Opinie o Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. w Sopot

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w firmie Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. w Sopot

Praca tam to jak zły sen
Były pracownik

Były pracodawca to kompletna porażka! Żadnych benefitów, ledwo przekraczająca najniższą krajową płaca, a personel dłużej pracujący ma swoje własne kółko wzajemnej adoracji. Traktowali nas jak nic nie warte tłumoki, którzy są tam tylko po to, żeby ich nadęci przełożeni mogli na nas sobie pojeździć. Na początku dawali nam wolne dni jako prezent, ale potem wyłaziły wnioski o urlop z nakazem podpisu. I jeszcze dodawali, że to pozostałość z tamtego roku, więc jak nie podpiszemy, to przełożeni nam go narzucą. (usunięte przez administratora) i obietnice bez pokrycia były na porządku dziennym. Ciągle kręcili nam kit i wciskali różne brednie. A co do Pani M.K., to nawet nie mam słów. Cały czas siedziała w hotelu i zmieniała zdanie jak wiatr. Rano wydawała polecenia, a potem z tego wykręcała się jak węgorz. A jak chcieliśmy porozmawiać z dyrektorami o ich niezrozumiałych decyzjach i tej beznadziejnej atmosferze, to ci wszyscy tchórze uciekali tylnymi drzwiami. Takie coś to jakaś parodia. Nawet diabłu bym nie polecił tego miejsca. Wchodząc tam, można dostać depresji i uwierzyć, że jest się całkowicie bezwartościowym człowiekiem. Niebezpieczne dla zdrowia psychicznego.

Aneta
Były pracownik
@Praca tam to jak zły sen

Zgadzam się w 100%. Pracowałam prawie rok. Koszmar

Pracodawca
Inne

Szanowni Państwo, Z uwagą zapoznaliśmy się z Państwa dotychczasowymi komentarzami na temat Grupy Dobry Hotel i nadal będziemy monitorować wszystko to, co na temat firmy pojawia się w przestrzeni publicznej. Nie lekceważymy Państwa opinii, wyciągamy z nich wnioski. Niektóre opisywane zdarzenia jak np. przesunięcie w czasie wypłaty premii, są zgodne z faktami. Powody tej decyzji zostały zakomunikowane Pracownikom. Rozumiemy, że portal ma służyć wymianie opinii na temat pracodawcy. Jednak wiele Państwa komentarzy ma charakter szkalujący – uderzający w całą firmę oraz zaangażowanych Pracowników. Z niepokojem czytamy informacje ujawniające dane osobowe naszych pracowników oraz dotyczące ich prywatnych spraw, co jest nieakceptowalne. Prywatność jest prawem każdego człowieka, a w naszej branży to szczególnie ważne i dotyczy każdego Gościa, jak i Pracownika. Anonimowy komentarz jest bezpieczny, jednak to droga na skróty. Byłych Pracowników prosimy o przemyślenie intencji i formy wypowiedzi. Obecnych zachęcamy do odważnego, bezpośredniego zgłaszania wszelkich uwag do Dyrektorów Hoteli oraz Działu HR. Grupa Dobry Hotel jest w trakcie wielu istotnych zmian organizacyjnych. Każdego dnia pracujemy zarówno nad tym by firmy mogła się rozwijać oraz aby była miejscem bezpiecznym i przyjaznym dla Pracowników.

3
Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Pracodawca

Zabawne o czym piszecie! Dyrektorzy doskonale wiedzą o frustracjach pracowników , mało tego dyrektorzy operacyjni również więc nie piszcie że mamy się zgłaszać do dyrektorów a tym bardziej do hr którzy nic totalnie mieć nie zrobią! Zacznijcie traktować ludzi z szacunkiem! Odchodzą doświadczeni pracownicy a pozostają ludzie z łapanki tylko aby byli a Wy co…? Robicie audyty z wielkimi wymaganiami ! Tylko co , kogo audytowac? Pracowników którzy przyszli na zlecenie i pracują tydzień / dwa tygodnie? Żenada ! To wasze oświadczenie to kolejna kpina !

1
Jarek
Inne

Jakie trzeba mieć wykształcenie aby pracować w tej firmie ?

Leonardo quadowiec
Kandydat
@Jarek

Trzeba być profesorem z nadania Prezydenta. a najniższą krajową to kto przyjdzie to będzie super. A szkoła zawodowa np. kucharz to szczyt K2.

