Martes Sport Sp. z o.o.

Bielsko-Biała

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 744 ocen.

Opinie o Martes Sport Sp. z o.o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Martes Sport Sp. z o.o.

MARTERSIACZEK

WITAM CZY JAKIES INFO O TEGOROCZNEJ ZAPOMODZE ŚWIĄTECZNEJ KTOŚ MOZE POSIADA CZY JUZ NAWET ZAPOMOGI NIE BEDZIE :d ?????

Martessporciak
@MARTERSIACZEK 07.12.2017 18:26
WITAM CZY JAKIES INFO O TEGOROCZNEJ ZAPOMODZE ŚWIĄTECZNEJ KTOŚ MOZE POSIADA CZY JUZ NAWET ZAPOMOGI NIE BEDZIE :d ?????...

nie bedzie , byl meil jak wchodziła karta multisport ze juz nie bedzie dodatku swiatecznego .

ania,

Firma na wysokim poziomie płaca jak na ciechanów bardzo dobra negatywne podejście kierownika do pracowników.

myszka

Ile zarabia kierownik?

Benek

Witam, chciałbym poruszyć temat polarów pracowniczych, moim zdaniem polary dla mężczyzn powinny być w innej kolorystyce niż damskie, kolor ten raczej jest mało męski co o tym myślicie?

Madmax
@Benek 15.11.2017 14:10
Witam, chciałbym poruszyć temat polarów pracowniczych, moim zdaniem polary dla mężczyzn powinny być w innej kolorystyce niż dam...

Polary są ok. Koszulkę też masz tego samego koloru co kobiety więc bie wiem w czym problem? Trzeba się cieszyć że w końcu coś się ruszyło w tym temacie,

Gość

Hej, jak wygląda praca w biurze w Bielsku? Zamierzam aplikować na specjalistę dla rynków zagranicznych ? Tylko pisze że to praca jako przedstawiciel handlowy ..wie ktoś coś?

Anka

Hej, co z nadgodzinami w Martesie? Pracuje się po 10-12godzin. Jak przedstawia sie wypłata, płacone są nadgodziny, czy dostajecie dzień wolny?

Kazik

Wyrokiem Sądu: Chciałabym przeprosić Panią Agnieszkę Krawczyk Kierownika Regionalnego sklepów Martes Sport o to że dokonałam w dniu 6.07.2016 r wpisu pod pseudonimem "Kazik" który nie był zgodny z prawdą co mogło spowodować utratę zaufania do pełnienia funkcji jaką pełni.

były

Hej! Od roku nie pracuje już w tej sieci ale interesuje mnie czy zarobki coś sie podniosły. (usunięte przez administratora) Jest lepiej? 20+ funkcjonuje?

Kubol

Robię tu już kupe czasu i pierwsze słyszę o ankietach... To tylko kierownicy wypełniaj? Czy pionki w postaci sprzedawców też mogą?

Ania
@Kubol 25.04.2017 01:42
Robię tu już kupe czasu i pierwsze słyszę o ankietach... To tylko kierownicy wypełniaj? Czy pionki w postaci sprzedawców też mo...

Ankietę wypełniają kierownicy i zastępcy, ale nic nie stoi na przeszkodzie aby wypełniali i inni. Link do ankiety podany jest w jednym z maili z centrali. Jest niby anonimowa, tyle, że wypełniana na komputerze w pracy (tyle, jeśli chodzi o anonimowość). Jest skonstruowana w taki sposób, że nic konkretnego z niej nie wynika. Są miejsca na dodatkowe uwagi, ale strach tam coś pisać (nie ma co się oszukiwać, wiadomo, w jakim kraju żyjemy). Zresztą te ankiety nic nie zmieniają. Nasz regionalna notorycznie ma prawie same złe opinie (nie połowę czy większość ale prawie same złe) i nic się z tym nie robi. Przykład pana regionalnego chyba z Suwałk daje do myślenia. Szkodził firmie dosyć długo, ludzie odmawiali z nim współpracy i zwalniali się a i tak trzymano go bardzo długo. wrnk 2017-04-21 17:20 - 3 osoby? U nas często dwie na zmianie przez cały dzień. Kolega/koleżanka wyjdzie na zaplecze coś zrobić (cenę, przesyłkę internetową) i zostaję sama. Ludzie wiele razy pytają "jest jeszcze ktoś?" "sama pani tu jest?" i nie mogą uwierzyć, że nikogo więcej nie ma. Niech się trafią raty i już dramat. A na koniec za takie robienie za dwóch ucinamy po premii, bo trzeba się wykazać przed prezesem, że aktywnie zarządza się pracownikami.

Beata
@Kubol 25.04.2017 01:42
Robię tu już kupe czasu i pierwsze słyszę o ankietach... To tylko kierownicy wypełniaj? Czy pionki w postaci sprzedawców też mo...

Tak, każdy może wypełnić ankietę.

ciekawy

Czy ktoś wie jak to jest z oddawaniem honorowo krwi czy jak się to zgłosi wcześniej i pójdzie oddać krew - dostanę zaświadczenie że byłem ją oddać czy przez to tracę wszystkie dodatki tak jak za L4? czy jest coś takiego honorowane w Martesach? bo słyszałem że nie.

Martesiak
@ciekawy 03.10.2017 12:14
Czy ktoś wie jak to jest z oddawaniem honorowo krwi czy jak się to zgłosi wcześniej i pójdzie oddać krew - dostanę zaświadczen...

Nic nie stracisz ????

