Opinie o Pako Lorente Sp. z o.o.
Pracodawca
Miło nam, że interesujesz się tym, co robimy w Pako Lorente i jakim jesteśmy na co dzień pracodawcą. Jesteśmy tutaj dla Ciebie, ponieważ zależy nam na opinii naszych obecnych i byłych pracowników.
Dołożymy wszelkich starań aby aktywnie uczestniczyć w rozmowach na forum i nie pozostawiać pytań bez odpowiedzi. Dziękujemy za wszystkie wystawione pozytywne komentarze, jak i za konstruktywne słowa krytyki - szanujemy Wasze subiektywne opinie.
Jednocześnie chcielibyśmy dać znać, że wpisy łamiące zasady portalu, będziemy archiwizować - tak samo jak Wasze zdanie, ważne jest dla nas dbanie o jakość wypowiedzi tutaj i chronienie dóbr osobistych naszych aktualnych pracowników.
Chcielibyśmy również zaprosić Cię do ewentualnego kontaktu pod adresem hr@pakolorente.pl. Zawsze postaramy się udzielić szczegółowych odpowiedzi na interesujące Ciebie pytania lub wszelkie uwagi.
Nasi obecni pracownicy mają do dyspozycji również szereg innych możliwości kontaktu, do czego oczywiście zachęcamy! (m.in. nasz wewnętrzny formularz kontaktowy czy platformę do komunikacji).
Niezależnie od tego najlepszą okazją do poznania nas jest spotkanie w trakcie rekrutacji - zapraszamy Ciebie już dziś do odkrycia naszych ofert pracy i wykonania tego pierwszego kroku na (mamy nadzieję!) naszej wspólnej drodze :-)
Oprócz tego, pragniemy poinformować, że jesteśmy otwarci na sugestie i pomysły naszych pracowników na dalszy rozwój firmy. Twoje opinie i wkład w naszą wspólną pracę są dla nas niezmiernie cenne.
Zapraszamy!
#teamPakoLorente
Żyjemy w czasach kiedy możemy spróbować różnych miejsc pracy, czasem nam coś pasuje, czasem nie… ciężko jest mi zrozumieć dlaczego zaczynaja się tutaj ciezkie dyskusje. Ludzie szukają konstruktywnych opinii… a tutaj koperkowe afery… Prawie każdy z nas pracował w handlu wiemy jacy są klienci napisać dobra opinie bardzo ciężka ale zła wystarczy sekunda. Wiemy jak bywa tez z ludźmi w zespole nie zawsze jest kolorowo i nie ze wszystkimi się kochamy. Ale na litość warunki pracy są naprawdę w porządku, podstawa, premia. Problem, ze trzeba coś zrobić czegoś się nauczyć, no sorry nie wystarczy tylko być… pieniądze nie liście nie rosną na drzewach. Coś nie pasuje zwolnij się bądź postaraj się załatwić sprawę jak dorosły człowiek ROZMOWA. Pracowałam w niejednym miejscu i naprawdę była to czasem droga przez mękę i z perspektywy czasu naprawdę doceniam względny spokój. Jeżeli się to zmieni biorę manatki i idę w świat dalej nie ubliżając nikomu a nie uprawiam publiczny lincz. Pozdrawiam ;)
Ciekawe ile razy byłaś wkurzona na regio i czy brałaś manatki xD policz na palcach ile chciałaś sie zwolnić… z tej firmy…a kiedyś przyjdzie na Ciebie czas…xD
Absolutnie nie jest to gloryfikacja firmy jak każda ma swoje plusy i minusy. Zaznaczam nie zawsze jest kolorowo, nie interesują mnie kwestie regionalnych i chorych afer. Chodzi mi o to, ze przychodzisz robisz swoje jeśli coś nie pasuje idziesz szukać szczęści dalej. Pisze tak bo nie raz taka decyzja została podjęta u mnie i kto wie jaki czas przyjdzie kiedyś tutaj. Ale obsmarowywanie siebie nawzajem jest conajmniej słabe… wychodzę z założenia masz coś powiedz, albo rozmowa coś zmieni ale nie jak nie to wracamy do początku czyli bierzemy manatki i szukamy swojego miejsca dalej… coz w tym dziwnego
Wkurzyć można się wszędzie, zawsze i na każdego;) kwestia rozróżniać emocje i dać chwile na ochłonięcie, sytuacja się nie zmienia to przecież można zmienić prace;)
Powiem tak widząc XD, XD w wypowiedzi mogę domyślać się tylko jednego. Pogratulować pozoiomu XD. ;)
Firma skarb - w ciężkich czasach potrafi stanąć na wysokości zadania i zmierzać się z trudnościami obecnych czasów. Panowie do dzieła - trzymam kciuki - dacie radę!
Nikt nie chce tu pracować o czym świadczy fakt że nie mogą znaleźć na warszawę regionalnego Cyrk i chore pomysły niszczą tą firmę
Aż tak źle ? Słyszałam że nawet całe zespoły z salonu się zwalniają… Widzę że nic się nie zmieniło
Po co te tabelki wszystkie do uzupełniania, dokładają tylko pracy, a nic sensownego nie wnoszą. Myślą że to marka premium a jest daleko za konkurencją. Zwykły bazar w galerii handlowej. Większość kolekcji to niewypał. Fatalne warunki pracy zwłaszcza w upały.
Praca fajna Ale zarobki najniższe W największych miastach czy też stolica najniższa krajowa! Mówią o rozwoju firmy itp a płacą najgorzej w branży Szkoda bo dobrzy pracownicy odchodzą Trzeba dać zarobić pracownikowi a ten zarobi dla firmy Premie około 400 zł w gorszych lokalizacjach w lepszych około 800 . Także sami sobie odpowiedzcie czy warto Ja zrezygnowałam bo wolę być doceniana i chce godnie zarabiać.
Jaka najniższa ! W pako w Warszawie 3500 postawą netto kierownicy 4000 plus premie dla wszystkich
(usunięte przez administratora)
Dodam że braki kadrowe też są uciążliwe. Nikt nie chce pracować za najniższą. Chytry dwa razy traci. Ogólnie praca ok ale żeby myśleć o niej poważnie za te pieniądze to już nie. U mnie kolejna osoba będzie rezygnowała bo można zarobić lepiej u konkurencji. Lepsza jest stała wyższa podstawa niż premię które są wysokie tylko w kilku lokalizacjach jak np ten baza Rzgów
Rekrutacja przebiegła w bardzo miłej atmosferze. Chociaż propozycji zatrudnienia nie dostałem, otrzymałem wiadomość z podziękowaniem za udział w rekrutacji
Dostałem pytania odnośnie moich dotychczasowych doświadczeń zawodowych oraz ze dwa pytania praktyczne do rozwiązania.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Dzień dobry. mnie podobnie jak poprzednika interesuje rozwój i awans ale ze stanowiska doradcy klienta. teraz w ogłoszeniu jest napisane wprost że można przejść w ramach struktur. Z tego stanowiska jakie są kolejne szczeble?
Pracodawca
Dzień dobry, bardzo dziękujemy za pytanie! Rozwój na stanowisku Sprzedawcy - Doradcy klienta może przebiegać w różnych kierunkach - to zależy zarówno od potrzeb firmy, jak i (nie mniej ważne!) z osobistych oczekiwań, potrzeb i możliwości konkretnego pracownika. Są osoby, które rozwijają się u nas w kierunku Starszego Sprzedawcy - Doradcy klienta, a następnie pionowo w stronę Zastępcy Kierownika Sklepu i Kierownika Sklepu. Inna możliwość to rozwój kompetencji w odmiennym obszarze niż sprzedaż czy obsługa klienta np. visual merchandising (mamy w swoim zespole osoby, które przykładowo łączą obecne stanowisko z dodatkową funkcją VM). To tylko przykładowe możliwości, choć w naszych szeregach są osoby, których zawodowe ścieżki poszły w jeszcze innym kierunku ;-) A jak to się stało? To miks rozwoju firmy i nowych potrze, ale i rozwoju kompetencji tych pracowników. Zapraszamy do naszych rekrutacji i spotkań - chętnie to przybliżymy!