Agnieszka
Pracownik

Nie ma miejsc idealnych i to także nie jest. Nie rozumiem jednak tej fali hejtu i narzekania. Firma szybko się rozwija i rozpycha na rynku. Okresy poza sezonem są trudne jak wszędzie. Poza sezonem pracodawca nie obniża pensji, choć ludzie nie mają co robić. W pandemii wszyscy ją dostawali, pomimo że nie pracowali. Pracownicy pracują na etatach. a Jeśli ktoś chce na innej umowie - to jego decyzja. Najwięcej do powiedzenia mają ci, którzy zachowują się tak jakby pracowali tu za karę.

5
Beneq
Pracownik
 Pytanie
@Agnieszka

"Poza sezonem pracodawca nie obniża pensji" - serio Pani to pisała? Najniższej krajowej nie da się ( na szczęście) obniżyć. Za to jakość usług tak. Zatrudniany jest dosłownie każdy kto się tylko trafi, bez kompetencji, umiejętności i przygotowania, to od razu widać w spadku poziomu i jakosci usług. Nie ma możliwości stworzenia zespołu, wszystko jest przypadkiem . Może i się szybko firma rozwija, "rozpycha", to całkiem dobre określenie, tylko jakim kosztem?

Pracodawca Nowy wpis
Inne

Szanowni Państwo, Chcielibyśmy poinformować, że podtrzymujemy nasze stanowisko z poprzedniej komunikacji. Nadal monitorujemy Państwa opinie, wyciągamy z nich wnioski i podejmujemy odpowiednie kroki w celu wprowadzenia zmian. Jednocześnie pragniemy zaznaczyć, że dla nas nie jest to odpowiednie miejsce do prowadzenia dyskusji na temat kwestii firmowych, szczególnie w formie anonimowej. Wierzymy, że otwarta i bezpośrednia komunikacja jest kluczowa dla rozwiązania wszelkich problemów czy obaw. Dlatego ponawiamy naszą prośbę, aby obecni pracownicy adresowali swoje uwagi, obawy czy sugestie bezpośrednio do swoich przełożonych/ Dyrektorów Hoteli. Jednocześnie byłych pracowników zachęcamy do wyrażania opinii w sposób kulturalny i konstruktywny. Dziękujemy za zrozumienie i współpracę.

6
Lucynka Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie
@Pracodawca

Przykro mi, ale nikt nie uwierzy w to, że może tak po prostu iść do kierownika/dyrektora i komunikować swoje problemy. Przykładem jest Zakopane. Komunikowane było jaka jest sytuacja w recepcji, jakie są problemy. Wszyscy wiedzą, że dostaliście obszernego maila z opisem od kierownika. Email poszedł dalej, ponad Dyrektora, bo Dyrektor może tylec co nic, i jaka była odpowiedź? A no żadna, email został zignorowany, cały hotel o tym wie. Po czym cała recepcja się zwolniła a wraz z recepcją dyrektor hotelu, kierownik techniczny, całe spa poszło i się zamknęło... Można tu jeszcze wiele napisać... Tak więc ten Wasz wpis to puste wyrazy na białym tle...

Pracownik Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 1 dzień.
Pracownik
 Pytanie

Moja opinia o firmie jest taka, że firma ta wywróci się wcześniej czy później. Pozwala na to aby znakomici specjaliści odchodzili po tym jak hotel jest przejęty i niestety nie dba o zapewnienie drugiej osoby o takim doświadczeniu, jakie jest potrzebne i niezbędne w f&b czy hsk. Wyciska jak cytrynę i wyrzuca- taki model był obecny w branży hotelarskiej w 2004 roku i później, ale obecnie sorki nasi drodzy szefowie- to się nie sprawdza. Podwyżka inflacyjna należy się jak psu miska każdemu - tu niestety to nie istnieje, jak i premie czy benefity ; działy sprzedaży dostają prowizję ale nie od wypracowanej kwoty tylko nie możesz sprzedać więcej niż określona kwota przez firmę bo ponadto nic nie dostaniesz więcej ????Service chargé dla f&b jest wypłacany po konferencjach/bankietach po uzupełnieniu przez klienta ankiety satysfakcji - jakiej? Jeszcze taka nie powstała oficjalnie????Moze miejsce w którym pracuje/pracowałem lubię i z szacunkiem podchodzę do pracy , ale drogi @pracodawca za pracę się płaci i jak chcesz wyrabiać budżety , to przemysl swoją strategię. Rozmawiaj z ludźmi których masz, których dostałeś z przejętym hotelem, zamiast zatrudniać bóg wie kogo kto nie ma pojęcia o biznesie, zainwestuj w profesjonalne szkolenia zamiast kilka razy w roku zmieniać systemy operacyjne w hotelach szukając tanich rozwiązań, zapłać ludziom godnie za pracę i może wtedy będziesz mógł równać się do liderów w branży. Bicie piany na SM o sukcesach firmy to w oczach pracowników wasza porażka . Bo hotele tworzą ludzie którzy w nich pracują , robią to bo to kochają m, czują i dla @pracodawca to MY powinnismy być najważniejsi bo bez Nas Was nie ma.