Kamil Iława

Od kiedy sie urodziłem Sport był dla mnie sposobem na życie , pracuje prawie rok w MS , Team sie zmienił w tym czasie , dla mnie nic to nie zmienia znam swoje obowiazki I prawa , nie mam problemu z ciezka praca , rak kremem nie smaruje,wielu pracownikow wypisuje bzdety słabej wypłacie , ze sie stoi na kasie całe dni itd. Zadajcie sobie pytanie za co powinniscie dostac te dobra wypłate ?? Za znajomosc rozmiarowki EU ?? 70% pracownikow nawet tego nie zna ,...przykra prawda,pracujecie w sklepie sportowym do A do Z , znajomosc,specyfikacja,przeznaczenie, chęc poznania asortymentu na sklepie to jest podstawa, jezeli pracownik MS nie zna podstaw powinen sie zwolnic I isc pracowac w "szmateksie" tj. Diverse , cropp, house ,.... Gdzie tez jest ciezko ale hajs dostaniesz za skladanie szmat I ogarniecie bałaganu na sklepie ,jezeli jest ciasteczko I kawusia I narzekanie na regio , makro, kiero, a na temat technicznej strony cisza ,... To przykro mi ale dla mnie zwykłego pracownika MS zostaje wam układanie skarpet , jazda na mopie lub trzymanie reki po sam łokiec w d**ie Kierownika, Nie chowam sie pod zadnym Nickiem, mam na Imie Kamil pracuje w Iławie.

alfaiomega

A te skarpety to jeszcze ile razy trzeba będzie inwentaryzować? 10?? Centrala ogarnijcie się! Przemyślcie z 20 razy zanim coś wymyślicie i puścicie w eter. Pracownicy oprócz martesa mają jeszcze życie prywatne - rodziny, domy... żadna frajda siedzieć po godzinach i robić coś po raz drugi, trzeci bo takie macie widzimisię ...

skarpeta
@alfaiomega 28.09.2017 19:06
A te skarpety to jeszcze ile razy trzeba będzie inwentaryzować? 10?? Centrala ogarnijcie się! Przemyślcie z 20 razy zanim coś...

Siedza za biurkiem i nie ogarniają co to znaczy skanowac 6000par skarpet. Bo przeciez 20 par z jednego modelu to za malo! Trzeba przesłać od razu 150 !

PracownicaMartes

A jak wygląda przedłużanie umów w Waszych miastach dla osób 35+? Dostają nowe umowy, czy firma je żegna?

Angela
@PracownicaMartes 21.09.2017 12:39
A jak wygląda przedłużanie umów w Waszych miastach dla osób 35+? Dostają nowe umowy, czy firma je żegna?...

Jeśli jesteś dobrym pracownikiem, to absolutnie nie ma takiej opcji. Ja mam prawie 40lat i nadal tam pracuję, więc wiek nie ma znaczenia.

najka787

To jest list który wysłałam do centrali również w sprawię bez szczelnej obsługi Witam W dniu 12.09.2017r. o godzinie 18:35 zakupiliśmy dwa czepki do pływania jeden z nich miał kosztować 9.99 zł a drugi 19.99 zł . w sumie zapłaciliśmy 39.98 . Podczas wybierania odpowiedniego rozmiaru chcieliśmy poprosić o pomoc kasjerkę natomiast przy ladzie kasowej nie było żadnej pani z obsługi. Po długim wybieraniu i zapoznaniu się z cenami czepków. Udaliśmy się do kasy by zapłacić za towar. Podczas kasowania towaru wystąpił problem z sczytaniem kodu kreskowego. Kasjerka po kilu nie udanych próbach skonsultowała się z koleżanką, Kasjerka zadecydowała że wprowadzi produkt po nazwie z bazy , choć ceny nie zgadzały się z ceną na opakowaniu. Przy ladzie znajdowała się starsza osoba nie dosłyszała ceny która wyskoczyła kasjerce , zapłaciła ponieważ miała zapłacić 30 zł. Po odejściu od kasy starsza osoba skonsultowała się ze mną (córka) czy poprawnie zostało to skasowane okazało się że nie. Gdy wróciliśmy się by wyjaśnić sytuacje kasjerka o imieniu Aleksandra podniosła ton głosu i była do nas bezczelna nie chciała pomóc natomiast jej koleżanka podeszła sprawdzić cenę, my między czasie prosiliśmy kierownika który nawet się nie odezwał tylko odezwała się pani Aleksandra zaszła się wykłócać że poprawnie skasowała produkt , lecz po chwili nie przyznając się do błędu oznajmiła że nie da się zwrócić różnicy. I na koniec tej sytuacji Pani Aleksandra bez szczelnie kazała przyjść sobie 16.09.2017 by porozmawiać z głównym kierownikiem po przyjściu w ten dzień również była pani Aleksandra przy ladzie kasowej poprosiliśmy o kierownika wskazała nam na mężczyznę stojącego obok zaczęliśmy spokojnie tłumaczyć sytuacje a kasjerka zaczęła śmiać się nam prosto w twarz i wtrącać się w nasz opis sytuacji, Kiedy kierownik zapytał się nas dlaczego nie poprosiliśmy o pomoc kasjerki. Odpowiedziałyśmy, że nie było widać na horyzoncie co potwierdził na kierownik ponieważ sprawdził to na monitoringu. Kierownik pozytywnie rozpatrzył sprawę natomiast Pani Aleksandra znów zaczęła się wymądrzać oraz nie miło się odnosić tłumacząc się, że żadnego błędu nie popełniła. A my przez tą całą sytuacje straciliśmy nasz cenny czas oraz nerwy po czym moja mama poczuła się źle ponieważ jest schorowaną osobą .Cała to sytuacja spowodowała że nie mam już ochoty kupować u państwa żadnych zakupów . Proszę również o weryfikacje zachowania Pani Aleksandry do stosunku do klienta oraz przykładne wyciągniecie konsekwencji. Całą sytuacja miała miejsce w centrum handlowym AGORA w Bytomiu przy placu Kościuszki 41-902 Bytom

regionalna

co taka cisza aż tak dobrze wam się pracuje ????

Regionalna

Co taka cisza ??? Aż tak dobrze wam się pracuje w martesie????

Złoty skunk

Sklep ma fajny asortyment lecz kolejki do niego trwają 10-15 minut

Aga

Czy firma wyplaca tzw. Wczasy pod grusza ?

adaś
@Aga 03.08.2017 22:40
Czy firma wyplaca tzw. Wczasy pod grusza ?

nie.