Zamierzam wziąć udział w obecnie prowadzonej rekrutacji na stanowisko Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. produktu i treści w sklepie internetowym. Przed przesłaniem swojej aplikacji chciałabym jednak dowiedzieć się, jak przedstawiają się widełki wynagrodzenia dla w/w stanowiska. Czy ktoś odpowiedzialny za rekrutację lub obecny albo były pracownik z podobnego stanowiska mógłby mi udzielić takiej informacji? Moje pytanie jest związane z tym, że w razie zbyt dużego rozstrzału pomiędzy moimi oczekiwaniami finansowymi a faktycznym wynagrodzeniem oferowanym przez firmę, chciałabym uniknąć zmarnowania czasu przez pracodawcę.
Pracodawca
Dzień dobry! Zapraszam do kontaktu poprzez mail hr@pakolorente.pl - odpowiemy na interesujące pytania (może jeszcze coś innego, poza wynagrodzeniem Ciebie zastanawia). I tak - czas to bardzo ważny zasób :-) Jeśli zdecydujesz się wziąć udział w rekrutacji do nas, będziemy trzymać kciuki!
Firma aktualnie rekrutuje na stanowisko Młodsza Specjalistka ds. produktu i treści w sklepie internetowym. Ktoś pracował w tym dziale i się wypowie? Czy z tego stanowiska mogę liczyć na jakiś awans? Po jakim mniej więcej czasie od zatrudnienia? Bardzo zależy mi na rozwoju
Pracodawca
Dzień dobry! Bardzo nas cieszy, że zainteresowała Ciebie nasza rekrutacja i zapraszamy do aplikowania! Chętnie opowiemy o tym, jakie obecnie mamy wyzwania w e-commerce i na jaki rozwój można u nas liczyć. Proces rekrutacji prowadzi bezpośrednio szef tego działu - jest szansa porozmawiać bezpośrednio o wzajemnych oczekiwaniach i potrzebach.
Jak teraz stoicie ze spotkaniami rekrutacyjnymi? Widzę po opiniach, że ktoś wspominał jakichś grach ale to raczej w innym kontekście. Fakt faktem nie widzę także integracji w benefitach w jednym z ogłoszeń dla sprzedawcy. A miedzy sobą teraz cos organizujecie?
Praca beznadziejna a produkty robione maksymalnie po kosztach. Celem zaoszczędzenia kilkudziesięciu groszy koszule są krótsze o 3-5 cm przez co non stop wysuwają się klientom ze spodni, wstawki profilujące kołnierzyk w koszulach to koszt 10gr ale też na nie pożałowano. Producent chce sprzedawać produkty po cenach jak by to były ubrania wysokiej jakości a wszystko jest robione maksymalnie po kosztach przez co pracownicy muszą wiecznie wysłuchiwać pretensji od klientów.
Jedynym powodem przez który odradzasz jest produkt, który źle Ci się sprzedaje? A co z pozostałymi warunkami? Jakaś atmosferą? Wynagrodzeniem za pracę? dodatkami? Porównywalne to może być do innych punktów sprzedaży? Jedynym powodem przez który odradzasz jest produkt, który źle Ci się sprzedaje? A co z pozostałymi warunkami? Jakaś atmosferą? Wynagrodzeniem za pracę? dodatkami? Porównywalne to może być do innych punktów sprzedaży? kich mam już doświadczenie
Nie polecam pracy w tej firmie. Zatrudniają kierowników którzy są posłuszni regionalnym, ale dla ludzi nie są wcale. Doradca klienta, który nie jest wazeliniarzem ma PRZERĄBANE.
Piszesz o zatrudnianiu kierowników. A czy w ogóle zdarzają się sytuacje w których ktoś po prostu awansuje ze sprzedawcy? Gdzieś już się tak zdarzyło? Ciekawi mnie wtedy jaka atmosfera występuje, są takie lokalizacje?
Kierownicy są do wymiany u nas zastępca i kierownik razem ustalaj na salonie wszystko.Nawet co mówić Panu P .ale one ze sobą pracują już kilka lat mają manipulacje i (usunięte przez administratora) w małym palcu
Po takim czasie w ogóle możliwe, żeby zdecydowali się na wymianę kierownictwa, którą teraz sugerujesz? Co robią z takim pracownikiem? Zdarza się, że przenoszą do innego punktu po prostu?
Pół roku temu złożyłam wypowiedzenie w firmie teraz pracuje w innej również z garniturami i postanowiłam wyrazić opinie, stanie 12 godzin na nogach bez możliwości siedzenia gdzie w każdym sklepie z garniturami śmiało można siedzieć, ciagle pretensje o wyniki, brak doceniania pracownika, brak socjalu w upały nawet nie zapewniają wody, premie świąteczne nawet się nie wypowiem bo lepiej gdyby ich wcale nie było 1/10 tego co dostają inne sklepy. Monitorowanie z kamer pracowników. Jednym słowem (usunięte przez administratora) ale są jeszcze firmy gdzie dbają o pracownika wiec jeśli tu dalej jestes to szybko uciekaj a jeśli szukasz pracy to nawet w to nie wchodź.
Pracodawca
Dzień dobry, przede wszystkim przykro nam czytać, że masz z nami tak niedobre doświadczenia. Szkoda, że nie udało się nam tego przedyskutować wcześniej. To prawda, że nie wszystko działa u nas idealnie, staramy się nad tym pracować i jesteśmy otwarci na informację zwrotną. Odnosząc się do Twojej wypowiedzi - na naszych salach sprzedaży nie ma miejsca do siedzenia i mamy taką zasadę, że obsługując klientów i będąc "na froncie" pracujemy na stojąco. Podczas przerw można usiąść na zapleczu, nie jest to zabronione w trakcie zmiany. Pracujemy na planach sprzedażowych przygotowywanych na cały miesiąc. Przełożeni omawiają plany z pracownikami i wspierają, jeśli ktokolwiek ma problem z realizacją wyniku. Mamy również Trenerów sprzedaży, którzy pomagają w doskonaleniu umiejętności sprzedaży (jeśli oczywiście to w tym leży trudność z realizacją). Nasi managerowie obecnie również szkolą się w zakresie zarządzania zespołem i będziemy te szkolenia kontynuować. Od pół roku wiele się u nas zmieniło - rozbudowujemy nasz dział VM, tworzymy nowe możliwości szkoleniowe, wdrażamy standardy HR. Mamy świadomość, że jest jeszcze sporo do zrobienia! To nas tylko motywuje (choć i smuci, że nie wszystkim udało się zaobserwować te zmiany). Dużo dobrego dla Ciebie w nowym miejscu pracy!
@Pracodawca owszem kiedy klient jest na sali sprzedaży, jest oczywiste, że sprzedawca ma za zadanie go obsłużyć. Ale istnieje przepis który, wyraźnie mówi, że pPracodawca nie może wymagać od swojego pracownika, aby ten stał przez całą swoją zmianę, o ile charakter jego pracy tego nie wymaga (treści § 49 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy) Co.więcej Pracodawca ma obowiązek zapewnienia pracownikowi możliwości siedzenia przy wykonywaniu pracy niewymagającej stale pozycji stojącej. Także, stwierdzenie, że pracownik może sobie usiąść podczas przerwy, jest wysoce nie na miejscu, bo często przerwy odbywały się w biegu, bądź były przerywane, ponieważ trzeba było obsługiwać klientów. Praca sprzedawcy/ doradcy klienta nie wymaga ciągłego stania, więc powinniście zapewnić pracownikom miejsce na sali sprzedaży, gdzie mogliby usiąść, bo tak mówi prawo- wystarczy się zgłębić, chociaż napewno zdajecie sobie z tego sprawę.
Czy w Pako Lorente Sp. z o.o. poza podstawowym wynagrodzeniem obowiązują jeszcze jakieś świadczenia dodatkowe?
To nie nasza wina że nie ma ruchu,a Warszawie Regionalny obarcza tym nas i się wyżywa,to kie nasza wina że się nie sprawdza
Czemu tak sadzisz? To znaczy no dla mnie to akurat dobrze, bo chce pracować w dobrej atmosferze, ale po co ktoś miałby w takim razie takie rzeczy tu pisać? Czym to spowodowane jest? i z tym ruchem, czemu teraz jest jakoś słabiej? Tak zawsze macie w listopadzie?
Jaka jest podstawa wynagrodzenia na stanowisku doradca klienta w salonie firmowym ? Czy wypłata jest na koniec miesiąca czy 10-tego ? Czy pracodawca oferuje kartę lunchową? Zastanawiam się nad złożeniem cv
Pracodawca
Cześć @OLKA! Miło nam, że interesujesz się naszą propozycją pracy - zapraszamy do poznania nas bliżej podczas rekrutacji. Odpowiemy na wszystkie ważne dla Ciebie pytania. Odnośnie benefitów - wszystkie nasze dodatki do wynagrodzenia opisaliśmy w ogłoszeniach rekrutacyjnych, akurat wśród nich nie ma karty lunchowej, ale może inne przypadną Ci do gustu? ;-) (jak zniżka na zakupy w naszych salonach czy karta sportowa). Do zobaczenia w rekrutacji!
Szanowny Zarządzie, proszę baczniej przyjrzeć się regionalnej (usunięte przez administratora)Proszę przeanalizować jej korespodencję mailową do salonów, proszę zweryfikować czy przypadkiem nie dochodzi do mobbingu z jej strony. (usunięte przez administratora)wysyła do salonów bardzo nieprzyjemne maile okraszone potocznym językiem prostej kobiety, nie zna nawet podstaw interpunkcji i ortografii. Jej maile są niezrozumiałe i często blednie pisane. Pani RKS nadużywa również swojego uprawnienia jakim jest wgląd do kamer i straszy pracowników zdjęciami z monitoringu. Drogie Pako Lorente, proszę zainteresować się sposobami zarządzania (usunięte przez administratora)zanim sprawy zostaną zgłoszone do PIP.
Pracodawca
Dzień dobry, przedstawione zarzuty są bardzo poważne i tak je traktujemy. Tym bardziej zachęcamy do tego, by zgłaszać je bezpośrednio za pomocą dostępnych w firmie kanałów komunikacji (mamy wewnętrznie taką możliwość, zarówno w formie anonimowej poprzez formularz jak i pod swoim imieniem i nazwiskiem w formie mailowej). Wszelkie wskazówki do tego, jak można zgłosić taką sytuację, znajdują się w dostępnej dla pracowników platformie. Takie zgłoszenie będziemy traktować priorytetowo. Informację zwrotną o tym, co dokładnie zostało w tej sprawie zrobione, jakie działania podjęte, będziesz mógł/mogła otrzymać indywidualnie, jeśli tylko pozostawisz nam w zgłoszeniu kontakt do siebie.
W całości potwierdzam wypowiedź poprzednika. Pani RKS od pewnego czasu odklejona od rzeczywistości, może jest to spowodowane naciskami z góry , a jeśli nie to czas najwyższy przeprowadzić z nią jakas rozmowę instruktażową
Cała procedura trwa już tak długo … przecież jeszcze do niedawna trójca mogła gnębić słownie i psychicznie pod osłona płaszcza (usunięte przez administratora)każdy wiedział i widział a próby zgłoszenia kończyły się jak już ktoś napisał zwolnieniem z pracy.
Powracam jeszcze na chwilę nawiązać do ostatnich wpisów dotyczących Regionalnych Kierowników Sprzedaży. Faktem jest że strasznie cisną ( dyplomatycznie w bialych rekawiczkach) wszystkich pracowników sklepów. Nie oni pierwsi i nie ostatni.....ale nie dlatego że mają taki kaprys ....robią tak bo tego wymaga od nich zarząd firmy....tak tak ten sam zarząd który twierdzi że nic o tym nie wie i jeszcze chce żeby im o tym opowiadać......I że będą to brać na serio i interweniować? Serio szanowny zarząd myśli że nikt z personelu salonów tego nie rozumie jaki jest mechanizm presji w sklepach NIE TYLKO TEJ MARKI. .......a i jeszcze jedno ( zaczął się właśnie konkretny odwet firmy na całej płaszczyźnie salonow) zarząd powinien wreszcie zapytać pracowników dlaczego manipulują licznikami ilości wejść klientów co ich do tego popycha bo raczej nie chęć zbicia na tym finansowych kokosów a uniknięcia kolejnego tłumaczenia przed zarządem dlaczego klienci szwedajacy się po galerii nie kupują. Ktoś powinien wpaść na pomysł że może postawić ankieterów przed sklepami badał by poziom zadowolenia z obsługi i diagnozował brak dokonania zakupów (nie my jesteśmy od tego żeby to diagnozować ) Założę się że niejednokrotnie klienci byli by bardzo zadowoleni z obsługi w salonie i wreszcie firma może dowiedziała by się że to nie nasza wina że jest wojna ,inflacja i że ludzie nie mają kasy i poprostu jak to mówią: tak sobie oglądają
Pracuję w regionie u pani RKS . Jak widzę w ostatnim czasie jaki poziom prezentują co poniektóre sklepy to dziwie się , że zarząd osobiście nie przyjedzie i nie zwolni managerów .
Pracuje w tym regionie od kilku lat i zastanawiam się jak to możliwe że ktoś taki jest wśród nas .Biedna poszkodowana , rozumiem że Rks bez podstawy odniósł się do kamer .Ty ciężko pracowałaś a ona nagle się wzięła za mobbing .Proponuje wziąć się do pracy a przekonasz się że Rks potrafi docenić takiego pracownika .Nie pozwala na to żeby się obijać i narzekać i to jest bolączka . Oczywiście gratuluję odwagi ,GoWork najlepszy sposób na żale ...Mam nadzieję że już rozumiesz że nie pasujesz do tej firmy .My tu pracujemy !
Ja również byłam pracownikiem RKS i jestem mocno zaskoczona tym wpisem. Po pierwsze dawno kogoś tak życzliwego nie poznałam, REG wspiera , pomaga i ma anielską cierpliwość - na jej miejscu zwolniłabym co najmniej kilka osób. Wymaga ? Piszę maile i sprawdza kamery ? No zaskoczenie ! Jest rozliczana ze swojej pracy, ma prawo wymagać. Rynek jest pełen pracy, nie pasuje - zwalniam się i idę tam gdzie będzie mi dobrze.. po co wylewać swoje żale. Dorośli ludzie rozmawiają! Uważam, że ten wpis to stek bzdur kogoś , kto nie potrafi przyjąć konstruktywnej krytyki , nie wykonuje swoich pracowniczych obowiązków a wymaga od pracodawcy gwiazdki z nieba. Czas się obudzić. Nikt nie będzie Nam płacił za to, że po prostu jesteśmy.
Otoz to ! Trafnie napisane, w dzisiejszych czasach zaciera się granica między tym co powinno się wymagać a tworzeniem z nas nadludzi, którzy z braków na salonie stworzą stylizacje na ślub może się trafi po drodze rozwód, na wyjście do galerii na siedzenie w domu. Wyniki lecą, a problem jest tylko w pracownikach bo jakby inaczej. Ilość obowiązków powoduje ze nie ma czasu na obsługę klienta, sztucznie bite zadania aby było co przestawić na teamsach. A jak ma się to z realiami nijak.
A co się dzieje w Warszawie???? Brzmi to conajmniej tak jak by tam był jakiś mega (usunięte przez administratora) albo jakiś ostry przekręt! Albo zwyczajnie ktoś podpuszcza i pisze głupoty! Pracuje w salonie warszawskim i nic się tu złego nie dzieje!
Dobrze rozumiem, że pracownicy nie wyrabiają się z obowiązkami? A może to kwestia zbyt małej ilości pracowników na daną lokalizację? Mówicie chociaż o tym, że tych obowiązków jest za dużo i brak wam czasu?
Nie widzę komentarza, do którego się teraz odnosisz… to ostatecznie cos się tam dzieje czy nie? chyba ze przed Twoim zatrudnieniem cos było na rzeczy? Ono samo kiedy miało miejsce tak w praktyce? Macie tam rotacje czy stały zespól pracuje? szybko się przyzwyczajam dlatego pytam
Ludzie co Wy za głupoty piszecie ????♀️ w poczytajcie o nowych przepisach w prawie pracy , czas się doszkolić . A to że Ci przekreślają na 8h to jest wina Twojego kierownika bo zwolnienie jest zwolnieniem i grafiku się nie zmienia
Nie polecam pracy w tej firmie. Trzeba podpisywać umowy o wspolodpowiedzialności, a nie przeprowadzaja w ogóle inwentaryzacji po zmianach personalnych w zespole. Druga sprawa jak idzie się na L4 każdą zmiane co miało się na 12h przekreślają sobie na 8h :/ kpina. Ogólnie firma niczym nie zatrzymuje pracownika, brak benefitow, brak szacunku, jesteś to jesteś, jak Cie nie ma to będzie następny.
Praca przy tym opisie który przytaczasz jest mało wymagająca? Co do tej umowy o współodpowiedzialności to tak profilaktycznie tylko czy faktycznie ktoś już miał z tego tytułu jakieś większe problemy? i jeszcze odnośnie inwentaryzacji to nie można tego skonsultować?
Pracodawca
Odwiedź nas na naszym kanale na Youtube i zobacz, jak możesz skompletować swoją garderobę z nami. Zapraszamy do śledzenia nowej serii filmów, poświęconych właśnie kapsule.
Pracodawca
Kolekcja Pako Lorente na sezon jesień-zima 2023 przynosi wiele inspiracji i nowości. Nasi projektanci postawili na połączenie elegancji z funkcjonalnością, tworząc ubrania, które nadają się zarówno na formalne spotkania, jak i na co dzień.
Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy!
https://www.pakolorente.com/Nowa-kolekcja-Jesien-Zima-23-24-blog-pol-1691584976.html
Pracodawca
Miło nam, że interesujesz się tym, co robimy w Pako Lorente i jakim jesteśmy na co dzień pracodawcą. Jesteśmy tutaj dla Ciebie, ponieważ zależy nam na opinii naszych obecnych i byłych pracowników.
Dołożymy wszelkich starań aby aktywnie uczestniczyć w rozmowach na forum i nie pozostawiać pytań bez odpowiedzi. Dziękujemy za wszystkie wystawione pozytywne komentarze, jak i za konstruktywne słowa krytyki - szanujemy Wasze subiektywne opinie.
Jednocześnie chcielibyśmy dać znać, że wpisy łamiące zasady portalu, będziemy archiwizować - tak samo jak Wasze zdanie, ważne jest dla nas dbanie o jakość wypowiedzi tutaj i chronienie dóbr osobistych naszych aktualnych pracowników.
Chcielibyśmy również zaprosić Cię do ewentualnego kontaktu pod adresem hr@pakolorente.pl. Zawsze postaramy się udzielić szczegółowych odpowiedzi na interesujące Ciebie pytania lub wszelkie uwagi.
Nasi obecni pracownicy mają do dyspozycji również szereg innych możliwości kontaktu, do czego oczywiście zachęcamy! (m.in. nasz wewnętrzny formularz kontaktowy czy platformę do komunikacji).
Niezależnie od tego najlepszą okazją do poznania nas jest spotkanie w trakcie rekrutacji - zapraszamy Ciebie już dziś do odkrycia naszych ofert pracy i wykonania tego pierwszego kroku na (mamy nadzieję!) naszej wspólnej drodze :-)
Oprócz tego, pragniemy poinformować, że jesteśmy otwarci na sugestie i pomysły naszych pracowników na dalszy rozwój firmy. Twoje opinie i wkład w naszą wspólną pracę są dla nas niezmiernie cenne.
Zapraszamy!
#teamPakoLorente
Jak działa GoWhistle?
Zostań Sygnalistą w Pako Lorente Sp. z o.o. - Gospodarz
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Aby założyć konto, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
Pamiętaj, że zarejestrować się mogą tylko osoby upoważnione do obsługi zgłoszeń.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Pako Lorente Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Pako Lorente Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 49.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Pako Lorente Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 41, z czego 8 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 18 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Pako Lorente Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Pako Lorente Sp. z o.o. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
- Pako Lorente Sp. z o.o.
-
59A
95-030 Gospodarz - https://www.pakolorente.com/
Wiesz coś więcej o tej firmie ?
Bądź na bieżąco!