Sklep Martes (Martes Sport Sp. Z O.O.)

2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Martes Sport Sp. z o.o.

A.S
Były pracownik
 Pytanie

Nie jest wam wstyd, że w ciągu pół roku jeden kierownik zrezygnował podczas szkolenia a drugi przeszedł szkolenie i nie przepracował nawet pełnego tygodnia? (usunięte przez administratora) Dosłownie nikt tu nie chce pracować, ale co się dziwić Pozdrawiam A.S

Były
Pracownik
@A.S

Trzeba pogratulować regionalnym za wkład w to że kierownicy się zwalniają. Szczerze mówiąc Pani prezesowo tabelki exelem zrobić ile zwolniło, bądź zwolnił regionalny i konsekwencje wyciągnąć. W innych korporacjach wiek 40 lat i wymiana na młodszy ambitniejszy a nie po 15 lat w firmie i mają totalne wypalenie i tylko zastraszać . Bierzcie młodych i ambitniejszych, Pani G dać na dwa miesiące nową osobę na region beż kontaktu z makro tylko kontakt z Panią i jestem pewien że będą rezultaty na 100 %. Poznałem w tej firmie paru regionalnych i proszę wierzyć że w większości jest porażka.

2
Krs
Pracownik
@Były

Życzę awansu na regionalnego. Po 2 miesiącach na tym stanowisku zrozumiesz. Powodzenia

Martes Sport
Były pracownik

A teraz nowość w karaniu pracowników drodzy regionalni wprowadzają nowe baty.... Gdyby tak pracownikowi nie poszło z tajemniczym i niedaj Boże zapomnisz powiedzieć o promocji Pół roku bez premi Gratulacje Pani R Aż Stach się bać co będzie dalej Za najniższą krajową niech pani R stanie na głowie z promocją czystością i innym wymogami i polecam pamiętać o wszystkim Pozdrawiam szacowną władzę

8
bulwa
Pracownik
 Pytanie
@Martes Sport

Sami sobie strzelają w kolano takimi konsekwencjami. Zamiast motywować pracownika do tego, żeby robił wszystko jak w procedurach, a najlepiej motywuje premia, bo za dziękuję nikt nie pracuje tylko za pieniądze, to uwalają premie na pół roku? To jest bez sensu, bo wtedy taki pracownik przez pół roku pracuje za minimalną bez premii to już w ogóle nie ma motywacji do pracy, doradzania, mówienia o promocjach, wtedy nie zależy mu na tym bo i tak nic z tego nie będzie miał dodatkowo. Powinny być konsekwencje tylko za ten miesiąc w którym był tajemniczy. Firma zamiast zmieniać się na lepsze dla pracownika to sama sobie pogarsza sytuacje. Poza tym o jakiej premii mówimy skoro dwumiesięcznej premii za program i obrót i tak nie będzie w wielu miejscach... Będzie tylko biedapremia za dwie marki własne i jak komuś się należy to za frekwencję.

7
@zu
Inne
@bulwa

Zgadzam się, oprócz tego ten Paciorek który trzeba mówić przy kasie jest długi i często nic nie wnosi. Sprzedaż musi się odbywać pod klienta. A kierownicy regionu dla mnie szukają i węszą niewiadomo czego , a nie widzą tego co potrzeba. Ryba psuje się od glowy , niestety.

8
pracownik
Pracownik
@Martes Sport

Zapomniałaś dodać ,że to była 3 ankieta na przełomie 3 tygodni , gdzie poprzednie 2 wyglądały tak samo czyli brak informacji o promocji -50%. Tylko dzięki kierownictwu tego sklepu zostały one zareklamowane i usunięte , A pracownicy codziennie mieli mówione ,ze będzie 3 ankieter... więc jakie baty tu widzisz .. była pracownico....

Zapierdalacz
Pracownik
@Martes Sport

Myślę że warto to skonsultować z inspekcją praw pracy Bo owszem można karać ale by na tak długi czas to musi być jakaś pisemna nagana za konkretne przewinienie Radzę sobie sprawdzić

7
Pravownik
Pracownik
@Zapierdalacz

Inspekcja nie ma nic do premii pracownika. Nie jest to uregulowane w umowie o pracę której wszystko się zgadza więc inspekcja nic wam nie zdziała.