;)

Bardzo porządna firma. Szybka realizacja zamówień. Firma godna polecenia????☺

Agusia

Pierwszy raz spotkałam się z taką lekceważącą obsługą.Opiszę sytuację która miała miejsce w Olsztynie przy ulicy Tuwima sklep Martes sport Galeria Warmińska.Wczoraj 24.07.2017 poszłam razem z mężem kupić buty.Oczywiście wybraliśmy.Moje firmy adidas męża New Balance i tu zaczęły się schody.Podeszliśmy do kasy kasjerka poprosiła swoją koleżankę żeby poszła po lewe buty bo prawe w kartonie.Czekamy 15minut nie ma czekamy kolejne 15 minut przychodzi Pani oznajmując że nie może znaleźć jednego buta męskiego.Prosi koleżankę żeby jej pomogła szukać zero reakcji.Dalej czekamy.Po pewnym czasie kolega odpowiada że idzie poszukać.My czekamy dalej.Mija 15 minut nie ma mija pół godziny przychodzi Pan i mówi że nie ma buta.Ani przepraszam ani nic.10 minut do zamknięcia sklepu zadaje Panu kiedy będzie but do pary on szyderczo się śmieje i mówi kiedyś się znajdzie.Nerwowo wyszłam ze sklepu w ciszy przeklinając.Spędziłam tyle czasu na marne.Pomyślałam jutro po pracy zajadę może gdzieś się zawieruszył.Dziś 25.07.2017 jadę po buty z myślą że będą.Załoga w sklepie praktycznie ta sama.Widzę stoją kartony z butami akurat są dwa kartony tych samych rozmiarów proszę Pana że chcę kupić te buty dla męża.Pan poszedł szukać po godzinie czekania jak wariatka zapytałam Panią która wychodziła z zaplecza czy są te buty okazuje się że to kierowniczka zmiany oznajmia mi że nie mogą ich znaleźć.Jaki muszą mieć bałagan żeby nie znaleźć buta.Mało tego pracownicy zero jakiejkolwiek skruchy.Przeciż ja tam nie pracuję i nie wiem gdzie co mają.Zapytałam czy są szanse żebym kupiła te buty Pani odpowiada że tak tylko nie wiedzą kiedy.Tak odpowiada sprzedawca do kupującego.Jakaś kpina.Syf na sklepie zero pojęcia o danym towarze.Sprzedwacy opryskliwi.Pojechałam do domu żeby ochłonąć.Wzięłam męża i pojechaliśmy do tego samego sklepu tylko w innym miejscu a mianowicie do Aury.Myśleliśmy że tam znajdziemy ten model buta jednak nie mieli.Dwie Panie zaczęły proponować nam inne modele butów.Wybrałam dla siebie Pani poszła po mojego buta i był.Mąż nie chciał już butów bo tamte bardzo mu się podobały jednak Pani zaczęła mu pokazywać różne modele w takim kolorze jak chciał.Udało się kupił.Bez problemu poszła Pani po buta trwała to chwilka.Obsługa na 6+.A że Panie takie miłe więc wzięliśmy jeszcze dla dzieci dwie pary.Pan przy kasie miły uśmiechnięty aż chce się robić zakupy.Czyściutko poukładane super podejście do klienta.Pół godziny i kupione 4 pary butów.Natomiast w Galerii Warmińskiej dwa dni i nic z tego.Jak to Pani powiedziała proszę czekać aż się znajdą bo podałam swój numer telefonu.Kpina i nic więcej wszystkim znajomym nie polecam tego brudnego sklepu.Masakra zero kompetencji.Jak coś to tylko w Aurze.

Kacper P.

Zgadzam się z powyższym wpisem pracownicy totalnie nie interesują się klientem za to urządzeniem awantur przy klientach nie szczędząc wulgaryzmów bardzo. Szefostwo powinno zrobić z tym porządek

była klientka

Obsługa w Tomaszowie Mazowieckim woła o pomstę do nieba!!! pracownicy siedzący w grupach na końcu sklepu zupełnie nie zwracają uwagi na klientów bo zbytnio są zajęci sobą! Wczoraj mama była w tym sklepie szukając konkretnego plecaka nie mogąc go odnaleźć poprosiła pana siedzącego obok o pomoc jednak on nawet nie wstając stwierdził że takiego modelu na pewno "na salonie" nie ma. Ignorancja i bezczelność, no bo po co pomóc starszej pani?. Dziś byłyśmy w sklepie obie i oczywiście plecak był (same go znalazłyśmy) bo na sklepie nie było nikogo poza jedną panią na kasie, która sama ledwo dawała radę ogarnąć dość długą kolejkę klientów. Czy w Tomaszowie jest na zmianie tylko jedna osoba odpowiedzialną za wszystko?????? ludzie ogarnijcie się bo chyba przychodzicie do pracy pracować a nie na spotkania towarzyskie. Nie polecam tego sklepu, zero zainteresowania klientem a o pomocy już nawet nie wspomnę.

NICK

Witam, czy jest ktoś w stanie się wypowiedzieć nt. salonu MS w Jaworznie ? jak atmosfera, zarobki ? :)