Daga Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 2 dni.
Pracownik
 Pytanie

@Pracodawca dlaczego nie odpowiadacie na komentarze? Dlaczego udajecie, że nie ma problemu, skoro problem jak widać jest w całej Polsce? Naprawdę uważacie, że milcząc coś ugracie? Wydaje mi się, że to tylko pogarsza sprawę. Macie jakiś pomysł na to co się dzieje w DH?

Marta
Pracownik

Hej, ja pracuje jako kelnerka od 2 lat i nie zgadzam się z tym co piszecie, wszystko zależy od miejsca, od kierownika i zespołu. Jestem zadowolona i nie mogę już słuchać tego marudzenia jakie tu uskuteczniacie! najwyraźniej nudzi się Wam w życiu!

8
Gastronomia
Pracownik
 Pytanie
@Marta

To może powiedz w którym hotelu jest tak dobrze? Spójrz na ocenę i komentarze. Rozumiem, że z jakiegoś powodu Ci się tam dobrze pracuje, ale cyfry/statystyki nie kłamią. Matematyki nie oszukasz, a tu ewidentnie coś jest na rzeczy skoro CAŁA POLSKA wylewa tutaj swoje odczucia związane z firmą Dobry Hotel. Jezeli uważasz, że komuś się nudzi w życiu, bo załamany jest, że nie dostał swoich zapracowanych pieniędzy lub został wykorzystany to jest to bardzo płytkie myślenie. Więcej empatii życzę. Nuda nie ma nic wspólnego z tym jak ludzie są traktowani przez firmę DH.

Felek
Pracownik
@Marta

To obrzydliwe, że skoro Tobie się dobrze pracuje to uważasz, że inni nie mają prawa napisać co oni czują. Na Twoim miejscu zastanowiłbym się dwa razy następnym razem zanim coś napisze. Ciesze sie, ze Ciebie nic złego w tej firmie nie spotkało jednak jak widać jest mnóstwo ludzi którzy poczuli się (usunięte przez administratora) wykorzystani lub poniżeni.

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja we Wrocławiu na Wierzbowej. Maj 2022. Pan menadżer Robert Z. wykazał się całkowitym brakiem kompetencji. Nie potrafił odpowiedzieć na moje najprostsze pytania dotyczące: zakresu obowiązków, formy ewentalnej umowy, wysokości zarobków, rodzaju serwowanej kuchni, daty rozpoczęcia pracy....... Zadawał żenujące pytania niezwiązane z celem spotkania i sam w żenujący sposób na nie odpowiadał. Odniosłem wrażenie, że zaprosił mnie na plotki, chyba z powodu nudy. Dla mnie spotkanie było bezowocne. Niepotrzebnie straciłem swój cenny czas. Zrezygnowałem z pracy w tym miejscu, o czym niezwłocznie Pan rekrutujący został poinformowany.

Pytania

Dlaczego upieram się pracować na stanowisku kelnera pomimo mojego bardzo dużego doświadczenia w gastronomii? Kilka pytań dotyczących mojego życia prywatnego. (Nie po to zgłosiłem się na rekrutację).

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Kierownik Regionalnej Sprzedaży
Sopot
Zakłady Mięsne Pekpol Ostrołęka S.A.
(31 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik budowy (kubatura)
Sopot
Flize Gres Sp. z o.o. sp.k.
(115 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Denon
Inne
 Pytanie

A nie macie wrażenia, że to wszystko jest wina po prostu słabych dyrektorów w hotelach, którzy jak już złapali stołeczek to za wszelką cenę się jego trzymają? Kraków jest w fatalnych rękach… Dbanie o budżet to jedno, ale bycie fair w stosunku do pracowników to drugie. A hasła do kierowników typu, że wyślemy do centrali poprawny grafik, taki jaki być powinien, a te karty czasu pracy to jakoś rozliczymy, są po prostu ratowaniem tyłka przed nierealizacja budżetu, która wynika z błędnego jego założenia. Sorry, ale nawet na logikę- jak 4 osoby mają ogarnąć 35 serwisów i 25 wyjazdów i jeszcze posprzątać części wspólne ? Fizycznie - to niemożliwe. Może to nie jest wina prezesa, a po prostu regionalnych, którzy rekrutowali słabych dyrektoròw po znajomościach…

1
Kamila
Pracownik
@Denon

Tak, dokładnie tak jest też u nas. Nigdy dyrektor nie puszczał nam ewidencji zgodnych z prawdą i godzinami przepracowanych przez pracowników według prawdziwego czasu pracy, bo po prostu był nie zgodny z prawem. Kazał zmieniać i kłamać tak aby się zgadzało kadrom. Często sam nakładał dodatkowe szlify. To jakie informacje dostaje “góra” ma się nijak z tym co naprawdę się dzieje. Prawdę ludzie pisze tutaj.

Agnieszka
Pracownik

Nie ma miejsc idealnych i to także nie jest. Nie rozumiem jednak tej fali hejtu i narzekania. Firma szybko się rozwija i rozpycha na rynku. Okresy poza sezonem są trudne jak wszędzie. Poza sezonem pracodawca nie obniża pensji, choć ludzie nie mają co robić. W pandemii wszyscy ją dostawali, pomimo że nie pracowali. Pracownicy pracują na etatach. a Jeśli ktoś chce na innej umowie - to jego decyzja. Najwięcej do powiedzenia mają ci, którzy zachowują się tak jakby pracowali tu za karę.

5
Ewelina
Były pracownik
@Agnieszka

Widać ze jestes po drugiej stronie mocy czyli piastujesz stanowisko kierownicze.Pracuj dalej skoro tak ci tam dobrze i nie pasują Ci opinie tych którzy odeszli bo im nie odpowiadał taki wyzysk.Żyjemy na szczęście w wolnym kraju i każdy ma prawo do wyrażania swoich opini.Jeśli jest ich tyle to to znaczy ze coś jest na rzeczy.Co do pandemi to etaty były obcięte pensje przy tej najniższej krajowej głodowe mimo ze w wielu działach pracy po pachy bo trzeba było zadowolić gości rekompensatami i zwrotami kasy za niewykorzystane pobyty.No ale może góra przy swoich wysokich pensjach nie odczuła okrojonych etatów bo my tak.Pozdrawiam i miłej pracy w DH

Robert
Były pracownik
 Pytanie
@Ewelina

Etaty były zmniejszone proporcjonalnie do pensji. Przy braku jakichkolwiek przychodów ? Zmniejszenie czasu pracy i pensji o 30 proc. To dość dobra propozycja biorąc pod uwagę ze tyle ludzi straciło prace.

2
Ewelina
Były pracownik
@Robert

Proporcjonalnie do pensji czyli dla nas za mało by przeżyć za dużo by umrzeć.A rekompensaty od rządu z tego co wiem nie były małe.

1
Beneq
Pracownik
 Pytanie
@Agnieszka

"Poza sezonem pracodawca nie obniża pensji" - serio Pani to pisała? Najniższej krajowej nie da się ( na szczęście) obniżyć. Za to jakość usług tak. Zatrudniany jest dosłownie każdy kto się tylko trafi, bez kompetencji, umiejętności i przygotowania, to od razu widać w spadku poziomu i jakosci usług. Nie ma możliwości stworzenia zespołu, wszystko jest przypadkiem . Może i się szybko firma rozwija, "rozpycha", to całkiem dobre określenie, tylko jakim kosztem?

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Angelika
Były pracownik

Bo cały model Dobrego Hotelu opiera się na (usunięte przez administratora)i wołających o pomstę do Nieba metodach. Przejmowanie obiektów z trudnościami, aby potem zastosować na nich efekt skali, w dodatku (usunięte przez administratora) gości… bo ile razy guest relation dzwoni do gości płaszczyć się, oferując darmowe jedzenie, noclegi, by tylko usunąć beznadziejna, ale prawdziwa opinie! Żenada całkowita, wstyd mi, ze musiałam tam pracować.

