Opinie o Kakadu (Super Zoo Sp. z o.o.) w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Kakadu (Super Zoo Sp. z o.o.). Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do pracy w firmie Kakadu (Super Zoo Sp. z o.o.) o rekrutacji.


Branże: Sprzedaż artykułów ogrodniczych
Sprzedaż artykułów ogrodniczych Warszawa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Kakadu (Super Zoo Sp. z o.o.) w Warszawa

Nareszcie Wolny
Były pracownik
 Pytanie

Wszystkie negatywy są niestety prawdziwe. Nieważne, w której części kraju pracujesz. Śmiesznie niska płaca niewspółmierna do pracy jaką musisz włożyć. Bez pandemii jest to minimalna krajowa, w trakcie 3/4 etatu. Twój "awans" (stówka brutto...) zależy od śmiesznego testu, w którym jeśli popełnisz jeden błąd już go nie dostaniesz, następny możesz zdać dopiero po kilku miesiącach, a i tak nie dowiesz się nawet gdzie ten błąd popełniłeś. Za nadgodziny pieniędzy się nie doczekasz, możesz najwyżej odebrać godziny, ale wtedy kiedy kierownictwu pasuje. To nie jest przyjemna praca, to ciężka fizyczna harówka po 12h na nogach, przy rozładunku karm ważących po 15 kg albo kocich żwirków po 20 kg. Pamiętaj o brakach kadrowych zamiast 6 osób na sklepie masz o 2 mniej, a pracy tyle samo. Dostawy są codziennie w między czasie musisz rzucać wszystko i biec do klienta z pytaniem "Czy w czymś pomóc?", bo taki jest rozkaz. Jesteś zatrudniony na wolierze, to nieważne, będziesz dźwigać brudny żwirek po królikach, a później jeszcze wiadra z wodą, bo trzeba pomóc koledze z akwarystyki i tak za każdym razem. Zwierzaki to już w ogóle inna bajka. Musisz mieć twarde 4 litery, to nie miejsce dla miękkich. Zwierzęta chore, zbyt młode, zamówione w za dużej ilości i zabijające się z braku miejsca to norma, kiedy jest z jakimś bardzo źle są zabierane na zaplecze, żeby nie było problemów z klientami. Przy umierających zwierzętach spożywasz swój obiadek w przerwie. Klient nasz pan, który chce kupić zwierzę, mimo deklaracji złego traktowania, które podchodzi pod znęcanie się jest zawsze górą. Musisz sprzedać, dla nich to jest towar, nie możesz odmówić. Jeśli ty odmówisz, ktoś z twoich kolegów z pracy i tak sprzeda za ciebie. Nie ma co liczyć, że znajdziesz tam miłośników. Tam liczy się target i tylko target. Zazwyczaj mocno zawyżony, żeby nie dało rady go wyrobić, a później opieprz z góry za to, że nie został wyrobiony, no bo jak to regionalny nie dostanie pięknej premii za swój wyimaginowany target, który sam narzucił. Przyjazd kogoś z góry na sklep to komedia. Już 2 dni przed zaczyna się wielkie sprzątanie, które czasami wygląda jak układnie sklepu na nowo. Zaharujesz się jak wół tylko po to, żeby Pan ważny przeszedł najkrótszą możliwą drogą na zaplecze, posiedział tam 20 min, wyszedł i przyczepił się do nieistotnej pierdoły (bo wszystko aż się błyszczy, ale jemu nikt nie płaci za pochwały) i wyszedł również najkrótszą drogą. Kierownictwo w tym czasie rwie sobie włosy z głowy ze stresu. To już nawet nie jest smutne, tylko śmieszne. (usunięte przez administratora)to chleb powszedni, maile z obrazami i groźbami od regionalnych. Kierownictwo obiecujące góry złote tylko dlatego żebyś zapieprzał dla nich za trzech, kiedy tylko przejrzysz na oczy i zaczniesz robić to co powinieneś, a nie 10 rzeczy ponad to, zaczną się pogadanki, a jeśli to cię nie "zmotywuje" do robienia na swoim dziale plus dziale kolegów, którzy piją kawkę i plotkują, zgłaszania się do nadgodzin i innych form "zaangażowania w pracę" zacznie się jazda bez trzymanki. Zobaczycie ile może zrobić człowiek drugiemu człowiekowi za minimalną krajową. Twoi koledzy z pracy na tym samym stanowisku, którzy wydawali się spoko też będą mocno zaangażowani w robieniu ci koło (usunięte przez administratora)na polecenie przełożonych. Będziesz na tempo odwalał najcięższą tyrę dzień w dzień i będą cię traktowali jak śmiecia tak długo, aż się nie zwolnisz.

2
Xxz
Były pracownik
@Nareszcie Wolny

Totalnie beznadziejne i nieludzkie warunki pracy

Pracownik
Pracownik

Co wy ludzie piszecie. To jest sieć, a w sieci jest milion tabelek i dużo pracy. Ludzie, którzy aplikują na stanowisko sprzedawcy i uważają, że to będzie praca na zasadzie postoję i się pośmieję to żart. Mam super kierownika i super załogę. Targety są ciężkie do zrobienia to jest prawda, ale z pozostałymi rzeczami to jest kpina. Mamy weterynarza, który specjalizuje się w małych zwierzakach i pomaga kiedy dzieje się coś złego na sklepie. Pracownicy jeżdżą, gdy istnieje taka potrzeba i leczą te zwierzęta na koszt firmy. Nie liczcie na cuda, kiedy wszyscy wokół mają wywalone na pracę. Jest dużo audytów, jest dużo obowiązków. Płaca jest mała, ale każdy o tym wie, kiedy zgłasza się na rozmowę o pracę. Szkoliłam się teraz na sklepie oddalonym ode mnie o 100 kilometrów i tam też i ekipa i kierownicy są super. Kierowniczka regionalna też jest fajna i pomocna. Nie ma żadnego mobbingu, nie ma niczego, o czym piszecie. Jeśli piszecie prawdę, to jest mi przykro, ale prawda jest taka, że Kakadu to fajna firma, która też daje możliwość awansu na przykład poprzez egzaminy. Nie są do końca merytoryczne, bo pytają z zakresu głupot, a nie wiedzy praktycznej, ale idzie zdać. Trafcie na dobrą ekipę, to będzie fajnie. Jak ktoś trafi na (usunięte przez administratora) to nie wina firmy. Do Kakadu też mam trochę żalu, ale ogólnie rzecz biorąc, to fajna praca! Jestem studentką i uwzględniają moje wszystkie prośby o dni wolne.

Xxx
Pracownik
@Pracownik

Totalnie się z tym nie zgadzam, jeśli trafiłaś na dobry zespół a co więcej - dobre kierownictwo, to złapałaś tam pana boga za nogi. W większości i z mojego osobistego rocznego doświadczenia i z opowiadań kolegów pracujących tam po 5 lat, firma jak stała tak stoi w miejscu, płaca jak za taki nakład pracy jest nieproporcjonalnie śmieszna, nie powiem już o mobbingu ze strony kierownictwa, nawet tego regionalnego.