dżindżer

W Tej ogromnej firmie pracuje wielu kierowników makroregionalnych , regionalnych, kierowników i pracowników. To mieszanka osobowości, planów, charakterów i podejść. Nie może być wszędzie źle. Piramida finansowa jest w każdej firmie, wszędzie ktoś jest nad kimś.... Grunt to nie zastanawiać się za dużo dlaczego i po co... jest polecenie, wykonujesz, idziesz do domu. Jesteś pracownikiem? rób co ci mówią i spokojnie pracuj. kierownik jest od myślenia żeby sklep prosperował. Jesteś starszym sprzedawcą? Zarządzaj zmianami tak jak od Ciebie tego wymagają i już. Nie zastanawiaj się czy pomysł był dobry czy zły, nie Ty za to odpowiadasz. Praca w sklepie, w zespole to to co najczęściej się robi.... kierownika regionalnego widać rzadko, makroregionalnego jeszcze rzadziej. Zgadza się, że spychanie odpowiedzialności jest... i będzie... kierownicy swoje decyzje zasłaniają regionalnymi i odwrotnie... nie ma ludzi nieomylnych a takich którzy uczciwie nadstawią tyłek do bicia jest jak na lekarstwo. ... Kto jest bez winy niech pierwszy rzuci kamień. Czytając mam wrażenie, że często się pracować nie chce a wymagać jak najbardziej. Dajcie coś z siebie a potem oceniajcie pracę innych. Patrząc na poprzednie moje prace mogę stwierdzić, że biorąc pod uwagę moje wykształcenie, miejsce zamieszkania, lokalny rynek pracy ... to to jest moja najlepsza praca. Nie mówię, że jest bezbłędnie, ale w dobrym zespole pracuje się dobrze bo dobry zespół to taki, w którym każdy pracuje, nikt się nie leni, każdy pomaga i wspiera. Wtedy nie ma znaczenia, gigantyczna dostawa, wielka promocja, 50 klientów naraz, cesja na 40 kartonów czy zmiana sezonów na sklepie. Idziesz do pracy, z braćmi i siostrami robisz co trzeba i wracasz do domu. Więcej luzu. ;)

Martesowa panienka
@dżindżer 02.06.2017 20:28
W Tej ogromnej firmie pracuje wielu kierowników makroregionalnych , regionalnych, kierowników i pracowników. To mieszanka osob...

w dobrym zespole to prawie każda praca z umową o pracę będzie spoko, a takich prac jest pełno, szczególnie w dużych miastach, a to tam mają właśnie najwięcej problemów ze znalezieniem pracownikó. Ciekawe dlaczego :) Więc trafiłeś na spoko zespól to spoko, ale to nie zasługa martesa :) Ogólnie jest kiepsko co widać po niezadowolonych pracownikach.

LolNT

Obsługa w sklepie w Nowym Tomyślu tragiczna. Wolę jechać dalej niż tam kupować. Obsługa niechętna do podejścia doradztwa i pomocy. Zero profesjonalizmu chęci...

AnnaM1976

Nawiązując do obsługi jestem z Bytowa i bardzo lubimy z rodzina Martes Sport z racji tego iż w naszym małym miasteczku nie ma tego sklepu odwiedzamy Słupsk. W Słupsku są dwa Martesy jeden większy który jest bardzo długo już kilka lat i jeden mniejszy w centrum miasta w galerii koło ratusza. Ze względu na jakość obsługi i miłą atmosferę odwiedzamy tylko ten niedawno otwarty mniejszy sklep w centrum mimo iż wybór jest mniejszy w szczególności dzięki dwóm panom w okularach imion nie pamiętam jeden wysoki drugi niski mega fajne podejście do dzieci i duże zaangażowanie tak do nas i do innych klientów wiem to z autopsji :) więcej zaangażowania i serca do tej pracy pozdrawiam panów z galerii na ulicy Tuwima Anna.M

Klient z Rzeszowa - M.T.

jestem klientem waszych sklepow z racji ze pracuje na Podkarpaciu czesto odwiedzam Tarnów , Dębice , Mielec i Rzeszów , musze powiedziec ze w nowo otwartym Mielcu i w Dębicy w Galerii przy wylocie na Mielec jest tragiczna obsluga , pracownicy nie znaja sie na towarze i ciezko u nich o jakeis konkrety , nie moga znalesc rozmiarow np butow i lataja po calym sklepie , pytajac o rozmiar dosc nieprzyjemnie odpowiadaja ze jak nie ma na sklepie to widocznie nie ma ... mimo ze jestem klientem od jakis 5 lat cenie sobie wasz sklep szczegolnie w Geminii , Galerii Dębickiem i w Galerii Rzeszowskiej ale to co sie dzieje w nowych sklepach to jakas porazka i mysle ze warto sie tym zajac bo ja jakos stary klient olewam sprawe ale ktos nowy moze sie zniechcic . Co to reklamacji nie narzekam 3 razy reklamowane 2 razy uznana , odmowa byla na HI TEC a uznana na Salomona i Nike nie wime czy to ma jakies znaczenie ale nie dziwcie sie ludzie ze jak dajecie buty uzywane w ekstremalnych warunkach po 2 latach to bedziecie miec zwrot gotowki bo buty nie sa wieczne a jak juz rok wytrzymaja to mysle ze to wystarczajaco bo i tak sie buty zmienia co rok . Ogolnie sklep i obsluga na + , z wyjatkami nowych sklepow ktore omijam szerokim łukiem bo szkoda sie irytowac juz lepiej zamowic na stronie i odebrac w ulubionym sklepie ;) Pozdrawiam Tarnow , Dębice i Rzeszów ! ! ! !