Kolomuniani
Pracownik
@Pravownik

A druga strona medalu jest taka że 3/4 sklepów i tak nie wyrabia nawet 80% więc ucinanie premii z 0 zł na 0 zł nic im nie da ???? albo dostaniesz marne grosze za miesiąc z marką, u mnie na sklepie to po 80 zł na głowę ????

kobi
Pracownik
@Kolomuniani

No jak robią nierealne targety do wyrobienia to tak jest, żeby nie dać premii żadnej specjalnie. Ani za obrót ani za program. My teraz w marcu jak przyjdzie ile mamy do zrobienia targetu i jak przeliczymy ile mniej więcej robimy na dzień i czy jest realny próg do wyrobienia przynajmniej 80%, żeby była premia za program to się postaramy, ale jak zobaczymy, że jest nierealna to nawet nie będziemy się spinać o program. Bez sensu robić wyniki i nic z tego nie mieć. W tym miesiącu mamy ponad 4% programu, a premii będziemy mieli 0 zł za program, 0 zł za utarg. Tylko jakieś marne grosze za sprzedaż marki własnej jako nagroda pocieszenia za ładne pociśnięcie stycznia i za drastyczny spadek w lutym kiedy już każdy był obkupiony na ferie. To właśnie dlatego specjalnie było zrobione dwumiesięczne rozliczenie premii, żeby dać nam premii w obydwu miesiącach ZERO. To teraz w marcu będą wyniki bliżej ZERU.

5
....
Pracownik
@kobi

To nie wiem my jakoś wyrobiliśmy 95 % targetu zamiast marudzić trzeba pracować też sądziliśmy że target kosmiczny ale jakoś poszlo

Nieosiągalne
Użytkownicy czekają na odpowiedź 48 dni.
Pracownik
 Pytanie

Jak myślicie, czy firma wycofa premie za program? Po co wprowadzili miesiąc z marką? Tu nic nie dzieje się z przypadku.

Pracodawca

 Aktualność
Serdecznie witamy Użytkowników serwisu GoWork.

Dziękujemy za Wasze zainteresowanie firmą Martes Sport, wszystkie pozytywne komentarze oraz konstruktywną krytykę.

Pragniemy, aby nasz profil był miejscem kulturalnej i merytorycznej wymiany informacji.

Swoboda w dzieleniu się opiniami na forum nie oznacza pozwolenia na szerzenie informacji mijających się z faktami, obrażanie, dyskryminację czy naruszanie czyjejś godności i dobrego imienia.

Informujemy, że wpisy niezgodne z regulaminem serwisu będą usuwane przez Administratorów.

We wszystkich niepokojących Państwa kwestiach zapraszamy do kontaktu pod adresem: praca@martessport.com.pl
Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Hahahahahahahaha..... czy to komentarz też obrażający? Czy uważacie, że po opinii wypowiadających się tutaj pracowników i liczby komentarzy, które są na stronie, uważacie że w Państwa firmie się dobrze pracuje? Czy to, że zatrudniając za minimalną krajową i mając problemy z podwyżkami uważacie, że jesteście firmą konkurencyjną na tle innych podobnych? I jeszcze bym zapomniał, już chyba 8 rok bez premii świątecznej, a dyskusje po przypadkowym mailu na sklepy po imprezie Wigilijnej w centrali uważacie za obrażający? Z góry dziękuję za odpowiedź :)

23
Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Ogólnie wrogie nastawienie przez RKS (Mielec), więc na wstępie wiedziałam, że nic w tego nie będzie. Kierowniczka ok, nic konkretnego nie pytała, mało się udzielając, Spóźniona rozmowa rekrutacyjna, trzeba było czekać. Cała rozmowa wypadła jak przeprowadzana za karę.