Oliwia
Pracownik
 Pytanie

To skandal! Jeszcze jestem pracownikiem tego sklepu . Niestety wszystkie negatywne opinie są prawdą. Najciekawsze jest to ,że zarobki różnią się od regionu w którym pracujesz.. Wygórowane utargi tylko po to aby nie dostać premii. Raz na pół roku się uda. Audyty nie mogą być na 100% bo przyjedzie góra i to sprawdzi.. Gdy coś sprzątasz, bo przecież musi być czyściutko jak w muzeum (Regionalny kładł się na podłodze i sprawdzał czystość..) albo rozkładasz dostawę musisz przerwać ,rzucać wszystko i biec do klienta. Robisz za kilka osób jednocześnie za smieszne pieniądze. Nadgodziny są rzadko wypłacane. Co chwilę góra straszy ,że ktoś przyjedzie i sprawdzi sklep .. Jak to ma motywować pracownika? Metody zastraszania? Serio ? Tylko na tyle was stać ? Pracujesz 12h i chcesz iść na przerwę? O godzinie 17 masz być cały czas na sklepie aż do końca dnia. Dzień należy zamknąć po godzinach twojej pracy za które nikt Ci nie zapłaci .. Dźwiganie karm po 15kg,brak możliwości rozwoju (usunięte przez administratora) . Jedyne co mogę polecić to złożenie wypowiedzenia .

taaa
Były pracownik
@anonim

Różnica w wypłatach dotyczy strefy sklepów Warszawy i okolicy oraz reszty kraju, warszawa i okolice dostają więcej.

Wyzwolony chłop Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 12 dni.
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałem w Kakadu przez trzy miesiące w jednym z warszawskich sklepów. Nauczyłem się jednej ważnej rzeczy – uważnie czytać opinie o pracodawcach zanim się zatrudni. Zdecydowana większość opinii negatywnych na tej stronie w dużym stopniu odzwierciedla rzeczywisty stan rzeczy. Ale po kolei. Jedynym plusem pracy w Kakadu jest umowa o pracy. W zależności od sklepu może plusem być też zespół, ale niekoniecznie. Przejdźmy teraz do minusów. 1) brak benefitów. Możecie zapomnieć o ich istnieniu. Będziecie pracować na wysokiej drabinie ściągając z góry duże legowiska dla psa, będziecie pracowali po 12 godzin, ale nie dostaniecie nawet symbolicznego uznania ze strony Kakadu; 2) ciąg niedomówień i naruszeń. Praca w Kakadu zawsze wiąże się z jakimiś niedomówieniami, czy wręcz poważnymi naruszeniami kodeksu pracy. Przykłady? Proszę bardzo. Moja koleżanka dostawała 13-godzinne zmiany. Grafik był zmieniany na niekorzyść pracownika w dniu poprzedzającym ten dzień na który postawiono zmianę. Zawsze, powtarzam: zawsze po zamknięciu zostajecie robić raporty. Za darmo. Nikt za to nie płaci, a to są dodatkowe kilka/kilkanaście minut po każdym zamknięciu, czyli w miesiącu kilka darmowych godzin; 3) stosunek do pracownika. Polityka Kakadu wobec pracowników jest zapożyczona z lat 90., gdy pracownik fizyczny był dla zarządu przedmiotem, a nie podmiotem. Pani kierowniczka regionalna stwarza wrażenie niby reprezentuje na ziemi samego Pana Boga, a ty, chłopie, jesteś od wykonywania poleceń. Chcą ci jutro postawić 12-godzinną zmianę zamiast zaplanowanych wcześniej 5 godzin? Kogo obchodzi, że masz jakieś życie poza pracą? W Kakadu praca to jest twoje życie. Każda rzecz, która jest normą w normalnej firmie, np. zapoznanie się z opinią pracownika dot. decyzji która tego pracownika bezpośrednio dotyczy, w Kakadu jest żartem. Przykład? Mojej koleżance przez kilka miesięcy obiecywano awans po szkoleniach na zastępczynię kierowniczki. Szkolenia skutecznie odbyła, awansu nie dostała, złożyła wypowiedzenie; 4) ten punkt będzie niejako przedłużeniem poprzedniego. Płaca. Płacą najmniej ile tylko się da. Ani jednego grosza więcej. Dostałem większą zapłatę jedynie w ostatnim miesiącu mojej pracy, gdy odmówiłem przedłużenia umowy i przepracowałem kilka swoich dni wolnych na innym sklepie. Poza tym to jest poniżające minumum, premie można dostać tylko gdy sklep jest w idealnym (powtarzam: idealnym) stanie oraz gdy target jest osiągnięty. A target ustanawiany jest przez regionalną tak, by nie dało się go osiągnąć; 5) fatalne zarządzanie. No i na koniec. Mówiłem już, że regionalna jest wg Kakadu Panem Bogiem na zastępstwie, więc możecie się spodziewać, że wszystko na sklepie będzie zależało od jej arbitralnej, niedyskutowanej z nikim decyzji. Jeśli cię nie polubi to awansu nie dostaniesz. Z tego powodu (wszechwładza jednej, często niekompetentnej osoby) firma jest w kiepskim stanie. Na malutkim sklepie na Blue City może być sześć osób na zmianie, gdy w dużym sklepie na Bemowie czy w Piasecznie dwie. Inny przykład. Kierowniczka traktowana przez regionalną jak plebs złożyła wypowiedzenie. Sklep pozostał bez kierownictwa. Po prostu. Bo nikt nie chce pracować pod ciągłą nieuzasadnioną presją z góry za marne grosze. Zaznaczam oddzielnie, że niektóre osoby chcą pracować w zoologicznym myśląc, że będą pracowały ze zwierzętami. Po pierwsze, praca z nimi to najwyżej 5% czasu spędzonego w pracy. Pozostała praca to ciężka harówka po kilkanaście godzin, noszenie kilkunastu kilogramowych żwirków, mycie podłogi albo denerwowanie klientów zbędnymi pytaniami nazywane w Kakadu aktywną sprzedażą. Po drugie, w niektórych sklepach może nie być żywych zwierząt za wyjątkiem rybek i gadów. Nie macie żadnych gwarancji, bo nawet jak się sprzeda jakiegoś królika, to następny do sklepu może przyjechać za miesiąc albo w ogóle, bo firma jest tak zarządzana, że nie mogą znaleźć odpowiedzialnego dostawcy. Podsumowując, to jest praca dla tych, którzy po przeczytaniu opisanego powyżej się zniechęcili. Nie wiem, jaka jest motywacja tych ludzi, mogę jedynie współczuć. Naprawdę stać was na pracę w lepszym miejscu niż Kakadu i tego wam serdecznie życzę.

Wera
Inne

Znalazłam pracę w Jankach jako kierownik sklepu i zastanawiam się czy warto wysłać dokumenty.... Czytając Wasze opinie mam mieszane uczucia.... Pensja też jest zastanawiająca, bo widełki są dosyć szerokie. Proponowana kwota to 5700 - 7490 brutto. Ta górna kwota to już z premią? Bo jeśli nie, to ciekawa jestem co trzeba zrobić żeby ją dostać.

Kier Nowy wpis
Były pracownik
@Wera

Aby uzyskać pełna kwotę musisz mieć zrobiony budżet na dany miesiąc audyt kierownika rejonu najlepiej na 100 % co najczęściej jest nie możliwe bo zawsze zaniżają i sprzedaż marek własnych na bardzo wysokim poziomie

Kier Nowy wpis
Były pracownik
@Wera

Aby uzyskać pełna kwotę musisz mieć zrobiony budżet na dany miesiąc audyt kierownika rejonu najlepiej na 100 % co najczęściej jest nie możliwe bo zawsze zaniżają i sprzedaż marek własnych na bardzo wysokim poziomie

Były pracownik Nowy wpis
Pracownik
@Wera

W zależności od sklepu ale zrobienie targetu powyżej 100procent jest mało wykonalne. Odkąd przesunęli normy z marką własną również. Audyty zależą od nastroju regionalnego.. także te widełki nie są realne niestety Też się na to złapałam.

Nick
Inne
 Pytanie

Mam pytanie, bo często widuję pieski na sklepach Kakadu i nie są to zwierzęta klientów. Czy do pracy można przychodzić z psem? Czy to pieski z jakiś fundacji?

Bogdan
Inne

Domyślam się, że to pomaga w budowaniu atmosfery, która jest zresztą określana jako przyjazna. W ofercie na doradcę klienta. To zresztą nie wszystko, bo piszą o wsparciu zespołu i szkoleniu wprowadzającym. Jest ono (szkolenie, ale również i wsparcie) wystarczające, by się w tej pracy odnaleźć, by sobie na co dzień dawać radę?

Niestety
Były pracownik
@Bogdan

Zupełnie nie. Szkolenia tu nie istnieją praktycznie, trzeba radzic sobie samemu. Co do zwierząt może zależy od regionu. U nas kierownik regionalny zabronił przyprowadzania swoich zwierząt

am
Pracownik
 Pytanie
@Niestety

Czyli rozumiem, że ogólnie jest bieda z pieniędzmi? Nieadekwatne do wykonanej pracy? W dwóch miastach, które znam raczej nie było mega narzekania + ciężko było zauważyć żeby ktoś ciągle tyrał aż mu się pot po (usunięte przez administratora) lał. Raczej praca wyglądała na normalną, gdzie po prostu wykonujesz swoje obowiązki, za które Ci płacą. Co prawda, w moim regionie w krótkim czasie, to już kolejne ogłoszenie do pracy. Trochę zaczęło mnie to martwić, bo opis pracodawcy brzmi spoko. Jestem osobą asertywną, więc też nie pozwolę sobie na umniejszanie, czy podnoszeniu głosu. Nie jesteśmy w przedszkolu, tu pracują ludzie dorośli. No nic, pożyjemy, zobaczymy. Z tego co widzę, opinii pozytywnych nie ma za wiele, jednak wiem też, że atmosfera zależy w głównej mierzy od zespołu i regionalnego. Praca ma być dobrze zrobiona, a nie na 120%, o tym też ludzie pamiętajcie. To praca na etat, gdzie człowiek jest tylko cyferką w Excelu ;d

Były pracownik
Były pracownik
@am

Po swoim przykładzie mogę powiedzieć, że wszystko zależało od regionalnej której zachowanie przeważyło. Niestety „góra” nie reaguje na skargi czy chęć rozwiązania jakoś słabego zachowania kierownika regionalnego - wręcz kończy się to problemami dla Ciebie. Nie wiem jak w innych regionach ale w mazowieckim tak właśnie było. Praca ciężka pod kątem fizycznym jeśli chodzi o dostawy - 12kg 15kg karmy do przenoszenia, no i kwestia ile masz etatów bo przy 4 na cały sklep bywa ciężko. Także dużo się składa czynników ale u mnie przeważającym bym(usunięte przez administratora) ze strony kierowniczki regionalnej.

Adam
Pracownik
@Były pracownik

Piszesz o regionalnej mazowieckiegi, to z innymi nie pracowałeś. Te laski na mazowieckim są ok, maja tak samo przerabane jak ich ludzue, a popracuj ze stara gwardia. W tedy robi się (usunięte przez administratora)!

Byly pracownik
Były pracownik
@Adam

Nie do końca się zgodzę, chyba że mi się tak źle trafiło. Totalne mieszanie z błotem i niechęć wynikająca z niczego. Ciągle robienie pod górkę, deptanie dosłownie cały czas. Nie polecam marnować zdrowia psychicznego bo ja zapłaciłam stanami lękowymi w efekcie lądując na tabletkach. Nigdy więcej nie dam się komuś doprowadzić mnie do takiego stanu

XD
Kandydat

Rekrutacja żenująca. Menagerskie stanowisko. Rozmowa z regionalną sympatyczna, ale drugi etap- rozmowa z dyrektorem to żart. Nieprofesjonalne i prywatne pytania. Wchodzi w słowo, próbuje narzucić swoje zdanie i nawet nie daje skończyć zdania. Szkoda czasu na rekrutację tutaj, odradzam.

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Śmieszkowanie, że nie można pracować w każdą sobotę, bo nie będzie się miało czasu na życie prywatne. Brak możliwości zadania pytania o to czy w zespole gdzie kierownikiem jest mężczyzna, a pracownice to kobiety nie będzie dochodziło do mobbingu.

Pytania

1) Kolega wynoszac (usunięte przez administratora) kradnie duza czesc asortymentu. Czy doniesiesz na noego czy nie? 2) Bardzo manipulacyjne pytanie o oczekiwania finansowe w okresie próbnym- po już nikt nie pyta...

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Aplikator Celulozy / Piany Pur / Dekarz
Rybnik
KRUKTERM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Konstruktor
Szczecin
Ammega Poland Sp. z o.o.
(62 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pracownik Centrali
Pracownik

Czytam wiele negatywnych opinii o Regionalnych. Niestety problem leży wyżej. Dyr Operacyjny uważa że zjadł wszystkie rozumy, traktuje podwładnych bez szacunku więc nie dziwne że jego ekipa przenosi takie zachowanie niżej. Oczywiście wiem że tak nie powinno być, ale ryba psuje się od głowy....

anonim
Inne

Czytam tu wpisy o pracy na sklepach i na stronie firmy tez sa tylko ogłoszenia do pracy na sklepach np. doradca klienta, kierownik sklepu. A co z pracą w centrali, czy wgl są teraz rekrutacje do biura albo czy wiecie, gdzie szukają pracowników np. do działu hr, do działu rozwoju itd.? Bo ja to w administracji mam doświadczenie i takiej pracy teraz szukam.

Pracownik
Pracownik
@anonim

W chwili obecnej prowadzona jest jedynie rekrutacja do działu księgowości. Wszystkie oferty, które pojawiają się w centrali publikowane są na stronie kareira.kakadu.pl

Kier
Pracownik

Witam jestem kierownikiem jednego ze sklepów i chce podzielić się swoją opinią . Kierownicy rejonu wywierają nie zdrowa presję i rywalizację między nami a reszta pracująca na chłodnej ( dyrekcja ) powinna się pochylić nad problemem który trawi tą firmę od lat , mówię o mobbingu prowadzonym w białych rękawiczkach przez kierowników rejonu . Ciągła krytyka parametrów na które nie mamy wpływu obniżanie naszej samo oceny i stręczycielstwo pracowników. Sprawa zostanie zgłoszona do państwowej inspekcji pracy w najbliższym czasie

Kier
Inne
@Kier

Niestety masz rację pracuje ponad 3lata i przerobiłam już kilku kierowników regionalnych i co jeden to gorszy. W tym momencie moja załoga zastanawia się nad zwolnieniem grupowym bo zamiast kierownika mamy (usunięte przez administratora) na każdym kroku!!!

Były Kier
Były pracownik
@Kier

Święta prawda też byłem wiele lat kierownikiem w tej firmie i było gorzej i lepiej ale ostatnie lata to była jakaś masakra, wymagania coraz większe a pieniądze te same już nie wspominając że codziennie męczyli telefonami z jakimś problemem który oczywiście jest twoją winą chociaż że tak nie jest. firma się coraz bardziej stacza i szczerze mam nadzieję że wreszcie stoczy się na samo (usunięte przez administratora). Kakadu jako sklep bankrutował już z 3 razy przez zarządzanie, obecny właściciel czyli Czesi mieli szansę to naprawić ale najnowsze decyzje doprowadzają do coraz gorszych wyników. Co do regionalnych, najnowsze nabytki tej "cudownej" firmy to chodzące przykłady (usunięte przez administratora), braku wychowania, głupoty i arogancji. Wszystkim non stop powtarzają że nikt nie jest niezastąpiony i chętnie pozbywają się z firmy ludzi z pasją, wiedzą i zaangażowaniem bo oczywiście te mogą im się postawić i zagrozić pozycji, zapominają tylko że one też nie są niezastąpione. JEŻELI KTOŚ ZDECYDUJE SIĘ NA PRACE W TEJ FIRMIE NIE POLECAM ROZMAWIAĆ Z REGIONALNYMI BEZ ŚWIADKÓW LUB BEZ WŁĄCZONEGO NAGRYWANIA W TELEFONIE LUB INNYM URZĄDZENIU.