Ania

No jeśli chodzi o ucięcie premii do zera to gratuluje pomysłu. Tylko przypominam, że pracownicy umawiali się na podstawę plus premię. Skoro firma ich oszukuje i okrada z należnych im pieniędzy (premia za obrót) to mogą być także nieuczciwi w stosunku do firmy. To praca bez odpowiedzialności materialnej i nie każdy jest taki uczciwy a dopilnować się tego nie da. Jeśli ktoś z góry to czyta (a widać, że czytają) radzę szybko pani Ani podziękować za pracę a pracowników przeprosić. Bo inaczej może się zdarzyć, że wyniosą pół sklepu i się pozwalniają po kilku miesiącach. Straty będą dużo większe niż oszczędność na premiach. O zaangażowaniu w pilnowanie złodziei już nie wspomnę. Ile się pracuje i ile się zarabia Pracuje się średnio 40 godzin tygodniowo, nadgodzin oficjalnie brak. Czasem w jednym tygodniu pracuje się więcej, w drugim niej, ale na koniec miesiąca będzie to ustawowe 168/176/184 czy ile tam wypada w danym miesiącu godzin. Nie ma takiej sytuacji, że siedzi się dłużej w firmie za darmo (przynajmniej u mnie tak jest). Jeśli chodzi o zarobki, to 2100 brutto plus premia około 200 - 300 zł (ale to zależy od obrotu, a przede wszystkim widzimisię regionalnego lub prezesa - którym cebula z tyłka wychodzi i myślą, że zaoszczędzą w ten sposób - nie te czasy). O lipca rzucą dodatkowe 100 zł brutto. W niektórych miastach płacą więcej, ale niezbyt dużo (nie wiadomo, od czego to zależy). Atmosfera w pracy jest dobra, o ile trafi się na spoko ekipę. Jeśli trafi się na kierownika służbistę lub innego dupka wtedy niestety jest ciężko. Firma nie organizuje żadnych szkoleń, nie ma żadnej pomocy z tej strony. Dlatego ważne jest, aby trafić na dobrych kolegów, którzy na początku pomogą się wdrożyć.

Były pracownik
@Ania 08.05.2017 11:06
No jeśli chodzi o ucięcie premii do zera to gratuluje pomysłu. Tylko przypominam, że pracownicy umawiali się na podstawę plus p...

Aniu masz rację Pani Ani kierownikowi regionu powinni podziękować ,bo ta osoba kompletnie nie nadaje się na to stanowisko.Gdyby to ode mnie zależało to nawet bałabym się ją postawić na kasie.

Zzz

Witam ludki! Mam pytanie które już padało pewnie z milion razy ale mimo wszystko chciałbym zapytać. Otóż czytając wcześniejsze wpisy mam wrażenie że w tej firmie rządzą jakieś dziwne prawa i teraz pytanie brzmi czy tak jest w każdym sklepie? Jak to wygląda finansowo? Premie są czy ich nie ma? o co chodzi z tymi KRS (to jakiś skrót)? Jak jest z umową? Zaznaczę że jestem z Dolnego Śląska jeśli to w ogóle ma jakieś znaczenie. Chciałbym się dowiedzieć o co chodzi bo w moim regionie ostatnio pojawiło się dosyć sporo sklepów tej firmy i chciałbym wiedzieć jak to wygląda. Kocham sport nie wyobrażam sobie bez niego życia i wydaje mi się że taki sklep byłby dla mnie dobrą opcją ale też nie chcę strzelić sobie w kolano i zmienić pracę na gorszą niż mam dlatego chciałbym zaczerpnąć troszkę informacji.

mamamia
@Zzz 07.05.2017 22:36
Witam ludki! Mam pytanie które już padało pewnie z milion razy ale mimo wszystko chciałbym zapytać. Otóż czytając wcześniejsze...

tez kocham sport i nie moge bez niego zyc ale tak szczerze , co nasz sklep ma wspolnego ze sportem ? : )

?
@mamamia 08.05.2017 23:05
tez kocham sport i nie moge bez niego zyc ale tak szczerze , co nasz sklep ma wspolnego ze sportem ? : )...

Sa już wypłaty?

Baku

Ucięta premia do zera ? To jakiś żart przecież... Drogi Panie Tomaszu Kłodzko prosi o interwencje naprawdę. Jest coraz gorzej i zle się to wszystko może skończyć. Każdy ma dość i dojdzie do tego ze z dnia na dzień odejdzie cała ekipa. Czekamy na odzew i wizytę

aaaaaaaaaaaaak

No Pani Aniu S. przegięła Pani urywając nam premię ,piszemy maile do Pana Tomasza z prośbą o spotkanie myślimy, że Pani rządy wkrótce dobiegną końca.Proszę pamiętać że nad Panią jest ktoś wyżej i nie pomoże Pani wsparcie od .....

olivka

Wie ktoś ile dostaje sie doKościerzyny buty? BARDZO WAZNE!!

Młody

Witam, ile zarabia się podstawy jako sprzedawca i ,ile dni się pracuje w tygodniu, po ile godzin?

Młody
@MARTESIAK 05.05.2017 16:18
zalezy , głownie sie robi po 12h przewaznie wiec sobie latwo obliczyc :)

Tak, tylko ile się zarabia?

Marysia
@Młody 05.05.2017 23:41
Tak, tylko ile się zarabia?

2200 brutto + premia o ile jej nie zabiorą

Były pracownik

Może ktoś się zastanowi dlaczego w Martesie w Kłodzku posypała się cała załoga. W jeden dzień wypowiedzenie złożyły 4 osoby a powód??? oczywiście kierownik regionalny pani Ania. Jej podejście do pracownika i durne pomysły doprowadzą wkrótce do kolejnych zwolnień,bo tego już za wiele.Panie Prezesie, może w końcu czas na wyciągnięcie wniosków.

Kolo

Chodzcie na polnoc! My mamy regiona na poziomie :D

Anonymus

Każdy ma prawo spytać się o opinie na czyjś temat a to, że podaje sie kogoś dane to nie jest oznaką tchórzostwa jak to określiłeś tylko jest obawom przed zwolnieniem. Niestety ale w tej firmie pracownik nie ma prawa powiedzieć nic złego na centrale KRS i obecnie makro regionalnych bo zostaną wywaleni na zbity pysk. Co do samej Pani Anny O. to uważam osobiście, że nie nadaje się na to stanowisko nie chodzi tu o wymagania, które jej centrala postawiła, ale o jej bezsensowne wymysły np. sytuacja z poprzedniego roku w grudniu miały być obłożone wszystkie powtarzam wszystkie weekendy !!! 90% a najlepiej 100% załogi i nie obchodziło ją to, że jest to okres świąteczny i ludzie też chcą coś przygotować na święta, albo, że niektórzy z jej podwładnych również się uczą. Ta pani miała dosłownie to głęboko w poważaniu a jak zrobiło się grafik nie po jej myśli to zabierała pracownikom premię. Ogólnie jest osobą, która widać, że sobie nie radzi na danym stanowisku to jak traktuje pracowników z niższym szczeblem to jest szczyt chamstwa i prostactwa z jej strony...

zawsze nad nami
@Kasia 04.05.2017 06:56
Mogli by się jej dobrać. W końcu w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] w innych województwach problem jest podobny jak...

ludzie zawsze bedzie tak ze zwykly pracownik bedzie gnojony przez kierownikow , zawsze tak bylo i zawsze tak bedzie , mysle ze gora o tym dobrze wie - wiem jak jest na innych fimach to jest nie moja pierwsza praca .