Pytania

Standardowe, dlaczego chcesz tu pracować, powiedz coś o sobie.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Lucy
Kandydat
 Pytanie

Witam.Zastanawiam się nad pracą w tej firmie.Jak wygląda regulamin pracy ?Jak z przerwami?wyjściem na dymka?czy korzystania w sprawie pilnej z tel?

bp
Pracownik
@Lucy

To zależy gdzie. Każdy sklep jest inny, ma innego kierownika, niektórzy mają fajnego, inni się żalą na swojego. Ogólnie wszystko jest kwestią dogadania, pytanie tylko czy ktoś chce się dogadać. Pytaj o konkretny sklep, bo tak to ciężko powiedzieć.

Juhu
Pracownik
 Pytanie

Czy mamy takie prawo odmówienia obsługiwania wulgarnego i obrażającego nas klienta?@Pracodawca

mały
Pracownik
@Juhu

Tak, mamy. Prawo. U mnie jak był agresywny klient, który wyzywał nas, bluźnił i się rzucał to kliknąłem przycisk na pilocie i powiedziałem, że wezwałem ochronę, w tej chwili z panem skończyłem za max 5 minut będzie ochrona to będziemy kontynuować transakcję. I nie obsługiwałem aż przyjechała ochrona. Nie trzeba się bać tego robić. Jeśli czujesz zagrożenie to masz prawo wezwać ochronę. Jak wpadną chłopaki to takiemu klientowi od razu zmięknie rura.

anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Qwerty1
Pracownik

Ciekawe kto za fra jer bedzie robił robotę kierownika jak nie zastępca. Mi za dodatek starszego nawet się nie chce otwierać i zamykać przy obecnej podstawie.

5
Tsa
Pracownik

Ciekawe co za mądra głowa wpadła na ten pomysł. Stać ich na organizowanie imprezy wigilijnej z rozmachem, a następnie PRZYPADKOWE, wysłanie zdjęć na sklepy. Stać ich na organizowanie drogich spotkań makroregionu. Stać ich na otwieranie sklepów na jakimś wypizdowiu, a na ludziach oszczędzają. Ktoś musiał porządnie upaść na głowę. Wypłaty wołają o pomstę do nieba. Pracownicy muszą być teraz bardzo zmotywowani do pracy, kiedy zobaczyli wypłaty za styczeń. Mam nadzieję że rozpocznie się teraz fala zwolnień

1
Kikikoko
Inne
 Pytanie

Dobra, to co z zastępcami którzy są już kilka lat? Będą degradowani? Czy zwalniani ?

Nick.
Inne

Jakoś ja dalej jestem u siebie Zastępcą mało tego w Marcu ma być podjęta decyzja czy dostanę podwyżkę razem z Kierownikiem. Więc może to zależy od waszych wyników i chęci do pracy, a nie wypisywanie bzdur na temat degradacji czy likwidacji stanowiska. Zamiast wypisywać tutaj żale i rozmawiać za plecami zaczniecie sami walczyć o swoje. Bo za każdym razem jak tutaj wchodzę poczytać to widzę wielkie płacze. A pewnie jak przyjeżdża Regionalny to wszyscy mili i przytakują. Proszę was walczcie albo zmieńcie pracę jak jest tak bardzo źle. Chodź większość i tak pewnie będzie siedziało w tej firmie do emerytury i będzie dawało się wykorzystywać.

2
kobi
Pracownik
 Pytanie
@Nick.

Zaraz będzie znowu kolejny płacz na Wielkanoc, że nic na święta nie ma, że żadnych bonów ani nic, że w innych firmach to dostają... I tak od święta do święta będą płakać na forum jak by ktoś im obiecał bony na święta w ogłoszeniu o pracę albo na rozmowie czy w umowie. Ciekawe czemu Was jeszcze nie ma tam gdzie jest lepiej i gdzie podwyżki mają i bony i wszystko... Będziecie tutaj siedzieć jeszcze latami i płakać, ze nic się w waszym życiu nie zmienia, że wiecznie pracujecie za minimalną... Czyja to jest wina? Nie wasza?

3
....
Pracownik
@Nick.

My wyniki mamy top 1 w regionie i zawsze powyżej średniej sieci target też na 90% robiony a KRS takie info dał że coś się kroi z tymi zastępcami ale jeszcze nie wiadomo kiedy.

P
Pracownik
 Pytanie
@Nick.

Ja się staram zmienić tą pracę, na lepsze, czemu się poddawać?Gdzie pasją do sportu i poprawy możliwości...? Ale tu gdzieś ma się zdanie pracownika, który słucha klientów. Decydują ci, którzy z nim do czynienia nie mają, więc handel upada, a pracowników coraz mniej...Poza tym osoba, która odpowiada za zakupy modeli to jakiś totalny strzelec i to ślepakami jeśli chodzi o gust klientów... Ciągle zmiany na sklepie, pracownicy narzekają, klienci, którzy lubią się czuć w miejscu, które znają... Na jakich studiach uczą takiego podejścia?Bo chciałbym to zweryfikować i autora książek, bo ta wizja strzela firmie po kolanach, już nawet nie stopach...I mnie boli, bo to moja firma z którą psują odgórnie...% od obrotu, żadne targety i inne śmieszne premie...Tak, podzielicie się kasą, ale pracownicy będą jej więcej robić, bo coś z tego dostaną...Inwestycja w personel też się zwraca, a nie ciągle rotowanie świeżakami.

Zastępca
Pracownik
@Kikikoko

Mają wybór albo sami się degradują albo zostają na stanowisku bez możliwości jakiejkolwiek podwyżki

Pracownik1
Pracownik

Te całe ankiety tajemniczego to jest kompletna porażka. Żadna firma /sieciówka /handlowa juz z tego nie korzysta od ładnych paru lat. Ale Martes oczywiście 100 lat za wszystkimi. Jest to kompletnie nie miarodajne. Słowo przeciwko słowu..

3
Zainteresowany
Użytkownicy czekają na odpowiedź 57 dni.
Kandydat
 Pytanie

Hej, od października cały czas widnieje ogłoszenie na stanowisko HelpDesku w Bielsku. Teoretycznie jestem chętny, ale zapala mi się czerwona lampka, dlaczego to stanowisko przez tak długi czas jest wolne, więc dlaczego? Nikt przez tak długi czas się nie znalazł? Czy chętnych jest sporo, ale jednak warunki współpracy zostawiają wiele do życzenia? Jak tam u was jest w tym IT?

Xyz
Pracownik

A mi osobiście się podoba pomysł z tymi zastępcami. Nareszcie kierownik będzie miał okazję zapracować na swoją wypłatę. W weekendy obowiązkowo obecność kierownika, inwentaryzacje obecność kierownika (6-10 inwentaryzacji w miesiącu), wysyłanie dekad, zatrudnienia, pilnowanie badań, bhp, wdrożenie nowych. Jak dla mnie super. Nareszcie zabraknie czasu na siedzenie w biurze przy kamerach, scrollowanie 100x tych samych maili udając że sie cokolwiek robi. Pozdrawiam

1
Odprawa
Były pracownik

Proponuję zastępcom nie zgadzać się na degradację. Wtedy otrzymacie wypowiedzenie na 3 miesiące plus oczywiście odprawa która się wam należy. Niech poczują jak nie zależy im na pracownikach

3
Barabasz
Inne
@Odprawa

Nie będzie degradacji, ci którzy są zostają na stanowiskach, po prostu nie będzie nowych awansów...

Hwbs
Inne
@Odprawa

Z tego co wiem to chcą żeby to pracownik sam zrezygnował i dał im wypowiedzenie, firma nie będzie musiała dawać odprawy.

Bsbs
Pracownik

Tylko że jest to fikcyjna likwidacja miejsca pracy. W moim sklepie zostaje z-ca a w pozostałej części regionu jest likwidacja stanowiska. To do sądu pracy się nadaje

1
Warszawiak
Inne
 Pytanie

Kierownik który nie potrafi zrobić reklamacji, wystawić faktury? Skąd Martes bierze takich ludzi? Druga sprawa na woli w Warszawie jest straszny bałagan, jedna rzecz w kilku miejscach, na podlodze (usunięte przez administratora) kurze na regałach. Kartony stoją przy samym wejściu. Zero pomocy ze strony pracowników... gdzie ta obsługa co była jakiś czas temu?! Sklep bardzo się pogorszył, pod każdym względem.

