Opinie o Delta - Technika Sp. z o.o. w Lublin

Poniżej zobaczysz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Delta - Technika Sp. z o.o., oraz Klientów firmy. Przeczytasz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Delta - Technika Sp. z o.o. o rekrutacji.

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Delta - Technika Sp. z o.o. w Lublin

Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 14 dni.
 Pytanie

Czy w Delta - Technika Sp. z o.o. poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze jakieś świadczenia dodatkowe?

anonim Nowy wpis
Klient
 Pytanie

Jak praca na magazynie? Jak ludzie, klimat? I jak to kasowo wychodzi. Ktoś wie?

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy pracownicy w Delta - Technika Sp. z o.o. dogadują się między sobą?

Andrzej Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie

Ha ha, nadgodziny??, wiele osób pracuje na home office, czyli udają że pracują , a ty ich chcesz jeszcze łoić na nadgodziny ha ha.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna w firmie Delta - Technika Sp. z o.o. na stanowisko Technik Serwisu? Czy przeprowadzana jest wstępna rozmowa telefoniczna?
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Maro

@Andrzej a jak rozliczają nadgodziny, o ile są w ogóle?

Pytanie
 Pytanie

Jaki jest styl zarządzania kadrą w Delta - Technika Sp. z o.o.?

Andrzej
Były pracownik
@Pytanie

Brak zarządzania :) każdy się opie..a a firma kręci się, cuda.

Pytanie
 Pytanie

Czy w Delta - Technika Sp. z o.o. panuje luźna atmosfera?

Alex
@Pytanie

W tych czasach nigdzie nie ma luźnej atmosfery ale daje się wytrzymać.

1
Andrzej
Pracownik
@Alex

Luźna to jest gumka w majtach, "Arbeit macht frei"

qulson
Kandydat

Pracował ktoś w Lubnie na ul Lema jako magazynier i może się podzielić opinią na temat pracy i zarobków, atmosfery.

alan

@Nick serio nie ma tutaj szans na awans? Nawet po kilku latach?

Marcelo\

@Xyz czyli jak chcę pracować przy serwisowaniu spawarek i chcę, żeby moją pracę odpowiednio doceniono to szukać innego miejsca?

Pytanie
 Pytanie

Jak długo trwa proces awansu w Delta - Technika Sp. z o.o.?

Nick
@Pytanie

W delta technika nie ma takiej opcji jak awans

Nick2
@Nick

Jak najbardziej jest opcja awansu, proszę nie (usunięte przez administratora) ludzi. Wypowiedzenie i znalezienie innej pracy - CYK FUCH jest awans.

Krystyna
@Nick2

@Nick2 Możesz natomiast napisać jaka jest ścieżka kariery w Delta - Technika? Dzięki.

Nick69
@Krystyna

Dobre pytanie ktore nalezy zadac na rozmowie o prace.

Krzysiek

Kupiłem w Październiku 2018r. kompresor FINI 100 L, oczywiście przy zakupie zachwalali wszystko, nawet mi go za darmo podrzucili około 70 km bo do mojej osobówki się nie mieścił. Sprzedawał mi go sam kierownik sklepu. Okazało się po bardzo krótkim czasie że schodzi ze zbiornika gdzieś powietrze, pojechałem najpierw do salonu z reklamacją - sam Pan kierownik powiedział abym szukał sam miejsca gdzie schodzi powietrze bo jak oddam go do serwisu to będzie tam długo stał i go nie zrobią. Pofatygowałem się do serwisu z kompresorem wynajętym autem. W serwisie bardzo nie miła obsługa, w końcu facet obejrzał kompresor popsikał pianką i mówi ,,NIC TU NIE WIDAĆ, TEN TYP TAK MA '' Była to moja pierwsza i ostatnia wizyta w Delta technika w Lublinie. Nigdy więcej nic tam nie kupię ! Szukam innego serwisu który będzie chciał się podjąć naprawy kompresora. Nie jest normalne aby po 2-3 dniach nieużywania kompresora schodziło z niego powietrze. Szwagier ma chińczyka z marketu i trzyma mu ciśnienie, nic nie schodzi.

Klingorian
@Krzysiek

Tak sobie czytam, a firmę znam bardzo dobrze. Mam ich sprężarki, w tym podobny model tyle, że ze zbiornikiem 150ltr 3fazowy. Cena nie była wygórowana, i kupiłem z myślą, że podziała rok, a potem coś się dokupi lepszego. No i działa od 4 lat, praktycznie 365 dni w roku. Tyle, że sprawdzamy poziom oleju, filtra ssawnego, wymieniamy olej ... i działa bez zarzutów. Od czasu do czasu kompresor sam się załączał. Byłem zdziwiony dlaczego. No i okazało się, że była wyrobiona szybkozłączka, a nie była to wina kompresora. Wymieniłem ... i jest święty spokój. Szukałbym przyczyny w innym miejscu. Poza tym, w czasie jak nie korzystamy, to wyłączamy zasilanie - przycisk czerwony OFF, i jest święty spokój. Jedyna wada kompresora to 92dB podczas pracy - ale to jest uroda sprężarek tłokowych, i wszystkie firmy mają podobny poziom hałasu.

3
Irek

Co do serwisu to nie mylicie się Panowie podejście do człowieka było tam bardzo średnie, pomijając już brak jakichkolwiek benefitów to system szkoleń A raczej ich brak był przytłaczający. Jako świeży serwisant nie wiedziałem jak wyregulować pewne rzeczy to dostawałem odpowiedź "na oko", nie miałem potrzebnych złączek to odpowiadali "naruchaj se". Brak merytorycznego szkolenia i presja były jednymi z głównych powodów dlaczego odszedłem. W normalnej firmie nie robi się darmowych nadgodzin i nie kręci się kilku tysięcy kilometrów za free. Nawet kolega który miał mnie uczyć w praktyce niczego nie chciał nauczyć ponieważ uważał że nie można bo jemu nikt nie tłimaczył

Xyz

Odnosnie serwisu spawarek i pracy w nim : Brak obiecywanych w ogłoszeniu szkoleń, brak fachowej pomocy merytorycznej, zadnego socjalu - zadnych dodatkow na swieta, nawet glupiego multisporta. Elektronik musi znac sie na spawaniu i naprawach manualnych - w sumie najlepiej na wszystkim, a wynagrodzenie ma sie do tego nijak. Ciemnogród, kolesiostwo, podpierdalanie. Jak ktos ma ambicje to szkoda waszego czasu. Idealne miejsce zeby zgnić z podstawowa wiedza, którą tak czy siak nabywasz sam kombinujac co do czego. Dodatkowo codziennie setka głupich pytań "fachowca od wszystkiego" ktore nie przyblizaja do naprawy urzadzenia i nie wiadomo czemu maja sluzyc.

Andrzej
@Xyz

No ciekawe rzeczy piszesz. Właśnie niedawno złożyłem CV do tej firmy, co prawda na inne stanowisko. Ale daje to wiele do myślenia. Jak rozumiem byłeś niezadowolony, zmieniłeś pracę i teraz jest ok?

2
Janusz
@Andrzej

Pracodawca kontaktował się może z Tobą w sprawie ewentualnej rozmowy rekrutacyjnej? Jeżeli możesz, to napisz również, na jakie stanowisko aplikowałeś. Trzymam kciuki, aby Twoja kandydatura została pozytywnie rozpatrzona.

Xyz
@Andrzej

Dzialow jest kilka i kazdy dzial rzadzi sie swoimi prawami i praca wyglada inaczej, wiec pisze tylko o swoim i nie ma to zastosowania w innych dzialach (w sumie to nie wiem i nie interesuje mnie to). Praca na tym stanowiski po pewnym czasie zaczyna siadac na banie. Zaczalem bedac zielony w temacie spawarek i z jakas tam wiedza z elektroniki, elektryki i ogolna wiedza manualna. Po okolo roku ogarnalem na tyle, ze czesto udaje mi sie naprawic usterki przy ktorych wczesniej masowo wymieniano plyty glowne, usterki mechaniczne + usterki uchwytow spawalniczych, a dodatkowo spawac w ramach testu. Liczba wymienianych plyt glownych znacznie spadla - chyba powod do zadowolenia, ale jak widac nie w tej firmie, bo zadnych profitow ani nawet propsów. Na dobra sprawe dalej nie wiem jak dokladnie dzialaja urzadzenia spawalnicze od strony elektronicznej (tak zeby faktycznie w 100% wiedziec co sie dzieje w danym module, jak i dlaczego) i brakuje w firmie osoby ktora by posiadala taka wiedze. Ogólnie dostajesz urzadzenie czesto bez opisu usterki, masz je zdiagnozowac (odpalic, polozyc kawalek spawu etc ), naprawic, a potem znowu przetestowac - czyli w skrocie caly proces odwalasz sam i bedac elektronikiem(nie spawaczem) stwierdzasz czy urzadzenie spawa dobrze :) Czy to jest profesjonalne? Moim zdaniem to prowizorka i z kazdym miesiacem coraz bardziej kumuluje sie niechęć do takiego systemu. Miał być rozwój, a kończy sie jak zawsze. Po paru miesiącach dochodzisz do wprawy i moze raz na miesiac trafi sie cos nad czym trzeba dluzej posiedziec, a tak to klepiesz jedna za druga wiekszosc na te same usterki. Dodatkowo próbują Cie wrobic w dzwonienie do klientów i wypytywanie o usterki bo opisu brak. Czyli w skrocie jestes kilkoma pracownikami w jednym. Firma zyje glownie z handlu urzadzeniami, serwis jest zeby obslugiwac reklamacje gw. takze raczej nic sie w tych wszystkich kwestiach nie zmieni bo ja odejde i przyjdzie jakis ... co bedzie robil nawet za mniejsza kwote i bedzie zadowolony. Ot wschod Polski. Pozdrawiam firmowe trolle które sie tu udzielają.