Daniello
@zawsze nad nami 04.05.2017 07:26
ludzie zawsze bedzie tak ze zwykly pracownik bedzie gnojony przez kierownikow , zawsze tak bylo i zawsze tak bedzie , mysle ze...

Nie, otóż w innych normalnych firmach tak nie jest. Nie wiem gdzie pracowałeś/aś ale to normalne nie jest.

sprawiedliwość oraz prawo

Regulamin zakupów pracowniczych nie stoi w hierarchii aktów prawnych RP powyżej ustaw, więc MUSI BYĆ Z NIMI ZGODNY, każdy akt prawa wewnętrznego nie może być niezgodny z aktami prawa powszechnie obowiązującymi, więc kogoś pogrzało jeśli twierdzi, że nie można reklamować towarów kupionych na zniżkę pracowniczą, bo nie jest to jakiś towar spod lady tylko normalnie kupiony na paragon! Zgłosić do Rzecznika albo jeszcze lepiej do UOKIK jak ktoś nie będzie chciał przyjąć reklamacji i będzie wesoło.

J.LO

Gość odpisuje sam sobie - mistrz - Repcak/Onoonego :) Człowieku, nie chcesz to nie kupuj, masz regulamin zakupów pracowniczych to go przeczytaj przed zakupem a nie rób z siebie błazna.

Kk
@J.LO 27.04.2017 14:38
Gość odpisuje sam sobie - mistrz - Repcak/Onoonego :) Człowieku, nie chcesz to nie kupuj, masz regulamin zakupów pracowniczych...

Po pierwsze to ja widzę, że komuś odpowieda repcak... A druga sprawa... W jakim regulaminie? Pierwsze słyszę, żeby tam coś było o tym, że nie ma gwarancji na produkty marek zewnętrznych... Bo wewnętrzne podobno możemy reklamować do woli. Za to jest tam napisane, że mamy obowiązek posiadać paragon na rzeczy zakupione... A przecież każdy wie jak jest.

Repcak
@J.LO 27.04.2017 14:38
Gość odpisuje sam sobie - mistrz - Repcak/Onoonego :) Człowieku, nie chcesz to nie kupuj, masz regulamin zakupów pracowniczych...

Primo, nie wiem po czym wywnioskowałeś, że sam sobie odpisuję. Secundo, regulamin nie może stać w sprzeczności z obowiązującymi przepisami prawnymi więc kto błaznuje to już widać. Notabene w papierach nigdzie nie znalazłem czarno na białym zapisu, że firma "odbierze" mi moje konsumenckie uprawnienia, jeśli u Ciebie coś takiego znalazłeś to cóż, co sklep to widać inny regulamin. Kłania się tu fakt, że przytłaczająca większość informacji przekazywana jest tylko i wyłącznie drogą ustną i są znaczne rozbieżności w tym kto co wie. Pracownik który robi zakupy na parę stówek i post factum dowiaduje się, że firma nie zamierza respektować jego reklamacji robiony jest na szaro i to jeszcze bez wazeliny a na to przystać nie zamierzam. Firma robi w przysłowiowe bambuko tony klientów klejąc, rekami ich pracowników, buty kropelką na zapleczu (coraz częściej klienci stają się tego świadomi na szczęście) a dodatkowo jeszcze dowala własnym pracownikom. Czysty strzał w kolano. Odnoszę wrażenie, że w nie jednym sklepie tej firmy pracownik ma siedzieć cicho, podpisać co mu się podsunie pod nos i dziękować, że wypłatę dostanie.

Stary Starszy

We wszystkich sieciach zlikwidowali nazwę "starszy sprzedawca" . Brzmi to mało poważnie, i mało odpowiedzialnie. Czasami bywa wręcz żenujące.. tylko martes zacofany... pewnie za 10 lat zmienią nazwę stanowiska

Repcak

Czy wszyscy pracownicy dostali już informację, że produkty firm zewnętrznych, zakupione na rabat pracowniczy NIE PODLEGAJĄ reklamacji? Kpina z przepisów prawnych :)

Onoonego
@Repcak 25.04.2017 12:49
Czy wszyscy pracownicy dostali już informację, że produkty firm zewnętrznych, zakupione na rabat pracowniczy NIE PODLEGAJĄ rekl...

Ta praktyka jest niezgodna z prawem konsumenta, sklep chyba nie wie co robi... Po za tym na jakiej podstawie prawnej jest ta zasada ? Mam paragon, towar zakupiłem w sklepie mam prawo go reklamować ... Czyżby Martes Sport był ponad prawem konsumenta ?

Repcak
@Onoonego 27.04.2017 13:12
Ta praktyka jest niezgodna z prawem konsumenta, sklep chyba nie wie co robi... Po za tym na jakiej podstawie prawnej jest ta za...

Martes po prostu nie boi się swoich pracowników :P Ktoś z góry wymyślił, że tak będzie i wyszedł z założenia, że wszyscy się podporządkują. No bo jak to przecież stawiać się swojemu pracodawcy :P

Ozi

a kto te ankiety wypełnia bo u mnie o żadnych ankietach nikt nic nie mówił

wiki

Albo żyła wodna

Nuty

Właśnie o to chodzi moi drodzy, jeżeli góra decyduje się na audyt wewnętrzny, to znaczy, że istnieje jakiś konflikt między danymi szczeblami. Więc albo napływa masa skarg zewsząd albo chcą poznać powody tak ogromnej rotacji na sklepach. :)

Nuty

Ankiety na temat makro i regio do 25, korzystajcie ile wlezie!