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@Kier

Czy udało się coś ugrać? Albo jak wyglądało zgłoszenie? Chętnie również zgłoszę bo to jakaś paranoja co tam się dzieje

Rozbawiona
Były pracownik

Chodzi o parametry których normy sa ustalane odgórnie i na które jest presja - mimo że nie masz na nie realnie wpływu. Owszem starając się możesz je zwiększyć i dotyczy to handlu wszędzie ale proszę, osobo „wyżej” nie udawaj pracownika bo wszystkich pracowników trafia na to szlag. I tak najlepiej zmienić pracę jeśli nie odpowiada ale nie udawaj że to co się tam dzieje jest normalne

Oliwia
Pracownik
 Pytanie

To skandal! Jeszcze jestem pracownikiem tego sklepu . Niestety wszystkie negatywne opinie są prawdą. Najciekawsze jest to ,że zarobki różnią się od regionu w którym pracujesz.. Wygórowane utargi tylko po to aby nie dostać premii. Raz na pół roku się uda. Audyty nie mogą być na 100% bo przyjedzie góra i to sprawdzi.. Gdy coś sprzątasz, bo przecież musi być czyściutko jak w muzeum (Regionalny kładł się na podłodze i sprawdzał czystość..) albo rozkładasz dostawę musisz przerwać ,rzucać wszystko i biec do klienta. Robisz za kilka osób jednocześnie za smieszne pieniądze. Nadgodziny są rzadko wypłacane. Co chwilę góra straszy ,że ktoś przyjedzie i sprawdzi sklep .. Jak to ma motywować pracownika? Metody zastraszania? Serio ? Tylko na tyle was stać ? Pracujesz 12h i chcesz iść na przerwę? O godzinie 17 masz być cały czas na sklepie aż do końca dnia. Dzień należy zamknąć po godzinach twojej pracy za które nikt Ci nie zapłaci .. Dźwiganie karm po 15kg,brak możliwości rozwoju (usunięte przez administratora) . Jedyne co mogę polecić to złożenie wypowiedzenia .

anonim
Inne
@Oliwia

A w jakim regionie zarabia się najlepiej, wiesz może? Jestem ciekawa jak bardzo różnią się kwoty wynagrodzenia. Taką dużą dają tą premię, że trzeba te normy zawyżać? A jakby ktoś nie zgodził się zostać dłużej skoro nie płacą, to wtedy może dostać wypowiedzenie? A za nadgodziny jest szansa wybranie dni wolnych?

Miska
Pracownik
@anonim

No nie możesz sobie nie zostać i nie zamknąć dnia. Wszystko musi być rozliczone , kasa musi się zgadzać , zgodność na wydrukach na raportach też.jesli się nie zgadza to glowkujesz i do skutku:)

Zas-ca kierownicy
Pracownik
@anonim

Nic takiego nie ma, kierownik wiekszego sklepuwysokoobrotowego moze miec wieksze zarobki, nic wiecej

Zas-ca kierownicy
Pracownik
@Miska

Można sobie inaczej radzic, jedna osoba przychodzi o 9.30 i zamyka, ale musi zostac do 21.30 i sprzątac albo czymś się zająć zeby nie bylo ze płacą za nic nierobienie. Jesli jestescie na tyle nieporadni to prosze taki o lifehack

Miska
Były pracownik
@Zas-ca kierownicy

Ciekawe bo u Nas przy zamykaniu powinny być zawsze dwie osoby w razie wu żeby miec świadka .roznie bywa .od początku tak nas uczyli .

:)
Były pracownik
 Pytanie
@Oliwia

Dla mnie arcyciekawą i niesamowitą jest informacja, że na sklepie trzeba doradzać klientom no i sprzątać też. Coś podobnego! A samo jakoś się nie sprzątnie czy może lepiej w (usunięte przez administratora) siedzieć? Ciekawe w której sieci sprzątać nie trzeba i czy jest w ogóle taka praca lub dom. To, że w pracy dba się o czystość i, że trzeba pracować to prawdziwy ewenement. Tak jak i to, że sklep żyje z obsługi klientów. A, że dookoła stado niespełnionych kierowników to do pracy fizycznej nikt się nie rwie. I jeszcze jedna uwaga, można narzekać, krytykować i akurat tu jest za co. Ale przez sześć lat gdy tam pracowałem najwięcej do narzekania miały osoby które nie rozróżniały kwoty brutto od netto i to o zgrozo, na własnej umowie o pracę. A więc siły na zamiary lub inaczej mówiąc, z czym do ludzi. A teraz czas na wiadro ścieku od niewinnych.

Były pracownik
Były pracownik
@:)

W Lidlu więcej zarabia zwykły pracownik od kierownika kakadu. Ja zrezygnowałem z tej funkcji kierownika w tej firmie i zatrudniłem się w Lidlu . Paczki na święta dodatek finansowy imprezy integracyjne i po 6 miesiącach umowa na czas nie określony a co najważniejsze przestrzegają prawa pracy

Miska
Były pracownik
@Były pracownik

No w kakadu to tylko raz dali pączki na Tłusty czwartek .

anonim
Inne
@Oliwia

A na czym polega takie sprawdzanie sklepu przez kogoś z centrali? Co sprawdza? Porządek? Czy kasa się zgadza? Zaopatrzenie? No i co potem, jakie sa konsekwencje takiego sprawdzania? Czy jest to też podstawa do obcięcia premii, benefitów itd,?

........
Były pracownik
@anonim

Polega na przyjściu niewiadomo kiedy, potrafią nawet w dniu dostawy gdzie wiadomo jest bałagan i taki bałagan jest podstawą do oceny kierowniczej przez co mogą obniżyć premię. Sprawdzają porządek na regałach, pod regałami, za kasą, na socjalu u zwierząt itd. Kasę również mogą przeliczyć. Jest to mega stresujące, bo z naszej perspektywy może się wydawać że jest błysk a jednak na siłę doszukują się czegoś aby tylko się przyczepić.

Ech,
Pracownik
 Pytanie
@........

Sklep ma być w ciągu miesiąca czysty, bez kurzu, z cenówkami, wyłożonym towarem i zgadzającą się kasą tylko przez 30 minut na czas audytu. Poza tą chwilą może być jak (usunięte przez administratora)i będziecie się czuć w tym dobrze! Kurcze, ile WY macie lat pisząc tak absurdalne komentarze? PS. Podczas dostawy bierze się korektę na bałagan z nią związany. Nie przesadzajmy.

Gość
Inne

To dochodzi do tego, ze raporty są pisane codziennie? Jest jakaś liczba raportów negatywnych, które pracownik może dostać? Bo nie rozumiem jak ktoś, kto wykonuje swoje obowiązki może zostać źle opisanym.

taaa
Były pracownik
@anonim

Różnica w wypłatach dotyczy strefy sklepów Warszawy i okolicy oraz reszty kraju, warszawa i okolice dostają więcej.

anonim
Inne

Podjęcie (usunięte przez administratora) podejmuję głównie przez pryzmat zarobków, więc chciałbym znać pensję dla specjalisty ds. otwarć sklepów. Pomoże mi to podjąć decyzję. Jest to praca mobilna, więc oczywiste, ze dają auto służbowe. Ale czy jest jakiś czas, który pracuje się na miejscu czy cały czas w rozjazdach? Skala (usunięte przez administratora) jest ogólnopolska czy tylko na terenie danego województwa?

anonim
Kandydat
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

anonim
Były pracownik

A odnośnie tego że lubisz zwierzęta - jeśli je lubisz to nie zatrudnij się. Moja psychika nadal się zbiera po tym co widziałem. Chyba trzeba ich nie lubić żeby tam pracować

@eska
Pracownik
 Pytanie

Jestem pracownikiem sklepu. Jakie macie zdanie o tym że dodatek f został usunięty z wynagrodzenia na stanowisku z-cy? W moim przypadku tak się właśnie stało.. będę zarabiał tyle samo co sprzedawca, śmiech na sali

?!
Pracownik
 Pytanie
@@eska

No bez jaj! Zabrali dodatki funkcyjne? A jakąś podwyżkę dali? No przecież umiesz więcej, robisz więcej i masz odpowiedzialność

Zastępca
Pracownik
@@eska

Nic nie zostalo usunięte, zastępca ma umowę o około 550 zl wiekszą od pracownika. Premie też są większe od pracownika. W prezentacjach jakie nam pokazywali był błąd, pokazali premię dla pracownika w markach własnych w wysokosci premii przy 30% a dla zastępcy przy 45%, przez co moglo sie wydac ze premia za marki wlasnie jest nizzsza, a to tylko inne procenty byly ukazane

1
Gwiazdor
Były pracownik
@Zastępca

Nie wiem skąd masz takie info skoro w sklepach niskoobrotowych doradcy klienta nie zarabiają nawet najniższej krajowej bo firma ma system premiowania i tak może zrobić . Kierownik zarabia tyle co doradca Kakadu w Warszawie , albo kasjerka w spożywczaku . Ludzie gdzie odpowiedzialność kasjera a kierownika , który nawet jeśli nie jest w pracy to i tak nie ma dnia wolnego bo ciągle są meile albo wiadomości na mesengerze od RKO i tylko słychać uwaga Czesi uwaga Jarosław .(usunięte przez administratora)

???
Pracownik
 Pytanie
@Gwiazdor

Hmm, sklep niskoobrotowy a wysokoobrotowy w Warszawie (a tu tylko takie są) to dwie zupełnie inne bajki. Miałem do czynienia i z jednym i z drugim. Inne tempo pracy, dynamika, inna ilość wejść, inne paragony. Uwierz mi, często robisz cztery rzeczy na raz i już czekają następni ludzie. Nie chcę mi się wierzyć, że nie dostajecie nawet najniższej krajowej. Czy nie było jakiegoś L4 w międzyczasie albo niepełnego etatu?

........
Były pracownik
@Gwiazdor

Firma nie może zapłacić mniej niż najniższa krajowa na pełnym etacie. Może polecieć po premio która i tak jest znikoma. Najniższa krajowa jest nie do ruszenia nawet przez komornika więc przestań opowiadać takie głupoty.

@eska
Pracownik
@Zastępca

Zostało. Otrzymałem aneks do umowy, w której widnieje najniższa krajowa i dodatek premiowy oczywiście uzależniony od wyników. Dodatku funkcyjnego nie ma.

kropka
Inne
@........

Firma nie może zapłacić mniej niż najniższa krajowa. Ale w umowie jest "mniejsza kwota+premia=najniższa krajowa". Oznacza to, że teraz wciskają ludziom, że wypłacają im jeszcze premię chociaż jest to tylko wyrównanie do minimalnej krajowej. Żenada

........
Były pracownik
@kropka

???????????????? Za moich czasów jeszcze ta pensja jakoś wyglądała na zastępcy.. paranoja. Dziwię się ludziom że mają tyle siły i cierpliwości aby tam pracować.

Gwiazdor
Pracownik
@........

Jeśli nie wiesz to się nie wypowiadaj. Pracownicy mają mniej na umowie niż najniższą krajową ponieważ uwzględniają premię a jeśli żadnej premii nie wyrobisz to firma mimo wszystko łaskawie wypłaci ci najniższą krajową

Gwiazdor
Pracownik
@???

Hmmm , widzę że jesteś pracownikiem warszawskiego cyrku . Przeanalizuj sobie ilu ty masz pracowników w sklepie a ilu jest w małym mieście . Przy 4 etatach gdzie jedna osoba jest na urlopie druga niestety rozchorowała się i wzięła L4 zostaje do pracy dwóch doradców , którzy muszą i tak wykonać całą robotę swoją i kierownika oczywiście a szanowny kierownik regionu mówi radźcie sobie i czepia się że kurz jest na sklepie .Chcesz wziąć wyższą pensję odwalasz robotę za 4 osoby i ty mówisz o innej dynamice i tempie pracy to jest wyzysk drugiego człowieka. Tak jak już ktoś pisał pracownicy na chłodnej i regionalni od lat stosują (usunięte przez administratora) w białych rękawiczkach

@wwwpp
Pracownik
@@eska

Oszczędzją na wszystkim. Jak nam może się chcieć robić więcej. Żadnych dodatków na święta/ zajączków itp., żadnych dodatkowych benefitów, niczym nie zachęcają bo taka premia do podstawy wynagrodzenia to szału nie ma i zależy czy wyrobisz, wielki problem z wypłacaniem za nadgodziny, ale rób coraz więcej i szybciej - to TAK, jak najbardziej

???
Inne
 Pytanie
@Gwiazdor

A więc jednak było L4. Za to płacą o ile pamiętam 80%. Co do obsady, nie da się porównać sklepu niskoobrotowego z wysokoobrotowym. Mam więcej etatów ale połowa to etaty niepełne, są wypożyczenia, są L4 i jest wielki sklep przekraczający pół tysiąca wejść dziennie do obsługi przez dwie do trzech osób na zmianie. Ile masz wejść u siebie i ile sprzedaży? Tak jest inna dynamika, inne paragony i inny klient. No i biega się cały dzień.

anonim
Inne
@???

No, ale chyba nie obowiązuje zasada odpowiedzialności zbiorowej i za L4 jednego pracownika nie są obniżane wynagrodzenia całego zespołu? Bo tak można zrozumieć początek Twojego wpisu. Z tego, co wyczytałem w dyskusji, zastępcy kierownika mają de facto obniżkę wynagrodzenia - po odjęciu dodatku funkcyjnego. Czy dobrze rozumiem?

Asmoo
Inne

NIE ZATRUDNIAJCIE SIE W BLUE CITY!!! zwierzęta trzymają w koszmarnych warunkach, na sklepie smród a na półkach totalny(usunięte przez administratora) kameleon jest wielkości małego palca a o akwariach nie wspomnę!!! jeśli zależy wam na zwierzętach to NIE PRACUJCIE TAM MOŻE W TEN SPOSÓB UPADNĄ I SIĘ ZAMKĄ

Anabel
Inne
 Pytanie
@Asmoo

Jestem ciekawa jak się ma to do kampanii społecznościowej z 2016 roku...."Zwierzęta też czują Ból, nie pozwól by cierpiały" bo taka była prowadzona przez sklepy kakadu... Zwierzęta w tych sklepach to (usunięte przez administratora) Trzymane w klatkach może 50 na 50 po 5, 6 zwierząt razem. Myszki jeszcze może, ale żeby trzymać papugi po 5 w tak małych klatkach? Miski brudne, akwaria aż śmierdzi jak się wchodzi do sfery z rybami... Tak jest we wszystkich sklepach w Warszawie!!!

Zniecheconypracownik
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś może się wypowie na temat współpracy z panią regionalną E M ? Słyszałam że wielu sklepom uprzykrza życie, chciałam potwierdzić czy faktycznie tak to wygląda wszędzie czy ma sklepy które wyjątkowo nienawidzi i gnębi.

anonim
Inne
@Zniecheconypracownik

A wiesz może jak wygląda to uprzykrzanie i co ma na celu? Czy różne sklepy nie mają różnych regionalnych? Wspomniana Pani pracuje na dużym terenie? Może warto skontaktować się z kimś wyżej i opisać jak ma się sytuacja?

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Nickt
Były pracownik

Daj znać, w którym sądzie złożysz pozew czy gdzie będzie można coś dodać od siebie do sprawy, dołączę się jako świadek po z Twojej stronie. Pracowałam u nich jeszcze w tym roku, myślę, że mogę coś dodać od siebie.

1
Nickt
Pracownik
 Pytanie
@Nickt

Dlaczego MODERATOR ciągle ignoruje to, że ktoś podszywa się pod inną osobę i ciągle usuwa moją uwagę o tym fakcie? Człowieku - OGARNIJ SIĘ ! To teraz dużymi literami żeby dotarło - 25.12.2023 Nickt - używa cudzego nicku (to nie jestem ja) Nie pierwszy z resztą raz. Równie dobrze to może być podpucha dla osoby która mówi o sądzie żeby się rozwiązała tematycznie. Ten wpis powinien ulec moderacji bo był wielokrotnie zgłaszany do CIEBIE człowieku! Nie usuwaj uwagi o tym fakcie tylko zmoderuj wpis cwaniaka który podpina się pod kogoś innego bo od tego jesteś.

Ta praca to jest szok...
Inne
 Pytanie

Tak jak ludzie poniżej piszą, praca jest po 12 godzin, dodatkowo pół godziny po pracy pracujecie za darmo bo szanowna regionalna życzy sobie milion wiadomości i raportów meilowych po zamknięciu sklepu. Wszystko trzeba zamykać i pisać meile punktualnie po godzinie zamknięcia. Miesięcznie wychodzi przez to około 10 nadgodzin, za które nikt nie płaci. Apropos nadgodzin- NIE MA CZEGOŚ TAKIEGO JAK WYPŁATA ZA NIE. Możecie co najwyżej dostać w zamian dni wolne i to nie w te dni, kiedy akurat chcecie. Nie dajcie się nabrać, że otrzymacie jakieś premie za sprzedaż czy wizytacje. Co do 'góry'... Pełna ignorancja jeśli czegoś od nich chcecie, nie odpisują na wiadomości, meile, nie reagują na telefony. Mają pracowników głęboko w poważaniu bo jak to mówią ,,łatwo ich zmienić". Pani E. regionalna bez krzty kultury osobistej, nerwowa i krzykliwa. Wyrzuca swoją frustrację na pracowników, nie rzadko podnosząc głos. Zerowe zainteresowanie salonem, aby wejść, pokrzyczeć o kurz na najwyższej półce i wyjść. Większość czasu spędzona na zapleczu z laptopem. Odnoszę wrażenie, ze obsadzone tam osoby na stanowiskach kierowniczych powinny takie być. Im większy (usunięte przez administratora) z osobowością narcystyczną tym lepiej bo trzyma pracowników w garści i nikt się nie wychyli. Wypłata to łysa najniższa= mniej się dostać nie da. Za niespełna 3 tysiące mamy walczyć i się między sobą ,,bić" o utarg? Ilość wykonywanych obowiązków przytłoczyłaby najbardziej wytrwałą osobę, kwestia tego jak długo kto tam pociągnie. Karmy do dzwigania po 12, 15kg. Na sklepie brakuje jakiejs lawetki, wózka do przewożenia cięzarów z miejsca na miejsce. Zawsze musisz robić więcej i sprzedawać więcej, a wręcz wpychać produkty marek własnych. Nic za to nie ma. Praca ze zwierzętami może wydawać się przyjemna, stad dużo zainteresowanych na stanowiska sprzedawcy, ale nic bardziej mylnego. Codzienne karmienie, mycie szyb akwarium, już nie wspomnę o procedurach w stosunku do zwierząt chorujących. Trzeba mieć twarde (usunięte przez administratora). Firma powinna zainteresować się faktem, że coś można od zwierzat złapać, badania lekarskie przed zaczęciem wspolpracy powinny byc rozszerzone. Pasożyty i inne dolegliwości to nic miłego. Teraz zbliżają się święta i nikt nie widzi jakichś paczek czy chociaż słowa podziękowania za włożony ogromny trud w rozwój firmy. To podsumowując najgorsza firma z jaką tylko miałam do czynienia. Nikomu nie polecam, nawet najgorszemu wrogowi.

True
Inne
@Ta praca to jest szok...

Co do Pani Regio E*a- nawet jeśli nie ma racji (Pani E. warto w końcu siąść i podciągnąć się ze znajomości procedur- wypadałoby w końcu...) i tak udowodni Ci, że to Ego ma rację a nie Procedura :). Firma fatalnie funkcjonuje. Warto tam na chwilę zawitać tylko jeśli masz dosłownie - Puste CV i nie wiesz jeszcze jakie firmy warto omijać szerokim skrótem.

Anonim
Inne

Czytając opinię na tym portalu od razu po zatrudnieniu myślałam, że piszą je ludzie, którzy tylko narzekają, ale pracując w tej firmie od kilku miesięcy wiem, że wszystkie poniższe komentarze to sama prawda. Umowę na cały etat dostają max. 2 osoby z x osób w zespole, zależy kto pierwszy odbierze, a reszta zatrudniana jest na pół etatu i 'dorabiają' na pełny... Pracodawca wysyła pracowników na szkolenie kilkadziesiąt kilometrów od domu, do obskurnych hoteli. Kierowniczka w tamtym sklepie dała tylko do zrozumienia, że najlepiej od razu szukać nowej pracy. Otwarcie przekładane, później na otwarcie brak ekipy, bo otwierają się inne sklepy, więc pracownicy musieli dzień w dzień pracować po 12h, przerw prawie brak, a na wypłacie nic więcej za tyle nadgodzin. Kierownik nie wie podstawowych rzeczy, Kierowniczka Regionalna na rozmowie udaje miłą, a potem zmienia się o 360 stopni. Za najniższą krajową trzeba wiedzieć wszystko o zwierzętach, które się sprzedaje, jakie wyprawki dla nich (na sklepie i tak nie ma odpowiednich klatek na sprzedaż chociażby dla chomików), trzeba znać każdy plan dnia, miesiąca, marki własne, parametry potrzebne do "premii", której i tak nigdy się nie zobaczy, bo nawet jeśli była obiecana to Kierownik stwierdza, że pracownicy jednak na nią nie zasłużyli. Trzeba wciskać produkty marek własnych, których składy nawet nie są dobre, a są w cenie o wiele lepszych jakościowo produktów. Gdy brakuje klientów kierownik wymyśla zadania, które potem robi się już codziennie mimo, że nie jest to potrzebne, typowe zatkaj dziurę. Jeśli dostałeś odpowiedź z tej firmy, naprawdę radzę poczekać na jakąś inną ofertę, ponieważ szkoda nerwów i czasu zmarnowanego na tą pracę.

Zlikwidujcie te sklepy i firme
Inne
 Pytanie

Wy jesteście normalni? Wysyłacie ludzi na szkolenia kilkadziesiąt kilometrów od ich miejsca zamieszkania. Oprócz tego szkolenia i praca po 11-12 godzin? Ludzie nie są robotami żeby tyle pracować. Po za tym informowanie o wszystkim na ostatnią chwilę nie jest normalne i powinno być zakazane. Jesteście nienormalni i każdemu odradzałbym takiego pracodawce. Szczerze nie polecam i mam nadzieję że zmienicie podejście do ludzi a jak nie to najlepiej zlikwidujcie sklepy i się zamknijcie. I nie dziwcie się że ludzie że ludzie od was odchodzą bo z takim podejściem do pracowników nikt długo u was nie popracuje. Grafik z góry narzucony na 3 miesiące, bez żadnych pytań. Czekasz pół roku na wizytę u lekarza? Chcesz pójść na urodziny przyjaciela albo koncert? Nikogo to nie obchodzi. Większość osób obecnie dba o swój czas a wy macie takie podejście jakby każdy miał wszystko rzucić dla pracy w tej " wielce cudownej firmie" z " poszanowaniem ludzi na najwyższym poziomie". Całkowicie odradzam

Pani
Inne
@Zlikwidujcie te sklepy i firme

Jakoś się to finansowo chociaż spina, jak praca jest po 11-12 h? Dają jakieś premie za tak długi czas pracy? No i te szkolenia to często są?

1
Zgadzam sie...
Pracownik
@Zlikwidujcie te sklepy i firme

Oczywiście, że podawanie dni wolnych na 3 miesiące do przodu to conajmniej durna idea. Mało tego, u mnie w nowo otwartym salonie na mazurach podany dzień wolny nie jest respektowany. Kierownictwo ma to w 4 literach kiedy i kto chce wolne. Kierowniczki w weekendy pracowac nie muszą, podobno. To jest straszne, że pracownicy mają orac po 12 godzin dziennie a kierownik przyjdzie, popatrzy i jest super. Beznadziejna firma, góra jest do zmiany. Mimo tego, że nie dłużej jak 4 miesiące temu podobno wymieniali obsadę. ;)

Miska
Pracownik
@Pani

No na sprzedawcy masz najniższą .premie to może wyrobisz w miesiącu otwarcia a później moze grudzień przynajmniej w małym mieście . No targety są wysokie więc ciężko je wyrobić a tymbardziej że sklep naprawde jest drogi.

anonim
Inne
@Miska

To na jakim poziomie musi być ta sprzedaż? W grudniu jeszcze można dostać tzw. karpika? Każdy sklep ma inny ten target czy jest to wspólna kwota dla wszystkich sklepów?

Miska
Pracownik
@anonim

Sklepy są podzielone na regiony i te które są razem mają jeden target .Nie ważne że jedne sklepy są w dużo mniejszych miastach ,a drugie w centrum Pl . Target jest taki sam i nie ma tłumaczenia że większe miasto itd. Karpiowego jak nie wyrobisz z targetu to nie dostaniesz nic :)

anonim
Inne

Cześć, zdziwiło mnie, że na kierownika sklepu wymagają doświadczenia w zarządzaniu zespołem 5 osób minimum, w sensie że tak niewiele - ja na magazynie musiałem nadzorować pracę 120 :D Mam nadzieję, że nie będzie problemu się dostać. A to tu ile tych osób jest na zmianie? Raczej doświadczeni ludzie ogółem czy nowi przychodzą często?

DJiO
Były pracownik
@anonim

Będą Cię traktować jak święty graal przez okres próbny, potem jak każdego - jeżeli coś będzie nie tak z ich ewidentnej winy to i tak Twoja wina, albo dadzą taki zespół, którego nikt nie chciał z różnych powodów i tak będzie Twoja wina jeżeli będzie coś źle. Ludzie tu przychodzą tylko żeby dorobić, w bardzo ciężkiej sytuacji finansowej, albo żeby było blisko. Zazwyczaj po pół roku uciekają, jak się zorientują jak wygląda ta praca za takie ochłapy, które firma musi zapłacić. W sumie życzę powodzenia na kierowniku, ale nie rób sobie nadziei że coś zmienisz. Ryba psuje się od głowy. Pozdrowki:)

Zainteresowany
Kandydat
 Pytanie

Witam mam pytanie czy wyjazd do warszawy na 2 tygodnie przyszkolenia do zawodu to normalne w tej firmie? Nie ukrywam że mam daleko do warszawy i studiuje weekendowo. Też troche niepokoi mnie to bo w jakim sklepie nie pracowałam czy moi znajomi to przyszkolenie było na miejscu na tak zwanym okresie próbnym.

Użytkownick
Były pracownik
@Zainteresowany

Przenoszą Cię do pomocy na inny sklep. Ktoś poszedł na urlop i potrzebują kogoś na jego miejsce, bo ludzi tam brakuje albo za słabo sobie radzą z dostawami świątecznymi.

@Użytkownick
Kandydat
@Użytkownick

Chodzi mi bardziej że ja dopiero wstępnie się dostałam do pracy i to ma być 2 tygodnie przeszkolenia przed pracą w moim mieście w którym sklep się otworzy niebawem.

Użytkownick
Były pracownik
@Użytkownick

Bo jeżeli umowa jest na 3 miesiące to tyle czasu masz okresu próbnego, szkolenia to BHP i z praw pracowniczych/pracodawców. Nie było żadnych innych szkoleń.

Nie
Były pracownik
@Zainteresowany

Standard to przeszkolenie w sklepie w którym Cię zatrudnili. Chociaż na ten moment brak tam pracowników ze stażem więc pewnie nie ma nikogo kto by mógł to zrobic.

Norma
Były pracownik
@Użytkownick

Standard w tej firmie, nie potrafią zatrzymać pracowników bo wymagają nierealnych celi, polecam uciekać ;)

Miska
Pracownik
@Zainteresowany

Wysyłają Cię do Warszawy no bo pewnie nie ma tam pracowników więc przy okazji uczenia się wszystkiego będziesz zapchajdziurą . Też jeździliśmy cała ekipa do innego miasta zanim nas zatrudnili i nauki za wiele nie było za to sklep wysprzątany był na tip top ;)

anonim
Inne
@Miska

Piszesz, że nauki nie było za wiele zaraz po zatrudnieniu. Na czym więc polega wdrożenie, poza sprzątaniem sklepu? I jak jest ono zorganizowane? Pisano o 2 tygodniach. Też tak miałaś?

Miska
Były pracownik
@anonim

My otworzyliśmy się później niż planowano dlatego jeździliśmy do innego miasta się przyuczać . Jeśli jeździsz jako zwykły sprzedawca to obsługa kasy itd wiadomo.jesli jako kierownik lub zastępca to wszystko w sumie jest na Twoich barkach .od papierologii do odpowiadania za każdego . Ciężki chleb a płaca skromna... Poza tym mają jakieś stare systemy w komputerach.te wszystkie paragony,zamykania dnia , faktury to jest masa stresu .

anonim
Inne
@Miska

Hmm, paragony, zamykania dnia i faktury są wszędzie, gdzie jest sprzedaż :) Co takiego archaicznego mają w Kakadu? Ciekawi mnie też jaką częścią pracy jest stanie na kasie a jaką inne obowiązki np. opieka nad zwierzętami, doradzanie klientom przy produktach.

........
Były pracownik
@anonim

Nie jest normalne zamykanie dnia 15/20 minut za które Ci nie płacą. Stanie na kasie równa się kłótniami z klientami, w między czasie rozkładanie dostaw, i jak trzeba to jeszcze idziesz ryby łowić jak ludzi brakuje.

Miska
Pracownik
@........

Dokładnie .zamykasz dzień równo o 21 . A czasami jak nawali coś to leci Twój czas za który nie dostajesz zapłaty . Nowe osoby naprawdę mają stres przy zamknięciu .na początku trwa to dość długo bo myślę że przy dobrych wiatrach 20 min . Nie wiem jak jest gdzie indziej ale dla mnie to był stres. Co do stania na kasie to podchodzisz do niej jak jest klient , a jak go nie ma rozkladasz towar ,rozkladasz cenowki ,ogarniasz zwierzęta . Jak nie masz co robić to i tak masz co robić - uwierz :) nie posiedzisz sobie i nie odpoczniesz .

MarekLuszkiewicz
Pracownik
 Pytanie

Witam, Jestem na okresie próbnym w nowootwartym sklepie Kakadu. Mam pytanie jak wygląda kwestia przedłużenia umowy? Czy regułą jest, że firma przedłuza wszystkim umowę, oczywiście przyjmująć, że wszyscy dobrze wywiązują się z obowiązków? Czy wygląda to tak, że firma wybiera sobie kilku najlepszych, a innym nie przedłuża umowy?

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@MarekLuszkiewicz

Firma na otwarcie zatrudnia więcej osób. Jeżeli nie wyrobicie targetu to robią redukcję. Zwalniają osobę której się pierwszej okres próbny kończy. I nie ważne że jesteś np. Najlepszy, kończy Ci się umowa pierwszemu i bye bye. Ile osób jest u Was zatrudnionych? Bo oni na otwarcie zatrudniają 5-6. Docelowo zostaje 4 osoby.

Miska
Były pracownik
@MarekLuszkiewicz

No u Nas zależało to od zdania " egzaminu" nie wiem jak macie teraz bo z tego co wiem cały dotychczasowy zarząd został zwolniony

CorazGorzej
Pracownik
@MarekLuszkiewicz

W większości nowych sklepów zostaje do 4 etatów, kto zostanie zależy od tego co postanowi kierownik. Jedni patrzą czy ktoś pracuje i się stara A inni tylko kogo lubią, nie ma reguły.

Misiek
Inne

A pytałaś przełożonych czemu ma ten egzamin służyć i jakie są jego wyniki? Kolega tu pisał, że o tym, kto pracuje na danym sklepie i tak decyduje kierownik i że nie wiadomo czym się w swoich decyzjach kieruje. A tak w ogóle, to jak Ci się tu robi, obowiązki ciekawe, dobrze płatne? Zastanawiam się, czy jakbym tu robił, to czy chciałbym by mi umowę przedłużono? No chyba, że oznacza to też podwyżkę?

Miska
Były pracownik
 Pytanie
@Misiek

Szczerze? Mi się praca sama w sobie podoba .pracować trzeba -jak wszędzie . Lubię zwierzaki a w naszym kakadu pozwalali je nawet leczyć przez weta , kupować zieleninę . Chyba zależy gdzie się pracuje i z kim . Druga strona byli ludzie wyżej i tu już mniej mi się podobało... (usunięte przez administratora) , jakieś tabelki , liczenie ilości wejść .(usunięte przez administratora) za nie obsłużenie klientów ...ale jak wcisnąć coś dzieciom które przyszły tylko pooglądać zwierzaki.... ogólnie u nas atmosfera była naprawdę spoko ... ale przerażające były te wymagania których czasami niestety nie szło przeskoczyc i to nikogo nie interesowało .

Mikołaj
Inne
@Miska

A tu przyjmują tylko osoby, co już wcześniej pracowały w handlu? I jak uczą sprzedaży, o ile uczą? Można mieć własną koncepcję pracy i własne zdanie? Żeby przykładowo nie namawiać nikogo do kupowania? Sam tego nie lubię, jako klient.

DJiO
Były pracownik
@MarekLuszkiewicz

Siemanko, zależy ile osób macie w sklepie łącznie z Tobą. Jeżeli to te minimum 4 to masz pewniak, że przedłużą umowę (określoną na rok jeśli cały etat masz), mało tego bez różnicy czy ten test zdasz czy nie - i tak nie dowiesz się gdzie popełniłeś błąd i jak są liczone punkty, a jeśli macie ponad 6 osób to będą chcieli zrobić wyścig szczurów - pracuj za wszelką cenę na 110% za ten sam chajs, ten kto się bardziej "wykaże" zostanie w sklepie, a słabszy zawodnik zostanie przeniesiony tam gdzie nie mają kompletu (4 osoby), albo zostanie i nic się nie zmieni - poza tym, że dalej będziecie charowac jakbyście mieli rywalizować. Dla firmy to lepiej, bo za śmieciowe pieniądze mają 2 pracowników pracujących za 4.

Frej
Inne
@Mikołaj

Jeżeli nie lubisz namawiania to praca w handlu nie jest dla Ciebie - logiczne, może ciebie to nie przekonuje ale 1 na 5 klientów już tak, a dla firm liczy się ten 1 klient, bo w perspektywie dnia już jest ich kilkunastu, podstawowe techniki;)

Nickt
Były pracownik
 Pytanie
@Mikołaj

Sorry ale masz do zrobienia target dzienny i miesięczny, masz do zrobienia SKU czyli określoną ilość produktów w koszyku i masz określoną średnią kwotę na klienta. Dalej, masz konwersję czyli ilość wejść i to Ci liczy ilu klientów zostało obsłużonych. Z tego robisz raporty w ciągu dnia i raporty zamknięcia. Jeżeli chcesz premię to masz się starać. Czy premia jest w ogóle możliwa? Hmm... Ale jeśli inni się starają a Ty nie tzn, że ktoś pracuje za Ciebie albo jesteś obciążeniem a w każdym razie jest to nie fair względem zespołu i sporo osób się tak nie utrzymało. Ale od "kilku chwil" już tu nie pracuję. Nie słyszałem jednak od znajomych by coś się zmieniło poza liczebnością osób na zmianie. Ogólnie Twoją rolą jest sprzedawać jak najwięcej i jak najdrożej, ale i...sprzątać na sklepie/w klatkach/akwariach, robić "papiery" (faktury, MM, PZ, ZZ, PRki...), pracować na kasie, przyjmować dostawy i znać cały asortyment. Musisz umieć robić wyprawki, wiedzieć co jak działa, co dobre i co do czego. Do tego masz iluzoryczną wiedzę że skoroszytów, oczy żeby czytać opakowania i kolegów którzy pokażą i opowiedzą.

Norbi
Inne
@Nickt

Chciałem zapytać o szkolenia dla pracowników, ale potem doczytałem ostatnie zdanie Twojego komentarza. Czy to reguła, że w tej firmie każdy musi być samoukiem? Ewentualnie liczyć na życzliwość współpracowników (a z tą może być kłopot, biorąc pod uwagę "wyścigi szczurów", o których często się tu wspomina). Czy może jednak zdarzają się jakieś szkolenia organizowane przez kierownictwo?

taaa
Były pracownik
@Norbi

Niestety tak, w firmie nie nauczysz się niczego. Obecnie na większości sklepów są sami nowi pracownicy a obecna kadra kierownicza i ewentualni "starsi koledzy" pracują na tyle krótko że też wiele nie pomogą, niestety. To co napisał kolega wyżej apropos papierów obowiązków, niewykonalnych targetów i parametrów jak konwersja, SKU etc. to prawda. Firma nastawiona jest na wyzysk, oszczędzanie na pracownikach, zawsze brakuje rąk do pracy a obowiązków jest na przynajmniej 2 razy tyle osób co jest na zmianie...

Zostaw merytoryczną opinię o Kakadu (Super Zoo Sp. z o.o.) - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Kakadu (Super Zoo Sp. z o.o.)?

    Zobacz opinie na temat firmy Kakadu (Super Zoo Sp. z o.o.) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 55.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Kakadu (Super Zoo Sp. z o.o.)?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 48, z czego 1 to opinie pozytywne, 41 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Kakadu (Super Zoo Sp. z o.o.)?

    Kandydaci do pracy w Kakadu (Super Zoo Sp. z o.o.) napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Kakadu (Super Zoo Sp. z o.o.)
Przejdź do nowych opinii