Andrzej
@Janusz

Jak najbardziej dzwonił do mnie jakiś gość który zajmuje się rekrutacją, mam się spotkać z kierownikiem oddziału i zobaczymy co z tego wyjdzie.

Anadros

Polecam

1
wkr klient

Współpracowałem z tą firmą pare lat . I zmieniłem dostawcę gdyż miałem już dość chamstwa i ciąłych problemów. Towar któy zamawiałem miał być na 2 dzień - nigdy w finale tak nie było. Do tego ciągłe braki w paczkach . Zamawiasz 7szt przychodzi 5 zamawiasz 3 przychodzą 2 całkiem co innego . Finał finałów oczywisćie w momencie kiedy kupując nowy produkt otrzymałem "naprawiony" - totalna poracha. Poza tym co to za główny dystrybutor , jak 3/4 rzeczy ma pod zamówienie trzeba czekać min 4tyg. PH przeżyłem paru , zawsze zapewniali że wszystko ok a na poziomie wewnętrzym firmy totalna KLAPA!!! nie polecam

Tonik

Z takim nastawieniem to nie warto w ogóle zaczynać. Dobra firma potrzebuje ludzi chcących pracować!

Marcinek
 Rekomendacja
@Tonik

Dobra firma płaci ludziom tyle żeby mogli godnie żyć

Tucan

Jak tam panowie sytuacja w firmie? Dużo ludzi robi/odchodzi? Zastanawiam się nad przejściem do was Ale po rozmowie z panem Tomkiem mam pewne wątpliwości, jakoś mu tak nie za bardzo z oczu patrzy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
prac
@Tucan

A czemu tylko panów pytasz, są tez panie. :)Jakby to powiedzieć, są nowe osoby które pojawiają się i znikają (ale część zostaje), przyczyny różne, nie każdy chwali się, ale pewnie "lepsza oferta", nie dają rady, itp. Ja akurat już trochę pracuję i póki co ok. Jest dużo ludzi "starych wyjadaczy" i tu rzadko jakieś zmiany a z nowymi ruletka. Szef ? nie wiem może miał dupny dzień.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tomson

halo "delciarze" jak wygląda sytuacja na serwisie. widzę że jest zamieszczone ogłoszenie o pracę i zastanawiam się czy aplikować, jednak po waszych opiniach boje się trochę spotkania z "krzysiem Z." warto aplikować?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Varatron
@tomson

Skoro się boisz samego spotkania z kierownikiem to już widzę że nie powinieneś aplikować ... Ktoś taki się nie sprawdzi

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Maciuś
@tomson

Nie róbcie z K.Zarychty "Dartha Vadera", pracowałem tam parę ładnych lat i powiem tak; jest specyficzny ale spokojnie da się dogadać i pracować, być może ktoś miał z nim pod górę i tak pisze, ale u ,mnie było spoko.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nick
@Maciuś

Był już jeden który wiedział więcej jak on i już go nie ma...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Małgorzata
@nick

Co dokładnie masz na myśli? Sugerujesz, że jakiś pracownik został zwolniony bo posiadał większe kompetencje? Nigdy nie znamy powodów odejścia, czy też zwolnienia danej osoby. Czasami wydaje nam się, że ktoś opuścił miejsce pracy z uwagi na wypowiedzenie, a często okazuje się, że zrobił to z własnej woli. Analogiczne sytuacje także mają niejednokrotnie miejsce. Czy wobec tego warto oceniać tak powierzchownie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
erdio
@Małgorzata

widzieliśmy jaka była sytuacja i rozmawialiśmy ze zwolnionym i bardzo dobrze było widać co odwalał Krzysiu gdy ktoś przewyższał go wiedzą praktyczną i merytoryczną

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Małgorzata
@erdio

Nie twierdzę, że mówisz nieprawdę, jednak próbuje Ci dać do zrozumienia, że nigdy nie znamy wszystkich powodów zwolnienia. Być może działy się sytuacje, o których wie wyłącznie osoba zwolniona i którymi się z nikim nie podzieliła? Czy pracujesz nadal w firmie? Może w ostatnim czasie zaszły w niej jakieś zmiany? Dodatkowo proszę o nieudostępnianie nikogo danych osobowych, ponieważ jest to niezgodne z regulaminem, a do tego niezwykle nie na miejscu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
DELTA.
@tomson

O DT można napisać litanie.(usunięte przez administratora) 1. Ludzie we wszystkich działach szukają problemów nie rozwiązań. 2. Zero socialne - ani złamanej czekolady na święta/ 3. ZERO szkoleń wszelakich. 4. NIejasny system wynagrodzeń. 5. Brak wsparcia merytorycznego (usunięte przez administratora)

Steel

Pytanko jakie samochody maja handlowcy , jak z wynagrodzeniem . Czy podstawa to najniższa krajowa czy cos wiecej? Pytam bo pojawiło sie ogłoszenie na slasku

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Delta - Technika Sp. z o.o. - Lublin

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Delta - Technika Sp. z o.o.