5
mały
Pracownik
 Pytanie
@Warszawiak

Powiem Ci gdzie. Jak pięć osób jest zatrudnionych na cały sklep, a zmiany są dwuosobowe (tak, dwie osoby na cały sklep na 12 H !!) to skąd ma się wziąć magicznie ta obsługa do doradzania klientom, do sprzątania sklepu, robienia dostawy, żeby kartony nie stały w przejściu ?!? Ale dobrze, że pojawiają się takie głosy na ten temat, może w końcu coś się zmieni.

Amanda
Inne

Ostrzegam wszystkich przed pracą w tym korpo. Osobiście pracuje w trojmiescie ale moja przyjaciółka pracuje w Bydgoszczy, obie jesteśmy ofiarami naszych kierowniczek, które stosują na całym zespole (usunięte przez administratora) Sprawę zgłosiłam do kadr ale oni podobnie mają w poważaniu co dzieje się z pracownikami. Zero premii, target z kosmosu, brak wsparcia ze strony kierownictwa, faworyzowanie i okrutna atmosfera. Jeżeli chcesz podupaść na zdrowiu psychicznym to zatrudnij się w tej firmie

7
@pra
Były pracownik

Myślę że brak kontroli kierowników, niestety pomaga ze w sieci zalegają się (usunięte przez administratora) czyt. kierownicy, którzy zwalają wszystko na zastępców i starszych . Sami siedzą na zapeczach i plotami się zajmują i pierdolami . Regionalni zatwierdzają grafiki które w ogóle nie są sprawiedliwe a przecież ich kierownicy jedyne co robią za swoje wypłaty to grafiki i ocena pracowników na podstawie tego lubię a tego mniej ... zero sprawiedliwisci. Nie długo zostaną że swoimi nierobami bo się prawdziwi sprzedawcy pozwalniają.

4
anonim
Inne

Widzę, że firma szuka pracownika na stanowisko opiekuna marki. Oczekuje się od kandydata gotowości do podróży służbowych. Odbywają się one na terenie Polski czy raczej za granicę? Jak często mają miejsce? I jak długo trwają? Czy można wtedy zarobić jakieś ekstra pieniądze? :) Jak to działa? Pojawiła się w ofercie informacja, że w piątki pracuje się krócej. O ile? Z góry dziękuję za każdą informację.

1
Xyz
Pracownik
 Pytanie

Miejsce, które potrafi zniszczyć w człowieku motywację i chęć do pracy. Wymagania stawiane ponad możliwości, ciągłe negatywne uwagi, obarczanie odpowiedzialnością za problemy na które nie ma się bezpośrednio wpływu, brak poczucia stabilności i konkretów dotyczących przyszłości sklepu, MKRS i KRS pogubieni w zeznaniach. A między tym wszystkim wysyłasz rachunki UZ, które są wyższe niż Twoja pensja. @Pracodawca gdzie te wszystkie Wasze postulaty skoro nie potraficie docenić takich pracowników?

9
Powstaniec Warszawski
Pracownik
@Xyz

Nie mówcie że nie wiecie jak załatwić temat Aleksandry, przecież wystaczy dobrze prześwietlić ich sprzedaż programu 20+ i to w jaki sposób to robi :) Może czas znów posprawdzać rabaty oraz paragony z sprzedażą 20+ i tranzakcjami które nie zostały nabite na fiskalizację a kasę za towar obrócono w batoniki i napoje z programu 20+ bo przecież brzuszek będzie pełny i premia zadowalająca :)

7
Wsparciebezwsparcia
Pracownik
@Powstaniec Warszawski

Nie chodzi o ich program bo wcale nie jest jakiś wybujany xd tylko o osobę jaka jeździ na wsparcia ale wesprzeć nie potrafi bo od siedzenia na socjalu i używania prywatnegoy telefonu jeszcze nikomu sie nie pomogło a u niej wiecznie gadka przez telefon i siedzenie na socjalu obgaduje nawet swoich a osobom ze sklepu wydaje tylko rozkazy xdd miała nas za nic przez równy tydzień i wychodzi kiedy jej się tylko podoba

3
kierownik z kilkuletnim stażem
Pracownik

Wypłata za styczeń kierownik z kilkuletnim stażem 4339 netto Zleceniobiorca poniżej 26 lat student 156 godzin wypłata 4321netto .....zastępca i reszta sporo poniżej 4000 krs nie nie będzie podwyżek ..... kierownik jest od motywowania pracowników... brawo odchodzę.... pozdrawiam prezesów....

@pracownik
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś coś wie o podniesieniu pensji? Zamiast atakować siebie nawzajem zajmijmy się naszymi pensjami i działajmy w tym temacie.

Pracownik1
Pracownik
@@pracownik

Było mówione i pisane. Regionalni umywają ręce. " Z czasem się coś podniesie, na razie nie mamy na to wpływu" taką dostałem odpowiedź. Coraz częściej myślę o zmianie pracy.

2
x.y.
Pracownik
@@pracownik

jedyne co możesz zdziałać to albo pracować za najniższą, albo poszukać innej pracy ;p Przecież już ustaliliśmy co wiemy, czyli że nie ma podwyżek innych niż podwyżka do minimalnej.

Gal Anonim
Pracownik
@@pracownik

Strajk włoski... może w końcu jak krs i mkrs będą musieli zacząć się tłumaczyć z wiecznych zaległości na podległych sklepach to pójdą po rozum do głowy zaczną "dbać" o pracowników i ich interesy...a jak nie to będą mieli s yf, brak wyników i sami odczują finansowe dno tej firmy.

3
x.y.
Pracownik
@Gal Anonim

Dokładnie. Kierownik: Twoja efektywność w ostatnim czasie mocno spadła. Pracownik: teraz pasuje do mojego wynagrodzenia.

1
Gal Anonim
Pracownik

Nie wiem jakie masz doświadczenie w firmie ale u nas wygląda to tak że jeżeli chcemy zwolnić kogoś kto się kompletnie nie nadaje do tej pracy to każą nam czekać do wygaśnięcia umowy- nigdy nie zgadzają się na wypowiedzenie ze strony pracodawcy, więc jakoś jestem spokojny o to 'zmienianie obsady'

Alka
Inne
@x.y.

a jakieś premie do tej minimalnej są, czy też nie ma? jeżeli nie oferują atrakcyjnych zarobków, to może coś innego dają pracownikom? mam tu na myśli, czy są jakieś benefity, jak ubezpieczenie dla pracownika i rodziny albo prywatna opieka medyczna?

1
x.y.
Pracownik
 Pytanie
@Alka

Premie to w sumie są. Np frekwencyjna 200 zł brutto jak nie weźmiesz L4 ani UŻ w danym miesiącu. A reszta premii jak sobie ją wypracujesz, ale trzeba spełnić różne kryteria tych premii, żeby je dostać. Czyli określoną ilość utargu, sprzedaży produktów dodatkowych itd. A ta nowa premia ostatnio dodana ma tak pokręcone zasady, że my nawet nie wiemy o co w tym chodzi, bo nikt nie umie tego wytłumaczyć a co dopiero, żeby się starać wszystkie te punkty spełnić. Weź to rozrysuj i poprzeliczaj ile masz mieć danej marki, odlicz co się nie wlicza. Tak zagmatwane, chyba specjalnie, żeby jakaś niby premia widmo, że cos dają, ale nikt nie rozumie ile i za co. Nie dało się prostszych tych zasad wymyślić?

1
kobi
Pracownik
@@pracownik

W tym miesiącu trwają rozmowy kierowników z regionalnymi o podwyżkach dla danych pracowników od marca. Więc TERAZ jest ten moment, żeby porozmawiać ze swoim kierownikiem o to, żeby zawnioskował o podwyżkę dla was od marca. Żebyście nie przegapili i potem nie płakali tutaj na forum, że ktoś nie wiedział.

Andrzej
Inne
@kobi

Te podwyżki mają być tylko dla kierowników.

Mery
Inne
 Pytanie
@Andrzej

A dla zastępców kiedy?

MS
Pracownik
 Pytanie

Daj znać co ugra xD. Podwyżka od lipca 4300?

Gal anonim
Inne

Jeżeli macie na tyle dużo motywacji w sobie i samozaparcia żeby dalej pracować w tej firmę to bardzo Wam gratuluję i jestem pełen podziwu. Ja wysiadam z tej karuzeli po tym jak zobaczyłem rachunek uz netto ponad 4k... ludzie ze stażem pracy +5lat dostają najniższą krajową a tu po 2 miesiacach pracy taki myk... Na szczęście dźwiganie kartonów idealnie wpisuje się w wizytę u ortopedy, więc najbliższe pół roku L4 w związku z uszkodzonym kręgosłupem i brakiem możliwości pracy... a w tym czasie szukanie nowej pracy - bo cudowne ozdrowienia czasem się zdążają przecież.

Ktoś
Pracownik
 Pytanie

Hej, zastanawia mnie jedna rzecz. Dlaczego Cisna nas za ten program 15% skoro sami twierdzą, że to NASZA KASA. O ile końcówki, targety rozumiem to nie mogę pojąć tego programu, wiem że to tylko 15 % idzie dla nas ale dlaczego im tak zależy?? Zbyt duże podpisali umowy z dostawcami czy co? Może za głupia jestem żeby to rozumieć ????

Ktoś
Pracownik
@Ktoś

Sprzedaż programu robi bardzo duży zysk, a przez to ze daja targety nie do osiągnięcia to cała kasa zostaje dla nich.

2
bp
Pracownik
 Pytanie
@Ktoś

Czego nie rozumiesz? Z każdego miesiąca program stanowi około 4% utargu (wiem, w różnych sklepach jest różnie, w niektórych 2% w niektórych 3%), ale średnio jest to około 4% przyjmijmy. To zawsze jest to 4% więcej obrotu miesięcznego. I teraz jeżeli utarg na dany miesiąc to jest powiedzmy 300 tysięcy (też zależy od sklepu) to jeżeli zrobi się 4 % programu to jest 12 tysięcy. Z tego 12 tysięcy dla pracowników idzie do podziału 15%, a dla sklepu zysku jest 85%. To daje dla pracowników na umowie o pracę DO PODZIAŁU NA KILKA OSÓB 1800 zł (o ile będzie premia, bo trzeba mieć 80% zrobionego planu, żeby była), a dla sklepu zostaje 10 200 zł. Przemnóż sobie to razy 12 miesięcy to jest ponad 120 tysięcy na jednym sklepie. Pomnóż to razy 300 czy 400 sklepów - miliony. A Ty jak dobrze pójdzie dostaniesz z tego 300, może 400 zł miesięcznie. Już wiesz dlaczego tak cisną o ten program? Taka to jest właśnie nasza kasa ;p chcą, żebyś więcej pieniędzy zarabiał/a dla firmy, a ułamek z tego może dostaniesz dla siebie.

1
Xyz
Pracownik
@bp

Pomijając jakie to kwoty to nadal jest zaledwie kilka % obrotu, więc takie ciśnienie na coś co podnosi obrót o 1-2% i tak jest bez sensu.

1
Pravownik
Pracownik
@Xyz

Obroty jakie robią sklepu muszę tez pokryć zakup produktów jak i utrzymanie wszystkich pracowników

Xyz
Pracownik
 Pytanie
@Pravownik

Muszą też pokryć koszty najmu, rachunki, marketing, transport i wiele innych rzeczy, ale jak to się ma do sensu takiego skupiania się na sprzedaży przykasówki? Martes chce stać się wiodącą siecią, budując swoją potęgę na sprzedaży farbek do butów ? xD

Pracownik
Pracownik
@Xyz

Wiesz co nie tylko u nas jest sprzedaż przykasowa i jest na to ciśnienie. W większości sieciówek jest nacisk na to aby sprzedawać produkty dodatkowe. U nas przynajmniej mamy z tego jakiś premię mojej wcześniejszej pracy za sprzedaż przy kasową był jeszcze większy nacisk niż jest tutaj a nie mieliśmy z tego nic. Myślę ale pewna nie jestem Mają z tego jakiś dodatkowy profit pewnie albo chodzi też o to żeby przy kasie sprzedawca zwiększał paragon.

Pracownik
Pracownik
@Xyz

Wszystkiego się czepiają ,a nie widzą że płacą nie małe pieniądze kierownika za siedzenie na socjalu na prywatnym telefonie i ściemnianie. Myślę że regionalni jakby vhcieli to szybko by wychwycili takich ściemniaczy. Lubię to co robię, dlatego pracuje , trafia mnie patrząc co się dzieje .

Xyz
Inne
@Pracownik

I tak tego nie rozumiem. Przetowarowanie, ogrom nietrafionych kolekcji trafiających na wyprzedaż, nudne powtarzalne promocje, mało funkcjonalna aplikacja, ciągła rotacja pracowników, zdemotywowana kadra zarządzająca (KPH, KRS). Wydaje mi się, że to są większe problemy niż sprzedaż programu, bo te dodatkowe 5-10k to można zrobić na milion innych sposobów.

Kij
Inne

Nie życzę nikomu pracy z taką osobą jak mój kierownik. Myślę że pomimo wszystko jestem. Dziękuję za radę ????

Wojciech
Były pracownik
 Pytanie

Cześć, jakie obowiązki wykonuje u was starszy sprzedawca?

bp
Pracownik
@Wojciech

Jest taka tabelka zatytułowana "ZAKRES KOMPETENCJI ZAŁÓG SKLEPÓW W ZALEŻNOŚCI OD STANOWISKA (UZUPEŁNIENIE DO ZAKRESU OBOWIĄZKÓW)", którą każdy sklep powinien mieć wydrukowane na socjalu. I tam w tej tabelce są podane konkretne obowiązki dla sprzedawców, starszych sprzedawców, zastępców oraz kierowników. I tak na prawdę pomiędzy kierownikiem a zastępcą nie ma żadnych różnic w obowiązkach, mają wszystkie te same zaznaczone, a starszy sprzedawca ma tylko o 4 rzeczy mniej zaznaczone w obowiązkach od kierownika i zastępcy. Czyli jedyne czego NIE MUSI umieć i robić starszy sprzedawca, a jedynie kierownik lub zastępca to: 1) znajomość procedur dotyczących zatrudniania nowych osób, 2) znajomość procedur dotyczących zwalniania osób, 3) znajomość procedur dotyczących rozliczania bonów Sodexo i 4) dbanie o odpowiedni stan rozmianki w sejfie. Te cztery obowiązki należą TYLKO do kierownika i zastępcy. Reszta obowiązków kiero, zastępcy i starszych się pokrywa. Czyli starszy sprzedawca ma w obowiązkach m.in. zamawianie materiałów Lyreco, przygotowywanie dekadówki, przygotowywanie pogotowia kasowego, rozliczanie kasy na koniec dnia/zmiany, przygotowywanie gotówki do banku, obsługa monitoringu, zakładanie i przeprowadzanie inwentaryzacji, obsługa poczty, rozliczanie faktur kosztowych, znajomość procedur związanych z reklamacjami Elavon, znajomość procedur dotyczących zgłoszeń do działu IT oraz serwisu LSI, znajomość procedur dotyczących rozpatrywania reklamacji własnych i obcych. To są obowiązki starszego. Obowiązki, których zwykły sprzedawca nie musi umieć ani chcieć wykonywać. To są obowiązki, za które starszy sprzedawca dostaje dodatek. Oczywiście poza rzeczami, które robi zwykły sprzedawca, które naturalnie że zna i ogarnia każdy starszy, a przynajmniej powinien. Na moim sklepie starszy robi wszystkie rzeczy wyżej wymienione a nawet zamawia rozmiankę i rozlicza bony Sodexo. Czyli jedyne czego nie robi to nie zatrudnia i nie zwalnia pracowników, a tak wszystko to co kierownik.

Martes
Pracownik
@bp

To zakresu i kompetencji Kierownika a starszego NIE, należy również robienie grafików, zatwierdzane urlopów i wszystkie sprawy Kadrowe i jest jeszcze trochę tego więc chyba nie tylko zatrudnienie i zwalnianie.

Zostaw merytoryczną opinię o Martes Sport Sp. z o.o. - Bielsko-Biała

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Martes Sport Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Martes Sport Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1174.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Martes Sport Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1044, z czego 91 to opinie pozytywne, 437 to opinie negatywne, a 516 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Martes Sport Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Martes Sport Sp. z o.o. napisali 20 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Martes Sport Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii