Twój głos ma znaczenie,
podziel się swoją historią!
Opinie o Martes Sport Sp. z o.o.
Witam.Zastanawiam się nad pracą w tej firmie.Jak wygląda regulamin pracy ?Jak z przerwami?wyjściem na dymka?czy korzystania w sprawie pilnej z tel?
To zależy gdzie. Każdy sklep jest inny, ma innego kierownika, niektórzy mają fajnego, inni się żalą na swojego. Ogólnie wszystko jest kwestią dogadania, pytanie tylko czy ktoś chce się dogadać. Pytaj o konkretny sklep, bo tak to ciężko powiedzieć.
Czy mamy takie prawo odmówienia obsługiwania wulgarnego i obrażającego nas klienta?@Pracodawca
(usunięte przez administratora)
Ciekawe kto za fra jer bedzie robił robotę kierownika jak nie zastępca. Mi za dodatek starszego nawet się nie chce otwierać i zamykać przy obecnej podstawie.
Ciekawe co za mądra głowa wpadła na ten pomysł. Stać ich na organizowanie imprezy wigilijnej z rozmachem, a następnie PRZYPADKOWE, wysłanie zdjęć na sklepy. Stać ich na organizowanie drogich spotkań makroregionu. Stać ich na otwieranie sklepów na jakimś wypizdowiu, a na ludziach oszczędzają. Ktoś musiał porządnie upaść na głowę. Wypłaty wołają o pomstę do nieba. Pracownicy muszą być teraz bardzo zmotywowani do pracy, kiedy zobaczyli wypłaty za styczeń. Mam nadzieję że rozpocznie się teraz fala zwolnień
Dobra, to co z zastępcami którzy są już kilka lat? Będą degradowani? Czy zwalniani ?
Jakoś ja dalej jestem u siebie Zastępcą mało tego w Marcu ma być podjęta decyzja czy dostanę podwyżkę razem z Kierownikiem. Więc może to zależy od waszych wyników i chęci do pracy, a nie wypisywanie bzdur na temat degradacji czy likwidacji stanowiska. Zamiast wypisywać tutaj żale i rozmawiać za plecami zaczniecie sami walczyć o swoje. Bo za każdym razem jak tutaj wchodzę poczytać to widzę wielkie płacze. A pewnie jak przyjeżdża Regionalny to wszyscy mili i przytakują. Proszę was walczcie albo zmieńcie pracę jak jest tak bardzo źle. Chodź większość i tak pewnie będzie siedziało w tej firmie do emerytury i będzie dawało się wykorzystywać.
Zaraz będzie znowu kolejny płacz na Wielkanoc, że nic na święta nie ma, że żadnych bonów ani nic, że w innych firmach to dostają... I tak od święta do święta będą płakać na forum jak by ktoś im obiecał bony na święta w ogłoszeniu o pracę albo na rozmowie czy w umowie. Ciekawe czemu Was jeszcze nie ma tam gdzie jest lepiej i gdzie podwyżki mają i bony i wszystko... Będziecie tutaj siedzieć jeszcze latami i płakać, ze nic się w waszym życiu nie zmienia, że wiecznie pracujecie za minimalną... Czyja to jest wina? Nie wasza?
My wyniki mamy top 1 w regionie i zawsze powyżej średniej sieci target też na 90% robiony a KRS takie info dał że coś się kroi z tymi zastępcami ale jeszcze nie wiadomo kiedy.
Ja się staram zmienić tą pracę, na lepsze, czemu się poddawać?Gdzie pasją do sportu i poprawy możliwości...? Ale tu gdzieś ma się zdanie pracownika, który słucha klientów. Decydują ci, którzy z nim do czynienia nie mają, więc handel upada, a pracowników coraz mniej...Poza tym osoba, która odpowiada za zakupy modeli to jakiś totalny strzelec i to ślepakami jeśli chodzi o gust klientów... Ciągle zmiany na sklepie, pracownicy narzekają, klienci, którzy lubią się czuć w miejscu, które znają... Na jakich studiach uczą takiego podejścia?Bo chciałbym to zweryfikować i autora książek, bo ta wizja strzela firmie po kolanach, już nawet nie stopach...I mnie boli, bo to moja firma z którą psują odgórnie...% od obrotu, żadne targety i inne śmieszne premie...Tak, podzielicie się kasą, ale pracownicy będą jej więcej robić, bo coś z tego dostaną...Inwestycja w personel też się zwraca, a nie ciągle rotowanie świeżakami.
