Jaka umowa obowiązuje w Kakadu podczas okresu próbnego?
znakomicie, że umowa o pracę jest już na okresie próbnym! ile w takim razie trwa taki okres próbny?
Na sklepie zmieniła się całkowicie obsługa od kierownika po sprzedawców. Zmieniły się warunki bytowe gadów, ryb, gryzoni, ptaków. Widać że kierownik kocha zwierzęta bo widać zmiany. Cały sklep uległ zmianom. Jest czysto, towar poukładany i mam wrażenie większy wybór. Obecnie nie ma problemu dla obsługi z niczym. Kiedyś to był najgorszy sklep zoologiczny w mieście. Jestem stałym klientem i jedyny minus to fakt że jest jeszcze pracownica która zostawia wiele do życzenia. Czekam z niecierpliwością i na te zmianę. Na dzień dzisiejszy sklep na plus.
To super info, że zwierzaki mają przyjemne warunki. ;) Ale co z tą pracownicą, na którą między wierszami narzekasz? :/ Coś dogadać się nie możecie?
Jej wyraz twarzy, jej odzywki, jej postawa oraz podejście do klienta to jakiś dramat. Jest tam od kiedy pamiętam a Skargi nic nie dawały może teraz przy takich zmianach i ten problem ulegnie zmianie. Myślę że i klientów będzie wiecej
A to dziwne, że skargi nic nie pomogły. Ona kimś z rodziny jest może czy coś, że tego nie próbują naprostować?
Nie dokońca zgadzam sie z tym, ze zmiany poszly na lepsze. Najlepsze i jedyne pomocne dla Klientow sa dwie mlode pracownice, ktorym widac ze sie chce. Klient jest fajny kiedy zostawia kase a kiedy staly klient, ktory prosi o rozwiazanie sprawy jest spławiony to cos jest nie tak. Kiedys pewne sprawy można bylo załatwić latwiej i dalo sie odczuć ze dbaja o tego klienta. Atmosfera na sklepie jest teraz po prostu słaba, czuć dziwne zachowania... w mojej opinii - obserwatora klienta mam wrazenie ze ktos sprawia ze pracownicy sa tam bardzo zdemotywowani.
Serio masz takie spostrzeżenia? I co sugerujesz z tym zdemotywowaniem? Chodzi Ci o tego nowego kierownika, który podobno zwierzęta tak kocha?
Zmiany wyszły na lepsze. Każda z nas chce pracować, przychodzić do pracy. Pracujemy w atmosferze rodziny a nie jak było wcześniej wiecznego terroru. Proszę nie pisać takich rzeczy bo nie ma Pan pojęcia jak się pracuje a jak się pracowało. Kiedyś trwało rozdawnictwo towaru na prawo i lewo a później były braki. Teraz jest tak jak ma być. Reklamacja zgłoszenie opinia producenta. Tak to działa wszędzie.
Dzięki nowemu kierownikowi zmiany są na lepsze. To nowy kierownik poprawił byt zwierząt, jakość obsługi oraz dzięki nowemu kierownikowi mamy szkolenia i zdobywamy wiedzę, która zawsze dla nas była tylko szkoda ze inni nie chcieli dać nam do niej dostępu! Dzięki nowemu kierownikowi chce nam się pracować i nikt tak o nas nie walczy jak nasza kierowniczka. Proszę nie pisać bzdur bo wszystko co dobre to tylko dzięki naszej nowej kierowniczce.
Miałam przyjemność być obsługiwaną przez Panią Justynę- tak rzeczowej informacji na temat asortymentu w sklepie, doskonałej porady w kwestii wyboru potrzebnego mi towaru i porad związanych z pielęgnacją, żywieniem i wychowaniem mojego nowego pupila nie dostałam w żadnym innym miejscu. Ta kobieta to skarbnica wiedzy, źródło życzliwości i nieocenionych porad. Gorąco polecam sklep!
Ale super, aż miło. :D Jestem ciekawa czy ta Pani wiedziała to wszystko z praktyki czy skąd, firma oferuje szkolenia jakieś na temat zwierząt? Mówiła coś na ten temat?
Dzień dobry ja kupiłem 6 ryb neonków z czego 2małe zdechły nie wiem co z tym zrobić
2 dni od złożenia CV dostałam telefon w sprawie rozmowy o prace. Następnie rozmowa o prace z Kierownikiem sklepu i po kilku godzinach decyzja o przyjęciu o czym zostałam poinformowana przez telefon.
Standardowo pytanie o doświadczenie. Dwa pytania o wymienienie trzech gatunków poszczególnych zwierząt. Wybranie najlepszej i najgorszej karmy (spośród trzech) na podstwaie składu i podać argumenty którymi przekonałabym klienta do zakupu tej najlepszej. Pytanie o wyprawkę dla szczeniaka.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Orientujecie się może na temat tego czy można załapać się dorywczo do tej firmy? Potrzebuję dorobić do budżetu domowego.
Kupowałam tam smycz dla psiaka Pani , która mnie obsługiwała była bardzo pomocna i rzeczowa. plus że zbierają karmę dla fundacji.
Nie polecam sklepu posłałam wojka z córką po chomika pani bezczelna nasile wciskala chomika co gryzie jest dziki itp pierwszy taki którego mamy mała płacze żałuję że niepojechalam pokazała bym tej sprzedawczyni gdzie jej miejsce
Nie polecam tego sklepu zoologicznego bardzo chamska obsługa klienta ceny z kosmosu w porównaniu z innymi sklepami. Obsługa gdy klijent pyta o coś odpowiada po chamsku w dodatku siedząc w telefonie komórkowym i jest zajęta portalami internetowymi zamiast klijentem. Radzę omijać ten sklep z daleka...
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Kakadu?
Zobacz opinie na temat firmy Kakadu tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Kakadu?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Kakadu?
Kandydaci do pracy w Kakadu napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.