilkuletnim stażem pracy w Wakacjach. Pierwsza rzecz na którą warto zwrócić uwagę to fakt, że firma dość wyraźnie dzieli się na call center oraz back office - zarówno pod względem stażu pracy jak i twardych i miękkich kompetencji. Praca na call center na pewno lekka nie jest - jak w każdym call center. Niemniej widać wyraźnie że zdarzają się ludzie zaskoczeni faktem że na call center trzeba... pracować a co gorsza - o zgrozo - SPRZEDAWAĆ! Szok i niedowierzanie. Mimo to widać wyraźną różnicę między ludźmi którym się chce i potrafią na tym zarobić a tymi którym się wydaje że praca polega głównie na staniu na papierosie i narzekaniu na niskie płace. Z okazjonalnym niszczeniem firmowego mienia, bo widocznie tylko tak są w stanie radzić sobie z emocjami. Awanse wewnętrzne jak najbardziej istnieją, zarówno w obrębie call center jak i z call center do pozostałych działów back office. Wystarczy wykazać się kompetencją i proaktywnością i brać udział w rekrutacjach - wiem że tu dla niektórych znowu może być zaskoczenie że nikt ich nie awansował za samo przychodzenie w miarę punktualnie do pracy. Firma jest świetnym miejscem do nabycia pierwszych doświadczeń w poważnej pracy - bycie częścią większego holdingu, dużyego gracza na rynku, dostęp do wielu wiodących technologii - z tym wszystkim można się zetknąć. Jest miejsce na własne inicjatywy, każdy głos ma szansę zostać usłyszany, każda zaproponowana zmiana wdrożona - i tu znowu standardowo są ludzie którym się chce i mają do swojej pracy pasję i ci którzy wpadają do pracy żeby odklepać swoje i z niej wybiec - znowu - jak wszędzie. Firma na przestrzeni lat przeszła sporo zmian, poprawiła swoje wyniki, oferuje szkolenia, wyjazdy zagraniczne, standardowe rynkowe benefity i często - choć nie zawsze - rynkowe widełki płacowe. Nie jest oczywiście ideałem, nadal panuje w niej informacyjny chaos, dział HR działa lepiej, ale nadal bliżej mu do tego z anegdotek i żartów, wiele pracy jest jeszcze do zautomatyzowania i tak dalej. Ale zdecydowanie można stwierdzić że firma wykonała wiele kroków naprzód, jest dobry plan działania na najbliższe lata, co miesiąc pracownikom komunikowane są najważniejsze zmiany w strategii, co było szczególnie istotne przez ostatni rok pracy zdalnej. Czy poleciłabym Wakacje komuś bardzo doświadczonemu? Prawdopodobnie nie. Ale jeżeli masz za sobą pierwszą pracę w biurze, kilka lat doświadczenia lub zero doświadczenia, ale mnóstwo chęci i dobrej energii do wniesienia - to na pewno znajdziesz tu miejsce dla siebie. Większość ludzi jest fajna, atmosfera jest mega nieformalna, nie ma tu ani trochę korporacyjnego nadęcia i prężenia się przed prezesem w koszuli lub garsonce. Na pewno czas spędzony tutaj będę dobrze wspominać, ale jak w każdej relacji - ile do niej włożysz, tyle z niej wyniesiesz. Może dlatego nie brak tylu rozżalonych opinii ludzi z call center (a zaskakująco mało z back office), a jednocześnie są osoby które pracują na call center od kilku lat - co to musi być za okropna praca, skoro po kilku latach siedzenia na słuchawce nadal czują się tu dobrze i nie chcą jej zmienić.

dopowicz
Były pracownik
@była pracowniczka

lepiej bym tego nie okreslil, praca jako sezonowa jest naprawde ok

dopowicz
Były pracownik

Praca na DOPie jako praca sezonowa jest naprawde w porzadku. Stawka nie zwala z nog, ale ciezko takie pieniadze dostac w gastro, a przeciez tam studenci najczesciej szukaja pracy. Pracowalem tam dwa miesiace, z czego caly jeden to bylo szkolenie z normlanym 8h dniem pracy i normalna stawka, co wiecej - bez odpowiedzialnosci. Wlasciwie to odpowiedzialnosc w tej firmie to rzecz niemal nieistniejaca przy pracy sezonowej. Za jakies wieksze pomylki rzedu kilku tysiecy zlotych po prostu nie dostajesz premii, albo dostajesz nizsza, ale przy pracy sezonowej jest to bardzo trudne aby wyrobic wszystkie wymogi do premii, jest to po prostu taka marchewka na kiju ktora ma cie zachecic do pracy. Jesli ktos nie jest naiwniakiem to przeciez wie ze study toury i inne bajery to zabawa dla dlugoterminowych pracwnikow, a nie dla studenciakow, ktorzy przyszli do roboty na wakacje. Owszem, po jakims czasie sama obecnosc team leadera trujacego ci d.. jest irytujaca, ale z mojej perspektywy i doswiadczenia uwierzcie mi, nijak to sie ma do gastro. Czasem zdarzy sie jakis glupi telefon, albo denerwujacy klient ale nie trzeba zapieprzac myjac stoliki, robic burgerow spoconymi lapami i bac sie jeszcze o jakies przekrety. Tak, jest to najbardziej typowe korpo na swiecie, ale przynajmniej jestes pewien ze dostaniesz do reki dokladnie tyle ile masz na umowie. Nie rozumiem jak mozna miec jakies wielkie zale do tej formy pracujac na sprzedazy przez dluzszy czas. Czlowieku jestes konsultantem, to praca dla studenciakow i dzieciakow w wieku maks 26 lat, jesli jestes starszy i dalej tam pracujesz za taka stawke i jeszcze oplacasz skladki to znaczy, ze ci w zyciu nie wyszlo.

Szczęśliwy pracownik
Pracownik

Chciałabym wyrazić swoją opinię na temat pracy w Wakacje.pl i jest to opinia jak najbardziej pozytywna :) Długo szukałam firmy, w której atmosfera jest tak przyjazna oraz gdzie ludzie są tak pomocni i życzliwi. A dodam, że mam sporo doświadczenia w różnych organizacjach. Polecam każdemu dla kogo te aspekty są ważne!

Rafał
Klient

Dramat, zostaliśmy wprowadzeni w błąd. Zarezerwowaliśmy wakacje i OPŁACILIŚMY a na 3 dni przed wyjazdem dostaliśmy maila że nie ma miejsca i proponują nam inny termin. Urlop w pracy zarezerwowany, wszystko przygotowane a tu nie ma ani wakacji ani zwrotu wpłaty jak dotąd. Nie Polecam zdecydowanie tego pseudo biura

Pracodawca

@Rafał

Szanowni Państwo, prosimy o kontakt pod adresem reklamacje@wakacje.pl lub skontaktowanie się przez formularz dostępny na stronie. Nie znając faktów, zdecydowanie ciężko się nam odnieść do powyższego wpisu. Zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby wyjaśnić Państwa sprawę.

Zostaw merytoryczną opinię o Wakacje.pl S.A. - Gdańsk

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Wakacje.pl S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Wakacje.pl S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 41.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Wakacje.pl S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 28, z czego 12 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jakie są opinie klientów o firmie Wakacje.pl S.A.?

    Liczba opinii klientów firmy Wakacje.pl S.A., to 10, z czego 1 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a, 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Wakacje.pl S.A.?

    Kandydaci do pracy w Wakacje.pl S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Wakacje.pl S.A.