Mają wybór albo sami się degradują albo zostają na stanowisku bez możliwości jakiejkolwiek podwyżki
Te całe ankiety tajemniczego to jest kompletna porażka. Żadna firma /sieciówka /handlowa juz z tego nie korzysta od ładnych paru lat. Ale Martes oczywiście 100 lat za wszystkimi. Jest to kompletnie nie miarodajne. Słowo przeciwko słowu..
Ogólnie wrogie nastawienie przez RKS (Mielec), więc na wstępie wiedziałam, że nic w tego nie będzie. Kierowniczka ok, nic konkretnego nie pytała, mało się udzielając, Spóźniona rozmowa rekrutacyjna, trzeba było czekać. Cała rozmowa wypadła jak przeprowadzana za karę.
Standardowe, dlaczego chcesz tu pracować, powiedz coś o sobie.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Hej, od października cały czas widnieje ogłoszenie na stanowisko HelpDesku w Bielsku. Teoretycznie jestem chętny, ale zapala mi się czerwona lampka, dlaczego to stanowisko przez tak długi czas jest wolne, więc dlaczego? Nikt przez tak długi czas się nie znalazł? Czy chętnych jest sporo, ale jednak warunki współpracy zostawiają wiele do życzenia? Jak tam u was jest w tym IT?
A mi osobiście się podoba pomysł z tymi zastępcami. Nareszcie kierownik będzie miał okazję zapracować na swoją wypłatę. W weekendy obowiązkowo obecność kierownika, inwentaryzacje obecność kierownika (6-10 inwentaryzacji w miesiącu), wysyłanie dekad, zatrudnienia, pilnowanie badań, bhp, wdrożenie nowych. Jak dla mnie super. Nareszcie zabraknie czasu na siedzenie w biurze przy kamerach, scrollowanie 100x tych samych maili udając że sie cokolwiek robi. Pozdrawiam
Proponuję zastępcom nie zgadzać się na degradację. Wtedy otrzymacie wypowiedzenie na 3 miesiące plus oczywiście odprawa która się wam należy. Niech poczują jak nie zależy im na pracownikach
Nie będzie degradacji, ci którzy są zostają na stanowiskach, po prostu nie będzie nowych awansów...
Z tego co wiem to chcą żeby to pracownik sam zrezygnował i dał im wypowiedzenie, firma nie będzie musiała dawać odprawy.
Tylko że jest to fikcyjna likwidacja miejsca pracy. W moim sklepie zostaje z-ca a w pozostałej części regionu jest likwidacja stanowiska. To do sądu pracy się nadaje
Kierownik który nie potrafi zrobić reklamacji, wystawić faktury? Skąd Martes bierze takich ludzi? Druga sprawa na woli w Warszawie jest straszny bałagan, jedna rzecz w kilku miejscach, na podlodze (usunięte przez administratora) kurze na regałach. Kartony stoją przy samym wejściu. Zero pomocy ze strony pracowników... gdzie ta obsługa co była jakiś czas temu?! Sklep bardzo się pogorszył, pod każdym względem.
Powiem Ci gdzie. Jak pięć osób jest zatrudnionych na cały sklep, a zmiany są dwuosobowe (tak, dwie osoby na cały sklep na 12 H !!) to skąd ma się wziąć magicznie ta obsługa do doradzania klientom, do sprzątania sklepu, robienia dostawy, żeby kartony nie stały w przejściu ?!? Ale dobrze, że pojawiają się takie głosy na ten temat, może w końcu coś się zmieni.
Ostrzegam wszystkich przed pracą w tym korpo. Osobiście pracuje w trojmiescie ale moja przyjaciółka pracuje w Bydgoszczy, obie jesteśmy ofiarami naszych kierowniczek, które stosują na całym zespole (usunięte przez administratora) Sprawę zgłosiłam do kadr ale oni podobnie mają w poważaniu co dzieje się z pracownikami. Zero premii, target z kosmosu, brak wsparcia ze strony kierownictwa, faworyzowanie i okrutna atmosfera. Jeżeli chcesz podupaść na zdrowiu psychicznym to zatrudnij się w tej firmie
Myślę że brak kontroli kierowników, niestety pomaga ze w sieci zalegają się (usunięte przez administratora) czyt. kierownicy, którzy zwalają wszystko na zastępców i starszych . Sami siedzą na zapeczach i plotami się zajmują i pierdolami . Regionalni zatwierdzają grafiki które w ogóle nie są sprawiedliwe a przecież ich kierownicy jedyne co robią za swoje wypłaty to grafiki i ocena pracowników na podstawie tego lubię a tego mniej ... zero sprawiedliwisci. Nie długo zostaną że swoimi nierobami bo się prawdziwi sprzedawcy pozwalniają.
Widzę, że firma szuka pracownika na stanowisko opiekuna marki. Oczekuje się od kandydata gotowości do podróży służbowych. Odbywają się one na terenie Polski czy raczej za granicę? Jak często mają miejsce? I jak długo trwają? Czy można wtedy zarobić jakieś ekstra pieniądze? :) Jak to działa? Pojawiła się w ofercie informacja, że w piątki pracuje się krócej. O ile? Z góry dziękuję za każdą informację.
Miejsce, które potrafi zniszczyć w człowieku motywację i chęć do pracy. Wymagania stawiane ponad możliwości, ciągłe negatywne uwagi, obarczanie odpowiedzialnością za problemy na które nie ma się bezpośrednio wpływu, brak poczucia stabilności i konkretów dotyczących przyszłości sklepu, MKRS i KRS pogubieni w zeznaniach. A między tym wszystkim wysyłasz rachunki UZ, które są wyższe niż Twoja pensja. @Pracodawca gdzie te wszystkie Wasze postulaty skoro nie potraficie docenić takich pracowników?
Nie mówcie że nie wiecie jak załatwić temat Aleksandry, przecież wystaczy dobrze prześwietlić ich sprzedaż programu 20+ i to w jaki sposób to robi :) Może czas znów posprawdzać rabaty oraz paragony z sprzedażą 20+ i tranzakcjami które nie zostały nabite na fiskalizację a kasę za towar obrócono w batoniki i napoje z programu 20+ bo przecież brzuszek będzie pełny i premia zadowalająca :)
Nie chodzi o ich program bo wcale nie jest jakiś wybujany xd tylko o osobę jaka jeździ na wsparcia ale wesprzeć nie potrafi bo od siedzenia na socjalu i używania prywatnegoy telefonu jeszcze nikomu sie nie pomogło a u niej wiecznie gadka przez telefon i siedzenie na socjalu obgaduje nawet swoich a osobom ze sklepu wydaje tylko rozkazy xdd miała nas za nic przez równy tydzień i wychodzi kiedy jej się tylko podoba
Wypłata za styczeń kierownik z kilkuletnim stażem 4339 netto Zleceniobiorca poniżej 26 lat student 156 godzin wypłata 4321netto .....zastępca i reszta sporo poniżej 4000 krs nie nie będzie podwyżek ..... kierownik jest od motywowania pracowników... brawo odchodzę.... pozdrawiam prezesów....
Czy ktoś coś wie o podniesieniu pensji? Zamiast atakować siebie nawzajem zajmijmy się naszymi pensjami i działajmy w tym temacie.
Było mówione i pisane. Regionalni umywają ręce. " Z czasem się coś podniesie, na razie nie mamy na to wpływu" taką dostałem odpowiedź. Coraz częściej myślę o zmianie pracy.
jedyne co możesz zdziałać to albo pracować za najniższą, albo poszukać innej pracy ;p Przecież już ustaliliśmy co wiemy, czyli że nie ma podwyżek innych niż podwyżka do minimalnej.
Strajk włoski... może w końcu jak krs i mkrs będą musieli zacząć się tłumaczyć z wiecznych zaległości na podległych sklepach to pójdą po rozum do głowy zaczną "dbać" o pracowników i ich interesy...a jak nie to będą mieli s yf, brak wyników i sami odczują finansowe dno tej firmy.
Dokładnie. Kierownik: Twoja efektywność w ostatnim czasie mocno spadła. Pracownik: teraz pasuje do mojego wynagrodzenia.
Nie wiem jakie masz doświadczenie w firmie ale u nas wygląda to tak że jeżeli chcemy zwolnić kogoś kto się kompletnie nie nadaje do tej pracy to każą nam czekać do wygaśnięcia umowy- nigdy nie zgadzają się na wypowiedzenie ze strony pracodawcy, więc jakoś jestem spokojny o to 'zmienianie obsady'
a jakieś premie do tej minimalnej są, czy też nie ma? jeżeli nie oferują atrakcyjnych zarobków, to może coś innego dają pracownikom? mam tu na myśli, czy są jakieś benefity, jak ubezpieczenie dla pracownika i rodziny albo prywatna opieka medyczna?
Premie to w sumie są. Np frekwencyjna 200 zł brutto jak nie weźmiesz L4 ani UŻ w danym miesiącu. A reszta premii jak sobie ją wypracujesz, ale trzeba spełnić różne kryteria tych premii, żeby je dostać. Czyli określoną ilość utargu, sprzedaży produktów dodatkowych itd. A ta nowa premia ostatnio dodana ma tak pokręcone zasady, że my nawet nie wiemy o co w tym chodzi, bo nikt nie umie tego wytłumaczyć a co dopiero, żeby się starać wszystkie te punkty spełnić. Weź to rozrysuj i poprzeliczaj ile masz mieć danej marki, odlicz co się nie wlicza. Tak zagmatwane, chyba specjalnie, żeby jakaś niby premia widmo, że cos dają, ale nikt nie rozumie ile i za co. Nie dało się prostszych tych zasad wymyślić?
W tym miesiącu trwają rozmowy kierowników z regionalnymi o podwyżkach dla danych pracowników od marca. Więc TERAZ jest ten moment, żeby porozmawiać ze swoim kierownikiem o to, żeby zawnioskował o podwyżkę dla was od marca. Żebyście nie przegapili i potem nie płakali tutaj na forum, że ktoś nie wiedział.
Daj znać co ugra xD. Podwyżka od lipca 4300?
Jeżeli macie na tyle dużo motywacji w sobie i samozaparcia żeby dalej pracować w tej firmę to bardzo Wam gratuluję i jestem pełen podziwu. Ja wysiadam z tej karuzeli po tym jak zobaczyłem rachunek uz netto ponad 4k... ludzie ze stażem pracy +5lat dostają najniższą krajową a tu po 2 miesiacach pracy taki myk... Na szczęście dźwiganie kartonów idealnie wpisuje się w wizytę u ortopedy, więc najbliższe pół roku L4 w związku z uszkodzonym kręgosłupem i brakiem możliwości pracy... a w tym czasie szukanie nowej pracy - bo cudowne ozdrowienia czasem się zdążają przecież.
Hej, zastanawia mnie jedna rzecz. Dlaczego Cisna nas za ten program 15% skoro sami twierdzą, że to NASZA KASA. O ile końcówki, targety rozumiem to nie mogę pojąć tego programu, wiem że to tylko 15 % idzie dla nas ale dlaczego im tak zależy?? Zbyt duże podpisali umowy z dostawcami czy co? Może za głupia jestem żeby to rozumieć ????
Sprzedaż programu robi bardzo duży zysk, a przez to ze daja targety nie do osiągnięcia to cała kasa zostaje dla nich.
Czego nie rozumiesz? Z każdego miesiąca program stanowi około 4% utargu (wiem, w różnych sklepach jest różnie, w niektórych 2% w niektórych 3%), ale średnio jest to około 4% przyjmijmy. To zawsze jest to 4% więcej obrotu miesięcznego. I teraz jeżeli utarg na dany miesiąc to jest powiedzmy 300 tysięcy (też zależy od sklepu) to jeżeli zrobi się 4 % programu to jest 12 tysięcy. Z tego 12 tysięcy dla pracowników idzie do podziału 15%, a dla sklepu zysku jest 85%. To daje dla pracowników na umowie o pracę DO PODZIAŁU NA KILKA OSÓB 1800 zł (o ile będzie premia, bo trzeba mieć 80% zrobionego planu, żeby była), a dla sklepu zostaje 10 200 zł. Przemnóż sobie to razy 12 miesięcy to jest ponad 120 tysięcy na jednym sklepie. Pomnóż to razy 300 czy 400 sklepów - miliony. A Ty jak dobrze pójdzie dostaniesz z tego 300, może 400 zł miesięcznie. Już wiesz dlaczego tak cisną o ten program? Taka to jest właśnie nasza kasa ;p chcą, żebyś więcej pieniędzy zarabiał/a dla firmy, a ułamek z tego może dostaniesz dla siebie.
Pomijając jakie to kwoty to nadal jest zaledwie kilka % obrotu, więc takie ciśnienie na coś co podnosi obrót o 1-2% i tak jest bez sensu.
Obroty jakie robią sklepu muszę tez pokryć zakup produktów jak i utrzymanie wszystkich pracowników
Muszą też pokryć koszty najmu, rachunki, marketing, transport i wiele innych rzeczy, ale jak to się ma do sensu takiego skupiania się na sprzedaży przykasówki? Martes chce stać się wiodącą siecią, budując swoją potęgę na sprzedaży farbek do butów ? xD
Wiesz co nie tylko u nas jest sprzedaż przykasowa i jest na to ciśnienie. W większości sieciówek jest nacisk na to aby sprzedawać produkty dodatkowe. U nas przynajmniej mamy z tego jakiś premię mojej wcześniejszej pracy za sprzedaż przy kasową był jeszcze większy nacisk niż jest tutaj a nie mieliśmy z tego nic. Myślę ale pewna nie jestem Mają z tego jakiś dodatkowy profit pewnie albo chodzi też o to żeby przy kasie sprzedawca zwiększał paragon.
Wszystkiego się czepiają ,a nie widzą że płacą nie małe pieniądze kierownika za siedzenie na socjalu na prywatnym telefonie i ściemnianie. Myślę że regionalni jakby vhcieli to szybko by wychwycili takich ściemniaczy. Lubię to co robię, dlatego pracuje , trafia mnie patrząc co się dzieje .
I tak tego nie rozumiem. Przetowarowanie, ogrom nietrafionych kolekcji trafiających na wyprzedaż, nudne powtarzalne promocje, mało funkcjonalna aplikacja, ciągła rotacja pracowników, zdemotywowana kadra zarządzająca (KPH, KRS). Wydaje mi się, że to są większe problemy niż sprzedaż programu, bo te dodatkowe 5-10k to można zrobić na milion innych sposobów.
Nie życzę nikomu pracy z taką osobą jak mój kierownik. Myślę że pomimo wszystko jestem. Dziękuję za radę ????
Cześć, jakie obowiązki wykonuje u was starszy sprzedawca?
Jest taka tabelka zatytułowana "ZAKRES KOMPETENCJI ZAŁÓG SKLEPÓW W ZALEŻNOŚCI OD STANOWISKA (UZUPEŁNIENIE DO ZAKRESU OBOWIĄZKÓW)", którą każdy sklep powinien mieć wydrukowane na socjalu. I tam w tej tabelce są podane konkretne obowiązki dla sprzedawców, starszych sprzedawców, zastępców oraz kierowników. I tak na prawdę pomiędzy kierownikiem a zastępcą nie ma żadnych różnic w obowiązkach, mają wszystkie te same zaznaczone, a starszy sprzedawca ma tylko o 4 rzeczy mniej zaznaczone w obowiązkach od kierownika i zastępcy. Czyli jedyne czego NIE MUSI umieć i robić starszy sprzedawca, a jedynie kierownik lub zastępca to: 1) znajomość procedur dotyczących zatrudniania nowych osób, 2) znajomość procedur dotyczących zwalniania osób, 3) znajomość procedur dotyczących rozliczania bonów Sodexo i 4) dbanie o odpowiedni stan rozmianki w sejfie. Te cztery obowiązki należą TYLKO do kierownika i zastępcy. Reszta obowiązków kiero, zastępcy i starszych się pokrywa. Czyli starszy sprzedawca ma w obowiązkach m.in. zamawianie materiałów Lyreco, przygotowywanie dekadówki, przygotowywanie pogotowia kasowego, rozliczanie kasy na koniec dnia/zmiany, przygotowywanie gotówki do banku, obsługa monitoringu, zakładanie i przeprowadzanie inwentaryzacji, obsługa poczty, rozliczanie faktur kosztowych, znajomość procedur związanych z reklamacjami Elavon, znajomość procedur dotyczących zgłoszeń do działu IT oraz serwisu LSI, znajomość procedur dotyczących rozpatrywania reklamacji własnych i obcych. To są obowiązki starszego. Obowiązki, których zwykły sprzedawca nie musi umieć ani chcieć wykonywać. To są obowiązki, za które starszy sprzedawca dostaje dodatek. Oczywiście poza rzeczami, które robi zwykły sprzedawca, które naturalnie że zna i ogarnia każdy starszy, a przynajmniej powinien. Na moim sklepie starszy robi wszystkie rzeczy wyżej wymienione a nawet zamawia rozmiankę i rozlicza bony Sodexo. Czyli jedyne czego nie robi to nie zatrudnia i nie zwalnia pracowników, a tak wszystko to co kierownik.
To zakresu i kompetencji Kierownika a starszego NIE, należy również robienie grafików, zatwierdzane urlopów i wszystkie sprawy Kadrowe i jest jeszcze trochę tego więc chyba nie tylko zatrudnienie i zwalnianie.
Przykre jest to jak nie równo traktuje się pracowników. Niewiarygodne jest to, że ktoś kto pracuje w firmie 5 lat, ma pensje taką samą.jak nowo zatrudniona 19latka, która noc nie wie i ma wszystko w dup...ie . Jak to ma wpływać na motywację? Jeszcze postawią mi taką laskę na kasie i każą uczyć. Parodia.
Ja bym powiedziała, że jako osoba z plakietką "uczę się" ma te 3 miesiące na umowie próbnej na wdrożenie i ogarnięcie co i jak się robi. Po 3 miesiącach albo ogarnia i robi jak każdy pracownik, albo Ty robisz tyle co nowy jeśli nie ogarnia. Taka sama stawka za dużą różnice stażu i umiejętności może faktycznie rodzić frustracje. Tylko teraz pytanie komu dać podwyżki a komu nie? To nie jest łatwe być sprawiedliwym w takiej kwestii. Ile dać komuś kto pracuje 10 lat, 5 lat, 3 lata? Każdy by chciał dostać podwyżkę i nie pracować za minimalną/za tyle co nowy.
Świetna firma w której zwalnia się pracownika bo zachorował. Ja rozumiem jak ktoś przewlekle choruje i notorycznie nie pracuje, ale bez przesady że przy pierwszej chorobie w tej firmie traci się pracę. Nie polecam.
Sąd pracy to dobre miejsce, aby dochodzić swoich roszczeń względem swojego pracodawcy. Pracownik ma prawo pójść do sądu w każdej sprawie, w której mogło dojść do złamania prawa pracy. Nie ma jednego zamkniętego katalogu “wykroczeń”, których może dotyczyć pozew. W większości przypadków sprawy przed sądem pracy są związane między innymi z brakiem zapłaty za pracę czy też nadgodziny, źle wypowiedzianą lub BEZPRAWNIE ZERWANĄ UMOWĄ, brakiem świadectwa pracy, (usunięte przez administratora), czy podważeniem zasadności zwolnienia dyscyplinarnego. Tak jak już wspomniano, każda sprawa ma inne oblicze i wymaga indywidualnego podejścia, przesłuchania świadków oraz obu stron sporu, kontroli dokumentów i dokładnej weryfikacji wszystkich zarzutów wskazanych w pozwie. Babeczka z Biedronki wygrała sprawę i dostała odszkodowanie za bezpodstawne zwolnienie z pracy.
Od marca można wnioskować o podwyżkę, ciekawe ile wysraaaja.. 200 czy 300 zl?? Ludzie jedno pytanie do Was. Po co wy robicie takie wyniki?! Średnia sieci z programu ponad 4?!! Normalni jesteście? A potem się dziwicie, że nie ma podwyżek. Oni robią z nami co chcą, bo niezależnie od tego czy jest premia czy ją zabiorą za brak absurdalnego wyniku, to wy sami to podbijacie...
A co jeśli klienci sami kupują ten program a my nawet się nie staramy, to klienci napędzają często program a góra myśli że z potem na czole im przykasówke robimy, bardziej mnie bawi tyle 100% ankiet TK to świadczy o tym że się staramy za bardzo na nasze zarobki.
I co tam martesiaki? Jak podoba się nowa premia? Co myślicie o punkcie który mówi że przy wyliczaniu premii liczymy zleceniobiorców a przy wypłacaniu premii magicznie znikają? Skoro już ich mamy liczyć do podziały to mogliby im rzucić te marne 100 zł, a jeśli nie chcą to niech ich nie liczą do podziału proste. I kolejne pytanie co się dzieje w takim razie z pulą dla osób zlecenia? Kto ją przytula?
Premia !? te marne grosze które nam wyjdą !? to chyba jakiś żart ! powinni się wstydzić proponując takie coś ! masakra wg nie mają do nas szacunku ! dali żebyśmy nie chcieli podwyżek ! dzielą na zlecenie a im nic nie dadza, masakra ! niedługo sami będą musieli pracować za te marne grosze !
Pięknie napisałaś/napisałaś. Jak to zobaczyłem wczoraj to aż nie uwierzyłem. Inne punkty w regulaminie też dużo dają do dyskusji. (usunięte przez administratora) ich tą premię
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Martes Sport Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Martes Sport Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1154.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Martes Sport Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1029, z czego 91 to opinie pozytywne, 427 to opinie negatywne, a 511 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Martes Sport Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Martes Sport Sp. z o.o. napisali 20 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.