2
Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Opinia podlega weryfikacji i jej treść jest obecnie niedostępna.

Alaa
Były pracownik
 Pytanie

A czy dalej ta osoba pracuje w tym hotelu?

1
Kasia
Były pracownik
 Pytanie

I prezes na to wszystko zezwala?

Xxx
Pracownik

Opinia podlega weryfikacji i jej treść jest obecnie niedostępna.

Zawiedziona
Pracownik

Firma DH powinna się zastanowić w którym kierunku chce iść. Rozumiem, że prezes chce zarobić duże pieniądze, bo w końcu to jego firma, ale niewypłacanie ludziom pieniędzy i zmuszanie ich do proszenia się o swoje to SKANDAL!!!!

K
Były pracownik

Pracowałam w gastronomii w jednej z Krakowskich restauracji. Niestety przy takim stylu prowadzenia hotelu nie da się tam normalnie pracować. Stawka jak wszędzie, ale obowiązków za 3 osoby. Masz się wyrobić i tyle. Nikogo nie obchodzi to czy dajesz radę, czy nie. Robota dla nich ma być zrobiona. Nie miła atmosfera i kiepsko się pracuje gdy każdy jest przemęczony. Nie chcą zatrudniać nikogo extra, bo takie oszczędności i cięcia. Manager niby chce pomagać i staje w naszej obronie, ale nic tak naprawdę nie może. Dramat. Nie polecam nawet wysyłać tam CV i chodzić na rozmowę, bo na spotkaniu powiedzą Ci jedno, a w rzeczywistości jest całkiem odwrotnie.

Alicja
Pracownik

Jestem przerażona tym co tam zastałam. Gdy się zatrudniałam to wiele osób mnie ostrzegało, że to nie jest tak kolorowo jak mi opowiadano. Nie chciałam wierzyć, ale przekonałam się na własnej skórze jak źle traktują ludzi. Nie wypłacają umówionych pieniędzy, ciągle wprowadzają jakieś cięcia - najwięcej jest na ludziach. Ty masz pracować za 3, a wypłaty nie dostaniesz nawet takiej na którą się umówiliście. Nawet jak masz umowa o pracę to nie istnieje dla nich coś takiego jak praca na etat 40h/tygodniowo, tylko masz pracować do upadłego.

Ada
Pracownik
@Alicja

(usunięte przez administratora) Jak jesteś potrzebny będą cię wykorzystywać, zacharowywywać, wyzyskiwać. Upomnisz się o nadgodziny,ładujesz na dywaniku u dyr, o wypłatę napiwków - powiedzą ,że " góra " blokuje. Podwyżkę - nie przewidyją. Koszmar nie praca. (usunięte przez administratora) Zarządzanie na poziome firemek z lat 90 tych, bo na tym etapie zatrzymał się prezes. Ładne wnętrza " nie swoich" hoteli - to jedyne czego mozna doświadczyć w tej firmie. Przecież hotele nie są ich oraz ten wystrój to nie ich zasługa.

Pracownica
Pracownik
@Ada

Miałam to samo. Dziesiątki nadgodzin, bo braki w ludziach i łatali nami dziury. Jak przyszło żeby zacząć je odbierać to usłyszałam, że mi się nie należą i ich nie dostanę. Skandal! Nie zostawiłam tak tego i od razu powiedziałam, że zgłoszę ich do PIPu za to i za wiele innych rzeczy za które naprawdę mogą mieć problemy. Po tej informacji jakoś od razu przestał być problem z moimi nadgodzinami i wszystkie mogę odebrać. Wam wszystkim radzę walczyć o swoje. Smutne jest to, że do tego dochodzi aby za swoją ciężką pracę jeszcze się z nimi przeciągać, ale bierność w tym przypadku jest najgorsza, bo dajemy im przyzwolenie na takie traktowanie. Do PIPu i tak ich zgłoszę. Czekam tylko aż niedługo potknie im się noga z jedną sprawą i wtedy będzie pozamiatane.

Lech
Były pracownik

atmosfera w Zakopanem od kiedy wiadomo, ze odchodzi manager jest lepsza, skończą się plotki i pomówienia, prywatny konflikt przestanie wpływać na pracę innych, szkoda tylko że w międzyczasie wielu ludzi musiało odejść

Dorota
Były pracownik

Pracowałam parę miesięcy. Firma bardzo na NIE. Jezeli chcesz się nabawić nieprzespanych nocy, stresu i ciągłego poczucia wyzysku to naprawdę NIE POLECAM. Szkoda zdrowia. I choć w każdej pracy są jakieś minusy i plusy tak w tej to już naprawdę przesada. W firmie Dobry Hotel nie dzieje sie dobrze.

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Jeszcze pracownik
Pracownik

Dokładnie tak jak piszesz. Ludzie buntują się już w całej Polsce i to widać nie tylko po tym co tu się dzieje, ale i po tym jak ludzie ciągle odchodzą z pracy.

Krystek
Pracownik

Ja rozumiem, że trzeba wykonywać polecenia dyrektora, ale czasami jego działania tylko szkodzą pracownikom i gdy tylko jakiś manager się odezwie i zacznie wyjaśniać, że jego myślenie jest błędne to wtedy jest dramat. Masz jak w banku, że manager zostanie za to prędzej, czy później ukarany, że śmiał w ogóle się odezwać. Nie ma rozmowy. Nie istnieje coś takiego jak współpraca. Jest obrażanie sie i przysłowiowe „tupanie nóżkami” przez dyrektora. Przynajmniej w jednym z hoteli w Krakowie tak jest. Nie wiem, czy to przez brak kompetencji, czy brak chęci do budowania fajnej atmosfery, ale w każdym bądź razie jest źle.

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Adam
Pracownik

Ja nie jestem pewny, czy jakby dyrektorowie stanęli na stanowiskach swoich pracowników to czy by się w ogóle odnaleźli. Pracownicy między sobą muszą współpracować, a nie oszukujmy się… nie wszędzie dyrektorzy wiedzą w ogóle na czym polega „współpraca”.

@Beata
Były pracownik

Panie z HR z Gdynii nie mają pojęcia o pracy hotelarzy, bo nigdy nie pracowaly w hotelu. Ukrywają prawdziwe informacje, a przekazują plotki i zrzucają winę na innych. Pan Prezes jest wprowadzany w błąd i nie wie o tym, co się dzieje. Zwalniane są osoby z doświadczeniem i takie, ktore mają odwagę jeszcze coś mówić...tak ukrywana jest niekompetencja.

1
Paulina
Pracownik
@@Beata

Osoby, które odważyły się właśnie sprzeciwić zostały ukarane naganami, lub zastraszane zwolnieniami. I to autentyczne historie. Tam nie ma możliwości na lepszą zmianę, bo to moim zdaniem zaszło już za daleko.

Nick
Pracownik

Oszczędzanie na pracownikach, blokowanie premii na trzy miesiące, brak podwyżek na poczet nowego hotelu. Żenujący jest lans żony prezesa, która pokazuje nowe luksusowe wnętrza to tak jakby w pysk strzelić pracownikom. Takim podejściem sieć nie zdobędzie dobrych ludzi, brak motywacji. Dyrektorzy zastraszają pracowników narzucanymi z centrali wytycznymi.

1
Piotr
Pracownik

To co się ostatnio dzieje w tej firmie @Pracodawca to już jest za dużo na związek zawodowy, wszystko po znajomości, (usunięte przez administratora) faworyzacja niekompetencji, wzajemne lizusowanie, upokarzające stawki, brak podwyżek nawet inflacyjnych, pogarda dla pracowników, a w tle tylko przejmowanie kolejnych hoteli i liczenie zysku dyrektorów, dyrektorów regionalnych i prezesa, dosyć! ???? to się nadaje na temat dla Uwagi albo Superwizjer, czas w końcu to porządnie nagłośnić ????

Pracodawca
Inne

Szanowni Państwo, Z uwagą zapoznaliśmy się z Państwa dotychczasowymi komentarzami na temat Grupy Dobry Hotel i nadal będziemy monitorować wszystko to, co na temat firmy pojawia się w przestrzeni publicznej. Nie lekceważymy Państwa opinii, wyciągamy z nich wnioski. Niektóre opisywane zdarzenia jak np. przesunięcie w czasie wypłaty premii, są zgodne z faktami. Powody tej decyzji zostały zakomunikowane Pracownikom. Rozumiemy, że portal ma służyć wymianie opinii na temat pracodawcy. Jednak wiele Państwa komentarzy ma charakter szkalujący – uderzający w całą firmę oraz zaangażowanych Pracowników. Z niepokojem czytamy informacje ujawniające dane osobowe naszych pracowników oraz dotyczące ich prywatnych spraw, co jest nieakceptowalne. Prywatność jest prawem każdego człowieka, a w naszej branży to szczególnie ważne i dotyczy każdego Gościa, jak i Pracownika. Anonimowy komentarz jest bezpieczny, jednak to droga na skróty. Byłych Pracowników prosimy o przemyślenie intencji i formy wypowiedzi. Obecnych zachęcamy do odważnego, bezpośredniego zgłaszania wszelkich uwag do Dyrektorów Hoteli oraz Działu HR. Grupa Dobry Hotel jest w trakcie wielu istotnych zmian organizacyjnych. Każdego dnia pracujemy zarówno nad tym by firmy mogła się rozwijać oraz aby była miejscem bezpiecznym i przyjaznym dla Pracowników.

3
Związek
Pracownik
@Pracodawca

Super. W takim razie dajcie podwyżki inflacyjne we wszystkich hotelach dla pracowników (11.4%) dajcie nam jakieś premie bo w przeciwnym razie zbierzemy się i utworzymy związek zawodowy. Ustanowienie statutu, zebranie 10 pracowników zajmie chwilę. Dostałam ostatnio podwyżkę 125 zł brutto (uznam to za 1.4% waloryzacji inflacyjnej, jeszcze 10 procent i myślę że pracownicy nie będą się wściekać narazie. Dodatkowo zacznijcie zatrudniać ludzi, niestety nie zamierzamy pracować za 5 osób (no chyba że za 5 pensji) w przeciwnym przypadku bądźcie gotowi na związek. Pozdrawiam

1
Natalia
Pracownik
 Pytanie
@Pracodawca

Jeżeli jesteście w trakcie wielu istotnych zmian to przedstawcie swój plan. Jezeli macie się czymś pochwalić i jest to prawda to nie ma co się wstydzić i zachęćcie pracowników to zmiany decyzji ujawniając swoje plany. No chyba, że to plan który ma pomóc tylko spółce, a dla pracowników i tak nic się nie zmieni. Nikt tu nikogo nie szkaluje, ani nie ujawnia danych osobowych. Administrator tej grupy pilnuje, aby na odpowiednim poziomie były te komentarze. Każdy opisuje swoje doświadczenia w Waszej firmie i wymienia się poglądami. Przypominam, że właśnie od tego jest strona gowork.pl. Obudziliście się dopiero na tej grupie pod oficjalnym szyldem gdy padło hasło „związki zawodowe”. Jest wiele spraw do wyjaśnienia na tej grupie. Wiele pytań tutaj pozostało bez Waszej odpowiedzi. Czekamy więc na trochę refleksji i może zacznijcie od odpowiedzi kiedy będą godne podwyżki względem inflacji?

1
Były pracownik
 Pytanie
@Pracodawca

Mamy coś zgłaszać dyrektorom?! Zgłaszamy! Mówimy! I nic. To jest nasz krzyk!!! Byleby tylko budżet się zgadzał. Naszym kosztem. Wszyscy skupiają się na tabelkach, tabeleczkach, kosztach kosztuniach… a nie na racjonalnym, zrównoważonym prowadzeniu biznesu. Operacyjni przychodzą się tylko nażreć do restauracji… jeden to nawet potrafi obejść wszystkie 7 hoteli i zjeść w nich śniadanie w ciągu jednego dnia. Super, nie? Zapraszamy dział HR i Kadr na tydzień w Krakowie… bo z punktu widzenia centrali - dopóki tabela jest ok, to w hotelach też jest ok.

Pracownica
Pracownik
@Pracodawca

Skąd mamy mieć pewność, że cokolwiek robicie skoro póki co nie widać żadnej zmiany, a Wam nawet nie chce się odpowiadać na komentarze i pytania tutaj zadawane. Właśnie tym zachowaniem pokazujecie całkowity brak zaanagażowania.

Aleksander
Były pracownik
 Pytanie
@…

Wszystko się zgadza. W punkt. ! Byle budżet się zgadzał. A pracownicy są wyzyskiwani!!! Maksymalnie! Rozmowa o tym z dyrektorami to jak " grochem o ścianę " oni to wszystko wiedzą doskonale. Dlatego są w komitywie i te " śledzenie" kroczków prezesa - to prawda- i tak częściowo chronią swoje brudne machlojki. Tabelka musi się zgadzać! Nic się nie zmieni,bo oni nie chcą nic zmienić! Wola wykazać się " tabelką" a reszta co się dzieje w hotelu ich nie interesuje. W Sopocie w hotelu kiedy 15 sierpnia,gdy był " długi" weekend i zaczęły się pretensje gości ( głównie o przyjazd i bardzo długie czekanie na pokoje,które były nie posprzątane,bo było za mało ludzi do pracy) i chcieli rozmawiać z dyrektorem- on po kilku niezadowolonych gościach - stwierdził,że się " ulatnia" bo za dużo się tu dzieje - a on wrócił właśnie z urlopu. Masa niezadowolonych gości miała być udobruchania darmowymi kolacjami w restauracji. Było mnóstwo takich gości - a obsługi oczywiście za mało. Dyrektor kilka dni wcześniej non stop odsyłał ludzi do domu i kazał zredukować grafik do minimum ludzi. Nie licząc się z tym,że w tym czasie mnóstwo ludzi przyjechało po prostu bez rezerwacji ,bo to ostatni długi weekend wakacji. Czy to takie trudne do przewidzenia w branży hotelarskiej? No nie. Inteligentny nastolatek by na to wpadł. Więc o czym my tu dywagujemy . " Szkalowanie" - nie ma tu mowy o czymś takim. To suche fakty. Z wielu hoteli jak się okazuje. Panie z HR i centrali nie mają pojęcia co się dzieje w hotelach NA PRAWDĘ. A koto jest prezesem tej firmy to żadna tajemnica. Wystarczy wejść na internet i wszystko jest oficjalnie podane. A prezes jest jeden. Prawda zabolała? To proszę realnie się tym zająć. Od samej grupy. A nie tabreleczki w exelu i ustawiane audyty. Dyrektorzy bardziej boją się audytów niż słuchają pracowników ,którzy mają bezpośredni kontakt z gośćmi. Hotele są dla gości a nie dla dyrektorów i spełniania ich zachcianek(np trzy razy wymiana jajek sadzonych na talerzu,bo pan lubi inaczej ścięte,bo żona mu inaczej robi- cytat autentyczny). Mania budowania " imperium" i wielkie ego właściciela przysłoniło to co najważniejsze. Niedługo nikt nie będzie chciał już tam pracować. Dobrych ludzi się zwalnia - jak tylko próbują dyrektorom mówić prawdę. Zatrudnia coraz gorszych pracowników. Bez kwalifikacji,nie ma kto ich uczyć nawet. Pensje bardzo niskie. Nikt kompetentny nie będzie chciał tam pracować. Nawet na " napiwkach" położono łapę" i nie są one wypłacane. A szumnie nazywane premią. Premii to nie ma i nie było. Firma koszmar. I taka jest prawda. I oburzenie nic tu nie da. To są fakty I tak - zgodzę się z tym- firma się odezwała dopiero gdy usłyszeli słowo " związki". Po prostu się boją ,że w końcu pracownicy je założą. A mają do tego prawo.

1
Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Pracodawca

Zabawne o czym piszecie! Dyrektorzy doskonale wiedzą o frustracjach pracowników , mało tego dyrektorzy operacyjni również więc nie piszcie że mamy się zgłaszać do dyrektorów a tym bardziej do hr którzy nic totalnie mieć nie zrobią! Zacznijcie traktować ludzi z szacunkiem! Odchodzą doświadczeni pracownicy a pozostają ludzie z łapanki tylko aby byli a Wy co…? Robicie audyty z wielkimi wymaganiami ! Tylko co , kogo audytowac? Pracowników którzy przyszli na zlecenie i pracują tydzień / dwa tygodnie? Żenada ! To wasze oświadczenie to kolejna kpina !

1
Prawdę Ci powie
Pracownik

Otóż to! Ciężko jest aż uwierzyć w to, że gdy w firmie tak dużo ludzi narzeka, albo raczej wydaje ostatnie okrzyki błagania o reakcję to Dobry Hotel nie potrafi odpowiadać na komentarze, ani pomóc ich pracownikom. To smutne, bardzo smutne.

Zostaw merytoryczną opinię o Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - Sopot

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.?

    Zobacz opinie na temat firmy Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 57.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 50, z czego 10 to opinie pozytywne, 31 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.?

    Kandydaci do pracy w Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Dobry Hotel spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Przejdź do nowych opinii