Masters
@Nuty 22.04.2017 22:22
Ankiety na temat makro i regio do 25, korzystajcie ile wlezie!

I co to da... Reka reke myje, w tym przypadku szoruje! Ankiety mamy wypelniac, bo chyba mamy za duzo czasu wolnego w pracy:-)

arek
@Masters 23.04.2017 21:18
I co to da... Reka reke myje, w tym przypadku szoruje! Ankiety mamy wypelniac, bo chyba mamy za duzo czasu wolnego w pracy:-)...

Te ankiety powinny bezpośrednio trafić na biurko prezesa.mógłby każdą jedną przeczytać i przeanalizować co myślimy o tych kierowniczynach.

wrnk

Przecież sklepy wyglądają jak magazyny (straszliwe przeładowanie i zalegający towar) i pracują w nich magazynierzy, którzy pełnią też funkcję ochroniarza. Zaglądnijcie do konkurencji jak jest przejrzyście i czysto. Góra wiele z tym nie zrobi, bo jak przyjeżdża ktoś z centrali, to przeważnie idzie cynk i jak w wojsku jest malowanie trawy na zielono, bo chowa się kartony z towarem wszędzie gdzie się da (policzcie ile dni w tygodniu macie wolne przymierzalnie niezasypane towarem, jak w niedziele wychodzi się na czysto z towarem to jest święto) czy zostawanie po godzinach albo przychodzenie przed czasem, żeby poukładać sklep. W byle sklepiku odzieżowym co ma 300mk wchodzisz i masz 3 osoby do obsługi, a w Martesie po południu 3 osoby na zmianie weekendowej w sklepie o powierzchni prawie 700mk, gdzie jedna stoi pod przymierzalnią, jedna poszła po but na magazyn, a jedna stoi na kasie! Tak się nie da funkcjonować, bo zatrudnienie jest dramatycznie niskie na wielu sklepach. Jak jest mało pracowników, to przecież w końcu trzeba dać wolne i nie da się poobsadzać zmian, a przecież tyranie po 4 albo 5 dni i później jeden dzień wolnego, to nawet człowiek nie odpocznie. Stąd gadanie o super poprawie warunków i masie benefitów jak to piszą z centrali i makroregionalni (da się wyczuć ten pretensjonalny ton, przecież powinno wam być tak dobrze i jak śmiecie narzekać) nie znajduje odzwierciedlenia w opinii wielu pracowników. Ja już słyszałam, że jak wam tak źle to zmieńcie pracę-mnie już nie ma, choć ekipę wspominam bardzo ciepło i lubię ich odwiedzać, jednakże z pracujących ze mną zostaje coraz mniej i rotacja jest bardzo duża, co powinno dać niektórym do myślenia.

OGIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN !
@wrnk 21.04.2017 17:20
Przecież sklepy wyglądają jak magazyny (straszliwe przeładowanie i zalegający towar) i pracują w nich magazynierzy, którzy pełn...

u nas to wyglada tak jak sa 3 osoby od rana ( przychodzimy na 7:40-45 wszyscy ) do 8:15 ogarniamy papiery w 2 osoba a jedna leci z wiaderkiem i mopem od 8:15 do 8:45 ogarniamy sklep z dnia wczescniejszego i mamy 15min z napicie sie kawy i otwieramy sklep dodam ze tempo jest naprawde dobre :D Na koniec dnia wychodzimy przewaznie 20min po czasie , bo przeciez jak zamkniemy dzien o rownej to bedzie na drugi dzien meil co tak wczesnie itp , nie raz juz sie tak zdazylo : ) tak ze jak ktos robi 12nastke to robie ok 40min za darmo juz pomijam ze czesto jest tak ze na 12h zejdzie sie na 15min na przerwe tylko bo jest tyle roboty ze az glupio zejsc i zostawic komus to do zrobienia , na sklepie traktujemy sie jak troche walnieta rodzina ale to co robi regio i makro to jakies jaja , wszystko niszcza ... serdecznie nie pozdrawiam , ale trzymajcie sie ! bo kto ma dac rade jak nie my ? :-D

Mania
@OGIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN ! 22.04.2017 12:04
u nas to wyglada tak jak sa 3 osoby od rana ( przychodzimy na 7:40-45 wszyscy ) do 8:15 ogarniamy papiery w 2 osoba a jedna lec...

Rozumiem, że wynagrodzenie też dostajecie za pracę od godziny 7:45 do 21? Jeśli podłoge trzeba myć przed otwarciem sklepu, to proszę bardzo - zrobić dyzury, niech jedna osoba przyjdzie, ale ma za to albo zapłacone, albo w zamian będzie mogła wyjśc wcześniej, a jesli chodzi o biuro, to takie rzeczy robi się w godzinach pracy. Szanujcie się ludzie kochani :)

NaC3

regio i makro to jeden uj ;) reka reke myje , jedna "mafia" w tej firmie , to jak niszcza ludzi i sklepy to az sie dziwie ze nikt z gory tego nie widzi , ale moze maja na to pozowlenie .....

remi

Regio z lubelskiego radzę zmienić swoje nastawienie do pracownic(ciągle zboczone teksty oraz oglądanie na tyleczki oraz inne części ciała, bo to już jest żenujące)a jak dziewczyny się zbiorą i posądza o molestowanie w miejscu pracy??????chłopie opamiętaj się

hubabubainicsienieprzykleja

Moi drodzy :) Poszłam sobie wreszcie z tej firmy. Nie mogę użyć innych słów, bo admin usunie jako niecenzuralne. Minęło kilka lat mojej pracy dla MS. I jedno mogę powiedzieć po odejściu "tylko koni, tylko..tylko koni żal". Wszystko co piszą poprzednicy..TO PRAWDA. Najprawdziwsza, jedna i jedyna. Jak trafisz na ekipę, jest super. Nawet te tony dostaw, od których ręce odpadają przy klipsowaniu, nawet zawyżanie współczynnika, nawet ucinki premii (kradzież-mówmy oficjalnie) obrotowej, nie przeszkadzały tak dopóki ekipa mocno się trzymała. Jak syndrom ofiary sztokholmskiej. Wiesz, że jest źle, ale jeszcze oprawcy bronisz. Jak w toksycznym związku. I wiecie co? Nadeszły ZŁE zmiany, których nie można było zaakceptowaĆ. Zmiany, po których ekipa się posypała. Ludzie odeszli, nowe "zasady" wprowadzane przez szpicli szkolonych do donoszenia, których "odkryliśmy" nie podobały się i wreszcie tama pękła. Ile można znosić tłumaczyć? Ile można prosić? Bezsilność w dyskusji, frustracja, że głową muru nie przebijesz ("Po co mam czas tracić na mówienie do ściany.Ściana i tak zawsze swoje wie"-Gutek), prośby, wyjaśnienia, doprowadziło do rozsypki najlepszej ekipy. Ludzi, którzy poświęcili kawałek życia by ten bałagan ogarnąć. Bo ekipa to taka druga rodzina. Ale wiecie co? Pracuję w innym miejscu, też w handlu. Ba! W tym samym budynku. I zarabiam mniej. A jaki mam spokój psychiczny? Ogromny...Wiecie jak mój facet się uśmiecha, bo ja się uśmiecham? Jakie to dla mnie ważne, że nie słyszy mojego zrzędzenia i narzekania na MS? Łez, że znów układałaś 3h/6h stoły , w zalezności od zmian na stołach, a przyszło stadko i rozpizgaj zrobiło na cały sklep (wyprzedaż, dziecięce bałagan), że 30kartonów, że klipsowanie, że ręce, stawy są obolałe od tego klipsowania, że przecież i tak ukradną, bo nie mamy możliwości łazić za każdym, że regio znów ucięła premię z wydumanych powodów, że zero rozmowy, że DEKLE wyżej nie widzą, że staramy się, że dla tej premii harujemy. I jestem wolnym człowiekiem. Uwolniłam się, żyję. Szanują mnie w drugiej pracy, jest wesoło, chociaż jestem zmęczona po całym dniu albo idę następnego dnia to nie myślę "kur...znowu to tej zaj*** roboty". Cieszę się, że się spotykam z koleżankami z pracy. Że nikt nikogo nie podpiernicza-bo nie musi. Jesteśmy tam równi. Owszem, moja nowa firma też ma swoje za uszami, ale dostawy, cesje i obsługa klienta jest do ogarnięcia w 2 osoby. I wiecie co? Słyszę często ( w MS też się słyszało), że łał, jaka miła obsługa, że dziękują, że przyjadą, że to, że tamto. I kurde, najczęściej słyszę takie rzeczy kiedy kierowniczka jest na sali. I napawa mnie dumą, że jednak ktoś to docenia. Bo jestem świetnym handlowcem, tylko przez masę lat w MS o tym zapomniałam, bo byłam magazynierem, ochroniarzem, sprzedawcą, sprzątaczką w jednej firmie, za jedną jako tako pensję. I nie bójcie się zmian. W perspektywie czasu często wychodzą na dobre. Powodzenia Kochani. Nie dajcie się zeżreć. To nie jest, powtarzam NIE JEST WARTE waszego złego samopoczucia, czy też tego, że myślicie źle o sobie. Uszy do góry! MS to nie jest praca do końca życia. Ściskam Was mocno. A prezesom krzyżyk na drogę. Bigger they are,the harder they fall ;)

Jaaaaa zadowolona me.pl
@hubabubainicsienieprzykleja 21.04.2017 01:13
Moi drodzy :) Poszłam sobie wreszcie z tej firmy. Nie mogę użyć innych słów, bo admin usunie jako niecenzuralne. Minęło kilka...

Złóż cv do media Expert :)

Taki
@hubabubainicsienieprzykleja 21.04.2017 01:13
Moi drodzy :) Poszłam sobie wreszcie z tej firmy. Nie mogę użyć innych słów, bo admin usunie jako niecenzuralne. Minęło kilka...

Masz rację dziewczyno

WIOLKA

UCIEKAJ KOLEGO Z TEGO ...... JAK NAJDALEJ.NA ROZMOWIE WYGLĄDA TO TAK WSZYSTKO PIĘKNIE I KOLOROWO...PRZYCHODZI SZARA RZECZYWISTOŚĆ CZYLI DOSTAWY DOSTAWY I JESZCZE RAZ DOSTAWY,B5AK JAKICHKOLWIEK SZKOLEŃ.NIE LICZ NA POMOC STARSZYCH KOLEGÓW-ONI BEDA JEDYNIE NA CIEBIE DONOSIĆ (BO WIADOMO A NÓŻ OKAŻESZ SIĘ LEPSZY OD NICH I AWANSUJESZ???)

Ali
@WIOLKA 20.04.2017 15:25
UCIEKAJ KOLEGO Z TEGO ...... JAK NAJDALEJ.NA ROZMOWIE WYGLĄDA TO TAK WSZYSTKO PIĘKNIE I KOLOROWO...PRZYCHODZI SZARA RZECZYWISTO...

jestem stosunkowo nowym pracownikiem i mam podobne obserwacje. Najgorsza jest zmowa milczenia. Wszystkie informacje trzeba siłą wyciągać i jeszcze sapanie i przewracanie oczami. Litości drodzy "koledzy" chcecie mieć pomoc w "nowym" to pomagajcie i uczcie.

Przyszly niedoszly

A jest w tej firmie cos lub ktos pozytywny? Jestem po rozmowie kwal. I tak sie cholera zastanawiam czy w ogole isc ta droga :)

Zostaw opinię o Martes Sport Sp. z o.o. - Bielsko-Biała

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Martes Sport Sp. z o.o.