Opinie o Martes Sport Sp. z o.o.
Dziękujemy za Wasze zainteresowanie firmą Martes Sport, wszystkie pozytywne komentarze oraz konstruktywną krytykę.
Pragniemy, aby nasz profil był miejscem kulturalnej i merytorycznej wymiany informacji.
Swoboda w dzieleniu się opiniami na forum nie oznacza pozwolenia na szerzenie informacji mijających się z faktami, obrażanie, dyskryminację czy naruszanie czyjejś godności i dobrego imienia.
Informujemy, że wpisy niezgodne z regulaminem serwisu będą usuwane przez Administratorów.
We wszystkich niepokojących Państwa kwestiach zapraszamy do kontaktu pod adresem: praca@martessport.com.pl
Hahahahahahahaha..... czy to komentarz też obrażający? Czy uważacie, że po opinii wypowiadających się tutaj pracowników i liczby komentarzy, które są na stronie, uważacie że w Państwa firmie się dobrze pracuje? Czy to, że zatrudniając za minimalną krajową i mając problemy z podwyżkami uważacie, że jesteście firmą konkurencyjną na tle innych podobnych? I jeszcze bym zapomniał, już chyba 8 rok bez premii świątecznej, a dyskusje po przypadkowym mailu na sklepy po imprezie Wigilijnej w centrali uważacie za obrażający? Z góry dziękuję za odpowiedź :)
Nie polecam pracy w tej firmie . Chyba że jesteś znajoma kierownika /kierowniczki masz szansę utrzymać się dłużej . Fałszywe osoby które się do ciebie uśmiechają w rzeczywistości robia wszystko by cię podkablowac p. Kierownik . Tłumaczenie się klientom dlaczego zwrotu na bon, dlaczego reklamacja nie uwzględniona,zadania do wykonania a ludzi na sklepie za mało . Nikt nie wytrzyma w tej firmie długo
Bardzo nie polecam. Ludzie fałszywi, którzy na poczatku udaja, ze jestes wazny jako jednostka, a tak naprawde maja twoje dobro gdzies. Traktuja Cie jak przedmiot, nie pozwalaja na zaden blad z twojej strony. Maja nawet problem do zalatwiania potrzeb fizjologicznych, monitoruja to ile siedzisz w toalecie i jak czesto. Wysmiewaja Ciebie i twoje pytania jak czegos nie wiesz i zwyczajnie zapytasz. Kazdy na kazdego nadaje, a udaja, ze nie. Jak usiadziesz na 30 sekund na pudelku z dostawy, to od razu jestes mieszany z błotem. Musisz robic towar na sklepie bo przeciez na magazynie mozesz siedziec i to nienormalne. Lamanie podstawowych praw czlowieka jest na porzadku dziennym. Podejrzewaja Cie bez przerwy o to, ze unikasz pracy, bo np dostales rozwolnienia i byles w toalecie 5minut. Zarobki zalosne w stosunku do wykonywanej pracy. Kierownictwo udaje mile a tak naprawde jedyne co potrafii to byc falszywym i ostatecznie Cie wysmiewa jak ,,nie widzisz”. Jesli chcesz zniszczyc sobie zdrowie psychiczne i fizyczne to zachecam do tej pracy. Nikt normalny nie wytrzyma takiego traktowania. Nie ma mozliwosci, ze przez 10s stoisz i nic nie robisz bo przexiez to nienormalne. Jak skonczysz cos robic to tez nie mozesz stac tylko masz wymyslac sobie nastepne zadania, nawet jak takowych nie ma. Kierownictwo dodatkowo mysli, ze jest niesamowicie madre, wyksztalcone i doslownie zywi sie gnebieniem zwyklych pracownikow. Dramat i tyle.
Galeria Rzeszów niech ktoś zrobi w końcu porządek z tym sklepem (usunięte przez administratora) oraz szerzące się (usunięte przez administratora) wśród ekipy przerasta już, nie da się normalnie funkcjonować na tym sklepie... Góra @Pracodawca niech przyjrzy się dokładnie sytuacji na sklepie czyja ręka kradnie a czyja na to pozwala...
Jest oferta na serwisanta w moim mieście czy serwisant zarabia więcej od sprzedawcy bo taka też oferta wisi jakieś premie?
Za serwisanta dostajesz dodatku 400 zł brutto co dla doświadczonych serwisantów jest haniebne bo porównuje się ich do żółtodziobów, a teraz każdy chłopak gdzie są rowery dostanie te stanowisko
za skrecenie roweru w serwisie placi sie okolo 100zł od roweru. Ty w ciagu miesiaca dostaniesz pewnie 20 rowerow i 200zł dodatku. odpowiedz sama sie nasuwa ze serwisanci robia za pol darmo i jeszcze ciezko o dodatek..
Podstawa (może być najniższa krajowa albo więcej) plus dodatek 400 za serwisanta. Premie są ale trzeba znieść złote jajko by dostać godną.
Ogólnie wrogie nastawienie przez RKS (Mielec), więc na wstępie wiedziałam, że nic w tego nie będzie. Kierowniczka ok, nic konkretnego nie pytała, mało się udzielając, Spóźniona rozmowa rekrutacyjna, trzeba było czekać. Cała rozmowa wypadła jak przeprowadzana za karę.
Standardowe, dlaczego chcesz tu pracować, powiedz coś o sobie.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Praca ta cię zniszczy psychicznie ,jeszcze w złej atmosferze ciężko się pracuje . Cieszę się ze znalazłam inna pracę i w końcu jestem spokojniejsza
Radzę przyjrzeć się bliżej kierownikom sklepów na Śląsku . Szczególnie w jednym pani kierowniczka przychodzi na kacu do pracy śmierdzi alkoholem . Co do pracy nie polecam pracy w tej firmie ! Nie miła atmosfera, czujesz się jak piąte koło u wozu, pracy czasem za dużo w stosunku do ilości ludzi na sklepie
W moim mieście jest oferta na umowę zlecenie czy i jaka jest później szansa przejścia na. UOP i po jakim czasie. I jakie premie i za. Co na UOP bo na zleceniu chyba nic nie przysługuje?
raczej nie dostaniesz uop bo mają określoną ilość etatów na dany sklep. co do premii to nie pamiętam jak to wygląda.
Zlecenie nie ma żadnej premii a na kasie będziesz musiała polecać produkty opowiadając jakie na korzyści. Generalnie będziesz pracować na czyjąś premie
No tylko Umowa zlecenie za swoje 120 h dostanie więcej szmalu niż Umowa o pracę za 168h :) bo rżną na premiach a target windują do miliona
Pracuje trzy tygodnie na umowe o pracę.. zatrudniając się wspomniałam że szukam też jeszcze czegoś innego...(umowa o pracę gdyż jestem spoza miejsca pracy).. w chwili obecnej kierowniczka regionalna ma problem bo chciałam złożyć wypowiedzenie natychmiastowe z racji znalezienia innego zatrudnienia...ot łaskawa Pani nie zgodziła się..jedynie na okres dwóch tygodni... może mi ktoś powiedzieć po ilu godzinach nieobecności w pracy rozwiąże ze mną umowę? Nie polecam pracy w MS..traktowanie pracowników 2/10
Mówiąc prosto i szybko chce odejść z tej firmy bo dostałam lepszą płatną prace ale nie wiem jak powiedzieć to kierownikowi sklepu ponieważ ma problem z „emocjami” i zazwyczaj pokazuje to na swoich pracownikach zamiast wyleczyć sie u psychiatry :)) wiem ze jak mu o tym powiem to bedzie (usunięte przez administratora) burza co mam robić
Złóż po prostu wypowiedzenie z okresem wypowiedzenia i wręcz kierownikowi. U mnie jak pracownik znalazł pracę w innym mieście i chciał się przeprowadzić nie robiłam żadnych problemów i zgodziłam się nawet na porozumienie stron. Więc może po prostu porozmawiaj z kierownikiem kierowniczką i wszystko da się załatwić.
Ta wasza firma to się nadaje do tarcia chrzanu. Za najniższą krajową coraz więcej wymagacie zdjęcia raporty przebudowy ekspozycję jakas „top sprzedaż” od Pani Wioletty W. Kiedys ta praca dawała uśmiech na twarzy, teraz to jest jakiś(usunięte przez administratora). (usunięte przez administratora)nie polecam nikomu i współczuję ludziom którzy są tutaj „waleni” na siano za jałmużnę, a firma organizuje spotkania kierowników w (usunięte przez administratora) hotelu za naszą pracę. Szkoda słów, żałuję że zmarnowałem tutaj tyle lat swojego życia. Uciekam do innej firmy która „docenia” pracowników. Nie pozdrawiam, środkowy palec dla tej firmy.
Nikt Ci nie broni zostać kierownikiem... Zebrania są organizowane w każdej sieciowce i są potrzebne! Kierownik też musi się doszkalać. Z twoich pieniędzy? Z kieszeni Ci wyjmuja ? Wypłaty nie dają ?
Siemka, mam pytanie czy na umowie o pracę będąc na stanowisku sprzedawcy istnieje w naszej firmie praca zmianowa po 8hco dziennie ?
To co się dzieje w tej firmie, zaczyna przypominać (usunięte przez administratora). Zastępcy do zdegradowania, brak podwyżek. Nie ma znaczenia czy sklep dobrze prosperuje, czy nie. Premie, zależne od utargu, zabieracie nam to na co pracujemy przez cały miesiąc i tu też wyniki nie mają znaczenia. Na wyniki patrzycie tylko wtedy, kiedy sklep uzyska 80% targetu i trzeba dać premie, wtedy ten czynnik ma ogromne znaczenie bo trzeba zabrać jak najwięcej. Klimatyzacja ?? Można włączyć przy 26 stopniach, żeby schłodzić do 25 … nie ważne, że pracownikom ciężko pracować i się skupić przy tak wysokiej temperaturze, a klienci wychodzą bo jest za gorąco. Wymagacie, wymagacie i jeszcze raz wymagacie, każecie nam pracować za najniższą krajową zachęcając benefitami, które w praktyce nie przynoszą żadnych korzyści. Jeszcze 2 lata temu ta praca przynosiła mi radość i czerpałam z tego wynagrodzenie adekwatne do wykonywanej pracy. Teraz jest to wyzysk. Dziękuję i życzę wytrwałości wszystkim, którzy jeszcze mają chęć pracować.
(usunięte przez administratora)
Odkąd wymienili oprawy oświetleniowe na LED temperatura spadła o 5 stopni xD.
Jest oferta na serwisanta/ sprzedawcę przy rowerach. Czy wymagane są duże umiejętności repetowania przy nich czy może jest odpowiednie szkolenie na to stanowisko i można liczyć na przyuczenie??
Jeśli znasz już jakieś podstawy to spoko ale jeśli nigdy tego nie robiłeś i nie masz zdolności do szybkiej nauki to 8h szkolenia nic ci nie da prawie.
Po kilku latach w tej firmie uznałem, że Martes chyba sam nie wie po co jest stanowisko kierownika. Regionalni, którzy dostają informacje, że "kierownik" sklepu jest częściej na socjalu, bądź na zakupkach w pobliskch sklepach niż na sali sprzedaży chyba udają, że nie słyszą i nie widzą. A utargi trzeba robić. Jest 7 osób w zespole, 2 osoby mają zmianę ranną, z czego 1 to kierownik, który (usunięte przez administratora) nie ruszy z socjala do min. 13:30, żeby się przypadkiem nie narobić na sklepie, albo co gorsza nie trafić na TK. Kierownik ucieka od swoich obowiązków i nie traktuje swojego zespołu poważnie. Do tego stopnia, że nawet klienci to zauważają i współczują pracownikom na sali sprzedaży, bo jak przychodzi w końcu 13:30 to kierownik wychodzi na sklep, drze morde na wszystkich przez pół godziny i wychodzi na godzinkę na zakupki w okolicznych sklepach. Wszystko po to, żeby wrócić o 15:00 i przez godzinę wymyślać bezsensowne zadania, które mają być wykonane do dnia następnego, bo przecież zdanie kierownika sklepu jest najważniejsze. Bardzo dobrze dla niektórych, że zarabiają mniej niż starsi sprzedawcy, bo robią mniej i starają się mniej niż 90% starszych w firmie. Doceniam każdego kierownika który spędza więcej niż 60% czasu pracy na faktycznej pracy na sklepie, bo to jest rzadkość. KRS'i, weźcie się za kierowników bo to jest kryzys.
Pięknie napisane! Jakbym czytała o swoim kierowniku z Lubelskiego. Wszystko w punkt. Masz rację może w końcu Regionalni by się wzięli za prawdziwe problemy jakie się dzieją na sklepie, a nie że kolor cenowi jest źle ocenowany. Na koniec miesiąca osoba która jest cały czas na sklepie ma zabierane 8 pkt, a kierownik od R.S 0 pkt bądź tylko 1 pkt. Pracowałam w wielu firmach ale takiego kierownika co na 12h pracy siedzi w biurze 10 h to jeszcze nie widziałam. Ale problem jest zawsze do nas.
Uważam że jeszcze jak patrzy w kamery , a nie w swój telefon to nie ma tragedii. Pomimo że uwielbiam swoją pracę to przez takie zachowanie kierownika który nic nie robi a ocenia I robi dziadowski grafik pod siebie rozglądam się za inna praca . Zawsze mówię sieć stworzyła kierowników którym płaci za zrobienie grafika i ocenę pracownika.
Wrzucanie wszystkich do jednego wora, nie jest na miejscu. Jestem kierownikiem, który pracuje na sklpie. Razem z załogą wykonuje wszystkie obowiązki. Są dni kiedy musie być w biurze. Zazwyczaj są to dni dekady, sprawdzenie podpisów na RCP czy ewidencji, uzupełnienie dokumentów, czy zakupy pracownicze, układanie grafiku. Jestem z tych kierowników, którzy myślą o sobie jako o ostatniej osobie przy układaniu grafiku. Dni wolne? Jak wypadną z grafiku tak mam. Nawet wizyty u lekarza ustawiam pod to co wypadnie. Widocznie jeździsz na takie sklepy gdzie kierownicy nie szanują swoich pracowników i mają ich głęboko. Ja staje na równi z moimi pracownikami i robie wszystko to co oni. Od mycia podłogi po obsługę klienta.
Za miesiac kończy mi się umowa zlecenie była na jakieś pół roku na co mogę dalej liczyć? Podziękują przedłuża czy może UOP
proszę o informację o zarobkach w ecommerce, czy to jest w siedzibie firmy czy magazyny?
Po kilku bardzo chaotycznych tygodniach pracy mając na głowie przebudowę, ogrom przecen, przechowań i dostaw, oraz klientów którzy wybudzili się z zimowego snu nadszedł czas świąt. Najniższy próg premiowy zaliczony w wielką sobotę. Hurrraaaaaaa. 300premii brutto wpadnie szybko licząc. Wynik procentowy programu jeden z najlepszych w sieci to sie należy co nie. Kwota jaką nazbierałem ze sprzedaży za kasą kolejny raz jest pewnie jedną z największych w regionie dla poszczególnego pracownika. Do tego dołożyłem całkiem dużą ilość sprzedanych rowerów bo w zasadzie tylko ja potrafię sie tym zajać. Utrzymywałem dość długo sklep w ryzach w międzyczasie gdy kiero i jego zastępca sobie chorowali. Reszta starszych ma problem z wydrukowaniem raportu kasowego. To chyba zasłużone te 300pln co nie? Także no super, dzięki martes, wesołych świąt W ramach wdzięczności i pochwały, jako zwieńczenie zaangażowania otrzymałem informację, że podwyżki nie będzie bo przecież dopiero co byla *najniższa krajowa. Czyli niektórzy w tej firmie nie doczekają nigdy odbicia od podłogi. Choćby zaczeli swoje pieniądze dokładać do sejfu aby pomóc tej jakże biednej firmie. Baranek wielkanocny zainspirował mnie do szukania nowej pracy, coś znalazłem, robię sobie cv a oto co mam w obowiązkach jako starszy sprzedawca: ochroniarz bo (usunięte przez administratora) są na porządku dziennym, sprzątacz żeby utrzymać wszystko niezakurzone i niezabłocone, kasjer który robi towar jak na akord, koordynator vm wewnętrzny sklepu bo trzeba jakoś ten towar wystawić, serwisant nie tylko rowerów ale też wszystkiego co psuje sie na sklepie w tym sprzętu it, odwalacz roboty kierownika i zastępcy bo we dwójkę sobie nie radzą biedni, pakowacz miliona kartonów cesji przechowań internetówek itp., sprzedawca który musi wybrać czy ma czas obsłużyć klientów czy jednak olać i zmieniać ceny, specjalista do spraw reklamacji w każdej dziedzinie, magazynier bo przecież kobiety nie mogą wrzucić kartonów na magazyn. Pewnie coś pominąłem więc proszę powiedzcie mi co jeszcze powinienem ująć w swoim cv odnośnie pracy w MS. Dziękuję i pozdrawiam
Dostał już ktoś jakieś aneksy/podwyżki od kwietnia? Czy dalej wszyscy lecimy na najniższej?
U nas podwyzek dla zastepcow nie ma, tylko zmiana stanowiska na starszego
Ten sklep to jakaś porażka gwarancja przysługująca na buty nie zostaje uznana bo wina użytkownika materiał ma prawo zużyć się po 2 miesiącach a że buty się rozklejają to to wina klienta bo nosił te buty to aż 2 mój zakup w tym sklepie nie zamierzam tam kupowac wykonanie obuwia gorsze niż chińskie obuwie nie polecam .
Człowieku, jaka gwarancja ci przysługuje? Na buty nie ma czegoś takiego jak gwarancja. Gwarancję masz przy produktach przy których dostajesz kartę gwarancyjną jak np rower czy w innych sklepach sprzęty rtv agd. Tutaj masz możliwość zareklamowania produktu do dwóch lat z dowodem zakupu, ale nie jest to gwarancja. No i jak reklamujesz produkt to trzeba liczyć się z tym, że reklamacja będzie albo uznana albo nie uznana. A nie z góry ludzie się nastawiają, na uznaną a później wyładowują swoje żale przy kasie do kasjera jak by ten miał z tą reklamacją coś wspólnego.
przecież ma.. bardzo rzadko reklamacje jadą do działu reklamacji, wszystko jest rozpatrywane w sklepie przez sprzedawców, żadna tajemnica..
Pracownicy mają prawo rozpatrywać. Wprowadzone zostały ułatwienie gdzie wszystkie reklamacje są wysyłane do działu reklamacji przez stronę i oni dają statusy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Martes Sport Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Martes Sport Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1174.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Martes Sport Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1044, z czego 91 to opinie pozytywne, 437 to opinie negatywne, a 516 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Martes Sport Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Martes Sport Sp. z o.o. napisali 20 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.