Opinie o carry.pl - CARRY sp. z o.o. w Poznań

Poniżej zobaczysz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Carry Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Carry Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Carry Sp. z o.o. w Poznań

Nobody
Pracownik
 Pytanie

Hejka, Mam pytanie: czy na wypowiedzeniu dostaje się premie ?? Cały Cały czas było, że nie ale ponoć się to zmieniło. Ktoś coś wie ?

1
Kierownik
Pracownik
@Nobody

Na wypowiedzeniu nie ma premii chyba że Kierownik salonu wystąpi o nią do Kierownika Sieci Salonów i wtedy on podejmuje decyzję. Od 01.01 nie ma już premii, została ona wciągnięta do podstawy wynagrodzenia i pracujemy za samą podstawę,my już dostałyśmy aneksy.

Nobody
Pracownik
@Kierownik

Tak, ale w styczniu przychodzi wynagrodzenia za grudzień. Także premia tez powinna przyjść. Od lutego każdy haruje za podstawę i to bez premii ???? dlatego się zastanawiałem, czy na wypowiedzeniu, dostałbym w styczniu premie jak mi się należy czy nie

Kn
Pracownik
 Pytanie
@Nobody

A nie wiecie czy dekoratora premia by przyszła, gdyby osoba miała wypowiedzenie przez styczeń ? Dla mnie to nie logiczne jeśli zabiorą premie, na która człowiek pracował w aktualnym roku. Tym bardziej ze w styczniu powinna być wypłacona za grudzień, bądź w przypadku dekoratora za październik, listopad, grudzień

Kierownik
Pracownik
@Nobody

Na pocztę kierownika przyszedł mail od KSSa że ostatnia premia będzie wypłacana w grudniu za listopad . Przynajmniej u nas na regionie takie informacje.

Kiero
Pracownik
 Pytanie
@Kierownik

A jaki region ?

Nddjdh
Pracownik
 Pytanie
@Kierownik

A jak się różnią pensje sprzedawcy od z-cy czy sz?

Aha
Pracownik
 Pytanie
@Kierownik

Czyli w styczniu premia bedzie juz w wypłacie ,poprostu nie będą tego rozkładać. Na Wynagrodzenie plus premia. Ale ogólnie bedziecie zarabiać wiecej od stycznia?? My jeszcze czekamy na aneksy

Bp
Pracownik
@Nddjdh

W momencie gdy sprzedawca ma minimalna krajowa, to zastępca ma 100zl a starszy zastępca 200zl. Plus zastępca i starszy miał po 200 zł premii, ale jak teraz będzie to nie mam pojęcia

Kierownik
Pracownik
@Aha

Tak u nas od stycznia pracownicy(SP,SP Z CA ,SZ) będą zarabiać więcej niż teraz.Do wynagrodzenia wciągnęli im premie i jeszcze dodatkowo dołożyli parę groszy. U mnie pracownicy zadowoleni.Dla Kierownika aneks nie przyszedł,podobno mają nas informować w późniejszym czasie.

Xxx
Pracownik
 Pytanie
@Kierownik

W jakim regionie są takie aneksy ?

Forgetmenot
Pracownik
@Kierownik

No my nie jesteśmy zadowolone. Jestem SZ i wcale nie wciągnęli mi premii do wypłaty. Mam niecałe 200 zł więcej na rękę niż SP to są groszowe sprawy w porównaniu do tego ile mam obowiązków ja a ile SP. Dodatkowo kryteria premii szczególnie w styczniu są nie osiągalne. Klienci nam odpływają bo czują się (usunięte przez administratora) przez firmę bo salon w -70% a większość rzeczy nawet -50% nie jest przeceniona to są słowa klientów. Idą wtedy do konkurencji bo taniej.

Niewiadoma
Pracownik

(usunięte przez administratora)

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pracownik

Powiem wam tak, tu dodali bo musieli, tam zabrali i tak naprawdę niewiele na tym pracownicy skorzystali. Oczy nam mydlą tymi aneksami i tyle. To że kierownicy nie dostali podwyżki to już jest naprawdę przesada. Dzisiaj nasza kierowniczka było widać że jest (usunięte przez administratora) ale nie dziwię się naprawdę bo na jej miejscu zaraz bym wypowiedzenie dała. Piszę to jako zwykły SP że to jest mega niesprawiedliwe tym bardziej że KS-a mamy naprawdę super. Idzie się z nią dogadać, grafików nie robi pod siebie tak jak to w innych moich poprzednich pracach było, zawsze jak proszę o wolne a da się zrobić to uwzględnia moją prośbę. Naprawdę powiem Wam, że rzadko takie osoby na tych wyższych stanowiskach się zdarzają. A tu tak ich firma (usunięte przez administratora) Drogi Panie prezesiku nie zdajecie sobie sprawy co zrobiliście!!!!! Teraz to zostaniecie sami na salonach!!!!!!! Bo nikt kto się szanuje nie będzie za ochłapy takiej roboty sobie na głowę brać!!!!!!!!

Zażenowana
Pracownik
@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tak samo u nas kierownik wykonuje wszystko co może na salonie, pomaga, grafik układa zgodnie z prośbami naszymi i takiego pracownika powinno się docenić. Wstyd i żenada, że niczego firma nie zaproponowała kierownikom. Przez te aneksy niektórzy znacząco to odczują osoby i zobaczą lutym ile rzeczywiście na koncie będzie więcej pieniędzy. Najbardziej ucierpią osoby funkcyjne. Niby wynagrodzenie zasadnicze poszło w górę, a premię niedość, że ucięte niektórym nawet przeszło o połowę, to jeszcze będzie ona uzależniona od sprzedaży. Za chwilę sama centrala będzie pracować na sklepach, ale w niektórych po prostu większość pracowników się zwolni. Serdeczne "gratulacje" dla centrali.

BYŁY PRACOWNIK
Były pracownik
 Pytanie

Długo zastanawiałam się czy jest sens, by umieszczać tutaj swoją opinię na temat owego pracodawcy, ponieważ zauważyłam, że ta strona niestety stała się ,,czatem'' dla pracowników, a nie bazą wiedzy dla przyszłych/potencjalnych, nowych sprzedawców w sieci sklepów CARRY. Jednak są osoby, które zaglądają tutaj w celu uzyskania opinii na temat pracodawcy, bądź samej pracy w sklepie, więc zdecydowałam się dodać coś od siebie, ku przestrodze oczywiście, nie zachęcie, bo nigdy w życiu nie polecę nikomu pracy w CARRY. W sklepie pracowałam przez prawie 3 lata, zdecydowałam się złożyć wypowiedzenie z wielu względów, głównie z szacunku do samej siebie. Jak większość osób tutaj zbierałam się do tego bardzo długo, jednak uwierzcie mi, że warto. Pandemia wcale nie utrudnia, wystarczy tylko chcieć znaleźć nową pracę i zmienić coś w swoim życiu, w sumie to zacząć żyć, bo grafiki w Carry nie pozwalały na to za bardzo. Może zacznę od plusów, ponieważ nie ma ich zbyt wiele. Po pierwsze zespół- miałam bardzo fajny i zgrany team, w większości trafiałam na pracowite/miłe osoby, jednak wiadomo, współpraca nie trwała zbyt długo, bo albo firma żegnała pracownika, albo uciekał sam- nic dziwnego. :) Po drugie- sama praca, przyjemna, jeżeli ktoś lubi pracę z towarem i ludźmi oczywiście. Pracowałam w bardzo dużym sklepie, w sumie chyba w jednym z lepszych w sieci, który przynosił największe obroty i mimo to nie uważam, że było mega ciężko, bo po prostu taka praca bardzo mi odpowiadała. I w sumie to tyle, jeżeli chodzi o plusy, jak widać nie są to nawet plusy, które dotyczą samego pracodawcy. Jeżeli chodzi o minusy, to jest ich bardzo dużo, nie wiem, które pominąć, a o czym napisać. Grafik, może zacznę od niego, bo pewnie interesuje Was jak się tutaj pracuje- system 12h odpowiadałby mi jak najbardziej, gdyby było to jakoś sensownie planowane tak jak robi się to w innych firmach, np. 12/wolne/12 lub 12/12/wolne/wolne. Jednak nie tutaj, po pierwsze- możesz podać dyspozycję, jednak nie musi ona zostać uwzględniona, weekendy- najlepiej wszystkie w pracy, grafik zostaje zaakceptowany kilka dni przed rozpoczęciem nowego miesiąca, po czym najczęściej i tak dochodzi kilkanaście korekt, ponieważ Centrala zaczyna planować różne rzeczy w momencie, kiedy dany miesiąc się rozpocznie, a nie kiedy kierownik robi grafik. :) Także jeżeli np. widzisz, w poniedziałek, że masz wolny piątek, to nic sobie nie planuj, bo możesz pójść do pracy. 3 dni wolnego? W żadnym wypadku- 3x 12h? OCZYWIŚCIE. Panie z kadr zapominają czasem, że jesteśmy ludźmi, a nie cyferkami- bo przecież obstawienie to podstawa! Ja często pracowałam tak: 11h,12h dzień wolny, 12h, 9h itd ;). Gdzie tu jakieś normalne zmiany? No nie ma niestety. A i pracujemy po 12,5 godziny, a nie 12- bo dla prezesa jesteś nikim i nie zapłaci Ci za przerwę. Po drugie- CENTRALA- ludzie oderwani od rzeczywistości. Chcieliby, żeby salon był na poziomie innych znanych sieciówek, po czym przysyłają na wyprzedaż rzeczy, które gniją i są nawet z sezonów 10 lat starszych. Kierownik sprzedaży- nigdy nie powie prawdy, kłamie, potrafi stać przed sklepem i robić z ukrycia zdjęcia pracownikom. (?!) Współpraca z centralą i kadrami- na poziomie 0, no totalne (usunięte przez administratora) Kierownik też nie ma nic do powiedzenia- on tylko z nazwy jest kierownikiem, bo takie stanowisko wymagane jest na sklepie. Nie da się pracować z towarem na tym sklepie- bo nie ma konkretnych zasad- dział towarowania chyba robi wyliczankę co danego dnia wysłać na sklep, bo możesz czasem codziennie dostawać to, co już jest na sklepie w ilości dużo za dużej. No generalnie jesteś nikim, to co bardzo mi przeszkadzało to fakt, że nikt się z Tobą nie liczy, głupi okres świąteczny- UWAGA: na maila wysyłane są życzenia pisane na kolanie i to jeszcze nie od wszystkich. Sam prezes w tym czasie zajęty jest innymi biznesami, bo jak wszyscy dobrze wiemy właściciele kręcą nie jeden biznes, który idzie im całkiem dobrze, a ciągle na wszystko brakuje pieniędzy. Na premie dla pracowników, na benefity, na zniżki pracownicze, na najmniejszy prezent na święta- jak to jest w innych firmach, na WODE W OKRESIE LETNIM, na jakiekolwiek zaopatrzenie na socjalu. FIRMA NIE DAJE NIC, WRĘCZ ZABIERA. Każdy sprzedawca na umowie wypłatę ma taką samą, a potrafią one znacznie różnić się od siebie- dlaczego? BO TAK. Ekwiwalent za pranie odzieży wynosi 30 zł na 3 miesiące- WTF?! Firma nawet nie zapewnia Ci koszulki- a kiedy ubierzesz zimą sweter w kolorze innym niż czarny, bo zamarzasz na salonie i firma nie zapewni Ci grzejników o które prosisz to kierownik sprzedaży bardzo szybko zauważy to na kamerze. :) ( Zimą obiady jadaliśmy w kurtkach).Nigdy nie wiesz czy przedłużą Ci umowę- jest to owiane wielką tajemnicą, ale dlaczego? Umowa kończy Ci się w czwartek, więc dopiero w czwartek rano jak przyjdziesz do pracy to dowiesz się czy masz się pakować czy zostać kolejne 12h. Mogłabym pisać godzinami, smaczków jest wiele, więc UCIEKAJ, SZKODA ŻYCIA I NERWÓW, chyba, że nie szanujesz samego siebie.

1
Maja
Pracownik
@BYŁY PRACOWNIK

Popieram całkowicie ! Towaru od groma ! Wszystko spada z mebli a na magazynie nie może być nic , wiec daleko im do sieciówki bo meble z ciuchami wyglądają schludnie w Carry to śmietnik ,a tak wszystko ma być na sklepie ze klient wieszakiem ruszyć nie może a co dopiero sprzątać to. Wszędzie ma być -50% potem się okazuje że coś z tego mebla nie ma przeceny i są awantury bo jest źle oznaczone. Carry i cała centrala oderwana od rzeczywistości.

Były pracownik
Były pracownik
@BYŁY PRACOWNIK

Zgadzam się w 100%, a to tylko element tego całego bagna zwanego CARRY. Sama zwolniłam się z tej firmy w trakcie pandemii. A nową pracę znalazłam bardzo szybko po zwolnieniu. Uciekajcie stamtąd oraz nie przychodźcie tam a będzie Wam się o wiele lepiej w życiu działo, gwarantuje ;)

Noname
Były pracownik
@BYŁY PRACOWNIK

Na większość rzeczy, które Pani wymienia firma nie ma wpływu bo jest to poparte kodeksem pracy (polecam lekturę) bo w każdej innej pracy spotka się Pani z takimi sytuacjami, z którymi się Pani nie zgadza i wydają się nie jasne.

Honorata
Były pracownik
@BYŁY PRACOWNIK

Popieram w 100% to najgorsza firma w jakiej miałam przyjemność pracować. Cała firma jest "sto lat za Murzynami" w ogóle nie idzie z duchem czasu. Liczy się towar..towar...towar. Pan R****ł, cały dział VM-nie kompetentny, zero wiedzy z zakresu handlu i pracy z towarem. Zasady ekspozycji towaru żadne, brak odpowiedniego zabezpieczenia towaru, KAMER, braki personalne- totalna żenada.

Powodzenia
Pracownik
@Honorata

Następna zwolniona osoba przykre ale cóż. Głowa do góry znajdzie się pracę.

Mika
Pracownik
@Powodzenia

Oni nie muszą zwalniać- mądrzy ludzie po kilku tygodniach sami zrezygnują. Carry to wyzysk i nie udolne zarządzanie. Janusze biznesu…

Zastanawiające
Pracownik
@Mika

Tylu niemądrych zostało a firma ma się dobrze

Kodeks pracy
Inne
 Pytanie
@Noname

Patrzę , że szanowna pani nie czytała jednak kodeksu pracy a poleca pani lekturę. Gdzie w kodeksie pracy jest napisane, że wyzysk pracownika jest dozwolony? Brak wody latem jak nie ma klimatyzacji i brak ogrzewania zimą to już są poważne powody by podać kogoś do sądu pracy. Wynagrodzenie wypłacane inne niż na umowie , kolejny powód. Mam dość takich ludzi jak pani, grzeje pewnie pani (usunięte przez administratora) na wysokim stanowisku i pomiata pani innymi bo może, idź kobieto i pracuj za minimum krajowe po 12 h codziennie przy niestabilnym grafiku to wtedy pogadamy.

Jeszcze obecny pracownik
Pracownik
@BYŁY PRACOWNIK

Zgadzam się.teraz wymyślili ,że w sobotę mamy pracować po 12,5 h akierownik po 8 ,ale ty drugie zmiany.czesto musimy sami dokupić rzeczy których nam brakuje bo suma budżetu jest bardzo niska

Lolo
Pracownik
 Pytanie
@Jeszcze obecny pracownik

Co? Jak dokupić? Na pewno w Carry pracujesz ? Macie premie od obrotu że dokupujecie rzeczy ? Jakiś absurd, najgłębszy jaki do tej pory usłyszałam ????????

Helena
Były pracownik
@BYŁY PRACOWNIK

W punkt, zgadzam się ze wszystkim. Dodatkowo przy kasie nie ma krzesełka wiec przez te 12 godz tylko podczas przerwy można usiąść. Stare ciuchy to norma, śmierdzące, odbarwione, brzydkie i zalegające nawet 17 lat, serio! Sprawdzaliśmy to w systemie-jakże archaicznym, aż nie do wiary. Benefitów od firmy zero, naprawdę nic. Socjalne pomieszczenie jak z lat 60-tych, (usunięte przez administratora) kiła i mogiła. Zarobki nieco ponad najniższą krajową. Aaa i trzeba dobie pilnować urlopu bo jak kiero źle wypisze i nie zauważysz to można stracić kilka dni. Kadry-chyba tylko z nazwy bo ciężko uzyskać info.

Brak
Kandydat
@BYŁY PRACOWNIK

Niestety to wszystko jest szczera prawda:-(

M
Pracownik
@BYŁY PRACOWNIK

Ja pracowałam dwa lata w tej firmie i pomimo wielu minusów uważam, że było w porządku. Pamiętajcie moi drodze "wszędzie dobrze, gdzie naa nie ma"

Zaczytana
Inne
 Pytanie
@Noname

Taaak,...a szczególnie na przerwę w pracy,która całej 'górze'(czytaj dół...intelektualny) bardzo przeszkadza.Tzw.góra przerwę ma jak sama chce.A po co zatrudniają pracowników.?..jeśli pracownik to koszty zbędne...jest proste rozwiązanie,niech wdrożą plan oszczędnościowy i sami pracują za dwie osoby.No przecież to nic trudnego.

Myśląca
Inne
@Zastanawiające

Czy ma się dobrze..ha ha.Patrząc na tłumy klientów szukających "modnych" ubrań łatwo stwierdzić,że bliżej jej do drugiego końca,tj.UPADKU.

X
Były pracownik
@BYŁY PRACOWNIK

Zgadzam się w 100%. Grafik to żart, nie ma opcji by mieć 3 dni wolnego pod rząd nawet jak wyrabiasz godziny. Przerwy to żart. Pół godziny bezpłatne, ustalone z góry. Na 12h zmianie możesz mieć przerwę o 10:30- chwilę po otwarciu sklepu lub po 18:00. W salonie, w którym pracowałam nie było za dużego ruchu, więc w kółko i w kółko poprawiałyśmy stoły i składałyśmy bluzki. Zaplecze socjalne to dramat. Zimą przerwa tylko w kurtce przy akompaniamencie smrodu (kosze całej galerii znajdowały się za nieszczelną ścianą), brak mikrofali, wody do picia i czajnika do herbaty (tz. czajnik był ale po jego włączeniu wywalało korki na sklepie). O końcu umowy też można dowiedzieć się "szybko".

kierownik
Były pracownik
@BYŁY PRACOWNIK

Zgadzam sie w 100%. Z firma bylem zwiazany przez 5 lat i odejscie z niej bylo jedna z najlepszych decyzji w moim zyciu. Wlasciciele (p. Ela, p. Wieslaw i trzecie z rodzenstwa, ktorego nie znam z imienia) kompletnie nie dbaja o pracownikow. Zwolnienia za L4 albo urlop na zadanie to norma - pracowalem jako kierownik i bylo norma, ze jesli pracownik poszedl na L4 kikudniowe, to dzwonily do mnie kadry z zapytaniem co jest powodem zwoleniania lekarskiego i czesto bez omawiania tego ze mna , zwalniali takiego pracownika. Dostawalem tylko informacje telefoniczna, ze dany pracownik zostanie zwolniony i dokumenty przyjda danego dnia, wiec mam je po prostu odebrac i zwolnic taka osobe. Polskie realia - trojka rodzenstwa, ktora nie szanuje kompletnie nikogo! Nie wrocilbym do pracy tam nigdy w zyciu!!!!

Jaki
Były pracownik
@Noname

NONAME; Wyrażone opinie byłych pracowników są w 100% prawdziwe. Może to, Ty poczytaj Kodeks Pracy i postaraj się zapamiętać podstawowe rzeczy jeżeli pełnisz jakąś funkcję w Carry. To nie pracownicy są źli i leniwi, to kadra jest nie właściwa, dlatego jest ogromna rotacja. Młodzi ludzie mogą nabawić się depresji z uwagi na zaniżanie wartości pracownika z uwagi na krzywdzącą opinię kierowniczki i koleżanki kierowniczki.Jak wniesiesz skargę pisemną , napisze ci ktoś z księgowości, że nie stosowałaś się do obowiązujących standardów, przy czym wyjazd w delegacje i słowna pochwała kierownika z innego sklepu , nie zrobi wrażenia nawet na kierowniku regionalnym i zostaniesz zwolniona, bo masz tupet bronić swoich racji.

Słaba firma
Pracownik
 Pytanie
@BYŁY PRACOWNIK

Wszystko się zgadza. Niestety to jest prawda co jest napisane przez ciebie. Można by było tu dodać jeszcze dużo więcej. Np chociażby te różne raporty które codziennie trzeba wysyłać. Niektóre tak śmieszne że aż szkoda o tym pisać. Myślą że jak dają trochę więcej wynagrodzenia zasadniczego niż inne firmy to ludzie będą tam chcieli pracować. Finał jest inny. Odchodzą szybko, mimo zadowolenia z wypłaty. Choć to też kwestia do analizy. W końcu podstawa większa, a premia słaba. W innych sklepach bywa odwrotnie, podstawa mniejsza, premia wieksza, więc właściwie kasa w carry taka sama jak wszędzie. Albo te raporty zdjęciowe. Co drugi dzień trzeba zrobić zdjęcia wszystkim meblom, żeby góra wiedziała czy wszystko jest odpowiednio ułożone, a ułożyć się nie da odpowiednio bo asortyment tak nacpany, po 4 sztuki z modelu, albo czegoś za mało albo za dużo i potem komentarze do zdjęć że do poprawy. Układałaś cały dzień ale następnego dnia musisz układać od nowa bo komuś się nie spodobało ???? zdjęcia robi się starym aparatem, modelem najtańszym sprzed kilku lat, co chwilę się rozładowuje, zdjęcia nie ostre. I uwaga raz w tygodniu robiąc zdjęcia musisz stawiać numerek przy każdej szafie, jaki numerek to piszą w mailu rano. A po co? Po to by im nie wysyłać starych zdjęć, by mieli pewność że nie oszukujesz, to każą Ci co poniedziałek robić zdjęcia z innym numerkiem.

Najlepsza decyzja
Były pracownik
@BYŁY PRACOWNIK

Pracowałam w firmie dość długo, odeszłam w tym roku w wakacje i była to najlepsza decyzja jaką mogłam podjąć. Długo się zastanawiałam czy złożyć wypowiedzenie i czy znajdę prace w tych trudnych inflacyjnych czasach. Prace znalazłam w tej samej branży w innej lepszej sieciówce gdzie doceniają pracowników, karta multisport, prywatna opieka medyczna, benefity, paczki na święta, premie i umowa na czas nieokreślony po roku dla każdego. Normalny ludzki grafik, praca po 8h, szkolenia, i przede wszystkim adekwatna obsada do wielkości salonu. Na salonie 800 m jest nas 15 osób. W Carry nie było o tym mowy wiec każdemu z was życzę, żebyście trafili lepiej i podjęli tak wspaniałą decyzje jak ja. Jestem szczęśliwa i przynajmniej nie męczę sie w tak fatalnej firmie!

Sp
Pracownik
 Pytanie
@Najlepsza decyzja

A gdzie pracujesz jeśli mogę spytać? Bo też zastanawiam się nad wypowiedzeniem..?

Najlepsza decyzja
Były pracownik
@Sp

LPP :)

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Niedawno byłam na rozmowie kwalifikacyjnej w jednym ze sklepów w Wielkopolsce. Rozmowa kwalifikacyjna (o ile tym można ją nazwać) była conajwyżej przeciętna. Pani kierownik sklepu mówiąc krótko nie ma obycia. Nie przedstawiła się, nie podała ręki, ogólnie nie była przygotowana na tę rozmowę (nie miała wydrukowanego CV, nie zapytała jak się nazywam, nie znała mojej dotychczasowej ścieżki zawodowej), co moim zdaniem jest niedopuszczalne. Od razu zaznaczyła, że praca za najniższą krajową + premia, ktorą można dostać, ale nie trzeba, praca ciężka, cały dzień na nogach. Zmiany od 9:30-21, to jej zdaniem 11h pracy, najwidoczniej matematyka jest jej obca. Podkreśliła, że może w styczniu będą podwyżki, ale to nie wiadomo jak dostosuje się firma do ustaleń rządu , może jeden weekend wolny w miesiącu, ale też nie gwarantuje - zero znajomości prawa pracy.. Uważam taka osoba nie powinna zajmować takiego stanowiska. Czy dostałabym tam pracę - nie wiem, bo kierowniczka ma zadzwonić tydzień po rozmowie. Czy przyjęłabym pracę w tej firmie - stanowcze NIE. Niby nie powinnam się sugerować przebiegiem rozmowy o pracę, jednak na pewno nie zakupie w tym sklepie już ani jednego ubrania.

Pytania

W sumie jedyne pytania to czy jestem dyspozycyjna oraz czy najniższą krajowa jest satysfakcjonująca pensją.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Techniczny z językiem włoskim lub francuskim
Ochmanów
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Kiero
Pracownik
 Pytanie

Jak tam KS-i dostaliście podwyżki? Bo u nas przyszły aneksy i ja nie dostałam. Od kilku lat ksi nie dostają podwyzek.. Trochę niesprawiedliwe. Niedługo sprzedawcy nas dogonią...

Wkurwiona
Pracownik
@Kiero

(usunięte przez administratora)

Wkurwiona
Pracownik
 Pytanie

To jest k... jakiś żart z tymi aneksami! Jako kierownik jestem zażenowana tą sytuacją! To jest chore! Robię wszystko na sklepie plus swoje obowiązki kierownicze i tak mnie firma potraktowała?! Mi się to w głowie nie mieści! Nowy SP który przyjdzie do pracy i niczym się nie musi przejmować poza swoimi obowiązkami bo ma to wszystko gdzieś będzie zarabiać prawie tyle co ja?! Ja (usunięte przez administratora)!!!!!!!!!

Premie
Pracownik
 Pytanie

Wam też zmniejszyli premie???? wcześniej były wyższe a teraz zmniejszyli. Co to za podwyżka??? u nas beda wypowiedzenia!

Ks…
Pracownik
@Premie

Nie tylko zmniejszyli , żeby w ogóle dostać premie salon musi wyrobić plan sprzedaży, poniosło ich już po całości,też wiele osób już chce się zwolnić

Rozczarowana na maxa
Pracownik
 Pytanie

Witam. Czy ta firma myśli o klientach? Co sezon jest ta sama odzież, rok temu zimą widziałam te same sukienki, kurtki, czapki, szale, swetry, kilka nowych ciuszków i nic nowego! A promocji nie pamietam kiedy była! Ostatni raz chyba 3 lata temu było -50% na wszystko i 1/3 na wszystko. Jestem zażenowana tą sieciówką i lepiej iść do konkurencji. Jeżeli firma tak traktuje klientów to jak musi traktować pracowników…

Pracowniczka
Pracownik

Najgorsze miejsce w jakim pracuję.

Lol
Pracownik
@Pracowniczka

To odejdź

Bp
Pracownik
 Pytanie
@Pracowniczka

W takim razie trzeba zrezygnować, nie uważasz tego za dobrą opcje ?

Wybór jest
Pracownik
@Pracowniczka

Po co tu siedzisz nikt na siłe tu nie trzyma.

Julia
Inne

Jakiś czas temu Carry wstawiło ofertę pracy na Sprzedawcę. Bardzo bym chciała się czegoś dowiedzieć, czy w miarę okej jest ta praca u nich. Jak płacą aktualnie?

Aurelia
Były pracownik

Ta firma to totalna porażka, żadnych dodatków , nawet na święta nic nie mogą dać, a jest to duża sieć sklepów. Ciągle więcej pracy dowalają ale co się dziwić siedzą przy biurkach i nie wiedzą co to fizyczna praca .Zarobi to jakaś totalna kpina , podwyżkę tylko dają jak jest ustawowo, a premie to kolejna kpina z pracownika .W ten sposób żadnego pracownika dobrego nie zatrzymiecie.Nie polecam !!!!

Państwowa inspekcja pracy
Były pracownik

Jeżeli firma sama nie jest w stanie zrozumieć że traktują pracowników jak roboty, dowalaja co raz więcej pracy ,ucinają etaty a pracy coraz więcej i wymagań tym bardziej to poprostu niech każdy pracownik zacznie zawiadamiać państwowa inspekcję pracy może wtedy się naucza że pracowników się szanuje. Centrala nie ma co robić tylko siedzi na kamerach i sprawdzają jak pracują pracownicy a kamery są dla naszego bezpieczeństwa a nie sprawdzania jak pracujemy dlatego trzeba zgłaszać ich do PIP

:D
Były pracownik
@Państwowa inspekcja pracy

Naprawdę sądzisz, ze inspekcja coś da, co jakiś czas są zgłoszenia i nic nie dają

Nowa w carry
Pracownik
 Pytanie

Jakieś opinie odnośnie kpv i RKS pomorze?

hm..
Pracownik
 Pytanie

Ale od KPV czy RKS??

Xxxdd
Pracownik
 Pytanie

To prawda że nic nie można powiedzieć bo roznoszą wszystkie plotki na każdym salonie? Nawet takie konflikty wewnątrz salonu one roznoszą na zewnątrz

Psssst
Pracownik
@Xxxdd

Prawda, kpv jeździ po salonach i rozpowiada plotki. Oczywiście wymyśla sytuacje które nie miały miejsca, koloryzuje wszystko i obgaduje RKS, Np: że nie zna się na VM a się wypowiada i wtrąca, ze cała centrala od VM śmieje się z niej itd. Obgaduje również innych pracowników innych salonów . Strasznie nie profesjonalne… Ogólnie opowiada co się dzieje w centralni. Strach coś powiedzieć bo zaraz wszyscy będą poinformowani.

Xxx
Pracownik
 Pytanie

Dostaliscie cos na swieta?

Bp
Pracownik
@Xxx

Grafikę z życzeniami ????

Hr
Pracownik
@Xxx

Na święta będzie zmiana cen, tak w piąteczek, 10 stron i zwiększona dostawa ;)

Lidka
Pracownik
 Pytanie

Jak myślicie kiedy szanowna centrala wyśle aneksy?

Bp
Pracownik
@Lidka

Pewnie w styczniu

Abc
Pracownik
 Pytanie

Hej! Czy Was tez irytuje zachowanie "gory"w stosunku do nas? Ciagle najazdy ludzi z centrali, zmuszanie do aktywnej obslugii klientow jak w malych butikach(przez co są opoznienia z wyjmowaniem na sklep dostawy),no i moim zdaniem odstrasza to klientow bo nie lubią byc atakowani wchodząc na skep? ciagle pretensje ze za niskie utargi a jak są wyższe to mozna uslyszec tekst "moglyscie zrobic jeszcze wiecej" ? Z dogodzeniem centrali szans nie ma. Wymagają coraz wiecej i wiecej w zamian nie dając nic... Najwiekszy zal mam chyba za premie swiateczne (zarazem premie roczne) a raczej ich brak... Tak ciezko podziekowac nawet symbolicznie za naszą ciezką prace? Przeciez jak juz przyjdą te swieta nie bedziemy w stanie normalnie funkcjonowac a co dopiero swietować. A nie.... Przepraszam. Przyjdą zyczenia, we wish you a carry christmas :( wzajemnie, droga centralo! :(

Wish
Pracownik
@Abc

Trudno się spodziewać czegoś więcej jeżeli gora uważa że utargi zależą od nas. Jakby faktycznie aktywna obsługa i sklep ułożony wieszaczkami miały wpływ na utarg.... też uważam że to odstarasza ta aktywna obsługa

Angelika
Inne

Dosyć nie dawno odwiedzałam salon Carry w Felicity, kiedyś bardzo lubiłam robić tam zakupy teraz po dłuższej przerwie gdy przypomniałam sobie o tym sklepie byłam zdziwiona , sklep jest wypełniony po brzegi trudno cokolwiek znaleść obsługa nie miła gdy podchodziłam do kasy zapytać o pomoc jedna pani obsługiwała klientów natomiast druga nie zwracała na mnie uwagi tylko grzebała coś w komputerze a gdy przeprosiłam ja i spytałam czy może mi pomoc to ta odpowiadała mi jak by za karę tam była. (usunięte przez administratora)

1
SP
Pracownik

Salon Felicity Lublin - (usunięte przez administratora) w sposób wulgarny odnosi się przy klientach, (usunięte przez administratora), szykanuje pracowników ,wytykając im błędy które sama popełnia, karze zostawać po godzinach pracy tłumacząc to tym ,że skoro ona musi zostać to reszta załogi też. Ucina premie z przyczyn prywatnych które nie mają przełożenia na wykonywana prace na salonie. Atmosfera w pracy jest napięta i stresująca. (usunięte przez administratora) nie konsultuje się z reszta załogi i ustawia grafik pod siebie. Cały dzień potrafi układać grafik przed komputerem na kasie siedząc na schodkach nie zwracając uwagi na klientów. Rzadko kiedy sama pracuje na salonie z produktem, wypowiada się w sposób negatywny na firmę przy innych pracownikach oraz klientach co powoduje spadek sprzedaży, w sposób nie kulturalny wypowiada się o RKS i SD przy nowych pracownikach co powoduje nie chęć oraz strach przed pracą. Nie potrafi dobrze delegować zadań przez co na salonie jest zamęt. W sposób chaotyczny mało precyzyjny tłumaczy oraz szkoli nowych pracowników przez co zdarzają się na salonie pomyłki takie jak : (usunięte przez administratora) , pomyłki na terminalu, brak umiejętności składania ubrań oraz wynoszenie przymierzalni w losowe miejsca. Gdy zdarzają się pomyłki na kasie KS karze dokładać gotówkę do kasy natomiast gdy są nadwyżki c(usunięte przez administratora) Sądzę ,że takie zachowanie jest naganne i ktoś powinen się temu przyjrzeć ,niestety gdy są nie zapowiedziane wizyty inny salon z regionu daj wcześniej znać przez co KS przedstawia swoją osobę w sposób nienaganny i bez problemowo unika konsekwencji jakie mogła by otrzymać gdyby wizyty nie były jawne. Mam nadzieje ,że wpis który tutaj umieszczam zostanie w jakiś sposób rozpatrzony ze względów na dobro firmy jak i pracowników. Pozdrawiam

5
Mateo
Inne
 Pytanie
@SP

Dziecko, a w tej bajce były smoki? Wyobraźnie masz ogromną, ale radzę się pogodzić ze zwolnieniem, bo w pracy to się pracuje a nie chodzi na ploty. W czasie szukania nowej pracy polecam zajrzeć do słownika ortograficznego, bo tik tok nie nauczył ????

SP
Pracownik
@Mateo

Niestety moja droga to nie tylko moje zdanie ale też innych i widzę ,że trudno ci przyjąć krytykę no ale tak już jest jak ktoś wyżej (usunięte przez administratora) niż d*pe ma. pozdrawiam panią KS

Mateo
Inne
 Pytanie
@SP

Płci też nie rozróżniasz? Przykre

Wschód krętacze
Pracownik
@SP

zwolnić tych długoletnich myślą że im wszystko wolno a RKS jsk zawsze na tym regionie klapki na oczach wszystko zamiata pod dwywan bo boi się strać pracę.Jak coś na salonach jest to cisza żeby tylko centrala nie wiedziała.

BP
Pracownik
@Wschód krętacze

Krętacze są wszędzie. Niezależnie od regionu

Vx
Pracownik
@BP

ale tam w szczególności wszystko po cichu zalatwiane

Xxxxooo
Pracownik
 Pytanie

Czy dostał już ktoś aneksy dotyczące zmiany wynagrodzenia od 2023?

Wiola
Pracownik
@Xxxxooo

Na 99% zabiorą premie sprzedawcą i osobom funkcyjnym, wtedy to centrala pójdzie na sklepy pracować

Standard
Pracownik
@Xxxxooo

Będzie jak w zeszłym roku zrównają się pensje SP Z-ca i SZ i będziemy do marca czekać na groszowa podwyżkę a od lipca znowu się zrownaja i tak w kółko

Agnieszka
Inne
@Wiola

skąd aż tak duża pewność, to gdzie ten 1 % zaginął? a to zrobili już tak kiedyś czy coś? te premie tak w razie czego to jak wysokie są tak właściwie?

Związki zawodowe
Pracownik
@Wiola

W końcu firma sie doigra bo już coś słyszałam że niektórzy pracownicy chcą zakładać związki zawodowe, bo to co ta firma odwala to się nie mieści w głowie. Pewnie podnosa pensje o tyle co muszą i wtedy zrobią tak aby uwalić premie albo zaczną skracać etaty i będzie coraz więcej obowiązków na jedną osobę

Wiola2
Pracownik
@Wiola

zabierać powinni nierobom

Xyz
Pracownik
@Xxxxooo

Była informacja ze jak się utargi nie podniosą to będą ciąć koszty więc pewnie wypłaty funkcyjnych się zrownaja zabiorą premie i utną po pół etatu albo cały gdzie się da

Xd
Pracownik
 Pytanie
@Xyz

Gdzie byla taka informacja?

Zz
Były pracownik
 Pytanie
@Związki zawodowe

Ale zdajecie sb sprawe ze zwiazki zawodowe nie zmienia waszej sytuacji ? ???? aby przeszly propozycje zwiazkow musi klepnac prezes ????

Bp
Pracownik
@Xd

Mój salon dostał taka informacje od RKS

KASIA
Inne

Spodnie męskie po 2 tygodniach zwykłego użytkowania przetarte, zamek zepsuty... Gwarancja nieuznana. Nie polecam.

Zostaw merytoryczną opinię o Carry Sp. z o.o. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Carry Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Carry Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 880.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Carry Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 772, z czego 37 to opinie pozytywne, 215 to opinie negatywne, a 520 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Carry Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Carry Sp. z o.o. napisali 25 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Carry Sp. z o.o.
2.1/5 Na podstawie 785 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Carry Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii